Witam po dłuższej przerwie... Poobserwowałem auto i okazuje się, że byłem w błędzie. To nie czujnik temperatury. Teraz jak są wysokie temp. z autem nie ma żadnych problemów. Nawet korekta wtrysku paliwa się poprawiła bardzo znacznie i Vida pokazuje już korektę raptem góra -/+ 0,5 g, zatem wychodzi na to, że mieszają świece żarowe, bo ECU notorycznie...
W tym co piszesz jest wiele prawdy. Trzeba jednak wziąć poprawkę na to, że czasami sprzęt serwisowy ma ograniczenia działające na zasadzie - "pan ma wersję mint, komputer jest dopiero od wersji wyżej, nie włączymy tego, nie da się" i możliwe, że mówiąc to nie skłamią. Ale czego nie zrobią oni, zrobi ktoś inny;) Pozdrawiam
Witam Koledzy pomóżcie. Założyłem licznik z pełnym fisem. Nie wspominam o problemach z immo ale to na inną dyskusję. Problemem jest wskazanie prędkości. Nowe zegary VDO (stare jaeger) zawyżają prędkość o jakieś 10 km/h i ilość przejechanych kilometrów sie nie zgadza. Czy jest jakaś opcja korekcyjna, adaptacyjna w vag-com żeby można było to skorygować?...
Witam Temat zakonczony, tak na przyszlosc to liczba impulsow na kilometr zapisana jest w adresach 68 i 69. Aby ja odczytac wystarczy z hex zamienic na dec i gotowe. Pozdrawiam Grzegorz
Witam, U mnie problemem było falowanie obrotów na zimnym silniku a jego przyczyną był uszkodzony EGR (nie był on nawet mocno zabrudzony tylko się przycinał). Jeżeli chodzi o korekty wtrysku to są to tylko wartości wynikające z pracy całego silnika, mogą pomóc w znalezieniu usterki ale nie bazowałbym tylko na nich, np. jeżeli autko kopci, nie ma mocy,...
Zalej czyscika do paliwa Lucas oil dostępny niestety tylko na alle.
WITAM Potrzebuje kupić dobry i sprawdzony w praktyce zestaw (interfejsy + oprogramowanie) do korekty przebiegu kilometrów w autach, chodzi mi o taki który wszystko robił by przez złącze diagnostyczne (mile widziana obsługa w jezyku polskim) -gdzie takowy zakupić i z jakimi kosztami sie ta przyjemność wiąże??? Powiedzcie co myślicie o tych interfejsach...
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Nie trzyma skali czy skala "pływa" tzn. przy jeden kopii mamy +1mm a przy kolejnej -2mm? Jeżeli błąd jest powtarzalny to można skorygować kodem 065 (skan wzdłużny pozycja 1, skan poprzeczny poz. 2), zmiana co 0.1% w górę i w dół. W przeciwnym wypadku należy poszukać lepszego serwisu, bo w grę wchodzą sprzęgła, silnik, optyka.
Trudno to w analogowym wychylowym, na silniku krokowym to łatwizna test zagarow i korektę zrobisz
Po korekcie km.?
Nie możesz przesadzić. ECM silnika zapamiętuje motogodziny jego pracy. Są niemożliwe do usunięcia. Wizyta w serwisie z podłączeniem kompa serwisowego i ocena stanu licznika, wykryje odstepstwo od sredniej... pozdrówka
Nie, no jak? Względem czego miałby się skalibrować? To jest ręczna korekta.
brak odczytu pamieci lub bledna zawartosc pamieci. Ogolnie blad przy korekcji;
Korekta km. i się wysypał. Jaki przebieg?
Czy wystarczająco długo silnik pracował na zamienionych wtryskach? Po zamianie jeżdżę cały czas, zrobiłem już kilka tysięcy km, a korekta bez zmian.
Masz klasyczne objawy źle działającej instalacji gazowej. Że to najprawdopodobniej Omegas nie znaczy że nie może się zepsuć. Czasem trzeba nawet kilkadziesiąt km zrobić na benzynie żeby korekty wróciły do normy.
Nie no to jest raczej kwestia kolejnych 50 tys km.
Możesz pasować od innego- czyli szukasz po podobnych parametrach silnika i korygujesz go do swojego auta. Masz zgrać tak parametry aby czasy wtrysku benzyny były takie same na benzynie i gazie, Korekty dokonujesz jadąc autem ze stała prędkością około 100 km/h po w miarę równym terenie. Bez tej korekty gaz przesteruje mapę paliwową.
