W VAG nigdy nie używam adapterów, zamiast korka, do sprawdzania szczelności. Tylko zdejmuję wężyk od przelewu, zaślepiam a w zbiornik nabijam ciśnienie innym wężykiem i małą pompką elektryczną. Przy okazji mogę wtedy i korek przetestować.
Jeżeli się nie mylę jest to taka mała pilareczka do gałęzi. Dokładnie Alpina Castor CX 35. Chyba jest uszkodzony odpowietrznik, niema w korku otworu na wylot tylko jest zasłonięty od środka klapką. W tym modelu jest ciśnieniowe smarowanie łańcucha, niema pompki, tylko ciśnienie wytwarzane przez silnik wypycha olej ze zbiornika. Z obu zbiorników wychodzą...
Rozwiązałeś problem? Mnie się zdarzało że pływak się wieszał a raczej opadał w dół - wymiana zbiornika pomagała. Dodano po 1 W manach i mercedesach wiem ze prawie pod sam korek musi byc nalane. W MANach się nie spotkałem, nie trzeba pod korek. Jak jest mało to komunikat na żółto i można go skasować OK. A jak już naprawdę mało to na czerwono i obcięcie...
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
Czesto tez byly objawy uszkodzonej uszczelki a wystarczylo wymienic korek zbiorniczka
Tylko dodam, korek zamykający układ chłodzenia, obojętne czy to na chłodnicy lub zbiorniku wyrównawczym ma dwa zaworki: nadciścienieniowy (coś w rodzaju zaworu bezpieczeństwa), otwierający się przy wzroście ciśnienia ponad określoną wartość (zależna od wykonania korka) i podciśnieniowy, przez który ma nastąpić wyrównanie ciśnienia w układzie chłodzenia...
Ma wisieć sobie swobodnie. To przelew w razie zagotowania, lub zbyt dużej ilości płynu chłodzącego.
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
Jeśli masz porównanie z innym to najpierw wtryski chociaż na moc mają niewielki wpływ. Potem rozrząd i tam na pompie (nie wiem czy w twoim też) było koło z przyspieszaczem. Oczywiście takie podstawy jak wiltry i korek zbiornika z odpowietrzeniem są w porządku.
Witam, wszystko niestety - wskazuje na zatkany otworek odpowietrzenia korka paliwa, skutkiem czego benzyna zbyt wolno przecieka do gaznika - jak odpalisz silnik, to ten wypala szybko benzyne z komory plywakowej gaznika, a nowa nie nadaza doplynac - bo jest wlasnie zatkane odpowietrzenie w korku paliwa w zbiorniku... Mogla sie do niego dostac woda w...
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Witam! Prawdopodobnie sygnalizuje za niski poziom płynu chłodniczego. Proszę (przy zimnym silniku,żeby się nie poparzyć) odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i sprawdzić ile jest tam płynu. Można to zrobić od zewnątrz zbiorniczka-jest tam oznaczenie min. i max.,ale czasem ścianki wewnątrz są tak pokryte nalotem,że nic przez nie nie widać.
Włączyć silnik, zagrzać do temperatury roboczej (ok.85-90°), włączyć ogrzewanie na maksimum, odkręcić korek zbiornika wyrównawczego i po chwili zakręcić i czekać do załączenia się wentylatora chłodnicy. Gdy wentylator załączy się, odczekać aż się wyłączy i wyłączyć silnik, ogrzewanie i raz jeszcze odkręcić korek i zakręcić. Jeśli syknął znaczy że nadciśnienie...
Ten zawór jest po to by ciepłe i wilgotne powietrze nie dopływało do parownika a woda powstała podczas rozmrażania spływała do misy. Wyczyść płynem do mycia naczyń, zamontuj i śpij spokojnie.
Zdemontuj samą chłodnicę .Mniej więcej po środku chłodnicy jest zamontowana podpórka rurek z cieczą chłodżącą(przecierają się) i tam przecieka płyn do wydechu (na zgaszonym silniku) . Ciśnienie spalin jest wyższe od ciśnienia w układzie chłodzenia w przypadku nieszczelności i z tego powodu wyrzuca płyn ze zbiorniczka (prawdo podobnie).Kierowca nic nie...
A szpilki wymieniałeś na nowe? Typowy objaw uciekania kompresji z pod uszczelki.
Hej , po przeczytaniu Twojego postu przypomnialem sobie ze kiedys bylem w podobnej sytuacji z tym ze problem dotyczyl skody felicji ( 2000, 1.6MPI) . Opinie kilku " fachowcow " wskazywaly na uszczelke pod glowica tymczasem po wizycie w ASO skody okazalo sie ze wystarczy podszlifowac korek zbiornika wyrownawczego dla zapewnienia szczelnosci ukladu chlodzenia...
