Kolejno odpowadają za jakiś zakres obrotów. 1 do 900obr/min 2 chyba 1700obr/min a 3 nie pamiętam. Im bliżej zera tym lepiej. Np po przypisaniu nowych wtrysków wartości te zerują się. Z doświadczenia wartość 20 to wtrysk śmietnik
Mi to wygląda na niższe ciśnienie otwarcia wtrysku nr 2 co za tym idzie że "kopie" najmocniej i resztę sterownik minusuje. Z ciekawości pozamieniałbym je miejscami i do tego sprawdzenie kompresji. A Kiedyś miałem przypadek że dzwigienka była złamana z jednego zaworu i jeden cylinder gonił na trzy wentyle.
Klekotanie jako hasło jest mocno nieprecyzyjne... Klekot wtrysków - zawieszonych lub mocno lejących można poznać... Dlatego z głupia frant spytam, czy myślałeś o kole pasowym dwumasowym? Jeżeli wybiją się gumy w dwumasie pasowej, to jest wtedy wyraźny KLEKOT podczas pracy, zwłaszcza na wolniejszych obrotach... Sprawdzałeś? To jest myk myk, dużym śrubokrętem...
Tak jak mówiłem, diagnostyka układu wtryskowego w ruchu (ciśnienie, zadana dawka paliwa, korekcje itp), nie tylko odczyt błędów (chociaż też się przyda).
Ile dmuchają turbiny? Przeciez to jest wszystko do podejrzenia, dawka , korekcje przepływy.
A jeśli chodzi o wtryski to przez sprawdzenie korekcji dawek można stwierdzić czy są do wymiany ?? Można ale po całej diagnostyce. Wg MAN Catsa należy ten test uzupełnić o 2 kolejne: test kompresji i test rozpedzania cylindrow. Dlatego że korekcja dawki odnosi się do całego zespołu napędowego i wszystko trzeba brać pod uwagę. Jaka jest wartość zaworu...
Czujnik temperatury ma wpływ na to jak odpala samochód bo dawka jest kalkulowana na podstawie temperatury i ciśnienia . W sterownikach Boscha odpięcie tego czujnika daje widoczną poprawę . W twoim aucie może być też sterownik Siemensa . Ja bym przede wszystkim wymienił czujnik temperatury na nowy i oryginalny . Jeśli sytuacja się nie zmieni warto podejrzeć...
Typowy problem z korekcją dawki rozruchowej, poprawa softu i będzie palił na dotyk w każdej temperaturze. Skąd jesteś?
Jak wyglądały korekcje dawki poszczególnych wtrysków?
Służy do korekcji dawki paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia w kolektorze
Masz możliwość sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego , u Ciebie powinien być czteropinowy
Dla korekcji 0 dawka wynosi 5mm³. Jak na jednym jest minus, na innym plus z różnicą w sumie 5mm³, to różnica korekcji wynosi 100%. To ma być dobry silnik?
Jest po korekcji, (mechanika, dawka, błędy) -pali bez problemów. Czujnik był dobry. Wniosek -szukać fachowca a nie napisów na szyldzie.
mam pytanie jak jest z wtryskami piazo. Miałem 2 przypadki gdzie korekcja dawek była maxymalnie do 0,7mg czyli badzo przyzwoicie a na przelewach co mnie zdziwiło za kazdym razem inaczej, czyli np raz pierwszy cylinder miał najwiecej przelewu raz 3ci. dodam, że silniki te pracowały bez problemu, bez problemu tez odpalały. Czy w piazo test przelewowy...
Dziękuje wszystkim za informacje, mechanik sprawdzał jakiś czas temupas rozrządu i jest na kreskach. Mówił, ze nie mozna przestawić kata wtrysku poprzez kręcenie wałkiem. Jestem w Irlandii i mam dość ich mówienia, ze nie mozna naprawić mojego problemu z odpalaniem na zimnym i ciepłym. Wybieram sie 25 sierpnia do Polaka i on powiedział mi, ze mozna ustawic...
Na postoku Rozgrzany silnik sonda 1 mieszanka uboga i napiecie ok 0,20v-0,3v Na postoju Przy 2000rpm jw Czuc lekkie drgania silnika Jak jade to zmienia od 0,1 do 08v Bylem u mechanika i mowi mi ze to sonda 1 a podlaczal chyba delphi i wykasowal blad i silniczek pracowal ok sonda tez ozyla na postoju oscylowala 0,1-0,9 a mieszanka zmieniala sie uboga...
