Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Gdzie jest korek spustowy oleju skrzyni biegów manualna. Lub korek stanu oleju Peugeot Partner 1,6 D. Dziękuję jeśli ktoś odpowie.
Korek kontrolny masz na pierwszym zdjęciu a spustowy na obudowie mechanizmu różnicowego na dole pod półosią , nie od spodu tylko też od boku.
Oleju do skrzyni się nie "dolewa". Wymiana całości jest na tyle tania że to nie ma sensu. Chyba kolega kupił za drogie auto (2004 pełnoletnie) że nie ma na wymianę oleju.
korek spustowy oleju skrzyni biegów peugeot 207 -> ktos wie gdzie to moge znalez ?
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Nie ma takiego. Producent nie przewiduje wycieku ani uzupełnienia oleju. Zlewasz cały olej i wlewasz przez odpowietrznik lub czujnik cofania żądaną ilość oleju.
Pekła membrana w pokrywie zaworów. No coś pięknego. Tak, pęknięta delikatnie membrana. Po około 20 minutach pracy silnika na wolnych obrotach następowało powolne "włączanie" się zgrzytu, aż do ciągłego zgrzytu. Gdy wyjąłem bagnet od oleju zgrzyt momentalnie znikał lub pojawiał się po włożeniu bagnetu. Identycznie z korkiem wlewu oleju.
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Cześć, mam taki sam problem, z autem kolegi, który zapomniał dokręcić korek oleju, po założeniu nowego auto strasznie faluje na obrotach, poradziłeś sobie z tym problemem?
Odkręcasz korek spustowy w dolnej części skrzyni biegów, następnie opróżniasz skrzynię z oleju. W okolicach prawej półosi szukasz tak samo wyglądającego korka i po wykręceniu jego uzupełniasz odpowiednim olejem skrzynię do momentu, aż "się przeleje", tzn. korek (ten koło półosi) jest wyznacznikiem poziomu oleju... Ot, cała filozofia :)
Witam. Mam pytanie, dysponuje ktoś może schematem lub zdjęciem, na którym wskazany jest korek wlewu oleju do skrzyni biegów w samochodzie Peugeot Partner 2.0 HDi 2006? Pozdrawiam
Jeśli silnik 1,1 a wydaje mi się że tak patrząc na rysunek skrzynki to poniżej foto http://obrazki.elektroda.net/0_123119040... EDIT/ ehh wolniejszy byłem :D Dodano po 2 A -to korek kontroli wlewu oleju B- to spustowy
I czy to normalne ze ucieka tamtedy plyn? Jeśli jest nieszczelne, to musi uciekać. Wyciek powinien być widoczny, jeśli tamtędy ucieka to wkręć ten korek na taśmę teflonową, tylko z umiarem żeby nie pękła nakrętka. Zobacz czy w oleju nie masz płynu.
A jest jakiś korek gdzie można sprawdzić poziom oleju bez spuszczania go?
Może nie być korka przelewowego,jeśli nie ma go w okolicy wyjścia lewej pòłosi to zalewa się odpowiednią ilość oleju(w-g.specyfikacji producenta skrzyni) przez otwòr po czujniku światła wstecznego.
Część oleju wyleje się. Najlepiej spuścić ze skrzyni przez korek spustowy.
Muszę mieć odpowiednie narzędzia, typu klucz dynamometryczny, do przykręcenia tego puznej, no i czym to uszczelnić, co radzisz, jakiś silikon wysokotemperaturowy, noi odporny na olej, jak to w ogóle się roszczelniło, i jeszcze czy to normalne jak odkręcę korek wlewu oleju, to jakby jakieś ciśnienie tam było, to ma tak być, doradź
"Aż tak bardzo że się nie da dotknąć? :) Wróciłem dzisiaj z pracy <8 km> i od razu po otworzyłem klape silnika i od razu mnie "oparzyło" po twarzy od silnika waliło gorącem i wydobywało się troche dymu jak i zza silnika i po otwarciu korka z olejem :/
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Oj to nie to wewnątrz silnika słychać coś takiego jak byś powietrze z balona popuszczał a korek oleju jest zassany jakby do środka ciężko go odkręcić na pracującym silniku. Zawór odmy dwa razy zmieniłem i nic...
