Czerwony korek na regulatorze obrotów, ewentualnie przez miarkę. :)
obroty spadają(o 300-500) Może raczej 30/50 obr/min... Musi ci przez odpowietrzanie doić "opary" i może dlatego obroty się podnoszą...
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
Witam, pacjent to Peugeot 2008 z roku 2015, silnik 1.2 benzyna, teraz historia awarii. Po dolaniu oleju, nie zakręciłem korka wlewu oleju i auto zrobiło trasę ok. 280 km, po drodze wywaliło trochę oleju na silnik. Teraz olej i filtry zostały wymienione ale okazało się że po zakręceniu korka oleju obroty spadają tak że silnik prawie gaśnie po czym strasznie...
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Silnik dobrze pracuje ale jak odkręce korek oleju to traci obroty na chwilę. A co może być z silnikiem nie tak?
Dzisiaj zobaczyłem jak chodzi bez korka oleju. Obroty bardzo niestabilne. To znaczy że lewe powietrze?
1 to regulacja obrotów 2 to korek spustu oleju
To normalne, po odkręceniu korka może głupieć z obrotami.
Z uwagi, iż jest to silnik z wałkiem poziomym, to nie ma korka do spuszczania oleju pod spodem.Tak, jest to korek do spuszczania oleju, zwykle dość mocno dokręcony. Wyjmij bagnet, aby odpowietrzyć skrzynię korbową i odkręć korek do spuszczania oleju.
Magik jesteś! Szacun! To plucie olejem to może być zamarznięta odma (czyli wąż odpowietrzający skrzynię korbową). W takim przypadku rozgrzałbym silnik na wolnych obrotach przy otwartym korku oleju. Jeśli nie pomoże to spróbowałbym wąż wyczyścić. Jak i to zawiedzie to liczyłbym się z najgorszym - uszczelka pod głowicą. P. S. Nie wiązałbym ewentualnego...
Mam ten sam problem. Byłem już u trzech mechaników . 1. Stwierdził że wypalił sie cylindry. 2. Stwierdził że sonda lambda. 3. Stwierdził że przestawił sie łańcuszek rozrządu. I teraz właśnie odkręciłem korek wlewu oleju i po wkreceniu go na obroty i puszczeniu gazu obroty spadają i chodzi idealnie. Zakrecam korek wlewu oleju i silnik po wkreceniu go...
Uszkodzenia samej gruszki też nie można wykluczyć. Nie robi Ci się przypadkiem majonez na korku oleju albo na bagnecie?
Witam. Mam problem z Volvo S60 2002r. Mianowicie zaczęło mi coś "świstać" ale gdy odkrece korek od wlewu oleju przestaje i samochód trzyma równe obroty. Myślałem że to odma lecz to nie to.
Czy takie odkręcenie i ponowne zakręcenie korka wlewu oleju coś świadczy? Odkręcenie korka obroty silnika BZ, zakręcenie obroty zmalały aż do zgaśnięcia silnika. Film.
witam mam takie pytanie co bedzie jezeli na uruchomionym silniku odkrece korek do wlewu oleju!silnik benzyna.czy ma zwolnic na obrotach czy nie!a moze calkiem zgasnąć!
Może być lejący wtrysk, ale tu będą błędy, nierówna praca mniejsza moc silnika. Sprawdź przedmuchy skrzyni korbowej na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju i zobacz co się będzie działo np: syk podczas odkręcania korka, dym itp.
280-320mBar powinno być- albo masz nieszczelność w kolektorze albo jednak rozrząd przestawiony. Odma szczelna? Korek wlewu oleju + wężyk do separatora? Podpięcie separatora do przepustnicy z tylu szczelne?
Ta fabia ma odme w korku oleju bo nie pamietam?komp po bledzie zmienia mape i wydluza czas wtrysku.Podmien moze jeszcze przepustnice na inna uzywke.
