Twoje oznaczenie silnika to AAZ nie AAO, źle odczytałeś. Znajdź dobrego mechanika niech sprawdzi ustawienie rozrządu, moment wtrysku i dawkę może gdzieś jest potrzebna korekta.
Witam Kolegów. Potrzebuje pomocy z korektą mapy po wymianie pompowtrysków w pasacie b5 fl 1.9 tdi awx. Wymieniłem pompki ze starego typu z końcówką AA na nowy typ z końcówką BA. Jest ktoś w stanie zrobić korektę softu?
Jak nie wiesz co to mieszanka stechiometryczna, korekta np. krótkoterminowa itd. to nie zdiagnozujesz tego poprawnie.W internetach masz wszystko tylko trzeba poszukać.
VW Clip nie ma takiego problemu nawet z Motometrami w Passatach B4 z MFA.
Tak wszystkie kody wpisane. Dodam jeszcze że były też zamieniane wtryskiwacze pierwszy z drugim i te wysokie korekty teraz są na drugim.
Pobawiłem się trochę w tłumaczenie i w tym pdf na stronie 4 jest: Korekta ustawienia reflektorów. https://obrazki.elektroda.pl/5497683700_...
niezbedna korekta poczatku wtrysku, jesli korzystasz z VAG-COM masz funkcje graficzna i dokladnie dokonasz korekty.
Myslę że pierwsza pompka do wymiany... korekta jest zbyt duża.
Piotrekkwoj1, korekta była, bo miał przelane i to dużo LPG, i wyskakiwał błąd na vagu: adaptacja składu mieszanki (dodatek) przekroczona. Teraz już w ogóle tego błędu nie wyrzuca i lepiej na LPG chodzi. Tylko pytanie, czy dobrze korekta jest zrobiona.
Ale wtryski są ok , nie kopci itd a w grupie pomiarowej 013 , 018 , 023 jest wszystko ok. i co z tego ,wiesz że w 13 to jest tylko porównanie wtryskiwaczy względem siebie? ,tzn. jeśli wszystkie złom to będzie idealnie ,jeśli jeden odbiega od innych to owszem korekta będzie inna na tym cylindrze.
mozesz zmienic wytrysk z najwieksza korekta na + z wytryskiem z najwiekszym - Kosztuje Cie to tylko podkladki i uszczelniacze, a dowiesz sie cos o silniku, bo korekty nie odzwierciedlaja tylko i wylacznie stanu wtryskiwaczy. mozesz miec na ktoryms garczku gorsza kompresje i korekta sie zmienia, padnieta dwumasa tez powoduje rozjad korekt itd
Wiele razy miałem przypadek że korekty idealne i BIPy w normie , a pompki zajechane i lejące. Trzeba patrzeć na korekty i BIPy podczas tych drgań czyli bardzo delikatnie wciskamy pedał aż do uzyskania drgań i sprawdzamy jak wychodzi korekta.
trzeba by jeszcze sprawdzic cisnienie paliwa na pompie tandemowej,no i cos w tej 13 grupie,korekta na 4 cyl jakas rozna od pozostalych cyl
Pomiary zrób jak się wylączy wentylator chłodnicy. 78C to malo i korekta w gr.13 wychodzi za duża.
Lepiej mieć więcej niż mniej za te same pieniądze. Q box jest bardzo Rozwiniętym sterownikiem. Włącznie z tym że można dolewać benzyny ze względu na jego budowę. W Eco masz tylko mnożnik korekta od obrotów i korekta od temperatury gazu. Ja się staram montować sterowniki które mają jeszcze większe możliwości czyli Q box plus lub next. Można w nim ustawić...
VAG COM niewiele ci powie. Jedynie ogólna korekta Lambda (krótkoteminowa i długoterminowa). Chałupniczo możesz wyjąc listwę i włączyć pompę paliwa czy nie cieknie z któregoś wtrysku i/lub wykręcić świece . Założyć buteleczki i nie ktoś inny kręci rozrusznikiem. Wtedy można wizualnie wstępnie ocenić czy rozpylenie jest równe bez kropli. Na upartego zakładając...
Te z BMP są chyba bardziej wydajne. Sprawdzałeś kompem jakie masz korekty?