Tylko jak wyjaśnić ubywanie płynu chłodniczego? Ja takie zagadki rozwiązuję w prosty sposób - korek na zbiorniku zastępuję korkiem z króćcem do którego podłączam powietrze pod ciśnieniem 2-2.5 bara i obserwuję gdzie się robi mokro. Na zimnym nie pracującym silniku to zaraz widać, na gorącym może to być niewidoczne, bo zaraz paruje.
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy.
Popuść korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź różnicę.
Ten korek kosztuje kilkanaście złotych.
Na zimnym silniku odkręć korek zbiornika wyrównawczego i sprawdź czy czy woda się przelewa. Najlepiej jak ktoś będzie patrzył a ty zwiększ obroty - wtedy jest to dobrze widoczne. Jeśli nie będzie strumyczka to na 99% urwany plastikowy wirnik pompy wody. Pompę kup z metalowym wirnikiem. Przy zmianie wymień też termostat na Wahlera. Jeśli strumyk będzie...
2 otworki ,U z pręta w to i masz podejście na dzwignię ze śrubokręta dużego
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
Żeby układ się udało odpowietrzyć musi być obieg płynu, silnik musi być nagrzany, płynu na max i co ważne - zakręcony i sprawny korek zbiornika wyrównawczego. W korku jest zawór upustowy ciśnienia (jednokierunkowy). Jeśli ten zawór jest uszkodzony (stale otwarty) lub korek nie będzie dokręcony to układu nie uda się odpowietrzyć. Ale od początku Ci piszę...
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
Test na CO2 i będzie odpowiedź. Czy węże chłodnicy robią się twarde? Czasem takie problemy robi korek zbiornika wyrównawczego.
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
Wymień przy okazji płyn hamulcowy na świeży. Korek zbiornika płynu hamulcowego powinien być szczelny, nie może dopuszczać powietrza do płynu, a z tym może być problem przy badziewnej konstrukcji zbiorniczkach Fetor/Ursus. O temperaturę wrzenia nie ma się co martwić, ale wilgoć w płynie hamulcowym sprzyja korozji podzespołów.
dziwię się tylko że reset map z pozycji komputera tego nie robi Robi, stąd moja sugestia o korku zbiornika paliwa.
Tak, zielony korek, tam jest zbiornik płynu od wspomagania, w korku jest miarka. Niski poziom płynu nie będzie tutaj winowajcą. Trzeba odczytać błędy ze sterownika wspomagania, wtedy będzie wiadomo gdzie dokładnie szukać. Ten urwany przewód to nie urwany przewód a przerdzewiały uchwyt który trzymał się osłony katalizatora. Nie ma on nic wspólnego ze...
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Korek od zbiornika wyrównawczego mam nowy. A może być ze zbiorniczek jest nie szczelny ?
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
Na postoju z otwartym korkiem w zbiorniku płynu jeśli dodamy gazu czy wydobywają się bąble z płynu w zbiorniku. UWAGA przy otwieraniu można się oparzyć.
Korek zbiornika ma zaworki?
Według mnie jeśli bezproblemowo jeździ z nagle tak ma, trzyma go odpowietrznik, sprawdź korek czy otwór ma drożny to samo z wężykiem często wchodzi w kierownicę. W momencie jak pojeździsz i zacznie się dławienie popuść korek zbiornika poczekaj z 10s (niech cały czas działa) jeśli będzie ok to drożność odpowietrznika, jeśli nie to sprawdzaj dalej czyli...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Inaczej stygnie przy +5 stopniach i wietrze, inaczej przy +30. Zależy też od indywidualnej odporności na temperaturę. Pół godziny z otwartą maską powinno wystarczyć. Jak kolega peyo32 sugeruje, kup „zaciski proste do węży wodnych”. Koszt koło 30zł, a komfort pracy o wiele lepszy. Przed rozpoczęciem pracy ostrożnie odkręć...
Siemanko wszystkim.Masz zapowietrzony układ chłodzenia.Zrób tak w kabinie na maxa przekręć ogrzewanie odkręć zawór przy wejściu do kabiny (nagrzewnicy) odpowietrzający - jak nie masz to odkręć przy chłodnicy poczekaj jak zacznie wypływać tamtędy płyn chłodzący wtedy zamknij zaworek.Włącz silnik i przy odkręconym korku tego zbiorniczna wyrównawczego...
