Pierścienie, cylinder trzeba weryfikować.
Jak zdejmiesz to daj zdjęcia wnętrza cylindra. Tylko wyraźne.
Spróbuj dać trochę paliwa bezpośrednio do cylindra, jeżeli odpali to problem w gaźniku. Co z kompresją, odkręć tłumik zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder.
Chodzi Ci o tulejowanie cylindra?
Chyba trzeba odkręcić głowicę i sprawdzić cylinder i zawory, czasami potrafią się zawieszać.
Sprawdziłeś cylinder?
Dysze wszystke przedmuchalem kilkakrotnie sprężonym powietrzem, ale nadal falują obroty. Jesteś na 100% pewny szczelności połączenia GAŹNIK ---->>>> CYLINDER ???
Pokaż zębatkę rozrządu zdjecie. Po co robiłeś wymianę pierścieni? honowanie cylindra zrobione?
Wykręć świecę i pokręć trochę silnikiem. Kosiarki nie wolno przewracać bo olej wlewa się do cylindra. Jak wydmucha olej wkręć świecę i zapal.
Kosiarka ma kompresję?, bo wydaje mi się że zajechałeś tłok i cylinder.
2011 rok, ... ale z tego co pamietam z poprzedniego sezonu to na pewno ubylo po jakims tam czasie. 12 letnia kosiarka. Najwyższa pora na rozebranie silnika. Do weryfikacji pierścienie, tłok, cylinder itd.
Wykręć świecę i kilkanaście razy poszarp szarpakiem to powinno wyrzucić nadmiar benzyny z cylindra. Zobacz czy nie masz za dużo oleju.
Dla świętego spokoju, sprawdź odpowietrzenie zbiornika paliwa. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Kosiarka Partner P53 -550-CMW . Otrzymałem w spadku tę kosiarkę i nie zapala. Jest świeże paliwo , wymieniony olej , przemyty filtr powietrza, sprawdzona świeca. Objaw taki że po ręcznym zapompowaniu pracuje kilka sekund i gaśnie. Podejrzewam więc że nie dostaje paliwa, a nie mogę rozgryźć doprowadzenia benzyny do gaźnika. Zbiornik paliwa jest umieszczony...
Naiprawdopodobniej zużyte pierścienie, być może uszkodzona gładź cylindra...
Nie element tnący, lecz prawdopodobnie zatarł się tłok w cylindrze, oraz korbowód na wale.
Na razie to widzę że już spalała olej i na ostatnim zdjęciu gładź cylindra zużyta.
Kosiarka już letnia i chyba swoje odpracowała. Niebieski dym nic dobrego nie wróży - bierze olej. Sprawdź ten klin, ale również filtr powietrza, odmę oraz ciśnienie w cylindrze (przy otwartej przepustnicy) i gaźnik do rzetelnego przeglądu. Czy przypadkiem kosiarka nie była przechylona na bok lub przednie koła, to wówczas byłaby szansa, że usterka (...
Sprawdź luz zaworów na obu cylindrach.
Dzisiaj zabrałem się za to Z głupa chwycilem za sznurek i kosiarka odpaliła Zakopcila na biało 10 sekund chodziła i zgasła Nie wiem jakim cudem sznurek chodził luźno, kosiarka stała luzem kilka dni, może olej "opadł" ? Teraz ciągną linke normalnie ale nie odpala Świece odkrecilem, mokra, czarna maz, przeczyscilem, nic to nie dało Może jest tak jak mówisz...
Dzięki za odpowiedź. Qurcze te cylindry w kosiarkach to jak w silnikach porsche 😀. Nie mam średnicówki więc tego nie zmierzę. Kosiarka ma dwa lata więc nie sądzę żeby była aż tak wytarta. Cylinder wygląda nawet nieźle. Zamówiłem pierścienie założę je i zobaczę co będzie dalej. Jak będzie dalej kopciła to złom, a jak nie to będzie pracowała dalej. Dziwny...
Ja nie wiem jaki to silnik, ale części jak koło zamachowe czy gaźnik przypominają jak by pochodziły z WSK-125. Ale sądząc po stanie nic z tego silnika nie będzie. Zbyt mocno skorodowany, to że nie możesz ruszyć tłokiem może świadczyć o całkowitym zardzewieniu cylindra od środka bez możliwości jego naprawy.
Sprawdź też regulator obrotów. To taka klapka obok cylindra, która wychyla się od nadmuchu wentylatora. Czy swobodnie się wychyla, czy nie ma tam śmieci.