Po korekcie licznika w Santa Fe II 2.2 CRDI licznik przestał działać. Nie działa obrotomierz i prędkościomierz, nie liczy kilometrów. Mój samochód jest anglikiem więc licznik licznik mierzył w milach a po korekcie na liczniku wyskoczyły kilometry. Czy źle wykonana korekta mogła spowodować te wszystkie usterki. Czy jest jakaś możliwość przestawienia...
błędy usunięte samochód odblokowany teraz proszę o korektę na około 130tyś bo jak było 800tyś tak jest nadal autko to zlepek licznik z automata 3.0l BSI też grzebane nie mam już cierpliwości do tego autka :cry: pozdro.:cry:
Olej pali? Świece żarowe działają? Korekty wtrysków?
Właśnie wymieniłem licznik bez obrotomierza na taki z obrotomierzem w picanto II 1.0 z 2012roku i wszystko działa tylko trzeba zrobić korektę kilometrów chyba że ktoś wymieni sobie jeszcze wyświetlacz w moim przypadku licznik pokazuję mi spalenie chwilowe ,całkowite kilometry do tankowania. W sumie wszystkiego jest ok Raport: Od kiedy to wymiana wyświetlacza...
Aby energia potencjalna akumulatora (jego wagi na wysokości na ziemią) była równa energii zgromadzonej jako ładunek tego akumulatora 32kg 120Ah 12V. Trzeba by go unosić na wysokość około 16,5 km. (Z korektą zmiany g wraz z wysokością pewnie bliżej 17km).
masz licznik z imobilajzerem,czy bez, tak czy owak jest to do zrobienia zadzwoń do tych co robią korekty liczników (kilometrów)
A to nowe to jakieś idioto-odporne że nie trzeba ich stroić? na gazie pracuje dobrze Taa, a ta korekta długoterminowa nie mieszcząca się w zakresie regulacji to niby na benzynie?
W jaki sposób to zrobiłeś ? Przeprowadziłeś korektę licznika do 000000?
Pokazał oryginalny przebieg, a tak na poważnie jak wyżej, korekta licznika
Proponuję na początek zmniejszyć przerwę na świecy do 0.9mm. Podłączyć się pod to auto za pomocą jakiegoś najtańszego ELM-a,przejechać się na benie na średnim obciążeniu jakieś kilka kilometrów i sprawdzić korekty długie. Potem w ten sam sposób pokonać to na gazie i porównać korekty. Najlepiej na płaskim odcinku z lekko naciśniętym gazem-liczy się powtarzalność.
Tak pętla regulacji kąta wtrysku wykorzystuje sygnał z czujnika wału i właśnie sygnał z wtrysku sterującego. Na jego podstawie ustala faktyczny kąt wtrysku i koryguje go w razie potrzeby. Jak brak sygnału kąt ustalany jest na ślepo z mapy. Więc pewnie teraz masz lepiej ustawioną pompę i wartość ustawiana z mapy nie wymaga korekty albo bardzo małej
Witam Jeździłem autem na LPG dość długo na ubogiej mieszance (tak ustawili gazownicy). Na dzień dzisiejszy długoterminowa korekta czasu wtrysku dla benzyny wynosi 15,6%. Teraz cały czas jeżdżę na benzynie od około 200 km. Na benzynie sonda lambda oscyluje i krótkoterminowa korekta czasu wtrysku jest na poziomie +-3%. Mam zatem pytanie czy długoterminowa...
Ponownie przeproszę za post pod postem, myślę że możemy zacząć mówić o jakimś sukcesie. Dzisiejszy przejazd z nowym filtrem powietrza, zrobione z 10-15 km, korekta długoterminowa 6%, a krótkotrwałe chodzą z zakresie -3/+6%, na wolnych obrotach -3/+3%, korekty już nie latają jak chcą i na pewno nie w takim zakresie jak wcześniej. Co o tym myślicie? Dodatkowo...
Witam mam pytanie tak jak w tytule. Muszę zrobić korektę licznika w toyocie Prius 2 Cel prosty po 300 tyś stoi nie nalicza kilometrów. Serwis rzekomo liczy sobie za naprawę 4 tys zł to szok !! Jak ktoś mi zostawi na liczniku 100 km to licznik zacznie liczyć od nowa. Problem tylko nie wiem czy to całkiem legalne. Oczywiście udam się na stację diagnostyczna...
Pacjent peugeot 508 2.0 bluehdi. FAP wypala się co 120 km . Błędów brak , korekty wtrysku w normie . Moc ma nie kopci . Jakieś pomysły? Paliwo? Zaczęło się nagle . FAP zapchany w 15%.