Vag Tacho i Vag Commander to podobne kabelki(korekta przebiegu ,zczytywanie immo), tym ostatnim można rownież kasować crasch data ze sterowników poduszek .Jezeli chodzi o ceny -podstawowa zasada cena = jakość ,polecam kabelki od Viakena .Do zaprogramowania kluczyków będziesz potrzebował czysty transponder "Crypto 48"
Załozony. Teraz korekta licznika stary ma 280tys a nowy 200 tys. Jaki program najlepszy do przestawienia ?
Ja wlałem do zbiornika preparat do czyszczenia pompowtryskow i jest jakby lepiej. Zobacze po ponownym zastanowieniu. Jestem prawie pewny ze to wktyski leja i stad szarpanie Dodano po 1 A po wymianie uszczelniaczy na pompkach mam rozjechane korekty :/
Jak pomp-wtrysk był zmieniany to problem w gnieździe (rozjechane na max) lub samym cylindrze zawory, pierścienie. Choć dziwi korekta na - 3.0 przeważnie jest na + 3.0 ale to może ten skaner tak pokazuje. Jakieś błędy są.
Pompy vacuum nie usłyszycie na zapłonie, jest zasilana podciśnieniem. Błędów ECU również nie będzie generować. Sprawdź komputerem ciśnienie zadawane na wtryski oraz korekty wtrysków.
Najprawdopodobniej bo kilkakrotym odłączeniu akumulatora sterownik zgubił nastawy. Podłączenie interfejsu i korekta pomogła. Idealnie reguluje pod wskazania sondy. Dziękuję za pomoc.
Przydałby się symbol silnika? Czy to jest na Boschu czy Siemensie. Jeśli chodzi o pompowtryski to może być sporadycznie za duża korekta i przez to błąd, a w momencie podłączania wszystko ładnie wygląda
Korekty wtrysków sprawdziłeś?
No to teraz obaj się chyba czegoś nowego dowiedzieliśmy ;-) W moim pasku B4 był zamontowany zestaw z TRZEMA wyświetlaczami. Był, bo niestety padł w nim układ Motoroli, którego koszt zakupu mijał sie z celem :-( Obecnie "ziutam" na zestawie wskaźników od B3 z jednym LCD i obrotomierzem z prawej strony (zamiast wskazówkowego zegarka). Dzięki za korektę.
A nie mylisz czasem chodzenia na 3 gary z nierówną pracą przy zmasakrowanej dwumasie? Bo czasem tak telepie od dwumasy, że można myśleć, że to brak zapłonów. Ale to widać w korektach podczas nierównej pracy jako losowe zmiany korekt w dużym zakresie.
Kont wtrysku bym zmienił (zmniejszył) i sprawdzał co się dzieje -metodą prób i błędów drobna korekta. Dlatego się pytałem o przyspieszenie obroty silnika. Pomiary tylko na rozgrzanym silniku. Nic więcej nie doradzam bo mnie zlinczują. Powodzenia.
Wtryski zostały tylko zamontowane nic nie regulowałem To niedobrze, istotne jest zarówno położenie samych pompek jak i regulacja śrubą na krzywkach.
No nie wiem czy moduł komfortu! Padł silniczek albo driver . Nie rozumiem dlaczego ludzie bawią sie w naprawianie, jak nowa blokada w aso kosztuje 400zł! Programujesz bez problemu ( bo virgin) i spokój przez nastepne lata! Znam super elektronika, który zamienia miejscami switche i działa! huura kasuje jak za nowy, a naprawa wygląda jakby ktoś przebite...
O działaniu zamków i szyb w takich wozach napisano już chyba wsszystko.Na początek proponuje diagnozę komfortu i puszczenie w test licznika. Zobaczysz gdzie wskazówki sie zatrzymują. Może mirrex demontował wskazówki do korekty? 🤣
Witam, przepraszam że mnie długo nie odpowiadalem Ale miałem pewne problemy rodzinne itp. Ale do rzeczy.. ostatnio wymieniłem przewód od podciśnienia A mianowicie ten od " gruszki ". Nic to nie dało Ale jak wszedłem pod samochód to widziałem że ta gruszka za dobrze nie wygląda pokryta trochę rdza. Po jakimś czasie rozebralem zawór n75 i zobaczyłem że...
