Przykleiłem na silikonie takie czarne krążki gumowe , jutro naleje 350 litrów wody i zrobię test szczelności. Niestety na przez pewien czas może i będzie trzymać, ale puści i będziesz poprawiał... Jeśli micha jest w ziemi pozostają korki które zaproponował kolega... a jeśli jednak chcesz zrobić raz a dobrze i zapomnieć o problemie, to napisałem jak...
Witam. Mam problem z c-360 po remoncie silnika tzn. planowanie głowic , regeneracji głowic i po skręceniu na pierwszej szpilce pojawiła się woda.Śliwi po szpilce do góry nad śruba. Jestem zdziwiony taką sytuacja gdyz była przeprowadzona renowacja i założone nowe uszczelki . Jedynie korki wodne w głowicach zostały stare. POMOCY
A korki parowe? Z tego co wiem, kanały wodne są tak zaprojektowane aby uniemożliwić ich powstawanie, poza tym, przepływ wymuszony pompą jest na tyle silny, że zostaną niemal natychmiast porwane w dal. Znam przypadek że jak woda zagotowała się w silniku to ten pękną właściciel twierdzi że to od ciśnienia ja mam inną teorie A pytanie stąd, że jak zacząłem...
czy rury wodne są stalowe luib miedziane, czy tez zostały wymienione na plastiki? Tylko instalacja gazowa jest stara, stalowa. Wodno-kanalizacyjna została wymieniona na plastikową.
Rozkręciłem odkurzacz, aby sprawdzić przewody doprowadzające płyn, ponieważ pompka chodziła, a nic nie leciało. Przedmuchałem wszystkie przewody wodne i skręciłem i woda leci jak trzeba. Powstał natomiast problem z odkurzaczem (działał przed rozkręceniem). Otóż zaraz po włączeniu zasilania i wciśnięciu włącznika wywala korki. Przy czym słychać jak chwile...
https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
Chciałbym nieco odsiweżyc temat. Również jestem szczęsliwym osiadaczem FX 8350 jednak aktualnie mam zamotnowane standarowe chłodzenie co doprowadza mnie powoli do szału. Mam otwartą obudowę od Antec model Skeleton ów chłodzenie które było w pudełku z prockiem zaczyna nie tylko mi (ponieważ korzystam z słuchawek nie przeszkadza mi) ale wspólokatorom...
zauważyłem, że z korka płaszcza wodnego w komorze mycia cieknie sobie woda przepuszcza zawór na wężu dopływowym I wszystko w temacie
zmywarka działa...tylko jeszcze nie wiem dlaczego:)własnie ją składam
Bulgotanie przez płyn, być może już nie trzyma parametrów i wrze przy 100st. Najlepiej wywalić obecny termostat i zamontować taki co przy 90-95 się otwiera. Majonez pod korkiem to raczej para wodna z oparów oleju możesz zignorować.
to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej uszczelce przciska się do kanału wodnego. Tylko że w tym silniku smarowaniw idzie przez drążki popychaczy. Mój błąd PRZEPRASZAM. Zasugerowałem się czymś innym.
Pod A - gruby wąż od misy (czarny) Pod B - wąż od elektrozaworu z węża zespolonego (szary) Pod D - cienki przezroczysty wężyk zakończony korkiem Pod C - cienki przezroczysty wężyk od elektrozaworu z węża zespolonego
Zimą w silnikach bardzo często zbiera się tzw majonez pod korkiem to wynik przerobienia wody z olejem. W szklance możesz zrobić sobie taki sam test. Wlej olej i trochę wody i zakręć. Kisiel głownie pojawia się zimą i przeważnie w autach zasilanych LPG. W wyniku spalania głównie LPG powstaje bardzo duża ilość pary wodnej (Produkt spalania) ta w wyniku...
Przyczyną problemu jest za duże ciśnienie na wejściu, uszkodzony płaszcz wodny lub brak korka w płaszczu wodnym (jeśli był, może odpadł)
Sprawa banalna ale za o bardzo śmierdząca :D Oczywiście, że przyłącza są zamienione. Obecnie syfon nie spełnia swej powinności ponieważ rura odpływowa nie jest zamknięta korkiem wodnym i stąd nieprzyjemne zapachy. Wystarczy króćce zamienić miejscami i będzie dobrze. Przecież dobrze jest. Po co mieszasz?
