Niektóre wersje silnika, miały korek spustowy (śrubę) w karterze. Jeśli jest - odkręć, spuść wszystko z kartera, pokop kilka razy, zakręć korek i próbuj.
Witam, Korek spustowy od dolu skrzyni. Korek do wlania/kontroli poziomu w zaleznosci od typu skrzyni (silniki PN mialy montowane 3 rodzaje). Wszystkie masz w zalaczniku Pozdrawiam
... Mokra jest cała miska olejowa i trochę powyżej miski na łączeniu silnika ze skrzynią biegów. .. Korek spustowy napewno nie cieknie. Korek spustowy jest najniżej więc nie może być z jego wady mokra miska i powyżej miski olejowej. Jak napisali wcześniej koledzy: Wytrzeć do sucha i obserwować gdzie zacznie "pocić" się.
Niektóre silniki wyposażone są w korek spustowy w bloku silnika.
[url=http://www.jopasek.ovh.org/porady.h...
MAN TGX E5, E6, jaki moment dokręcania korka spustowego oleju silnika (Nm)? Dziękuję
posiadam Forda Escorta z 93 r diesla. Szukam zaworu gdzie spuszcza sie płyn z bloku silnika. Wie ktos czy wogóle jest taki i jak tak to gdzie, w jakiej częsci silnika się znajduje?? prosze o odpowiedz...
Korek spustowy oleju z miski olejowej jest w najniższym miejscu pod silnikiem. Po drugie aby wlać olej to najpierw musiał go spuścić czyli odkręcić tenże korek spustowy.
witam Korek spustowy oleju jest na misce olejowej dokłanide pod miska olejową, przed wymianą oleju nagrzej silnik żeby olej był zadki odkręć korek spustowy i zostaw chwile zeby sciekł sobie stary olej, oczywiście filtr oleju tez musisz wymienić, stary filtr poprostu odkręć nie wiem jak tam jest z dostepem do filtra ale napewno jakos odkręcisz najlepiej...
Powodem może być stacyjka, przekaźnik rozrusznika lub sam rozrusznik. W tym silniku nie ma korka spustowego, możesz użyć dużej strzykawki do ściągnięcia oleju. Świeca RC14YC Champion, na przykład. http://www.kosiarkiczesci.pl/wieca_zapon...
Otwarcie zamknięcie przepustnicy do usuwania starego smaru w czasie okresowego smarowania łożysk silnika. Pewno silnik ABB? Dodano po 6 A tak to powinno się odbywać: Smarowanie podczas pracy silnika. ? Zdjąć korek spustowy smaru lub otworzyć zawór zamykający, jeśli został zainstalowany. ? Upewnić się, że kanał smarowania jest otwarty. ? Wprowadzić określoną...
Olej silnikowy SAE 0W-30 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 0W-40 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 5W-30 MB 229.5 Powyżej -25°C Olej silnikowy SAE 5W-40 MB 229.5 Powyżej -25°C Miska olejowa silnika, wraz z filtrem 5.5 (l) Korek spustowy oleju silnikowego 30 (Nm)
Korek spustowy będzie pod spodem w bloku silnika (ma kwadratowy otwór na klucz). Wlew powinien być widoczny po przeciwnej stronie wlewu paliwa.
Temat udało się rozgryźć :) W BMW X5 e70 jest korek spustowy w chłodnicy. Niestety żeby się do niego dostac trzeba wymontować intercooler który jest pod chłodnicą silnika.
Normalny klucz nasadowy najlepiej sześciokątny, dwunastokątna nasadka potrafi zniszczyć śrubę... Pamiętaj że olej wymieniasz na ciepłym silniku, należałoby również wymienić filtr jeżeli takowy występuje
Płyna chłodzącego wchodzi około 7,5 - 8 litrów. Wode z bloku można wypuścić odkręcając korek spustowy. Znajdziesz go pod kolektorem sącym z tyłu silnika, jest to śruba 8mm (na klucz 13 mm). Ciężko się do niego dostać i najlepiej zaopatrzyć się w klucz nasadowy z grzechotnikiem. :D Dodano po 10 http://obrazki.elektroda.net/46_12270062... zdjęcie...