Podejrzewam, że szarpie ci na gazie, a na benzynie nie, więc sprawdź przewody zapłonowe, najlepiej wieczorem uruchom silnik i podnieś maskę, bez oświetlenia przyjrzyj się czy po przewodach nie skaczą iskry, by być pewnym możesz zwilżyć przewody wodą jakimś rozpylaczem do mycia szyb. sprawdź też kopułką i jej wnętrze. Dodano po 3 Jeżeli to nie będzie...
Osobiście był bym bardzo ostrożny z tymi samochodami z ogłoszeń naoglądałem się wiele igiełek niebitych w idealnym stanie które były po ostrych dzwonach. O przebiegach nie wspominając np będąc w austrii widziałem auto które zabierał handlarz z mojego miasta na blacie 630 tyś km passat 2004r tego samego passata spotkałem na giełdzie miesiąc później przebieg...
Sprawdź korekty, Bipy, i kompresję.
Witam musisz wyjąć sterownik i sprawdzić na stole czy jest połączenie. Jak nie wiesz jak, to mogę to zrobić. Sprawdź korekty na wtryskach.
https://filmy.elektroda.pl/23_1744662022... Powkładałem na nowo H7 i jest trochę lepiej, ale nadal nie tak, jak być powinno. Chyba reflektory do korekty.
Witam sprawdz palenie przy odpietym czujniku temperatury paliwa. Jesli bedzie poprawa toproponuje korektę dawki startowej.
Problemem była instalacja gazowa. Przecięty był jeden przewód. Ale nadal mam problemy z: 1)wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów 2)korekta z sondy jest na 7+ i 10+ 3)słabo wstaje turbo. Wartość zadaną jest dopiero od 3280 obrotów 4)wydaje mi się, że ma wysokie spalanie (14 L gazu w mieście i 11,5 trasa) Samochód miał automatyczną skrzynię biegów...
myśle dać pompowtryski do sprawdzenia ale według kompa są w normie co prawda jeden ma większą korektę . Bardzo słusznie myślisz, bo wszystkie mają być takie same bądź przybliżone i jeśli jedna będzie za duża korekta niż pozostałe, to również powoduje problem z rozruchem i tutaj bym szukał przyczyny. Komputer też by się przydał tutaj, bo bez kompa nic.
Wygląda w porzadku im bliżej 0 tym lepiej Korekty wyglądają b.dobrze
Pacjent strasznie dymi biało niebieski kolor zapach niespalonej ropy. Na zimnym silniku pali na dotyk i równo pracuje. Passat miał wymienione turbo oraz zregenerowane pompowtryskiwacze, korekty wygladają dobrze. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
dzięki za pomoc...rozrząd kompletny był wymieniany miesiąc temu. W najbliższym czasie udam się do mechanika w ramach gwarancji na korektę kątu synchronizacji.
Pompki warto dać do sprawdzenia ;) czasem korekta potrafi być w granicach normy a wtryski źle rozpryskują paliwo do komory spalania i silnik potrafi nie równo pracować tracić moc ;) Miałem przypadek że jeden pompowtrysk czasami chodził normalnie a czasem się przycinał i samochodem nie dało się normalnie jechać.. Dodano po 52 Pompki warto dać do sprawdzenia...
Powracam do tematu. Pompowtryskiwacze zostały zregenerowane. Korekty max teraz +/-0.60 na rozgrzanym, bipy do 25. Nowe uszczelki pompek, wałek rozrządu bez uszkodzeń. Synchronizację ustawiliśmy na 0, to spalanie chwilowe na zimnym 0.7, a po nagrzaniu wynosi 0.9. Ustawiliśmy na +2 to było spalanie 1, na -3 skakało 0.6-0.8. Auto na trasie według komputera...
Mam drobne nieprawidłowości w pracy silnika (drgania na wolnych obrotach) i duże spalanie LPG (ok.13 litrów w mieście i na trasie - nie ma znaczenia deptany czy nie). Czy na podstawie tych danych można przyjąć, że sonda lambda jest wykończona czy raczej szukać przyczyny gdzie indziej (korekta miejscami jest +25%, chwilami napięcie jest 0V a momentami...
