Dziwne, że po lewej od kierowcy złapało a nie z prawej, gdzie więcej kałuż i soli jest. Dziwne, a mi się wydaje, że lewa strona od kierowcy jest bardziej narażona na korozje bo inne samochody ochlapują ten bok.
Moja Octavia jeżdzi od początku 2000r (luty), to już prawie 13 lat, 210 tys. przebiegu, nigdzie nie widać nawet początków korozji. Nauczony doświadczeniem z innymi samochodami, stale to sprawdzam, jak na razie tylko chwalić.
Teoretycznie komputer zgłasza usterkę prawej żarówki światła postojowego/pozycyjnego. Na zdjęciu wygląda jednak jakby świecił się lewy kierunkowskaz (ale może się mylę i to właśnie jest postojówka). Może być też problem (korozja, przegrzanie) z kostką połączeniową lampy.
heh he a bababua 2,75 to dobre Po co słuchac zbytecznie z 25km i do tego drugie tyle zakłóceń zbierać! I czy prawdą jest że antena zamontowana na stałe, np: do klapy bagażnika powoduje korozje samochodu? Bo spotkałem się z taką opinią że jeżeli mam antenę na stałe to samochód bardziej koroduje i zaczynają strzelać pryszcze.???
Ja wiem że obudowy nie wytrzymują ale o co tak dokładnie się rozchodzi? Czy to chodzi różnice potencjałów między aluminium i stalą i powstaje ogniwo i rozwija się korozja?
no i wlasnie tu jest haczyk, samochod byl zalany w 1997r. , ogladalem go niedawno i wzasadzie na zadnym elemencie karoseri na zewnatrz nie bylo sladu korozji, samochod na 100% nie malowany, nie robiony, podwozie tez wolne od rdzy jedynie na lelemnetachtakich jak wachacze nalot rdzawy, ciezko powiedziec bez rozbierania oslon jak wygladaja progi i blotniki...
Zapewne mylisz pojęcia i stąd takie odpowiedzi. Jeśli interesujesz się tym co w tym artykule "kaskada w szeregu zbiórka" to jest to praca równoległa urządzeń, w szeregu to one są tylko ustawione, że niby obok siebie. Nie musisz mieć bufora, choć pewnie poprawiło by to średnie obciążenie. Na pewno przydałoby się sprzęgło hydrauliczne by nie zmieniać...
Przy "pełnoletnim" :D samochodzie, takie objawy mogą powstać przy rozszczelnieniu wewnętrznym (korozja) chłodnicy oleju silnikowego :-o następuje mieszanie czynnika chłodzącego z olejem i grozi zatarciem silnika :!:
Myślałeś o Multipli - w wersji z fabrycznym gazem ziemnym auto jest bardzo ekonomiczne. Ocynk powoduje, że nawet roczniki 2000 są do dostania bez śladów korozji.
...styki są prawdopodobnie miedziane pokryte innym metalem (srebrzone na przykład) nalot wtedy będzie ciemny. Można wyczyścić specyfikami do srebra. pozdr To jest myśl - jeśli srebro, to pójdzie "Tytanem" równie łatwo, jak z miedzią. Witam! KONTAKT SPRAY Nr. 007 Szwedzki, .... Mam Kontakt, tego typu środki są rewelacyjne ale w elektronice. Nie w elektryce,...
Po wstępnym sprawdzeniu radia zajmij się anteną - sprawdź ciągłość przewodu koncentrycznego oraz jego izolację, czy nie ma zwarcia. Później należy sprawdzić masowanie anteny - między ekranem na wtyczce przy radiu a masą samochodu nie może być więcej jak 0,3 oma. Najczęściej jest więcej w samochodach z tych lat - korozja robi swoje :) Gdyby to wszystko...
Skrzynka przekaźników i bezpieczników pod maską koło akumulatora. To jest największe zło tych samochodów. Sniedz i korozją styków przekaźników a co najgorsze to korodują kable i gniazda w tej skrzynce. Od spodu masz pewnie zielono.
mało jest rzeczy w samochodzie, które ze stanu dobrego, mogą się zużyć do zagrażającego bezpieczeństwu. O ile diagnosta się przyłoży do swojej pracy...i nie przepuści np. skorodowanych przewodów hamulcowych/paliwowych, zdartych klocków czy popękanych tarcz, napraw progów pianką czy korozji pod świeżym barankiem na progach...
jest w złym stanie? Tego nie widać w jak bardzo złym, bo korozja została zamaskowana. Nie kupuje się samochodów ze świeżą "konserwacją".
