Zobacz to ok. 6 minuta https://www.youtube.com/watch?v=Ihp88OSz...
Jak masz korpus podnośnika z c 330 to jak olej może ci iść z osobnego zbiornika na olej? Przecież w podnośniku z c 330 olej był brany ze skrzyni.
Tylko uszczelka powinna trzymać.
Witam! Z wymianą pompy się wstrzymaj.Sprawdż filtr ssący który znajduje się z lewej strony w dole korpusu skrzyni biegów [aluminiowy odlew z pokrywą zabezpieczoną jażemkiem z drutu] Następnie sprawdż zawór zabezpieczający siłownik podnośnika [u góry korpusu podnośnika między zaworem zamykającym odpływ oleju z siłownika a rurką prowadzącą do śruby w...
Witam! Najprawdopodobniej uszkodzoną masz sprężynę regulacji siłowej. Wyjęcie jej jest stosunkowo proste a znajduje się w górnej tylnej części korpusu podnośnika.
A nie pomyliłeś się i nie podłączyłeś odwrotnie rozdzielacz. Nie znam budowy tego ciągnika także tylko zgaduje po objawach.
chodzi o ten czujnik który jest schowany za korpusem podnośnika od strony kabiny ? powinno się zmierzyć napięcie voltomierzem w spoczynku i podczas pracy ? Orientujesz się jakie wartości odbiegają od normy ?
Dwie, krótsze śruby, łączą obudowę tylnego mostu z korpusem podnośnika. Wkręcone są z tyłu korpusów, od dołu, nad zaczepem transportowym. W katalogu tych śrub nie znalazłem - widocznie ktoś o nich zapomniał.
Tą rączka aluminiowa jest mocowana za pomocą kołka, wystarczy go wybić (dźwignia może być zapieczona), a wałek zdejmiesz do wnętrza pokrywy. Pozdrawiam.
A w którym miejscu za zbiornikiem? Za korpusem podnośnika, nad skrzynią, pod siedzeniem kierowcy? Jeśli podłączasz zbiornik pod korek spustowy to nowy zbiornik musi mieć odpowietrznik, a oryginalny korek także zostaje.
Normalnie, odkręcasz śrubę wlewową, tą na górze korpusu, zalewasz olejem i już.
Wygląda na to, że w bocznej powierzchni korpusu zaworków znajduje się otworek kanału dopływowego do zaworka ssącego, dlatego korpus zaworków musi być ustawiony względem otworu (kanału) dopływowego w podstawie podnośnika, chyba, że kołnierz cylinderka pompki nie zasłania wlotu i położenie korpusu nie ma znaczenia. Każdy podnośnik, jak widać, jest inaczej...
Może zacznę od końca: Do uszczelnienia otworów z korpusem podnośnika w ciągniku zastosowano oringi 11,2 x 2,4 .Jeśli chodzi o dociążanie to jest to wykorzystanie części masy przenoszonej przez koło podporowe narzędzia(np. pługa) do zmniejszenia poślizgu kół ciągnika. Pokrętłem ustala się napięcie sprężyny i po przekroczeniu nacisku sprężyny na kulkę...
Nie posiadam odłupanego kawałka jak kupowałem to juz go nie było. Chciałbym to jakoś naprawić bez potrzeby wymiany obudowy mostu. Fajnie gdyby udało mi sie znaleźć kogoś co by mi to zaspawał i nagwintował od nowa. Tylko czy taki spaw zda egzamin. Boje sie że kiedyś uszkodz mi korpus podnośnika albo pozostałe gwinty w obudowie mostu dlatego chce to jakos...
Żeby go wyjąć trzeba odkręcić z tyłu taki korek, pod nim jest śruba zaciskowa. Koledze się coś pomyliło. Wystarczy odkręcić z jednej strony dwie śruby M12 i wałek wyjdzie. Dodatkowo należało by go ustawić. Z tego względu że gdy będzie za duży luz między podnośnikiem a częścią górnego zaczepu to nowy wałek szybciej ulegnie uszkodzeniu. Jeśli natomiast...