Dzień dobry mam pytanie od nośnie powyszego tematy. Jeżdząc samochodem zauważyłem nadmierne spalanie paliwa,po podłoczeniu pod vcds korekta pokazała wartości przy przyspieszaniu 10%-19%na benzynie na LPG wskazuje 16%. Wyskakuje błąd o nie sprawnym katalizatorze wartosci i sonda oscyluje bliżej zeru.wymieniona została sonda lambda przed katalizatorem,wyczszczona...
Panowie jest taka maszynka że nie trzeba wylutowywać pamięci a wszystkie golfy 3 VDO,MM, oraz PASSATY i T4 do 97r robi przez złącze diagnostyczne licznika. Mam taką maszynkę i działa super. Są 3 przyciski do wyboru VDO,MM lub PASSAT i T4 .Tymi samymi przyciskami po wybraniu danego licznika ustawia sie przebieg i nie potrzeba do tego żadnego komputera...
Przepraszam kolego, korekta. Musisz go wyjąć jakoś do siebie. W tej blasze która jest od wewnętrznej strony drzwi, są takie gumowe zaślepki, po odsunięciu szyby na pewną wysokość w jednym z tych otworów powinien być (nie łatwy) dostęp do tych kołków. Pomyliłem auta pisząc poprzedni post.
a nie było przypadkiem robionej korekty?
Sprawdź korekty PD w tym przedziale obrotów.
Nic nie robić
Sprawdzic korektę wtrysku paliwa -2 do 2
Passat B5Fl 2004 1.9tdi avb 101 KM Siemka. Szukałem podobnego tematu ale nie dałem rady bo często występuje brak rozwiązania problemu. Zaczynając od początku. Na starych pompowtryskach auto stopniowo ciężko paliło na ciepłym silniku co by mogło wynikać ze starego rozrusznika. Po wymianie na regenerowane ale mocniejsze pompki (+korekta mapy) auto na...
Tak zgadza się miałem +1.8 do +2.2 potem korekta na 0.Tak więc przestawiłem też na -1.1 do -1.7 ale te ustawienie wniosło tylko większe spalanie.Chciałem zrobić zmów na 0 i kręcąc Śruba klucz 18 zaczęła się wykręcać.A zasadnicze pytanie to czy można z tym coś zrobić?Trzeba ja może wkleić czy są jakieś inne sposoby?
Hejka mam takie pytanie czy ktoś może orientować się o co chodzi , wzrosło mi spalanie w 1.8t passat, jest w gazie Dodatkowo problem iż zauwazyłęm ze mam korekty krótkoterminowe wachąjace się od 0 aż do 35 % długoterminowa jest na 25% doładowanie z turbiny pokazuje mi tylko 0.2 Bara
Dokładnie kolego, parę dni temu (dosłownie) przerabiałem temat z komputerem ajm i silnikiem awx (inne pompki) Ajm był po programie wiec awx szedł jak rakieta - na trzecim biegu w ogóle nie trzymał asfaltu, ale BIPy były na poziomie 110 do 127(poza możliwością regulacji) Wnioski nasuwały się dwa: albo pompki do ... albo korekta map pompek. Poszedłem...
AS jest darmowy, da się ściągnąć zarówno instalkę jak i źródła. Dzięki za info i te linki -ja zostaje przy opisywanych wersjach są na chomiku. https://obrazki.elektroda.pl/6494495700_... https://obrazki.elektroda.pl/1579198300_... https://obrazki.elektroda.pl/4328191400_... Schemat dokładnie taki jak...
"Podstawowe ustawienia Regulacja reflektorów [Wybór] [55 - Zakres Xenon] [Ustawienia podstawowe - 04] Grupa 001 [Idź!] Uaktywnij ustawienia podstawowego. [ON / OFF / Dalej] Pomiaru. pole bloku pokazuje teraz "Wait" i powinien przejść na "Dostosuj Światła", a następnie (może to potrwać do 10 sekund). Nastawy przy ich obsługi śruby regulacyjne wymieniony...