Chyba bez zdjecia glowicy sie nie obejdzie,,,moze byc przedmuchana uszczelka na olejowym kanale do cylindra...odkrec korek oleju i zobacz czy czuc spaliny.
Niestety autodaty nie posiadam. Nie mam książki serwisowej do mojego samochodu więc nie wiem gdzie jest ten korek przelewowy. Producent olał moje zapytanie, bo wysyłałem im maila, a google pokazuje jaki olej kupić a nie gdzie i jak sprawdzić jego stan. Jak naleje "do pełna", aż się przeleje górą to myśle, że to też nie jest dobre. Bo może być za dużo....
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
Może być lejący wtrysk, ale tu będą błędy, nierówna praca mniejsza moc silnika. Sprawdź przedmuchy skrzyni korbowej na wolnych obrotach odkręć korek wlewu oleju i zobacz co się będzie działo np: syk podczas odkręcania korka, dym itp.
Jaka jest przyczyna tak bardzo rozrzedzonego oleju silnikowego ropą ? Czy przy uszkodzeniu czujnika korka wlewowego FAP będzie się regenerował podnosząc poziom oleju w silniku ?
Przegrzanie bym wykluczał z tego względu, że nic nie paruje spod korka, nie wycieka jak i z węży, silnik pracuje normalnie, oraz też zbiornik wyrównawczy też nie ma przebicia spalin czy oleju.
Mam pytanie dotyczące wymiany oleju do manualnej skrzyni biegów Peugeot 207 2007 1.6 HDI w którym miejscu znajduje się korek wlewowy oraz spustowy. Z tego co wyczytałem to jest olej 75W80 nie wiem czy dobrze wyczytałem jeśli chodzi o ilość czy jest to 1,9L, podczas wymiany amortyzatora wyciekło trochę oleju i chcę wymienić cały olej w skrzyni.
Witam, proszę o poradę jakie mogą być przyczyny następujących usterek mojego peugeota. 1. czarny dym z rury wydechowej w dużej ilości przy depnięciu na gaz (czytałem że może być zapchany zawór EGR stąd za mało powietrza przy spalaniu). Rozkręciłem dolot do przepustnicy powietrza włącznie i jest mocno zaolejony niestety dalej mi się nie udało wyczyścić...
Ja wiem że temat roczny ale.. W miejscu pokrywy, w jej rowkach daje się uszczelkę. Taka gumowa lekko ciągnąca się i to wystarczy jeśli z silnikiem jest wszystko ok. Natomiast jeśli olej się tamtędy wydostaje to znaczy że jest wysokie ciśnienie w skrzyni korbowej. I żadne klejenie sylikonem. Zakleiłeś pokrywę to ciśnienie wypchało olej gdzieś z tyłu...
Ja też miałbym bardzo duże obawy, ale nie zdiagnozuje się przez forum, udaj się najlepiej z nim na warsztat, nie zmierzą mu kompresję, ogólnie przejrzą. Po odkręceniu korka oleju dmucha dość mocno i lekko dymi. No to może być kłopot z pękniętym pierścieniem itp. Pozdrawiam.
Peugeot 307 silnik 1,6 - 110km 16V 2001r przejechane prawie 170 tys.km Po weekendzie muszę się zabrać za wymianę oleju w moim peugeocie jednak mam kilka pytań: 1.Do tej pory był stosowany olej castrol syntetyk 5W40 czy taki sam kupic czy możne coś innego? 2.Ile wchodzi oleju? Wyczytałem gdzieś ze niecałe 4 litry - czy tak? Proszę o odpowiedz bo nie...