Tak , przeglądałem serwisówkę ale to nie to samo co instrukcja użytkowania ciągnika. Brak np. opisów posługiwania się nastawami podnośnika. Mam też np. dodatkowe szybkozłącze wychodzące z korpusu podnośnika i nie wiem do czego go można użyć ani jak nim sterować. W instrukcji byłoby to opisane. Instrukcja będzie w 99% taka sama do 4x4 jak i bez napedu...
Nie można podłączyć szybkozłącza na wyjście do rozdzielacza błotnikowego — jest tam powrót z rozdzielacza pod siedzeniem, więc przy odłączonej wtyczce powstanie ciśnienie które będzie upuszczane zaworem przeciążeniowym. Czy użycie wyjścia na cylinder zewnętrzny będzie dobre? Ta pozycja nie ma zapadki i cofa się samoczynnie pod naciskiem sprężyny....
Z niecierpliwości zdjąłem już korpus podnośnika, i na szczęście nie mam pozrywanych śrub mocujących obudowę satelitów tych 10 . :D Niestety nie mam czasu na dogłębniejszy remont teraz żniwa się zaczęły u mnie. Odkręciła się nakrętka rozpierająca mechanizm od łożyska, od strony pochwy z blokadą. Teraz nie wiem , wystarczy ją dokręcić tylko tak z wyczuciem...
Mam ten sam problem. Zdradzisz, co blokuje ten korpus z prawej strony, żeby wyjąć ten podnośnik?
To co konieczne trzeba zdemontować aby sie dostać (najlepiej z podnośnika, kanału), znajduje sie po stronie chłodnicy, blisko korpusu ze sprzęgłem, tuz obok takiej sporej obudowy czarnej gdzie są ramiona. Mam nadzieję, że się nie mylę ;-)
Dzięki za dobrą radę. Ogólnie to mam dojście do okienek czyli widać sprzęgło blaszki/popychacze, ale już łożysko dociskowe nie. Widać też koło zamachowe z kołem wieńcowym co rozrusznik napędza czyli ząbki na kole i być może też służy do ustawiania kąta zapłonu chyba że nie w tym miejscu jest od kąta zapłonu, ale dwa okienka mam dostępne. Za parę dni...
Witam, Musze wymienić oś dźwigienki od załączania WOM-u: http://obrazki.elektroda.pl/4275994100_1... Zamierzam to zrobić nastepująco: 1: odpinam ciegla podnośnika 2. odłączam i wyjmuje akumulatory 3. zdejmuje siedzienie 4. odkręcam korpus podnośnika hydraulicznego Mam tylko pare wątpliwości: - czy musze spuszczać olej z tylnego mostu...
Witam Pojawił się problem.Zamontowałem wczoraj ten rozdzielacz i po pierwszej próbie podnoszenia wyrwało tylny korpus.Pojechałem do sklepu,kupiłem wymieniłem i stwierdziłem że inaczej to musi być podłączone i podłączyłem jak na foto.Sprawdzam,podnoszę działa opuszczam działa i nagle trzask i znowu podczas opuszczania podnośnika bez obciążenia rozerwało...
po założeniu manszety bedzie ją ścinac właśnie w otworze upustowym i po kilku cyklach bedzie przeciekać. Trzeba było by zaślepić otwór i wypolerować. Takie rozwiązanie da super efek ale ma jedną wadę. brak zabezpieczenia maksymalnego górnego położenia. Jak podniesiesz do góry ramiona i nie rozłączysz rozdzielacza to pompa bedzie utrzymywać maksymalne...
Witam Jeżeli wszystko jest dobrze to pozostaje tylko pęknięty blok korpusu.
