Witam, Części oryginalne można kupić tu : http://www.einhell.pl/czesci-zamienne Co do naprawy to odkręć cylindry i sprawdź czy dają się zdjąć będziesz wiedział co blokuje . Zagłuszony korek odpowietrzający tak może dać taki efekt zassania oleju.
(at)jasiek89 Nie podałeś co to za pompa, markowa, czy jakiś chińczyk. Z opisu wynika , że pompa ma za małą wydajność. Są chińczyki , co kręcą , a nie podają wody. Sprawdziłeś , czy ona działa? Obstawiam, że wirnik w pompie stoi, a instalacja działą na naturalnej cyrkulacji i grzeje tylko góra. Sprawdź pompę odkręcając korek odpowietrzający i dotknij...
Zastanawiam się, czy korek odpowietrzający zawsze posiada otwór. Jakie są jego funkcje i zastosowania w różnych systemach?
Nagrzej mocno śrubokręt i wbij w pozostałą część, poczekaj, aż ostygnie i wykręć, powinna wyjść lekko. A urwałeś przy odkręcaniu, czy zakręcaniu?
witam. Sprawdż czy jest drożny ten niebieski korek odpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym.Miałem dwa podobne przypadki ,robiło się podcisnienie podczas jazdy i wyganiało płyn.
Witam. Problem z pompą mam już za sobą. Przyczyna rozpadania się łożyska w pompie było ciśnienie, które nie uchodziło przez korek odpowietrzający w zbiorniku. Wymiana korka koszt w intercarsie 27 zł i po problemie, tylko szkoda tych pomp co założyłem :)
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
Witam, Problemem okazała się pompka, która była zanieczyszczona ... poza wymianą pompki na nową (miała swoje lata), łącznik zbiornika oleju oraz przekładni ślimakowej (z prętem), wyczyściłem filtr oleju, zbiornik oleju, przewód oleju, korek odpowietrzający i jest ok. Olej jest tłoczony rowkiem jak należy. Temat zamykam i dzięki za pomoc.
Kup ePCO 25/40-70 LFP za 370zł czyli w cenie zwykłej pompy. Pompa z silnikiem DC, osczędniejsza o połowę od starszych z silnikiem AC, 9 trybów pracy, dobierzesz sobie optymalny do Twojej instalacji. Zamontowałem ich dziesiątki i nie ma z nimi żadnych problemów. Mają korek odpowietrzający jak klasyczna pompa. Produkt polski.
Witam. Mam problem z płynem chłodzącym , po odpaleniu kapie z lewej strony tam gdzie korek odpowietrzający gdzieś miedzy chłodnicą a zbiorniczkiem wyrównawczym nie z wężyka od korka. Po zagrzaniu się nic nie kapie miał ktoś taki problem, auto daf xf 105.
Mozesz mieć zapowietrzony uklad chłodzenia-popusc korek odpowietrzający uklad po lewej stronie od maski silnika-obok wlewu płynu spryskiwaczy
Witam. W miejscu wlewu oleju powinien być korek odpowietrzający, by wyrównywać ciśnienie podczas pracy. Wypływ oleju, to skutek niewłaściwego założenia uszczelki. Jak Kol. wyżej napisał, należy założyć nową. Jak jest to niemożliwe, a uszczelka nie jest mocno uszkodzona, możesz użyć silikonu do uszczelnienia silników ( po uprzednim odtłuszczeniu pokrywanych...
Coś mi tu pachnie uszczelką pod głowicą.To są początki złego. A masz korek odpowietrzający na chłodnicy czy na zbiorniku wyrównawczym bo nie wiem jaki układ masz.
ten korek odpowietrzający masz na "szczęce" obok wężyka hamulcowego. taki mały dzyndzelek z gumowym kapturkiem. najlepiej będzie jak koło ściągniesz. dołączam zdjęcie strzałka pokazuje ten zaworek http://obrazki.elektroda.net/66_12380978...
TPS czyli czujnik położenia przepustnicy możesz przemierzyć i zobaczyć czy wariuje w jakimś zakresie. Trzeba mieć manometr i podłączyć. Wiem że w niektórych listwach był korek odpowietrzający, i tam się wpinało manometr. Następna sprawa to filtry. Powietrza, paliwa czy były przez ciebie wymieniane? Jakie obroty ma jak jest zimny i jak się nagrzeje?