Czujnik temperatury w tym silniku jest na krućcu wodnym po prawej stronie silnika (na twoim foto po prawej stronie korka wlewu oleju ) . Ściągnij rurę dolotową z przepustnicy i go fajnie widać . https://obrazki.elektroda.pl/5939680300_...
Bo ma on odpowiednie cechy fizyczne/porowatość/.My nie jesteśmy konstruktorami drukarek. Ktoś, kiedyś to wymyślił, i do teraz jest używane. Przetrzyj powierzchnię korka wodnym papierem ściernym , gradacja 1000, oczyść wacikiem zamoczonym w alkoholu np. IPA. Po dokładnym wysuszeniu zrób próbę, jak nie pomoże-element do wymiany. Do markowych drukarek...
UPG - uszczelka pod głowicą.
Czemu nie ocieplisz ściany z zewnątrz?, po założeniu ocieplenia od środka przy większych mrozach za korkiem ściana będzie miała temperaturę bliską zeru, nawet przy niewielkim dostępie powietrza kondensacja pary wodnej pewna jak amen w pacierzu. W pewnych przypadkach wystąpi grzyb, w innych nie, zależy to od chłonności wilgoci przez ścianę i możliwości...
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
octu nie podgrzewłem, temperatura jak obecnie, czas trwania ok 36 godzin, Nie wiem jakby wybić korki czy da się sprawdzić wnetrze, bo kamerą nie dysponuje
Czy to możliwe, że płaszcz jest przykręcony tylko tym korkiem tak odpiąć dwa węże z prawej wcześniej wyjąć biały plastik między nimi Potem dźwignąć płaszcz do góry, żeby wysunęły się te 3 króćce widoczne na dole. Może z nich wypłynąć woda.
Nie stosuje się żadnych zaworów odpływu tylko wejście do kanalizacji , ewentualnie zaślepione korkiem.
koszt uszczelki ok 100 zł planowanie głowicy ok30zł wymiana ok 150-200 w normalnym warsztacie miasto Kalisz i przy okazji sprawdz pompę wodna w audi lubi cieknąć na uszczelnieniu koszt wymiany ok100 nowa pompa
Witam...Mam taki problem w C360 3P, mianowicie od jakiegoś czasu zauważyłem lekki ubytek wody w chłodnicy ( ok. 1,5 l) po ciężkiej pracy ciągnika w polu...niedawno założyłem nowa pompę wodną i przy max. obrotach jest dość mocny strumień czy to może być to że wywala wodę korkiem?
Jeżeli to PG-4 to sprawdz czy bimetal podnosi i opuszcza iglice(na zgaszonej świeczce poruszaj iglicą do której przumocowany jest jeden koniec bimetalu).Wyciągnij świeczkę i przeczyść ją(na dole świeczki masz rwegulację ) Jeżeli to nowszy model z termoparą (z tego co napisałeś to chyba tak) przeczyść świeczkę,możesz też wykrecić termoparę i sprawdzić...
Witam Przyczynami tego zapachu mogą być: - zapchany filtr na wylocie wody, nazbierało się tam sporo śmieci które zanim wyschną to mocno śmierdzą, tu zwłaszcza psujące się pozostałości płynu do płukania są najgorsze - złe ułożenie węża odpływowego (albo złe wykonanie odpływu) przez co nie ma tzw. korka wodnego i przez pralkę wydobywają się zapachy z...
Co znaczy "korki"? Wyłącznik nadprądowy czy różnicowo-prądowy?
W momencie kiedy woda stoi w rurach gazy w efekcie działania podciśnienia 2 barów i małe sprostowanie, najwyższe podciśnienie jakie można osiągnąć to 1 bar, w tym wypadku Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, to podciśnienie w poziomym odcinku...