Łożyska kolumn to niezły trop. Sworznie wahaczy raczej nie. Ten samochód ma mechaniczny napęd pompy więc chyba widzisz czy pasek ją napędza. Mały przebieg w piętnastoletnim samochodzie może oznaczać występowanie objawów korozji. W tym samochodzie nie kojarzę występowania związku siły wspomagania z prędkością.
Nie, najpierw odłącza się klemę podłączoną do karoserii samochodu, a potem tą co idzie do instalacji. Że względu na korozję bardo dużą ilość samochodów miała + na masie do lat 60. Więc nie tylko Syrena. U nas wszystko co miało prądnicę z Warszawy. A i ARO. Z alternatorem miało + na masie. Dla malkontentów którzy zaraz się będą rzucać kto to widział...
No w lexusie mogą być amortyzatory do wymiany i jakaś tuleja w wahaczu, ale u konkurencji zbliża się już kolejna wymiana tych elementów. Akurat Lexus robi wytrzymałe auta i raczej niewiele mają wspólnego z toyotą mimo, że należą do tego samego koncernu. No chyba, że CT bo to to auris taki... Toyota zawieszenie też ma wytrzymałe tylko ta korozja...
Trzeba chyba zdjąć głowice i sprawdzić co jest nie tak. Moim zdaniem to lepiej to oddać na złom i szukać innego koszt samej robocizny bedzie zbyt duży przy takim aucie. Właśnie przez takich ludzi giną zdrowe blacharsko auta.... Jeśli blacha jest zdrowa szukałbym drugiego słupka (remont obecnego nieopłacalny), lub nawet wykonał swapa na 1.1/1.2 lub...
:lol: Nie mogę :lol: Moim zdaniem to zwiększy prędkość korozji. Blachy na samochodach są trochę lepsze niż kiedyś. Ja jeżdżę astrą już rok ze zdartym lakierem i mam tylko leciutki nalot. Metodę ta stosuje się od lat przy zabezpieczaniu okrętów ,oraz w budownictwie do zabezpieczania przed korozja zbrojeń wewnątrz konstrukcji betonowych, zabezpieczeń...
Jedyne co chyba może być to sprawdzić zimne luty i ścieżki. Skoro była pleśń to była wilgoć i korozja. Czasem taniej i napewno szybciej sterownik wymienić.
Trafiłem na taką stronę: https://osuszaniebudynku.com/elektroosmo... I tam jest mowa o urządzeniu o małej mocy (około 2W), które ponoć ma osuszać budynek poprzez elektroosmozę; To mi wygląda na rozwinięcie urządzenia które miało chronić samochody przed korozja :) było sprzedawane w latach 90 pod nazwą Rust check czy inny rustcontrol. Było...
Teraz oprócz gaźnika trzeba patrzeć na korozję, mechanikę, które z nich trzymaj się w miarę.
Podpinam się przy okazji do pytania o pistolet do piaskowania. Czy da się takim pistoletem wypiaskować dobrze felgi? mam zamiar kupić coś takiego bo mam sporo felg, no i mogłoby być taniej. co do piaskowania to używa zdaje się karborundu ... poza tym piaskowanie felg podejrzewam musi odbywac w komorze ... 'piasek' pracuje w obiegu zamknietym .... inaczej...
Starego żużla nie opłaca się naprawiać. Tylko w miarę świeże auta. Co do korozji hmmm nowe samochody gniją bo księgowi już oszczędzają na zabezpieczeniu. Wchodząc pod nowe auto blachy gołe jak panienka w GOGO... Nawet łączenia blach nie zabezpieczają. Z wierzchu ładny a pod spodem sito.
Na pierwsze auto wybrał bym 500 lub 600 fiata jak te drzwi konieczne to Tico lub Matiz, Fiesta. Fiaty i Matiz jak nie bite nie powinny mieć dużej korozji. Żona dojeżdża samochodem do pracy i robi rocznie 8000Km i stwierdziłem, że nie założę gazu.
panu tarcze skorodowały Ja to usłyszałem od mechanika odnośnie mojego diesla ;) zakładając ze poprzedni właściciel samochodu zmienił klocki i tarcze dzień przed sprzedażą (wątpię) to te elementy zrobiły u mnie prawie 90 tys. km i zostały wymienione ze względu na korozję, nie zużycie. Także to nie wina samochodu, że opony czy hamulce się szybko zużywają...