Panowie czy dostawał się ktoś do selectmatic w case 1494 bo mam problem żeby tam się dostać. Pomoże ktoś? Mianowicie utknąłem na zdjęciu podnośnika wszystkie śruby odkręcone z prawego korpusu a dalej mam uczucie że coś go trzyma
Witam , moim zdaniem jest zabrudzony filtr oleju , drugą rzeczą jaką trzeba sprawdzić to oring między obudową podnośnika o korpusem skrzyni przekładniowej , obie rzeczy są przed pompą i jakakolwiek nieszczelność lub zabrudzenie nie pozwala lub bardzo to utrudnia zassanie oleju przez pompę
Odpowietrzniki są z tyłu ciągnika na obudowie podnośnika tuż przy miejscu montażu obudów półosi.Po lewej i prawej stronie.Tarcze hamulcowe są dokładnie na styku korpusu tylnego z obudowami półosi.Nie wiem co było wlane w Polsce.Na czas testów wlej zwykly olej hydrauliczny.Jest nieszkodliwy do uszczelnien a w razie przecieku do skrzyni nie narobi klopotu.
Śruby siedzą w korpusie z aluminium, najczęściej pomaga postukanie w łebki przez kawałek trzpienia/pręta o średnicy łba, tylko tak, by nie zaklepać rowków. Dobra metoda - owiń korpus szmatą, usiądź wygodnie, podnośnik do góry dnem, złap między uda, młotek 1 kg i "z czuciem". :P Potem dobrze dopasowany, mocny wkrętak, najlepiej z sześciokątem na klucz...
Problem rozwiązany okazało się, że była źle dobrana pompa hydrauliczna - miała nie te obroty, co trzeba. Teraz chodzi na oleju hydraulicznym, jak i na 80w90. A co do odpowietrzania, to układ sam się odpowietrzy, jak kilka razy podniesiesz podnośnik góra-dół.
U mnie jest tak, chcę zastosować silnik hydrauliczny jako WOM , zamontuje go na tył sama. Do podnośnika mam zamontowaną pompę z c- 330 która ma koło pasowe i daje rade sobie. Podnośnik jest od c 330 ( korpus ze zbiornikiem olejowym zrobionym ) a na korpusie rozdzielacz jak w ciągniku, tam mogę dopiąć przewody do tego silnika na tzw kiper . Jaki polecacie...
Przerabiałem ten temat niedawno. Ciężko było dojść dlaczego w jednym szybkozłączu jest ciśnienie, a w drugim brak ciśnienia. Po wciśnięciu kulki szybkozłącza palcem olej wyciekał. Problem tkwi w małym ruchu suwaka rozdzielacza. Niech Kolega dokładnie się przyjrzy o co opiera się rączka od hydrauliki zewnętrznej w skrajnych położeniach. Zapewne o śrubę....
Czujnik wysokości uniesienia ramion znajduje się w korpusie podnośnika pod kabiną, sygnał wyjściowy tego czujnika to napięcie przemienne o częstotliwości w granicach 4 do 7 kHz i zmieniającej się wartości. Informacja z instrukcji serwisowej.
Jeden siłownik 7007414M91 o średnicy 25 mm podnosi udźwig o 500 kg natomiast jest dostępny też 7021153M91 o średnicy 32 mm który zwiększa udźwig o 800 kg. W korpusie podnośnika są zaślepki 3/8 cala na inbus po każdej stronie . W tym miejscu trzeba wkręcić króciec redukcyjny do którego przykręca się przewód hydrauliczny. Po za tym trzeba kupić podstawy...
Witam! Zdarzyło się to zaraz po założeniu nowego cylindra. Skręciłem wszystko i włączyłem ciągnik. Po poruszeniu pierwszej wajchy podniósł normalnie tylko jak zacząłem poruszać drugą to coś strzeliło i urwało mi wszystkie 4 śruby w tym dwie z korpusu cylindra. Jak zmierzyć ciśnienie w układzie ??? :| Proszę o pomoc !!!
Podnoszenie i opuszczanie, podskakiwanie do góry — usterka hydrauliczna. Przeciek w cylindrze podnośnika (jeśli jest wewnętrzny), przecieki na łącznikach lub przewodach hydraulicznych (wewnątrz korpusu), lub uszkodzenie rozdzielacza. Problem będzie zauważalny tylko przy podnoszeniu ciężaru na TUZ, na najbardziej będzie objawiał w trybie ręcznym (np....