Witam, mam problem z częścią do tej pompy. Dzisiaj przy odpowietrzaniu wpadł mi w głąb kominka ten korek odpowietrzający. By go wyciągnąć musiałabym demontować całą obudowę. http://obrazki.elektroda.pl/6827642900_1... Jest jakaś możliwość, by ją dokupić? czy muszę kupić nową pompkę? Póki co non stop leci mi z tego woda...
Witam Auto po wymianie uszczelki pod głowicą przejechane ok 15000 km . Problem jak w opisie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym , wybiło korek odpowietrzający układ idący od nagrzewnicy . Termostat wyjęty , węże twarde da się ugiąć , zbiorniczek syczy po przejechaniu nawet 5 km , po otwarciu nie wybija płynu przy pracującym silniku . olej w stanie...
Odkręć korek odpowietrzający pompy i sprawdź wkrętakiem , czy wirnik się kręci. Zamknij/otwórz szybko zawór za pompą i sprawdź reakcje wskazówki cisnienia. Jeśli pompa rzeczywiście działa( kręci) to zamknij wszystkie obwody poza jednym i rotametr powiniem sie ruszyć. jesli nie to zapowietrzony obwód , lub sama pompa, bo nie bardzo ma się jak odpowietrzyć...
A czy otworek (w korku ) odpowietrzający zbiornik paliwa jest z pewnością drożny ?
Korek odpowietrzania masz na jednym z węży tuż przy grodzi gdzie łączą się z nagrzewnicą.
A jest jakiś korek gdzie można sprawdzić poziom oleju bez spuszczania go? Zależy od skrzyni, nie wszystkie go mają. https://obrazki.elektroda.pl/5949841300_... (1) Otwór odpowietrzający. (2) korek spustowy. (3) Korek poziomu oleju (W zależności od skrzyni biegów).
Witam Z opisu (z linku) to przetwornica "sinus" i jeśli Twoja pompa C.O. ma moc do 250W to powinna chodzić bez problemu. Radzę złożyć reklamację. Ale żeby "podrążyć" temat to proszę sprawdź to: 1 Odkręć korek odpowietrzający pompę i przygotuj wkrętak. 2. Następnie uruchom przetwornicę i sprawdź (pomagając wkrętakiem) czy pompa ruszy 3. Jeśli ruszy i...
Szmata, miska pod grzejnik i luzuj korek.
Wymień korek. Posiada on zawór odpowietrzający który prawdopodobnie jest uszkodzony.
Wtrącę swoje trzy grosze na temat opróżniania butli turystycznej. Nie pasuje mi to zatykanie się mazią palnika kuchenki turystycznej, a to z tego powodu, że palnik jest zasilany gazem w postaci lotnej. Nie ma więc prawa do palnika dostać żadna oleista maź, chyba że butla jest eksploatowana w pozycji z zaworem w bok lub w dół - czyli nieprawidłowo. Żeby...
Należą się podziękowania za tą dokumentację naprawy. Mam kilka pytań, ponieważ chcę się dobrać do zaworu nagrzewnicy w identycznym modelu (tyle że silnik 2.8 i.d.T.D.). 1. Jakiej produkcji jest nagrzewnica w Twoim modelu? 2. Jak są podłączone węże do nagrzewnicy (który doprowadzający a który powrotny)? 3. Jak wyglądał zawór nagrzewnicy w Twoim modelu?...
Kolego w zbiorniku paliwa masz zatkany przewód odpowietrzający,odkręć korek zbiornika i zobacz czy jest poprawa
Regeneracja to dla jednej osoby wymiana zużytych czesxi na nowe, malowanie, szlifowanie itp. A dla drugiej osoby regeneracja to tylko i wyłącznie malowanie także każdy irterpretuje to inaczej. Najprościej sprawdzić czy silnik był po regeneracji poprzez zmierzenie kompresji sprężania co bardzo wiele wyjaśni i o ile w silniku samochodowym diesla jest...
nie, szyberdachu brak. Wyjąłem korek spustowy z progu i lałem wodę na przednią szybę. Wszystko wskazuje na to, że gdzieś pod szybą w rogu woda się dostaje do progu, bo jak lałem wodą to z progu mi woda leciała. Pozdrawiam :) Dodano po 7 odpowietrzałeś układ na włączonym na maksa ogrzewaniu?? gdy odpowietrzasz układ i nie włączysz ogrzewania to nagrzewnica...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Sprawdź czy działa pompa, takie pompy stają po miesiacach nieużywania, odkręć korek odpowietrzania pompy i pokręć za wirnik wkrętakiem.