1- wlej olej silnikowy SAE-30, kupisz na każdej stacji benzynowej, poproś o olej do kosiarki. Korek spustowy, jest pod spodem silnika. 2- silnik pracuje na czystej benzynie. 3- silnik można przechylać tylko do tyłu, cylindrem do góry, nie na boki.
Masz korek żółty wlewu oleju - patrząc z przodu. Po niżej w podstawie silnika masz śrubę spustową oleju.
Jeżeli nie ma korka spustowego to silnik jest przygotowany do ściągania oleju ssawką-w BS mieli na uwadze ułatwienie tej czynności użytkownikowi.... pozdrawiam Slawek
Stając przy rączce kosiarki to po prawej stronie silnika masz żółty plastikowy korek,odkręcasz i sprawdzasz stan oleju.Natomiast korek spustowy jest pod spodem kosiarki tam gdzie nóż tnący.
Otwierasz maske i stojac przodem do sam. masz w polowie wysokosci skrzyni od przodu plastikowy motylek, jest to korek wlewowy a zarazem miernik stanu oleju (powinno go byc po rant otworu). Spustowa srube masz od dolu skrzyni.
Witam na Gazie zrobione jest okolo 50 tys czy da sie takie membrany wymienic i gdzie znajduje sie reduktror bo jezeli chodzi o instalacje gazowe jestem laikiem. I czy korek spustowy odkrecac na wlaczonym silniku ??
Jak ...czym odkręcić?? Miałem ten sam problem przy korku spustowym oleju z silnika w astrze. Należy wbić delikatnie torx
Co powiecie na jednostki 1.4 TSI koncernu VW? W serwisowanych nie widzę kłopotów. Dziś już nie ma małoawaryjnych samochodów i trzeba sobie to głośno powiedzieć i zrozumieć... Co do: Roboty nie braknie nie ma się co martwić. Tu bym spekulował :D Roboty nie braknie osobom kompetentnym a nie osobom, które są w posiadaniu kilku kmpl. kluczy + forum i uważają...
Bedzie pewnie musial zajzec od drugiej strony. :-) Ale moze uda mu sie przecisnac. Jak bedzie nowoczesny kominiarz to uzyje kamery inspekcyjnej. Dodano po 1 A tak przy okazji, to te kamery to swietna sprawa, mozna zajrzec gleboko do silnika przez korek spustowy oleju, lub zlokalizowac np. przeciek w trudno dostepnym miejscu bez np zrywania calej posadzki...
korek spustowy w którym osadzony jest magnes wyłapujący opiłki z silnika W skrzyni owszem ale nie pamiętam,żebym natknął się na magnes w korku miski silnika.
Sprawdź czy przypadkiem w parowniku coś nie walnęło i wody nie wali do ssania. W takim wypadku cuda mogą się dziać. Poza tym nie we wszystkich modelach był ten zaworek do odpowietrzania. Rozumiem, że nie kapie z chłodnicy? Zobacz pod chłodnicą, czy nie jest ubity korek spustowy.
Witam a ja mam takie pytanie ponieważ jestem nowym posiadaczem od kilku dni kosiarki z tym silnikiem również 675 easy start i moje pytanie brzmi jak ją czyścić z trawy od spodu skoro mówią w instrukcji żeby nie przechylać jej na bok i pytanie 2 jak spuścić olej do wymiany? Czy ten model silnika ma jakiś korek spustowy od spodu może czy też w brew przepisom...