Witam, sprawdź sprężynkę od regulatora obrotów może jest za luźna i silnik nie zwiększa mocy przy większym obciążeniu. Mam kosiarkę champion (włoska) z silnikiem Tecumseh 3,5 hp z 2006 roku i działa bezproblemowo myślę że te silniki są bardzo dobre ew regeneracja to wymiana pierścieni, tłoka, cylindra i głowicy. Cały zestaw 200 - 300 zł.
Jaki silnik, jaki gaźnik? Gdy zamkniesz ssanie, też nie chce odpalić? Uszczelka na połączeniu gaźnika z cylindrem jest szczelna?
Wyczyść gaźnik przedmuchaj dysze, możliwa jest też nieszczelność na dolocie gaźnik - cylinder
Termostat automatycznego ssania, jak zimny tłumik ssanie włączone. Kiedy się nagrzewa dźwigienka się przesuwa i za pomocą cięgna wyłącza ssanie. Iskra na świecy jest? Jeśli tak podłej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra. Jak odpalić i zaraz zgaśnie to gaźnik do czyszczenia lub wymiany.
To są silniki dolnozaworowe ze smarowaniem rozbryzgowym. Tłok nie ma pierścienia olejowego. Nie wolno ich przechylać "na cylinder".
Stan pierścieni możesz sprawdzić w prosty sposób, rozgrzej silnik, ustaw tłok w GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy, zablokuj wał i podłącz do cylindra sprężone powietrze o ciśnieniu 5 atm. Jeżeli przez odmę będzie wylatywało powietrze to pierścienie lub cylinder w kiepskim stanie. Przy okazji sprawdzisz szczelność zaworów.
Czy w tym silniku co masz jest cylinder jako całość z karterami ? Jeżeli tak to mogę Ci oddać cały silnik tzn. spód z wałem, tłokiem cylindrem ...
Witam. Spróbowałbym jednak wymienić świecę, czasem jeżeli nawet na wolnym powietrzu wydaje się, że "jest iskra", to może ona zaniknąć przy wyższym ciśnieniu, które panuje podczas sprężania wewnątrz cylindra.
A nie przypadkiem krzywe masz gniazdo zaworowe??? Czasami gniazda wypadają. Luz musisz ustawić. Powinno być takie okienko z boku cylindra/bloku.
Cylinder w jakim stanie jest? To jest aluminium?
Kopci, bo pewnie ją ktoś przechylił na bok ( np. przy odkręcaniu korka spustowego oleju ) i olej dostał się przez odmę do tłumika . Kosiarkę czterosuwową powinno sie przechylać tylko do tyłu. Zaraz na początku tłumik jest zimny więc kopci dopiero po jego nagrzaniu. Jak się wypali olej w tłumiku to przestanie dymić. Początkowo dymiła zaraz po uruchomieniu...
Ja kiedyś przy wymianie pierścieni w silniku Honda GX160 który brał olej, dymił dość mocno zauważyłem że cylinder wytarł się w owal. Po włożeniu nowego pierścienia w dolnej części cylindra był malutki prześwit między pierścieniem a cylindrem. Nie miałem wyjścia i tak zostało. Na początku dymił więcej, brał olej ale po jakimś czasie tzn.dolewaniu z 5L...
Robiłem na tokarce jak szlifierz nawet nie chciał słyszeć o takich robotach bo za mało kasy w porównaniu do całego bloku czy wału. Nie jest niczym dziwnym że z tokarki chodzi od lat 90 ale chodzą stale a nie stoją i raz na jakiś czas jakiś pasjonat sobie o nim przypomni. Dopiero następne pokolenie odkrywa na nowo, wcześniej nikt nie pomyślał żeby tłok...
Uszczelki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem.
Cylinder jest na pewno wytarty w owal,więc nowe pierścienie mogą pogorszyć sprężanie. To nie kosiarka czterosuwowa z nieutwardzanym cylindrem. Kolego EMC1987 daj zdjęcia tego tłoka z boku i cylindra w środku, w miarę dokładne i ostre a wszystko będzie wiadomo.
Możliwe że jednak zatarłeś silnik. Brak kompresji i stąd nie odpala. Aby to stwierdzić, musiałbyś odkręcić głowicę. Dla sprawdzenia pierścieni trzeba rozkręcać cały silnik, nie jest możliwe zdjęcie samego cylindra. Oleju nie jest przypadkiem za dużo. Jeżeli to zrobisz to zamieść zdjęcie gładzi w cylindrze.