Auto mam od nowości (produkcja 2006r) obecnie ma na liczniku ok. 1060000 km nigdy nikt nie dotykał się do wtrysków a dużo się słyszy że w manie regeneracja wtrysków to podstawa... Spalanie raczej w normie (ok. 32L)... sporo się zwiększa jedynie przy ciężkich ładunkach (do 38-39L). Ostatnio na wiązce było zwarcie i silnik dostawał "dawkę rozruchową"...
Hmm... I tak i nie. To co mówisz rzeczywiście ma miejsce tzn ECU porównuję czasy między obrotami po zapłonie w danym cylindrze i koryguje dawkę by wyrównać czas ale... To są chyba tylko korekcję dawki która i tak gdzieś wcześniej jest ustalana. Generalnie dawka "globalna" jest taka sama dla każdego cylindra. A korekcję tylko po to by wyrównać sprawność...
Dość często przy źle wyregulowane instalacji LPG dzieją się takie rzeczy. Sterownik podczas jazdy na LPG zmienia korekcję dawki paliwa. Przypuśćmy że masz ustawioną zbyt bogata mieszankę na LPG. Sterownik silnika widzi że jest zbyt bogato i zmniejsza czas wtrysku. Później odpalasz silnik ale czasy są pomniejszane przez co jest ubogo a ty musisz dodać...
Korekcja kąta i dawki wtrysku na zimnym silniku.
tak jak kolega heniek07 wspomniał, dawka roruchowa do korekcji ewentualnie przyśpieszenie zapłonu
Zmień kodowanie sterownika na skrzynie automatyczną,zwiększy się dawka rozruchowa To spróbuj pojeździć takim autem. Jedynie na testy można tak zrobić. Silnik będzie się dziwnie zachowywał. Już nie raz trafiło auto po takim magiku bo jeździć się nie da. Pozostaje jedynie korekcja dawki rozruchowej w ECU. Bez problemu się to robi.
nierówna praca na jałowym , problemy z odpalaniem po dłuższym postoju , łapie za drugim kręceniem rozrusznika.. a czasami odpala normalnie , i za wysokie według mnie spalanie co do stylu jazdy i trasy. Według pierwszej sondy lambda mam za bogata mieszankę na biegu jałowym (za niska wartość wyuczona korekcji lambda -6% do -16%(!)) , przy częściowym obciążeniu...
Problem, że nie mam czym zmierzyć. Przyjrzałem się jeszcze raz korekcjom dawek i zanim zacznie mocno telepać to na drugim cylindrze korekcja jest w okolicach 1.7 a jak zaczyna się porządna telepka to dawka leci do 3.0 Zmierzyłem ciśnienie i na wszystkich cylindrach jest 33 atm.
Te AUTO COM-y jak będą po 100zł to ale będzie wysyp diagnostów pytaczy
Kolego Sztomel to jakie sa Twoje sugestie zeby to naprawic? Czy w takim razie nie bawic sie w czyszczenie i jak to ustawic? nie mam w poblizu nawet zadnego dobrego warsztatu gdzie moglbym oddac z czystym sumieniem auto I tu jest pies pogrzebany ponieważ moja sugestia jest taka aby podejrzeć wartość dawki paliwa, korekcje dawek na poszczególnych wtryskiwaczach...
A może hydroregulatory sie podwieszają i zawory nie domykają, stąd ta korekcja
Witam .Masz problem z wtryskiwaczem 1go. cylindra.A kąkretnie [ korekcja dawki paliwa dla bloku cylindrów nr1----nieprawidłowa korekcja ] Trzeba co pewien czas jeżdzić na bęzynie.
F Przed wymianą sondy krótko terminowa korekcja dawki wynosiła 0,00, a po wymianie od 10 do 20 %. Przy błędzie sondy tak będzie.Po prostu układ nie pracował w closed loop
P0170-korekcja dawki paliwa dla bloku cylindrów nr 1.-nieprawidłowa rada-wrzuć w gogle sentcar
Bipy, korekcje, wtyczki, synchronizacja, dawka startowa. Te magiczne słowa są dla PD. No i poprawne ustawienie pompowtryskiwaczy. Nie każdy wie, ale najbezpieczniej czujnikiem zegarowym na wznios krzywki, i suwmiarką od ścianki głowicy. Inaczej dziurę w tłoku wypalisz.