No to wylej go otworem wlewowym i już. To nie silnik spalinowy.
ktory rok tego clio ? Dodano po 38 masz w misce dwa korki 1)na klucz trojkatny to korek spustowy 2)na klucz kwadrat to korek kontrolny.Na odpalonym silniku i przy temp. silnika ok 40C, odkrec korek kontrolny,powinno sie z niego obficie ulewac (to poziom oleju jest ok),jezeli nic nie leci uzupelniaj bardzo powoli olej przez rurke z gumowym korkiem.
możliwe ze to jest skręcane na kleju który trzeba podgrzać ze by odkręcić śrubę spróbuj to podgrzać palnikiem i w tedy odkręcaj Podgrzanie śruby i klucz udarowy zrobiły swoje, odkręca się w lewo. Mechanik który wkleił śrubę to chyba jakiś fanatyk klejenia, nawet korek spustowy oleju z silnika też potraktował jakimś klajstrem. Dobrze że nie przykleił...
Przed odkręceniem miski olejowej powinieneś najpierw spuścić olej. W misce masz śrubkę na imbus 5, odkręć ją (zleci ok. 0,5 litra). Następnie ponownie włóż w otwór klucz imbus i wykręć plastikową rurkę pomiarową. Ostrożnie zdejmuj miskę bo jeszcze będzie w niej olej i możesz się ochlapać. Jak będziesz miał miskę na zewnątrz to zobaczysz rurkę z korkiem,...
Czyli ze mam wyssać tu gdzie wchodzi korek z bagnetem ?
Może nie do końca w temacie. ale w silniku ze zdjęcia widzę małą niedogodność w typowym serwisie eksploatacyjnym, korek spustowy oleju, wstawiał bym tam jakiś "kranik" lub kawałek węża.
Pomyśl, słyszałeś kiedyś o tym, żeby przy wymianie oleju w silniku wkręcać korek spustowy (gwint walcowy) na pakuły? Ale akurat ten przykład to chyba niespecjalnie przystaje do opisanej sytuacji? Kleje do gwintów i kleje do rur plastikowych to także ich pomysły. Tak, środek opatentowany w USA, a wymyślił go niemieckojęzyczny (przynajmniej za młodu)...
Kręcisz silnikiem. Dokładnie rozrusznikiem bez rozruchu korki spustowe odkręcone.
Sprawdz poziom oleju w silniku jesli jest to odkręc korek spustowy misy olejowej i zobacz czy niema opiłków byc może panewki ci poleciały, a jesli nie to sprawdz rozrzad ustawienie na znaki
Nie wolno odkręcać odpowietrzników podczas pracy silnika. Najlepiej jeśli wymieni Pan płyn i przeczyści układ. Wcześniej jednak proszę wypuścić całkowicie płyn z układu chłodzenia. - Zdjąć korek ze zbiornika wyrównawczego, - odłączyć dolny przewód elastyczny od chłodnicy, - odkręcić korek spustowy w kadłubie silnika, - odkręcić odpowietrzniki ( w chłodnicy...
Nawet w sprawnych silnikach są opiłki. Zobacz jak czasem wyglądają korki spustowe. Oblepione ze hej opiłkami. Silnik przez całe swoje życie opiłkuje do oleju. Ścierają się cylindry, pierścienie, wałki rozrządu, panewki itd itd. Ponadto w oleju jest rozpuszczony nagar i sadze w takiej ilości ze filtr oleju około 30 mikronów w silniku potrafi się zabrudzić...
Ten błąd (najprawdopodobniej) dotyczy połączenia silnik/sterownik. Kiedyś, miałem go i nawet sobie zapisałem, bo opisu też nigdzie nie znalazłem i problem ustąpił po odłączaniu i załączaniu wtyczek we wiązkach (nie powiem która konkretnie, bo sam nie wiem :) ). Co do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni (akurat Ty masz dwusprzęgłową skrzynia S tronic,...
Czyli podłączyć zegar w miejsce czujnika ciśnienia oleju. Przy rozgrzanym silniku 0,8-1,2 Czy kamerką sprawdzę smok przez korek spustowy oleju? Czy lepiej rwać całą miskę. Mam mieszane uczucia co do płukanki, nie wiem jak duży syf jest w misce.
A przez korek spustowy oleju w misce nie da się?
