Przepustnica ibiza 1.4 tdi . Korpus przepustnicy. A najlepiej to poszukaj na niej nr katalogowy i po numerze znajdziesz.
Przepustnica wraz z całym korpusem. Rozbierz, wyczyść i powinno być ok ;)
Nie musisz nic odkrecac, ale musisz wziac czystą szmatke nasączoną benzyną, rozpuszczalnikeim i przemyc cały korpus przepustnicy. Musisz otworzyc przepustnice (lub poprosic kogos aby nacisnał ci gaz do podłogi) i wyczyscic tą szmatką nie tylko sam talezyk ale takze obudowe- zwłaszcza w miejscu gdzie jest bliska zamknieciu,,,po jednej i po drugiej stronie...
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Tak - reduktor i parownik to to samo. Tam nie ma żadnego gaźnika, to o czym myślisz to tylko korpus przepustnicy. Wtryskiwacz jest przykręcony do korpusu przepustnicy chyba jedną śrubą... ale w SPI raczej nic z origami wtryskiwacza się nie działo.
Barhus zacznij od wymycia przepustnic a wolne obroty się ustawia śrubką w dołku po prawej stronie korpusu przepustnic jak stoisz przodem do silnika. Nie reguluj śrubkami ograniczającymi ruch przepustnic - są fabrycznie nastawione i nie należy nimi kręcić, linka gazu ma być luźna. osbe jak znajdziesz tam krokowca to ci oddam wszystkie punkty. [/b]
Co rozumiesz pod pojęciem "rdzeń"? W gaźniku nie ma czegoś takiego. Jest korpus, przepustnica, pływak, iglica... Używaj fachowego nazewnictwa! I gaźnik ma też swój typ, który należy podać.
jest w kolektorze ssącym pod korpusem przepustnicy w okolicy alternatora!!!!!!!!!!!!
Wężyk od mapa wpięty w korpus przepustnicy czy w ten króciec niżej?
To nastawnik biegu jałowego. Sprawdź dokładnie przepustnicę, linkę gazu, pedał itp, wszystko ma się poruszać bez zacięć, gładko i lekko. Kiedy nie naciskasz na pedał gazu dźwignia przepustnicy powinna naciskać pewnie na element nastawnika, wtedy sterownik silnika wie, że silnik ma pracować na biegu jałowym i reguluje wolne obroty. Nastawnik też ma być...
Jeśli to mono to guma pod korpusem przepustnicy, jak przegazujesz to ją dociska i wtedy jest szczelnie.
te obroty to moze byc regulator biegu jałowego lub zatkany kanał w korpusie przepustnicy albo podcisnienie
P1559- czujnik temperatury wymień na oryginalny ale musi być org nie zamiennik. P2101- czy wyczyściłeś przepustnicę i łącznik i potem osuszyłeś powietrzem? P2106- wygląda na problem z korpusem przepustnicy.Zaleca się zresetowanie korpusu przepustnicy, a jeśli to nie pomoże, konieczna będzie dalsza diagnostyka. Jeśli problem powróci, prawdopodobnie będziesz...
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
Żeby nie było za łatwo to w Puncie jest obieg płynu chłodzącego przez korpus przepustnicy... ciężko ze zdjęcia poznać czy to płyn czy olej. Płyn w dotyku jest raczej lepki niż śliski. Jednak ze zdjęcia widać, że zabrudzony cieczą jest także parownik, który jest nad korpusem przepustnicy, więc skłaniałbym się ku olejowi z odmy doprowadzonej do obudowy...
Skoro w korpusie przepustnicy jest wtryskiwacz to jest to wtrysk jednopunktowy, a nie żaden gaźnik. Nie ma też mechanicznego ssania. Sprawdź czujnik temperatury.
Witam, zacznij od sprawdzenia szczelnosci dolotu. Zdejmij rure dolotowa z korpusu przepustnicy. Po zatkaniu ręką wlotu powietrza silnik musi natychmiast zgasnąć, jesli nie gaśnie szukaj nieszczelnosci (uszczelka pod przepustnicą, zsunięte wezyki z kroćców przepustnicy, serwo hamulcowe, etc..). Jesli dolot szczelny wymieniaj przeplywomierz, 6-7 kg/godz...