Zacznij od sprawdzenia instalacji, Poźniej ustawienie parametrów wtrysku, a w ostateczności korekcja dawki startowej.
Masz pompę skończoną,dawka rozruchowa do korekcji,najtańsza opcja "oszust" montowany na przewód czujnika d kupienia na all..
Główna dawka 6,58 mm3, korekcja największa -1mm3. Mnie to wychodzi 15%, a akceptujemy do 30%.
witam,panowie kolega chciał się dowiedzieć o dawkę paliwa i kąt wtrysku. piszecie o nastawach podstawowych i temp.paliwa wejdz w bloki danych czyli 08 i tak: w kanale 001 poz.2 dawka wtrysku w kanale 004 poz.2 kąt wtrysku wymagany poz.3 kąt wtrysku aktualny w kanale 005 poz.2 dawka rozruchowa poz.3 kąt wtrysku aktualny to co piszecie to tak przy korekcji...
Korekcje dawki masz nie dla grupy czy pary wtrysków, ale dla każdego pojedynczego wtryskiwacza. VP37 nie ma korekcji dawki dla poszczególnych cylindrów, bo mechanicznie jest to niewykonalne. Stąd także miedzy innymi wniosek, ze nie ma znaczenia na którym mierzy.
60jarek to jest starszy silnik na pompie, nie ma żadnych popychaczy ani bloku 18 czy 23. W ogóle co wy się tak spinacie z nerwami i pretensjami w odpowiedziach. Kolego, sprawdź w bloku 13 jakie masz korekcje, i blok 4. 4,2 dawka wtrysku niby dobrze, ale można trochę zmniejszyć.
dawka 4,5, korekcje są oki pompa też ustawiona 2=56 9=139 jutro zaprowadzam auto do speca od vw moze on coś doradzi
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
Fuel trim malfunction (P0170) - błędy podczas procedury korekcji dawki paliwa/powietrza. Cała litania rzeczy do sprawdzenia/wymiany. Zacznij od filtrów powietrza i paliwa.
Zacznij od sprawdzenia wtysków ( metoda przelewowa, korekcja dawek)
Dzień dobry, mam problem z MANem TGA, rocznik 2007, kręci długo rozrusznikiem (około 8sekund), za każdym razem tak samo, niezależnie czy zimny czy rozgrzany silnik. Nawet od razu po zgaszeniu, przy próbie, kręci tak samo długo. Po odpaleniu chodzi dobrze, kierowca nie uskarżał się na utratę mocy. Zewnętrzny mechanik zdiagnozował i stwierdził, że prawdopodobnie...
Witam, wpisanie wtrysków do ECU jest wazne z tego powodu ze na tej podstawie ustalana jest dawka pilotujaca wtryskiwaczy i korekcja wtryskiwaczy.Silnik odpali spokojnie na nie wpisanych wtryskiwaczach natomiast korekcja wtryskiwaczy na DATA LIST jest wtedy nieprawdziwa :!: :!: :!:
EGR nie ma nic do szarpań, jeszcze raz mówię-sprawdź korekcje dawek dla poszczególnych wtryskiwaczy. Może byc jeszcze problem z czujnikiem wału\wałka Miałem ostatnio berlingo, też szarpał, pierwszy na 0, drugi +5,4 trzeci -4,2 ( serio) , czwarty na 0
Witam Wszystko co znalazłem w sieci to tylko zwiększona dawka paliwa ,bez korekcji doładowania i kąta wtrysku. Gdyby Ktoś miał coś do sprawdzenia ,to będę wdzięczny. 038906018GA 0281010170 S.C. 00002 1,9 R4 EDC 0000SG 2605 Silnik AFN/AVG
Zerknij też na korekcję dawki na wolnych
Przepraszam że się wtrącę ale sygnał pwm jest przebiegiem prostokątnym o zmiennym wypełnieniu i stałej amplitudzie a wykres pracy sondy lambda w tym silniku(sonda cyrkonowa) jest sinusoidą. Pomiarów z powodzeniem można dokonywać dobrej klasy multimetrem(oczywiście nie takim za 20 zł) Ten parametr zwany kenfeld(wartość 128przy poprawnej pracy)to jest...
