Witaj. Ja tak miałem we fiacie sedici. Korek wlewowy do skrzyni na klucz kwadratowy się "objechał". Dospawałem kawałek śruby M10 z łbem na klucz 17. Śruba o twardości bodajże 10.9. Nic się nie stopiło ale spawałem punktowo elektrodą 2,5. Przyspawałem w 3 punktach, po każdym punkcie odczekałem do wystygnięcia. Spawanie sprawiło również że klej na którym...
Bez wyciągnięcia skrzyni z traktorka się nie obejdzie,oraz zlania oleju przez korek wlewowy oraz zbiorniczek wyrównawczy. Poniżej serwisówka.
Wlac a tym korkiem wlewowym będzie się przelewać to jest korek wlewowy i kontroli poziomu oleju
Korek wlewowy spełnia funkcje kontrolnego.
Albo zużyta sprężarka i ma przedmuchy do skrzyni korbowej, albo zbyt duży stan oleju. Jakie obecnie daje ciśnienie. Sprawdź, czy sprężarka ma odpowietrzenie skrzyni korbowej, może trzeba je tylko udrożnić.
Remont silnika. Pozdrawiam. Olej wycieka z pod miarki oleju tylko wtedy gdy silnik dostaje przedmuchów. Wyczyść sobie korek wlewowy oleju- wymyj w benzynie i wysusz. Może jest przytkany, służy on jako odma silnika.
Witam. Korek wlewowy (plastikowy motylek) jest zazwyczaj koloru zielonego. Pozdrawiam
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
No przynajmniej potrzebna jest mega wielka strzykawka do oleju,ponieważ korek wlewowy jest od spodu skrzyni. A filterek też masz w planach wymienić?
Śruby są w zbiorniku oleju, dostęp tylko przez korek wlewowy. http://obrazki.elektroda.pl/7854367300_1...
Uszkodzony uszczelniacz wpompie
Korek wlewowy został wymieniony? Bo w nim jest odpowietrzanie i uszkodzony nie wypuszcza ciśnienia na zewnątrz wtedy puszcza uszczelnienie na pompie. Testowo zalej wodą układ i zamiast korka szmatka albo nic i sprawdź.
Wymieniłem korek i jest OK
Można jaśniej? Nie zauważyłem tam wskaźnika poziomu… lać pod korek wlewowy?
Korek z czerwoną przywieszką jest korkiem wlewowo - kontrolnym .
Zwykle jest gdzieś korek wlewowy na wysokości półosi, ciut poniżej, olej wlewasz do jego poziomu, i jest poziom.
W dieslach nie ma pochłaniacza par, mają po prostu dziurę w korku wlewowym.
Znalazłem 12 podtypów modelu 208 CDI, wyposażone w co najmniej trzy skrzynie biegów. Że to jest starszy model Sprintera CDI to można się tylko domyślać... Tak więc nie oczekuj, że po tak szczegółowym opisie ktoś Ci doradzi jaki lać olej i ile. Znalazłem pierwszą z brzegu skrzynię dla tego Sprintera - skoro jest ci wszystko jedno. 110 to korek wlewowy,...
Ja też nie ale w przeglądarce jest opcja tłumacz:D z rosyjskiego na polski . Po prostu w korbowodzie i panewce nawierca się 3 otwory o średnicy 3mm tak jak na zdjęciu . i w obudowie trzeba wywiercić korek wlewowy chyba centymetr poniżej osi wału korbowego, do otworu od smarowania ciśnieniowego trzeba założyć zbiorniczek wyrównawczy na wężyku mniej więcej...
Witam. W zał. info. o smarach i płynach w FIAT Fiorino Qubo 1.3 Multijet, a tam m/i lokalizacja korków wlewowych i spustowych.
1 - gaźnik 2 - do tyłu 3 - 0.6 litra, jest miarka przy korku wlewowym
Do poziomu korka wlewowego. Na oko około 1 l a nawet mniej. O ile pamiętam to chyba 0,6 l ale nie jestem pewien.
Ostatnio w moim rusku przepuszcza sekcja na rozdzielaczu od podnośnika. Mam dodatkowe wyjścia zaślepione z prawej strony i lewej. Podobno z prawej to zasilanie a czy z lewej mogę podpiąć powrót z siłownika czy trzeba zrobić powrót np. przez korek wlewowy
chodzi mi o to czy jest na dole korek spustowy?a na górze korek wlewowy?resztę ogarnę.
to są dane z a....... więc nie więcej niż 2 litry raczej, ale tam jest jak się nie mylę do dolnej krawędzi korka wlewowego
Jeszcze dużo przed wami do zobaczenia. Znam jednego co chciał do osobówki nalać oleju, pod korek wlewowy.
