niezbedna korekta poczatku wtrysku, jesli korzystasz z VAG-COM masz funkcje graficzna i dokladnie dokonasz korekty.
No to teraz obaj się chyba czegoś nowego dowiedzieliśmy ;-) W moim pasku B4 był zamontowany zestaw z TRZEMA wyświetlaczami. Był, bo niestety padł w nim układ Motoroli, którego koszt zakupu mijał sie z celem :-( Obecnie "ziutam" na zestawie wskaźników od B3 z jednym LCD i obrotomierzem z prawej strony (zamiast wskazówkowego zegarka). Dzięki za korektę.
Podejrzewam, że szarpie ci na gazie, a na benzynie nie, więc sprawdź przewody zapłonowe, najlepiej wieczorem uruchom silnik i podnieś maskę, bez oświetlenia przyjrzyj się czy po przewodach nie skaczą iskry, by być pewnym możesz zwilżyć przewody wodą jakimś rozpylaczem do mycia szyb. sprawdź też kopułką i jej wnętrze. Dodano po 3 Jeżeli to nie będzie...
dzięki za pomoc...rozrząd kompletny był wymieniany miesiąc temu. W najbliższym czasie udam się do mechanika w ramach gwarancji na korektę kątu synchronizacji.
Jak zewrzsz przewody od czujnik paliwa wskażnik ma sie wychylić na maxa jesli dzieje sie inaczej to sprawdż instalacje lub problem masz w liczniku może już coś było rzeżbione wcześniej przez jakies nieudane np.korekty.
Podejrzyj pracę pompowtrysków, miałem ostatnio też podobny przypadek na niedogrzanym silniku, brak mocy i siwy dym, winne były dwa krzywe korbowody. Okazało się, że auto na dachu leżało, po osiągnięciu temperatury powyżej 70 stopni wszystko pracowało katalogowo. Dodano po 1 Ale nie wiesz na jakim paliwie klient jeździł podejrzyj korekty pompowtrysków
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
Ja wlałem do zbiornika preparat do czyszczenia pompowtryskow i jest jakby lepiej. Zobacze po ponownym zastanowieniu. Jestem prawie pewny ze to wktyski leja i stad szarpanie Dodano po 1 A po wymianie uszczelniaczy na pompkach mam rozjechane korekty :/
No nie wiem czy moduł komfortu! Padł silniczek albo driver . Nie rozumiem dlaczego ludzie bawią sie w naprawianie, jak nowa blokada w aso kosztuje 400zł! Programujesz bez problemu ( bo virgin) i spokój przez nastepne lata! Znam super elektronika, który zamienia miejscami switche i działa! huura kasuje jak za nowy, a naprawa wygląda jakby ktoś przebite...
Korekty wtrysków sprawdziłeś?
a co można powiedziec? na podstawie czego? napisz jak wygląda wykres ciśnienia doladowania. co znaczy nie dymi za bardzo? tzn. dymi czy nie? zobacz jeszcze jakie są korekty wtrykiwanych dawek na poszczególne cylindry.
Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Przepraszam kolego, korekta. Musisz go wyjąć jakoś do siebie. W tej blasze która jest od wewnętrznej strony drzwi, są takie gumowe zaślepki, po odsunięciu szyby na pewną wysokość w jednym z tych otworów powinien być (nie łatwy) dostęp do tych kołków. Pomyliłem auta pisząc poprzedni post.
Kont wtrysku bym zmienił (zmniejszył) i sprawdzał co się dzieje -metodą prób i błędów drobna korekta. Dlatego się pytałem o przyspieszenie obroty silnika. Pomiary tylko na rozgrzanym silniku. Nic więcej nie doradzam bo mnie zlinczują. Powodzenia.
