korek sprawdzony?
Problem masz z alternatorem lub przewodami do alternatora.Przy braku płynu świeci tylko ręcznego.Odkręć korek płynu hamulcowego i podnieś do góry ,powinna się zapalić kontrolka tylko ręcznego.Spuść ręczny, odpal i cieki przewód odkręć i dołącz do masy,objawy powinny być takie jakie u ciebie występują.
W korku są zaworki pilnujące ciśnienia, jak jeden go nie upuszcza, to może później wywalać płyn, albo inne głupie rzeczy, jak np jakiś wąż "sam" spadnie, albo się rozerwie. Ten płyn to sam wywala, nie to, że ty odkręcasz korek?
Wygląda na to że to ten korek. A płynu hydraulicznego tam nie ma.
Czesto tez byly objawy uszkodzonej uszczelki a wystarczylo wymienic korek zbiorniczka
Jaki płyn lejesz? temperatura wrzenia dobrego płynu to 120 - 130 stopni pod ciśnieniem jest to jeszcze więcej. Czy w układzie znajduje się płyn czy woda? Korek zbiorniczka sprawny? Jeśli nie to tak samo jak byś nagrzał auto i odkręcił korek płyn wywali bokiem.
A ile płynu jest w układzie? Może zamknij układ i daj korek ciśnieniowy.
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
Kontrolka przegrzania może zapalać się po obniżeniu poziomu płynu (wyrzuceniu przez nieszczelny korek), wymień korek na nowy.
Witaj. Hamulec jest zapowietrzony jak ci podczas pompowania rośnie pedał do góry. A co wymieniałeś że masz niski pedał hamulca?
Jak wychlupie płyn to można tylko przegrzać silnik, a nawet go zatrzeć. Jednym słowem poczekać na korek i uzupełnić układ, odpowietrzyć. Jak będzie ubywało płynu, lub będzie bulgotanie to uszczelka pod głowicą.
Test na CO2 i zmień też korek płynu chłodzącego czasem to on takie cyrki robi.
Witam, potrzebuję podpowiedzi, przymierzam się do wymiany płynu chłodzącego i płukania całego układu, bo w zbiorniczku jest taki syf. Nie wiem, czy jest korek spustowy w moim Peugeot 807 2.2 benzyna (at)ElektrodaBot
Po zatrzymaniu z pod klocków hamulcowych zaczyna się wydobywać szaro-niebieski dym, a więc ostudziliśmy go trochę i pasem awaryjnym przetoczyliśmy się do najbliższego zjazdu, hamując biegami. No i zjechaliśmy, zatrzymujemy się przy stacji, otwieram maskę, odkręcam korek płynu chłodniczego, a tam wulkan. Auto wypluło płyn z przegrzania, na dodatek nie...
Jesli na zakręconym korku zacznie wywalać płyn to można się martwić, pod warunkiem że korek jest sprawny i poziom płynu jest prawidłowy Dodano po 1 Tak nie powinno wywalać
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
Sprawdź jeszcze jedno. Czy po uruchomieniu zimnego silnika i jego nagrzewaniu nie wzrasta cisnienie w układzie chłodzenia w sposób niekontrolowany, tzn. silnik jest jeszcze niezbyt gorący, a węże do chłodnicy stają się niewspółmiernie twarde (wysokie ciśnienie). Co do termostatu, to należy go wyjąć i włożyć do pojemnika (garnka) z wrzącą wodą i obserwować...
Spustowy korek w bloku jest i znajduje się pod kolektorem wydechowym i jak popatrzysz wzdłuż rury to tam jest śruba na klucz 14 i to jest ten korek.
https://obrazki.elektroda.pl/7587128000_... Korek czarny płyn hamulcowy. Korek zielony olej. Blaszki z informacją tak przynitowano, że ich nie widać po zamontowaniu mechanizmu.
Z boku nie trzeba wystarczy na dole.
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
Mam problem z peugeot 207 1.4 8V, a mianowicie wyrzuca płyn jak jest odkręcony korek od zbiorniczka. A może to żaden problem, tylko normalna rzecz, gdy temperatura silnika ma być powyżej 100°C. W peugeot 2008 córk,i temperatura silnika utrzymywana jest na poziomie 103°C i w tym przypadku, to normalna rzecz, że przy poluzowanym korku będzie wyrzucać...