Moje wtryski są wporządku bo na diagnostyce korekcja dawki paliwa wykazuje 0mm3 na suw na każdym wtrysku Dodano po 49 W dodatku samochód ani trochę nie przykapca Dodano po 56 Oleju pobiera bardzo mało, mniej jak 100 ml na 1000 km
Jeśli korekcja dawki wynika ze szczelności tłok-cylinder, to widać także zwiększony przelew.
Silnik poprzedni umarł jak każdy 1.5 dci. Do mnie trafił już po wymianie, ogólnie cały czas kopci na czarno i dzwoni w nim powyżej 2000 obr. W sterowniku non stop błąd od nie przeprowadzonej procedury kodowania wtrysków. Podejrzewając wtryski przełożyłem z innego kango ( stoi u mnie nie odebrany przez klienta już rok) który działa prawidłowo, i zakodowałem....
Zostaw na razie pompę - zajmij się wtryskiwaczami - słychać momentami metaliczny stukot - przypieczona któraś z iglic , a tutaj korekcji dawki nie ma.
wskazania korekcji dawek są bardzo dobre ale trzeba jeszcze sprawdzać inne wartości m.in grupę 023 i 004.
Mialem to samo w swoim Touranie. Pomogla korekcja dawek rozruchowych. Zrobili mi to w firmie ECUSOFT w Bielsku.
A jak wygląda korekcja dawki paliwa na wolnych obrotach?
Witam Jurto podłącze vag zobacze na korekcje dawek w bloku 13 i dam znać . Dzięki
Zajrzyj na www.tdi-tuning.pl na pewno wszystko znajdziesz. Pozdrawiam.
Podłączałeś pod kompa i sprawdzałeś błędy , jak będziesz miał okazję to popatrz na parametry pompek ,zrób zdjęcie żeby zobaczyć jakie są korekcje dawek.
jeżeli różnica dawek przekracza wartości dopuszczalne to może oznaczać wiele rzeczy np: padające wtryski, pompa wtryskowa a nawet słabą kompresję na danym cylindrze (po części). wszystko się zgadza za wyjątkiem pompy wtryskowej ona akurat nie ma wpływu na korekcję dawek. Pisałem ogólnikowo o korekcji dawek, nie o konkretnym przypadku.
Carman Scan robi to w Hyundaiu bardzo fajnie. Korekcję dawki, obroty biegu jałowego i kompresję na poszczególnych cylindrach w testach możesz robić
Jest to mapa doladowania powietrza (turbo) os Y 800-4800 => obroty silnika, od 800 do 4800 obr. os X 0-8000 => dawka paliwa od 0 do 80mg/suw os Z cisnienie doladowania, od 1200 do 2200 mbar odejmuje sie od tej wartosci cisnienie atmosferyczne czyli okolo 1000mbar Na tej mapie turbo laduje 1200 mbar powietrza przy obrotach silnika 2800 do 3600 i dawce...
Panowie często pomaga na słabe uruchomienie gorącego silnika korekcja dawki rozruchowej , robiłem to ostatnio w Touranie z silnikiem AVQ , odpala teraz od strzału.
Sprawdź na vagu czwarte pole kanału 004 bloków wartości mierzonych silnika, podaj wartość. Jaki olej lejesz do silnika? Jak wyglądają korekcje dawek dla pompowtrysków?
Jezeli wykluczyles zawieszenie i naped od silnika do kol ...zostaje silnik ,a tam wtryski , ktorys nie podaje rowno przy zwiekszonym obciazeniu silnika .Nie generuje to bledow , rowna praca silnika jest regulowana poprzez korekcje dawki paliwa lecz tylko do pewnej granicy obciazenia ...nie wiem ile to ,lecz mysle ze ok 30% , jezeli wtrysk niedomaga...
Przyczyna wysuniecia sie regulatora mogla byc np peknieta sprezynka. Co do korekcji dawek to w kazdej marce aut da sie sprawdzic tylko na wolnych obrotach!
Tak może być. Dodano po 2 Możesz sprawdzić po jakim czasie sonda zaczyna pracować. I co wtedy dzieje się z korekcją dawki.
Kolory przewodów sondy jakie? Dodano po 2 Sprawdź jakie są korekcje dawki będziemy coś więcej wiedzieć jaka jest na benzynie a jaka na gazie ?
Pompki leżą ,najtaniej obróbka dawki rozruchowej pozdrawiam najpierw niech sprawdzi czy mu rozrusznik kręci prawidłowymi obrotami wtedy a nie od razu korekcja dawki.
