Może termostat jest odwrotnie założony .Obieg wody można sprawdzić odkręcając korek chłodnicy .Woda intensywnie płynie podczas pracy silnika jeśli termostat jest otwarty (95stopni)
Po odkręceniu korka nie spływa?
Problem masz z alternatorem lub przewodami do alternatora.Przy braku płynu świeci tylko ręcznego.Odkręć korek płynu hamulcowego i podnieś do góry ,powinna się zapalić kontrolka tylko ręcznego.Spuść ręczny, odpal i cieki przewód odkręć i dołącz do masy,objawy powinny być takie jakie u ciebie występują.
Mi to wygląda na olej w płynie chłodniczym.
korek sprawdzony?
Wygląda na to że to ten korek. A płynu hydraulicznego tam nie ma.
jak zostawie otwarty korek z lekką szczeliną to czy powietrza trochę ubędzie Nie ubędzie. Ubędzie, jak odpowietrzysz cały układ hamulcowy. Pozdrawiam.
Korek jest szczelny, na płynie jest od 3-4lat od kiedy jest nowa chłodnica ,kąt wtrysku ustawiony
Wymień przy okazji płyn hamulcowy na świeży. Korek zbiornika płynu hamulcowego powinien być szczelny, nie może dopuszczać powietrza do płynu, a z tym może być problem przy badziewnej konstrukcji zbiorniczkach Fetor/Ursus. O temperaturę wrzenia nie ma się co martwić, ale wilgoć w płynie hamulcowym sprzyja korozji podzespołów.
Jaki płyn lejesz? temperatura wrzenia dobrego płynu to 120 - 130 stopni pod ciśnieniem jest to jeszcze więcej. Czy w układzie znajduje się płyn czy woda? Korek zbiorniczka sprawny? Jeśli nie to tak samo jak byś nagrzał auto i odkręcił korek płyn wywali bokiem.
W korku są zaworki pilnujące ciśnienia, jak jeden go nie upuszcza, to może później wywalać płyn, albo inne głupie rzeczy, jak np jakiś wąż "sam" spadnie, albo się rozerwie. Ten płyn to sam wywala, nie to, że ty odkręcasz korek?
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Sprawdź obecność spalin w płynie.
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
Witam, potrzebuję podpowiedzi, przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego i płukania całego układu, bo w zbiorniczku jest taki syf. Nie wiem, czy jest korek spustowy w moim Peugeot 807 2.2 benzyna (at)ElektrodaBot
Test na CO2 i zmień też korek płynu chłodzącego czasem to on takie cyrki robi.
Co jeszcze przychodzi do głowy, to korek nie trzymający ciśnienia w układzie i test na spaliny w płynie chłodzącym.
A ile płynu jest w układzie? Może zamknij układ i daj korek ciśnieniowy.
Na upartego w/g. producenta jest to zaślepka technologiczna :D
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Faza jest w czarnym kablu. Prąd idzie w nim cały czas, nawet jak wyłącznikiem zgaszę światło. Jedynie jak wyłącze korek to prąd nie płynie. Faza powinna nie dawać prądu po wyłączeniu światła.
Miałem ten sam problem, u mnie padały wszystkie pomysły co to moze byc , masełko sie robiło i nie chciało przestać zmieniłem głowice uszczelek kilka przy okazji śruby itp , nie wiem jak u Ciebie ale zobacz czy pod pompą wody nie masz małej srubki za nią jest olej, u mnie była niedokręcona i wpadał olej do wody robiąc masło i dymił, zapach wydawał mi...
Kontrolka przegrzania może zapalać się po obniżeniu poziomu płynu (wyrzuceniu przez nieszczelny korek), wymień korek na nowy.
Pierwszym z objawów typowych dla uszczelki jest zapowietrzanie nagrzewnicy. Odkręć korek zagrzej auto niech płyń wyrzuca i co wyrzuci podczas pracy dolewaj ogrzewanie ustaw na ciepło bo nie wiem czy tam jest zawór czy klapy. Gotować nie będzie bo jeszcze przedmuch mały. Możesz tak jeździć długo i przedmuch się nie powiekszy. Znam Fiata co ze 40tys przejechał...