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Odkręć odpowietrznik i korek, zalej płynu ile się tylko da grzanie na max i najlepiej ustaw go pod górkę przodem. Mimo ,że wydaje się w zbiorniku full to po chwili zacznie ubywać. Korek też może blokować przepływ (między oringami masz kanał).
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Jak najszybciej wymień ten korek w zbiorniczku na nowy, płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny i nie powinien mieć kontaktu z powietrzem
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
Silniki wysokoprężne mają temperaturę pracy około 90 º C .Jeśli nalejemy płynu do układu chłodzenia pełno ,to przy najbliższym dogrzaniu silnika część płynu przez zawór w korku zostanie wypchnięty na zewnątrz.Płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury . Po ostygnięciu wraca do swojej objętości . W układach bez zbiornika wyrównawczego...
Skoda to grupa Vag ,więc sam się odpowietrza... Lejesz płynu do zbiorniczka do prawie full, nie zakrecasz korka ,odpalasz auto , ustawiiasz temperaturę na max ciepło , dmuchawę na 3 i czekasz aż złapie 90-95 zależy od termostatu, musi się otworzyć i gorące pójdzie w obieg. Czekasz aż ze zbiorniczka ucieknie całe powietrze, niee będzie bąbelków. Sprawdź...
W Tonero 50 pompy wody na oczy nie widziałem, więc nie wiem, czy tam jest jakiś odpowietrznik, a płyn wymieniałem ze trzy razy i nigdy nie było problemów z zapowietrzeniem... A w Tonero 50 siedzi nic innego jak nie 4Y. Ogólnie Toyota w manualu instruuje, by przy wymianie czy uzupełnianiu płynu chłodzenia rozgrzać silnik z odkręconym korkiem wlewu płynu,...
Na ten moment wkręcania tłoczków, możesz sobie odkręcić korek od zbiorniczka płynu. Pozwoli to na troszkę lżejszą pracę. Ale całkiem możliwe, że po tylu latach tłoczek mógł lekko skorodować i stawiać większy opór na uszczelnieniu.
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Tak. Ustawiając na grzanie otwierają się "klapy" do nagrzewnicy. W takim dużym skrócie. Nie otwiera żadnych klap, otwiera tylko i wyłącznie zawory na lewej podłużnicy które otwiera drogę płynu do nagrzewnic. Dodano po 3 korek był odkręcony Kolega Ci tak doradził? Jak wyobrażasz sobie działanie układu?? Płyn przy ciśnieniu atmosferycznym wrze w temperaturze...
Przyrząd podpinasz zamiast korka płynu chł. Układ chł. jest obliczany na 1,4 bara więc to jest maksymalne ciśnienie jakie tam możesz dać
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Wymień przy okazji płyn hamulcowy na świeży. Korek zbiornika płynu hamulcowego powinien być szczelny, nie może dopuszczać powietrza do płynu, a z tym może być problem przy badziewnej konstrukcji zbiorniczkach Fetor/Ursus. O temperaturę wrzenia nie ma się co martwić, ale wilgoć w płynie hamulcowym sprzyja korozji podzespołów.
uklad odpowietrzony. Kto go odpowietrzał i jak ? Tam są silniki robione przy współpracy z BMW. Dodano po 1 Z naszego forum elektrody: "Miałem ten sam problem już myślałem że będę zrzucał głowice ale udało się opanować sprawę Sprawdź korek płynu chłodzącego ten co jest zamontowany na obudowie termostatu . Jeżeli luźno się zapina (brak oporu sprężyny)...
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
Ta kontrolka informuje też o poziomie płynu chłodzącego. Po odkręceniu korka poziom płynu się podnosi i kontrolka gaśnie. Sprawdz poziom płynu.
Co Ty go pod korek nalałeś? Oszalałeś?
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
korek posiada wewnatrz zawor nadcisnieniowy ktory powoduje ujscie gazow gdy np. pusci' uszczelka pod glowica i cisnienie wzrosnie do kolo 1Bar.poto zeby nierozsadzilo chlodnicy. jesli bedzie nieszczelny to bedzie ciagle ubywac plynu bo bedzie odparowywal przez nieszczelnosc
kolego escort nieposiada korka do spuszczania płynu chłodniczego musisz zdjąć wąż od chłodnicy położony w najniższym punkcie.