Według dtr luz w zamku po włożeniu pierścienia do cylindra może być w granicach 0,3 - 0,45 mm. Wymiary pierścieni: 2,5 mm wysokości, średnica: nominał - fi 100,0 mm, I nadwymiar fi 100,5 mm, II nadwymiar fi 101,0 mm Kolego, czy w Twojej sprężarce wszystkie cztery pierścienie są jednego typu tak jak przewiduje producent(zgarniający noskowy) i czy odpowiednio...
Czy ktoś wymieniał olej w automacie Laguny, Od dołu widzę korek spustowy, od góry, zółty zaworek odpowietrzający, służący być może do wlewu ale to tylko domysły. Ktoś kto już to robił to wie co i jak. Proszę o podpowiedź. Z góry dziękuję.
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Witam. Przy ujemnych temperaturach na zewnątrz tuż po rozpoczęciu jazdy ciężko wchodziły biegi (mianowicie z biegu 1 na 2 i w przypadku redukcji z biegu 3 na 2 - i tu należało zwolnić niemalże do 10km/h żeby wskoczył) czuć było znaczący opór.Po przejechaniu ok10km wszystko wracało do normy. Ze względu na brak informacji o wymianie oleju w skrzyni przez...
W pompce jest regulacja, trzeba zamienić miejscami te dwa wkręty, są dwa stopnie jego intensywności. Jeden wkręt jest dłuższy i to on ustala ilość oleju w zależności od otworu, w którym jest wkręcony. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość oleju to ten dłuższy wkręt musi być wkręcony bliżej tych dwóch otworków z gumową uszczelką. Korki nie są identyczne, ten...
Musisz po prostu na zimnym silniku wylac plyn z silnika odkrecajac dolny waz do chlodnicy i uprzednio otwierajac wewn.auta suwak regulujacy temp.wewn.auta na "gorace",odkrec korek na zbiorniczku i korek odpowietrzania na prawym blotniku.wylej plyn.zalej na nowo-pamietaj zeby powoli wlewac plyn do zbiorniczka.wlewaj dotad az przeleje sie przez wezyk...
czy to może być wina pompy obiegowej? Pompa Wilo jak na zdjęciu, już wiekowa niestety. Odkręć korek odpowietrzania pompy ( ten mosiężny w środku) i wkrętakiem sprawdź, czy wirnik się obraca.
Otworek odpowietrzający korka musi być całkowicie drożny. Tych układów w zasadzie się nie odpowietrza. Robi się to samoczynnie w czasie eksploatacji auta. Po 2-3 dniach jeżdżenie jest całkowicie odpowietrzony układ.
w korku powinien być otwór odpowietrzający sprawdź czy nie jest zatkany, a zawór ciśnieniowy jest od odcięcia dopływu oleju jak nie kręcisz kierownicą
Racja. W T4 silnik jest pochylony, ale i tak wybrał bym 1,9. Wracając do głowicy to ten króciec odpowietrzający jest wkręcany. Odlew głowicy jest ten sam, wkręca się tyko korek albo króciec. Poprawcie jeżeli się mylę.
Może korek zbiorniczka ma uszkodzone zaworki odpowietrzające.
Siemanko wszystkim.Masz zapowietrzony układ chłodzenia.Zrób tak w kabinie na maxa przekręć ogrzewanie odkręć zawór przy wejściu do kabiny (nagrzewnicy) odpowietrzający - jak nie masz to odkręć przy chłodnicy poczekaj jak zacznie wypływać tamtędy płyn chłodzący wtedy zamknij zaworek.Włącz silnik i przy odkręconym korku tego zbiorniczna wyrównawczego...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Czy ta pompa posiada korek do odpowietrzania to nie wiem, nie mam jej jeszcze w rękach, w instrukcji na temat odpowietrzania jest mowa o "otworzeniu punktu poboru wody, włączeniu pompy i obserwacji aż woda przestanie lecieć bez pęcherzyków powietrza, po tym czasie zamknąć punkt poboru". Z tego co widzę w specyfikacji pompa ma zawór zwrotny zarówno na...