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Cześć, Przy zakupie samochodu świeciła sie kontrolka serwisowa. Diagbox rzucał błędami, o braku płynu fap i uszkodzeniu pompy domieszkowej. Płyn był więc zaprogramowałem dolewke. Pompa sprawdziłem działa impulsowo i raczej pompuje. Problem w tym, że gdy włącze zapłon czy silnik, pompa chodzi nieustannie. Przejechałem 30km i nadal ten problem. Od zakodowania...
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Ja bym zaczął od korka zbiorniczka płynu chłodniczego
Witam. Od pewnego czasu borykam się z wyciekiem oleju hydraulicznego ze wspomagania kierownicy.Gdy spadnie temperatura poniżej zera olej strasznie się pieni i wycieka przez odpowietrznik w korku. Co morze być przyczyną pienienia się oleju i jaki powinien być olej czerwony czy żółty .
Szum występuje i na benzynie i na gazie, więc to chyba nie to ale dzięki za podpowiedź. Dzisiaj wszedłem pod swojego Puga. Łożysko podporowe półosi ma luzy i to chyba ono jest sprawcą. Wymienię (bo muszę ) i wtedy powiedomię o skutkach. A tak przy okazji - Gdzie znajduje się korek wlewowy/kontrolny oleju w skrzyni? Czyżby to była śruba M8 wkręcona skośnie...
Mam wrażenie, że na forum udzielają się obecnie laicy. Zasady zamkniętych układów chłodzenia funkcjonują w samochodach od lat, tak samo fazowe termostaty regulowane przez UCU. Temperatury pracy silników wraz ze wzrostem ich podrasowania i oczekiwaniami związanymi z ekologią to rząd 103-108 st.C Witam, temat mimo wypowiedzi wielu fachowców nie został...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
W tych silnikach słabym punktem są zaślepki magistrali olejowej w bloku silnika. Znajdują się one za kołem zamachowym oraz rozrządem. Jest to korek wyglądający jak korek spustu oleju na imbus 10 mm, uszczelniany podkładką metalowo-gumową która ma tendencje do "puszczania" oleju po jakimś czasie. Problem ten jest często mylony w wyciekami z uszczelniacza...
Posiadam Peugeota 206 1.4 kierownica działa bardzo opornie,brak charakterystycznego spadku obrotów podczas max.skręconych kół,nie ma wycieków.Jak mogę sprawdzić czy pompa wspomagania działa? Gdy silnik pracuje po otwarciu korka wlewu oleju do pompy nic się tam nie dzieje (to normalne),z kolei po przejechaniu kilkunastu kilometrów i zgaszeniu silnika...
W tym aucie wentylator chodzi nawet jak nie dokręcisz korka oleju. Odczyt błędów, kasowanie, jazda testowa i zobacz jakie błędy wrócą. Jak masz nieszczelny dolot zakładam że prędzej czy później jakiś błąd masz. Czasem nie z grupy OBD, tylko producencki, check nie świeci.
cześć miałem to samo z tym że na silniku 1,8 benzyna przy tych objawach co mówisz to możesz mieć 1) uszkodzony czujnik gazów wylotowych z tylu na kolektorze wydechowym 2) zapchane odmy 3) silnik krokowy w gaźniku to łatwo sprawdzić tam na gorze gaźnika masz wtyczkę z gdzie są trzy kabelki wystarczy odpiąć i sprawdzić czy silnik nie gaśnie na wolnych...
Sprawdz poziom oleju w silniku jesli jest to odkręc korek spustowy misy olejowej i zobacz czy niema opiłków byc może panewki ci poleciały, a jesli nie to sprawdz rozrzad ustawienie na znaki
tak to przegub wszystko na to wskazuje... jeśli chodzi o wymianę to z mechanizmu różnicowego są jakieś korki spustowe oleju i do powtórnego nalania i oraz ile mniej więcej przygotować oleju i jakiej specyfikacji ?