Jaki jest zapach spalin? Jak słodkawy, to może już chłodnica spalin lub uszczelka pod głowicą. Sprawdź, co się dzieje pod korkami płynów, czy jest w ogóle. Sprawdź korek wlewu oleju, czy ta się nie maśli, może nagraj filmik.
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
Za wcześnie się zaczynasz przejmować tą kroplą. Jeśli nie musiałeś jeszcze dolewać po 50-100 mililitrów raz w miesiącu to daj sobie spokój przy tak małym przebiegu. Dla G002000 zamiennikiem jest Febi 6162. Nie wlewamy żadnych kolorowych płynów hydraulicznych o innej barwie niż korek zbiorniczka, wyjątek z płynem DOT, tu korki są czarne. Nawet zmieszanie...
Kiedy odpowietrzałem układ, na chwilę przed otwarciem termostatu (100C), płyn zagotował się Coś po objawach widzi mi się, że jest nie halo z odpowietrzeniem. Zajrzałem do dokumentacji, ale producent nie przewiduje jakichś specjalnych "knifów" przy odpowietrzaniu tego silnika. Płyn poniżej stu stopni się nie gotuje - tu jest błąd myślowy. Gdzieś jest...
węże miekkie wetylator chodzi na ''krótko ''po zwarciu pinów zdjąłem korek i woda się zagotowała w zbiorniczku Te dwa wpisy są w sprzeczności. Jak są miękkie węże to nie ma ciśnienia, więc po odkręceniu korka nie powinno dojść do wyrzucenia płynu (zagotowania), bo nie ma nadciśnienia w układzie zapobiegającego zawrzeniu płynu (temperatura wrzenia podnosi...
Wymienić korek zbiorniczka płynu chłodzącego
zmieniałeś korek wlewu płynu chłodniczego? On ma zaworek i utrzymuje odpowiednie ciśnienie by płyn nie wrzał. U siebie zmieniałem co roku - koszt kilka/kilkanaście PLN w motoryzacyjnym.
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Witam naprawdę nalałeś płynu po sam korek?
Żaluzja jest na przedniej ściance chłodnicy zwinięta na rolce. Podnosisz ją za łańcuszek lub linkę do niej zaczepioną wyprowadzoną obok korka płynu na chłodnicy. Poziomy regulujesz wkładając pręt od żaluzji w rowek na chłodnicy. Lepsze dojście do jej obsługi jest po ściągnięciu "telewizorka" z przodu. Podstawa w zimie to sprawny, szczelny termostat.
Witam mam problem z audi a4 b6 1.9 tdi 130 km Auto się dość szybo nagrzewa do 90 stopni (po przejechaniu 2km) Gdy się przyspieszy trzyma 90 stopni gdy się puści gaz temperatura wzrasta do 110 stopni i zaraz maleje na 90 Wymieniony termostat wymieniona pompa wody oraz korek od zbiorniczka płyn znika węże twarde odkręcę korek płyn wywala Co to może być...
Korek zbiornika płynu wymieniałem i dalej to samo, czy masz na myśli inny korek?
Czyli masz powoli otwierać korek płynu chłodniczego, bo tam jest ciśnienie w układzie . Koniecznie rób to na zimnym silniku !!!
To jest taka konstrukcja że nadmiar płynu chłodzącego ucieka przez korek i wylatuje w tym miejscu na dole. Rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn. Uszczelka pod głowicą, blok lub głowica. Rzadko winny jest sam korek.
Zbiorniczek zasadniczo ma ścianki na tyle przeźroczyste, że powinno być widać poziom płynu. Chyba że płynu nie ma w ogóle w zbiorniczku, stąd wydaje się że nie widać poziomu (bo nie a poziomu :wink: ). Na zimnym silniku należy odkręcić korek i płyn ma być do mniej-więcej połowy zbiorniczka. Są tam znaki Max i Min Natomiast jak sprawdzić nie poziom a...