Sprawdziłem klin jest na swoim miejscu .Próba zalewania paliwa do cylindra oraz gażnika nie dała rezultatu .
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
W obecnych ekologicznych czasach mało, który silnik kosiarka ma nadal żeliwną tuleję cylindra. To nie ma żadnego związku z utartym, wyświechtanym już (!) sloganem "Ekologii". Zasięgnij więcej informacji źródłowych i bardziej technicznych, zamiast przepowiedni od "BABY WANGI". Cylinder ten może mieć wykładzinę ceramiczną, co nie przeszkadza, aby sam...
Kolektor, to część łącząca gaźnik z cylindrem. Jedna uszczelka jest przy cylindrze, druga, gaźniku
Prawdopodobnie kosiarka została przewrócona na bok i olej dostał się do cylindra. Wykręć świecę i spróbuj go wydmuchać, ciągnąc za sznurek. Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić silnik. Gaźnik też trzeba przejrzeć.
Po wykręceniu świecy spróbuj wielokrotnie uruchamiać silnik, aby usunąć resztki oleju z komory spalania. Sprawdź ciśnienie w cylindrze, czy silnik ma "dobrą" iskrę i czy klin na wale nie jest ścięty. Gaźnik też do przeglądu (dysze i membrana).
Z tego silnika już nic nie będzie, nie bez powodu ktoś wyrzucił ją na złom. Cylinder aluminiowy, więc szlifu nie można wykonać. Istnieje możliwość remontu (wstawienie tulei żeliwnej, tłok, pierścienie, itd.) ale koszt tego na pewno sporo przekroczy kwotę 300 zł.
Da się zrobić, jeżeli znajdziesz zakład, który to robi. Cena wstawienia żeliwnej tulei to, 200zł. lub trochę ponad.
Założenie nowych pierścieni, do tego silnika może pomóc, na krótką metę lub jeszcze pogorszyć sprawę. Wszystko zależy od tego jak bardzo cylinder jest wytarty owalnie.
Sprawdź kompresje na cylindrze , to sporo wyjaśni. :|
Wykręć świece i wkładając przez otwór świecy śrubokręt zakręć ręką wałem czy tłok porusza się w cylindrze. Olej w silniku jest?
Sprawdź czy niema przedmuchy na uszczelce pod głowicą cylindra, zwłaszcza od spodu. Jeśli kosiarka pracowała na nie wyważonym nożu lub co gorsze na lekko ugiętym wale -co powoduje wibracje. Śruby głowicy w tych silnikach potrafiły się luzować.
Witam, mam problem z kosiarką spalinową, mianowicie po odpaleniu kosiarka chodzi ok.5 sek, obroty spadają i kosiarka gaśnie. Myślałem, że może gaźnik jest zatkany, ale po dokładnym przeczyszczeniu paliwo dociera do cylindra, ale problem występuje nadal. Proszę o pomoc.
Mam traktorek kosiarka Craftsmann z silnikiem Briggsa 19,5 hP. Kosiarka ma drugi sezon. Przed kolejnym koszeniem zauważyłem, że w oleju jest paliwo. Wymieniłem olej przedmuchałem cylinder i kosiarka odpaliła ale przed kolejnym koszeniem było to samo. Przeczyściłem gaźnik i jak teraz chcę odpalić to odpala, gdy dźwignia gazu jest na ssaniu, ale jak dźwignią...
No i nic to nie dało wymienilem uszczelki w gazniku i na połączeniu gaznik-cylinder i i tak nie działa :(
Wydaje mi się że oryginalnie był właśnie gaźnik z regulowanymi dyszami. Pierwsze to świeca, następnie szczelność połączenia gaźnik - cylinder. Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma dużego luzu. Filtr powietrza. Ta kosiarka to, jakiś "składak"? Zmień, gaźnik na ten "bardzo stary" i powinno być dobrze. Ta blaszka z cięgnami, która jest nad gaźnikiem, jest...
Ciśnienie 5 Bar to za mało. Tak jak pisałem zrobić trzeba jeszcze pomiar z próbą olejową , jak po nalaniu oleju na tłok ciśnienie podskoczy to znaczy ze problem jest po stronie tłoka , pierścieni , gładzi na cylindrze. Jeżeli nie ulegnie zmianie , tudzież zmieni się minimalnie na wyższe , to problem jest z którymś z zaworów.