Może wypożyczę kamerę termowizyjną i tak dokładnie prześwietlę kwestie termiki? Póki co jadąc 150 km/h przez 10 minut przy 16 st C , czyli przy ok. 4 tys. obrotów temperatura oleju skacze o jeden poziom powyżęj 100 st. C (czyli ok. 120 st C), a po dojechaniu do korka na drodze spada na 100 st. C.
Nie sądzę. Nie pierwszy raz zakładane i wiem jak je należy montować aby wtrysk odpowiednio w nie wszedł i ich nie uszkodził. Miałem specjalną tulejkę dorobioną która była wsunięta w uszczelniacz później wsunięty wtrysk i wysunięta tulejka. Zawsze jest możliwość że coś nie siadło jak należy ale jakoś bardziej się obawiam że mogło coś pęknąć, no chyba...
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Witam Prośba o rozwianie wątpliwości. Są dość duże ilości oleju w kolektorze dolotowym tuż przy wejściu odmy. Cały kolektor był umazany tym olejem, przeciekało na łączeniach. I teraz moje pytanie: Zużyty silnik? silne przedmuchy do skrzyni korbowej, po odkręceniu korka oleju dość ostro się tam dymiło. Czy może zapchany filtr powietrza, co sugerował...
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Mi się wydaje kolego że my się nie rozumiemy Nie mozemy, jesli piszesz o "poduszkach przed skrzynia". Rozbierz i zobacz jak jest to zrobione, to zrozumiesz, co trzeba zrobic. jak dolać oleju do skrzyni w tym modelu Jak na razie, nie podales modelu, wiec trudno zgadnac. Tak, czy inaczej, najlatwiej przez odpowietrznik do momentu wyplyniecia przez korek...
Chciałem wymienić olej w skrzyni, ale nie wiem gdzie jest korek od stanu oleju. Według instrukcji, które mam wygląda to tak: https://obrazki.elektroda.pl/1282617000_... https://obrazki.elektroda.pl/1834968300_... A u mnie w samochodzie: https://obrazki.elektroda.pl/9197264300_... https://obrazki.elektroda.pl/7752681100_...
Jeśli problem występuje przy mrozach to odpowietrzenie zamarzło(tak jak pisze kolega) :arrow: A jeśli wysuwa się systematycznie to zobacz pod korek wlewu oleju czy czasem woda nie poszła do oleju i masełko zatkało odmę :idea: Wtedy ciśnienie w bloku może podnieść miarkę poziomu oleju. Czyli. :arrow: Sprawdzić odpowietrzenie silnika i poziom płynu w...
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
... A no wyliczyłem tak że zatankowałem 19l Pb95 i przejechałem na tym 150km po obliczeniu wyszło 12.66667l/100km:/... Takie wyliczenia, to mozesz o kant d... potluc. Zatankuj pod korek, przejedz 1000km i zatankuj znowu pod korek i wtedy policz. To bedzie w miare miarodajne. ...Co masz na myśli mowiąc o tej temperaturze oleju? . .../ To, ze silnik...
Witam, Od jakiegoś czasu zauważyłem dymienie z Rury wydechowej tylko na ciepłym silniku, szczególnie po dłuższym postoju (np korek) po ruszeniu potrafi sporo zadymić, spaliny śmierdzące jakby olejem ale nie są one błękitne tylko bardziej szare. Zastanawia mnie czy to pieescienie/uszczelniacze zaworów? Zastanawiałem się też nad odmą bo widać ze ktoś...
Płyn ze zbiorniczka wyrzuciło przy otwartym korku, chciałem uzupełnić stan. Wtedy zaczęło go wyrzucać ale nie było pęcherzyków powietrza. Pojawiły sie ślady oleju, lecz zbiorniczek był już w środku tłusty po zakupie(kupione od handlarza). Sprawdzając stan oleju na bagnecie w przeciągu miesiąca nie widać żadnego ubytku. Być może jak jeździł w niemczech...