Ale jak odpalisz auto, to w zbiorniku widać strumień płynu z przelewu? Tam powinno być widać ładny strumień płynu. A jak odkręcisz korek i odpalisz zimne auto, to czasami nie podnosi się poziom płynu? Strumienia nie widać, a płyn z otwartym korkiem się nie podnosi. Podnosi się tylko przy odkręceniu korka. no i płynu nie ubywa
Tester CO2 jest bardziej wrażliwy niż węch więc to raczej nie uszczelka. Masz coś z układem chłodzenia, wiele wskazuje że gaz z instalacji LPG ładuje Ci w układ.
To normalne zachowanie korka, którego zadaniem jest między innymi wyrównywanie ciśnienia w momencie zwiększenia lub zmniejszenia objętości cieczy w układzie chłodzenia. O ewentualnych problemach z tym układem mogą świadczyć zmiany przede wszystkim różnice poziomu płynu chłodniczego (ubytki) czy też nietypowe zachowania obserwowane na wskaźniku temperatury.
Witam. Posiadam Citroena c4 1.6 HDI 2005r 110km. Gdzie i jak dolać płyn eolys? A wiek ktoś, gdzie jest korek wlewu do płynu?
No właśnie chodzi o ten poziom. Zaleje do MAX, jakiś czas pojeżdżę i poziom w zbiorniku jest przy min albo i poniżej. Odkręcam korek, wypuści "powietrze" i część wraca. Gdy silnik jest rozgrzany czyli termostat zaczyna pracować to starannie odkręcając korek by odpowietrzyć to i płynu w zbiorniku jest pod sam korek... Płynu na 100% nie ubywa. Silnik...
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Nie, nie robiłem. Ale to raczej jakby wyszło CO₂ w układzie chłodzenia, to auto by nie miało ciepłego powietrza z nawiewu. Miałem tak w 2 autach i co jakiś czas odkręciłem na chwilę korek od płynu zbiorniczka. Po chwili z nawiewu było już ogrzewanie. Nie na długo, ale jest. Nie wzrastała temperatura, nie gotował się. Takie objawy by były. A nie ma.
Jak może rosnąć ciśnienie jak odkręcaszz korek? Płyn może się podnieść trochę.
Odkręć korek płynu chłodzącego i powąchaj. Nie powinno być czuć spalin.
Sprawdź przy okazji korek płynu chłodzącego, a dokładniej zawór nadciśnieniowy. Ciśnienie otwarcia powinno być podane na korku.
Witam, tak można spuścić płyn z bloku silnika, korek znajduje się pod kolektorem ssącym( taka mosiężna śrubka na klucz 13mm). Instrukcja podaje, że ma wejść ok 6,7l.
Witam odkręć korek płynu chłodniczego i sprawdż czy nie ma ubytków płynu tylko na wyłączonym silniku rzebyś się nie poparzył płynem bo robi się ciśnienie.Jeśli płynu jest poniżej stanu masz spalanie wody w wraz z paliwem .Przyczyna nieszczelność na uszczelce pod głowicą ,ewentualnie są przypadki mikro peknięć głowicy i płyn dostaje się na tłoki. Hill...
klapki sa ok zakleiłem taśmą. Węże są dwa cieple. ale nadal interesuje mnie to dlaczego jest taka różnica kiedy korek jest zamknięty to płyn nie idzie do nagrzewnicy a kiedy go otwore z nagrzewnicy normalnie idzie płyn. Może wina jest w tym korku od zbiorniczka płynu chłodniczego?? Dodano po 4 Pompa wody może być przyczyna ze nie grzeje, jak wcześniej...
Ja bym jeszcze korek podmienił.
Tak. Układ odpowietrza się sam przez korek. Płynu nie przybywa i nie ubywa.
Aktualizacja sytuacji: 1. uzupełniłem płyn chłodzący w zbiorniczku do poziomu max. 2. odpowietrznik znalazłem tylko na wężach nagrzewnicy przy grodzi kabinowej (za filtrem powietrza) 3. wymieniłem czujnik temperatury oraz termostat na nowe części. Auto na biegu jałowym (na luzie) przy obrotach 900 równo pracuje, temperatura powoli wzrasta do 90st .C...
Mam pytanie odnośnie problemu. W czym on tak na prawdę istnieje ? odkręcasz korek czekasz aż się zagrzeje i płyn wylatuje górą ? czy dodajesz gazu i woda sie przelewa górnym wężem ? oba zjawiska są normalne
Zdjąć przewód przed termostatem odkręcić korek zbiorniczka i w tym miejscu /po korku/dmuchnąć sprężonym powietrzem 90% płynu zleci.