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Udrożnij dokładnie wylot spalin i sprawdź, czy tłumik nie jest "zabity" nagarem. Przedmuchanie gaźnika może być niewystarczające, może trzeba go rozebrać i zweryfikować przeponę. Sprawdź, czy korek zbiornika paliwa ma drożny otworek odpowietrzający. Może zabrudzony jest filtr paliwa znajdujący się na końcu rurki paliwowej w zbiorniku paliwa (smok)....
Czy w dowodzie jest 50 cm czy 70 po przeróbkach. Zdjęto blokadę? Kolega sprawdzi banalną rzecz- czy nie zatkany otworek odpowietrzający w baku. Wystarczy jechać baz korka oczywiście z małą ilością paliwa.
Witam Pompa MHI 1300 INOX nowa, przed pompą filtr piaskowy dyskowy omnigena. Filtr ma deklarowany przepływ 120l/min. Pompa max wydajność 100l/min. Mam wrażenie że co jakiś czas filtr się "zakleja" i następuje kawitacja. Zalewanie pompy przez korek do odpowietrzania nie daje dużych rezultatów. Wystarczy że odkręce dekiel dolny filtra i przykrece spowrotem...
Daj zdjęcie pompki jeśli pracuje może trzeba odpowietrzyć czyli poluzować śrubkę w środku aż syknie powietrze, możliwe że pompka się zastała ustaw na 3 bieg jeśli nie poskutkuje odkręć korek pompki od odpowietrzania i zobacz śrubokrętem czy wirnik się nie zastał czyli czy się kręci jak nie to zrusz, jeśli się kręci i masz otwarte i kaloryfery i wszystkie...
Rozgrzej auto do ponad 90 stopni.Odkręć ostrożnie korek z chłodnicy(OSTROZNIE BO BEDZIE GORACA PARA)Przy termostacie powinien byc korek odpowietrzania odkręć go aż poleci plyn chlodniczy ...Potem zakręć i sprawdz czy jakichś korków niema na przewodach wchodzących od silnika do wnetrza samochodu(od nagrzewnicy ) zrób to samo powinno pomóc ja tez tak...
witam Mój problem jest banalny ale to mój pierwszy samochód i proszę o wyrozumiałość. Parę dni temu pierwszy raz go zatankowałem i się mocno zdziwiłem gdy po odkręceniu korka wlewu paliwa wyraźnie syknęło powietrzem . Pomyślałem że gdzieś w korku jest otwór odpowietrzający który się zatkał więc nie dokręciłem korka. Dzisiaj tyle ile się dało rozebrałem...
Chodzi oczywiście o zawór główny, odcinający dopływ paliwa do gaźnika. Przy okazji otwór odpowietrzający w korku wlewu paliwa ma być drożny. Sprawdź także czy pływak jest szczelny. Potrząśnij nim, a jak chlupie w nim paliwo to jest nieszczelny.
Normalne rozgrzanie silnika i sprawny korek na zbiorniczku wyrównawczym powinno odpowietrzyć układ.To jest z założenia układ samo odpowietrzający się.
silnik traci moc i gaśnie 1) gdy dochodzi do zapowietrzenia układu zasilania 2) złej pracy pompy zasilającej Bardzo trudno coś doradzić gdy nie widzę i nie słyszę.330 ma prostą budowę ale różne usterki mają podobne objawy, dlatego gdy się słyszy widzi jest dużo łatwiej. Nie wiem czy prawidłowo wykonujesz odpowietrzanie. Czy zaworek odpowietrzający w...
Na dołączonym zdjęciu widać zawór do odpowietrzania wkręcony w korek żeberka zeliwnego. Jak to zrobić jak korku nie ma żadnego otworu? Kup korek z otworem gwintowanym na 1/2" lub wywierć otwór i nagwintuj gwintownikiem 1/2"
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
sam, odpowietrzany był cały układ, szybko w środku jest ciepło, na chłodnicy korek do odpowietrzania jest to bije płyn mocno. A korek w ziorniku zakręcony i wybija płyn. Po odkeceniu nic się nie dzieje.
