W VAG nigdy nie używam adapterów, zamiast korka, do sprawdzania szczelności. Tylko zdejmuję wężyk od przelewu, zaślepiam a w zbiornik nabijam ciśnienie innym wężykiem i małą pompką elektryczną. Przy okazji mogę wtedy i korek przetestować.
Mniej więcej na środku zbiornika pod przewodem który idzie do EGR. Niestety nie mam zdjęcia, auto też jest w drodze i nie wiem kiedy zjedzie.
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
Włączyć silnik, zagrzać do temperatury roboczej (ok.85-90°), włączyć ogrzewanie na maksimum, odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i po chwili zakręcić i czekać do załączenia się wentylatora chłodnicy. Gdy wentylator załączy się, odczekać aż się wyłączy i wyłączyć silnik, ogrzewanie i raz jeszcze odkręcić korek i zakręcić. Jeśli syknął znaczy że nadciśnienie...
Z tyłu traktora masz idealnie za podnośnikiem zbiornik oleju na nim wielki korek to tam wlewasz za nim jest mała śruba to jest miarka. Na zdjęciu zielone zaznaczony zbiornik na niebiesko wlew http://iv.pl/images/15937443412459260161... spust jest na dole po prawo zbiornika wystarczy śrubę odkręcić
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
2 otworki ,U z pręta w to i masz podejście na dzwignię ze śrubokręta dużego
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Witam, wszystko niestety - wskazuje na zatkany otworek odpowietrzenia korka paliwa, skutkiem czego benzyna zbyt wolno przecieka do gaznika - jak odpalisz silnik, to ten wypala szybko benzyne z komory plywakowej gaznika, a nowa nie nadaza doplynac - bo jest wlasnie zatkane odpowietrzenie w korku paliwa w zbiorniku... Mogla sie do niego dostac woda w...
Witam! Prawdopodobnie sygnalizuje za niski poziom płynu chłodniczego. Proszę (przy zimnym silniku,żeby się nie poparzyć) odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i sprawdzić ile jest tam płynu. Można to zrobić od zewnątrz zbiorniczka-jest tam oznaczenie min. i max.,ale czasem ścianki wewnątrz są tak pokryte nalotem,że nic przez nie nie widać.
Jeśli masz porównanie z innym to najpierw wtryski chociaż na moc mają niewielki wpływ. Potem rozrząd i tam na pompie (nie wiem czy w twoim też) było koło z przyspieszaczem. Oczywiście takie podstawy jak wiltry i korek zbiornika z odpowietrzeniem są w porządku.
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
Opróżnij całkowicie zbiornik soli (jakimś czerpadłem czy dużą strzykawką), zalej czystą wodą do pełna, zamieszaj, zostaw na godzinę, znów opróżnij. Następnie już zgodnie z instrukcją - napełnij wodą, nasyp świeżą sól, tym razem zakręć korek i powinno być OK.
Hej , po przeczytaniu Twojego postu przypomnialem sobie ze kiedys bylem w podobnej sytuacji z tym ze problem dotyczyl skody felicji ( 2000, 1.6MPI) . Opinie kilku " fachowcow " wskazywaly na uszczelke pod glowica tymczasem po wizycie w ASO skody okazalo sie ze wystarczy podszlifowac korek zbiornika wyrownawczego dla zapewnienia szczelnosci ukladu chlodzenia...
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
Czesto tez byly objawy uszkodzonej uszczelki a wystarczylo wymienic korek zbiorniczka
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Korki do zbiorniczka wyrównawczego się odkręca.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Amatorsko to wygląda tak : odkręcasz ten korek widoczny na zdjęciach, wcześniej spuszczając wodę z bojlera Wystarczy do połowy, poniżej korka. Idziesz z korkiem do sklepu i kupujesz grzałkę z takim gwintem jak korek. Masz do wyboru kilka wielkości(mocy) więc w zależności od wielkości zbiornika i swoich upodobań kupujesz większą, lub mniejszą moc. Oczywiście...