Drobny, aczkolwiek znów niebezkosztowy incydent się wydarzył. Ale po kolei… Odezwał się do mnie na priva użytkownik Xxxx30 z informacją, że pomoże. Problem, bo jest z Poznania, ja z Kwidzyna, skromne 270km w jedną stronę. Ale jako że był weekend pomyślałem sobie, że pojadę do tego Poznania, zabiorę dziecko na targi motoryzacyjne, licznik naprawię....
mozesz zmienic wytrysk z najwieksza korekta na + z wytryskiem z najwiekszym - Kosztuje Cie to tylko podkladki i uszczelniacze, a dowiesz sie cos o silniku, bo korekty nie odzwierciedlaja tylko i wylacznie stanu wtryskiwaczy. mozesz miec na ktoryms garczku gorsza kompresje i korekta sie zmienia, padnieta dwumasa tez powoduje rozjad korekt itd
Witam mam taki problem ze prawie za każdym razem po odpaleniu zimny/ciepły troche buja autem przez kilka sekund ogólnie to bipy na jałowych na 4 cyl sa około -30 -40 coś takiego ale tez nie zawsze bo nie raz jak po przygazowaniu sa koło 0 ale za chwile wracaja na -30 natomiast jak jade to bipy są ok ale pojawiają sie tylko ze na plusie na 1 cyl są...
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
Wartości parametrów sterownika Bingo-M mam w miarę dobre. Można byłoby jeszcze poeksperymentować ze zubożaniem mieszanki w czasie hamowania silnikiem (cut-off) - tylko ostrożnie i w granicach rozsądku, bo w przeciwnym razie będzie szarpać po puszczeniu gazu i ponownym jego dodaniu. Ewentualnie można jeszcze przestawić typ jazdy na oszczędny bądź też...
Dokładnie kolego, parę dni temu (dosłownie) przerabiałem temat z komputerem ajm i silnikiem awx (inne pompki) Ajm był po programie wiec awx szedł jak rakieta - na trzecim biegu w ogóle nie trzymał asfaltu, ale BIPy były na poziomie 110 do 127(poza możliwością regulacji) Wnioski nasuwały się dwa: albo pompki do ... albo korekta map pompek. Poszedłem...
Podepnę się pod temat. Mam podobny przypadek a Audi A6 z silnikiem TFSI 2.0 Na wolnych nie równo pracuje , Czasy wtrysków ok 0.8-1 ms ,MAF 2,2 Korekta lambda wynosi wtedy 25-29 % do czasu złapania pierwszego błędu 008825 - Leak in Air Intake System Wtedy obroty się stabilizują i korekta spada do 10-15% z czasem dochodzą koleje błedy: 001287 - Idle Control...
Korekta służy do ustawienia rozrządu , w wypadku gdy nie można ustawić blokad można dokonać minimalnej korekty . Jeżeli ustawienia się zgadzają i blokady pasują prawidłowo nie dokonuję się regulacji . Jeżeli będzie rozregulowane ustawienie czyli regulacja koła rozrządu będzie poza zakresem , objaw będzie taki sam jak przy uszkodzonym czujniku położenia...
Witam mam problem- trzesie silnikiem na biegu jałowym czasem minimalnie lub raz na jakiśc czas na cipło mniej wyczuwalne. zimny chwilę chodzi normalnie po chwili zaczyna trząść. Umnie przy pierwszym pojawieniu się objawów ciężko odpalał - podłaczenie do kompa korekty wtrysków totalnie rozjechane - sprawdzenie wtrysków na maszynie wynik pozytywny wymiana...
dokładnie opór jest co kawałek obrotu.znaki pokrywają się na skrzyni z górnym wałkiem ..problem ze nie mam czujnika zegarowego.coś było kombinowane z pompą napewno.wydaje mi się zę sie rozstroiła.w tej chwili pompa jest na maxa w prawo na tych fasolkach i co mnie dziwi nie można jej cofnąć w stronę silnika ,jakby coś ją trzymało.koła żadnego nie odkręcałem...