Korek spustowy jest na "spodzie" obudowy skrzyni biegów (Nie silnika!-miska olejowa). Wlać możesz przez otwór po wyjęciu linki od prędkościomierza (lub nadajnika impulsów jeśli nie ma linki).
O ile dobrze pamiętam to korek spustowy oleju ma magnes, czy zauważyłeś na nim jakieś opiłki metalu ?
o ile pamiętam olej w tej skrzyni sprawdza się poprzez odkręcenie korka spustowego na odpalonym silniku. Tam jest taka specjalna "rurka" która jest odpowiedzialna za poziom oleju. Odkręcasz korek i sprawdzasz czy olej kapie, jeśli kapie to jest ok. Jednak jeśli coś się dzieje z Twoją skrzynią, działa nieprawidłowo, szarpie, strzela, stuka lub nieprawidłowo...
Trzeba to zrobić szybko i użyć kciuka. No i nie zapomnieć że silnik zdążył dostatecznie ostygnąć ( co najmniej 2 godziny nie pracował) , bo można palucha poparzyć. :-)
Bo brak gwintu To też. Widziałeś kiedyś na własne oczy, jak zalewa się płyny eksploatacyjne do fabrycznie nowego silnika (w fabryce)? Człowiek tylko wkłada złącza w odpowiednie miejsca i naciska guzik, dawki płynów odmierza komputer i nie ma ryzyka "przelania", więc korek spustowy jako taki, nie jest potrzebny. Już dawno w serwisie nie pracuję i nie...
W korku spustowym jest plastikowa rurka, ona służy do ustalania poziomu. Po porostu okręcasz korek na pracującym silniku (ważne), temperatura oleju ma być między 30 a 40°C (też ważne). Nadmiar się wyleje i zostanie tyle ile ma być.
napewno jest korek spustowy, zwykle w Yanmarach jest po lewej stronie na ramie pomocniczej przy silniku taki korek i idą do niego zwykle takie 2 wężyki wyglądające jak kabel od żelazka takie w oplocie biało-czarnym jeden wężyk idzie do chłodnicy drugi do bloku i to jest wspólny spust. swoją drogą warto przepłukać układ kilka razy zalewając wodę, grzejąc...
panowie a jest akis korek spustowy do spuszczania płynu z tylko bloku silnika - bo przy wymianie termostatu -mimo iz z chlodnicy i całego ukł spusciłem cały plyn ok 5l jak sie wdawało - po odkreceniu termostatu z blkou wylało sie jeszcze dobre 2 litry ???
Może mechanik nie dokręcił korka spustowego i wsiąka w gąbkę osłony silnika... Jak nie sprawdzono stanu oleju przy odbiorze to mamy gdybanie ile oleju było w ogóle wlane. W takim przypadku wyrokowanie z przebiegu samochodu, że to wina stanu silnika to mocne nadużycie. Nie wiem też czy przypadkiem w tym modelu nie sprawdza się poziomu oleju pouruchomieniu...
Dla przykładu mtz ma korek wlewowy, kontrolny i spustowy w pompie wtryskowej a smarowana jest z z układu centralnego silnika. Tyle że instrukcja przy pierwszym użyciu pompy w ciągniku zaleca napełnić ją dwoma setkami oleju.
Czy mógłby ktoś wysłać zdjęcie lub napisać, gdzie znajduje się wlew do oleju do skrzyni biegów i gdzie jest korek spustowy?
Odeśsiesz ,ale to co zostanie ,to przy tej ilości oleju jest sporym zanieczyszczeniem tego nowego. Szkoda mieszać świeży olej z tym co zostanie na dnie miski po odsysaniu. Tylko pamiętajcie że sa miski gdzie geniusze tak je zaprojektowali,( np niektóre odlewy aluminiowe) że nie ma szans na odessanie ani spuszczenie co do kropli. Zawsze gdzieś w zakamarku...