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Siemanko wszystkim.Masz zapowietrzony układ chłodzenia.Zrób tak w kabinie na maxa przekręć ogrzewanie odkręć zawór przy wejściu do kabiny (nagrzewnicy) odpowietrzający - jak nie masz to odkręć przy chłodnicy poczekaj jak zacznie wypływać tamtędy płyn chłodzący wtedy zamknij zaworek.Włącz silnik i przy odkręconym korku tego zbiorniczna wyrównawczego...
[quote="viper111"]Witam, omyłkowo wlałem około 5 litrów zwykłej wody do zbiornika AdBlue, następnie do tankowałem do pełna AdBlue. Czyli sądzę, że około 1/3 jest zwykłej wody i 2/3 AdBlue. Pytanie czy może coś się uszkodzić czy tez auto przepali mniejsze stężenie mocznika?[/quote] Na 99 % wywali podczas eksploatacji błąd związany z...
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
Myślę że połowa wymieniona niepotrzebnie. Zasadnicze pytanie, sprawdzał ktoś przy jakiej temperaturze otwiera termostat, przy jakiej załącza się wentylator? Może być wiele powodów. A i doprecyzuj proszę dodam jeszcze ze gdy odkrece korek od zbiornika wyrównawczego jak samochód chodzi to płyna zaczyna wypychać ze zbiorniczka znaczy, kiedy jak go odkręcisz,...
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
to masz nie drożne odpowietrzenie zbiornika jak u mnie odkręcam korek to się nic nie dzieje . a co do obrotów silnika - czy twój pojazd jest wyposażony w czujnik krańcowy puszczenia pedału sprzęgła ? i jest on dobrze ustawiony i działa ?
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Nie lubi być myty :) a tak serio zdarza sie że po myciu pod wysokim cośnieniem gdzieś w instalacje dostaje sie woda i dzieją sie takie cyrki. Samochód ma swoje lata i kostki nie są już takie szczelne. Jak sam zauważyłeś stało się to po myciu. Najlepiej taki silnik grzać żeby odparowało albo przedmuchać kostki które dostały wody i zabezpieczyć na przyszłość....
1. Zapchana nagrzewnica - są patenty na czyszczenie ale mechanik się tego nie podejmie, w domowych warunkach, poczatkujacemu, odradzam. Lepiej i pewniej wymienić. 2. Zapowietrzony układ chłodzenia. W tych BMW układ chłodzenia to koszmar tak kierowcy, jak i mechanika. Jest w stanie się sam odpowietrzać tylko przy bardzo niewielkim zapowietrzenie. Za...
Silniki wysokoprężne mają temperaturę pracy około 90 º C .Jeśli nalejemy płynu do układu chłodzenia pełno ,to przy najbliższym dogrzaniu silnika część płynu przez zawór w korku zostanie wypchnięty na zewnątrz.Płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury . Po ostygnięciu wraca do swojej objętości . W układach bez zbiornika wyrównawczego...
Zanim zaczniesz inwestować zmień korek zbiornika wyrówanaczego i zmień płyn chłodzący jeśli stary/zasyfiony - może być u ciebie także problem z przesłoną pompy cieczy.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
Prawdopodobnie jest to odpływ z wnęki na korek paliwa. Najprościej będzie to zbadać fizycznie dmuchając w króciec.
Korek był odkrecony na zimnym silniku, wiem że na gorącym się nie odkręca, Gdyby to kolega zaznaczył na początku to, byłoby mniej gdybania. w instrukcji od 206 z takim samym silnikiem jest napisane że przy odpowietrzaniu układu po wymianie płynu zbiornik ma być otwarty, a tu się tak nie da po prostu, pół minuty i wywala płyn, porażka jakaś i tyle....
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy.
Ja miałem takie same objawy jak u was i okazało się, że korek zbiornika paliwa ma odpowietrznik i się guma przestawiła i nie było powietrza. Lekko odkręciłem korek i obroty wróciły i przestał gasnąć.