Korekta służy do ustawienia rozrządu , w wypadku gdy nie można ustawić blokad można dokonać minimalnej korekty . Jeżeli ustawienia się zgadzają i blokady pasują prawidłowo nie dokonuję się regulacji . Jeżeli będzie rozregulowane ustawienie czyli regulacja koła rozrządu będzie poza zakresem , objaw będzie taki sam jak przy uszkodzonym czujniku położenia...
Podejrzyj pracę pompowtrysków, miałem ostatnio też podobny przypadek na niedogrzanym silniku, brak mocy i siwy dym, winne były dwa krzywe korbowody. Okazało się, że auto na dachu leżało, po osiągnięciu temperatury powyżej 70 stopni wszystko pracowało katalogowo. Dodano po 1 Ale nie wiesz na jakim paliwie klient jeździł podejrzyj korekty pompowtrysków
Witam Czy jest ktoś na forum, kto zajmował się tematem "korekty wskazań prędkościomierza" ? (NIE CHODZI MI O KOREKTĘ LICZNIKA (km)) Już wyjaśniam o co chodzi. A więc jak wiadomo, liczniki elektroniczne wraz ze wzrostem prędkości, zawyżają prędkość. Jest to celowa "polityka" producentów. Ja chciałbym "przeskalować" licznik tak aby już "nie oszukiwał":D...
moich obserwacji winowajcą było chyba gaszenie auta na LPG Brawo,w ostatnim poście podałeś ze jest gazownia. Teraz to jeszcze dochodzą rozjechane korekty albo gaz w dolocie i go zalewa.
Okazało się że auto ma faktycznie przejechane 430 tyś Passat z 2001 roku 430 tyś to normalny przebieg . Kupiłeś w Niemczech ale chyba przez pośrednika lub handlarza a balast km zniknął tuż po przekroczeniu granicy np. przed Świebodzinem jest taka duża reklama "korekta liczników" gdzie pan magik z aparacikiem robi cofkę o 200tkm albo i więcej. A potęcjalny...
Z doświadczenia nie szukaj problemu gdzie go nie ma bo koszty naprawy mogą przerosnąć wartość auta. Ale jak chcesz się bawić to możesz sprawdzić EGR (czy czysty czy się na zacina (faluje wysterowanie) czy korekty wtryskiwaczy w normie (skaczą).
Ale co szukać drugiej wiązki na podmianę, czy na początek powyciągać wtryski i podoginać konektory? Dzisiaj trochę lepiej z korektami, wczoraj drugi wtrysk miał 2.99 dzisiaj się waha w okolicy 0. Pierwszy dalej sieje, dołączam filmik. Po przygazowce korekty trochę spadają i zaraz rosną. [youtube]https://youtu.be/lzFfbhi6zmQ[/y...
Passat b6 pokazywało cyfrowo na wyświetlaczu na ile kilometrów jest paliwa i jakie jest spalanie w trakcie jazdy a teraz nie pokazuje jaka przyczyna może być? (at)ElektrodaBot AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś komunikaty o błędach lub kontrolki ostrzegawcze? Nie Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik zgłasza, że w Passacie...
Witam... Mam taki problem...Posiadam ten oto program VAG K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (oczywiście CHINA) i do tego kabel... W ponad dziesięciu Golfach,passatach i ostatnio nawet w A4 2003 rok udało mi się zrobić korektę licznika,zero problemów... A ostatnio w mojej A6 C5 2000 rok tak z głupot chciałem se "cofnąć licznik" i lipa.... Nawet klemę zdejmowałem...
Możesz sprawdzić wartości korekt. Jeżeli silnik przylewa to będzie kopcił.
Podepnę się pod temat. Mam podobny przypadek a Audi A6 z silnikiem TFSI 2.0 Na wolnych nie równo pracuje , Czasy wtrysków ok 0.8-1 ms ,MAF 2,2 Korekta lambda wynosi wtedy 25-29 % do czasu złapania pierwszego błędu 008825 - Leak in Air Intake System Wtedy obroty się stabilizują i korekta spada do 10-15% z czasem dochodzą koleje błedy: 001287 - Idle Control...