Panowie problem nastepujacy. Auto swiezo kupione,przy przyspieszaniu zaczyna szarpac,dzieje sie tak zwlaszcza przy nizszym zakresie obrotow. Komputer nie pokazal zadnych bledow. Korekty wtryskow ok,jednak stwierdzono zla dawke na 3cim pompowtrysku. Zmieniony zostal na uzywany lecz sprawdzony,nowy filtr paliwa i zero poprawy. Poprzedni wlasciciel mowil,ze...
skutków ubocznych nie będzie W tym akurat nie, ale to droga na skróty. Tam się sprawdza tylko emulacja "masa" czyli symulacja uszkodzenia sondy, żeby nie ruszał korekt, ale ważne jest też podłączenie "emulatora", czyli masa dla sterownika gazu z tego samego punktu co dla ECU, czyli z bloku silnika a nie z akumulatora jak to jest w 99% przypadków, bo...
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
Witam... Mam taki problem...Posiadam ten oto program VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (oczywiście CHINA) i do tego kabel... W ponad dziesięciu Golfach,passatach i ostatnio nawet w A4 2003 rok udało mi się zrobić korektę licznika,zero problemów... A ostatnio w mojej A6 C5 2000 rok tak z głupot chciałem se "cofnąć licznik" i lipa.... Nawet klemę zdejmowałem...
Witam Od 2 miesięcy borykam się z moją instalacją LPG, passat 1.8 (silnik ABS) 1-punktowy wtrysk 93r. Założyłam instalację LPG Lovato z kompem AL-700. Wszystko niby ok - na trasie pali mi jakieś 10l/100 km (przyjmuję ten wynik za prawidłowy), ale szokuje mnie spalanie po mieście 18,5l/100 km. U gazownika byłam kilkakrotnie, ale to buc. Analizy spalin...
Witam, Chciałbym jeszcze zapytać, czy przy problem z wiązką nie powinny pływać korekty na pompowtryskiwaczach i dlaczego problem nie występuje na zimnym silniku? Pożyczyłem sprzęt do diagnozy, przeanalizowałem logi i nie ma do czego doczepić się (korekty są cały czas na tym samym poziomie: -0,09; -0,05; 0,24; -0,09). Znalazłem jakiś półśrodek na powyższy...
Jak pierwszy raz zmieniałem u siebie licznik, na taki z MFA, nauczyłem się korygować przebieg. VAG Commander 1.4 China. VDO poszło jak z płatka. I miesiąc temu u koleszki w TT tak dla draki chciałem się popisać, jaki to mądry jestem, przestawiłem o 3 kilometry. 600zł mnie kosztowało i nadal jest coś nie tak. Magneti Marelli. Już się pozbierałem, he,he......
Witam, może ktoś pomoże. Mam paska 1,9 130 km. z 2001 r kupiłem zegary z pół fisem z 2004 r zgraliśmy z sąsiadem wsad ze starych zegarów, przepisaliśmy do wsadu z nowych w odpowiednie miejsca ze wzoru ściągniętego z neta i niestety mamy problem z kodowaniem immobilisera. Jak udało się coś pokombinować że auto odpaliło to zegary miały słabe podświetlenie,...
Sprawdzę na razie ten pas, bo był zmieniany 28 maja 2014. Jeśli był trochę przestawiony już w korekcie to będą właśnie takie problemy, odczyty też mogą być złe jeśli zła korekcja jest przy pasku, bo wtedy dostaje " lewe powietrze " a co do kompresji to sprawdzę tą kompresje w środę. Dziękuje za sugestie :). Teodor85: jak oni sami nie wiedzą co mają...
kolego dorotczew poradziłeś sobie z tym Passatem ? czy skończyło się na drugim liczniki i korekcie pod podobny przebieg./ mam b5 z 96r. z takimi samymi objawami mokre kable pod fotelem kierowcy okno nie domkniete bylo i przebieg sie zresetowal na niecale 200 tys z ponad 300 , od razu klienta z przegladu wywala z takim licznikiem :) heh ps. i tez mam...