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Popuść korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź różnicę.
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Zastosuj zawór ciśnieniowy pompy oleju z ursusa c 360 . Niech Ci tokarz dorobi korek na zbiornik do oleju w który od środka wkręcisz ten zawór . Z wyjścia pompy dasz trójnik ,jeden koniec do sprężarki a drugi na ten korek . Zawór będzie w środku zbiornika i będzie regulował ciśnienie . Jeżeli cylindry nie mają żadnych rys ,ani śladów przytarć to można...
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
Sposobow rozwiazania jest wiele i jest to dosyc proste. 2 elektrody weglowe. Pomiar robi sie pradem przez 0,1s w odstepach godzinowych lub rzadziej. Jak brak wody, to wlewa mala porcje zaleznie od zbiornika np 100 ml. W koncu woda tak szybko nie paruje. Inny czujnik, to korek z magnesem, ktory porusza sie w poblizu kontaktrona.
Szczerze, jeśli czujnik źle by "pokazywał" a temp, cieczy chłodzącej była by ok to nie uruchamiał by się wiatrak, To że uruchamia się wiatrak, to jeszcze o niczym nie świadczy, o tym decyduje czujnik który go załącza - na jaką temperaturę jest ustawiony i gdzie jest umiejscowiony. U mnie nie ma żadnego czujnika temperatury w chłodnicy. Jak wyżej napisałem...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Przyszedł wczoraj nowy korek. Zalałem układ nowym płynem. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów wywaliło płyn. Węże tym razem miękkie. Wg mnie nie powinny być miękkie. Całkiem miękkie mogą być tylko na zimnym silniku. W tym wypadku, jeżeli zawór ciśnieniowy w korku jest sprawny, to powinny dużo twardsze niż w stanie zimnym - czy tak jest to tylko Kolega...
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Jeżeli się nie mylę jest to taka mała pilareczka do gałęzi. Dokładnie Alpina Castor CX 35. Chyba jest uszkodzony odpowietrznik, niema w korku otworu na wylot tylko jest zasłonięty od środka klapką. W tym modelu jest ciśnieniowe smarowanie łańcucha, niema pompki, tylko ciśnienie wytwarzane przez silnik wypycha olej ze zbiornika. Z obu zbiorników wychodzą...
Korek od zbiornika wyrównawczego mam nowy. A może być ze zbiorniczek jest nie szczelny ?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Inaczej stygnie przy +5 stopniach i wietrze, inaczej przy +30. Zależy też od indywidualnej odporności na temperaturę. Pół godziny z otwartą maską powinno wystarczyć. Jak kolega peyo32 sugeruje, kup „zaciski proste do węży wodnych”. Koszt koło 30zł, a komfort pracy o wiele lepszy. Przed rozpoczęciem pracy ostrożnie odkręć...
Wymień przy okazji płyn hamulcowy na świeży. Korek zbiornika płynu hamulcowego powinien być szczelny, nie może dopuszczać powietrza do płynu, a z tym może być problem przy badziewnej konstrukcji zbiorniczkach Fetor/Ursus. O temperaturę wrzenia nie ma się co martwić, ale wilgoć w płynie hamulcowym sprzyja korozji podzespołów.
Zgadzam się z tym , ale w praktyce słyszałem pompę jak pracuje , zbiornik pod korek wypełniony a wyskakiwał błąd , w diagbox brak autoryzacji , za niskie ciśnienie . Dmuchnąłem ,zaciągnęło , zatrybiło i zrobiłem teraz ok 1800km i nic się nie wyświetla
Zgłasza informację o opróżnieniu przy pustym pojemniku czy wykonuje cykl, ale nie wysusza ? Zaczyna suszenie, które trwa 15-35 min w trakcie którego wykonuje cykl CLN (cleaning) pod koniec tego cyklu zatrzymuje się i na wyświetlaczu rysunek informujący o przepełnieniu zbiornika, oraz migająca niebieska lampka Start/Stop + sygnały dźwiękowe. W zbiorniku...