Co do samej wymiany oleju to jakbyś chciał to strzykawką wcisnąć to byś się wściekł bo wejdzie tam pewnie ok 2 litrów oleju, najlepiej kupić mały lejek i po kłopocie, a olej uzupełnia się na lekko rozgrzanym, zgaszonym silniku. pozdr Oj bzdety kolego piszesz. Do suchej skrzyni wchodzi 5,75L, przy statycznej wymianie ok 3,5, więc kupujesz 4. W żadnym...
Zacznij od zdjęcia tej dolnej części miski, tam gdzie jest korek spustowy i oglądnięcia smoka pompy
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Odkręcaj korki i patrz czy nie ma blokady. Jeden to jest korek spustowy a drugi zalewowy i to jest oczywiste,jednak niekoniecznie tylko do obsług muszą służyć. Patrząc na foty to widać że nie da się tego rozłożyć bez rozdzielenia z silnikiem. Jeśli nie ma więc niczego pod korkami to wbij kliny i upukuj z boku aż puści . Możesz też w ostateczności zdjąć...
A jakie macie patenty na kraniki spustowe? Ciekną zwłaszcza na zimnym silniku, wymieniłem na nowe - trochę lepiej, ale nadal cieknie. Kraniki są różnej jakości, tych za 5 zł nie radzę kupować. Gdy jest wlany płyn niezamarzający to w ogóle można kranik pominąć i wkręcić korek M10.
Witam. Pojawił się problem z wyciekiem płynu chłodzącego z chłodnicy. Pacjent- Astra G 8V monowtrysk. Pęknięty jest górny króciec na który nałożony jest gumowy wąż idący do bloku silnika do termostatu . Próba spawania pękniętego króćca niewiele dała. Mam zamiar wymienić chłodnicę. Czy ktoś z forumowiczow dysponuje wiedzą który zamiennik posiada tak...
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Hydro-vacuum do pomp serii WZA zaleca właśnie olej wazelinowy wg normy (PN-60/C-96105) Aha poprawka. Czy ten olej był w silniku, czy też może w komorze olejowej uszczelniającej wał silnika? witam serdecznie a co się może stać jeśli właśnie olej z tej komory wlałem do silnika?. Myślałem że jest to po prostu korek spustowy.
Witam, tak, wyjąłem ją magnesem przez otwór spustowy, ma 10 cm.Trochę mi właśnie łepek nie odpowiada na śrubę od panewki. Obawiam się, że ona tam była od remontu silnika, ktoś zostawił, lub tp. Jeśli korek spustowy ma 14 milimetrów średnicy to jak taka śruba wyszła? Jeśli ta śruba ma łeb na klucz 10 milimetrów, to ściąg miskę i przykręć pompę oleju...
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
Kolego, sprawy z olejem to nie żarty. Zobacz jak szybko ucieka olej jak odkręcisz korek spustowy - moment i nie ma oleju. A tym bardziej jak jest pod ciśnieniem. Zakleisz - korek puści, i silnik zatarty. Oszczędność 200-300 złotych, a później wydatki w tysiącach za nowy silnik. Naprawdę warto kombinować?
Jak masz ustawione luzy zaworowe? Jak jest ustawiony kąt wtrysku? Odkręć korek spustowy oleju w pompie paliwa i napisz nam czy olej nie jest rozcieńczony ropą.
W kompresorach z R410 jest niby POE, a z R290 MO/AB przynajmniej tak widzę na suwaku. Nie wiem właśnie jak to jest w kompresorach, ale np: w silnikach spalinowych to nie przejdzie. Czasem pomimo tej samej normy różnią się dodatkami. No i kolejna sprawa jak go wylać i nalać widziałem, że koś wspawywał korek spustowy, ale co z opiłkami w takim przypadku....
Po pierwsze- takie ciśnienie, to dramat, musi byc 4,5- trzeba wkręcić normalny manometr dla pewności i misa w dół, bo za chwilę obróci panewkę i nawet urwie wał. Odkręcaj panewki, oglądaj pompę oleju ( wstaw zdjęcia jej wnętrza- przylgni dekli i trybów) sprawdź, czy nie zaciął się zaworek przelewowy w jej korpusie. Co sie zebrało na korku spustowym...
