W man Cats oprócz wysterowania powrotu zaworu w % i korekcji ilości paliwa na cylinder jest jakaś funkcja która pokaże że wadliwy jest wtrysk lub leje bez wyciągania go ?
Wszystko zależy od ECU, w fabii nie było problemu, być może w tym już następuje korekcja ilości paliwa od przebiegu i trzeba emulator poziomu paliwa. Każda instalacja sekwencyjna może podpierać się benzyną, jeśli gazownik twierdzi, że to nie możliwe to trzeba by go zmienić. Fajnie ktoś poprawiał kolektor i montaż wtrysków - widać zaślepki.
Witam man tga d20 przebieg 683.807 km problem to błędy EDC 3779, 3778, 3776 auto po diagnostyce w serwisie man. Objawy:Dym z wydechu na początku tylko jak dostał trochę więcej gazu i pod górkę po 100 km ciągle już dymił jak jechał strzały z wydechy metaliczne stuki w silniku co jakiś czas i zawsze przy dodaniu gazu. Obecnie już ma problemy z odpalaniem....
tylko koryguj po zatankowaniu do pełna i przejechaniu określonej ilości km i zatankowaniu do pełna. Pozdrawiam
Dzięki za odzew Załączam pliki ze wszystkimi odczytami (oryginalny i drugi obrobiony na potrzeby wykresów) Powyższe wykresy pochodzą z danych odczytywanych w tym samym czasie Czyli ta druga sonda wskazująca jedną wartość nie ma wpływu na opisany problem? (nie powinno to generować drugiego błędu zw z sondami?) Czytałem że przyczyną może być lewe powietrze....
Skup się w takim razie na nieszczelności serwa hamulcowego, podciśnienie które tam panuje, żeby kierujący mógł zahamować pojazd używając znacznie mniejszej siły na pedał hamulca, w tym type silnika, pobierane jest z kolektora ssącego silnika, wiec jak najbardziej przez tą nieszczelność sterownik silnika może mieć problem z doliczeniem się prawidłowej...
Najłatwiej wykręcić czujnik temperatury paliwa i w to miejsce podłączyć manometr. Ciśnienie musi być pow. 4,6 na wolnych obrotach. Maksymalne ciśnienia, szczelność, ilości przelewu z wtrysków, podciśnienia, to już robota dla wiedzących czego i gdzie szukać.
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
Witam! Sprawdź testem przelewowym wtryski. Jeśli wtrysk mocno leje,to pompa WC nie jest w stanie podać tak dużej ilości paliwa i spada ciśnienie na listwie (u Ciebie -29Bar w stosunku do zalecanego), za duża korekcja 4,59 (dopuszczalne max.3). Należy też zmierzyć kompresje, zwłaszcza na 1 cylindrze. A czy silnik bierze olej? Zapalał na mrozie normalnie?...
Odczyt danych silnika niepracującego w czasie kręcenia silnikiem, Silnik 2,0Hdi RHY 2001 Wraz z awarią silnika Przestały działać centralne zamki i podnoszenie szyb. Obroty silnika 160 Napięcie zasilania 12,8 Status sterownika Zablokowany Układ elektr Otw Sygnał blok. odjazdu Sprzężony Synchronizacja wałka rozrz. OK Ciśnienie zmierzone 30 Mpa wymagane...
Witam! Poszukuję "domowego" kabla w cenie kilkuset złotych do samochodu z szyną CAN-BUS, którym byłbym w stanie odczytać tzw. "parametry korekcji dawki paliwa dla równomiernej pracy dla każdego z 4 pompowtryskiwaczy". Są to parametry tzw. korekcji dawki paliwa dla każdego z pompowtryskiwaczy, dzięki którym silnik pracuje równiej i ciszej. Więcej szczegółów...
muszę jednak odkopać temat korekcji bo raz jest dobrze a raz rozjazd ale po kolei, rozjazd w korekcjach jest tym większy im bieg jest niższy a obroty duże i obciążenie silnika niewielkie np. 3 bieg start z obrotów 1600 aż do 3000 a korekcje idą w kosmos np. obroty cyl1 cyl2 cyl3 cyl4 1600 +0,2 -0,3 +0,1 -0,2 1800 +1 -0,98 +1,1 -1 2000 +1,5 -1,45 +1,55...
Witam. Pacjent pali bez problemu, jedzie ok ale przy wciśnięciu gazu do oporu spada ciśnienie na listwie. Wygląda na padającą pompe wysokiego ciśnienia. korekcje na wtryskach 0,5-0,7 na jednym 2,0. Dymu brak czyli brak paliwa. W filtrze paliwa troszkę większych piłków ale bez sząłu plus po wylaniu zawartości oczka jakby olej w wodzie( nie wiem takie...
poziom oleju jest kontrolowany elektronicznie W nowszych może i jest kontrolowany, tu co najwyżej wskaże za niski poziom. Kup miarkę i wsadź tam gdzie jej miejsce. zy w przypadku gdy dpf szwankuje to rośnie poziom oleju przez wtrysk paliwa Tak często jak to sprawdzić Diagnostyka Czy przy wymianie oleju należy się kierować tylko instrukcją odnośnie...
Dzisiaj zrobiłem test. Wziąłem czujnik spalania stukowego do kabiny samochodu. Podczas jazdy (w czasie dużego otwarcia przepustnicy) lekko uderzałem w niego metalowym przedmiotem. Efekt - kod 18 się nie wystawił. Wnioskuję zatem, że jeśli czujnik jest wkręcony w blok silnika to wykrywa dużo różnych stuków i ECU nie może sobie z tym poradzić i wystawia...