Test na CO2 i będzie odpowiedź. Czy węże chłodnicy robią się twarde? Czasem takie problemy robi korek zbiornika wyrównawczego.
Według mnie jeśli bezproblemowo jeździ z nagle tak ma, trzyma go odpowietrznik, sprawdź korek czy otwór ma drożny to samo z wężykiem często wchodzi w kierownicę. W momencie jak pojeździsz i zacznie się dławienie popuść korek zbiornika poczekaj z 10s (niech cały czas działa) jeśli będzie ok to drożność odpowietrznika, jeśli nie to sprawdzaj dalej czyli...
http://obrazki.elektroda.pl/3995422400_1... Witam wszystkich, moim nowym projektem jest wydajna wytwornica dymu, którą konstruowałem przez ostatnie tygodnie :D Jako że nowe wytwornice dymu są drogie i dość mało wydajne, średnio zużywają 25ml na minutę. Moja wytwornica dymu miała spełniać kilka założeń: - po pierwsze - tanio!; - po drugie...
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
dysza uderza w korek od zbiornika soli Dysza czyli całe ramię dolnego spryskiwacza? Tak to raczej być nie powinno - fotka by się przydała od strony osadzenia spryskiwacza. Ale może przy małym ciśnieniu wody w ramionach tak się dzieje. Strzelam w rozdzielacz Dobry pomysł tylko może przed wymianą warto go obejrzeć i sprawdzić czy silnik pracuje i nie...
Dzień dobry, Mam C4 Grand Picasso - 1.6 blue HDI przebieg 106 tyś, rocznik 2016 Właśnie przećwiczyłem wymianę zbiornika AdBlue za 4200 PLN (nie w ASO) objawy przedtem: 1. usterka systemu oczyszczania spalin (bez straszenia limitem) potem: 2. usterka systemu oczyszczania spalin (bez straszenia limitem) + pomarańczowy silnik -USTERKA SILNIKA 3. usterka...
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
I tu kolego Davvvi masz racje.każdemu według potrzeb.Ja jeżdże naprawde dużo więc większy zbiornik mi się przyda.Jak jutro znajdę chwilkę to sprawdzę czy korek od zbiornika z kadeta pasowałby do oryginalnego chińskiego.Rozwiązało by to rozterki wielu z kolegów :D
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Mario B92 dziękuję, że napisałeś powiem tak oni mi wymienili nie wiem jak to się nazywa ale z tego co zrozumiałam to czujnik mapowania i czujnik temperatury wody razem i to już 2 razy. Teraz jadę właśnie w sobotę kolejny raz. Normalnie ręce opadaja mam samochód 3 miesiące i boję się nawet w trasę puścić. Za pierwszym i drugim razem tylko było mokro...
Witam. A uszczelnienia na wale - ale raczej dobre jak zapala na zimnym Zobacz jeszcze czy masz szczelne wężyki paliwa, czy zbiornik dostaje powietrze na korku. Odkręć na moment korek zbiornika paliwa w tym momencie jak się dławi. No i przede wszystkim w jakim stanie jest smok paliwa w baku i czy leży na dnie. Może być sztywny wężyk i już nie opada. Zapytam...
Pompa wspomagania ma własny zbiornik oleju, podłączyłeś rozdzielacza z wyjściem wysokiego ciśnienia pompy. Na co drugi zbiornik oleju? Czy ten olej się cofa do zbiornika pompy jak pompa jest wyłączona, albo jak tłok wraca? Możesz objaśnić jaki jest obieg płynów? Już tłumaczę. W oryginalnym zbiorniku mieści się zbyt mało oleju i trzeba dorobić drugi....