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
Może być nieszczelność wokół korpusu przepustnicy bądź gdzieś za nią. Plak/samostart w rękę i psikaj w okolicy przepustnicy, gdy obroty zaczną się zmieniać to wykryłeś nieszczelność. Zostaje Ci jeszcze adaptacja przepustnicy bądź jej wymiana.
bo można więcej popsuć niż naprawić. W tym przypadku jaja sobie robisz. I to mój rocznik. Zupełnie nie wiem co można zepsuc zdejmując korpus przepustnicy.
Tu jest przykład poprawnej kolejności montażu membran i uszczelek http://obrazki.elektroda.pl/2244082600_1... Od strony pokrywy ze śrubą centralną membrana z zaworkami przylega bezpośrednio do głównego korpusu gaźnika (tego elementu z przepustnicami i śrubami regulacyjnymi). Od strony pompki membrana pompująca (ta z aluminiowym elementem)...
Kilka słów do autora tematu - uszczelka pod korpusem przepustnicy. Co do reszty szkoda komentować, silniczki krokowe się po prostu nie psują. Inaczej twierdzą tylko handlarze-oszuści co na nich zarabiają i lamery co im wierzą.
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
nie koniecznie musi to buć wina silniczka silniczek jakotaki jest nienaprawialny proponuje ci sprawdzić czy węże podciśnieniowe są całe i na miejscu i często się zdarza że uszkodzona jest uszczelka pod korpusem przepustnicy podciąga lewe powietrze i z tąd wysokie obroty.
Te co widać na zdjęciu są dobrze podłączone, ten zaznaczony możesz zaślepić jak do niczego nie potrzebny(fabrycznie raczej go nie było). Z przedniej części korpusu przepustnicy idą jeszcze 2 wężyki, jeden do przyspieszacza w aparacie zapłonowym, drugi do zaworu od par paliwa.
musi być identyczna bo nie prawidłowo może się zrobić adaptacja, a tak wogule poco ją wymieniasz? Falują mi obroty przy wysprzęglaniu i tylko po nagrzaniu silnika i nie jest to zawsze. Podobno przepustnica może mieć za duży luz jałowy Dodano po 19 i tak numer mojej to 078 133 063 AG korpus z przepustnicami pasuje do silnika ALF i numer tej która znalazłem...
W książce serwisowej Jesteś pewien że to książka serwisowa a nie jakiś zbiór lamerskich bredni typu "sam naprawiam"? Normalne obroty dla rozgrzanego silnika to 750-850 RPM. Jedną z najprostszych usterek może być np nieszczelna gumowa podstawa korpusu przepustnicy, uszkodzona jeszcze bardziej podczas montażu miksera.
Podstawowy problem przy używaniu takich zabawek jest taki, że przykładowo pokaże ci błąd sondy lambda bez wyszczególnienia czego on dotyczy, no to wymieniasz sondę, szerokopasmowa to koszt ok 500zł, i co, błąd jest dalej. Jedziesz do warsztatu, po podłączeniu normalnego skanera pokazuje błąd sondy mieszanka zbyt uboga, wymiana uszczelki korpusu przepustnicy...
Jeżeli ci chodzi o to jak mówia na przepusnice w samochodzach to "klapky". Przepustnice w gaźnikach to "klapky v karburátoru" takie które wykonują ruch obrotowy( w dowolnym położeniu kątowym) to "škrticí klapky",i tak też mówią na korpus przepustnicy w skodziance.
Każdy pojedynczy krok (obrót) wałka silnika powoduje wysunięcie lub wsunięcie grzybka o jedną, zawsze równą odległość. Sterownik ustala jedno skrajne położenie grzybka i od tej wartości krok po kroku reguluje wysunięcie zaworu. Przykładowo dla 850obr/min sterownik oblicza wartość 25 kroków i takie położenie grzybka ustala, sprawdzając przy tym czy obroty...
Ściągnij elastyczny przewód z korpusu przepustnicy ,otwórz przepustnice , jeśli jest wewnątrz czarny tłusty osad to należy ją wyczyścić i zaadoptować.Jedną z przyczyn falowania obrotów są nieszczelne klapy sterujące zmienną długością kolektora ssącego.
Jeżeli nie zgasł po całkowitym zatkaniu wlotu do gaźnika, to znaczy, że jest nieszczelność na samej przepustnicy. Musi być mocno zużyta. Daj zdjęcia przepustnicy od przodu, tyłu oraz boku gdzie jest rowek ustalający położenie względem korpusu. Wsadź przepustnicę do korpusu prawie na sam dół (1-2 mm powyżej) i próbuj poruszać ją wzdłuż przepływu powietrza...