Więc tak, przepustnica pomijająca intercooler jest sprawna, testowałem jej szczelność i pracę klap podciśnieniem ze strzykawki, potem testem klap w lexii - wszystko gra, klapy chodzą, membranki całe, trzyma podciśnienie. Przepustnica wyczyszczona solidnie. Szarpanie występuje ciągle, najbardziej po nagrzaniu, kiedy dawka paliwa spada z racji temperatury....
Dokładnie, blisko zera będą pompki w dobrej kondycji. To bzdura ! Masz mierne pojęcie na temat pompowtryskiwaczy. Komputer zawsze robi bilans w kierunku zera. Dlatego lepiej zrobić i zapisać logi dynamiczne. Bo nikt nie jest w stanie jednocześnie spojrzeć i zapisać pomiar 4 pompek. Bilans w kierunku zera?? Blok 13 to kontrola równomierności pracy silnika...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Nie mowię tutaj o oscylacji jak na PB ale wychodzi na to że jak ustawi sonde na 0,5V co też można powiedzięć zrobił to wg was będzie mocno stabilnie stała na 0,5V na luzie na LPG? Bo na to wychodzi że wg waszej teorii da się ustawić tak reduktor i register (no i mikser) żeby otrzymać stabilne napięcie. Poza tym wiem jak działa sonda i wiem że ma być...
Tylko elektroniczne przepływomierze paliwa da się kalibrować. Przepływomierze mechaniczne- analogowe nie są dają się kalibrować ale błąd ich pomiaru nie powinien być wielki. Uu mnie 1-2 %. Ja mam głównie urządzenia mechaniczne VR-04 z firmy INTEX na ciągnikach Ursus i Perkins i muszę przyznać że jestem bardzo zadowolony z rezultatów ale te elektroniczne...
Co myslicie w sprawie opisanej poniżej? jak dla mnie ciekawa sprawa. Komplikacja konstrukcji współczesnych silników z zapłonem samoczynnym (diesla) spowodowała znacznie większe obciążenia mechaniczne materiałów konstrukcyjnych. Jednym z czynników "wysilenia" konstrukcji jest zastosowanie ciśnień wtrysku na poziomie 1000-2000 bar. Ciśnienia te wytwarza...
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
To normalne że wał przesuwa się osiowo w karterach w chińczykach. Z jednej strony to wina dokładności wykonania (pasowanie czopu pod łożyska), a z drugiej to wina zastosowania łożysk z luzem normalnym zamiast C3, doprowadzający do pracy łożyska z oporami co w następstwie wybija (wyślizguje) czopy na wale. Chyba że są duże luzy promieniowe. Głównym problemem...
Na wstępie tego posta chciałbym poinformować dlaczgo dołączyłem się do dyskusji: mianowicie wszystkie posty deux.ex.machina według mnie wyglądają jak ofensywa na nowsze wersje Windowsów i próba udowodnienia, że owe nowsze wersje nie mają NIC nowego do zaoferowania. Bo mają i to sporo, nawet dla kogoś takiego jak deus.ex.machina (bez urazy, chodzi mi...
Witam, Mcg1ver, najwyrazniej nie wiesz po co jest ta sonda lambda. Nie nalezy jej likwidowac. Konik83 ma racje. Bedzie ona normalnie dzialac, tzn. bedzie probowac dostosowac ilosc paliwa do zwiekszonej ilosci powietrza. Pytanie tylko, czy kalkulator ma przewidziany dostateczny zakres korekcji. Prawde mowiac, watpie. Mozesz sprobowac mu pomoc zwiekszajac...
...przecież napisał: nic konkretnego z tych korekt nie można wywnioskować. Wtryski 1 i 2 mają skrócony czas wytrysku, 3 i 5 mają wydłużony, a 4 jest zbliżony do średniego czasu wtrysku. Niestety nie wiadomo jaki jest ten czas wtrysku i w jakich warunkach, dlatego nie można stwierdzić czy czas jest wydłużony, by wyrównać ilość podawanego paliwa (różny...
Pompki na reklamacje, albo wsadzili Ci za duże końcówki albo źle ustawili, one leją paliwo jak z konewki. Dodatkowo, odepnij złącze pompo wtryskiwaczy na głowicy i dokonaj pomiaru kompresji. Dodano po 3 ąt synchronizacji w pobliżu zera. Gdy kąt przestawiłem w okolice -6 stopni silnik zacząl równiej chodzić i ciszej korekcje były wtedy w pobliżu zera....
Mniej mieszanki spali się szybciej. Więcej mieszanki pali się dłużej. Mało mieszanki to duże podciśnienie w kolektorze dolotowym, więc i małe wyprzedzenie zapłonu. Małe podciśnienie to dużo mieszanki, więc wyprzedzenie należy zwiększać. Tak mi napisał jeden Pan :) Ale nie napisał ci jednej , bardzo waznej rzeczy: otóz przez pomiar podciśnienia w kolektorze...
Napisze ktoś konkretnie w jednym poście (mam na myśli zaawansowanego mechanika) jak zrobić aby ciepły silnik TDI (AGR czy jaki kolwiek inny) zapalił na 'dotyk' (jak w temacie) a nie 6 storn o tym a może to, a może tamto. Napewno wszyscy będą zadowoleni. 1. Najlepiej i najskuteczniej - korekcja dawki rozruchowej, nie chodzi o większą ilość ale o obroty...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
pomiar ilości paliwa ilości paliwa toyota odczyt ilości paliwa
power acoustik zasilanie manipulatorów integra odtwarzacz trzeszczy
briggs stratton nierówna praca kamera samochodowa rejestrator
Jak wyjąć rolkę papieru w HP LaserJet 3020? Kompatybilność pokrywy skrzyni korbowej Oleo-Mac GS 370/GS 451 z modelem 937