Po pierwsze sprawdź poziom oleju! Gromadzenie się szarej mazi na korku świadczy o obecności oleju w płynie chłodzącym. Możliwą przyczyną takiego stanu rzeczy jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą bądź pękniecie samej głowicy. Czy ta szara maź gromadzi sie również na bagnecie od oleju? Pozdrawiam.
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
kolega pisał ze kolektor już wymieniał,wiec raczej bym na niego nie stawiał,chyba ze mechanicy coś nie tak zrobili,a z pod korka koledze nie cieknie? Często w matizie siada korek i odpowietrzniki się nie zamykają, przy rozgrzanym płynie płyn ucieka przez właśnie korek,może tez być pompa wody, uszczelniaczy bym nie stosował,to taka metoda jak dla mnie...
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
Pół litra nie zobaczysz jak silnik spala. W bloku brak miejsca styku tych czynników. Oglądając i patrząc nic dalej nie pójdzie. Ja bym popracował cały dzień i zobaczył dokładnie ile oleju ubywa. Bo teraz twierdzisz że 0,5l/h skoro dostaje się do układu chłodzenia to po 10h powinieneś tam mieć 5l oleju. Czyli pół oleju pół płynu. A sam korek który ma...
Zapewne tak, dla pewności sprawdziłbym jeszcze korek wlewu płynu, ale ten brak ogrzewania to bardziej mi na uszczelkę wróży. A że nie ma oleju w płynie, płynu w oleju... Bo uszczelka uszkodzona między komorą spalania a kanałami wodnymi, ciśnienie z cylindrów dostaje się do układu chłodzenia.
Zakładam, że sprawdziłeś, czy nie ma płynu w oleju i / lub oleju w płynie. Zacznij więc od najprostszej rzeczy - sprawdź korek zbiornika wyrównawczego płynu. Z autopsji wiem, że czasem zamiast wymieniać UPG wystarczy dokręcić korek :D. Może to być też brudny lub uszkodzony zaworek w korku - Demontaż, czyszczenie i montaż może pomóc, ewentualnie wymiana...
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Odkręć odpowietrznik i korek, zalej płynu ile się tylko da grzanie na max i najlepiej ustaw go pod górkę przodem. Mimo ,że wydaje się w zbiorniku full to po chwili zacznie ubywać. Korek też może blokować przepływ (między oringami masz kanał).
Cześć. W korku od chłodnicy tym dużym do nalewania wywierciłem kiedyś dziurkę która przeszła na wylot przez cały korek, uszkodziłem plastik od góry a od dołu taką szczelinę z gumową membranę. Odpowietrzało się automatycznie ale nie było nadciśnienia w układzie wody dlatego parownik od LPG nie był podgrzewany właściwie przez węże wodne. http://obrazki.elektroda.pl/9451698700_1...
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
Na ten moment wkręcania tłoczków, możesz sobie odkręcić korek od zbiorniczka płynu. Pozwoli to na troszkę lżejszą pracę. Ale całkiem możliwe, że po tylu latach tłoczek mógł lekko skorodować i stawiać większy opór na uszczelnieniu.
Wymieniłem wszystkie węże od układu chłodzenia i płyn dalej ucieka. Nie ma oleju w płynie, nie dymi, korek od oleju czysty. Stąd moje pytanie, czy może klimatyzacja ma coś z tym wspólnego - astra h 2004 1.6 +lpg
Do sprawdzenia: Korek. Pompa wody. Zawartość "spalin" w płynie( uszczelka pod głowicą).
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Jak najszybciej wymień ten korek w zbiorniczku na nowy, płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny i nie powinien mieć kontaktu z powietrzem
Za pewne ucieka i kapie na cos goracego i szybko paruje, dlatego nie widać wycieku. Nagrzewnica, chłodnica na złaczeniach weży itd. Gdzies na pewno widać zacieki po płynie.
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w układzie chłodzenia. Rozgrzej auto do 90 stopni, zostaw na parę godzin niech ostygnie i odkręć korek zbiorniczka płyny chłodzącego, zobacz czy będzie w nim ciśnienie po ostygnięciu silnika. Węże z płynem nie robią się zbyt twarde po kilku minutach pracy na zimnym silniku, ewentualnie jazdy pod obciążeniem kiedy silnik...