Zgłaszasz problemy z niegrzejącym całym kaloryferem. Jeżeli masz uszkodzony odpowietrznik to oni powinni luzując śrubunek odpowietrzyć kaloryfer. A przy zgłoszeniu zawsze pytaj kto przyjmuje zgłoszenie, czy Kowalski czy Nowak bo potem zawsze jest pytanie a u kogo pan zgłaszał? Oni też mają dziennik zgłoszeń i dobrze jest zapisać datę. Co do zgłoszenia...
Taka biała maź na korku i bagnecie to nie koniecznie wina uszczelki pod głowicą. Po prostu olej miesza sie ze skroplona parą wodną z atmosfery i tworzy emulsję. Gdy rozgrzejesz silnik to woda powinna odparować z oleju maź powinna zniknąć. Przez rozgrzanie silni myślę o przejechaniu kilkudziesięciu kilometrow z predkościa 80-90km i większą, ta maź wchlania...
jeżeli nie możesz odpowietrzyć lub co odpowietrzysz to się znowu zapowietrza najprędzej jest nieszczelna uszczelka pod głowicą, zwróć uwagę czy przy zakręconym korku sztywnieją węże wodne i czy po odkręceniu wywala płyn , sprawdź termostat . Koszt takiej naprawy z 500 zł z gratami i szlifowaniem płaszczyzny .
Korkowałem korkami do prób szczelności. Instalacja odpowietrzona. Jakie ciśnienie musi być?
Witam. Mam taki problem z moim IVECO DAILY 2,3 HPI 116 KM rośnie ciśnienie w układzie wodnym i wywala płyn korkiem. Uszczelka pod głowicą wymieniona. Głowica planowana oraz nowe szpilki. Co to może być?
http://obrazki.elektroda.pl/1219321000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9647941200_1... no i gazbox zrobiony.Jutro jak znajdę chwilkę to postaram się go zamontować i przetestować.Kosztowało mnie to ok 20zł.Do wykonania posłużyła osłona amortyzatora od ogara dwa korki od instalacji wodnej pcv ,troszkę poxyliny no i może...
Witam wszystkich, pacjent: zmywarka Hotpoint Ariston LFT216A/HA COD.37464530100 Główny problem to wyciek wody z płaszcza wodnego przez otwór techniczny, drugi problem to proszek do zmywania wsypywany do pojemnika na sól. Nie jestem pewna jak długo użytkownik zmywarki wsypywał proszek do zmywania do komory na sól, pod korkiem i w komorze było trochę...
Ale jak winne byłyby obroty to pracowała by dłużej. Czy przypadkiem na rurociągach nie masz zaworów zwrotnych ? A czy ta pompa pracuje od dzisiaj, czy już jakiś czas, bo jak pisze zyxelo montaż był zrobiony przez fachowców, a problem pojawił sie po jakimś czasie -jak się domyślam. Dodano po 8 Jeśli ten zawór przy wężu da się otworzyć,to mając do dyspozycji...
Więcej wydasz na klej, w każdym sklepie wodno-kanalizacyjnym zakupisz taki korek. https://allegro.pl/listing?string...
Bankowo hs 18 , cechą rozpoznawczą tego modelu są na głowicy korki zaworów tłocznych na dość duży rozmiar klucza coś ok 36mm . Króciec wodny ze zdjęcia typowy dla tej sprężarki , kształt cylindra również chociaż bywały z pełnym żebrowaniem , przesunięty i zaślepiony otwór w głowicy , pod sprzęgłem elastycznym widoczna blaszana oprawa uszczelniacza to...
Opis usterki jest nie do końca jasny - wskazuje na to, że zapala się gaz bez przepływu wody. Najczęściej winny tu jest regulator przepływu wody ukryty w automacie wodnym, ten element z upływem lat ulega zużyciu. Kocioł był produkowany do 1998 (12lat). Jeżeli natomiast działa poprawnie, a chodzi o samo uruchamianie kranem, to może wskazywać na korki...
Czyli tak jak podejrzewałem para wodna z gazu. :)
Chyba niepotrzebnie wymieniałeś uszczelkę pod głowicą. ten szlam pod korkiem powstaje z kondensacji pary wodnej jak jeździsz na krótkich trasach. Co do spalania to powinien spalić wszystko co się do niego wleje pod warunkiem, że ma dobrą pompkę (żart). Przede wszystkim zależy czego - gazu koledze pali ok. 9 l/100.