Odkręcasz korek wlewowy. i tam lejesz. Nawet jak wlejes do samej góry. Ale przez korek to będzie dobrze.
A bzdury kolego piszesz. Korek wlewowy jest korkiem poziomu, a procedura napełniania jest inna. To są dziwne skrzynie i serwisówka podaje całkiem inną procedurę wlewania oleju,
spuść stary i zalej nowy. nie zapomnij o filtrze oleju bo to ważna sprawa w automacie. jak masz miarkę oleju skrzyni to możesz nie mieć korka wlewowego to wlewasz przez miarkę. ale nie wiem ile tam wchodzi tego płynu.
W ogóle, to wymienia się olej w tej przekładni? Duża strzykawka z kawałkiem wężyka i wyssiesz przez korek wlewowy.
Kompresję zmierz, sprawdź czy ma przedmuchy. Jak odkręcisz korek wlewowy oleju czuć np. spalinami i dmucha mocno?
Korek wlewowy i poziom w jednym.
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Witam . Czy moz ktos wie Gdzie sie znajduje korek wlewowy i do spuszcznia oleju z automatycznej skrzyni biegow w rowerze 75 , 1.8, 99 rok. moze jakis rysunek?
Jak odpalasz , spróbuj lekko odkręcić korek wlewowy paliwa (.... może brak odpowietrzenia?). Slawek
Witam Nie mam smarowania łańcucha w pile. Wymieniłem pompkę, filtr sprężynowy i nic. Natomiast gdy odkręcę korek wlewowy to olej zaczyna się pojawiać, stąd moje pytanie gdzie znajduje się odpowietrznik zbiornika oleju ?
Witam, w tych skrzyniach nie ma bagnetu aby sprawdzic poziom oleju, musisz zagrzac silnik do temperatury "normalnej" i odkrec korek wlewowy oleju do skrzyni, jesli sie saczy olej z korka to jest poziom ,jesli nie to musisz uzupelnic, powodzenia
witam ponownie podczas remontu ciągnika wpadłem na taki pomysł ale nie wiem czy można tak zrobić czy np nie spowoduje to zatarcia silnika czy coś takiego, Mianowicie chodzi mi o korek wlewowy oleju w c330 jest na pokrywie zaworów a w c328 przy pompie wtryskowej i tu moje pytanie czy dokupując pokrywę zaworów z tym korkiem i kupując klapkę tam gdzie...
Noe ma odpowietrznika jest korek wlewowy z bagnetem.
Z bardziej prozaicznych przyczyn: niedrożne odpowietrzenie zbiornika- żeby sprawdzić odkręć korek wlewowy i próbuj odpowietrzyć, niedrożna linia paliwowa ( sitko smoka w zbiorniku, odstojnik, przewody).
http://obrazki.elektroda.pl/4669348200_1... Niebieski korek spustowy, czerwony wlewowy a wchodzi jeden litr oleju silnikowego. http://obrazki.elektroda.pl/6506844800_1...
chyba odkręcić korek wlewowy i tam powinna znajdować się miarka
Witam , w/w generator pary wyrzuca parę przez korek , uszkodzeniu uległ najprawdopodobniej czujnik ciśnieniowy CEME 5421/VAP 6 Bar nie odłącza grzałki i para uchodzi przez korek , pytanie czy ktoś ma jakiś dobry i tani serwis z częściami bosch w sieci , pozdrawiam Temat zamykam, tak jak przypuszczałem uszkodzeniu uległ presostat , dobry sklep też znalazłem...
Ku tej odpowiedzi skierowałbym się najpierw. Może właśnie coś z odpowietrzaniem zbiornika nie tak. Odkręć korek wlewowy zbiornika paliwa - całkowicie go zdejmij i zobacz czy pomogło. Jak nie - to wciel w życie radę [b]Art.B[b]
Dolny wąż od chłodnicy zdjąć, korek wlewowy odkręcić i powinno polecieć ładnie.
Nie kolego... w TGA nie ma żadnego czujnika poziomu oleju w skrzyni biegów... stan jak zawsze sprawdza się odkręcając korek wlewowy z boku prawej strony :).