Witam. W samochodach po około 2000r płyn na gorącym silniku może mieć około 110 stopni C , a na wskaźniku będzie pokazywać 90 . Po odkręceniu korka płyn może zacząć wrzeć ze względu na zmniejszone ciśnienie. Może to normalna sytuacja, ale może być też uszkodzenie. Aby się upewnić, samochód powinien obejrzeć fachowiec. Można zastosować jakiś wykrywacz...
Witam mam problem z audi a4 b6 1.9 tdi 130 km Auto się dość szybo nagrzewa do 90 stopni (po przejechaniu 2km) Gdy się przyspieszy trzyma 90 stopni gdy się puści gaz temperatura wzrasta do 110 stopni i zaraz maleje na 90 Wymieniony termostat wymieniona pompa wody oraz korek od zbiorniczka płyn znika węże twarde odkręcę korek płyn wywala Co to może być...
No po za tym wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek to nic innego niepokojącego się nie dzieje brak masła pod korkiem oleju, brak oleju w płynie. Nic zmienię dzisiaj ten korek i zobaczymy 😉 Dodano po 13 Ok sprawa rozwiązana, wszystkie biegi działały, problem polegał na nieszczelnym korku zbiorniczka wyrównawczego, po zmianie korka na nowy wszystko...
Odpowietrznik należy zamontować na korku grzejnikowym w ostatnim członie (żebrze), w górny korek. Uwaga. Korki tzw. ślepe (czyli nie te, które są od strony zasilania, lecz na końcu grzejnika) w starych grzejnikach często mają lewe gwinty. Dla zamontowania odpowietrznika trzeba wykręcić ślepy korek i zamienić go na korek otworem z gwintem 1/2'', do którego...
Korek zbiornika płynu wymieniałem i dalej to samo, czy masz na myśli inny korek?
zmieniałeś korek wlewu płynu chłodniczego? On ma zaworek i utrzymuje odpowiednie ciśnienie by płyn nie wrzał. U siebie zmieniałem co roku - koszt kilka/kilkanaście PLN w motoryzacyjnym.
Czyli masz powoli otwierać korek płynu chłodniczego, bo tam jest ciśnienie w układzie . Koniecznie rób to na zimnym silniku !!!
Sprawdź przy okazji korek płynu chłodzącego, a dokładniej zawór nadciśnieniowy. Ciśnienie otwarcia powinno być podane na korku.
Tak. Układ odpowietrza się sam przez korek. Płynu nie przybywa i nie ubywa.
Jak może rosnąć ciśnienie jak odkręcaszz korek? Płyn może się podnieść trochę.
gdy rozwiercono korek ubytek płynu jest mniejszy Rozwiercono? To ma być hermetyczny układ, tam ma panować podwyższone ciśnienie robocze, inaczej płyn ci wykipi. Może nie w czasie jazdy, kiedy płyn krąży i chłodnica jest owiewana pędem powietrza, ale wystarczy, że trochę wdepniesz, potem zatrzymasz się na parkingu, zgasisz silnik, a on z pewną zwłoką...
Odkręć korek płynu chłodzącego i powąchaj. Nie powinno być czuć spalin.
Tak, wytworzy się korek gazowy z wody zawartej w płynie. Zaciski do roboty, pewnie już przegrzane uszczelnienia, hamulce łapło bo do wymiany węzyki elastyczne.
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
Jesli na zakręconym korku zacznie wywalać płyn to można się martwić, pod warunkiem że korek jest sprawny i poziom płynu jest prawidłowy Dodano po 1 Tak nie powinno wywalać
No właśnie chodzi o ten poziom. Zaleje do MAX, jakiś czas pojeżdżę i poziom w zbiorniku jest przy min albo i poniżej. Odkręcam korek, wypuści "powietrze" i część wraca. Gdy silnik jest rozgrzany czyli termostat zaczyna pracować to starannie odkręcając korek by odpowietrzyć to i płynu w zbiorniku jest pod sam korek... Płynu na 100% nie ubywa. Silnik...
Witam, niedawno wymieniałem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Dzisiaj po trasie podniosłem maskę i usłyszałem syczenie z korka od zbiorniczka. Nie zauważyłem skoku temperatury. Czy to normalne że tak się dzieje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Witam odkręć korek płynu chłodniczego i sprawdż czy nie ma ubytków płynu tylko na wyłączonym silniku rzebyś się nie poparzył płynem bo robi się ciśnienie.Jeśli płynu jest poniżej stanu masz spalanie wody w wraz z paliwem .Przyczyna nieszczelność na uszczelce pod głowicą ,ewentualnie są przypadki mikro peknięć głowicy i płyn dostaje się na tłoki. Hill...