Niekoniecznie trzeba w jelczu przecież nie miała osobnego odpowietrzenia .Nadmiar ciśnienia pójdzie z olejem do zbiornika i tam się odpowietrzy o ile korek w zbiorniku to umożliwi .Nie trzeba ale warto bo olej z powietrzem to nie za dobrze dla pompy podającej olej na sprężarkę .Tak więc lepiej jest zrobić jak pisze scalakmen.
korek http://sklep.dixi-car.pl/korek-zbiornika... czujnik http://sklep.dixi-car.pl/czujnik-tempera... Dodano po 1 nie raczej nie fakt że płyny maja rużne właściwości ale nie aż komplikowały by sprawe. jeszcze ten korek czy on jest podciśnieniowy zobacz czuy jak...
Kupić przykładowo taki zbieracz deszczówki: http://www.nabudowe24.pl/1451,zbieracz-w... Wyciąć otwór w korku zbiornika i szczelnie skręcić - patrz na szkice na w/w stronie.
Zachowaj kolejność i szczegóły. Wyjąc korek zbiornika odczekać 10s Włączyć silnik na 3 minuty Wyłącz silnik nie otwieramy drzwi i żadnej funkcji samochodu przez 5 min. Następnie wkładamy klucz do miejsca przeznaczonego Zamykamy drzwi Resetujemy licznik
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
też stawiam na zapowietrzony układ. Podobna sytuacja się dzieje gdy pompa wody jest na umarciu i słabo pompuje, w bloku silnika wtedy woda wrze a rurki przy chłodnicy są ledwo letnie. Odkręć korek od zbiornika i rozgrzej silnik do momentu gdy otworzy się duży obieg. Wtedy powinien zacząć wlewać się płyn do zbiornika wyrównawczego i sam się odpowietrzyć.
Zgłasza informację o opróżnieniu przy pustym pojemniku czy wykonuje cykl, ale nie wysusza ? Zaczyna suszenie, które trwa 15-35 min w trakcie którego wykonuje cykl CLN (cleaning) pod koniec tego cyklu zatrzymuje się i na wyświetlaczu rysunek informujący o przepełnieniu zbiornika, oraz migająca niebieska lampka Start/Stop + sygnały dźwiękowe. W zbiorniku...
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
Po zmianie zbiornika soli z zaworem problem ustąpił. Serwis w ramach rękojmi wymienił zbiornik soli zawór oraz korek zbiornika soli.
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Byc moze masz 'zbyt szczelny' korek w zbiorniku / bez otworka odpowietrzajacego [ lub ma calkiem zatkany kurzem, rdza, itp. ] - przez co benzyna 'ledwo kapie' z kranika i tak samo 'ledwo doplywa' do gaznika : silnik spala benzyne szybciej - niz doplywa ona do gaznika...Dlatego spala szybko tych 'kilka kropli', ktore wplynely do komory plywakowej, a...
Silnik VW więc test na obecność CO2, czyli uszkodzenie uszczelki pod głowicą lub korek zbiornika wyrównawczy utrzymuje ciśnienia nieprawidłowo.
Przekręcisz silnikiem przy otwartym korku zbiornika wyrównawczego to pompa wody napełni wszystkie kanały wtedy dolejesz ile będzie brakowało... Swoją drogą to jaką pompę czyściliście skoro piszesz ze masz pompo-wtryskiwacze ?
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Odkręcić korek, dolać adblue, zatankować paliwo = problem rozwiązany. Od czasu do czasu odkręcić korek adblue żeby odpowietrzyć zbiornik.
Z tyłu traktora masz idealnie za podnośnikiem zbiornik oleju na nim wielki korek to tam wlewasz za nim jest mała śruba to jest miarka. Na zdjęciu zielone zaznaczony zbiornik na niebiesko wlew http://iv.pl/images/15937443412459260161... spust jest na dole po prawo zbiornika wystarczy śrubę odkręcić
Sprawdź, czy sprzęgło nie jest już zużyte, czy hamulec sam się nie "zaciąga" i na próbę podmieniłbym cewkę WN. Sprawdź korek zbiornika paliwa.
Myślę że połowa wymieniona niepotrzebnie. Zasadnicze pytanie, sprawdzał ktoś przy jakiej temperaturze otwiera termostat, przy jakiej załącza się wentylator? Może być wiele powodów. A i doprecyzuj proszę dodam jeszcze ze gdy odkrece korek od zbiornika wyrównawczego jak samochód chodzi to płyna zaczyna wypychać ze zbiorniczka znaczy, kiedy jak go odkręcisz,...
Albo chłodnica nie oddaje ciepła (czy wentylator chłodnicy dawał ciepłe powietrze)? Więc może być zapchana. Albo uszczelka pod głowicą, na próbę popuścić korek zbiornika wyrównawczego płynu.