Dla przykładu mtz ma korek wlewowy, kontrolny i spustowy w pompie wtryskowej a smarowana jest z z układu centralnego silnika. Tyle że instrukcja przy pierwszym użyciu pompy w ciągniku zaleca napełnić ją dwoma setkami oleju.
czasem zeby odkręcić korek trzeba... zdjąc dodatkowe osłony np od napędu. Słyszałem o opcji żeby wylewać stary olej przez korek wlewowy, ale dla mnei to porażka bo faktycznie opiłki na dnie zostają. Zawsze odkręcam. Obecnie smiegam na 10W40:) silniczek ciszej pracuje Pozdrawiam
Mam pytanie dotyczące wymiany oleju do manualnej skrzyni biegów Peugeot 207 2007 1.6 HDI w którym miejscu znajduje się korek wlewowy oraz spustowy. Z tego co wyczytałem to jest olej 75W80 nie wiem czy dobrze wyczytałem jeśli chodzi o ilość czy jest to 1,9L, podczas wymiany amortyzatora wyciekło trochę oleju i chcę wymienić cały olej w skrzyni.
Nie wiem dokładnie,ale korek wlewowy będzie najprawdopodobniej zółty z napisem "power steering fluid"
Skoro serwis tak opisuje w tym modelu, to nie lej więcej, nie zawsze leje się pod korek wlewowy, pozdrawiam
Witam Mam pytanie, czy ktoś może wie gdzie znaleźć korek wlewowy oleju do skrzyni biegów( manualna) w partnerze 1.9 Diesel, 2001 rok? Ponieważ nie mogę go nigdzie znaleźć, może czujnikiem?( choć to może głupi pomysł ). prosiłbym za pomoc i byłbym bardzo wdzięczny. Proszę uzupełnić tytuł tematu. Regulamin, p.11
tak trzeba spuścić cały olej , najpierw poluzuj od góry korek wlewowy ponieważ w układzie może znajdować się ciśnienie , korek spustowy powinien być umieszczony z boku zbiornika hydrauliki
Zapal na zimnym silniku i odkręć korek wlewowy połóż nad wlewem rękę i sprawdź czy dmucha...
Szum występuje i na benzynie i na gazie, więc to chyba nie to ale dzięki za podpowiedź. Dzisiaj wszedłem pod swojego Puga. Łożysko podporowe półosi ma luzy i to chyba ono jest sprawcą. Wymienię (bo muszę ) i wtedy powiedomię o skutkach. A tak przy okazji - Gdzie znajduje się korek wlewowy/kontrolny oleju w skrzyni? Czyżby to była śruba M8 wkręcona skośnie...
Oczywiście skasowany licznik testerem, w procedurze otwiera się i zamyka korek wlewowy paliwa. A kasowanie błędów po tym.
Poszukuje schematu do w\w auta. Mam problem z wentylatorami chlodnicy, najprawdopodobnej mam upalony czujnik, ale mam jeszcze takie pytanie, w tym samochodzie jest silnik wentylatora z dwoma biuegami, nigdy nie widzalem zeby wlaczal sie na drugi bieg zawsze powoli sie krecil, czy to jest przyczyna upalonego czujnika, czy moze coś innego, silnik chodzi...
Korek spustowy jest jednocześnie wlewowym.
Ktoś nie założył plastikowego dekielka odrzucającego olej, dlatego chlapie przez korek
Rozumiem, że to jest skrzynia manualna a nie automat?? Jeżeli to nie jest automat to nie ma żadnych czujników. Odkręć korek wlewowy skrzyni jeżeli jest olej to pocieknie
Będzie tam widać gdzie połączyć tę zewnętrzną część wężyka.bo druga część idzie do zbiornika oleju,bo przez korek wlewowy wyciągałem to co mi zostało z wężyka, a z zewnątrz nic nie widziałem czyli chyba jak się urwał to ta druga zewnętrzna część odpadła. Zastanawiam się jak to się stało. Pilarka 3 l.mało wypracowana i brak połowy wężyka. Nim zatrybiłem,...
Bez rozpoławiania to można tak sprawdzić: odkręcając korek wlewowy oleju i przykładając palec do otworu i kopiąc kopniakiem jeśli pojawi się ciśnienie lub podciśnienie to wina simeringu. Ale przy niewielkiej nieszczelności może być to trudne do diagnozy tą metodą.
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Mógł być to wynik dolewania oleju zimą na mocno rozgrzanym silniku. Też się nad tym zastanawiałem ale jestem pewien, że nigdy nie popełniłem takiego błędu, bo po prostu wiem, że tak się nie robi. Dodatkowo korek wlewowy jest centralnie nad krzywką która pęknięta nie jest. Wydaje mi się że to właśnie ta powinna pęknąć. Dodatkowo popękane są również...