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Skoda to grupa Vag ,więc sam się odpowietrza... Lejesz płynu do zbiorniczka do prawie full, nie zakrecasz korka ,odpalasz auto , ustawiiasz temperaturę na max ciepło , dmuchawę na 3 i czekasz aż złapie 90-95 zależy od termostatu, musi się otworzyć i gorące pójdzie w obieg. Czekasz aż ze zbiorniczka ucieknie całe powietrze, niee będzie bąbelków. Sprawdź...
Witam, dziś zauważyłem taka sytuacje: przejechałem autem z jakieś 8 km, oczywiście się nie nagrzał, temp osiągnęła 75 stopni ale spadła do 2 kresek, otworzyłem korek wlewu płynu chłodniczego i przy gazowałem mocno autem no i w płynie zauważyłem malutkie pęcherzyki powietrza, co to może oznaczać?
Wymienić korek zbiorniczka płynu chłodzącego
Wymiana żarnika xenon w lagunie II (prawy reflektor): 1. Zdejmujesz plastikową osłonę trzymaną przez korek płynu od wspomagania oraz plastikowy zaczep w kształcie śróbki; 2. Wyciągasz górną część wlewu zbiorniczka od spryskiwacza; 3. Odkręcasz plastikową osłonę reflektora; 4. Wyjmujesz żarówkę i wkładasz nową. Nie wiem jakim cudem łamaliście ręce.....
Zbiorniczek zasadniczo ma ścianki na tyle przeźroczyste, że powinno być widać poziom płynu. Chyba że płynu nie ma w ogóle w zbiorniczku, stąd wydaje się że nie widać poziomu (bo nie a poziomu :wink: ). Na zimnym silniku należy odkręcić korek i płyn ma być do mniej-więcej połowy zbiorniczka. Są tam znaki Max i Min Natomiast jak sprawdzić nie poziom a...
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Volkswagen Passat B3 90r 1.8PF 107KM Problem jest następujący gdy silnik chodzi na biegu jałowym temperatura silnika osiąga 90 stopni gdy zaczynam poruszać się samochodem temperatura zwrasta do 100 110 Stopni wentylator ciągle chodzi nawet na długich dystansach silnik się nie schładza dopiero jak stanę w miejscu temperatura powraca do 90 stopni. Węże...
Witam naprawdę nalałeś płynu po sam korek?
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
odkręć korek zbiorniczka nalej płynu i zakręć korek :D chociaż pewnie będzie gdzieś nieszczelność skoro nie ma płynu .
wymien kolego korek wlewu płynu w chlodnicy Co to miałoby niby dać?
czuć WYRAŹNIE benzynę w chłodnicy, to jeszcze często opary wręcz duszą mnie w samochodzie. Odkręcałeś korek płynu chłodniczego i wąchałeś? Wg. mnie paliwo gdzieś ucieka pod maską na zewnątrz i odparowuje a opary dostają się do kabiny.
Witam. Posiadam Citroena c4 1.6 HDI 2005r 110km. Gdzie i jak dolać płyn eolys? A wiek ktoś, gdzie jest korek wlewu do płynu?
podejrzewam że podkręcanie tego może 30 letniego gwintu może być trudne🐽 Pamiętać należy o kierunku odkręcania takiego korka. Korki umieszczone na końcach grzejnika (nie tam, gdzie jest zasilanie (i powrót), ale na ostatnich żebrach) mają na ogół gwint lewy, czyli odkręca się je w prawo. Wodę trzeba spuścić z grzejnika i instalacji powyżej...
Rozszczepiając układ chłodniczy obniża się temperaturę wrzenia cieczy chłodzącej. Na dłuższą metę nie jest to wskazane dla całego układu. Rolę zaworu pełni na ogół korek w zbiorniczku wyrównawczym .... Jeśli w instalacji pojawia się zbyt duże ciśnienie, trzeba na pierwszy rzut sprawdzić działanie korka ( o ile posiada zaworek ), termostatu i ew. wykonać...