Do sprawdzenia i raczej do wymiany element poz. 11. Silniki FSI i inne z tej rodziny pracują w zamkniętym obiegu odpowietrzania skrzyni korbowej. Spr możesz ewentualnie szczelność na wężach przyłączeniowych czy oringi są całe, oring na bagnecie oleju i szczelność korka wlewu oleju. Pozdrawiam
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
U mnie chyba problem był banalny - okręcony korek wlewu oleju. Zakręciłem go i silnik pracuje równo... pzdr
Najpierw przejawiał zapotrzebowanie na dużą ilosc oleju. Co jest jednak dziwniejsze że moje polo nie posiada uszczelki pod korkiem wlewu oleju (od momentu zakupu) a jej założenie powoduje że silnik zupełnie traci moc! Nie utrzymuje obrotów na biegu jałowym i momentalnie gaśnie. O jakich ilościach oleju jest mowa ? Chmurzy mocno na niebiesko z komina...
Na lewe powietrze jest tak czuły,że odkręcenie korka wlewu oleju zmienia obroty.
Witam, pojawił mi się problem w mercedesie 914, silnik 6.0 l bez tubiny. Z dnia na dzień zaczęło mi dymić spod korka oleju, zwykłym dymem spalinowym. Silnik bezproblemowo odpala nawet w tęgie mrozy, nie ma świec żarowych ani płomieniowej, silnik jest w bardzo dobrej kondycji i nigdy nie było z nim problemów (chcę tu zaznaczyć, że silnik jest dobry a...
Nieszczelność korka wlewu oleju.
Czemu jak silnik uruchamiam i nie naciskam gazu tylko przekręcam kluczyk to auto wchodzi na 2tys obr a potem obroty spadają do 1100 na ssaniu lub do 700 bez ssania. W innych autach nie ma tkz. przy gazówki, a w dieslach wcale. Czemu jak silnik pracuje a ja wyciągnę bagnet to leci z niego dym a jak odkręcę korek to rzuca olejem i obroty spadają?
Witam,pacjent to opel astra g 1,6 8v 2000r,benz+gaz,problem jest taki że nie pali na 2-gim cylindrze na wolnych obrotach bez względu czy na benz czy gazie,po dodaniu gazu wszystko jest ok,wymienione zostały świece i przewody Bosch,cewka zapłonowa też nowa i poprawy nie widać, ciśnienie na tłokach sprawdzone jest po 12 z + na każdym cylindrze,płyn i...
Renault II 1,6 16v rok produkcji 2001 na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach i podczas spowolnionej jazdy np w korku na chwile zapala się kontrolka oleju a po zwiekszeniu prędkość i obrotów gasinie nadmieniam że stan oleju jest prawidłowy na bagnecie elektronicznym jka i manualnym. Jaka może być przyczna takich objawów z góry dziękuję za podpowiedź
Przy pracującym silniku na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju, jak obroty silnika znacznie spadają cylindry do szlifu. Olej wydobywający się przez bagnet świadczy o znacznym zużyciu silnika. Pierścienie tłokowe są tak wytarte że nie trzymają ciśnienia w komorze spalania. Przy niskich obrotach odma jest jeszcze w stanie odprowadzić nadmiar powietrza...
troche to dla mnie dziwne że tak ma być ztym olejem bo każdym razem odkręcając korek nerw mnie chwyta. Aczkolwiek jak wspomniałem płynu chłodzącego nie ubywa a poziom oleju się nie podnosi. Może spróbować z tą uszczelką pod głowicą ?? Jak jeździsz krótkie odcinki to tak będzie, więc jak przedmówca napisał daj mu spokój
Czujnik wymieniłem, błędu nie ma. Samochód w dalszym ciągu nie równo pracuje na wolnych i gaśnie przy wysprzęgleniu np podczas dojazdu do skrzyżowania. Sprawdzę jeszcze kompresję i ciśnienie oleju ale nie wiem za bardzo gdzie się wpiąć z zegarem bo nie mogę zlokalizować czujnika oleju.
Jak jest mleko pod korkiem od oleju i w zbiorniku na wodę to uszczelka 100%, czasem nie warto naprawiać tylko silnik wymienić ale to przy usterkach konkretnych.