Chyba, jego dni są już policzone. Tłok i pierścienie, zostały założone poprawnie, czy tak jak się włożyło? Pierścienie były odpowiednie, czyli przeznaczone do żeliwnej tulei cylindra?
Da się jakoś naprawić wymienić zawory? Odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jeśli tamtędyj pompuje to najprawdopodobniej uszkodzone są uszczelniacze zaworowe lub pierścienie na cylindrze. Sprawdź kompresję.
Podpowiem na moim przypadku. Inny model ale silnik B&S. Wymiana samych pierścieni jedynie pogorszyła sprawę. W wiekowych silnikach zachodzi zjawisko "owalizacji cylindra",więc wymiana samych pierścieni nie pomoże. Należy wymienić komplet: cylinder, tłok i pierścienie.
Może już mieć przedmuchy na cylindrze, lub za wysokie obroty.
Odkręć świece i wydmuchaj to co jest w cylindrze. Jak odpali to niech pochodzi aż przestanie dymić.
Była kosiarka polska zmd tam był cylinder 70 który pasował do charta,patrz na to http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rome... może coś pomoże
Wytarty cylinder. Jak zdejmiesz głowicę i cofniesz tłok to palcem wyczujesz jego nierówność. Żadne regulacje nic nie pomogą. Chińska technologia tak ma. Koś dopóki całkiem nie skona i kup coś porządnego.
Witam. Posiadam kosiarkę Sabo z silnikiem Sechs. Mam problem, ponieważ kosiarka nie chce odpalić. Przeczyściłem świece, iskra jest, mieszanka dochodzi do cylindra, ale odpalić nie chce. Podejrzanie jest z mieszanką, bo jak mam wykręconą świecę i pociągam za linkę, to z cylindra 'prycha' sporo paliwa. Czy to jest normalne? Co mam zrobić aby kosiarka...
Moim skromnym zdaniem, nic już z tego cylindra nie będzie.
Połączenie gaźnika z cylindrem, ma być szczelne i mocno dokręcone.
Sprawdź, czy przewód WN nie ma przebicia na karter silnika. Spróbuj zbliżyć cewkę do koła magnesowego na odległość ok. 0,3 mm (na grubość kartki z zeszytu), aby koło magnesowe nie ocierało o cewkę. Zbadaj sprawność tzw. fajki świecy, może w niej kryje się usterką. Najlepiej sprawdź iskrę bez tej fajki, zbliżając kabel WN do części metalowych silnika...
Brak możliwości by przy zapieczonych pierścieniach cylinder był idealny. Daj zdjęcie. Podaj wymiary. Może być zdjęcie ze średnicówką.
Kosiarki nie udało mi się odpalić wymieniłem świece , wlałem nawet trochę paliwa do cylindra ale bez efektu , gaznik przeczyściłem również . Kosiarka odpala na 1 ,2 sekundy i gaśnie silnik Briggs&Stratton, model 775EX , 6 KM . Czy może być to wina cewki zapłonowej ?
Czasami taka sytuacja pojawia się gdy, nazwijmy to. Gdy przez przypadek za bardo przechylimy samą kosiarkę wraz z silnikiem do nie odpowiedniej pozycji. Tak, aby do cylindra mógł by się dostać olej. On to też będzie wtedy odpowiadał, za nadmierną kompresję. Drugą rzeczą odpowiedzialną za taki stan rzeczy. Będzie sam odprężnik. Co to jest, jak działa,...
To możę byc przestawiony zapłon, cewka nie daje za każdym razem iskry zanika pod ciśnieniem w cylindrze, wypalony zły luz zaworu wydechowego lub leje benzyne z gaźnika.
W tym silniku niema możliwości regulacji gaźnika. Wstrzyknij trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spróbuj uruchomić silnik.
Witam po rozebraniu silnika okazało się że pękł pierścień olejowy przerysował cylinder i koszta silniki nie opłacalne do naprawy ponieważ cylinder w nowych modelach jest zespolony z karterem.pozdrawiam
Skoro odkręciłeś głowicę, to sprawdź czy nie puszcza oleju pierścieniami i czy cylinder nie jest porysowany. Może przechylałeś kosiarkę na boki lub do przodu? Sprawdź też luz na zaworach, pokrywkę masz pod tłumikiem.
Wstrzyknij trochę paliwa, bezpośrednio do cylindra i spróbuj odpalić silnik.