I jak udało się rozwiązać problem. Mam takiego samego Passata 2.0 TDI BMR sterownik Siemensa. Jak go kupiłem rok temu to zdziwiło mnie że często włącza się wypalanie DPFa przez co zwiększał się systematycznie stan oleju (ropa leciała do oleju). Miesiąc temu DPF umarł i dałem go usunąć. Został elektronicznie wyłączony i mechanicznie usunięty. Po kilku...
myśle dać pompowtryski do sprawdzenia ale według kompa są w normie co prawda jeden ma większą korektę . Bardzo słusznie myślisz, bo wszystkie mają być takie same bądź przybliżone i jeśli jedna będzie za duża korekta niż pozostałe, to również powoduje problem z rozruchem i tutaj bym szukał przyczyny. Komputer też by się przydał tutaj, bo bez kompa nic.
wiesz może jak ? nie ma vaga tylko jakies inne oprogramowanie z tego co widziałem Dodano po 2 o dzięki za pomoc sprawdzone i mam nr teraz taki problem że nigdzie nie ta takiego do kupienia z tym numerem więc poszukuje licznika do passata b5 fl automat 1.9 tdi nr licznika 3b0920849a pełny fis, mam pytanie znalałem 1 licznik z tym numerem tylko ze 2,5...
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Nie wiem ile min ale na pewno z 5 min aż dostanie odpowiedniej temperatury. Jak już wcześniej napisałem co masz do sprawdzenia, to zerknij również na korekty wtrysków na zimnym. Tak czy siak VCDS potrzebny.
Pacjent strasznie dymi biało niebieski kolor zapach niespalonej ropy. Na zimnym silniku pali na dotyk i równo pracuje. Passat miał wymienione turbo oraz zregenerowane pompowtryskiwacze, korekty wygladają dobrze. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Witam. Chciałbym was zapytać czy macie może jakieś pomysły co do mojego problemu, a chodzi o Passata b5 1.9 AVF 130km, 2004r samochód ogólnie dużo pali bo kiedyś było 5.8/6.5 max a teraz 7.5 to min, a w mieście nawet 10 gdzie kiedyś było ciężko 8 wyciągnąć. Na postoju zauważyłem że na zimnym silniku jest czasem 0.7/0.8 a jak się rozgrzeje to tak z 1.0/h....
Witam wszystkich. Przejrzałem cały Polsko języczny Internet i pół Angielskiego i nie znalazłem odpowiedzi. Volkswagen Passat B7 z 2010r z silnikiem 1.6 TDI i mocy 105km przebieg 285tys/km(na liczniku) Wracając z pracy na autostradzie zauważyłem nagle za sobą wielką siwą chmurę. Zwolniłem i usłyszałem także dźwięk podobny do walnietej panewki. Auto na...
Passat B5Fl 2004 1.9tdi avb 101 KM Siemka. Szukałem podobnego tematu ale nie dałem rady bo często występuje brak rozwiązania problemu. Zaczynając od początku. Na starych pompowtryskach auto stopniowo ciężko paliło na ciepłym silniku co by mogło wynikać ze starego rozrusznika. Po wymianie na regenerowane ale mocniejsze pompki (+korekta mapy) auto na...
Oczywiście "a świstak zawija". Każdy lubi coś miłego usłyszeć na dobranoc. A na poważnie , jeżeli na przewodzie między reduktorem a mikserem nasz śrubę (jeżeli niemasz to zamontuj) z manualną regulacją maksymalnego wydatku gazu to zrób tak: ustaw na ciepłym silniku 3000 obr. zacznij dokręcać śróbę aż usłyszysz że silnik zaczyna tracić moc wtedy odkręć...
Wykręciłeś cały aparat. No to masz lipe. No to tak: NAJWAŻNIEJSZE: Wał silnika musi być tak ustawiony żeby pierwszy tłok był u góry (musisz znaleźć oznaczenia albo na kole pasowym albo przy łączeniu skrzyni i bloku silnika powinna się znajdować plastikowa zaślepka po djęciu której widać koło zamachowe a na nim oznaczenia - ustaw na 0, największa kreska)...
czesc, usluga sama w sobie jest legalna i bardzo potrzebna, zawykonywanie tego typu uslug z tego co wiem w PL i w D nie ma konsekwencji prawnej, w D nalezy tlko pouczyc wlasciciela o tym ze o korekcie licznika musi poinformowac nastepnego wlasciciela i na tym koniec usuga jak usluga dotyczy czesci elektronicznych i "powinna" byc wykonywana przy wymianie,...