Wiem, że rozrząd ustawia się na blokadach, więc wałek nie ma jednego ustalonego położenia, ale odradzałbym kombinowanie z tym. Jak już to pojedź do warsztatu który potrafi ustawiać Chryslera CRD i niech po prostu sprawdzą poprawność złożenia. A sprawdzałeś odmę ? - jak odkręcisz korek wlewu oleju na wolnych obrotach, jakie masz efekty ? Spróbuj jeszcze...
Ten błąd (najprawdopodobniej) dotyczy połączenia silnik/sterownik. Kiedyś, miałem go i nawet sobie zapisałem, bo opisu też nigdzie nie znalazłem i problem ustąpił po odłączaniu i załączaniu wtyczek we wiązkach (nie powiem która konkretnie, bo sam nie wiem :) ). Co do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni (akurat Ty masz dwusprzęgłową skrzynia S tronic,...
Sprawdź czy nie dmucha ostro w odmę albo korek wlewu oleju. Może kompresja już ostro uciekać.
Nic to nie ma do starości silnika. Może wałki są nie dopasowane do zużytej głowicy i w miejscu styku pali olej. Zmierz ciśnienie oleju.
Witam ,odpal go i odkręć korek wlewu oleju do silnika i zobacz czy obroty się zmieniają.Jeżeli tak to najprawdopodobnie masz nieszczelność na przewodach od powietrza:odma,gumowa podstawa pod gaźnikiem,rura od przepływomierza powietrza.Zaznaczam,że niekoniecznie taki problem może być u Ciebie ,ale czasem?
Witam.Problem polega na tym że gdy otwieram korek wlewu oleju i przyłożymy rękę czuć jak silnik ssie i gdy zostawiamy otwarty silnik spada z obrotów i uspokaja się. Gdy znów go zamykamy, wchodzi na wysokie obroty i co kilka sekund spada i znów sie wkręca i tak w kółko... Na pewno nie jest to odma, zapłon czy rozrząd. Aha i silnik nie zależnie od rozgrzania...
Odkręć korek wlewu oleju i zostaw auto na wolnych obrotach. Będzie para buchać jak z lokomotywy. I stara zasada : auto ma jeździć i wtedy nie ma tego typu problemów.
Napier... jak w poldku z karetki. :)
nie wiem czemu tak dzieje sie z obrotami po odkreceniu wlewu. ja mam tylko cc700 i przy odkreceniu korka wlewu oleju w trakcie pracy silnika z obrotami nic sie nie dzieje. Najwazniejsza rzecza w takiej sytuacji jest fakt ze jezeli silnik jest naprawde sprawny to przy odkreceniu korka wlewu oleju na pracujacym silniku ten odkrecony korek polozymy luzno...
Odepnij jeszcze wtyczkę od MAFu z dolotu i zobacz wtedy co z sondą. A czy po popuszczenie korku wlewu oleju coś mu się zmienia na zimnym?
Tzn nie rosło ponad miarę? Jeśli tak to daj obrotów i zakręć korek - zobacz czy ciśnienie nie wzrośnie.
Muszę cię uspokoić z tym korkiem i nazią to jest normalny objaw kiedy samochód pokonuje krótkie odcinki drogi czyli jedzi wkolo komina. Niema na to sposobu innego jak dogżanie silnika po przez przejechnie większego odcinka drogi. Silnik jeżdzący na krótkich odcinkach absorbuję wodę z powietrza to jest naturalne i nie podejżewaj uszczelki bo to nie to...
Ostatnio w skodzie miałem wręcz identyczny przypadek. Błędy wyskakiwały od lewego powietrza. U mnie chrzanił zawór odmy. Na pracującym silniku spróbuj odkręcić korek wlewu oleju i napisz czy go nie zasysa.
A w tym ciągniku jest regulator smarowany z silnika czy zalewanym olejem przez korek?
po przejechaniu ~200 km pozom płynu chłodniczego dnia kolejnego za zimnym silniku był taki jak przed dolaniem czyli max. Dodatkowo co zauwazyłem: - z korka wlewu oleju po zwiększeniu obrotów przestaje być czuć spaliny, - z bagnetu/miernika poziomu oleju po zwiększeniu obrotów nie czuć dmuchania bądź jest tak znikome że go nie czuję.