Witaj może to ci pomoże. 16554 Korekta dawki paliwa (rząd 1) Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik tlenu przed katalizatorem 2 Miernik masowego przepływu powietrza 3 Elektrozawór regulacji recyrkulacji spalin z czujnikiem położenia 4 Pompa powietrza wtórnego 5 Pompa paliwa 6 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej 7 Wtryskiwacz 1 8 Wtryskiwacz 2...
albo pompka paliwa w baku To łatwo zdiagnozować, wpinając manometr, ciśnienie jest tu małe. regulator ciśnienia paliwa w szynie common rail To masz cr czy pd? czujnik położenia wałka to może też tak wariować Miałem identycznie w c4 1.6 hdi, wiosna, jesień, zima bez żadnych problemów cały czas jeździł. Latem go strzelało jak było gorąco i się nagrzał...
Wszystko wiem. Zadzwoniłem do Volkswagen Group Polska z siedzibą w Poznaniu do działu homologacji. Gość chciał pomóc i pomógł. Po numerze VIN odszukał historię auta i stwierdził, że jest to Passat 1,6 TD wersja CL o pojemności 1588cm i KW 59. Czyli przesądził, że błąd występuje w dow. rejestr. Podał też rozwiązanie. 1. Za pośrednictwem dowolnego delera...
Zrobione 😀
Dokładnie do tego służy, uszkodzone nie amortyzuje tylko masa wirująca działa jak młot uderzając w element przykręcony do wału korbowego. W tym momencie sterownik silnika nie radzi sobie z korektą wtryskiwaczy.
A pompowtryski jak się mają? Poza tym, że ich korekty są ok, to nie oznacza, że są sprawne. Następne pytanie; w jakim celu wyrzuciłeś FAP-a?
Wierzę, bo to kwestia adaptacji, wyuczone korekty mają wpływ na pracę silnika na benzynie, jak to potocznie nazywają "rozjechane mapy".
Najwyżej podejrzeć jakie masz korekty długoterminowe w silniku benzynowym i dopiero dopasowywać dyszę.
Dokładnie j.w. są dwie pamięci 27c010, wczoraj robiłem taki sterownik. Trafiłem na jednokrotnego. Czytasz programatorem. Jak robisz to lepiej wkładać wielokrotnego 29f010, ekonomiczniej i szybciej wrazie korekt..
Panowie problem nastepujacy. Auto swiezo kupione,przy przyspieszaniu zaczyna szarpac,dzieje sie tak zwlaszcza przy nizszym zakresie obrotow. Komputer nie pokazal zadnych bledow. Korekty wtryskow ok,jednak stwierdzono zla dawke na 3cim pompowtrysku. Zmieniony zostal na uzywany lecz sprawdzony,nowy filtr paliwa i zero poprawy. Poprzedni wlasciciel mowil,ze...
Podglądnij profilaktycznie korekty na wtryskach. Oraz istotne, logi dynamiczne 003, 008, 011
Witam kolegów szukam już kilka dni rozwiązania i nie potrafię nic sensownego znaleźć.. Passat B6 BMR DSG słaba moc u góry, na dole czyli przy starcie zrywny ładnie się zbiera u góry odczuwalny problem z mocą jadąc pod górkę widzę że chce a nie może.. Zrobiłem teraz w weekend 550 km. Bez zmian oraz bez błędów.. Podam taki przykład, jadę za kimś chce...
Jest jeden sposób na sprawdzenie przebiegu w vw i nie tylko, szczególnie w fiacie 126/125p - Kryształowa kula lub wróżka. Tak jak kolega Erwin123 napisal - po dobrej korekcie nie ma mozliwosci sprawdzenia. To nie zachód.
Pompka od -2.8 do +2.8 to jest granica tolerancji, sprawdzane na temp. roboczej na wolnych obrotach. Te dane dotycza taksamo bipow jak i korekt czy jednego z tych kanalow ?
Nie widziałem jeszcze takiego przypadku żeby po korekcie licznika porostu się nie wygaszał wskazując błąd.
A po tej operacji dociskania konektorów były sprawdzane korekty wtryskiwaczy? Jeśli nic się nie poprawiło to może faktycznie wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia.
Jeżeli masz możliwość, sprawdź korekty pompowtrysków w bloku 13. Może Twoje urządzenie pozwala na podgląd parametrów.
a co można powiedziec? na podstawie czego? napisz jak wygląda wykres ciśnienia doladowania. co znaczy nie dymi za bardzo? tzn. dymi czy nie? zobacz jeszcze jakie są korekty wtrykiwanych dawek na poszczególne cylindry.