Witam. Widzę, że są ludzie zainteresowani sprawą. Za chwilę wkleję list, który wysłałem na skrzynkę do urzytkownika "lisztwank" Tak więc będzie on w stylu odpowiedzi do jednej osoby. Wstyd mi sie teraz zrobiło, bo Pytasz, jaką instalację posiadam w swoim samochodzie. Tak rzadko zaglądam pod maskę, że zapomniałem, ale zaraz zobaczę do papierów i podam...
a nie było przypadkiem robionej korekty?
Mam drobne nieprawidłowości w pracy silnika (drgania na wolnych obrotach) i duże spalanie LPG (ok.13 litrów w mieście i na trasie - nie ma znaczenia deptany czy nie). Czy na podstawie tych danych można przyjąć, że sonda lambda jest wykończona czy raczej szukać przyczyny gdzie indziej (korekta miejscami jest +25%, chwilami napięcie jest 0V a momentami...
Witam! Też bym proponował sprawdzenie rozrządu znaki muszą sie zgadzać no i proponował bym ustawić początek wtrysku i wyprzedzenie ale do tego potrzebny jest wag. po każdej wymianie rozrządu trzeba dokonać niewielkiej korekty z ustawieniem początku wtrysku i sprawdź czy pompa daje dobre cisnienie
Sprawdzic korektę wtrysku paliwa -2 do 2
Najprawdopodobniej przy korekcie przebiegu ktoś posypał licznik. Ale kto inny naprawiał i wywalił immo z ECU bo nie chciało mu się zgrywać wszystkiego do kupy. Ale pytanie teraz zasadnicze czy ty na pewno chcesz to robić, bo nie sadzę aby ktoś zrobił to za mniej niż 500zł.
W tych też, mam u siebie audi z takim silnikiem i musiałem zrobić korektę dawki. Co do rozszerzalności to raczej myślę że problemem jest poprzeczne ustawienie pompy.
Jeszcze pytanko. Wtryskiwacze magic jet mam zamontowane poziomo, a słyszałem że najlepiej pracują pionowo, czy to powinienem zmienic. Są zamontowane przy metalowej rurze od układu chłodzenia, która się nagrzewa do 90 stopni, czy ma to duży wpływ na pracę wtryskiwaczy ( zły wpływ na cewki od wtrysków, bardziej nagrzany gaz przy wyjściu,) Pionowe położenie...
Dzięki Kolego za odpowiedź! Wiem, że to dziwne, może i jest zepsuty reduktor, będę męczył gaziarzy tylko nie wiem, czy nie zrobią problemu z tego, że sam tam zaglądałem:( Fakty są takie, że gdy auto jest zimne, to temperatura reduktora i gazu jest identyczna, więc wskazania czujników raczej ok. Odpalam silnik, temp. reduktora wali w górę, temperatura...
raczej bym szukał przyczyny w ustawieniach mapy,a pozatym wystarczyło zaktualizować centrale do nowszego softu-strata kasy Kasy nie straciłem bo komp był na gwarancji i wymieniłem za free. Raczej na pewno to nie jest od ustawień modelu. Mapy schodzą się idealnie a czasy wtrysku i korekty krótkie i długie według vaga są jak należy.
Błędy odczytaj,ale prawdopodobnie dawka do korekty,więc odepnij wtyczkę od czujnika temp.i zobacz czy lepiej zapali.
Pomiary zrób jak się wylączy wentylator chłodnicy. 78C to malo i korekta w gr.13 wychodzi za duża.
BIP to inne dane, ale tego obecnie Ci nie podpowiem... Ok, dzieki za tyle . Spore te maxy - i + 2.8 na korekty , jesli mozesz podac skad czerpiesz wiedze bede wdzieczny . Dzis czytalem tu w innym watku golfa IV , ze 023 bipy moga byc do max 50 ,a korekty 013 do -1.5 +1.5 . Wychodzi na to ze paski maja wieksza tolerancje ,albo rozne jednostki miary...