Po co tyle kombinować. Poluzować ze trzy obroty, owinąć taśmą teflonową i dokręcić. Jak jest podkładka miedziana, to owinąć pod podkładka i nad podkładką.
Witam.Mam problem ze skuterem. Byłem się przewieść skuterem wróciłem i zgasiłem silnik gdy wieczorem chciałem go zaprowadzić do garażu nie chciał mi zapalić.Na drugi dzień przeczyściłem dusze i gdy go zapaliłem zauważyłem że z filtra powietrza coś cieknie gdy wziąłem to na rękę zauważyłem że jest to olej z benzyną od razu zgasiłem silnik i otworzyłem...
witam. pozwólcie że dołączę się do dyskusji, szukałem już odpowiedzi na moje pytanie na forum ale niestety nie mogę znaleźć. Otóż problem polega na na tym że nie można odpalić C-330 kręci ewidentnie z powodu braku paliwa, a jak mu dam wzbogacaczem troszkę więcej paliwa to zapali, ale obroty okropnie falują, najpierw wchodzi na pełny gaz a jak puszcze...
zapomnialem dodac to silnik gaznikowy
Jeśli łożysko nie jest zmasakrowane to można nawet bez rozbierania wpuścić do niego 2-3 krople oleju maszynowego (o ile jest pod naklejką i gumą łatwy dostęp do niego) - po takim zabiegu nie wiadomo, czy będzie działać lepiej i jeśli tak, to jak długo - kilka wentylatorów po takiej operacji działało mi kolejne 2 lata (olej został wpuszczony bardzo szybko...
Korek oleju strzela? Sprawdź kompresje, bo wygląda, że ciśnienie idzie w blok a nie w cylinder. Może uszczelka poszła, a może zawory są do regulacji? Ogólnie sprawdź czy po zdjęciu korka od oleju spadają obroty bardzo, jak tak to niestety ciśnienie z któregoś cylindra ucieka. Raczej nie szukałbym usterki w czujnikach temperatury czy położenia wału,...
a sprawdzałeś czy na bagnecie niema teg i na korku oleju
Do tego oświetlenie kanału lub podnośnik, nowy korek miski olejowej, utylizacja zużytego oleju itd. Napisz jak zrealizowane jest wysokie napięcie na świece zapłonowe.
na początek zlikwidować te uloty WN i sprawdzić podciśnienia do gaźnika
tak korek jest dobry w wakacje był nowy kupiony jak odkrece korek to mocno dmucha przy wyzszych obrotach wyrzuca olej
OK dziękuję za odpowiedź. U mnie silnik niby chodzi ok przy bardziej dynamicznej jeździe, ale na wolnych obrotach i przy ruszaniu, zmianie na 2 bieg silnik dziwnie się zadławia. Poczytałem już wiele tematów i kolejnym etapem jest odma. Wygląda na to, że coś jest nie tak z powietrzem. Samochód też dość sporo pali, może brak powietrza rekompensuje dawką...
Witam, czy udało się koledze rozwiązać problem bo mam podobnie tyle że w 2.0, auto z korkiem faluje na obrotach i gaśnie , a po odkręceniu korka wszystko ok. Pozdrawiam
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
E kolego to może i jest tzw przystawka ale fachowo to jest przekładnia zwiększająca obroty na pompe o ok 1,3 no a oleju to napewno wiesz ile tam wejdzie bo w prosty sposób się okaże, a jak? Otóż jak podejdziesz do ładowacza z przodu od dyszla i patrząc na tę przekładnię to po prawej stronie tej przekładni poniżej połowy wysokości przekładni zauważysz...
Witam zakupiłem właśnie opla astrę h 1.6 z lpg wywala mi błąd 0172 za bogata mieszanka bank 1 czy ktoś miał taki problem? auto ma brak mocy na zimnym potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu szarpie podczas jazdy wymieniłem świecę, cewkę czujnik temperatury i wraz to samo i mam pytanie bo to 1 opel jaki mam czy to mormalne że na odpalonym silniku jak odkręce...