Wymiana zaworu zwrotnego na odsysaniu nie przyniosła żadnych zmian dalej wywala ten olej e dolocie na samym końcu jak się śruba zatrzyma słychać jeszcze wyraźne syczenie i odkręcilem korek wlewowy zaczęło mi walić spełniony olejem aż do momentu jak nie uciekło wszystko czyli zeszło dopiero ciśnienie. I jak wywala mi olej dolot em to słychać bułki takie...
Własnie sprawdziłem. i tak weże miękie do tego gorące . Przy przekrecaniu pokretła słychac puknięcia w skrajnych przypadkach. Skoro nie odpowietrze układu przez korek wlewowy to prosze napiszcie mi krok po kroku jak to zrobić. Kamienica bo miesiącu od kupienia mogłaby sie już zakamienić??
sprawdza sie olej w DSG przez korek wlewowy od spodu silnik musi pracowac a temperatura oleju od 35 do 45 stopni i jak cieknie to jest dobrze a jak nic nie leci to za malo po odkreceniu korka od spodu jest rurka jak w normalnych automatach
Możesz zastosować typowy olej LDAA 100. Ten korek wlewowy to zwykły hydrauliczny. Oryginalny pewnie był z miarką. Wlać tyle żeby korbowody robiły mgłę w skrzyni korbowej czyli ustalić doświadczalnie. Jak wlejesz za dużo to pójdzie w dolot tą cienką rurką (tzw. odma).
PROBLEM ROZWIĄZANY !! Brak mocy rozruchowej był spowodowany brakiem odpowietrzenia skrzyni korbowej w moim kompresorze był zamontowany tylko korek wlewowy oleju a w podobnych kompresorach w tym miejscu zamontowany jest korek z odpowietrznikiem po zamontowaniu korka z odpowietrznikiem kompresor rusza bez problemu. Co ciekawe zmyliło mnie gdy kręciłem...
Dziwne jest, że potrafi praktycznie godzinę chodzić równiuteńko jak zegarek, nagle weźmie i zgaśnie. Tłok nie może puchnąć, bo dosłownie od razu po zgaśnięciu można go normalnie odpalić. Odpowietrzenie prawdopodobnie realizowane jest przez korek wlewowy, muszę się temu przyjrzeć. To by wiele tłumaczyło.
Witajcie , mam problem z odpowietrzeniem baku . Mianowicie w momencie odkręcania korka wlewowego " chce mnie wciągnąć niemal do środka " zasysa tak bardzo że na chwilę obecna profilaktycznie mam niedokręcony korek wlewowy . Co dziwne nie mam na razie jakiś problemów z strony pompy ( posiadam instalacje gazową ) ale jeśli pozostawię to tak nadal to się...
Jak w temacie Sharan 1,9 AUY wyrzuca wodę przez korek. Silnik ma cały czas 90°~a wodę wyrzuci. Wąż dolny wychodzący z termostatu jest cały czas zimny. Termostat zmieniłem i to samo. Nie ma oznak uszczelki pod głowicą. olej i płyn są czyste. Ciśnienie w układzie wygląda na normalne. korek wlewowy też zmieniłem.
Witam. Proszę o porady co może być przyczyną wyrzucania płynu wspomagania układu kierowniczego przez korek wlewowy na zimnym silniku. Podczas dnia gdy silnik jest nagrzany wyciek zanika. Pojazd to Voyager 97 rok turbo diesel. Dziękuję i pozdrawiam Michał.
Jeżeli nie chcesz na razie rozbierać skrzyni biegów, to spuść stary olej i sprawdź czy są w nim drobne opiłki metalu. Czysty olej raczej wyklucza uszkodzenie wewnątrz skrzyni. Ważne, żeby przed spuszczeniem starego oleju sprawdzić, czy da się odkręcić korek wlewowy.
Nie wziąłem pod uwagę, że żeby skontrolować olej, lub go wymienić, trzeba całą przekładnię zdemontować. Bez sensu. A wystarczyło zrobić korek spustowy i wlewowo-kontrolny. No tak, zapomniałem. Przekładnia w teorii jest bezobsługowa.