Witam,ja bym sprawdził wiązkę kabli idącą pod akumulatorem do kabiny,częstą przyczyną w tym modelu samochodu była korozja kabli od kwasu akumulatora i działy się różne rzeczy.
Po pierwsze, sprawdź czy działa poprawnie samo gniazdo. Najlepiej - samą oryginalną zapalniczką, bo jest urządzeniem o sporym poborze prądu. Dobrze też sprawdzić napięcie na gniazdku, czy jest stabilne i pełne. Tu trzeba użyć woltomierza. Oceń też stan styków - zaświeć latarką do gniazda i sprawdź wzrokowo, czy nie ma po prostu korozji na stykach, czy...
Ja w swoim samochodzie mam założony zamiennik NRF - są różne opinie o nim. U mnie zaraz będzie 4 lata i żadnych nieszczelności. Nie przyglądałem się jej żeby sprawdzić korozję, ale na pierwszy rzut oka przez zderzak nic tam nie widać.
Dobry pomysł! Wróćmy do +/- na masie . Jest jedno zasadnicze pytanie na które powinniśmy dać odpowiedż . Czy biegunowość instalacji ma wpływ na korozje w samochodzie? Osobiście myślę że ma mając na uwadze doświadczenie które przytoczyłem wcześniej i czy ochrona antykorozyjna pojazdu jest możliwa? I jeszcze raz przypomnę(pracuję w dużym koncernie metalowym)...
Peugeot 2002 - przebieg 200 tyś. Belka po 10 latach siadła, zniszczyło łożysko koszt naprawy 1000 zł. I spokój na 6-10 lat i kolejne 200 tyś. Do Citroena/Peugeota części będą o 10% droższe jak do Volkswagena, choć nie jest to regułą. Mogą być i nawet 50% tańsze. 1.5 D prosty diesel który raczej nie do zajechania. Ostatnio znajomy zezłomował Saxo z tym...
Wiem że korozja to problem tych samochodów - czasem z zewnątrz jest ok, a pod spodem tragedia (zwłaszcza jeśli chodzi o mocowania przednich i tylnych wahaczy). Dlatego pisałem o egzemplarzach z Niemiec - tam chyba nie solą zimą dróg tylko stosują coś innego, co przekłada się na stan podłogi samochodów.
Witam... ciężko jest pomagać w sytuacji niedostępności do danej rzeczy ale.....co mogę pomóż to podpowiem..... na początek wyjmij płytkę wysusz ja dobrze suszarka itp potem przemyj wd40 lub spirytusem przeczyść wszystkie styki na kostkach łączeniowych i obejrzyj czy nie ma gdzieś widocznych przerw w ścieżkach na płytce lub korozji (śniedź) jeżeli gromadziła...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Swoją drogą ciekawe jak to będzie działało w praktyce. Ciekawe czy przed zakazem ktoś nie uruchomi produkcji samochodów o przedłużonej trwałości? Odpornych na korozję itp. Witam Zobacz jak motoryzacja wygląda na Kubie. Kto wie może u nas za kilka dekad też będzie podobny skansen - lub import samochodów np. z USA.
Witam, Ja bym to rozgraniczył, korozja elementów konstrukcyjnych wpływających na bezpieczeństwo oraz korozja innych elementów. Ta pierwsza, jeśli jest rozwinięta, dyskwalifikuje auto. Są zwolennicy napraw, ale to ich bezpieczeństwo i ich wybór. Korozja np. śrub czy osłon to nie problem, to można wymienić czy załatać. Ocena na podstawie zdjęć jest niejednoznaczna,...
Już to widzę jak do zwykłych aut zagości technologia wykorzystywana np. w marce Koenigsegg. Im wyższe stężenie etanolu w paliwie tym szybsza korozja aluminium. Korozja to powoduje woda aluminium to się nie używa w samochodach bynajmniej czystego to są stopy z różnego rodzaju dodatkami bo czysta aluminium to się do niczego nie nadaje. Tak więc błyszczysz...
Jest jeszcze kwestia 5.8 wyprodukowane zgodnie z PN/EN/DIN a wyprodukowane w chinach z przetopionych puszek na konserwy i importowane przez markety... Czym się sugerować przy wyborze takich śrubek aby były one wytrzymałe ? Kupować w sklepach mechanicznych z zaopatrzeniem dla zawodowców, nie w marketach. 8.8 Ci wystarczą do ogólnych zastosowań. 10.8...