Do tego co podał kolega ainal od siebie dodam, że turbo wstaje późno i przynajmniej ja co do tego nie mam żadnych wątpliwości (widać to wyraźnie w 011 dynamicznym jak i BS) a przyczyny szukaj w nieszczelnościach w układzie podciśnienia i druga ważna również rzecz, o której nikt wcześniej nie wspomniał, to sprawdzenie i regulacja potencjometru pedału...
Po podłaczeniu do KTS-a wywaliło też błąd ubogiej mieszanki i błąd korekty chwilowj bo są poza zakresem... napięcie na lambdzie przy gwałtownym przyśpieszeniu skoczyło max do 0.6V A odczucia z jazdy są takie jakby słabo wkręcał się na obrot i stasznie mułowaty jest w zakresie powyżej 3000 obr/min na luzie wkręca się w miarę poprawnie na obroty.
Napisz więcej, co robione?. Po korekcie km.Może wsad w pakowany nie taki? Sprawdż nr. licznika od tyłu na liczniku.
"Podstawowe ustawienia Regulacja reflektorów [Wybór] [55 - Zakres Xenon] [Ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [Idź!] Uaktywnij ustawienia podstawowego. [ON / OFF / Dalej] Pomiaru. pole bloku pokazuje teraz "Wait" i powinien przejść na "Dostosuj Światła", a następnie (może to potrwać do 10 sekund). Nastawy przy ich obsługi śruby regulacyjne wymieniony...
program sobie ściągnij wersja 6.0.3.305 ma mapy korekt od obrotów (lepiej tego nie ruszaj palcyma) , dużo nowszy firmware co daje wiele nowych możliwości diagnostycznych. A jaki był ten błąd co go skasowałeś? Print screen umiesz zrobić zamiast zdjęcia ? Masz dziwnie niskie ciśnienie i jeszcze dziwniej niską temperaturę gazu. Jak to się zachowuje w czasie...
A pompowtryski jak się mają? Poza tym, że ich korekty są ok, to nie oznacza, że są sprawne. Następne pytanie; w jakim celu wyrzuciłeś FAP-a?
Tylko dlaczego wszystkie serwisówki dotyczące pompowtryskiwaczy informują o konieczności ich każdorazowej regulacji po demontażu/montażu. Prawidłowa regulacja pompowtryskiwaczy jest gwarancją ich prawidlowej i bezproblemowej pracy. Za każdym razem kiedy przyjeżdza o mnie silnik na pompowtryskach, a komputer pokazuje, ze nie teges jest na korektach to...
Dzięki ale dalej nie rozumiem co jest z tymi parametrami.Jeżeli po korekcie rozrządu udało się ustawić synchro wałków z 8.8 na -0.6 i to jest OK to co z tym początkiem wtrysku +1.2 a powinno być od -2 do -4 ?I ta grupa 0.Zakres 114-129 a u mnie pokazuje 131?Jak to zrozumieć co trzeba zrobić lub zmienić?Dowiedziałem się od poprzedniego właściciela ze...
Tak zgadza się miałem +1.8 do +2.2 potem korekta na 0.Tak więc przestawiłem też na -1.1 do -1.7 ale te ustawienie wniosło tylko większe spalanie.Chciałem zrobić zmów na 0 i kręcąc Śruba klucz 18 zaczęła się wykręcać.A zasadnicze pytanie to czy można z tym coś zrobić?Trzeba ja może wkleić czy są jakieś inne sposoby?
Okazało się że auto ma faktycznie przejechane 430 tyś Passat z 2001 roku 430 tyś to normalny przebieg . Kupiłeś w Niemczech ale chyba przez pośrednika lub handlarza a balast km zniknął tuż po przekroczeniu granicy np. przed Świebodzinem jest taka duża reklama "korekta liczników" gdzie pan magik z aparacikiem robi cofkę o 200tkm albo i więcej. A potęcjalny...
Grupę 004 robiłeś na rozgrzanym silniku? Jeżeli tak to: synchronizacja wałka rozrządu do delikatnej korekty i obroty silnika za wysokie na jałowym. Jeżeli robiłeś na niedogrzanym silniku to zrób raz jeszcze i wrzuć. Temp najlepiej około 90 st. Co do oleju to do tego silnika 5w40 jak kolega wyżej zauważył. Filtry polecam MANN albo KNECHT.