[quote="viper111"]Witam, omyłkowo wlałem około 5 litrów zwykłej wody do zbiornika AdBlue, następnie do tankowałem do pełna AdBlue. Czyli sądzę, że około 1/3 jest zwykłej wody i 2/3 AdBlue. Pytanie czy może coś się uszkodzić czy tez auto przepali mniejsze stężenie mocznika?[/quote] Na 99 % wywali podczas eksploatacji błąd związany z...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Zacznij od korka w zbiorniczku płynu.
Witam. Problem został już rozwiązany wymieniłem nagrzewnice na nową ( 20 min. roboty nie trzeba rozbierać deski ), odpowietrzyłem porządnie układ i jest git. Odpowietrzałem w następujący sposób - zalałem płyn zakręciłem korek rozgrzałem auto do 90 st. i tak zostawiłem, po ostygnięciu odkręciłem korek dolałem płynu i powtórka znowu do 90 st.. Tak ze...
Wg Twojego opisu to tak jakby zaworki w korku działały odwrotnie, jakieś to dziwne.
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
Ewentualnie grawitacujnie tylko czasu więcej potrzeba.Odkręć korek od płynu hamulcowego,poluzuj wszystkie odpoietrzniki i czekaj dolewając płyn do zbiorniczka.
Witam serdecznie, robiono umnie remont silnika UPG w Clio II i po kilku miesiącach dopiero teraz zobaczyłem przeciętą uszczelke pod korkiem zbiorniczka płynu chłodniczego. Czy ktoś wie dlaczego tak zrobił i w jakim celu. Dziękuję Pozdrawiam
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
odkręć korek zbiorniczka nalej płynu i zakręć korek :D chociaż pewnie będzie gdzieś nieszczelność skoro nie ma płynu .
widocznie stary korek "przepuszczał" i stąd były braki płynu Z całym szacunkiem dla kolegi. Przy sprawnym układzie chłodzącym można jeździć praktycznie bez korka . Ale z Twojego wpisu wynika że płyn chłodniczy wycieka właśnie PRZEZ korek.
Temat płynu rozwiązany. Zmieniony korek i płyn po środku między min. a max. Pozostają jeszcze inne opisane usterki.
Sprawdź czy nie robi się ciśnienie w układzie chłodzenia. Rozgrzej auto do 90 stopni, zostaw na parę godzin niech ostygnie i odkręć korek zbiorniczka płyny chłodzącego, zobacz czy będzie w nim ciśnienie po ostygnięciu silnika. Węże z płynem nie robią się zbyt twarde po kilku minutach pracy na zimnym silniku, ewentualnie jazdy pod obciążeniem kiedy silnik...
Jak działa ogrzewanie to nic nie kombinuj tylko rozgrzej silnik do temperatury pracy i zostaw do wystygnięcia. Podczas stygnięcia sam się odpowietrzy, ewentualnie na zimnym uzupełnisz płyn i po zabiegu Nie odkręca się korka na gorącym silniku bo ewentualny bombel powietrza jest sprężony, po odkręceniu korka rozpręża się i wyrzuca płyn ze zbiorniczka.
wymien kolego korek wlewu płynu w chlodnicy Co to miałoby niby dać?
Tylko że w zbiorniczku od chłodnicy NIE MA być płynu pod korek :P . Płyn się nagrzewa a potem rozszerza, wydaje się że jest go jakby więcej. Na zbiorniczku powinieneś mieć wyraźne wskazania minimum i maksimum. To że płyn chłodniczy robi się ciepły to normalka, przecież tak ma działać. Nagrzewać się w silniku, przepłynąć będąc gorącym i się chłodzić...
płyn korek płyn korek corsa korek płyn hamulcowy
schematy klimatyzacji mercedes plcsim step7 odczyt stole
email podaj informacje rower elektryczny schemat
Chłodziarka Electrolux - napięcie międzyfazowe, brak oświetlenia i termostatu Przewijanie prądnicy – znaczenie przekroju drutu nawojowego, wpływ na napięcie i sprawność