Hey, Podłączyłem korektor Technics SH-GE70 pod Technics SA-AX7. Zgodnie ze schematem (tape monitor - kaseciak do korektora i od korektora do wzmacniacza) i próba zmiany dźwięku na korektorze nie daje żadnego efektu.... a jak włączę funkcję tape monitor na wzmacniaczu, to dźwięk w ogóle nie płynie, tylko przy wyłączonej opcji tape monitor dźwięk jest...
Odgrzeje kotleta ten sam problem żadnych innych pomysłów? Nowa pompa wody, korek, płyn, chłodnica, termostat czujnik temp.... przy wyższych obrotach leci ciepło a na "wolnych" chłodne....
Wg Twojego opisu to tak jakby zaworki w korku działały odwrotnie, jakieś to dziwne.
Aktualizacja sytuacji: 1. uzupełniłem płyn chłodzący w zbiorniczku do poziomu max. 2. odpowietrznik znalazłem tylko na wężach nagrzewnicy przy grodzi kabinowej (za filtrem powietrza) 3. wymieniłem czujnik temperatury oraz termostat na nowe części. Auto na biegu jałowym (na luzie) przy obrotach 900 równo pracuje, temperatura powoli wzrasta do 90st .C...
Temat płynu rozwiązany. Zmieniony korek i płyn po środku między min. a max. Pozostają jeszcze inne opisane usterki.
Ewentualnie grawitacujnie tylko czasu więcej potrzeba.Odkręć korek od płynu hamulcowego,poluzuj wszystkie odpoietrzniki i czekaj dolewając płyn do zbiorniczka.
klapki sa ok zakleiłem taśmą. Węże są dwa cieple. ale nadal interesuje mnie to dlaczego jest taka różnica kiedy korek jest zamknięty to płyn nie idzie do nagrzewnicy a kiedy go otwore z nagrzewnicy normalnie idzie płyn. Może wina jest w tym korku od zbiorniczka płynu chłodniczego?? Dodano po 4 Pompa wody może być przyczyna ze nie grzeje, jak wcześniej...
Witam posiadam astre h gtc 1.7 cdti mam taki problem od kad wymienilem wezyk ze przy odpaleniu wsysa mi plyn chlodniczy musze odkrecic lekko korek wtedy syknie i plyn wraca i tak za kazdym razem co moze byc przyczyna?
Spuszczasz stary płyn. Zalewasz nowy płyn do chłodnicy. I albo zalewasz płyn na odpalonym silniku, dolewasz pod korek i nie zakręcasz tego korka do zagrzania silnika (po zagrzaniu zakręcasz korek, gasisz silnik, idziesz na browara) - albo zalewasz nowy płyn pod korek, zakręcasz ten korek, odpalasz silnik, zagrzewasz go do roboczej temperatury pracy,...
Silniki wysokoprężne mają temperaturę pracy około 90 º C .Jeśli nalejemy płynu do układu chłodzenia pełno ,to przy najbliższym dogrzaniu silnika część płynu przez zawór w korku zostanie wypchnięty na zewnątrz.Płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury . Po ostygnięciu wraca do swojej objętości . W układach bez zbiornika wyrównawczego...
Nie da rady olać bo silnik się przegrzewa, korek upuszcza ciśnienie w układzie. Nie wiem jak odporne są te silniki bo na płynie temperatura dochodzi do ok 110 stopni.
Sprawdź korek zbiorniczka lub sam zbiorniczek płynu. Tam na pewno jest info o płynie. i z tą informacją idź do sklepu i kup płyn taki na jaki Cię stać
Nie, nie robiłem. Ale to raczej jakby wyszło CO₂ w układzie chłodzenia, to auto by nie miało ciepłego powietrza z nawiewu. Miałem tak w 2 autach i co jakiś czas odkręciłem na chwilę korek od płynu zbiorniczka. Po chwili z nawiewu było już ogrzewanie. Nie na długo, ale jest. Nie wzrastała temperatura, nie gotował się. Takie objawy by były. A nie ma.
topnik płynie ocynk płynie wolno płynie
piszczy licznik elektryczny płynna regulacja prądu prostownika instalacją firefox
uszkodzony wyświetlacz dotyk działa kuchenka amica 53gg5 43zptgn
Błąd P1215 w Toyocie Previa D4D - silnik gaśnie po odpaleniu Naprawa rozszczelnionego tyłu kolumny Altus 200