Vag Tacho i Vag Commander to podobne kabelki(korekta przebiegu ,zczytywanie immo), tym ostatnim można rownież kasować crasch data ze sterowników poduszek .Jezeli chodzi o ceny -podstawowa zasada cena = jakość ,polecam kabelki od Viakena .Do zaprogramowania kluczyków będziesz potrzebował czysty transponder "Crypto 48"
korekty pompowtrysków, ciśnienie sprężania sprawdzić. Sterownik wyłącza abs i trakcje ze względu na niestabilność momentu obrotowego silnika. Usterki należy się spodziewać przy silniku.
Korekty pompowtrysków. Odpalasz auto Podłączasz VCDS wybierasz silnik-> bloki pomiarowe-> grupa 023 i wrzucasz tutaj cyferki jakie pokazał komp na poszczególnych cylindrach, gdy silnik pracował na jałowym
Witam kolego, jak piszesz w swoim poście - sterownik silnika nie zarejestrował żadnego błędu. Ja zacząłbym od sprawdzenia rozrządu i korekt pompo-wtryskiwaczy Vagiem bodajże blok 13 lub 25, a na początku wymiana czujnika temp. płynu chłodzącego. Pozdrawiam i życzę efektów.
Myslę że pierwsza pompka do wymiany... korekta jest zbyt duża.
Statyczny kąt wtrysku jeśli ma wartość 26, to absolutnie nie ma żadnego wpływu na odpalanie gorącego silnika. Jedź do tunera na korektę mapki startowej, będzie palił jakby właśnie wyjechał z salonu.
Moim zdaniem (jeśli te rzeczy o których piszesz były rzeczywiście wymienione) - 90% kąt synchronizacji do korekty. Mierzy się go vagiem, reguluje luzując 3 śruby na kole zębatym rozrządu. Pół godziny roboty max. Tu masz instrukcję:
Witam, chyba za wcześnie chwalenie się ogarniętą instlacją... Po przejechaniu 200 kilometrów problem wrócił do punktu wyjścia i nie mam pojęcia jak to dalej ugryźć... Auto zachowuje się jakby nie dostawało gazu, a po zdjęciu przewodu zasilającego listwę wtryskową na odpalonym silniku zamiast białej strugi gazu wydostaje się z niego gaz bezbarwny (bardziej...
Po dobrej korekcie nigdy do tego nie dojdziesz a już na pewno nie tym kablem.
Spróbuje jeszcze zamienić wtryski miejscami, Przy gumkach wtrysków w kolektorze nieszczelności raczej nie ma,bo na wolnych psikałem pakiem wokół gniazd wtrysków i nie powodowało to zaburzeń obrotów silnika, chyba ze przy większym ssaniu coś się dzieje,czyli jak dodaje gazu przy obciążeniu silnika. Dziwne jest to ze objaw całkowicie ustąpił po założeniu...
Dokładnie to rano odpala z pół obrotu, ale jest jak żółw, dopóki turbo nie załączy to do tych 1600 obr. Wkręca się z 1O sekund :-( po przejechaniu kilkuset metrów jest ciut lepiej, ale mocy to on nie ma). N75, n95, przepływka wężyki podciśnienia są nowe, turbo oczyszczone , egr i dolot oczyszczony i suchutki, Vacu cały czas pompuje około 1 bar. Olej...
A co sądzicie o sterownikach LPGTech? Załóż se staga nawet tego 4 plus a nie kombinuj bo staga to większość gaziarzy ze stodół ogarnia wymyślisz coś jest mniej znane to będziesz szukal speca. Mam takiego samego paska i hula na zenicie jz-2005 to stary wolnossacy motor nie wymagający nie wiadomo czego. Załóż lepsze graty szczególnie reduktor i listwę...
Były sprawdzane korekty i jakaś diagnostyka? niebieski kolor sugeruje olej, biały nadmiar paliwa bądź spalanie płynu chłodniczego.