Mam problem z suszarka Miele T4423 C. Po dokładnie 26 min. bez podania kodu usterki "wywala Korki" ( różnicowka). Pompę wmontowałem , przeczyściłem -sprawdzona elektrycznie, termostat grzałki wymieniłem, cała suszarki i wszystkie przewody wodne wyczyściłem. Ktoś z Państwa ma jakiś pomysł lub wie co to może być ? Z góry dziękuję Krzychu
Wygląda mi to na walniętą uszczelkę pod głowicą, skoro niema wycieków, ale zobaczymy co myślą inni użytkownicy forum. Sprawdź czy z tłumika nie leci para wodna i czy na korku wlewu oleju niema brązowo-białego szlamu.
Jak widać na razie jest zbyt mało wody, która na zimę sięga korka przelewowego na ścianie bocznej. Ostatnio wybrałem liście które opadły z drzew na zimę i nie dolałem wody. Zazwyczaj gdy pada deszcz o który teraz trudno samo oczko napełnia się wodą z instalacji deszczowej gdzie wstawiłem trojak i jeśli jest potrzeba mogę skierować ją do oczka
A więc czy jest inna możliwość oprócz uszczelki? Tak, jedyne miejsca gdzie te płyny mogą się mieszać to silnik, więc albo uszczelka (lepsza opcja), albo pęknięta głowica lub blok (tragiczna opcja). Ogólnie radzę z tym bardzo szybko jechać do mechanika bo płyn chłodniczy w oleju bardzo szybko zabije silnik. A jak uszczelka to trochę czyszczenia, wymiana...
U mnie powodem białej mazi na korku był po prostu walnięty termostat. Samochód nie wchodził na odpowiednia temperaturkę pracy i na korku kondensowała sie para wodna, która w połączeniu z olejem tworzyła taki biały nalot. W okresie zimowym to coś normalnego i raczej nie jest groźne.
kolego to nie uszczelka pod głowicą !!!! Najprawdopodobniej sprawdź najpierw czy wentylator się włącza i czy nie jest za duże ciśnienie na przewodach wodnych
Pierwsze co zauważyłem to uszkodzony króciec wodny z przodu silnika (uciekał płyn). Zadziwiające jest to, że kupując nie wziąłeś poprawki na ewentualne uszkodzenie uszczelki pod głowica. Sprzedający napweno wiedział o tej usterce a jak do tego doszło i ile tak jeździł tego nie wiesz. Widywalem juz wiele usteterk upg i nie jest powiedziane ze musi występować...
może jakieś korki powietrzne, spróbuj dokładnie odpowietrzyć, a może pompa wodna "puszcza"
Jest tam za zaworem gazowym taki filtr jak na wodnych rurach zakładają. Taki z tą tulejką z korkiem skośnie ustawioną. to ten? czy to jakiś wewnętrzny w środku kotła? Chce wyczyścić wymiennik porządnie - zamówiłem środek do czyszczenia. I wtedy serwis na kalibracje i ustawianie jak najbardziej.
tapatic przeczytaj sobie ostatni post OKTAWIANA to chyba o to nie chodzi co to jest dłuższa trasa? silnik ma być rozgrzany przez kilka godzin w trasie - wtedy zniknie maź pod korkiem, ta maź to para wodna i olej silnikowy która się skrapla na najchłodniejszym punkcie silnika tj. korku wlewu oleju. i tyle
To myślę że więcej jak 800 zł z robocizną nie wyjdzie, zależy co mechanik znajdzie poza uszczelką.. Dodano po 42 A ja myślę, że nic nie padło Zimno jest, może dymił parą wodną z układu, co by nie tłumaczyło masła pod korkiem.