Jak odkręcam korek do odpowietrzania naciskam sprzęgło to leci płyn takze cisnienie jest. Tyle tylko ze nie trzyma
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
Może zacznij od odpowietrzenia zbiornika paliwa. Może zatkane i robi się podciśnienie. Nie wiem jak u Ciebie jest to rozwiązane, może być wężyk odpowietrzający a może być tylko przez korek wlewu paliwa. Jak będziesz miał niepełny zbiornik to popuść korek żeby zasysało powietrze. Dodano po 4 U mnie w firmie jest jedno auto które raz paliło 20/100 a raz...
ak podać ciśnienie do zbiorniczka bez odpowiedniego sprzętu? Potrzebowałbym nakrętkę do zbiorniczka z otworem na wężyk i tak podać ciśnienie np. sprężarką. Dokładnie tak wygląda mój "specjalistyczny przyrząd" do odpowietrzania. Korek ze szrotu za 5 zł, w nim dziura i szybkozłączka pneumatyczna, kawałek przewodu i reduktor - najdroższa część zestawu,...
To jest typowy przypadek w 308sw i to właśnie podciśnienie jest przyczyną kłopotu. Auto po przejechaniu ok 100km ma podciśnienie w baku i wyskakuje awaria. Po pewnym czasie gaśnie silnik. Odkręcenie korka wlewu załatwia sprawę na kolejne 100-150km. Winny jest przewód odpowietrzający. Po jego naprawie lub wymianie wszystko powinno być ok.
Jeżeli chodzi o korek to raczej jest w porządku ponieważ golf ma w zbiorniczku wylot odpowietrzający przynajmniej u mnie tak jest i tam tędy uciekała woda jak się zagrzał, no chyba że w miejscu tego otworka powinien być jakiś zaworek co po prostu sobie wyleciał ale patrząc na to wygląda na fabryczne ujście.
Chyba tak, niemniej pewności żadnej nie mam, w każdym razie korek ma dziurkę odpowietrzającą od góry. Szmatka odpada zdecydowanie - tylko ja wkładam ręce pod pokrywę. Dziękuję Panowie, czyli podsumowując sprawdzam jutro węże, połączenia z rozdzielaczem i jak problem ustąpi to zamykam. Dziękuję raz jeszcze.
Witam, zauważyłem w Mikrze k12 1.2Pb że kiedy silnik pracuje i wyjmę bagnet oleju to syknie jak by powietrze uchodziło, tak samo jest z korkiem oleju, kiedy go odkręcę to syknie, czy to może świadczyć o źle pracującej odmie bądź jakiś zawór odpowietrzający ?
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
W brew pozorom problem nie jest aż tak nietypowy. Jest to standardowy problem wszystkich epsonów z kartridżami umieszczonymi na głowicy. Na szczęście jego rozwiązanie jest stosunkowo proste. W tym modelu jeżeli korzystasz z systemu CISS po ok 1- 2 lat użytkowania w kartridżach zaczyna pojawiać się powietrze. Jeżeli drukujemy małe wyruki i robimy po...
Czy termostat ma otworek odpowietrzający? Dodano po 22 Widzę że układ chłodzenia jest taki sam jak w Shadow 700: https://www.partzilla.com/catalog/honda/... https://www.partzilla.com/catalog/honda/... Serwisówka Shadow 700: https://archive.org/details/honda-shadow...
Węże sprawdzone, nie były i nie są twarde, test w najbliższych dniach wykonam. Wystarczy z Allegro rurka odpowietrzająca, gumowy korek i ten płyn niebieski, który zabarwia się ewentualnie na określony kolor? Czy trzeba to jakoś specjalistycznie wykonać?
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Odpowietrzaj tylko na zimnym silniku, bo się oparzysz, podczas odpowietrzania korek od zbiorniczka ma być odkręcony.
Skoda to grupa Vag ,więc sam się odpowietrza... Lejesz płynu do zbiorniczka do prawie full, nie zakrecasz korka ,odpalasz auto , ustawiiasz temperaturę na max ciepło , dmuchawę na 3 i czekasz aż złapie 90-95 zależy od termostatu, musi się otworzyć i gorące pójdzie w obieg. Czekasz aż ze zbiorniczka ucieknie całe powietrze, niee będzie bąbelków. Sprawdź...