Możesz spojrzeć jeszcze w korekty ? I jeszcze dopytam, piszemy o wtryskiwaczach Siemens - Continental ?
Gumki na pompkach nie koniecznie muszą się pokazać w korektach i często nie wychodzą (paliwo schodzi powoli i nie ma większego wpływu na korekty). Jak nie zaglądane było do gumek pompek przez 200 tyś km to już czas bo one tyle wytrzumją. Jak demontowałem u siebie przy stanie 205 tyś to oringi miały wytarcia takie że aż były płaskie miejsca. Na pompowtrysk...
dzisiaj ( przebieg 290 tys. Instrukcja zaleca co 40-60 tys. km kontrolę luzu zaworowego i w razie potrzeby stosowną korektę. Osobiście właśnie tak bym postąpił.
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Wartość wynosi 1. Z tego co wiem, fabrycznie powinna wynosić 0. Ta wartość się zmienia tylko przy korekcie licznika po OBD, korekta jest możliwa tylko "w górę". Nie można wykluczyć wariantu ekonomicznego - tj. "korekta" przebiegu w ECU, wgranie czystego wsadu do licznika, wykonanie procedury dopasowania licznika (PROXI). Masz tam też parametr stan...
Takie rzeczy często wychodzą po nieudolnej korekcie przebiegu. Opcji jest kilka albo korekta przebiegu do poprzedniej. Albo nowy licznik i też grzebanie we wsadzie by auto go przyjęło i też korekta bo raczej przebieg z dawcy nie będzie się zgadzał.
Do sprawdzenia luzy zaworowe oraz korekta długoterminowa.
A nie mylisz czasem chodzenia na 3 gary z nierówną pracą przy zmasakrowanej dwumasie? Bo czasem tak telepie od dwumasy, że można myśleć, że to brak zapłonów. Ale to widać w korektach podczas nierównej pracy jako losowe zmiany korekt w dużym zakresie.
Problem rozwiązany - trzeba było zmienić parametry pracy silnika (korekta softu). Teraz spala 5l/100 km.
To diagnostyka kompem, sprawdzenie kompresji, ciśnienia jakie bije pompa, korekty wtryskiwaczy (ale to tak średnio miarodajne jest i zazwyczaj dopiero na stole wychodzą kwiatki).
Z16SE to to samo co X16szr tylko zamiast jednopunktu dołożyli wielopunkt by spełnić wyższe normy Euro. Widzę że masz Valteki czerwone. Wymień na nowe (są tanie) lub zregeneruj- są zestawy naprawcze ale musiałbyś mieć czujnik zegarowy by ustawić skok tłoczka na 0,4 mm . Ja sobie regeneruję w jednym z aut a nieraz tylko korekta po kilkunastu tysiącach...
Witam Czy jest ktoś na forum, kto zajmował się tematem "korekty wskazań prędkościomierza" ? (NIE CHODZI MI O KOREKTĘ LICZNIKA (km)) Już wyjaśniam o co chodzi. A więc jak wiadomo, liczniki elektroniczne wraz ze wzrostem prędkości, zawyżają prędkość. Jest to celowa "polityka" producentów. Ja chciałbym "przeskalować" licznik tak aby już "nie oszukiwał":D...
RegFasty, w takim razie ten mnożnik coś nie bardzo w szczególności początkowy, być może Regi wymagają regeneracji (nie posiadają kalibracji a wymienia się tylko tłoczki) Ile to przejechało na nich km? Odetnij dotryski, ustaw na drodze mnożnik jeszcze raz, po czym nie koryguj nim a korektami obrotów. Dodano po 58 Plik wklej przez dodanie rozszerzenia...
Kochani dzień dobry :) Pacjent Toyota Avensis T25 2.0 d-4d 116 km wtryski sprawdzane programem techstream Korekty bieg jałowy 800rpm: #1 - 1.722 #2 - 0.159 #3 - -0.466 #4 - -1.2 Tak, korekty rozjechane ale podpowiedzcie mi co teraz robić i co oznaczają dane korekty, czy wtrysk 1 i 4 są do regeneracji? Dodano po 34 samochodem dziwnie się jeździ, wrażenie...
Ale czy wtedy sonda by nie pokazała błedu? Raczej nie, tylko korekty będą rozbieżne na uszkodzonym wtrysku.
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
korekta licznik kilometr kilometr nabijać kilometr corsa kilometr
ładowanie ogniwa lifepo4 renault magnum automat macbook windows
yamaha qs300 watomierz analogowy
Brak dźwięku na projektorze - przyczyny i rozwiązania Stabilizator napięcia SVEN 320W - czas włączenia