Witam byc moze przy wymianie termostatu zle ustawino nit do odpowietrzenia. Proponuje obejzec termostat i zwrocic uwage na to by termostat byl tak zamontowany zeby ten nit byl w najwyzszym punkcie. Przy goracym silniku jak otworzysz maske powinienes slyszec lekki sykot z pod korka wlewu plynu (para wodna) jesli nie syczy to sprobuj wymienic korek
Nie panowie ten typ tak nie ma !!! Niektore maja przejechane ze 120 ttys i nie ma mazi. Owszem niewielka ilosc na korku jest mozliwa a przyczyna jest roznica temperatur. Rafaln niech sobie przylozy ta reke do glowy lepiej i sie poklupie po pacy. Jezeli jest taki przedmuch znaczy to ze pierscienie juz sa licha i silnik ma o wiele za duzo km przejechanych....
Chyba dam cały zbiornik wyrównawczy z korkiem ciśnieniowym, od jakiegoś małego silnika. Polecam z Matiza, dobry jakościowo, dwa zaworki cisnieniowe w korku i tak jak w matizie zbiornik jest przelewowy podczas pracy pompy wodnej.
a czy da sie to tak sprawdzic?? nie wiedzialem. Dzis wymienilem olej, zeby dokladnie zobaczyc ten stary i wiecie co tam bylo?! olej ten wyglada jak taki muł z bagna!! masakra pierwszy raz sie spotkalem z takim czyms... to chyba jednak bedzie ta uszczelka pod glowica...tylko, ze auto nie dymi i płyn chlodniczy ze zbiorniczka raczej nie wycieka. czy jak...
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
Wymiennik podłączasz do kotła np. jak duży grzejnik to jest wodny obieg po drugiej stronie wymiennika góra pompa obiegowa rura do nagrzewnicy rura powrotna naczynie wyrównawcze wejście do wymiennika na dole.Rury na dworze trzeba dać w izolacji z pianki aby zminimalizować straty.Jeśli układ kotłowy nie ma wymuszonego obiegu trzeba dać też pompę po stronie...
Przyczyn może byż wiele. Prosto mówiąc - najprawdopodobniej "dmucha" z cylindrów do kanałow wodnych. Najczęstsze przyczyny to "padnięta" uszczelka pod głowicą, pęknięte tuleje cylindrów, pęknięta głowica, itp. usterki.
W zespole wodnym podgrzewacza masz za korkiem zaślepiającym /klucz 12/ regulator przepływu wody przez zwężkę venturiego. Może być, że właśnie w zwężce masz utrudniony przepływ co może powodować spowolnienie zadziałania zaworu gazowego lub zabrudzenie na zwężce
Od strony kanałów wodnych była ciemniejsza tak jakby okopcona
Raczej mi to wygląda na korki do pierwszego zalania płynem chłodniczym i olejem po montażu, ale dostęp po montażu na aucie niemożliwy przez duże N, nie da rady nawet podłączyć dodatkowego "płaszcza" wodnego lub olejowego, bo za mało miejsca na króćce, szczególnie że jeden (wodny) by blokował pracę sztangi VNT. Może ktoś coś dopowie ciekawego? Nikt nie...
dziekuje za rade Dodano po 3 Zmień natychmiast mechanika. Nie napisałeś czy jeździsz krótkie czy długie trasy, jeżeli krótkie to nie zagrzewa się silnik i taka maź powstaje z powodu skondensowania się pary wodnej. Dopuszczalne zużycie oleju w silnikach Audi to 1L na 1000Km, co wcale nie znaczy że Twój jest dobry. Tak jak pisał kolega wyczyść odmę bo...
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Może być kilka powodów takiej sytuacji. Każdy klasyczny piecyk ma zespół wodny i gazowy, ciśnienie wody działa na siłownik (membranę, tłok), który otwiera przepływ gazu na palnik główny. Zasada montażu takiego piecyka jest taka, żeby woda na wejściu do piecyka miała jak najmniejsze dławienie, tj. jeśli rury wodne w domu są np. półcalowe, to nie robi...
Rurki pod podłogą masz tak, jak masz - i nic nie zmieniaj. Z tym odpowietrzaniem. Jak będziesz zalewał układ wodą przegotowaną to ona będzie również odgazowana ( tzw. odgazowanie termiczne w czajniku :D ). Tu bardziej idzie o to, żeby układ zalewać bardzo powoli, tak, by nie zostawić korków powietrznych w trakcie zalewania. Po zalaniu włączyć na trochę...
