Korektor momentu obrotowego był uszkodzony.
Witam ja bym uruchomił skuter bez osłony na pasek-za pomocą nasadki 17 na wiertarce i obserwował układ przeniesienia napedu zwiększając obroty czy wszystko współgra jak trzeba,skuter na nóżce centralnej postawiony oczywiście,ewentualnie psiknąć wd 40 na spreżyne główną korektora momentu obrotowego.
Przyczyny należy szukać w przekładni. Możliwe przyczyny to: - Niewłaściwego rozmiaru pasek. - Uszkodzone tylne sprzęgło, tj. korektor momentu obrotowego, sprężyna centralna, sprężyny na szczękach sprzęgła. - Zastosowano nieoryginalny wariator lub go źle zamontowano (np. rolki ułożone w poprzek).
Skoro na stopkach silnik kręci wysokie obroty a pod obciążeniem brakuje mu mocy , to masz kilka możliwości [ zakładam że rozrząd , sprężanie i gażnik okey] ,wina w napędzie - wariator żle złożony , zły pasek napędowy , żle działający korektor momentu obrotowego , za miękka sprężyna korektora , za miękkie-twarde sprężynki sprzęgła wreszcie sprzęgło przyjrzyj...
Ryder12 Na 101% masz zużyty i uszkodzony korektor momentu obrotowego sprzęgła, lub wytarte okładziny cierne, dla tego stopił się ten wentylator to dość częsta usterka w tych silnikach GY6-50 Spowodowane jest to nieserwisowaniem. Co ty bredzisz?
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Nakrętka mocująca sprzęgło do korektora momentu obrotowego w skuterze... Mam jednak już inny pomysł który jeśli jest dobry, rozwiąże mój problem z nasadką.
Kolega post wcześniej ma absolutną racje, za zrywanie paska odpowiada uszkodzony (zacinający się) korektor momentu obrotowego.
Dzwon sprzęgła spalony,samo sprzęgło ma jeszcze w miarę okładziny,no i korektor momentu obrotowego do wymiany. Praktycznie całe tylnie przełożenie jest do wymiany.
Jeżeli chcesz zamontować zestaw 80cc [ w rzeczywistości okolo 70cc ] a silnik nie ma zbyt dużego przebiegu , to możesz go śmiało montować , jednak aby choć w większej części wykorzystać moc tego zestawu to przynajmniej wstaw twardsza sprężynę w korektorze momentu obrotowego , lub daj podkładkę 5mm pod sprężynę , reszta jak koledzy wyżej opisali .
Sprawdź wariator - bieżnie wariatora , jeżeli jest bez progów , to wstaw lżejsze rolki i dopasuj dokładnie szerokość paska do dolnej średnicy szczeliny wariatora , możesz opcjonalnie wstawić twardszą sprężynę korektora momentu obrotowego .
Opony są nowe, przednie koło jest proste, ale tylnia felga jest leciutko skrzywiona. Drgania czuć nie od tył€ ale na calym skuterze od prędkości 40 km/h. Gdybym jechał 70 km/h to rozumiem, ale w tym przypadku? Jeśli tak kupię inną felgę z oponą. Czy to nie jest wina korektora momentu obrotowego?
Szybszą reakcję wariatora, można uzyskać z cięższymi rolkami, przy nie zmienionej sprężynie korektora momentu obrotowego. Jeżeli zastosujemy słabszą sprężynę wystarczą lżejsze rolki, przy twardszej, odwrotnie. Z cięższymi rolkami także obroty przy przyspieszeniu są niższe.
Dużo osob mnie pytało na forum jak to działa więc nakręciłem filmik . Sprzęgło z tyłu działa na zasadzie jak w pile spalinowej . Dajesz gaz i szczęki zaczepiają o dzwon i napędza koło a z przodu na wale jest koło zębate stożkowe potem pasek i wariator . W wariatorze sa rolki wagi średnio 5.5 gr i dając gazu wariator ściska pasek po czym idzie do góry...
Zrob zdjęcia walka i korektoru momentu obrotowego od strony lożyska igiełkowego
Przede wszystkim musisz najpierw rozebrać cały mechanizm odpowiedzialny za przekładanie obrotów silnika na tylne koło i sprawdzić czy wszystko jest proste. Po lewej stronie jest wariator. Wykręć go, dokładniej obejrzyj czy nie jest krzywy, czy nie ma jakiś głębokich rys na tej powierzchni co chodzi pasek. Następnie wykręć sprzęgło razem z korektorek...
Przepraszam ustrój elektromagnetyczny. Czyli miernik nadaje się do wyrzucenia. Na odległość - i nie widząc przedmiotowego miernika - nie wiem czy do wyrzucenia .. Dodam, że napięcie przemienne mierzy podobnie jak multimetr. Tylko nie wiem czy dobrze zrobiłem że tą wskazówkę ustawiłem tak "na sztywno" na tym zerze. Przecież po to jest tam to ramię obrotowe...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
(at)Beszot , u mnie jest delikatne poszarpywanie przy 3 tys. myślałem, że to silnik, ale przyjrzałem się ostatnio i to chyba jednak napęd. Faktem jest, że niskie prędkości obrotowe sprzyjają niestabilnej pracy napędu. Raz, że sprzęgło nie jest jeszcze do końca zaciśnięte, dwa to fluktuacje obrotów singla mogą powodować np. że korektor momentu podnosi...
Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost...
Trzeba chwycić sprzęgło w dłonie i palcami naciskać na przeciwtalerz. Wewnątrz ma krzywkę (korektor momentu) i trzeba to wyczuć kiedy przeciwtalerz chodzi po tej krzywce, obracając się podczas przesuwania (naciskania). Szczęki rozchylasz używając płaskiego wkrętaka, tylko nie robić tego za mocno aby nie rozciągnąć sprężyn. Muszą się dać rozchylać i...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
damping factor - wspolczynnik tlumienia w wypadku wzmacniaczy to nic innego jak stosunek oporu glosnika do calego obwodu pradowego ktory sie sklada m.in. z oporu wewnetrznego wzmacniacza, kabli (glosnik-wzmak i wzmak-glosnik) oporami w zwrotnicach... W praktyce wyglada to tak im wiekszy DF tym wiecej mocy moze byc dostarczonej do glosnika. Jednak bardzo...
wykres momentu obrotowego pomiar momentu obrotowego sygnał momentu obrotowego
instalacja klatka schodowa spawarka normy szlifierka perles
jabra słuchawka lodówka samsung buczy
Nie wchodzi piąty bieg - przyczyny i rozwiązania Zamienniki tranzystorów TIP41 i TIP42: BD911, MJE15030, TIP31