Obroty maksymalne reguluje się wkrętem który jest pod takim plastikowym kapturkiem na górze pompy- przy korku wlewu oleju do pompy. Są tam 2 wkręty, od obrotów to ten po prawej. Ale wydaje mi się że dużo też nie podkręcisz. Najlepsze rozwiązanie to zastosowanie kół o rozmiarze R32, widziałem kiedyś T25 na takich kołach, szybko śmigał.
Ciśnienie sprawdzone 2.2 bara na biegu jałowym przy odpiętej wtyczce nastawnika faz. Z podłączoną wtyczką tak samo. Przy 2 3 tys obrotów między 3.5-4bara.Przedmuchy też widzę konkretne. Po odkreceniu korka wlewu oleju zaczyna się dusić, po odpięciu odmy to samo. Co tu jest grane?
Jeżeli ma słabą kompresję to zazwyczaj dymi z korka wlewu oleju po jego odkręceniu na wolnych obrotach.
Jeżeli będzie zapchana odma to na korku wlewu oleju po odlreceniu buchało by powietrze na wolnych obrotach pracy silnika ? Jak sprawdzić stan odmy ? Jdna przyczynę mamy wyciek z pod pokrywy zaworów dość spory a drugie to po kolejnych 750 km ubyło już tylko dobre 0,5 litra tylko jak to możliwe że znacznie mniej niż predzej
No było już świetnie, miała moc, ładnie wchodziła w obroty. Pochodziła tak może 30 min. I problem. Dodając gazu tak od ok 70-100% dusi się strasznie. Takie zachowanie wygląda na zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa. Sprawdzisz to odkręcając w czasie problemów z obrotami korek baku jeśli obroty się uspokoją to masz winowajcę. Często się zdarza ten...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Obroty wentylatora chłodnicy - brak niskich obrotów.
Ciekaw jestem, czy ma to związek z dymieniem na biało. Z tego co widzę, stację z Carrefoura raz w miesiącu zaopatrują. Jutro zaleję 10L na Shellu i zaleję PB98. Zobaczymy co się stanie. Płyn mi nie znika, nawet grama oleju w nim nie ma. Nie przybywa też. Temperatura silnika w normie, obroty, odpalanie, moc i inne. Olej w silniku czysty, korek bez masła...
Witam. Napotkałem ostatnio problem w swojej astrze. Mianowicie na dluzszym postoju płynu w zbiorniczku mi się zagotowuje oraz wycieka cały przez korek. Z jakiś miesiąc temu gdy chciałem dolać płynu po dłuższej trasie to nie mogłem odkręcić korka ponieważ odłamał się jeden z zaczepów uszczelek I zdiołem tylko tą pomarańczową nakrętkę a reszcze odkręciłem...
Mam już . Trzeba zdemnotować obudowe karty graficznej odkręcić wentylator od obudowy. Pod spodem będzie naklejka pod nia korek gumowy zdjąc i tam parę kropli oleju
Sprawdzić faktyczne ciśnienie oleju.
- Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem oleju nie ma tzw. majonezu czyli mieszanki oleju i płynu chłodniczego - Sprawdź czy zbiornik płynu jest czysty tzn. nie ma śladów oleju. - Sprawdź czy poziom oleju jest pomiędzy max i min. - Sprawdź poziom płynu chłodniczego i płynu hamulcowego. Jak coś jest nie tak to nie bierz auta. - Sprawdź czy auto...
czy gorący silnik ma problemy z wolnymi obrotami ?? Czy po zgaszeniu gorącego silnika wentylator obróci się w stronę przeciwną ?? Może być tuleja przerdzewiała i kompresja dostaje się do płynu. Jak szybko podnosi się temperatura na wolnych obrotach ?? Czy używasz biodiesla ??
Teraz rozumiem masz pokrywę z simeringiem. Simmering mógł wytrzeć w wale rowek i będzie przeciekać. Tu też jak wał ma już luz to simmering tego nie utrzyma. Jeśli on trzyma to olej z silnika może być z zaślepki wałka rozrządu, albo ze śrub którymi mocuje się koło zamachowe do walu, one są przelotowe i po gwincie może olej pociągnąć. Gdy ciągnik nie...