Nic nie pomyliłem. Wężyk MAP sensora wchodzi w korpus przepustnicy z tyłu. Jeśli zdemontujemy przepustnice z kolektora ssacego i ją odwrócimy wtedy widać:
Witam. Błąd P2119 - Układ sterowania nastawnikiem A przepustnicy - zakres/działanie korpusu przepustnicy Z resztą sobie już poradzisz.
Panowie wyczyscie sobie korpus przepustnicy i problem potencjometru przepustnicy macie z głowy (standardowy problem przepustnica sie z biegiem czasu zanieczyszca i nie domyka sie do konca stad otwarcie powyżej nastawów podstawowych).
Kiedyś miałem taki sam przypadek i okazało sie że skrzynka bezpieczników była uszkodzona. A jaką masz pewność ze ten czujnik jest dobry moze on sie sypie. Sprawdz jeszcze kabel masowy na korpusie przepustnicy on czasami śniedzieje. co do adaptacji koła fonicznego jest zrobiona prawidłowo skoro lampka zgasła. Nie potrzeba czekać aż sie wentylatory włączą....
Masz gdzieś nieszczelność między przepustnicą i głowicą. Najczęściej uszkodzeniu ulega gumowy łącznik między korpusem przepustnicy i kolektorem dolotowym. Ale może też być tak, że spadł jakiś wężyk podciśnienia, serwo hamulców jest dziurawe, uszczelka na kolektorze dolotowym się uszkodziła itp...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Kolego musisz sprawdzić czy jest podawane paliwo i czy jest iskra. Aby sprawdzić czy jest podawane paliwo ,wystarczy sciągnąć z obudowy-korpusu przepustnicy filtr powietrza i podczas krecenia rozrusznikiem zobaczyć czy jest rozpylane paliwo przez wtryskiwacz ,znajdujący się w wewnątrz korpusu a umiejscowiony nad przepustnicą. Pozdrawiam Twoje Punto...
Witam .. (at) Jarek ma rację w silniku x20xev nie ma silniczka krokowego tylko zawór obejsciowy dwa imbusy + czyszczenie benzynką ekstrakcyjną . Przy montazu sprawdz usczelkę i przyleganie zaworu czy nie dostaje fałszywego powietrza .. Oczywiscie czyszczenie całego korpusu przepustnicy obowiązkowe . No i ten nieszczęsny kanał powietrza z pokrywy zaworów...
Czesc wszystkim mam pytanie wiem ze to nie ma związku z elektronika ale moze tutaj ktos mi moze pomoc chciałbym sie dowiedziec od czego jest mała srobka na korpusie przepustnicy to jest ford escort 1.6 EFI prosze o jakas podpowiedz dlatego ze wyczyscilem przepustnice i teraz mam obr. cały czas ok 2000 tys moze ta srobka sie cos reguluje. Prosze moderatorow...
Nie, kurczę-tak to jest ufać komuś, bo niby mechanicznie miało być gites ( i sobie troszeczkę też)-korpus przepustnicy jest plastikowy, jak i sama przepustnica. I ona jakiś cudem wykopała sobie dołek w korpusie, w tym miejscu, gdzie przyjmuje położenie spoczynkowe. No i okazało się, że tamtędy ssało, ale uwierz-pod światło nie było tego widać bo zrobiła...
1. Korpus przepustnicy. Czy jest czysty? Czy plastikowe kółka wewnątrz są luźne? 2. Czy łańcuch rozrządu jest w porządku? Czy łańcuch hałasuje? Nieprawidłowo wyregulowana tarcza faz rozrządu wpływa na prędkość biegu jałowego. Sprawdź ciśnienie w szynie paliwowej za pomocą manometru. Reg. 3.1.19. Publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.
Zdejmij osłonę korpusu przepustnicy i zobacz co się z nią dzieje, ale ten odgłos nie jest normalny. Silnik można uruchomić bez tej osłony. Przepustnica reguluje dopływ powietrza, nie paliwa.