Termostat był zmieniany, korek zbiornika również ;/
I tu kolego Davvvi masz racje.każdemu według potrzeb.Ja jeżdże naprawde dużo więc większy zbiornik mi się przyda.Jak jutro znajdę chwilkę to sprawdzę czy korek od zbiornika z kadeta pasowałby do oryginalnego chińskiego.Rozwiązało by to rozterki wielu z kolegów :D
Witam, wystarczy jednak w takim motorowerze - zatkany rdza / kurzem korek paliwa [ otworek odpowietrzenia ] lub zle przepuszcajacy benzyne kranik przy zbiorniku - i 'kicha', nie bedzie chcial jezdzic albo bedzie sie wlasnie ledwo - ledwo turlal... Wszystko musi byc dokladnie oczyszczone - zwlaszcza wlasnie korek zbiornika i kranik paliwa [ szczegolnie...
Odkręciłem korek zbiornika i próbowałem zapalić i nic... Ale myślę że jeśli by było coś z odpowietrznikiem to w ogóle sama by gasła...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Proponuje wymianę korka w zbiorniku wyrównawczym.
To zmienia sprawę. Na razie odkręciłem cały zbiorniczek pływaka i wylałem resztki i delikatnie odkręciłem korek zbiornika. Na razie chodzi równo jak odbędzie pełne koszenie zobaczymy co się będzie działo, najwyżej przeczyszczę go całego jak pisałeś. Na razie dzięki za pomoc, wiem ze masz dużą cierpliwość, poczytałem o tych nierównych obrotach na elektrodzie...
Nie lubi być myty :) a tak serio zdarza sie że po myciu pod wysokim cośnieniem gdzieś w instalacje dostaje sie woda i dzieją sie takie cyrki. Samochód ma swoje lata i kostki nie są już takie szczelne. Jak sam zauważyłeś stało się to po myciu. Najlepiej taki silnik grzać żeby odparowało albo przedmuchać kostki które dostały wody i zabezpieczyć na przyszłość....
Pewnie leje się przez korek zbiornika albo z pękniętego, któregoś wężyka paliwowego.
Witam. Odpala tylko na samostart? A daj mu "kielicha". Ewidentnie coś z paliwem. Sprawdź czy korek w zbiorniku jest drożny. Ściągacz daj dorobić, czasami się trafiały w sprzedaży, ale dawno nie widziałem w ogłoszeniach.
Wyczyść dokładnie ten czarny "korek" gumowy i sprawdź, czy nie jest on uszkodzony i czy wychodzące z niego wężyki paliwowe nie są luźne. W przypadku luźnych wężyków spróbuj je nieco wyciągnąć lub wcisnąć do lekkiego oporu. Wężyki oryginalne powinny mieć zgrubienia, które prawidłowo wciśnięte w ten korek powinny uszczelniać zbiornik paliwa.
Witam. A uszczelnienia na wale - ale raczej dobre jak zapala na zimnym Zobacz jeszcze czy masz szczelne wężyki paliwa, czy zbiornik dostaje powietrze na korku. Odkręć na moment korek zbiornika paliwa w tym momencie jak się dławi. No i przede wszystkim w jakim stanie jest smok paliwa w baku i czy leży na dnie. Może być sztywny wężyk i już nie opada. Zapytam...
Nie, tutaj napewno nikt Cię nie zapewni o usterce, bo nikt o zdrowych zmysłach nie widząc wozu, nie sprawdzając kilku elementów nie wyda opinii o uszkodzeniu uszczelki. Uszkodzona może być głowica, blok, uszczelka pod głowicą, pompy wody, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, korek zbiornika. Jest wiele potencjalnych usterek. Koszty wymiany uszczelki...
Może masz uszkodzony odpowietrznik, spróbuj poluzować korek zbiornika paliwa zanim silnik zgaśnie.
Gdy silnik zgaśnie, odkręć na chwilę korek zbiornika paliwa.
Witam Próbowałem podważyć ten korek od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego ale nie chce się odblokować. Jest jakiś patent na odblokowanie?
Ważny rocznik a nie model. Było na forum. Zielony korek zbiornika - Pentozyna, czarny - Dot4 Jak wczesniej coś pomieszałeś to masz cały układ do wymiany.
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Więc trzeba byłoby zapytać czy pompa wody była sprawdzana, a korek w zbiorniku wyrównawczym zmieniony ?
Odpowietrznik zbiornika paliwa niedrożny, lub gaźnik do czyszczenia. Gdy będą te objawy, odkręć lekko korek zbiornika paliwa.
