Witam Mam problem z moim Rovrem 220 Coupe Turbo, mianowicie chodzi o, dziwne - nie wiem jak to inaczej określić, zachowanie układu chłodzenia. Od początku, w lipcu zeszłego roku zakupiłem Roverka 620 Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1.6 K series, dawcą jeździłem ok 3 tygodni, akurat trafiły się bardzo upalne dni, wszystko...
stoczone są tylko tam na dole, gdzie wchodzą w blok oraz na górze gdzie przylegają do głowicy jeżeli tak jest to i górna część, krawędź pomiędzy tulejami też powinna być poddana obróbce, ale w moim przypadku również tam jest ta szara maź a pod nią nierówny materiał. Ten smar wygląda na zabezpieczenie antykorozyjne, jak widać skuteczne skoro tuleje...
aha i kolega r biesiada niestey niedokladnie czyta albo czytac nie umie, bo jak napisalem ze wyciagnalem plyn do minimum to po odpaleniu auta gdy temp wzrosla do 3 kreski zbiornik sie napelnil i wtedy bylo widac peczherze (pisalem o tym wczesniej. Dodano po 5 kolega rbiesiada to poprostu zwykly internetowy madrala Nie mam zamiaru się z tobą kłucić...
Witam. Ostatnio gdy nalałem wody do chłodnicy i zapaliłem ciągnik woda zaczęła wylewać się przez pod korkiem chłodnicy i robi się też podciśnienie, a gdy odkręciłem korek zobaczyłem ze woda do chodnicy się nie wlewa tylko jest wrzucana z przerwami i z chłodnicy po dokręceniu korka wydobywa się tajałby para/dym. Proszę o pomoc.
ja mam paten opisany w punkcie 1 w VW T2 tylko ze grzałka na 220V niejest w zadnym korku doczepiana tylko fabrycznie na kolanku doprowadzającym płyn z chodnicy do silnika patent jest ze skandynawii bo tam ludzie codziennie tak grzeją samochody żeby je odpalić i na 100% skuteczny i sprawdzony :)
Witam mam problem z bravo 1.6 16v - wymieniłem silnik a przy okazji uszczelke pod głowica - i silnik niedogrzewa sie - trzyma niska temperature a przy okazji zauwazyłem ze troszke wody w chodnicy ubywa- a na dodatek wystepuje takie cos ze jak nagrzeje sie silnik to po zgaszeniu auta odkrecam korek od zbiorniczka z woda i woda podnosi swoj poziom - czy...
Witam Mialem taki sam problem i myslalem ze touszczelka pod glowica testu na zawartosc spalin nie robilem tylko moj mechanik odkrecil korek i kazal mi przygazowac po czym powiedzial ze jak bybyla walnietauszczelka pod glowica to pokazaly by sie bable a nic takiego sie nie pokazalo wiec zaczol macac chlodnice istwierdzil ze chlodnica jestniedrozna poniewaz...
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
Witam serdecznie Pojawił się pewien problem może ktoś się spotkał już z czymś takim a wiec: Klient przyprowadziła auto OPEL ASTRA J kilometrów ma przejechane 41000 auto wcześniej się zagotowało i wywaliło płyn na zewnątrz, został zmieniony korek dalej to samo termostat wyjęty zrobiony duży obieg (z jakimś czujnikiem)-dalej to samo auto uzyska ok 104...
Witam W samochodach tez raczej są chłodnice wykonane z aluminium i miedzi lub podobnych metali nieżelaznych. Można zalać koncentratem, który nie powoduje rozpuszczania uszczelek . Po prostu wlać, nagrzać, wylać i tak aż do uzyskania czystego płynu. Potem można zalać wodą destylowaną; jest tania i trochę koncentratu. Dlatego trochę, bo układ chłodzenia...
U mnie mocno ciekło, nie pompowało zbyt mocno do układu ale ubywało płynu. Też nie wiedziałem gdzie szukać, ale przez przypadek zobaczyłem ściekający różowy płyn po klapie dolotu zaraz za drugą dolną chłodnicą z lewej strony. Czyli pchało płyn w dolot, a potem po zgaszeniu ściekał po dolocie i pojawił sie na zewnątrz tej klapy. Kiedy rozebrałem było...