Korek spustowy😆. Wydaje mi się że to sprzęgło, ponieważ w tych silnikach występują mokre sprzęgła, wszystko smarowane jest jednym olejem tzn. Skrzynia, sprzęgło itd. Mają wspólny olej lany jednym wlewem. A druga sprawa, że już się kończyło. Tylko co ma wymiana oleju do tego, że sprzęgło całkiem odmówiło współpracy i silnik nie odpala? Silniki...
A moze bys podal jaki silnik, rok ??
Pavel wszystko wyjaśnił dalej nie ma co drążyć sprawdzić korek spustowy gaźnika i poziom paliwa, pompka do rozruchu nie ma nic wspólnego
Stan nie jest aż taki zły zawieszenie bez luzów po kompletnej regeneracji przedniej belki z silnika olej kapie tylko z pod korka spustowego
Witam wszystkich Posiadam Vw Polo IV generacji, z 2003r. z silnikiem 1.4 16v. Chciałbym wymienić olej, gdyż już stary nadaje sie do wymiany, ale nie wiem jaki wlać. Nie wiem jaki olej stosował poprzedni właściciel, pod maską nie znalazłem żadnej karteczki oraz nie wiem w jakim stanie jest silnik od środka (gdyż to chyba też ma jakieś znaczenie) Myślałem...
Kolego sprawa jest prosta zależy od typu skrzyni .1)KOREK PO LEWEJ STRONOE SKRZYNI,2)korek spustowy na dole skrzyni biegów-tylna część.Sprawdzanie poziomu tylk0 na chodzącym na neutralu/parku silniku
Jeżeli nie jest to silnik doładowany, to 6,7 litra, zgodnie z danymi technicznymi producenta. Jeżeli jest to silnik z doładowaniem, to 7,6 litra. Korek spustowy znajduje się po prawej stronie (określając stronę z pozycji siedzącego w samochodzie). Korek należy odkręcić i spuścić płyn. Można też zdjąć jeden z najniżej podłączonych do chłodnicy przewodów....
Korek zbiorniczka to masz zajefajny, wymień go albo umyj i porządnie przedmuchaj, bo w korku prawdopodobnie masz zaworki pilnujące ciśnienia w układzie chłodzenia, dwa, jeden pozwala zassać powietrze, drugi je upuścić, wyrównywać ciśnienie w granicach pracy układu chłodzenia. https://allegro.pl/czesci-samochodowe-62...
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
Musiałbyś odkręcić śrubę spustową oleju znajdującą się po lewej stronie (pod wariatorem) i przechylić skuter. Zwykle do wymiany oleju wykręca się korek pod silnikiem z prawej strony, ale on w karterach ma nadlewy i kieszeń przez którą nakrętka może nie przelecieć. W innym razie pozostaje Ci rozbierać silnik by tą nakrętkę wydostać. Nie pamiętam już...
Witaj, wymieniałem w Clio2 1.2 benzyna z 2000r płyn tak, że odkręciłem dolny wąż z dołu chłodnicy przy otwartym korku zbiornika i czekałem aż wyleci płyn, później włączyłem silnik na chwilę żeby pompa jeszcze coś wytłoczyła na zewnątrz. Co do korka spustowego w chłodnicy to już nie pamiętam gdzie jest, ale wolałem go nie ruszać-wg. mnie zawsze lepiej...
Rozumiem że ta procedura dla DP0 przy silniku 2.0 8v opisana przez automix jest aktualna? Może jakieś uwagi? Korek spustowy oleju ASB znajduje się na dole skrzyni ( klucz - o ile teraz dobrze pamiętam 21 lub 22 ). Korek ten wygląda jak taka podwójna śruba ( jedna na klucz 18 druga jw. ) Wykręca się tą większą. Olej nalewamy przez śrubę w górnej części...