Sprawdzałeś na innej świecy? Jak w ogóle wygląda iskra? Zdejm fajkę i sprawdź, czy jest przeskok iskry do metalowych części kosiarki. Może masz uszkodzoną lub zbyt daleko odsuniętą cewkę? Druga rzecz, fajka świecy ma metalową osłonę? Jeśli tak, zdejm ją i zobacz wtedy. Kosiarka odpala po wstrzyknięciu paliwa do cylindra?
Trzeba odkręcić całą obudowę cylindra. Wężyk z baku trzeba zdjąć. Daj zdjęcie tej kosiarki bo nawet nie wiem jaki to model.
Dzięki za informacje. Z tym zegarem to już chyba troszkę wyższy poziom wiedzy, 😉 rozumiem, że zegar tłokowy wkręca się w cylinder i musi być jakieś określone ciśnienie? I wtedy wiadomo czy to dekompresor uszkodzony? Pozdrawiam
To są minimalne ilości oleju, jeżeli silnik działa bez problemów to nie rozbieraj tego. Możliwe, że też trochę oleju spływa do cylindra z głowicy, przez prowadnice zaworów. Spróbuj zostawić kosiarkę, po koszeniu, z lekko uniesionym cylindrem i zobaczysz czy będzie kopciła przy następnym koszeniu.
Jaki masz problem z tym wałkiem? Nic nie piszesz na ten temat. W tych silnikach są dwa rodzaje wałków, z wyglądu są prawie identyczne, różnią się tylko ustawieniem krzywek. Montowane są w zależności od tego czy zawór wydechowy jest na dole czy na górze cylindra (parząc z boku).
Sprzęt używany Na początek do sprawdzenia filtr powietrza czy czysty. Jeśli sprzęt ma duży przebieg to nie wykluczone, że skończyły się pierścienie/cylinder i ma za słabą kompresję.
Jeśli kosiarka stara, to ciśnienie w cylindrze też do sprawdzenia. W zbiorniku paliwa pewnie jest jeszcze "stare" paliwo wraz ze śmieciami (rdzą), więc proponuję jeszcze raz dokładnie przeglądnąć gaźnik (dysze i kanaliki) i usunąć ewentualne zanieczyszczenia ze zbiornika. Gaźnik należy zamontować starannie (równomiernie dokręcić) plus "sprawna" uszczelka....
Podłączam się pod temat. Zaczyna mi się "kończyć" kosiarka z silnikiem Tecumseh Vantage 35. Ostatnio nagle zgasła i znikła kompresja, po wymianie uszczelki pod głowicą kosiarka działa ale przy okazji zauważyłem niezły próg w cylindrze - można by się o niego potknąć (kosiarka ma ponad 15 lat a koszę prawie 50 arów). Jak myślicie, warto rozważyć opcję...
To, że nie możesz jej zgasić jest spowodowane odpięciem się kabelka idącego od cewki do wyłącznika zapłonu lub uszkodzeniem samego wyłącznika. Sprawdź szczelność połączeń gaźnik - cylinder. Na pewno, dokładnie wyczyściłeś ten gaźnik?
Paliwo w zbiorniku oczywiście jest. To wypadałoby sprawdzić, czy dostarczane jest do gaźnika i dalej do cylindra. Ewidentnie coś z paliwem, skoro po wstrzyknięciu w gardziel odpala bez problemu.
W starszej wersji silników 165 ccm firma As-Motor stosowała mechaniczny odprężnik. Był on wkręcany w cylinder od strony wydechu. Uruchamiany był on przy ciągnięciu za rozrusznik ręczny. Współczesne opisy tych silników nie podają informacji o odprężniku sugerując zastąpienie go systemem EasyStart w rozruszniku oraz zastosowaniem cyfrowej cewki zapłonowej....
Witam, mam Problem z kosiarka BS 13 koni wydaje mi sie ze cylinder nie wytwarza podcisnienia i nie zasysa paliwa z gaznika dodatkowo gdy krece walem w pewnym momencie wydech zasysa odrobine powietrza Ktos wie o Co moze Chodzic??