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
korekta 2x300W... ty tam masz akurat najmniejsze pojecie o tym wzmacniaczu, predzej uwierze passat_EQ ktory zna ten wzmacniacz na wylot niz komus kto widzi znak boschmann i od razu z gory zaklada ze przynajmniej -30% mniej... kolejna glupota... sprawdzales ze mozesz powiedziec ze tyle nie wycisnie? Obciach? buehehehehe ale zes strzelil... on startowal...
Wtryski pewne ?? Jakie korekty wtrysków są . Ja bym je przeregulował dla swietego spokoju .
W ustawienniach zaawansowanych mam tak ustawione. https://obrazki.elektroda.pl/7282474800_... https://obrazki.elektroda.pl/1904046600_... https://obrazki.elektroda.pl/7947317500_... Dodano po 1 Czy dobrze, raczej nie, więc proszę o korektę co muszę zmienić.
Błędy odczytaj,ale prawdopodobnie dawka do korekty,więc odepnij wtyczkę od czujnika temp.i zobacz czy lepiej zapali.
Do testu spalania na jałowym wyłącz wszystkie odbiorniki jak radio, podgrzewanie siedzeń czy klima/nawiewy i silnik powinien być nagrzany inaczej to nie pomiar. Kąt synchronizacji nie wyjaśnia czemu masz na 3 cylindrze taką duża korektę. Takie wrażenie, że ktoś regulował śruby na oko...
Tylko dlaczego wszystkie serwisówki dotyczące pompowtryskiwaczy informują o konieczności ich każdorazowej regulacji po demontażu/montażu. Prawidłowa regulacja pompowtryskiwaczy jest gwarancją ich prawidlowej i bezproblemowej pracy. Za każdym razem kiedy przyjeżdza o mnie silnik na pompowtryskach, a komputer pokazuje, ze nie teges jest na korektach to...
Kopcenie na wolnych to raczej układ paliwowy. Standard AWX to stan pompek , uszczelnienia pompek, wałka rozrzadu i szklanek ,pompy tandem. Na początek przezroczysty wąz paliwa z tandem pompy do filtra lub oba i czy nie latają w nich bąble. Dwa pomiar ciśnienia na tandem pompie. Trzy dekiel zaworów do góry i oględziny. Jak tu bedzie ok to do wyrwania...
A kompresja i korekty jakie? Oringi na pompkach może puszczają? Cisnienie paliwa ok? Moze gniazda pompek wyrobione?
Witam. Widzę, że są ludzie zainteresowani sprawą. Za chwilę wkleję list, który wysłałem na skrzynkę do urzytkownika "lisztwank" Tak więc będzie on w stylu odpowiedzi do jednej osoby. Wstyd mi sie teraz zrobiło, bo Pytasz, jaką instalację posiadam w swoim samochodzie. Tak rzadko zaglądam pod maskę, że zapomniałem, ale zaraz zobaczę do papierów i podam...
Witam, może ktoś pomoże. Mam paska 1,9 130 km. z 2001 r kupiłem zegary z pół fisem z 2004 r zgraliśmy z sąsiadem wsad ze starych zegarów, przepisaliśmy do wsadu z nowych w odpowiednie miejsca ze wzoru ściągniętego z neta i niestety mamy problem z kodowaniem immobilisera. Jak udało się coś pokombinować że auto odpaliło to zegary miały słabe podświetlenie,...
Drobny, aczkolwiek znów niebezkosztowy incydent się wydarzył. Ale po kolei… Odezwał się do mnie na priva użytkownik Xxxx30 z informacją, że pomoże. Problem, bo jest z Poznania, ja z Kwidzyna, skromne 270km w jedną stronę. Ale jako że był weekend pomyślałem sobie, że pojadę do tego Poznania, zabiorę dziecko na targi motoryzacyjne, licznik naprawię....
korekta licznik passat korekta licznika passat korekta temperatury
tranzystor bc337 bezpieczniki mitsubishi carisma serwer minecraft
Tranzystor z miedzi utlenionej: wyzwania i możliwości Programowanie pilota U-8 Emmerson do JVC LT-26HG32E