Co ważne sprawdź drożność odpowietrzenia które masz nad zaworami - odchodzi od jednego taka czarna puszeczka z napisem od góry FORD na górze silnika ->wąż odprowadzający od tej "puszeczki" dochodzi do filtra powietrza ale pod spodem i jest tam taka mała gąbeczka zbierająca zanieczyszczenia (wyczyść ja i przepchaj wężyki). U mnie to było winowajcą tzw...
Sprawdź szczelność dolotu i kolektora wydechowego. Kompresja tu bez znaczenia. Ten silnik nie kopci z braku paliwa. ściągnij jeszcze cewkę gaszenia. Może się zacinać. Po wyjęciu zagiętym haczykiem pociagniesz ręcznie listwę. Można też to zrobić przez korek wlewu oleju w bloku. Jak go masz. Sprawdź też obroty maxymalnie silnika bez obciążania. Pamiętaj...
Dmucha przez uszkodzone uszczelniacze zaworowe. Rura wydechowa jest czarna w środku? Podczas jazdy wyhamuj go silnikiem z wysokich obrotów po czym depnij mu i patrz w lusterko czy jest niebiesko. Jeśli tak to uszczelniacze. Silniczek pewnie już wymęczony. Ponieważ remont = wartości auto, to możesz pokombinować z olejami typu Valvoline MaxLife lub dodatkami...
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
Kolego kwok, co ma: biały dym, "budyń" pod korkiem oleju, klekoczące zawory (spadek ciśnienia oleju?) i uciekające ciśnienie oleju przy wyższych obrotach do kontrolki?
zobacz dokładnie szczelnośc odpowietrzania skrzyni korbowej,bo przy tym modelu nawet odkręcenie korka wlewu oleju gdy silnik pracuje powoduje wzrost obrotów.
przy okazji może dać trochę oleju na ośki ? Po uprzednim DOKLADNYM wypłukaniu starej oliwy z łożysk (kąpiel w IPA przez kilka godzin - łożyska są ze spiekanego brązu - IPA musi wsiąknąć i rozcieńczyć/wypłukać starą oliwę. No i smarować kroplą oliwy do maszyn precyzyjnych - taki olej jak do maszyn do szycia. Nic innego się nie nadaje - za duże opory.
a jeżdżę ostatnio mało. I już masz odpowiedz - silnik nie jest dobrze rozgrzany, pewnie krótkie trasy w cyklu miejskim - zrób dłuższą trasę, porządnie nagrzej silnik, przegon go na wyższych obrotach (coby pozbyć się nagaru i pomoc świecom oczyścić) - wtedy sprawdź czy masz zapach benzyny - gotów jestem się założyć ze będzie OK.
Jeśli podczas pracy silnika twardnieją przewody elastyczne układu chłodzenia (co również wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy), nie czekaj bo objawy usterki wymienione przez Ciebie będą się potęgować aż do wyrzucenia płynu chłodzącego przez korek lub zerwany przewód. I nie będzie to blisko domu...
Panowie dodatkowe informacje do objawów po zaaplikowaniu plaka odpala od razu jak zapali nie dymi jak dodam mocno gazu to nie dymi ale jak już puszczę gaz to przy schodzeniu z obrotów biały dym . Odkręcam korek wlewu oleju do silnika i wyciągam bagnet i dodaje gazu -zero dymu z wlewu korka zero wylatującego oleju .Odkręcam korek od płynu chłodniczego...
Opis okresowych czynności obsługowych. Co 2 lub trzy godziny kilkaktotnie obrócić pokrętkę filtra grzebieniowego celem jego oczyszczenia.Co 8 godzin sprawdzić stan oleju i utrzymywać stan w skrzyni korbowej do znaku na miarce w pozycji max.Co 150 godzin pracy silnika nalaży wymienić olej na rozgrzanym silniku.gdyż wtedy razem z olejem spłyną zanieczyszczenia...