A jeśli WD 40 to odpiecze to samą śrubę gdzie kupić? Dodano po 16 Nie bardzo widzę w sieci nawet całe zespoły wodne. Jaki jest przy tej instalacji optymalny inny piecyk gazowy? Komina w kuchni nie mam tylko kratkę. A jaki przepływowy ogrzewacz który nie będzie wymagał kosztownej elektryki? Mieszkanie w bloku mam 2 korki automatyczne.
Masz dziurę w zbiorniku. Szukaj; życzę powodzenia. Aha; i nie będzie to misa (zestaw naprawczy), tylko film wodny. Dla ułatwienia podam, że gdzieś w okolicy korka soli.
Przy próbie na powietrze sprężone i korkach nawijanych na pakułę ciśnienie praktycznie zawsze zejdzie, zwłąszcza po kilku dniach. Użyj korów do prób z uszczelniaczami gumowymi. Pakuła po zalaniu wodą zwiększa swoją objętośc, tu dzieje się to dzięki paście do uszczelnień. Kiepskiej jakości pasty nie dają pożądanego efektu i trudno rozkręcić takie połączenie...
wiesiek500 , powiedział wszystko. Jest to spowodowane tym i podczas spalania paliwa w komorze cylindra oprócz CO,CO2, S2O, NOx wydziela się woda H2O. Przy każdym silniku część tej wody w postaci pary wodnej przedostaje się przez nieszczelności tłok pierścienie cylinder w rejon misy olejowej. Jeżeli silnik jest nie wygrzany to para ta pomieszana z drobinami...
Witam.Pompa wody wymirniona na nową razem z obudową.Kanały wodne sa zakamienione ale tutaj za chlodnica oleju na bloku i z boku rowniez (klapka w bloku obok chlodnicy oleju.sptezarka byla calkiem odlaczana i nic sie nie zmienialo.Korek wlewu plynu mam ptzerobiony.Pompowalem 1bar ale dalej to samo bylo . zbiorniczek wyrownawczy jest 100% sprawny .
czyli mam rozumiec, ze jezeli samochod stoi na postoju, a temperatura przekracza ponad 100 stopni, w silniku woda wrze, a termostat nie otwiera, to jest normalne zjawisko? Nie jest to normalne zjawisko, bo woda w silniku nie powinna zawrzeć przy tej temperaturze, po to jest podnoszone ciśnienie w układzie chłodzenia, aby do tego nie dopuścić. Jeżeli...
Może być problem z zasilenim gazu tzn. ciśnienie nie wg. normy, nierówna praca licznika gazowego bądź reduktora gazowego. Może być również zapchany filtr siatkowy na wlocie gazu albo woda w gazie. Zagadki w instalacji wodnej (lewa woda w układzie, korki powietrza...). Anomalie zdarzają się najróżniejsze - nawet praca uzależniona od pogody. Właściwa...
Syczy z korka zbiorniczka no to jest nieszczelny, a syczy bo ciśnienie się robi, jak by korek był szczelny to by węże twarde były aż by coś strzeliło (wąż, chłodnica, nagrzewnica, uszczelniacz pompy wodnej...) więc pewnie ktoś wyjął sprężynkę z zaworka w korku żeby jeszcze pojeździć i pewnie sprzedał Ci to auto Dla mnie jasna sprawa - uszczelka pod...
Max ciśnienie jest opisane na rurze. Zależy to od producenta itd. Ale spokojnie 6 atmosfer. A co do prób to po co Ci takie duże ciśnienie, korki do prób ciśnień chcesz rozwalić? Wystarczy Ci 3 atmosfery. A wodomierza ściągać nie trzeba. Wystarczy odciąć zaworem. Dodano po 5 A co do montażu to ja zastosowałbym wersje bardziej estetyczną, może i jest...
Dzieki za pomoc Jak sprawdzić na szybko organoleptycznie czy instalacja elektryczna jest w miarę sprawna? Podłączyć jakieś urządzenie większej mocy np farelkę z 1000W? I patrzeć czy korków nie wywali ? Jak sprawdzi instalacje wodno kanalizacyjną ? Wystarczy spuścić wodę z kibla jak woda przelatuje bez problemu to ok ? Poważnie pytam, czy raczej tutaj...