Ponieważ pompa w tym kotle pracuje tylko przy CO, trzeba ją sprawdzić, czy działa, można posłuchać, albo odkręcić korek do odpowietrzania i po prostu zobaczyć, czy wirnik się kręci. Może też są zamknięte zawory na grzejnikach, będzie też efekt bulgotania i wyłączenie awaryjne E2.
Ok davidos_77 tylko jaka jest procedura odpowietrzania - jedyny korek jaki znalazłem znajduje się na obudowie EGR.
Buduje cały czas. Zimny na tyle mało że wydaje się być ok. Gorący odpowietrza się głównie przez termostat do chłodnicya z tamtąd do zbiorniczka i jak ciśnienie wzrośnie na tyle żeby otworzył się zawór w korku to gazy wylecą sobie korkiem i też niby ok tylko że zawór w korku normalnie nie powinien się otwierać. Problem powstaje jak przestaniesz pałować...
Mieszkanie jest na pierwszym piętrze w bloku mieszkaniowym z CO. Gdy odkręciłem korek zaczęło wyciekać powietrze i czarna woda, więc zakęciłem. Odkręć wszystkie zawory na max i dopiero odpowietrzaj , kto odpowietrza zakręcony grzejnik ?🤦♂️ Odpowietrzasz dotąd aż będzie lecieć sama woda bez powietrza .możesz po obu stronach...
Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie. Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.
tworzy się podciśnienie mimo że odpowietrzenie zbiornika w górnej części za korkiem jest drożne. - a zawór odpowietrzający na zbiorniku :?: Moje Twingo (2002r)pali z trudem (po kilkukrotnej próbie) na zimnym silniku.Na ciepłym nie ma problemu w trakcie jazdy pracuje bez zarzutu. - a jakaś podstawowa diagnostyka - chociaż błędy :?:
Kolego zbiq ja polecam kanał jako całość. Wiem, że niektóre testy są ciut naciągnięte ale generalnie po oglądnięciu kilku filmów oraz już z własnego doświadczenia widzę, że oni chyba wiedzą o czym mówią. Żeby nie było, że chcę tylko nabić sobie punkty, dodam że ładując swój akumulator musiałem troszkę powalczyć z elektrolitem, który koniecznie chciał...
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
Przy wejściu do nagrzewnicy na ścianie grodziowej powinieneś mieć korek do odpowietrzania. Może nagrzewnica jest zabita, i temu zamiast gorącego i letniego, jest gorące i zimne bo nie przepuszcza. Mówią że zimne, to czemu po tych 12 km miałeś 70 stopni? TDI zdecydowanie dłużej się grzeje. Najlepiej wyciągnąć nagrzewnicę i sprawdzić jej drożność.
Witam Niedawno stałem się szczęśliwym jak na razie posiadaczem passata, niedawno zauważyłem że wycieka płyn wspomagania przez otworek odpowietrzający w korku zbiorniczka, okazało się iż płynu jest grubo ponad stan. Odciągnąłem płyn do poziomu max a raczej coś co nie przypominało płynu tylko przepracowany olej. Po odpaleniu pompa zaczęła pięknie wyć...
Witam nie wiem czy pomogę ale miałem podobny przypadek w husqvarnie, winny był wężyk odpowietrzający zbiornik kawałek długości ok 10 cm zakończony czymś w rodzaju korka z bardzo gęstej siatki pomogło dokładne przemycie rozpuszczalnikiem nitro i przedmuchanie kompresorem w odwrotną stronę w przypadku polskich benzyn często zapycha się też filtr w zbiorniku...
Nie ma jako takiego odpowietrzania :( Odkrecalem korek wlewu nie pomoglo.
Witam, mam kocioł gazowy Termet GOLD PLUS II jednofunkcyjny przy uruchamianiu pompy do grzania CWU lub CO słychać jak przelewa się woda. hydraulik który montował kocioł mówił, że on się sam odpowietrza po podaniu zasilania. Czy to prawda? w instrukcji jest informacja o odpowietrzaniu przy pompie, ale wymiennik jest wyżej Poluzuj korek na automatycznym...
Witaj , prawdopodobnie masz zapchany otworek odpowietrzający bak , prosta sprawa nie zamykaj do końca wlewu paliwa (korka) i pojeździj , jak się poprawi to szukaj tej dziurki nie wiem jak w fiatach ale ja mam mikro dziurkę w korku można ją przedmuchasz z zewnątrz do środka . Pozdrawiam .