[quote="viper111"]Witam, omyłkowo wlałem około 5 litrów zwykłej wody do zbiornika AdBlue, następnie do tankowałem do pełna AdBlue. Czyli sądzę, że około 1/3 jest zwykłej wody i 2/3 AdBlue. Pytanie czy może coś się uszkodzić czy tez auto przepali mniejsze stężenie mocznika?[/quote] Na 99 % wywali podczas eksploatacji błąd związany z...
Najprawdopodobniej prze korek zbiornika płynu chłodniczego, który posiada również zawór regulujący odpowiednie ciśnienie w układzie chłodniczym.
Zbiornik paliwa ma odpowietrzenie? Spróbuj odkręcić korek zbiornika jak się tak zaczyna dziać.
Było na forum. Zielony korek zbiornika - Pentozyna, czarny - Dot4 Każdy inny płyn zniszczy układ.
Jeżeli wraca w całości, to nie ucieka ani na zewnątrz ani do oleju. Czy podczas jazdy słyszysz przelewanie? Sprawdziłeś korek zbiornika czy jest sprawny?
Jak robiłeś ten test na szczelność głowicy? Czym? W jakich warunkach? Temat przedmuchów przez uszczelkę przerabiałem w Seacie z 1,9 tdi. Co prawda inny silnik niż twój jednak ja zrobiłem tak: odkręciłem korek w zbiorniku wyrównawczym, wstawiłem korek od butli do pędzenia wina z wężykiem, a druga końcówka węża do butelki z wodą. Mimo dodawania gazu na...
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Korek zbiornika płynu wymieniałem i dalej to samo, czy masz na myśli inny korek?
Witam a jakim programem sprzętem diagnozowałeś usterkę jest wyszczególnione że zawór sterujący dawką paliwa może być też automat pompy najlepiej sprawdzić zasilanie pompy czy podaje na filtr i czy podaje na wtrysk widziałem że był też wymieniony jako błąd korek zbiornika paliwa sprawdź drożność tego korka
proponuje sprawdzic korek zbiornika wyrownawczego pozd
Witam, bardziej juz te objawy moglyby wskazywac - na 'przytkany korek / odpowietrzenie' w zbiorniku paliwa [ 'latajaca' wewnatrz korka rdza / pomiedzy wytloczkami z kilku blach lub zwyklym kurzem wewnatrz ] i okresowo, od wstrzasow calego motocykla - te 'paprochy' wewnatrz korka / 'zatykaja - odtykaja' otworki odpowietrzajace korek i zbiornik, przez...
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Pozostaje ci jeszcze podmiana korka zbiornika wyrównawczego bo chyba ma zaworki ciśnienia
Czasem szwankuje również korek zbiornika płynu i objawy są podobne.
To z tego wychodzi ze masz problem z gaznikiem źle ustawiony poziom pływaka i brakuje mu paliwa a jak ściągniesz wężyk z paliwa od gaźnika to paliwo leci w miarę szybko i drugie pytanie czy masz w korku zbiornika paliwa taka malutką dziurkę żeby się zbiornik odpowietrzał . Jak juz będzie nagrzany silnik odkręć korek od zbiornika i zobaczysz czy silnik...
Na początek sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy zgaśnie odkręć korek zbiornika,
...nie wiem gdzie przy nim jest spust od spodu Miejsce spustu płynu jest umieszczone zawsze w najniższej części układu chłodzącego. Najczęściej niewielki korek jest w prawym dolnym rogu chłodnicy. Jeśli nie, to szukaj najniżej położonego miejsca na układzie i tam zlokalizuj korek. ...od góry niema dostępu do tej chłodnicy W wielu pojazdach nie ma korka...
Problem rozwiązany. W tym przypadku winowajcą okazał się korek zbiornika płynu chłodzącego. Prócz tego zapowietrzony miałem układ chłodzenia. Odpowietrzenie układu i wymiana korka na nowy naprawiło problem. I jeszcze jedno, miałem mały wyciek z przewodu chłodzenia z turbiny. Jakby kiedyś ktoś miał podobny problem to zróbcie tak jak ja.
Tak jak pisze SP7EC lub nieszczelny korek zbiornika wyrównawczego.
korek zbiornika sprężarki korek zbiornika płynu hamulcowego policzyć pojemność zbiornika zbiornika
interfejs obrotów swiadectwo kwalifikacji synchronizacja czasu windows
schemat radia preludium schemat radia preludium
Blaupunkt ESC 910 - problem z wypadaniem bolca złącza Brak komunikacji z modułem wykonawczym - diagnostyka