Jaki gaźnik? Aisan ma pod gaźnikiem ogrzewanie, czy weber też to nie wiem. A co to ma do masła pod korkiem oleju? Pozatym pod korkiem oleju jest zimno bo jest blaszany poza silnikiem a tamtędy wyprowadzane są produkty z silnika spod tłoków i tam sie kondensuje para wodna z kropelkami oleju i przepis na masełko wyczerpany.
Podaj więcej info. Może pomogę! Więcej info podam bardzo chętnie, tylko co konkretnie? Już chyba wszystko napisałem powyżej... Powoli wszystko bede sprawdzal i wymienial w razie czego, ale narazie z kasą nie za bogato. Dzięki za wszystkie podpowiedzi i proszę o dalsze ;) Jeszcze jedno: ostatnio zauważyłem, że po dłuższych trasach spod korka wybija...
Witam. Korek od wina to był.... Bo wcześniej butelkę opróżnił zapewne. Ten majster powinien sprawdzić ciśnienie w sieci a nie przykładać rękę do termy dla której nie ma autoryzacji i doświadczenia... Ciekawe czy pokryje koszty rozerwanej armatury wodnej gdy ciśnienie w sieci ją rozerwie... no chyba że połata ją korkiem od wina.:/
Nie będę się powtarzał. Masz problem z układem termostatu. Przerabiałem to nie raz... Objawy towarzyszące w samochodach Volkswagen to (podczas długiej jazdy z niedogrzanym silnikiem) zwiększone zużycie oleju oraz wytrącanie się np. pary wodnej (biały osad na korku wlewu oleju). Jeżeli jest zainteresowanie, mogę wstawić zdjęcia uszkodzonych elementów....
Zdemontowałem zespół wodny i powymieniałem grzybka membranke oringi i zaczęło śmigać pozdrawiam i dzięki.
Wynikiem spalania gazu jest para wodna (woda) jak kolega wyżej sugerował sprawdź kompresję.
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
Partyzancik ? Zmierz pojemność kondensatora multimetrem i się okaże czy trzyma parametry i nie ma przebicia . :| Chwilowo nie mam czym zmierzyć. Podłączę dla podmiany inny lub kilka równolegle jeśli nie znajde innego o zbliżonej pojemności. Jak nabędę nowy multimetr to sprawdzę bo w tym co mam przestał działać ten zakres. Dodano po 3 Z czekawości zacząłem...
Tez mi sie wydaje, ze to moze byc cos z termostatem. Wczoraj jescze dokładnie sprawdziłem po jakim czasie łapie ta temperature i jestem zaniepokojony... podczas postoju juz po 15 minutach temperatura dochodzi do 93 -95 stopni pozniej włacza sie wentylator i spsda do 90... To jest dosc dziwne tymbardziej, ze uruchomiłem silnik po nocy ,wiec był zimny....
Jeśli tylko wskaźnik temperatury przy działającym ogrzewaniu nic nie pokazuje to trzeba sprawdzić temperaturę w parametrach po podpięciu komputera. Jeśli sterownik widzi temperaturę a zegary nie to uszkodzone mogą być same zegary lub wiązka do nich. ps. W tych silnikach żeby otworzył się termostat trzeba się bardzo postarać. W wersjach nie posiadających...
Problem raczej w zespole wodnym (ten mosiężny). Sprawdź w nim i ew. oczyść regulator przepływu -po pr. stronie za wyjściem wody. Po odkręceniu korka kluczem 11mm jest niebieski plastikowy element ze sprężynką- ma luźno przesuwać się w korku. Dobrze też sprawdzić stan popychacza nad membraną i przestrzeni pod membraną. Jeśli to nie zadziała to można...
czy potrzebuje drugiego tego "korka" czy przerobić całkowicie syfon Drugi korek, lub cały syfon - tragedii cenowej nie ma, raptem 10-15 zł.