Zarejstrowana wartość cisnienia przes filtrem 4.6 bar Wartość zadanego cisnienia paliwa listwa paliwową 500 bar na 1500 obrotów 1200 prawie A wartość rzeczywista też około 500 przy 1500 obrotów około 1200bar Man tgx blad 3779 pod gorke wyrzuca i slabnie Kontroler zaworu wysjciowego cisnienia w listwie 2.80 %)przy 1500 obrotów okolo 7.70% Rozpoczescie...
robokop polecam sobie sprawdzić mapy w aucie. Np. od saaba t5suite. Masz tam korekcję dawkowania od napięcia akumulatora. Przemo ma rację i nie wiem dlaczego ciężko ci to przyznać. W samochodzie korekcja dawki odbywa się na sondzie lambda, najczęściej jedna dla każdego banku. Sterownik nie zwiększa dawki dla jednego cylindra. W tym konkretnym przypadku...
Spojrz na test przyspieszenia silnika przy jednoczesnym odcinaniu wtryskow. W tabeli przy przy nr 3 jest wartosc -1 . Tabelka oznacza przyspieszenie ,wartosc wzrostu obrotow silnika w czasie 1 sekundy. Pierwsza pozycja jest to pomiar przyspieszenia przy wszystkich wtryskach pracujacych.Potem sterownik wylacza po kolei kazdy wtrysk i mierzy ten sam przyrost...
CO określamy w procentach, więc nie wiadomo jak to interpretować. Ogólnie jak jeździsz na gazie, to po przłączeniu na benzynę będzie źle, dopóki sterownik ponownie dopasuje korekcję dawki.
Witam Czy ktoś wie może jaki jest login do tego auta w vag chciałbym zrobi korekcje dawek na kanałach 2/3/5 12233 nie pasuje za info wielkie dzięki
Korekcja dawki na poszczególnych wtryskach byłą sprawdzana,i czy były wyjmowane pompowtryski,jeśli tak to nowe oringi powinny zostać założone bezwzględnie i ewentualnie w jakim stanie są gniazda pompowtrysków?Nie mówiąc o wcześniejszym sprawdzeniu kompresji.
Witam Samochód przyprowadzony z powodu braku mocy, Po wymianie przepływomierza ciut lepiej ale nadal było nie to, Wtryskiwacze sprawdzone i zregenerowane, pompa wtryskowa sprawdzona i uszczelniona po tym silnik zimny telepie na wolnych po rozgrzaniu ok. Kąt wtrysku skacze pomiędzy 40 a 65, dawka skacze i korekcje na wtryskach skaczą. Dopiero po podniesieniu...
Chłopie, do ciężkiej cholery napiszesz w końcu co to za samochód jest? Czy może statek kosmiczny napędzany turbodieslem ? Pompy mają korekcję dawki i kąta wtrysku zależną od prędkości obrotowej silnika, ciśnienia doładowania i czasem, a nawet często od temperatury silnika. Nie ma czegoś takiego jak "kopcenie na granatowo" - niebieski dym to spalanie...
Witam, niestety ale zmiana pompy nic nie dała. Przy okazji wymieniłem filtr paliwa na nowy. A i przepraszam ale muszę zmienić pytanie, bo kod który mi wywala to p0171. (zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa cyl1.bank1)
Ok 100 to korekcja dawki przez sterownik silnika. Musisz mechanicznie zrobić przelew wtryskiwaczy. Zrób tak rozgrzej auto uprzednio sprawdź poziom oleju i płynów kawałek prostej drogi i z wolnych obrotów gaz do deski na 4 lub 5 biegu do odcięcia. Jeśli zgaśnie lub ograniczy moc będziesz miał błąd w ECU i będzie odpowiedź czego szukać. Jeśli nie zostawi...
CHyba to są dwa inne przypadki bo jeden chodzi o ustawienie nastawnika pompy (np po uszczelnieniu) a kolega matthew pisze o korekcji w ustawieniu w sterowniku.
Być może zbieg okoliczności, gdyż też przy okazji rozstraja ci to kompa PB. Czy instalacja miała korygowane jakiekolwiek korekcje dawki względem obrotów silnika? To bardzo ważne by to ustawić poprawnie w trasie i jest dość czasochłonne jak się chce to zrobić przyzwoicie.