Pewnie dekle do korpusu, normalnie uszczelniane szlifowanymi płaszczyznami.
Witam! Podczas podnoszenia pękła mi obudowa siłownika, dokładnie w miejscu gdzie znajdują się szpilki, przy dolnym uchu siłownika. Czy wiecie może czy można gdzieś kupić, tą samą część( to ucho, gdzie przykręca się szpilki) Czy muszę kupić cały siłownik. Gdyby ktoś z was widział taki sklep w którym znajdę części do siłownika t25 to proszę napisać. Może...
Z podnośnika wszystkiego nie spuścisz,zawsze coś zostanie w przewodach.Wyczyść też filtr oleju hydraulicznego.Znajduje się lewej strony korpusu podnośnika.Trzeba wyjąć wkład i przemyć. Zapomniałeś o napędzie pompy hydraulicznej,pokazałem na foto jak to zrobić. W zwolnicach w zależności od ich ustawienia,spuszczasz korkiem który jest najniżej w wlewasz...
Dodam , że ważny jest również o-ring między cylindrem a korpusem bo tam jest dość duże ciśnienie. Albo rozdzielacz nie trzyma.
Myślę że zaciął ci się zawór ten co jest przy pompie,lub pęk przewód przy pompie . Spróbuj to wymienić a jak nie pomoże to oznaczać raczej będzie że pęk ci korpus i ciśnienie wali nie dochodząc do plecaka . ''wolna sugestia ''' A może spróbować zdjąć plecak zapalić traktor i zatkać otwór wylotowy oleju to może będzie widać gdzie idzie olej
Kolego cylinder jest z zakręcanym deklem. Wymieniłeś na nowy oring o odpowiedniej grubości na tym deklu i założyłeś oring odpowiedniej grubości między tuleją a korpusem jeśli tak to rozdzielacz to kitu chyba że uszkodziłeś uszczelniacze na tłoczysku przy montażu, ewentualnie pęknięty dekiel lub tuleja
Śrubą rzymską ustawia się przede wszystkim głębokość orki ostatniego lemiesza, przedostatniego również. Szerokość orki jest praktycznie niezmienna, zależy od zsumowanej szerokości lemieszy i rozstawu korpusów. Możesz jedynie zmieniać położenie pługa względem traktora - skręcając łańcuchy cięgien podnośnika odpowiednio z prawej lub lewej strony, w zależności...
Nie ma takiej możliwości A jak bys musiał taką możliwość wprowadzić oczywiście z tego co widzę koła by musiały mieć większą średnice aby były szersze od obudowy korpusu... a sposób stawiania musiał by być odpowiednio zaprojektowany bez dodatkowego jakiegoś podnośnika. Ale to już chyba bardziej skomplikowane zadanie aczkolwiek wtedy to dopiero był by...
Teoretycznie tak. Praktycznie stopień trudności realizacji tego pomysłu może zależeć od konstrukcji podnośnika. Konieczne jest dorobienie połączenia przestrzeni pod tłokiem z manometrem. Dobrze byłoby usytuować tak manometr, żeby można było odczytać jego wskazania. Trzeba pamiętać, że podczas pracy prasy w układzie będą występować znaczne ciśnienia....
Nie na szczęście obyło się bez , ale podnośnik albo kanał by się przydał. Z tyłu silnika (nad skrzynią biegów) w głowicy tam gdzie wchodzi korpus od egr.musisz go zdemontować i np wziąść jakąś starą linkę od ręcznego uciąć ją i na końcu zrób coś typu okrągłej szczotki drucianej wsadz w ten kanał,bdrugi koniec do wkrętarki i powoli idzie ;) A od strony...
Kable wychądzące z korpusu to kable od elektrozaworu wom-u. Czujnik obrotów jest bliżej zlączenia skrzyni biegów z obudową tylnego mostu. Możesz użyć innych koncówek. Wazne by polaczenie było pewne.