Poza tym czuć przy dotknięciu, że pracują. Jedna z nich pracuje trochę głośniej, ale nadal pracuje. Może być zablokowana i daje poczycie jakby pracowała. Odkręć korki odpowietrzające na pompach i sprawdź wkrętakiem czy rzeczywiście wirnik sie kręci. Do sprawdzenia filtry i zawory zwrotne, czy czasem się nie przykleiły na stałe grzybki.
Ja obstawiałbym na zapchaną nagrzewnicę. Raczej na 100%. Skoro nie wyrzuca płynu korkiem od zb. wyrównawczego, uszczelkę pod głowicą wykluczyłbym. Padająca pompa wodna ma tylko dwa skutki: albo wyciek z niej lub uwalenie rozrządu po rozsypce łożysk.
a kocioł był gorący Co miałeś na myśli pisząc to? Temperaturę płaszcza, wody w płaszczu czy temperaturę w komorze spalania? Owszem zdarza się, że płaszcz się zakamienia lub w inny sposób "zatyka" - ale to rzadkość - raczej stawiałbym że ograniczony przepływ jest wynikiem zapchania instalacji np. na powrocie, bądź spadła wydajnośc pompy co. Inna przyczyna...
Czyli Panie Moderatorze jutro reklamuję pompę od sw 400 a co z chłodnicą>? przecież dokładnie nie da rady zobaczyć czy jest zakamieniała przez korek(kombajn z 86r. i chłodnica nie zmieniana)..Kanały wodne w bloku i głowicy drożne co może być jeszcze tego przyczyną że powstaje podciśnienie i wywala wodę trochę korkiem do jakiegoś stanu a później pompą...
W 8 poście masz bardzo ładną odpowiedź. Wiadomo że ten gaz ucieknie, a gdyby nawet nie uciekł to robisz przed nabiciem klimy tzw. głęboką próżnię i pozbywasz się wszelkich gazów oraz pary wodnej z układu.
U mnie na zimnym silniku (tak z -5st.) po odpięciu tej kostki podczas pracy na benzynie silnik zaczyna nierówno pracować, ale nie gaśnie. Po podłączeniu wraca do normy. Sprawdzałem tylko na wolnych obrotach. Na gazie prawdopodobnie będzie chodził równo. Mam 1,4 ABD, czujnik ma 4 bolce. Dodano po 1 Odnosnie tej mazi to ja sadzę, że to wina zużytych pierścieni...
Po odkręceniu nakrętki zbiorniczka wyrównawczego, z parą wodną wypłynął płyn chłodzący, Normalny objaw. Nie należy odkręcać korka na rozgrzanym silniku, możesz się poparzyć a nawet uszkodzić silnik.
Witam! Mam taki problem w autku, podejrzewam uszczelkę pod głowicą dlatego proszę o poradę kolegów: Po rozgrzaniu autka i przejechaniu kilku km przewody wodne twardnieją, po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego pojawiaja sie bomble, płynu chłodniczego nie ubywa, a i oleju nie przybywa, kopcenie na szaro nie wystepuje, temperatura cały czas ok....
Cześć. W korku od chłodnicy tym dużym do nalewania wywierciłem kiedyś dziurkę która przeszła na wylot przez cały korek, uszkodziłem plastik od góry a od dołu taką szczelinę z gumową membranę. Odpowietrzało się automatycznie ale nie było nadciśnienia w układzie wody dlatego parownik od LPG nie był podgrzewany właściwie przez węże wodne. http://obrazki.elektroda.pl/9451698700_1...
Witam, "śluz" czyli prawdopodobnie olej wydostający się np. z korka oleju oraz filtra powietrza jest spowodowany złym założeniem pierścieni.
czy lekka "smietanka" na korku swiadczy o przedostawaniu sie plynu chlodzacego do oleju czy jest to spowodowane skraplaniem sie pary wodnej w komorze korbowej silnika ?
wodne chlodzenie wodne generatory wodne piony wodne
termet kocioł wyświetlacz esp32 wymiana rolki
budowa elektrowni wiatrowej vaillant ustawienia
Lokalizacja przekaźnika świateł przeciwmgielnych w Citroën Saxo Marshall Stockwell nie ładuje się do pełna - przyczyny i rozwiązania