Silnik jak dostaje ognia przez kilka lat w dodatku ma przedmuchy to taki syf się oblepia ( przypalony olej plus opiłki których nie wyzbiera filter i magnes w korku spustowym) . Niewymienienia oleju na czas itd. Także stosowanie oleju z dolnej półki. Nikt w ciągnikach nie płuka silnika przy zmianie oleju. Tak mi się wydaje. Pozdrawiam
Jak to nie ma? Jakiś miesiąc temu robiłem takiego Voyagera 2,5 TD z silnikiem VM, skrzynia manualna i korek był. Może nie we wszystkich jest?
No właśnie też tak myslałem , by pierw przekręcić, obrócić parę razy ten silnik ręcznie, ale po co wlewać taniego oleju, tam olej już jest przecież, ja myślałem o tym by ten stary olej spuścić po prostu odkręcić korek spustowy w misce, wiadomo że nie zleci bo silnik zimny, olej gęsty,ale wlac swieżego i jak pochodzi sobie az sie nagrzeje czy tam ze...
Kplego , Januszkos . w syrenie korek spustowy był w tylko jednej komorze korbowej a to dla tego że awaryjna pompa paliwa była napedzana podciśnieniem komory korbowej . W przypadku uszkodzenia membrany , komora napełniała się benzyną . Gwoli ścisłości - w Syrenie z silnikiem S31 są trzy korki spustowe.
Jeśli silnik 1,1 a wydaje mi się że tak patrząc na rysunek skrzynki to poniżej foto http://obrazki.elektroda.net/0_123119040... EDIT/ ehh wolniejszy byłem :D Dodano po 2 A -to korek kontroli wlewu oleju B- to spustowy
Wszystkie przewody są ciepłem po za tym między termostatem a chłodnicą. Delikatnie odczuwam ciepło przewodu po nagrzaniu do tych 110 stopni ale tylko przy samym termostacie dalszy odcinek jest zimny tak samo jak chłodnica. Wentylator się nie włącza. Spuszczając płyn po przez korek spustowy z chłodnicy okazuje się że też jest zimny.
Troche źle wytłumaczyłem, można powiedzieć że przestrzeń za przeponą to przestrzeń w której płynie pompowana woda i gdy wyjmiemy dekielek i przeponę to mamy rewizję. Przestrzeń między dekielkiem i przeponą jest połączona z komorą do której prowadzi korek spustowy i ten korek wyżej (komora pomiędzy wirnikiem i silnikiem). To co jest w tej przeponie widać...
Takie oznaczenie ma na obudowie (kartyerze) skrzyni korbowej. Ona nie była smarowana olejem z silnika bo ma miejsce na bagnet, tylko w tym miejscu teraz wkręcona jest śruba w celu "zaślepienia" tego otworu i ma też korek spustowy no i nie ma panewek tylko łożyska toczne na wale.
Mój kolega mechanik rozbierał na dniach silnik diesla z jakiegoś koreańczyka.Odkręca korek spustowy????? nic nie leci-nie ma oleju pomyślał-odkręca miskę-mało w łe... nie dostał taka ciężka.Koło smoka pompy oleju było 50gr.oleju a reszta to jakaś sztywna maż.Leży to u niego już kilka dni w dobrze ogrzewanym warsztacie i ani myśli wylecieć.Silnik oczywiście...
Chciałem w tym roku wymienić olej w tej kosiarce. Patrzę pod spodem a tam nie widać żadnego korka spustowego żeby spuścić olej. Miałem wcześniej Briggsa i normalnie wpuszczało się korkiem pod spodem. Pytanie dla osób które znają ten silnik czy rzeczywiście nie ma korka ? W internecie niby pisze że te silniki nie wymagają wymiany oleju ale nie wierzę...