Podglądnij profilaktycznie korekty na wtryskach. Oraz istotne, logi dynamiczne 003, 008, 011
Wtryski pewne ?? Jakie korekty wtrysków są . Ja bym je przeregulował dla swietego spokoju .
Nie testowalem barracud na qbixie ale jeśli ustawienia hana i ich korekty temperaturowe zostały przeniesione z poprzednich sterowników to te wtryski na żadnych ustawieniach nie będą poprawnie działać. Stag 4 plus ustawiony na wtrysk uniwersalny < 15 ohm dobrze radzi sobie z barracudami plus ekstra korekta od przyspieszenia która można się zabawić...
Najprawdopodobniej bo kilkakrotym odłączeniu akumulatora sterownik zgubił nastawy. Podłączenie interfejsu i korekta pomogła. Idealnie reguluje pod wskazania sondy. Dziękuję za pomoc.
Wszystko wiem. Zadzwoniłem do Volkswagen Group Polska z siedzibą w Poznaniu do działu homologacji. Gość chciał pomóc i pomógł. Po numerze VIN odszukał historię auta i stwierdził, że jest to Passat 1,6 TD wersja CL o pojemności 1588cm i KW 59. Czyli przesądził, że błąd występuje w dow. rejestr. Podał też rozwiązanie. 1. Za pośrednictwem dowolnego delera...
Witaj. Przygotowuje właśnie materiał na elektrode bo faktycznie nie ma nigdzie jasno napisane ani o zwykłych sondach a tymbardziej o szerokopasmowych, które są nieco bardziej zawiłe i enigmatyczne w zrozumieniu działania i diagnozowania przez korekty krótkoterminowe długoterminowe współczynniki wypełnienia impulsu i inne prądy pompy. Materiał nie jest...
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
Jeżeli VAG pokazuje złą temperaturę zimnego silnika komputer wzbogaca dawkę paliwa dlatego obroty są podwyższone po korekcie wraca do normy sprawdzić co będzie jak odłączysz kostkę od czujnika
Na ciepłym można by ciśnienie sprawdzić na pompie wstępnej .Poza tym co tam w parametrach? Czyli przed pompą tandemową? Ile tam powinno być? Jeśli chodzi o bloki pomiarowe to nie widzę nic podejrzanego, jeden z pompowtrysków kwalifikuje się do wymiany-korekty 2.0 do 2.4 na nim, na innych w granicach 0.5 bipy poniżej 25 i żadnych ewidentnych błędów,...
1.0 do 1.2? wtf? generalnie znaczenie spore ma czy w + czy w - :> i ofc nie patrzy się na pojedynczy wtrysk lecz na całość gdyż uszkodzony wtrysk na 1 cylindrze spowoduje pokazywanie głupot też na 3 cylindrze . Dalej "korekty" to są teoretyczne, tak na prawdę jest to sprawność całego cylindra a nie tylko układu wtryskowego :) dawaj logi kanału 13 i...
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Witam sprawdz palenie przy odpietym czujniku temperatury paliwa. Jesli bedzie poprawa toproponuje korektę dawki startowej.
Korekty wtryskiwaczy są wskaźnikiem mocy cylindra a nie jakości wtryskiwaczy. Sprawdź kompresję , stan walka i hydrauliki.
Jaki jest dokładnie bład , Jakie są korekty wtrysku na zimnym i ciepłym silniku ?? oraz jakie sa Bip-y kanał 023
Uszczelniacze na pompowtryskiwaczach zmienione wraz z popychaczami i śrubami :) Korekty są bliskie ~0,.. łączna ich suma wynosi -0,01 wiec chyba jest Ok :) Co do DPF- a ! Jak go rozciąłem to zaniemówiłem... spora jego cześć była wręcz STOPIONA ! :shocked!: 8-O 8-O 8-O Wywaliłem cały środek, zaspawalem, odpaliłem i w drogę :) przez kilka min było tak...
Mapy gazu i korekty mam dobrze pozbierane, instalacja LPG dostrojona. Jak ruszę zaznaczone kolanko to syczy powietrze.