Zachowaj kolejność i szczegóły. Wyjąc korek zbiornika odczekać 10s Włączyć silnik na 3 minuty Wyłącz silnik nie otwieramy drzwi i żadnej funkcji samochodu przez 5 min. Następnie wkładamy klucz do miejsca przeznaczonego Zamykamy drzwi Resetujemy licznik
Przelew do zbiornika powinien być gdyby nawet był termostat zapusty tu albo pompa nie wymusza obiegu albo wymieniany był płyn i źle odpowietrzony jest układ ( korek na zbiorniku musi być zakręcony) W przypadku silnika osmiozaworowego (model 91) podczas napełnienie zbiorniczka wyrównawczego otworzyć śrubę odpowietrzająca w przewodzie nagrzewnicy i odczekać,...
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
http://obrazki.elektroda.pl/4138094500_1... "Kompresor fajna rzecz" - pomyślałem po obejrzeniu http://obrazki.elektroda.pl/8978495700_1... http://obrazki.elektroda.pl/3704400800_1... Zbiornik wytrzymał a ja narysowałem rysunki przedstawiające pewne szczegóły ramy i z grubsza cały kompresor. Ułatwiły wyznaczanie...
Byc moze masz 'zbyt szczelny' korek w zbiorniku / bez otworka odpowietrzajacego [ lub ma calkiem zatkany kurzem, rdza, itp. ] - przez co benzyna 'ledwo kapie' z kranika i tak samo 'ledwo doplywa' do gaznika : silnik spala benzyne szybciej - niz doplywa ona do gaznika...Dlatego spala szybko tych 'kilka kropli', ktore wplynely do komory plywakowej, a...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Witam. Zanim opiszę problem to dodam, że chodzi o Rovera z silnikiem serii K 16K4F i mocy 112 KM. Niby problem dość popularny i niejednokrotnie poruszany, ale walczę z nim już kilka miesięcy.Ale po kolei. W listopadzie ubiegłego roku naprawiałem uszczelkę pod głowicą, bo płyn poszedł do oleju. Po wymianie uszczelki zrobiłem ok 1000 km i było wszystko...
Ten korek kosztuje kilkanaście złotych.
Kiedyś robiłem taką wężownicę, możesz wlutować sreberkiem w korek i "wkręcić" do zbiornika jak śrubę w nakrętkę. http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Piaskarkę zbudowałem z korpusu starej pompy zanurzeniowej (stal nierdzewna) znalezionej na złomnicy. Pozbyłem się elementów silnika z wnętrza, odczyściłem i wypolerowałem. Sterowanie włącznikiem nożnym i elektrozaworem stosowanym w spawarkach do podawania gazu osłonowego. Konstrukcja syfonowa pozwala na zastosowanie materiałów grubo- i drobnoziarnistych....
Witam, wystarczy jednak w takim motorowerze - zatkany rdza / kurzem korek paliwa [ otworek odpowietrzenia ] lub zle przepuszcajacy benzyne kranik przy zbiorniku - i 'kicha', nie bedzie chcial jezdzic albo bedzie sie wlasnie ledwo - ledwo turlal... Wszystko musi byc dokladnie oczyszczone - zwlaszcza wlasnie korek zbiornika i kranik paliwa [ szczegolnie...
Jaka procedura tej naprawy. Spuszczamy wode tylko ze zbiornika i lewego bloku czy z obu? Z tyłu wymieniam korek z uszczelką. Co dalej? Jaka procedura napełniania? Wystarczy napełnić baniak odkręcając wodę? Czy przed naprawą muszę zamknąć zawory na grzejniki? Czy układ CO mi się zapowietrzy czy wogóle układem CO sie nie przejmować? Jak to zrobić?
Czy filtr powietrza jest czysty i otwory wlotowe obudowy filtra też czyste (zabrudzony filtr to brak powietrza potrzebnego do mieszanki)? Czy gdy dodajesz gazu to w zbiorniku paliwa jest widoczne bulgotanie? Czy w wężykach są widoczne bąbelki powietrza? Czy jeśli podczas pracy kosy odkręcisz lekko korek ze zbiornika paliwa to praca kosy się poprawia?...