Jak całkiem padnie to silnik na wolnych obrotach albo gaśnie albo są za wysokie, ale jak się zacina to rzeczywiście falują... profilaktycznie można go wyczyścić, a raczej jego gniazdo jak i przepustnicę i jej korpus, bo w tym silniku często jest tam sporo oleju. Niestety korpus przepustnicy nie zdejmuje się tak łatwo, bo jest włączony w obieg chłodzenia....
z korpusu przepustnicy (tuż nad kolektorem ssącym) idą 2 wężyki - jeden do elektrozaworu pochłaniacza par paliwa drugi bodajże do plastikowej "czapki" tej przepustnicy - odłączyć oba i jednym krótkim natyknąć na jeden i drugi króciec. w czapce przepustnicy podobnie - jeden idzie do termostatu w filtrze powietrza a drugi do wymienionego już dołu przepustnicy...
on jest osadzony w korpusie przepustnicy.
Tak, to jeden z możliwych powodów. Drugi to rozzczelniona rura ssąca pomiędzy przepustnicą a korpusem klapy spiętrzającej.
Błąd 0120 - Potencjometr przepustnicy - jest to - jeśli element to 0 280 750 102 -( numer z korpusu przepustnicy ) prawdopodobnie wewnętrzne szczotki uległy starciu - wymiana ich lub całego korpusu przepustnicy - można nie znaleźć w Eper , bo jest zmiana tej części - paliła się przepustnica i jednocześnie elektroniczne sterowanie pedałem przyśpieszenia...
sprawdz dwa punkty masowe przykręcane do korpusu przepustnicy
Kolego, parametry rzeczywiste plus standard w tej alfie, czy czysta przepustnica i uszczelka pod korpusem. pękniętej rury na harmonijce. A co Ty, nie miałem ja do tej pory z tym przypadku, a przerzuciłem ich na serwisie już z 1000. Nawet aby wyjąć w takiej Alfie rozrusznik muszę wymontować korpus przepustnicy i zawsze zwracam uwagę na uszczelkę pod...
Poszukuję oznaczeń kabli do przepustnicy 13541439224 https://www.iparts.pl/czesc/przepustnica... Stosowana również w Reno pod numerem 8200110998 i 8200110994 w twingo rs Clio gt, i wind. Chce zamontować ta przepustnice zamiast 8200123061 https://motostacja.com/p/oe-renault-8200...
Problem powstaje w wozach o duzym przebiegu lub eksploatowanych w ruchu miejskim-jest wytarta oś przepustnicy, wtedy też gdy silnik pracuje na wskutek podciśnienia w kolektorze oś się delikatnie przekasza i tym samym zabierak przestawia piastę potencjometru. Pomaga wymiana korpusu przepustnicy lub tulejowanie, choć ja na to mam inną metodę. Śruby ustalającej...
Mam pytanie do doswiadczonych kolegow. O co biega z ta naklejka na korpusach przepustnic w Mondkach (i w Focusie tez widzialem), ze niby nie nalezy ich czyscic ?Czy sa czyms specjalnym pokryte zeby sie nie brudzily ?
albo krokowiec się zawiesił albo dostaje błędne dane z komputera? jak sądzicie? A nie przyszło ci do głowy żeby stycznik jałowego sprawdzić?Bo skąd ster ma wiedzieć kiedy go sterować jak myślisz?Tak samo jak sprawdzić lewe powietrze za przepustnicą i gumę między ssącym a korpusem przepustnicy.
Ten silnik nie zapali z odpiętym/niesprawnym przepływomierzem. Zobacz czy Ci rura dolotowa nie spadła z korpusu przepustnicy
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Masz na Ross-tech co to za błędy: 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Nieszczelność w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Uszkodzony(e) czujnik(i) powietrza Czujnik(i) powietrza Usterka sterowania Możliwe rozwiązania Sprawdź układ dolotowy i wydechowy pod kątem nieszczelności...
Dawno się tak nie uśmiałem/i kup nowy korpus przepustnicy.:D/Kolega chyba nie zna budowy tego silnika.:cry:
Generalnie to takie same przepustnice, różnią się tylko korpusem. Z tego co pamietam to na próbe podpinałem obok drugą żeby na szybko sprawdzić czy tylko z nią jest problem
wszędzie tego szukaj, na głowicy, korpusie przepustnicy, bloku.
Zazwyczaj problem w wytartym korpusie przepustnicy. Jest z plastiku. Łatwo to naprawić.
To zobacz czy nie jest pęknięty szlauchik MAP-sensora, pęka zaraz koło korpusu przepustnicy.
kamil_1233 nie rozbieraj korpusu przepustnicy to jest jedna całośc ,jeżeli korpus przepustnicy był myty to musi byc wykonana kalibracja , bez kalibracji będzie głupiał ,jeżeli występowało to wcześniej na samej benzynie to już ją kwalifikowało ją do mycia i kalibracji , na gazie objawy tylko się pogłębiają i nasilają , ale jeszcze inna sprawa regulacji...