To że dałeś stary uszczelniacz to pała! toć to grosze kosztuje, zalewa sie przy opuszczonym tłoku na max pod otwór a odpowietrzy się samo Może w Polsce to faktycznie grosze, tu w NO czegoś takiego po prostu nie dostane. Po za tym wymieniłem cały tłoczek (jest wkręcany w korpus). Oleju uzupełniłem tylko tyle ile wylało się przy wymianie i nie, nie odpowietrzy...
Pługi konne były bez koła podporowego, a głębokość regulowało się pochyleniem pługa, na łańcuchu. Cofnąłeś pług do tyłu, szedł głębiej bo się pochylał do przodu. Dałeś za blisko to wyszedł z ziemi bo przód miał podniesiony. W ciągniku też ta sama zasada, a koło podporowe wszystko stabilizuje. Tylko taka regulacja działa w pługu jednoskibowym, od biedy...
Witam, mam mały problem z Ursusem C-360. Gdy przekręcam dźwignię na regulację siły, podnośnik idzie do samej góry, aż pompa zaczyna wyć, bo chce cały czas podnosić do góry, a powinna przestać. Dlaczego tak się dzieje? Słyszałem gdzieś, że trzeba odkręcić ten korpus i przestawić go trochę w prawo lub lewo, i to niby pomaga. Bo ogólnie, jak mam ramiona...
Po przywróceniu do sprawności kilkunastu podnośników hydraulicznych z okresu PRL, pozostała (do tej pory) zagadka związana z oznaczeniami na korpusach tych podnośników. Część rozszyfrowałem drogą dedukcji, ale nie wszystkie. Na wewnętrznych obudowach odlewów umieszczone są oznaczenia literowo-cyfrowe, np. DHT-5, AK64, 86/1, -77 MOT, 1/80, FMS... To...
To teraz durnoty piszesz, jeżeli już to skrzynia w c-335 jest taka sama jak w c-330M, tj. tzw. szybka skrzynia, z tym się mogę zgodzić. Nie o to mi chodzi, chodzi o korpus tylnego mostu, przepraszam sam ,źle sformułowałem pytanie. te otwory co zaznaczyłeś są od podnośnika, to podobno wiesz. Właśnie nie wiem, więc się pytam. Od podnośnika po co tam :?:...
Witam mam taki problem ponieważmusze oddacć do 28 stycznia taki projekt w AutoCad-zie ( ja mam wersje 2002) a niewiem jak się do niego zabrać prawde mowiąc to nie mam zielonego pojęcia jak to zrobic prosiłbym o pomoc jak ktoś wie jak to zrobić czy mi to wyśle zapisane czy powie jak to zrobić byłbym bardzo wdzieczny o to zadanie: ZAPROJEKTOWAĆ PODNOŚNIK...
Odkręciłem dziś ten dekielek rewizyjny napędu pompy i zauważyłem, że korpus pompy hydraulicznej jest delikatnie przytarty,(chodzi o te wypustki) widać trochę opiłków aluminiowych. 813017 Przytarła je prawdopodobnie ta tulejka którą prowadzą widełki. Czyżby jednak ta tulejka na cztery frezy z jednej strony była dłuższa? Jak ją przekręciłem to teraz załączanie...
Witam, Wczoraj przy zalaniu płynów i kolejnej próby podnośnik znowu pulsował, jednak nawet nie utrzymywał się w pozycji zadanej na lewarku (przy większym gazie podnosił się na maksa, a gdy zwalniałem gaz spadał do końca). Rozebrałem dekiel jeszcze raz i okazało się, że pomyliłem podkładkę na pierwszym cięgle rozdzielacza (jest asymetryczna) i cięgło...