Witam. Jakiś rok temu dostałem kosiarkę spalinową z silnikiem Briggs & Stratton - kosiarka ma z 18 lat. Wiem, że dostałem z nowym olejem i teraz przed sezonem warto w niej wymienić olej lecz nie wiem jak. Nie wiem jaki olej nalać. Czy mogę prosić o pomoc w tej jak dla mnie trudnej operacji (szukałem korka spustowego ale go nie znalazłem).
auto było odpowietrzane wszystkimi odpowietrznikami, raz zalałem układ i na wyłączonym silniku odkręciłem odpowietrzniki, imbus dziurkę na wężu od nagrzewnicy oraz korek spustowy chłodnicy, na zimno wszędzie wyleciał płyn, ale po uruchomieniu silnika znowu to samo z odpowietrznika na imbus cały czas leci para bez przerwy, już nawet próbowałem zapełniać...
Kompresor gotowy. Ostatecznie wszystko zostało złożone. Wszystkie przewody olejowe, powietrzne i elektryczne są zamontowane. Co do próby to tylko sprawdziłem czy silnik działa i w którą stronę się kręci, bo to ważne z uwagi na pompę oleju. Jeszcze muszę poczekać na zamówiony magnetyczny korek spustowy do misy oleju przy pompie. Gdy już korek będzie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Mam do naprawy kosiarkę NAC S510 z silnikiem NACT475. Ogólny opis awarii to "silnik się skończył" - wycieki oleju, przy próbie uruchomienia tłucze w środku jak kruszarka do kamieni - zapadła decyzja właściciela (Teść) wymiana silnika na nowy. I tu moje pytanie: Czy wymieniać na taki sam silnik - dostępny z przesyłką za około 480 zł. Zalety, nic...
Rozgrzewasz autko zeby olej był ciepły, odkrecasz korek wlewu oeju pod maska , wlazisz pod autko z wiaderkiem i odkrecasz korek spustowy na dole miski olejowej kluczem hyba imbusowym ale nie pamietam jaki nr. i niech leci w miedzy czasie odkrecasz filtr oleju powinien puscic rekami jak masz troche pary jak nie to uzyj specjalnego klucza albo przebij...
Nie wiem, jaki jest poziom tego "oleju". Jeżeli przekracza poziom "max" na bagnecie, to może chlapać. Tak czy tak musisz tę ciecz wymienić na nowy olej (albo korkiem spustowym na spodzie silnika, albo przez wlew oleju- przechylając silnik). Normalnie spuszczania oleju powinno się robić na ciepłym silniku, ale ja nie polecam uruchamiania silnika,który...
Witam uszkodzona listwa regulatora pompy ,odkręć korek spustowy przy pompie paliwowej oleju i gdy poleci ropa z pompy to są nie szczelne sekcje pompy a gdy poleci czysty olej to jest uszkodzony regulator obrotów pompy i silnik będzie nie równo pracował.
Jeszcze nie słyszałem o takim zatarciu silnika kosiarki :D Nie tylko że "NIKT" o takim czymś nie syszał, to nawet taka możlikwość nie istnieje 'aby byle drewienko uszkodziło korek spustowy oleju. Występująca tam uszczelka jest wykonana z relatywnie twardego materiału i 'zwykła drewniana drzazga' tego nie uszkodzi!!! Autor powinien wymyśleć inną bardziej...
Mam pytanie. Pytanie to pisze dla tego, że ni mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Chcę spuścić płyn chłodniczy z silnika ( dane samochodu: Toyota Avensis T22, rok produkcji: 1997, silnik: benzyna 1.8, oznaczenie silnika: 7a-fe ). Tylko nie wiem gdzie jest korek wlewu i korek spustowy. Pan z forum toyoty ( z tego co przeczytałem z tematu założonego przez...
korek spustowy korek spustowy skrzyni korek spustowy silnik
regulator napiąć traktorek bezpieczniki mitsubishi carisma thunderbird kopiowanie
instalacja fotowoltaiczna instalacja fotowoltaiczna
Shinray 200cc dławienie przy dodawaniu gazu - przyczyny i rozwiązania Pozycje pracy zaworu Aquastop w zmywarce