Witam, mam takie problem dotyczący oleju skrzyni biegów, mianowicie chciałbym sprawdzić jego stan ale nie wiem gdzie, może ktos wie gdzie się znajduje takie cos jak korek kontrolny, korek wlewowy i spuszczający. Samochód VW Polo Coupe 92 r poj 1.1 . Dziękuje z góry
W sumie, to mogą być też łożyska igiełkowe (nowsze modele). Oleju wchodzi 480 ml (według producenta 16 uncji). Korek wlewowy ma miarkę, jeżeli włożysz ją do otworu pod kątem 45 stopni, to na bagnecie powinno być okolo1,5 cm. Wałek z kołem napędowym, jaki ma luz? Można rozpołowić skrzynię, bez wyciągania wałka z kołem pasowym.
A przez korek wlewowy nie włożysz pierścienia. Można by też zebrać trochę materiału z drugiej strony niż wycięcie, może wtedy wejdzie przez koesk wlewowy. Można też przeciąć pierścień metalowy na 2 połówki i wkładać i przykręcać pojedyńczo (otwór montażowy blisko korka wlewu aby sięgnąć palcami} Zauważ że to urządzenie ma - na masę a Ursus 330 oryginalnie...
Książkowo powinno być 2,7L. Znam gościa, który nawet podnosi z lewej strony mastera żeby więcej weszło ponad korek wlewowy (skrzynia PK6). Ja uważam że miałeś odpowietrzenie zapchane dlatego olej Ci wypluło. Nie kombinuj tylko stary spuść i wlej nowy 2,7L udrożnij odpowietrzenie i będzie dobrze. Kolega wyżej dobrze prawi :D
Kolego noel79 przyjrzyj się budowie sprężarki, korek wlewowy oleju jest zacznie poniżej separatora, a wylot powietrza na samej górze więc nie ma takiej możliwości. Wypchnięcie oleju przez zawó wlotowy ma miejsce przy awaryjnym zatrzymaniu maszyny na wydmuch lub niesprawny zaworze stopowym.[/b]
Niepokoi mnie jeszcze dłaczego mogło wysadzić płyn hamulcowy przez korek wlewowy w zbiorniczku,poziom płynu był,dobry,teraz jest minimum Skoro nie ma poziomu płynu to ci świeci kontrolka klocków bo coś sie z nimi podziało skoro cofneło płyn.
Tak samo jak w C330M (zalecane lepsze). https://obrazki.elektroda.pl/2437083300_... https://obrazki.elektroda.pl/2125434500_... https://obrazki.elektroda.pl/9772981600_... Do silnika na pewno nie superol CC - ludzie na jego jakość narzekają. Skrzynia, tylny most i hydraulika używa tego samego oleju....
Sprawdż czy układ wlewu paliwa, zbiornik nie jest zapowietrzony, tzn. czy zbiornik odpowietrza się samoczynnie w czasie jazdy. Zwykle otwory odpowietrzające znajdują się w korku wlewowym i trzeba je przeczyścic. Powodzenia.
Są, bo musza jakieś być. W dieslach to zazwyczaj otwór w korku wlewowym a w benzyniakach pochłaniacz oparów z węglem aktywnym.
Wydaje mi się, że przekładnia kątowa w twoim przypadku jest jednak smarowana ze skrzyni biegów. Jeżeli skrzynia biegów jest typu DSG to wtedy olej uzupełnia się oddzielnie i korek wlewowy od kątowej jest zaraz obok półosi, jeżeli go nie ma to skrzynia i przekładnia kątowa są smarowane tym samym olejem. Miałem u siebie ostatnio golfa IV 4x4 i w nim były...
Smok w baku dziurawy na tej wysokości. Zamiast niego wkręć(dosłownie) przewód paliwowy w bak w miejscu smoka tak by doszedł do dna. Lub jak już wspomniane wyżej zasil się od dołu zbiornika dokupując odpowiednią redukcję. Dla sprawdzenia włóż do baku przez korek wlewowy przewód paliwowy i połącz z odstojnikiem. I przetestuj czy będą problemy.
Leje się tyle oleju, aż zacznie się przelewać przez korek wlewowy (boczny) - jak w każdej skrzyni. Skrzynia biegów 4ka to jest zdaje się kopia z GAZ21 (Wołga, UAZ) Wchodzi tam około 2 litrów, pięciolitrowy baniak starcza w moim UAZie na skrzynie, reduktor, oba mosty i jeszcze coś zostaje. Hipol to zdaje się do malucha tylko był. Ja w każdym razie kupuję...