Naprawa kosztowala mnie dokladnie 970 zl. Wymiana czujnika korka paliwa + czyszczenie filtra FAP + dolewka plynu Eloy + wymiana oleju + wymiana filtra oleju + regulacja turbiny jak sie okazalo ze po regeneracji zostala za bardzo podkrecona. Chyba tyle co bylo zrobione. Problem rozwiazany. Mialem nadzieje ze mniej to bedzie kosztowalo, ale wazne ze znalazlem...
http://obrazki.elektroda.pl/8478846300_1... Witam czy miejsce w wskazane na skrzyni biegów to jest korek wlewu oleju i jednocześnie stanu jaki powinien być ? Dzięki za podpowiedz.
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Temat ten jest wałkowany na dziesiątkach tematów, ale nie znalazłem dokładnie mojego przypadku. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu (ponoć był podejrzany) 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) nie widać nigdzie wycieków 5) auto pali ładnie, temp. max...
Witam, Po porannym odpaleniu samochodu, wydobywa się biało-niebieski dym, któremu towarzyszy nierówna praca silnika. Po około 30 sekundach, objawy znikają. W samochodzie zostały już sprawdzone wtryskiwacze - są ok. Nie ubywa płynu chłodzącego, nie przybywa ani nie ubywa oleju. Wyskoczył błąd na komputerze - czujnik wałka rozrządu, mechanik ściągnął...
Odnośnie układu hamulcowego układ jest dobrze odpowietrzony a wycieków żadnych nie zaobserwowałem wszędzie sucho. Na korku od wlewu oleju nie ma żadnych białych osadów wszystko ok dzisiaj kupiłem uszczelniacz do układu chłodzenia zobaczymy co będzie a odnośnie spalania oleju auto nie kopci a barwa spalin jest biała.
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Gaznik regulowałem przed tym problemem była kawa z mlekiem a teraz jak bym nie regulował zawsze jest albo za jasna albo za ciemna nie mogę uzyskać nawet brązu.Dozownik jest ale odłączyłem od gaznika i robię mieszanke.Olej to sthil mieszam 100ml na 5l benzyny.Oatatnio dolałem oleju do przekładni chciałem wymienic lecz nie mogłem nigdzie znalesc korka...
Niebieski dym to płyn chłodniczy, biały olej a czarny to za dużo ropy. Sprawdź korek od oleju czy nie ma masła i jak płyn chłodniczy. Czy spaliny się do niego nie dostają. Nie no, to już jest przesada, żeby takie "nowinki" na naszym forum wypisywać! Nie wiesz, nie znasz się, więc i się nie wypowiadaj! Dziś nakładam na Twoje konto ostrzeżenie, ale nie...
Witam, mam problem z moim peugeotem. Mianowicie ubywa mi płyn chłodniczy. Auto nie dymi na biało, nie ma śladu oleju w płynie oraz płynu w oleju, stan oleju nie podnosi się. Natomiast po trasie zbiornik wyrownawczy jest mokry koło korka. Auto nie grzeje się. Nie ma zapachu spalin w zbiorniczku wyrownawczym ale pojawiają się pęcherzyki powietrza. Co...
Pytanie dotyczy oleju w manualnej skrzyni biegów peugeota 607 2.2 hdi.Po wymianie oleju,skrzynia ciężko chodzi.Czy możliwe jest że źle dobrany olej utrudnia pracę czy tylko skraca żywotność skrzyni.Proszę również o podpowiedź gdzie znajduje się korek wlewu oleju w tej skrzyni Dziękuję za pomoc,bo mechanik który wymienił mi ten olej przestał odbierać...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
Witam mam bardzo podobny problem. Chcialbym sie dowiedziec czy udalo sie usunac te bledy na tyle skutecznie ze auto jezdzi normalnie? Oto moj przypadek: kupilem auto z informacja ze ma turbine do wymiany. Sprzedający wyglada na sprawdzonego bo znajomi kupili juz 2 auta i nie narzekaja. Obiecal ze zajmie sie ta turbina i ponoc ja wymienil czy tez zregenerowal....