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Problem z paliwem E10 dotyczy naprawdę marginesu samochodów w wieku ok. 20 lat w dodatku z dziwnymi silnikami. Jedynie pierwsze FSI VAG mogą mieć problem. Kiedy wycofywano paliwo "z ołowiem" też była panika, silniki miały wybuchać po zatankowaniu. Dolewano dodatek do paliwa. Potem ludek raz zapomniał dolać, drugi i jeździł na bezołowiowej do końca żywota...
leżał od 10 lat wyjęty z powypadkowego samochodu Korozja zaworów i skutkiem ich nieszczelność. Niestety głowica do zdjęcia i przetrzeć zawory.
Samochody, które wymieniasz (nie wiem jak u Volvo), są raczej podatne na korozję. Żona użytkuje Citroena C4 z 2005r , bo się do niego przyzwyczaiła i nie myśli o zmianie na nowszy. Silnik ma 90 KM nie ma DPF- u ani też dwumasy, spala 4,5 do 5l oleju. Samochód sprowadziliśmy z Francji miał przejechane ok. 12 tys. km. Uderzony był w prawy bok i przewrócony...
Jeżeli palny czynnik w komorze nagrzewnicy stworzy z powietrzem mieszaninę wybuchową to po włączeniu nawiewu dostaniecie deską rozdzielczą w pysk. Rozszczelnienia parownika są jak najbardziej możliwe, szczególnie w samochodach serwisowanych po kosztach. Jest tam wilgoć i grzyb czyli idealne warunki dla korozji.
Odradzam kupno tego samochodu. Posiadam escorta z '97 ale z silnikiem 1.3. Dwóch moich znajomych również posiadało escorta z '97 i mogę powiedzieć tak - silnik bajka, żadnych awarii w tych trzech samochodach, ale przez korozję która potrafiła bardzo naruszyć elementy nośne samochodu dwa już stoją na złomowisku. Ja swojego ratowałem, niestety koszt niemały....
multimetr nie pokazuje więcej niż 0.04a To ma być pobór spoczynkowy prądu - te 40 mA :?: To przy założeniu radia działajacego na "standby", oraz działającego alarmu - całkiem możliwy pobór prądu :D Jeśli jednak po dwóch dniach takiego poboru prądu napięcie spada poniżej 12V - to prawdopodobnie akumulator nie jest doładowywany w czasie jazdy - tylko...
Dobry blacharz by to ogarnął prawie bezszpachlowo ale lakierowania nie unikniesz jak ma prawie niewidoczne. Jak ma być po kosztach to zabezpieczyłbym to przed korozją, wypełnił ubytki i okleił folią tak by było estetyczne.
Witam. Mogą być wypalone styki główne zabudowane w wyłączniku elektromagnetycznym załączające rozrusznik do pracy a nawet zawieszona jedna ze szczotek w szczotkotrzymaczu, lub zużyte szczotki rozrusznika. Sprawdź mocowanie przewodu ujemnego od akumulatora do karoserii samochodu czy nie nastąpiła korozja na połączeniu.
Kolego z takiego zdjecia to cieżko cokolwiek zobaczyć i wywnioskować. Generalnie Eskorty to są bardzo "gnilne" auta. Rdza zjada je na potege i to wszedzie. Wcale nie muszą być powypadkowe aby w okolicach przedniej szyby były wykwity korozji. Jeśli samochód miał wstawiany jakiś element to w obrebie łączenia elementów jest wyrównywana powierzchnia szpachlówką....
To że mam dostęp do takiej kabiny nie znaczy ze od razu profesjonalnie piaskuję. Ale dzięki temu mam porównanie. I np jak przyszło mi do czyszczenia felg z farby (nie rdzy) , to nie zastanawiałem się długo , tylko kabina i tyle. (samego zaś pistoletu używałem aby wyczyścić ogniska korozji w samochodzie - do kabiny nie dało się tego włożyć) Poza durnym...
(at)60jarek skąd jesteś? Ja z Wrocławia. Piszę z jedną firmą własnie. Wkrecają mi, że to korozja i się tego nie da usunąć.
Próbowałem to na swoim samochodzie na rdzewiejący rant drzwi. Wniosek jest taki - środki typu neutralizator trochę spowalniają korozję, ale nie miej złudzeń - jeśli korozja już wychodzi, to za jakiś czas pojawi się ponownie. Na pewno lepiej zrobić tak, niż zupełnie zignorować i dać mu zgnić. :)
Czytałem kiedys dosc ciekawy artykuł z tego co pamietam ma zjonizowac karoserie pojazdu ale pamietam ze oferowane poprzednio urzadzenie obnizalo tylko wystepowanie korozji moze te jest bardziej dopracowane ale mysle ze gdyby to było skuteczne po co producentom samochodów byłoby cynkowanie nadwozi. Trudno jednoznacznie ocenic te cacko. Moze ten ktos...