Jak dolać płyn do zbiornika Fap peugeot Boxer 2018 r 2 l diesel?(w jakim miejscu w zbiorniku znajduje się miejsce do którego dolewa sie płyn ) Witaj na forum elektroda.pl! W przypadku Peugeota Boxera z 2018 roku z silnikiem diesla 2.0 i systemem oczyszczania spalin zastosowano technologię FAP (Filtration à Particules) lub DPF (Diesel Particulate Filter),...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Korek zbiornika ma zaworki?
...nie wiem gdzie przy nim jest spust od spodu Miejsce spustu płynu jest umieszczone zawsze w najniższej części układu chłodzącego. Najczęściej niewielki korek jest w prawym dolnym rogu chłodnicy. Jeśli nie, to szukaj najniżej położonego miejsca na układzie i tam zlokalizuj korek. ...od góry niema dostępu do tej chłodnicy W wielu pojazdach nie ma korka...
Witam. mam dwa pytania, jestem laikiem więc proszę o wyrozumiałość Silnik 3.0 TFSI benzyna 310 km 1. Zleciłem mechanikowi zajrzenie do silnika bo mam wrażenie że słysze bardzo delikatne dzwonienie i mechanik oznajmił: '' napinacze do połowy, na ten moment rozrządu robić nie trzeba'' czy to prawda? czy raczej wypadałoby go zrobić? 2. Próbowałem odkręcić...
Sprawdź, czy sprzęgło nie jest już zużyte, czy hamulec sam się nie "zaciąga" i na próbę podmieniłbym cewkę WN. Sprawdź korek zbiornika paliwa.
One dokładnie do tego zostały stworzone. No właśnie teoretycznie nie zostały do tego stworzone - są w zamyśle do przechowywania cieczy w pojemności zawierającej się w objętości zbiornika - nigdzie nie znalazłem jakiegoś systemu bądź choćby informacji z której jasno wynika, że można w taki sposób łączyć zbiorniki a jedynie o ich piętrowaniu w celach...
Po zmianie zbiornika soli z zaworem problem ustąpił. Serwis w ramach rękojmi wymienił zbiornik soli zawór oraz korek zbiornika soli.
Silnik VW więc test na obecność CO2, czyli uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub korek zbiornika wyrównawczy utrzymuje ciśnienia nieprawidłowo.
Witam, mam mały problem z odpowietrzeniem zbiornika w moim quadzie 250. Posiadam korek Kayo A180 i problem jest z nim taki, że podczas jazdy wyciekało paliwo, więc dołożyłem drugą uszczelkę, ale przez to zbiornik przestał się odpowietrzać. Więc co mogę zrobić, żeby bak się odpowietrzał i paliwo nie ciekło?
Pewnie OK, ale ......... Octu weszło 3,2 litra? Pojemność wężownicy to chyba więcej litrów. Jej długość to wiele (kilkanaście) metrów, w dodatku czasem pod górkę, a czasem w dół (syfony się robią). Moim zdaniem (proszę o ew. sprostowanie) bez pompki nie napełnisz i nie odpowietrzysz. Trzeba ciecz "popchnąć". A najlepiej przepompowywać cały czas, do...
czesc, mam takie pytanko, jestem posiadaczem golf 4 2.0 w gazie, pewnego razu uciekł mi cały płyn chłodniczy, winowajcą okazał się jakiś plasticzek obok czujki temperatury, czesc wymienilem auto sprawne, lecz dzisiaj stalo sie to samo... plyn caly wylecial, pod maska mokro w tym samym miescu, nie widze czy konkretnie ta sama czesc popsuta, moje pytanie...
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
korek zbiornika sprężarki korek zbiornika płynu hamulcowego peugeot korek zbiornika paliwa
zasilania pompki paliwa impuls prędkości vectra połowa matrycy działa
piecyk rakietowy krótkotrwale zaniki zasilania
Nikon COOLPIX P100 – mrugająca czerwona ikona zegara, co oznacza? Zmiana loga startowego w OpenATV - jak to zrobić?