Witam Jestem świeży na forum, mam problem z moją cytryną odnośnie odpalania auto jechało i nagle zgasło diagnoza zatarte wtryski ok, wtryski oddałem do regeneracji do niby speców i dzisiaj je zamontowałem, wpisałem nowe kody do nich, poczym próba odpalenia samochód odpala i gaśnie za chwile słychać jakiś stukot ( mechanik twierdzi że to wtrysk któryś...
Nie dotykaj sztangi turbo bo pojawią sie kolejne problemy i tryby awaryjne dot.cisn. doładowania.W parametrach trza zajrzec w takie tematy jak: -cisn doładowania -masa powietrza zasysanego -Początek wtrysku -stopień uchylenia EGR no ewentualnie korekcje dawek.
Poszukaj czy obrotomierz bierze sygnał z ECU czy alternatora. Ewentualnie sprawdź połączenie masy silnika z karoseria. Zwykły miernik wystarczy Ze sterownika silnika licznik otrzymuje informacje o obrotach. Do Autora: obrotomierz drga bo ida korekcje dawki paliwa. Wedlug Twojego opisu to zmieniles sonde przed katalizatorem? Ogolnie to musisz podlaczyc...
Auto słabe. Jak dla mnie przyspiesza jak wersja ze 100-konnym silnikiem. Przepływomierz jest ok. Ciśnienie doładowania również ok. Z tego co wiem auto miało regenerowane pompowtryski i problem pojawił sie po tym. Korekcje dawki dla b. jałowego: cyl. 1: -0,4 mg/H 2: -0,5 mg/H 3: 0,9 mg/H 4: 0,0 mg/H
Witam Panowie co do utrudnionego rozruchu w przypadku gorącego silnika , odłączyć przewód od czujnika temperatury (ten który wysyła sygnał do ECU) jeżeli gorący silnik odpala wtedy od strzału to można zrobić, a nawet trzeba korekcję dawki rozruchowej , osobiście robiłem to kilka razy u znajomych , auta odpalają bezproblemowo do tej pory , to naprawdę...
Witam. Mam w planach założenie turbosprężarki do silnika john deere dps4045 po konsultacjach z serwisem wiem, że mogę to zrobić bez obaw. Turbo będzie pochodziło właśnie z takiego silnika. Tutaj pytanie jak zwiększyć dawkę paliwa w pompie stanadyne. Obecnie wg mnie coś jest nie tak, otóż obciążenie silnika nie powoduje zadymienia z rury wydechowej a...
Taki efekt że po minucie wzrastają te korekcje dawek to ja miałem tydzień temu i okazało się że jedna z uszczelek pod wtryskiwaczem puszcza okresowo ciśnienie do obiegu zasilania paliwem, co powodowało pienienie się ropy i te szarpania. To było wyczuwalne już na zimnym silniku a przy 90 to rzucało silnikiem. Dwumas uszkodzony objawia się zgrzytami przede...
Zdejmij kostkę od czujnika temperatury jak będzie ciepły i będzie miał ten problem z paleniem. Jeśli odpali tak jak powinien z pierwszego to znaczy że trzeba będzie korekcje dawki startowej machnąć. EDIT: Nie doczytałem. Widać już to zrobiłeś. Trzeba by przejrzeć na kompie wszystkie parametry.
Byłem dzisiaj u mechanika który podłączył nowszy VAG a mianowicie VAG CAN PRO, i zapisany jest taki błąd : - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 1, błąd 18074 A korekcje dawki w bloku 13 wynosiły ( na biegu jałowym ) 1) -0.28 2) -0.14 3)+0.33 Co o tym sądzicie ?
Witam Jak miałaś sprawdzany akumulator? pomiar napięcia to mało są testery zwarciowe które mierzą prąd pod danym obciążeniem , może występuje problem z cofaniem się paliwa ? jest to silnik CR tam w zasobniku jest pomiar ciśnienia paliwa jeśli to ciśnienie wolno narasta to ty musisz długo kręcić rozrusznikiem , jak miałaś sprawdzane parametry to podaj...
Takie kombinacje nic nie dadzą poza błędami związanymi z sygnałem sondy. Poczytaj o korekcji dawki paliwa, multpliakcyjnej i addatywnej ze strony ECU poprzez odczyt sondy. W skrócie, podniesiesz odczyt MAF a sterownik przez sondę skoryguje wartości czasu wtrysku ( czyt. zmniejszy) do właściwych proporcji. Jeśli faktycznie dolotem płynie więcej powietrza,...