W załącznikach nowa piasta i szczegóły jak wygląda pierścień magnetyczny w starej .Widoczne ogniska korozji i brudu . Piasta była w samochodzie 8lat i ma przebieg ok 90tyś km.
Że niby rdzewieją ?? Corsa C to dość młode samochody, jeszcze nie widziałem z oznakami korozji ?? Niekoniecznie rdzewieją, ale wiadomo że handlarze lubują się w samochodach powypadkowych. A jak taki samochód po wypadku będzie naprawiony, to loteria.
W samochodach newralgicznym punktem jest sterowanie. Sterowniki nie są dostosowane do dużych przeciążeń (brak chłodzenia tranzystorów). Silnik nie jest taki słaby. Tym bardziej, że siła jest zwielokrotniona przekładnią ślimakową. Da radę. Kabelki też powinny być odpowiednio grubsze, bo w samochodach jak sobie zmierzymy spadek napięcia przy silniku pod...
Konserwacja skorodowanego podwozia nie da wiele, bo jest juz za pozno. Konserwuje sie samochody ktore nie maja korozji aby nie skorodowaly. Nie ma co panikowac, bo to ze klocki i tarcze sa do wymiany nie oznacza ze samochod nie hamuje. To oznacza ze jakis niedlugi czas bedzie juz trzeba je wymienic, wiec to sie wymienia na zapas. Poza tym kazdy mechanik...
przyjmując, że ładowanie z altka jest poprawne(mowa o Dieslu - aku AGM 95Ah)? :sm31: A weź do ręki miernik i sprawdź napięcie na klemach tego akumulatora przed rozruchem i po rozruchu :idea: Takie objawy wg mnie wskazują przede wszystkim na awarię alternatora lub "utratę masy" - przerwanie lub korozja przewodów masy w samochodzie.
....się okazało po przejechaniu , nie wiem może 20 Km blokuje kierownica (nie odbija) , To się zrobiło za ok 160 zł (rzekomo maglownicę wymienili) . Ale co gorsza osobiście zauważyłem poważną korozję pod macphersonem na kole prawym patrząc na wóz od przodu no i co o tym myśleć? Przyjrzyj się również dokładnie na błotnik w okolicy wlewu paliwa. Tam...
Paliwo E85 można stosować wyłącznie w nowych samochodach przystosowanych do tego paliwa. Paliwo E10 można stosować w większości 10-letnich samochodów, z pewnymi wyjątkami. Natomiast w takim starym silniku zasilanym gaźnikiem, nawet paliwo E5 (obecna bezołowiowa 95/98) posiada pewne niekorzystne właściwości wynikające z dodatku etanolu. Główny problem...
Potrzebuję w swoim samochodzie dorobić jeszcze jeden kabel masowy. Po wywierceniu otworu chciałbym go zabezpieczyć przed korozją. Jaki lakier przewodzący prąd wybrać?
Panowie !!!!! 1. Podejrzewam że sam zainteresowany dawno już jeździ samochodem i nie martwi się co by było gdyby padł akumulator 2. raptownywaldek Z całym szacunkiem ale jeśli się nie znasz to nie komentuj. Akurat w tym modelu uszkodzenie pod fotelem zdarza się. Gdybyś nie wiedział wszystkie moduły elektroniczne "rozmawiają ze sobą" poprzez sieś multipleksową...
Alternator wymieniłem.Tani nie był bo dałem 400zł za Magnetti Marelli 70A.Wcześniej siedział Denso.Nie wiem dlaczego taki podsunęli.Co do starego to nie był pękniety.Chyba z jego środka takie dźwięki dochodziły.Jeszcze osłonę pod silnik kupię.Czy taka wystarczy http://allegro.pl/oslona-silnika-fiat-gr... Korozje...
prąd większy niż C/500 powoduje taką korozję. Wiesz jakim prądem ładuje akumulator alternator w samochodzie? Zaraz po włączeniu silnika ten prąd wynosi około 70A, a niekiedy nawet 100A. I to na co dzień, a jeśli raz na jakiś czas podładujesz akumulator 1/10 pojemności to i tak jest nic co akumulator przechodzi w aucie.