Witam, może czyszczenie przepustnicy pomoże, jest taki preparat Wurta do czyszczenia,ale drogi jak zrobisz to ostrożnie może być nitro rozpuszczalnik, wydaje sie że coś jest na dolocie powietrza nie tak? Dodano po 1 ot zapomniał, szczególnie miejsce styku przepustnica korpus
Sprawdź luzy zaworowe, choć przy tym przebiegu to raczej mało możliwe żeby coś się działo z luzami, ale sprawdź dla pewności, oraz czyszczenie korpusu przepustnicy przy tym przebiegu.
witam przepustnica ma leciutki luz . Sprawdziłem to pod światłem ,jest widać spory prześwit między przepustnicą a korpusem Dodano po 1 2 dysze są inne wolnych obrotów jest 60 oryginalnie powinna być 50 i dysza ssania jest 35 a oryginalna jest 60
Korpus przepustnicy do wyczyszczenia...i tyle:D :D
ten silownik to mi się wydaje że jest sprawny bo się otwiera na Maxa Wysunięty na max powinien całkowicie i szczelnie zamknąć przepustnicę i tym samym odciąć dopływ powietrza do śruby. Jeżeli ciśnienie pomimo zamkniętej przepustnicy nadal rośnie, to sprężarka ciągnie gdzieś lewe powietrze (np uszczelka pod korpusem przepustnicy) Przy zamkniętym dolocie...
podmieniales caly korpus przepustnicy ??
Corsa B 1.4 8v ( nie wiem gdzie znaleźć model silnika ) bez gazu , przejechane 80 tys. Bo czytasz tylko lamerów co wymieniają bezawaryjne silniki krokowe, a problem w 90% przypadków ten sam w tym silniku - wydmuchnięta uszczelka pod korpusem przepustnicy.
Jestem szczęśliwym posiadaczem SC900. Problem ze spalaniem pojawia się także w momencie kiedy przewody gumowe podciśnienia z korpusu przepustnicy do czujnika MAP oraz do ODMY parcieją i zaczynają puszczać powietrze. Zaraz będą głosy co ma przewód odmy do spalania. Nie jestem wstanie wytłumaczyć ale dopiero w momencie kiedy na przewodzie ODMY zrobiłem...
W tym silniku na pewno jest przepustnica sterowana elektrycznie a silnik krokowy jest zabudowany w korpusie przepustnicy.
Masz wydmuchaną uszczelkę pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem. Drugie podejrzenie to potencjometr
Gardziel to to miejsce gdzie się chybota przepustnica :lol: Po prostu to ta jebut dziura w korpusie przepustnicy. Wszystkie silniki w oplach tak od roku 1994 nosiły dumna nazwę Ecotec :lol:
Sprawdź czy się nie zsunęła guma łacząca korpus przepustnicy z kolektorem ssącym. Masz tam taki pierścień mocowany na dwie opaski. To typowa usterka w X16XE.
...równie dobrze może być wytarty potencjometr położenia przepustnicy - wymieniałeś sam wtryskiwacz czy cały korpus przepustnicy?
Tak kupuje się to w całości. Czujnik położenia, potencjometr i korpus przepustnicy w ADR to jeden element. Fizycznie, czujnik położenia jest to plytka z potencjometrami i wlacznikiem 0/1 do wykrywania biegu jałowego i chyba nie da sie tego zdjac z korpusu bez lutownicy.
Regulator wolnych obrotów, na stałe związany z korpusem przepustnicy, wychodzą z niego 4przewody
Np. uszkodzona uszczelka pod wtryskiem, taka papierowa w silnikach 8 zaworowych....wystarczy podać pędzelkiem troszkę benzyny na połączeniu kolektora i korpusu przepustnicy...i będzie wiadomo...
Ale co? Wtryskiwacz, korpus przepustnicy?
Lewe powietrze to z definicji powietrze pobierane pomiędzy przepustnicą a kanałami w głowicy... zazwyczaj na skutek obluzowania kolektora lub korpusu przepustnicy, uszkodzenia uszczelki pod którymś z tych elementów, spadnięcia lub pęknięcia jakiegoś przewodu podciśnieniowego (np. do serva, czujnika podciśnienia lub regulatora ciśnienia paliwa) lub pęknięcia...