Witam borykam sie z wyciekiem oleju we Władimircu T 25 z tyłu mam zażyganą całą lewą zwolnicę olej tak jakby leciał z pod pokrywy skrzyni biegów. Przy zdejmowaniu pokrywy urwałem 3 śruby i na szybko bnez uszczelki na silikon byłą złożona więc się nie dziwiłem ze leci lecz teraz wszystko rozebrałem na gwintowałem nowe otwory uszczelkę dałem i co nadal...
Witam! Mam zaprojektować podnośnik śrubowy o udźwigu Q= 32 [N] i maksymalnej wysokości podnoszenia h= 430 [mm] i siła ręki pracownika Fr= 280,a materiał nakrętki M63. (po wykonaniu obliczeń nalezy wykonać rysunek złożeniowy oraz rysunek wykonawczy śruby i korpusu [spawany korpus]) I moja prośba czy ktoś moze mi udostepnic pomoce jak to zaczac obliczać...
Dostałem przewód standardowy od C360 - ten z pierwszego zdjęcia. Niestety to jest kiepski dawca do przeróbek. Za dużo zabawy z rozprostowywaniem na pierwszych dwóch zagięciach. https://obrazki.elektroda.pl/4827520100_... Podobno najprostsze rozwiązania są najlepsze, bo tutaj wystarczyłby przewód wyłącznie z jednym gięciem. Nad wałem...
Przed montażem gwinty w korpusie aluminiowym zostały oczyszczone i poprawione gwintownikiem M10. Przed skręceniem podnośnika śruby ze stali A2 posmarowałem smarem ŁT-43. Podnośniki będą używane w garażu (posadzka betonowa) i sporadycznie przed nim (wylewka betonowa lub podłoże trawiaste), więc uważam że zagrożenie korozją będzie minimalne. Prędzej będzie...
Witam i dziękuję za odpowiedź. Jest to wózek Zremb GPW 3200 z 1994 roku. Sprawdziłem i przeczyściłem filtry (dolny przy misce z siedmioma sitkami z małymi oczkami, dwoma z dużymi oraz magnesem między nimi oraz filtr na powrocie do zbiornika oleju). Skrzynia jest automatyczna ponieważ pedał sprzęgła oraz hamulca są razem połączone. Z rozdzielacza dźwigni...
Jest to podnośnik dwu kolumnowy z jedną śrubą i silnikiem.Padła orginalna śruba i dałem do dorobienia ale niestety o innym skoku gwintu, i nie podnosi auta o masie 1 tony poza tym jeżdzi ze zbyt dużą prędkością, w teori problem prosty do rozwiązania wymienić silnik na większej mocy i o niższych obrotach ale korpus silnika w tym wypadku stanowi podstawe...
Ta dźwignia wewnątrz korpusu ma drugą dźwignię. A ta jest ustalana na osi śrubą zabezpieczaną drutem. Na końcu dźwigni wewnętrznej wciśnięty kołek. A razem przesuwa to koło zębate na wałku. Coś padło i pewnie będzie to wykręcnie się śruby. Czyli zdejmujemy obowiązkowo podnośnik i szukamy przyczyny awarii.
Wymiana pompy jest raczej prosta. Wypuszczasz olej ze skrzyni, odkręcasz okrągły dekiel znajdujący się pod spodem w tylnej części na wysokości tylnego mostu. Na nim zamocowana jest pompa. Wymieniasz ją, sprawdzasz oringi na połączeniu podstawy pompy z korpusem (króciec na jego końcu jest oring) i składasz wszystko. Przypominam o wyczyszczeniu filtru...
W tej chwili sałbo kontaktuję rozwiązanie w C 335, ale główne problemy to uszczelnienie filtra oleju oraz kolanka pompy (wkładka w korpusie tylnego mostu). A jeśli była czyniona tam rewolucja (wymiana elememntów) to dalej podejrzewałbym połączenie kolanka pompy. Rozumiem, że kolega nie dysponuje przyrządem ustawczym więc różnie tam może być.