Witam Naprawiam skrzynkę bezpieczników w moim samochodzie i wyciągnąłem z niej takie oto miedziane elementy, część z nich jest zoksydowana i nie styka (na zdjęciu czarne plamy na prawym styku to ta korozja). Nie wiem, czym oryginalnie była pokryta miedź, żeby nie oksydowała, ale ma ona dość pomarańczową barwę jak na miedź, widziałem taką już w kilku...
No , to jeszcze można coś ze stali wycisnąć więcej. Brawo! Mocniejsza stal to zarazem możliwość produkcji cieńszej blachy na samochody. Tylko problem polega tu na tym że cieńsza blaszka będzie podatna tak samo na korozję jak grubsza a że metalu tu będzie mniej to i np. samochód korozja szybciej "wrąbie". Oby te oszczędności nie były kosztem zdrowia...
Ja używam pasty montażowej (ceramiczna lub alu). Elementy hamulca mające kontakt z płynem hamulcowym wspomnianym już ATE bremszylinder. Niektórzy używają pasty miedzianej. Należy używać środków smarnych które po naniesieniu wysychają tworząc "suchą" warstwę smarną, do której nie przywierają zanieczyszczenia. Stosując środek smarny który jest cały czas...
W Astrze, począwszy od modelu G prawa noga kierowcy opiera się o tunel środkowy, mnie osobiście to bardzo denerwuje. Nad głową masz sporo miejsca, kierowca i pasażer są dostatecznie daleko od siebie, jednak szeroki tunel środkowy i masywne drzwi sprawiają, że wokół kierowcy i pasażera jest mało przestrzeni. Moje subiektywne odczucie jest takie, że w...
Najczęściej jest problem z masą na światłach przyczepy (test na innym samochodzie) oraz ze stykiem w gniazdo wtyczka przyczepy 7 pin (wymiana lub czyszczenie z korozji).
otwieranie i zamykanie auta jest możliwe z odległości 0.5 m Stało się to nagle czy zasięg zmniejszał się powoli ? Otwórz pilota i sprawdź płytkę drukowaną pod mikroskopem warsztatowm. Użyj testera pilotów i sprawdź poziomy sygnału pilota. Do testów, doprogramuj NOWY pilot i sprawdź czy jest to samo. Jeżeli problem nadal będzie występował, to musisz...
Problemy z zasilaniem, padnięta bateria i wyrobione gniazdo zasilacza. Do tego 6 lat na pace samochodu serwisowego.
Zrób przegląd samochodu. Zdejmij osłony etc, i na tej podstawie można coś ustalić.
Ładuj akumulator zamontowany w samochodzie .Nie zapomnij poluzować korków akumulatora jeśli takowe są w nim zabudowane.ładowanie prądem 1/10 pojemności akumulatora w czasie nie większym niż 10 godz.W trakcie ładowania uchyl maskę samochodu celem wentylacji zapobiegając korozji w przedziale silnikowym.Po naładowaniu najpierw odłącz prostownik od sieci...
Najlepiej wyczyścić izoporopanolem i będzie dobrze. Lepiej elektrolitu nie zostawiać bo zawsze jest to chemia i może powodować korozję.
Mam Octavię kombi z silnikiem 2.0 (AQY) od początku 2000r, a więc to już prawie 13 lat, aktualny przebieg 210000 km. Żadnych kłopotów z silnikiem i z całym samochodem. Oczywiście wymiany elementów zużywających się, a więc trzeci komplet opon, dwa razy klocki hamulcowe przód/tył, raz tarcze hamulcowe przód/tył, po trzynastu latach wymiana baterii w pilocie,...
Jako pierwszy samochód polecał bym ci coś z grupy VW/ Audi najlepszym wyborem było by audi 80 B4 jest to niesamowicie trwały samochód przestrzenny a zarazem części są dostępne i nie drogie. I dużo by ci zostało kasy z tego co masz na paliwo i części do samochodu bo jak już chyba wiesz do każdego auta trzeba dokładać. Jeśli chodzi o silniki polecił bym...
Poradnik- jak zabezpieczyć progi i nadkola własnego samochodu w okresie letnim (najlepiej w okresach upałów). Nikt nam nie zabezpieczy tak karoserii jak my sami. W specjalistycznych warsztatach nakładają środek konserwujący na rdzę, dlatego warto zrobić to samemu. Kilka dobrych pomysłów i usprawnień. https://obrazki.elektroda.pl/8236361600_...