Jak wyglądają korekcje po odpaleniu w grupie 013, beepy w grupie 023 oraz dawka paliwa w grupie 001?
zrobię to, a wiesz może co może być przyczyną takiego przypadku: zimny silnik, odpalam normalnie, przejadę się np.2km do sklepu, zgaszę na te 5min i później długo kręci ale w końcu odpala? Masz pewnie TDi. Miałem to samo i to standardowy błąd w tych silnikach. Potrzebna programowa korekcja dawki startowej w mapie pamięci. Spytaj swojego mechanika.
To moze ja wkleje cos z innego forum , choc temat nie swierzy , moze juz po problemie ?? Kody IMA wpisujesz do sterownika za pomocą SD. NIE WOLNO W CDI DOWOLNIE PRZESTAWIAĆ WTRYSKÓW :!: Popraw kolego swojego posta bo jeszcze ludzie sobie silniki popsują. Numer seryjne ma się nijak do grupy selekcyjnej. Każdy nowy wtrysk pomimo tych samych numerów seryjnych...
Musisz jeszcze wtryski sprawdzić masz VCDS? W temacie z linku opisałem to i co mierzymy który blok pomiarowy. Nie mam dostępu do opisu bloków pomiarowych dla twojego silnika, może kto podesłać do ATJ? Trzeba sprawdzić te wartości: (18) Stan elektrozaworów. (13). Korekcja dawek paliwa. (23). Korekcje dawek paliwa. Te wartości z dwóch ostatnich bloków...
OK to od czego zacząć bo pomiary troszkę porobiłem i mam tak ze wychodzi dobrze. Korekcje dawek paliwa – grupa 013 w normie. Stan elektrozaworu pompowtrysku – grupa 018 jest OK BIPy – blok 023 też w normie i pomiary VCDS grupa 004 1- 861/min 2-1.2 ZGM 3-6.1 KW 4-0.0
Witam, skoro na starej było lepiej tzn że nowa jest uszkodzona. Sprawdź silniczek krokowy. Być może to jego wina a nie samej przepustnicy. Czy po podłączeniu pod komputer otwierając całą przepustnice odczytujesz 100% otwarcia całej przepustnicy? Wykluczysz wtedy uszkodzenie potencjometru przepustnicy. Odłacz akumulator na noc i zobacz rano czy pomoże....
130 obwód sondy lambda - wadliwe dzialanie 170 korekcja dawki paliwa - nieprawidłowa a teraz jak sobie z tym poradzić: 1 kupić komputer i samemu sobie kasować 2 jeździc dalej do serwisu 3 jeździć na benzynie 4 wyregulowac gaz , lub moim zdaniem nalezało by zmienic instalacje na powazniejsza kyóra bedzie odpowiednia do tego silnika
Jak na ciepłym źle pali to niestety musisz skoczyć to jakiegoś tunera na korekcję dawki startowej , tak się dzieje po pewnym przebiegu i korekta to poprawi nic się nie martw , co do turbo najlepiej zrobić logi vag-em ale dobrze byłoby sprawdzić wszystkie dosłownie wężyki podciśnienia nie tylko od turbiny ale też EGR-a czy klapy gaszącej bo to jeden...
Vag lub VCDS do ręki i do sprawdzenia grupa 3,18,23 , sprawdź co do tego utrudnionego rozruchu na gorącym silniku , czy jak odłączysz czujnik temperatury płynu chłodzącego jak dobrze pamiętam G62 (drugi czujnik jest od wskaźnika) to wtedy silnik uruchamia się bez problemu czy dalej jest problem , jeżeli to pomogło to potrzebna jest korekcja dawki startowej...
Mniejsze sprezanie to znaczy ....jaka roznica ? Jezeli jest to stwierdzone to musisz miec po tym jakis slad , jak nie blad w systemie to nieprawidlowa korekcje dawki paliwa . Pomijajac kompresje to skakanie obrotow moze byc spowodowane niewystarczajacym cisnieniem paliwa w filtrze paliwa ,zbyt wysokim cisnieniem - slabym przeplywem przez filtr lub powietrzem...
korekcja dawka wtryskiwacz korekcja dawka wtrysk korekcja dawka paliwo
katalog transformator indel zalany sokiem symbole instalacji elektrycznej
hydraulika siłowa kyocera km1635
Moment dokręcania zaworów John Deere 4045TL Mercedes B 246 OM651 - Nierówna praca silnika