Teraz już wiem że nie muszę cisnąc na max ( robie wytłaczankę, elastomer jest tłocznikiem a forma wklęsła pleksa) . Ale od początku jak wziąłem te sprzęty w swoje łapki to chciałem sprawdzić jak tłoczniki się zachowują. Na czym miało by polegać wygrzewanie? Palnik mam w razie co. Poza tym myślałem że jak wygrzewasz metal to on się robi miękciejszy,...
A może prościej byłoby zrobić coś w rodzaju: https://obrazki.elektroda.pl/8814211900_... W ładowarce masz zaczep, do zaczepu robisz konstrukcję do zawieszania maszyny na "wózku" (rama, koła i podnośnik na siłowniku hydraulicznym). Silnik do napędu WOM także na tym "wózku" i przewodami z szybkozłączmi do ładowarki. Zaleta - w ładowarce...
W korpusie tylnego mostu MF 255 /3512 jest kilka korków, ten o którym mówisz jest od sprawdzania ciśnienia na cylindrze podnośnika tylnego (max ciśnienie na wewnętrznej pompie). Tu można podłączyć zasilanie podnośnika tylnego i sterować rozdzielaczem hydrauliki zewnętrznej podnoszenie i opuszczenie ramion. Jest opcja 1-sza: Podłączamy zasilanie z zaworu...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Przyczyny uszkodzenia tych centralek są dwie. 1. To przepalone cewki od podnośnika powinny pobierać prąd do 3,5A ( wybite na korpusie cewki ) a często pobierają 5A i więcej. Ręcznie działają, ale przez moduł już nie bardzo. 2. Wynika z pierwszego to zakładanie większych bezpieczników niż być powinny. Co skutkuje przepaleniem się ścieżek w module. Skoro...
Witam Posiadamy ciągnik własnej konstrukcji(silnik syreny) zbudowany na potrzeby naszego większego ogródka. Ostatnio w naszym ciągniku padła pompa podnosząca zaczep do maszyn. Pompa była: troll PZS-25 (okazało się, że rozepchnęło korpus i nie dawała ciśnienie). Załatwiłem pompę od koparki białorusin, która gabarytowo pasuje idealnie. Niestety po założeniu...
W moich okolicach (styk woj mazowieckiego i podlaskiego) ciężko jest upolować coś na silniku Perkinsa (MF255/Ursus 3512 albo C3603P) za mniej niż 20 tys. Ja mam 2 x MF255 i jeśli szukasz ciągnika na zastępstwo C360 to, wg mnie, może być. Pali mniej, a zrobi prawie to samo. Na lekkich ziemiach idzie w orce na głęboko w pługach 3-skibowych z Grudziądza,...
Czyli jednak pompa mogła zasysać minimalnie lewe powietrze. Kolanko jest dokręcone przeciwnakrętką, pod nią na kolanku powinien być oring 19.30×2.40 w miejscu podcięcia gwintu (taki jest sposób uszczelnienia gwintów walcowych). Kolanko musi też być wkręcone na odpowiednią głębokość biorąc pod uwagę odległość pomiędzy osią wirnika a osią wlotu kolanka...
Witam.Mam problem z układem hydraulicznym w ciągniku WŁADIMIREC T-25a z 88 roku.Mianowicie słabo podnosi mi podnośnik.Olej ciągle wydostaje się z korpusu z urządzenia dławiącego przez tulejkie którą trzyma docisk obok pompy.Nie wiem czy dokładnie podałem miejscem wycieku, sugerowałem się katalogiem od władimirca.Proszę o pomoc i z czekam na podpowiedzi.Rysunek...
A jednak puścił spaw, zapiekła się (zardzewiała) w korpusie, ale pospawac sie nie da od tej strony , niema opcji, trzeba rwać dekiel , no bo nawet jak ją rozruszać jak niema jak tam dojsć żeby czymś złapać. reasumując -zdjąć dekiel , wyjąć ośkę wywrotu oczywiście na zewnątrz ( nie wybijać do środka bo spawy pokaleczą gniazdo) i podnośnika,wyczyścić...