Witam. Zatarłem silnik w kosiarce po przez przegrzanie. Po rozebraniu widać głębokie rysy na cylindrze po pękniętym pierścieniu. Pytanie do was czy opłaca się naprawiać. Kosiarka ma rok. Ps . Przegrzanie nastąpiło po przez duzy opór jakie stawiało sprzęgło napędu kosiarki, które bylo jednocześnie kołem pasowym z funkcją samonapinania. Pozdrawiam
Witam Czyli to wina membrany? Ale jak mu wstrzyknąłem bezpośrednio do cylindra benzyny to tez nie odpaliła:( Pozdr
Nóż podczas odpalania kosiarki musi kategorycznie być przykręcony. Właśnie próba odpalania bez noża może właśnie skutkować obcięciem klina, nie zawsze, ale bardzo często. Nóż przy silniku kosiarki pełni jednocześnie rolę koła zamachowego. Dokładnie tak. Nóż w kosiarce jest jednocześnie kołem zamachowym. Próba odpalenia kosiarki bez noża może się źle...
Iskra jest. PO wstrzyknięciu paliwa bezpośrednio do cylindra ok 2 ml żadnych zmian.
Musisz dać nowa uszczelkę pod głowicę cylindra i wyczyścić ten nagar.
Do 2020 roku auto ma emitować 95gram co2 na kilometr. Żadne auto klasy średniej nie ma żadnych szans na realizacje tego wymogu bez napędu hybrydowego. Oznacza to iż za 7 lat każde takie auto będzie miało silnik elektryczny. Jankolo możesz mi powiedzieć jak do sprawności napedu elektrycznego udało ci się wcisnąć węgiel. Myśle ze dołoży jeszcze ZUS górnika....
Bardziej zastanawiałbym się nad zastosowaniem zapłonu z typowej kosiarki. Na zdjęciu widać jeden nadlew nad cylindrem. Pytanie, czy jest też drugi (nie widać bo zasłoniłeś ręką)? Każdy zapłon CDI od skutera charakteryzuje się określoną minimalną prędkością obrotową przy której zaczyna pojawiać się iskra. Kosiarki mają tak zrobiony starter, że obroty...
pod przyczepę nie jest używany ale ze sprzętem np. kosiarka 350 kg opada a pierścionki wymieniłem a rozdzielacz 2 lata temu był wymieniany a i tak opadało może winom jest ten oring pomiedzy cylindrem bo po wymianie pierścionków nie był zmieniany na nowy, a ilości oleju ma coś do rzeczy
Nie dziwie się że nastąpiła decyzja o zmianie auta, no bo taka puszka i 3 cylindry - prawie jak kosiarka także tutaj będzie spora różnica i jak idziemy w segment D - wg mnie polecany - to skok będzie spory. Tutaj nawet Audi A4 B5 z 98 było by sporą różnicą w kulturze pracy silnika, wygodzie i wyciszeniu. Jeśli chodzi o 1,8T to - owszem w A4 B7 też jest...
Witam. Sorki za odkop, ale dostałem do naprawy kosiarkę Hecht 4041. Kosiarka bardzo mało używana. Po rozebraniu po prostu dramat. Silnik uszkodzony z powodu braku zabezpieczeń na tulei trzymającej tłok na korbowodzie. Tuleja się wysunęła i porysowała cylinder. Jak się popsuje to po prostu w przysłowiowe pokrzywy i tyle.
Mam kosiarkę spalinową firmy z silnikiem Briggs&Stratton, model 775EX, 6 KM, od paru lat była używana, niestety kosiarki nie udało mi się odpalić. Wymieniłem świece, wlałem nawet trochę paliwa do cylindra, ale bez efektu, gaźnik przeczyściłem również. Kosiarka odpala na 1, 2 sekundy i gaśnie. Czy może być to wina cewki zapłonowej?
Tak się nie robi - co innego porównać skok i pracę tłoka z oryginalnym korbowodem. Nie mam czasu na te eksperymenty - i trenowania na zakupionym towarze do zwrotu. Temat zamykam kosiarka do kosza.
Powodem tego jest zalewanie świecy, więc albo uszkodzona świeca ( ma przebicie przy wyższej temperaturze ) brak podkładki na sprężynie, wytarty cylinder. Podaj na PW adres to poślę Ci tą podkładkę. Jeszcze przyszło mi do głowy aby sprawdzić odległość cewki od koła ( 0,2-0,3 mm ) Z cewki, oprócz kabla świecy powinny wychodzić dwa cienkie przewody jeden...
ciśnienie cylinder kosiarka kosiarka ciśnienie cylinder traktorek kosiarka cylinder
plamy upadku bezpieczniki octavia sanwa pc5000a
Schemat elektryczny agregatu Daewoo GDA 2600i Jak ustawić HDMI w telewizorach Pioneer PDP?