Witam Serdecznie na wstępie zycze wszystkim Wesołych Swiat, chodz nie dla wszystkich niestety... zwracam sie z gorącą prośba i szybka pomoc. MAM BARDZO PODOBNY PROBLEM a wiec..: W czasie mrozu, mialem problem z odpaleniem samochodu, odczekalem pare godzin i na szczescie odpalil, nastepnego dnia po odwilzy, chcac odpalic samochod pojawil sie blad "uszkodzenia...
Witam mam problem z peugeotem 405 1.6 benzyna z 91r. Na korku wlewu oleju miałem maź ,która powstała z oleju więc wymieniłem olej i wyczyściłem wszystkie przewody, pojeżdziłem pare miesięcy i ... to samo - przewody zapchane tą mazią, słychać że silnik ma słabe smarowanie. Myślałem ze silnik się nie dogrzewa do odpowiedniej temperatury pracy i kupiłem...
Witam forumowiczów.Mianowicie mam problem zmoim peugeotem.Auto z 96r 1.8 8v.Moj problem wyglada nastepujaco.Auto zaczelo wywalac mi plyn z zbiorniczka(korek zbiorniczka nowy) i sie grzac w trasie do 100.Przejechalem tak z 200km dolewajac co 10km wody.Po dojechaniu do domu dolaniu wody,odpowietrzeniu calego ukladu chlodzenia odpalilem auto i zaczelo...
Witam, jestem nowy szukalem tematu podobnego ale nie znalazlem. Opisze problem prosze o pomoc. Peugeot 106 1.0 45km, 94r.... pol roku temu wymienialem nagrzewnice, pompe wody, uszczelke pod glowica, korek wlewu do zbiornika wyrownawczego. Problem wyskoczyl na nowo, zapala sie kontrolka od plynu a jest go tyle ile powinno byc, wszyystkie węze są ciepłe...
W moim Peugeocie 406 (Silnik 2.0 RFR EW10J4, Rocznik: 1999) raczej mam do wymiany uszczelkę pod głowicą albo całą głowicę, ale chciałem jeszcze upewnić się. Samochód dymi na biało, pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło, nie osiąga prawidłowej temperatury oleju (wskazówka ledwo unosi się, nawet po dłuższym działaniu silnika), nie działa nawiew...
witam ! Mam problrm z moim peugeotem 307cc . Mieszkam za granica i podczas powrotu zaczelo cos huczec, jakby cos obcieralo, wraz z predkoscia halas nasila sie przypominajac uszkodzone lozysko kola ,jednak sprawdzilem oba lozyska i moim zdaniem sa ok , nie ma luzow . Wydaje mi sie ze powodem jest lozysko przy przegubie wewnetrznym lewe , ale czy one...
W samochodzie PUGEOT 307 2.0 HDI 90km wtryski SIEMENS Na pierwszym cylindrze korekta okolo + 125 % Na czwartym cylindrze korekta okolo - 80 % Na 2 i 3 prawidłowo w granicach 100 % kompresja zmiezona na 3 cylindrach na czwartym nie udalo swiecy odkrecic Kompresja prawidlowa. Na ostatnim cylindrze raczej powinna byc rawidlowa - auto oleju nie bierze itd....