Najlepiej wyłączyć rękojmie i do umowy dodać załącznik opisujący wady auta, Dodanie załącznika przy całkowitym wyłączeniu rękojmi jest ryzykowne. Nabywca gdyby poszedł do sądu, mógłby argumentować, że wyłączenie dotyczy tylko części/podzespołów wymienionych w załączniku. Można spisać wady na kartce i wręczyć ją kupującemu jeszcze przed oględzinami...
Potrzebuję kupić odkurzacz przemysłowy do garażu , głównie do wciągania piasku po piaskowaniu samochodów , wciągania korozji po czyszczeniu , jakiś grubszych "obiektów" i normalnego sprzątania w aucie . Myślałem nad karcherem wd 3.200 ponieważ nie jest drogi , a chciałbym się zmieścić do 400zl , może to być także sprzęt używany. Co polecacie? Może wziąc...
Nie masz komunikacji z żadnym modułem w samochodzie ? Zasilanie jest, bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Zasilanie sterowników sprawdzaj próbnikiem z żarówką 45W a nie multimetrem !
Rura ocynk chyba DN50 używana przy wodzie pitnej zimnej. Wytrzymała chyba 15-20 lat. Zaczęły się robić malutkie dziurki - jakby ktoś cienką igiełką przebijał. Wyglądało to na korozję elektrochemiczną, rura przy cięciu była gruba i nieskorodowana, a pojawiały się mini dziurki. Ostatnio jest problem chyba z 6 czy 8 letnią instalacją miedzianą na CWU....
Czeste usterki samochodu OPEL Astra: korozja karoserii i awarie rolki napinajacej pasek rozrzadu ( silnik 1.6 16V z przed 1998r ), korozja tlumika koncowego, luz na maglownicy, usterki rozrusznika ( glownie bendixa ), awarie regulatora napiecia oraz zespolu diodowego alternatora, awarie sondy lambda, red.elektrozawor wolnych obrotow. Jest to ogolne...
Ale przecież woda nie powinna się w takich ilościach dostawać do wnętrza drzwi, musi być coś z uszczelką w miejscu wsuwania się szyby w drzwi. Lepiej ją wymień, bo nawet jeśli uratujesz głośnik osłaniając go folią, daszkiem czy jeszcze w jakiś inny sposób to prędzej czy później korozja zeżre drzwi od środka.
Mi to przypomina trochę instalację elektryczną w samochodzie. Czasem na drogach widuje się auta które mają szkodzenie w postaci korozji połączeń elektrycznych. Objawia się to np. gość skręca w lewo i ma włączony kierunkowskaz i w rytym migania kierunkowskazu przygasa mu STOP a pozycyjne się rozjaśnia. I tu też zachodzi podobne zjawisko jak opisał kolega...
z tego co wiem to wiele osub w tych samochodach wycina takie dziury i nkit nie narzekał na osłabienie konstrukcii a to ze cos peka w tym samochodzie prawdopodonie jest spowodowane korozja wazne zeby były to tylko otwory i nie miały zadnych zacienc i ostrych krawedzi wszystko ma byc na ruwno
Co do focusów, to słyszałem, że ponoć bardzo rdzewieją. Bywa, że nawet 2-3letni samochód bierze korozja. A co do peugota, jak wyglądają ceny części do niego? A co myślicie o samochodzie, jakim jest Mazda 6?
Mówisz o wtyku kabla antenowego do anteny? Właściwie to o gniazdku, fabryczna antena ma wadę, po pewnym czasie zaczyna być nieszczelna i woda spływa po kablu do złącza, które znajduje się ok 20cm od jej podstawy pod dachem samochodu i tam pojawia się korozja. Antenę można wymienić, ale problem jest z kablem biegnącym od jej złącza do radia
Niestety, ale odradzam Vito. Modele 108 miały przynajmniej bezproblemowe silniki, natomiast 112 CDI już nie, choć silnik o wiele silniejszy i nowocześniejszy. Awaryjna instalacja elektryczna, mechaniczne uszkodzenia kiepsko umocowanych wiązek. Awaryjne Webasto. No i korozja, ale najbardziej dokuczliwa w samochodach składanych w Polsce. Historia, jak...
Moje Punto przeszło uczciwy przegląd w ASO więc myślę że gdyby coś było nie tak to by to wykryli. Nie wiem jak u Ciebie wygląda "uczciwy przegląd" ale w Bielsku to jest delikatnie mówiąc kpina - nie chciał mi wpić przeglądu z powodu przeterminowanej kontrolki gaśnicy, a nie zauważył że z przodu skończyły się okładziny na klockach... poza tym na przeglądzie...