Przy odkręconym korku wlewu nigdy się nie odpowietrzy... fabryczne odpowietrzniki są 2 - na wężu nagrzewnicy i w rogu chłodnicy. Na wężu nagrzewnicy pewnie włączony jest reduktor i dlatego został usunięty zaworek odpowietrzający.
Przelew do zbiornika powinien być gdyby nawet był termostat zapusty tu albo pompa nie wymusza obiegu albo wymieniany był płyn i źle odpowietrzony jest układ ( korek na zbiorniku musi być zakręcony) W przypadku silnika osmiozaworowego (model 91) podczas napełnienie zbiorniczka wyrównawczego otworzyć śrubę odpowietrzająca w przewodzie nagrzewnicy i odczekać,...
Ja poszedłbym po linii najmniejszego oporu: zdjął grzejnik, dobrze wypłukał, wymienił zawór na zwykły kulowy ( nim też można regulować temperaturę), z drugiej strony założył korek z automatycznym odpowietrzaniem. Im coś bardziej skomplikowane, tym bardziej podatne na uszkodzenie. No ale jestem starej daty.
Jeżeli wąż jest twardy jak kamień i nie można go ścisnąć, to na początek sprawdź korek. Może jest przytkane odpowietrzanie.
Napewno odma leci do klapy zaworów fabrycznie w zależnosci od modelu i warunek nie z plastikową odmą ,a metalową z pojedyńczym wyjściem do góry /sprawdzałem/. Napewno te wyrzucanie oleju jest też zwiazane z temperatura silnika /wyrzuca przy dużej temperaturze / moim zdaniem tak powinno sie zrobic wąż odpowietrzający idzie do klapy zaworów przy korku...
Witam Chciałbym dolać do instalacji CO Fernox Cleanera. Mam w miarę łatwo dostępny kaloryfer w łazience na ścianie, stąd chciałbym wykorzystać jego korek na górze z zaworem odpowietrzającym do tej operacji. Pytanie teraz czy prawidłowo planuję kolejność działań: - zamykam termostat ( czyli dopływ wody do kaloryfera ) - odkręcam korek na wylocie grzejnika...
Koledzy otóż posiadam auto, jak w temacie tj. BMW e36 z silniczkiem 2.0 M50b20, miałem niesprawną chłodnicę i wymieniłem na drugą. Dodam, że z powodu braku możliwości zakupienia podkładki pod śrubę spustową w bloku nie zlałem całego płynu chłodniczego, tylko tyle co z chłodnicy i tyle co wyleciało z węży. Złożyłem drugą, dolałem płynu pod korek, poczekałem...
Witam. Jak już pisałem,hydrokorektor można naprawić na dwa sposoby.W moim Seicento zrobiłem to w miarę profesjonalnie,modyfikując jednocześnie układ tak,by w przyszłości uzupełnienie płynu nie sprawiało kłopotów (podejrzewam,że wycieki będą,wykonanie hydrokorektora jest kiepskie).Mianowicie przeciąłem przewody w odległości około 10cm od siłowników i...
Nie wiem jak w Almera ale w innych nissanach jest specjalny element do odpowietrzania. Trzeba zwolnic zawleczkę i odciągnąć trochę przewód hamulcowy od skrzyni biegów. Następnie zdjąć korek z zaworu odpowietrzającego który jest na tym przewodzie hamulcowym a w zasadzie na jego "zgrubiałym" zakończeniu. I teraz założyć przezroczystą rurkę która połączy...
mam sprężarkę HS11 na obudowie jest nr 1102 i na głowicy 1144 problem w tym że nie ma w niej miarki oleju ani korka do spuszczania oleju natomiast z samego dołu jest wyprowadzona do góry rurka ze zbiorniczkiem przez który można dolać olej niestety podczas pracy poziom oleju w tym zbiorniczku się podnosi i przez otwór odpowietrzający w tym zbiorniczku...
przewód odpowietrzający peugeot odpowietrzający zbiornik odpowietrzający
karta zielonka symphony telefon tranzystor 2n2222
Darmowy dekoder do odbioru telewizji w Polsce Schemat instalacji elektrycznej Volkswagen Fox - gdzie znaleźć?