Witam, mogles tez 'wcisnac na sile' przepustnice do gaznika [ bo 'nie chciala sama / lekko wejsc' ] i iglica, ktora jest w przepustnicy - nie trafila w srodek rozpylacza paliwa, tylko 'poszla bokiem' i oparla sie na dnie korpusu gaznika lub nawet wygiela... Przez to - przepustnica nie moze 'zjechac na dol' - tylko jest caly czas u gory / maksymalnie...
Możliwe, ale sądzę, że zwaliłeś wężyka jaki idzie do korpusu przepustnicy.
Zapłon nic nie ma do wolnych, albo masz krokowy z 1,6 albo podsysa ci powietrze pod korpusem przepustnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9108673100_...
błedy jakies ma sprawdz korpus przepustnicy
Słuchaj-część mixerów LPG była fabrycznie źle wykonana. Bład polegał na tym ze w mixerze nie było otworu ,tego którym ma lecieć powietrze biegu jałowego (kanał powietrzny w korpusie przepustnicy).Musisz zdjąc korpus wtryskiwacza,i oglądnąć płytę mixera czy ma ten otwór,i czy pokrywa się on z otworem kanału w korpusie przepustnicy. Dalej-sprawdź czy...
Nie wiem skąd wzięła ci się myląca nazwa "dławik". Przecież to część wewnętrzna tłumika hałasu. Nie ważne. Nie napisałeś jakie dysze (oryginały? ) zamontowałeś i dlaczego? Gdzie jaką wkręciłeś? Nie piszesz nic o zużyciu układu przepustnica-korpus gaźnika oraz pozostałych elementach gaźnika. Tak na marginesie. Oryginalne simmeringi nie miały podwójnej...
Regulator wolnych.ntc.tps.uszczelka pod korpusem przepustnicy. Tyle sie psuje.
Czujnik podciśnienia , lub przewód gumowy między czujnikiem a korpusem przepustnicy.
komora podciśnieniowa na aparacie zapłonowym do wymiany bo jest dziurawa Podkręć wolne obroty na 1000 (śrubka w dołku w korpusie przepustnic) - prawdopodobnie tu jest problem Sprawdź jeszcze przełącznik biegu jałowego/pełnego otwarcia przepustnicy (jest na przepustnicach)
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Na wielkość tego podciśnienia po odpaleniu silnika ma wpływ szczelność przewodu łączącego przepustnicę z czujnikiem. Czujnik nie jest połączony przewodem z korpusem przepustnicy tylko bezpośrednio z kolektorem ssącym od tego samego miejsca idzie przewód do serwo. Cały korpus uszczelniałem od podstawy do plastikowej kopułki, która łączy odmą skrzynkę...
Pisząc całość masz na myśli silniczek,czy korpus przepustnicy?Nasi to podrabiają? Dasz namiary?
Przepraszam nie znałam bardziej fachowej nazwy tego: Korpus przepustnicy z monowtryskiem.
Witam, co do falowania obrotów stawiam na zanieczyszczoną przepustnicę, wymyj Wurt ma taki spec preparat(drogi) jak zrobisz ostrożnie to może być nitro, szczególnie miejsce styku przepustnica -korpus. Silnik krokowy czyszczenie jest problemem( zewnętrzne powierzchnie to pikuś) ale w środku? więc może być wymiana niezbędna, kalkulator sterownika sie...
Siema. Proponuję wziąć przepustnicę w obroty, wykręcasz ją, obcinasz dremerem ameliniową ramkę, która łączy plastikową puszkę z korpusem i masz już środek przepustnicy na wierzchu. Myjesz wszystko benzyną ekstrakcyjną, potem kontakt w spreju na potencjometr, składasz i testujesz. Powodzenia!
Sprawdź uszczelkę pod korpusem przepustnicy (tzw. fałszywe powietrze).
Nie wolno.Stosowny napis na naklejce na korpusie przepustnicy.
Może trzeba przemyć korpus przepustnicy,a jak nie to trzeba szukać emulatorach gazowych.Jeszcze jedno najlepiej do umycia korpus trzeba go wymontować
wymiana korpus przepustnica korpus cewki korpus kotła
martwy pendrive horyzont radiowy zablokowana pralka kluczyk
excel planowanie krugermatz km0232s
Optymalna temperatura pieca gazowego dla ogrzewania podłogowego Operacja nieudana: Plik zawiera wirusa - co robić?