Rozebralem jeszcze raz glowice. Zauwazylem ze popychacze hydrauliczne nie chodzily. Po wyczyszczeniu i zlozeniu wszystkiego do kupy auto odpalilo...i odpala teraz caly czas. W trakcie pierszej trasy wyskoczyly bledy znow to samo ...nadzor rozruchu oraz wiekszy wydatek powietrza od zadanego. Po zdjeciu korka wlewu przy pracujacym wyrzuca delikatnie drobinki...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jest mały problem z moim Peugeotem. Sprawa wygląda tak, że wracając do domu (autobaną) przy jeździe 150km/h auto zaczęło zwalniać. Dodawanie gazu nic nie dawało i prędkość maksymalna z jaką mogłem jechać to 110km/h. Do tego oczywiście pojawiła się duża chmura czarnego dymu i wywaliły błędy Abgassystem oraz ESP/ERG....
Czemu unikaj Elf/Total? Używałem i było wszystko ok Elf / total to juz jedna fabryka. Lałem elf 10w40 do citroena 1.8 8v LPG i co roku zapychała się i zamarzała odma. Zacząłem lać inny olej i zero problemów z odmą i już nie zbiera mi się majonezik pod korkiem - przypadek?. Muszą mieć w sobie za dużo parafiny albo jakiś inny wpływ na pracę silnika Mojej...
Witam wszystkich na forum. Problem mój jest taki że kupiłem Peugeot Boxer 2007 3.0 HDi 200.000 km z usterką typu stuki w silniku. Stuk pochodzi z okolic pokrywy zaworówm, najwięcej od strony rozrządu. Po otwarciu korka wlewu oleju dmuchają spaliny i to bardzo dużo. Po podłączeniu do mini komputera diagnostycznego wykazało błędy P0201, P0202, P0203P0638,...
Witam! Mam problem z Peugeot 406 '98r 1,8 16V BG.Autko stoi pod chmurką i chyba ostatnie mrozy mu trochę zaszkodziły.Silnik odpala (na benzynie)pochodzi około 20sek na obrotach 3000 i próbując schodzić na niższe-gaśnie(czyżby się zanieczyścił krokowiec ?). Tak się dzieje dopóki się nie nagrzeje.Jeśli jest już cieplejszy i utrzymuje niskie obroty ,przy...
Przy jakiej temperaturze cieczy powinien prawidłowo startować wentylator chłodnicy? Auto mam od niedawna, jeździłem latem z klimą to wentylator chodził praktycznie cały czas, co skutkowało temperaturą płynu ok. 83 stopnie (to temperatura otwarcia termostatu) a oleju 90, bez względu na to czy jechałem prędkością autostradową czy stałem w długich korkach....
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
Witam, Po pierwsze, czy korek wlewu to taki czarny korek obok silnika? (dokładniej to w pobliżu bagnecika) Po drugie, to w jaki sposób to robić? Wlać na zimnym trochę, pojeździć, znowu wlać, pojeździć i tak aż zacznie porządnie chodzić? Bo nie wiem gdzie jest górna granica normy.
tzn wtryskiwacz jest wymieniony ale moim zdaniem było to niepotrzebny,,,a sęk w tym ze przyczyna nadal pozostała - od tej wymiany oleju coś sie dzieje - właśnie wróciłe z garażu i niepokoi mnie jedno : powietrze do przepustnicy dochodzi z filtru powietrza , oprócz tego jest taki cienki przewód odpowietrzający,łączący wnętrze komory silnika (przy korku...
306 RESTYL KOMBI 5DRZW 1.9 D (XUD9) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model306 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)08038 82 1 0047 Data Początku Gwarancji01.01.1990 NRE(homologacja)e2*93/81*0146*01 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU306 RESTYL TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM...
1000km 1do1,5l. Pół roku temu było tylko zapocone a teraz po wytarciu w miejscu wycieku i po chwili przytrzymania na obr. pojawiają się kapki. W żadnym aucie podłoga nie jest tak zakonserwowana :-) Kiedyś dolewałem olej po zmianie i nie dokręciłem korka wlewu i od tamtego momentu cieknie cały czas równo. Dodano po 3 1000 km 1 do 1,5 l. Pół roku temu...