Dzień Dobry. Posiadam taki oto Karcher, którego używałem kilka razy i od pewnego momentu nie jestem w stanie normalnie odkręcić korka wlewowego wody zarówno ręką jak i narzędziem. Nie chce za bardzo się mocować z tym korkiem gdyż nie chcę niczego urwać/zniszczyć. Czy ktoś wiec w czym może być problem, że korka nie można odkręcić?
Przekonałeś mnie, zastosowałem tę fabryczną procedurę i dokładnie tak jak piszesz, leje mi więcej oleju. Dolewałem dwa razy na włączonym silniku i z pomiarami temp. - za każdym razem wychlapało przez rurkę tylko jakieś dwa naparstki ... i tym razem też to "kawa". Jutro dokupię parę butelek i opiszę ile razem i jak z temperaturą. Z tego wynika, że każdorazowo...
Miałem w manie f 2000 problem z płynem tak jak ty i wymieniłem tylny korek ciśnieniowy na górze w zbiorniczku, to pomogło. Miałem też sytuacje że jechałem krótki odcinek bez korka wlewowego to ze zbiorniczka wywaliło mi płyn i się lekko zagrzał i daleko nie zajechałem. Wymieniałem także z dwa razy zbiorniczek bo te manowskie lubią pękać.W volvo f 12...
Witam W samochodach tez raczej są chłodnice wykonane z aluminium i miedzi lub podobnych metali nieżelaznych. Można zalać koncentratem, który nie powoduje rozpuszczania uszczelek . Po prostu wlać, nagrzać, wylać i tak aż do uzyskania czystego płynu. Potem można zalać wodą destylowaną; jest tania i trochę koncentratu. Dlatego trochę, bo układ chłodzenia...
Naklejke gdzieś powinieneś miec co tam u ciebie siedzi. Na R12 sa grube przewody i jest chyba tylko jeden zaworek, nie na szybkozłączkę tylko na wkręcanie. R 134a ma ciensze przewody(ponieważ r134a ma mniejsze cząsteczki) i chyba zawsze juz 2 zaworki na szybkozłączki. Przepisy Od dnia 31/12/2000 stosowanie R12 do serwisu i naprawy jest we Wspólnocie...
Witam wszystkich. Mam następujący problem z pompą QB60 Malec, mianowicie przestała pompować wodę. Nie wiem czy lustro wody w studni znacznie się obniżyło, bo nie sprawdzałem wysokości lustra. Wymieniłem zawór zwrotny tamten przepuszczał wodę, myślałem, że to będzie problem z tym zaworem. Zalewam rurę ssąco do pełna, przez korek wlewowy wlewam wodę do...
Lej aż zacznie się wylewać z korka wlewowego. W WV korek był zawsze poziomem oleju.
Koles lozysko by dawalo dzwiek wlasnie jak by bylo sprzeglo wcisniete. Jest korek wlewowy do skrzyni od przodu i on ustala poziom jeden olej na cala skrzynie wlacznie z dyfrem. Tez dzwieki to sa dzwieki ze skrzyni biegow byc moze lozysko ktores na walku odbiorczym. Na postoju mech roznicowy stoi wiec sie nim nie przejmoj. Stawiam ze cos na walku odbiorczym...
W gaźniku jest komora na kilka kropel, tam gdzie jest siatkowy filtr, na filtrze było troszkę śmieci i pod membraną też. Założyłem nowy gaźnik i to samo. Nie wiem jaki jest sposób odpowietrzania w korku wlewowym, zapala, kilka sekund i gaśnie, podpompuje ręczną pompką, zapala na kilka sekund. Smok paliwa wyczyszczony.
Głowica była sprawdzana na szczelność??
75W/80, wchodzi 1,9litra Wielka strzykawa, tak z 0,5L Są trzy rodzaje skrzyń, spustu szukaj w okolicy układu różnicowego, a wlewu na tzw. dupce skrzyni. Podpowiem, że korki wlewowy i spustowy na ogół mają taki sam kształt.
Proponuję zmienić olej w skrzyni biegów jeśli nie był zmieniany a można to zrobic naprawdę bez większych problemów samemu. Powodem szarpnięc mogą być opiłki metalu, które pływając w oleju powodują "przepięcia". Ja miałem podobną sutuację i dokonałem zmiany statycznej oleju i jest wyrażna poprawa a na dnie miski olejowej widoczne były mikroskopijnej...
korek wlewowy oleju filtr wlewowy korek parownicy
prowadnica piła stołowy pilot zmiennym kodem ustawienia czcionki
Parametry wejściowe oscyloskopu GDS-820S: rezystancja i pojemność Logitech Saitek Farm Sim - samoczynne skręcanie