Astry II nie gniją jak np. kadetty czy vectry;] Są w ocynku więc korozji nie ma się co bać. Z tych samochodów to astra albo scenic. Audi nie kupisz za 20 tysięcy z tego rocznika.
1.9 w BMW to zwykły kasztan do zagazowania i w miarę taniego jeżdżenia. Szybki nie będzie, oleju trochę bierze jak to niemieckie samochody mają w zwyczaju. Korozja dotyczy obu proponowanych tu modeli. Nie wiem jak prowadzi się Honda, BMW prowadzi się świetnie.
Obciąż tą linię 24 V przy tachografie żarówką 50 W, jeśli jest jakiś problem w przewodzie, (najprędzej) to napięcie zniknie na dobre, wyjaśniajac przyczynę na dobre, pewno jak zwykle przetarcie w "trąbie słonia" lub w okolicy wyłącznika i bezpieczniku przy akumulatorach (śniedź, korozja). Podłączył bym to tacho tak w ogóle pod bezpiecznik 14, lub inny...
Czy bat anteny musi być z nierdzewki, czy może być z jakiegoś innego materiału. Np stal, oczywiście, że będzie korodować, ale czy będzie to spełniało swoje właściwości? Z dowolnego "elektryka" . Materiał (przyjmując na CB) jest mało istotny. Ważniejszym problemem jest chyba wytrzymałość mechaniczna (wiatr , korozja) . Pozdrawiam.
są szczotki druciane- to na grubszą robotę a potem papier ścierny (takie tarczki na wiertarkę- ściernice) na to brunox i lakier w barwie samochodu
A co powiecie na Poloneza Caro Plus w stanie bdb z 1.6 benzyna z gazem przejechane 90 tys. 1998 rok, silnik Suchy, blacha bez korozji, plastiki nie powycieranie ani nie popękane.
O wew. część przy podłużnicy obciera? (przy odboju wahacza ?) Koła masz jakie, w sensie felgi (wymiary, średnica, szerokość i ET) oraz jakie opony? Jeśli masz coś w rozmiarze "beczkowym" to by wyglądało, że jakaś usterka zawieszenia, być może tuleje na wahaczu wysypane, ale żeby aż tak? W życiu bym nie pomyślał... Jak z korozją u kolegi, podłużnice...
Moja żona kiedyś jeździła Audi A2 1.4tdi 75Km... I pomimo że generalnie spoko autko ale awaria goniła awarie. Ciągle coś było zepsute i gdyby nie to że sam ogarniam takie sprawy to chyba bym popłynął na tym aucie. Ale generalnie autko fajne... Konstrukcja aluminiowa, więc o korozji można zapomnieć. W prowadzeniu bardzo zwinne.
Nie da się kupić za 5 tyś auta "niezawodnego, mało palącego". Możesz kupić auto za np 5 tyś i dołożyć ze 2 tyś na wszystkie niezbedne naprawy i wtedy będziesz miał niezawodne auto, tak to widze :) I nie sugeruj się marką a stanem technicznym samochodu. Lanos jest wbrew wszystkiemu dobrym samochodem, nie mają wielkich problemów z korozją, tylko potrafi...
Wymiana żarówki stanowi problem w przeważającej większości samochodów nowszej generacji ale to nie jest powód aby z nich rezygnować. Ciekawe czy kolega wymieniał kiedyś żarówkę w A klasse bo akurat w nim może nie jest dobrze ale też nie za bardzo źle (służę pomocą) co do dostępu do silnika to fakt tylko też nie do końca bo sprawy eksploatacyjne załatwia...
U mnie w firmie jeden niezależny budynek ma taki układ, funkcjonuje kilka lat bez problemu. Właśnie ze względu że kiedyś po dłuższym nieużywaniu go zimą woda rozsadziła kaloryfery ;) 1. Wpływ na gumę? Raczej nieszkodliwe, w samochodach w końcu też są węże gumowe. Ludzie robią różne sztukówki, nie koniecznie specjalistycznymi przewodami i problemu raczej...
korozja krzyżaka korozja podwozia korozja styków
unitra r8040 transport kolumn felgi malowanie
schemat instalacji elektrycznej subaru legacy
Pralka Siemens WN14N208PL nie uruchamia się, ikona kłódki Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200?