Dochodze do wniosku że moje nowo nabyte autko na baku robi o ok 200km niej niż niż inne. Silnik to DW8 jak by ktoś pytał. Co może być przyczyną, styl jazdy można wykluczyć. Po nie wielkim mieście, bez stania w korkach ciągnie >9l/100km. A powinien przynajmniej 2l mniej. Jutro wtryski idą do sprawdenia, choć nie wiem czy może być z nimi problem, bo z...
Całe ciśnienie i dym wylatuje rurą odmy ale boję się że gdy ją zatkam to uszkodzi się uszczelniacz wału Wie ktoś jak podłączyć zadymiarke w tym przypadku? https://obrazki.elektroda.pl/6162669900_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Nie należy definitywnie zatykać przewodu odmy podczas testu dymnego, ponieważ może to spowodować...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Witam, miałem opisywany przypadek. Peugeot 406 2.0 HDi, 110KM. 2002 rok Cyrk z płynem chłodniczym. Wymieniłem zawór w zbiorniku wyrównawczym, termostat, wymiana płynu i duuuuużo zabawy z odpowietrzaniem. Odpowietrzenie było dobre na jakiś czas... później okazało się, że jednak to uszczelka pod głowicą. Okazało się, że jest to początek najgorszego. Jeżeli...
Jaki ma przebieg ten silnik i kiedy była robiona glowica? Zawory w głowicy szczelne ? Nie strzela jeszcze w dolot ? Mam nadzieję że nie piszę z teoretykiem.😁 Auto ma 28 lat 3 właścicieli czyli Niemiec do 1999r, później organista jeździł na wesela grać na bebnach do 2019r., poprzedni właściciel mial go 2 lata i teraz ja od maja 2021. Na postoju...
Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów!!! Ratujcie!!!! Mam straszny problem jak w temacie, ubywa płyn ze zbiorniczka i to nie mało. Mechanik upiera sie przy uszczelce, ale jak dowiedziałem sie z forum ,nie występują objawy takie jak powinny być przy nieszczelnej uszczelce: 1. Nie ma masła na korku od wlewu oleju, równiez nie przybywa oleju na bagnecie...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Cześć, Niedawno kupiłam peugeot 308 CC z przebiegiem 70811 km. Auto działało bez problemów aż do dzisiaj. Przy prędkości 150km/h włączył mi się kontrolka od silnika i wyskoczył błąd : anti pollution system foult. Auto miało wymieniane filtr oleju i powietrza plus olej. Mechanik podpinal auto do komputera i mówił ze wyskoczył mu błąd dotyczący silnika...
Byłem na przeglądzie, diagnosta zaprosił mnie pod auto i pokazał, że wycieka płyn chłodniczy z okolic pompy wody. Na początku ubywało go ~100ml na 2 tygodnie. Aktualnie schodzi cała widoczna część w tydzień. Chcę wrzucić auto do mechanika, ale że przez podwyżki cen problem z kasiorą, to prosiłbym ładnie kolegów o opinię ile oni by wzięli pi-razy-oko...
Witam wszystkich ponieważ dopiero się zapisałem na to forum, Mam Partnera z 2000 r, HDI 2l, Diesla, ... - zabrałem sie za wymianę łożyska na półośce- z problemami ale poszło, wyciekło trochę oleju ze skrzyni wiec musiałem się dobrać do korka wlewu by uzupełnić olej, ściągnąłem filtr powietrza i z problemami ale tez poszło, robiłem to na dniach w warsztacie...
korek wlewu oleju peugeot korek oleju korek oleju skrzyni biegów peugeot
dzielnik napięcia obliczania intel 4965agn lexmark kaseta
transformator trójfazowy schemat lodówki indesit
Antena radiowa do skutera Futuri3 - wybór i montaż Pinout sterownika Denso w Volvo S60 1. gen