Mam problem z nowa pompka hydrauliczną do podnośnika.(w pracy)Zakupiona nowa pompa ,zalano oczywiście olejem hydraulicznym-ale to w korpusie.Teraz po dołożeniu mechanizmu pompy z lewej jest otwór pod który podłączamy przewód do siłownika zaznaczony strzałką w lewo.Prawa strona jest zaślepiona kulką i sprężynką -rozumiem ze to taki zawór przelewowy/bezpieczeństwa.Wiem...
Wymiana sprzęgła, Fiat Punto I. Silnik 1.1, 55 KM, kolor - czerwony metalic. Znalazłem w sieci kilka opisów tej operacji, ale są chaotyczne i niepełne. Nie zawierają wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, co nie daje pełnego obrazu zakresu pracy. Postanowiłem opisać swoją naprawę w sposób jak najbardziej szczegółowy. Takie podejście może pomóc...
Od dłuższego czasu, z tyłu auta, słychać było głośne stuki w zawieszeniu, ale naprawę tego, ciągle odkładałem na później. Kiedy stały się nie do zniesienia, postanowiłem coś z tym wreszcie zrobić. W pierwszej kolejności wymieniłem łożyska w wahaczach (zestaw naprawczy), ale odgłosy nie ustały. Wziąłem się, więc za wymianę amortyzatorów, jednak i to...
To jak przy pierwszym założeniu nowej pompy na wolnych obrotach dławi silnik to gdzie problem? Popuszczam sprzęgło i ciągnik prawie że gaśnie.. Może na początek potrzeba trochę teorii. Każdy układ hydrauliczny zawierający pompę o stałej wydajności (fixed displacement) ma możliwość ‘budowania’ ciśnienia bez ograniczenia do punktu aż coś...
Kolego a czy sprawdziłeś oringi które uszczelniają króciec ssący /te które znajdują się w korpusie pomiędzy filtrem a pompą / jeśli tak to pozostaje sprawdzić ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej ,jeśli jest mniej niż 100 barów to może być uszkodzony zawór przelewowy w rozdzielaczu /pęknięta sprężyna,lub zdeformowane gniazdo albo uszkodzona kulka...
w większości z nich jest 6 styków elektrycznych. Jest to jakoś standaryzowane czy raczej co model to pinout? Nie - nie jest to standaryzowane. Duża ilość styków jest konieczna. W Mercedesie 203 silniczek przedni jest sterowany z modułu drzwi do którego docierają rozkazy w formie CAN z instalacji pojazdu. W korpusie silniczka umieszczony jest impulsator...
Sterownik to dokładnie model TCE4. W tym ciągniku różni się czujnik siły. W przeciwieństwie do manuala ma on dwa wyprowadzenia (na piny 1 i 14) i jest tylko jedna sztuka. Zamontowany jest obok czujnika pozycji, czyli w korpusie pod kabiną. Częstotliwość mogę zmierzyć tylko oscyloskopem, tylko że mam analogowy więc wrażliwy na transport. Jest szansa...
Potencjometr tak jak i ten oryginalny byłby szczelnie zamknięty w korpusie, jest na to miejsce. A ja znalazłem takie: https://www.conrad.pl/p/potencjometr-obr... 10mln cykli... ~ 70zł https://pl.rs-online.com/web/p/potencjom... 100tys cykli, są i tańsze na 50tys cykli Przy tym co ma robić to...
1. zdejmusze klapke od baterii i wyjmujesz baterię 2. od tyłu została Ci obudowa na górze, masz narysowane na niej 2 strzałki( zdaje sie ze w korpusie są delikatne wgłębienia aby można było podnieść ). Podważasz choćby paznokciami od tych 2 strzałek i podnościsz obudowe w górę (poprzecznei do telefonu) i jednocześnie w górę (wzdłuż telefonu). Nie bój...
korpus podnośnika ursus korpus cewki korpus kotła
palet maszyna dioda selenowa wytrzyma kondensator
amica piekarnik generator ozonu
BMW X3 E83 2.0i 2006 - Luzy w pompie wspomagania Jak włączyć HDMI na pilocie Vectra?