Własnie zakupiłem tego golfa [VW Golf IV '98 1.6 S] podczas powrotu z komisu do domu jak i kolejne 4 godziny - bez zarzutów - wzystko ok itp itd ... ale ... po jakich 2 godzinach postoju, wsiadam i lipa ... 1. na trasie nie ma mocy max 100-110 km/h - pedal w podloge ... 2. na jałowym nabierajac obrotów od 800-2800 płynnie, nastepnie sekundowa przerwa...
Pekła membrana w pokrywie zaworów. No coś pięknego. Tak, pęknięta delikatnie membrana. Po około 20 minutach pracy silnika na wolnych obrotach następowało powolne "włączanie" się zgrzytu, aż do ciągłego zgrzytu. Gdy wyjąłem bagnet od oleju zgrzyt momentalnie znikał lub pojawiał się po włożeniu bagnetu. Identycznie z korkiem wlewu oleju.
Najlepiej by było gdybyś pokazał tę pompę co jest zamontowana, bo z czego się orientuje, (a Zetora mam nie jednego) te Zetory mają pompę z centralnym smarowaniem (z silnika). A jeżeli masz starszą pompę i chodzi Ci o ten bagnet na klucz bodajże 19, to jest to smarowanie regulatora obrotów i właśnie tam trzeba lać olej. Wlej taki, jaki masz w silniku....
Mniej więcej tak to wygląda inne korki i ma korek oleju, to co podałeś na fotkach kiedyś miałem na serwisie. 902167 902168 po przeszperaniu trochę internetu są pewne podobieństwa z chińskimi myjkami https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... i https://www.youtube.com/watch?v=XD2z9rS1... więc chyba na krzywkę są przekazywane dośc wysokie obroty...
Zobacz dokładnie szczelność odm ,przewodów podciśnienia, korka oleju i bagnetu.
Taka odma pod korkiem wlewu oleju robi się najszybciej od krótkich tras i małych obrotów silnika. Znam paru takich co wymieniali uszczelki pod głowicą i potem się drapali w głowę bo uszczelka była dobra!!
Olej i filtr zalecany producenta wymieniony, silnik po remoncie głowica sprawdzona, pompa oleju oryginalna nowa, objawy tylko na postoju podczas jazdy silnik pracuje idealnie, na biegu jałowym ciśnienie spada silnik bzb 1.8 tsi postoje chwilę na światłach albo w korku i odrazy słychać głośniejsza pracę silnika zaczyna nierówno pracować i kontrolka ciśnienia...
Mam takie pytanie odnośnie takiej wymiany jaka jest kolejnoś dokręcania śrób głowicy i jakim momentem je dokręcić.Objawy były takie że auto troche dymiło ale dziwne bo tylko na wolnych obrotach i pod korkiem oleju jest taka jasna mazia ale nie powiem bo po zdjęciu głowicy niewidać żadnych uszkodzen
Po 3 daj foto wałka rozrządu, nawet przez korek wlewu oleju :) . Jeśli nie jezdziłeś na pełnym oleju syntetycznym.
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Po pierwsze silnik nazywa się ECOTEC... po drugie, po 90k km powiniem mieć wymieniony cały rozrząd, jeśli nie maiał to jest do wymiany, silnik nie ma prawa klekotać bo ma hydrauliczne kompensatory luzu na zaworach, jeśli więc słychać zawory na wolnych obrotach to rozrząd jest do wymiany. Jak odkręcisz wlew oleju i przegazujesz silnik nie powinno się...
Przez zimę bardzo rzadko jeździłem... Tuż po "rozpoczęciu sezonu" zorientowałem się, że borygo coś nie teges - ok. 1,5 litra. Dolałem z 2 miesiące temu i póki co jest równo :/ W tym samym czasie zdarzyło się kilka "mignięć" lampki oleju na niskich obrotach.
korek oleju oleju korek spustowy korek spustowy oleju
wiena mostek halogenowy transformator komunikaty avast
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Zmywarka Miele - migające kontrolki i zatrzymanie Samoczynne wyłączanie i trzaski w urządzeniu - jak naprawić?