Zdjęcia nieczytelne nawet nie napisałeś z jakiego auta kostka. https://obrazki.elektroda.pl/9582236100_... Ja do większości pinów używam czegoś takiego. 95 procent daje radę wyciągnąć bez uszkadzania. Jeśli nie masz wprawy to nawet wyjmaki za tysiące ci nie pomogą.
Ja używam takich. Co prawda przeznaczenie mają inne ale nigdy mnie nie zawiodły. https://obrazki.elektroda.pl/6120865800_...
Stare wykonania- bakelit (trafiały się też białe, z melaminy), nowsze- różne tworzywa termoplastyczne. Metalowe elementy- szyny z mosiądzu, śrubki i podkładki dociskowe- stal cynkowana, chyba i dawniej i dziś tak samo. V.
Jeśli nie jest tam dopięte jakieś dodatkowe obciążenie to poprostu słaby styk, obluzowany styk może spowodować takie wypalenie.
Wystarczy kupić zwykłą listwę zaciskową [url=http://www.anlux.pl/a_zdp-16.0.html... o potrzebnym "rozmiarze" i pozbyć się plastiku np. nożykiem. Do czego koledze potrzebna taka złączka bez izolacji? Pytam z ciekawości.
to prawdopodobnie kostka od dogrzewacza płynu chłodniczego, kostka bardzo podobnego a ziomek miał takie coś w 206 1.9d
Obawiam się że brakuje jednego elementu tej układanki ,mianowicie elektryka.
Pewnie śniedzieją i myślałem o jakimś smarze czy innym mazidle Najpierw wyczyścić za pomocą preparatu do oczyszczania styków elektrycznych, np. KONTAKT 60, który rozpuszcza tlenki na stykach. W ten sposób są już gotowe do przemycia preparatem KONTAKT WL. Końcowym etapem jest użycie preparatu KONTAKT 61, który zabezpiecza i smaruje czyste już styki.
najprostsza choć niezbyt elegancka łaczówka - dwa spinacze biurowe przymocowane do deseczki. Odizolowane końce przewodów podsuwasz pod spinacz.
Dostępne w serwisie w kompletach z pinami, lub cała wiązka wtryskiwaczy. Ja kupuję kostki do VW i inne od nich:xxxxxxxxxxxxxxxxx
Obejrzeć najlepiej, jak jest w domu kontrolka/próbnik/żaróweczka z przewodami ,to można sprawdzić czy jest na stykach napięcie,czy się zaświeci.
Od czego sa te kostki pod kolumna kierownicza golf 4 2001r https://obrazki.elektroda.pl/3840453900_... https://obrazki.elektroda.pl/4545153600_...
Witam Jest tylko opis numerów pinologii tych wtyczek.Te wtyki znajdują się w jakiś 80% schematów elektrycznych są tam po prostu poprowadzone przewody elektryczne od różnych systemów a każdy system posiada swoją grupę, która posiada schematy elektryczne zależny od wyposażenia danego układu i roku produkcji tak że nie da się do końca określić który pin...
Sprawdź wszystkie połączenia kostki elektryczne, czyjniki oraz zabezpieczenia, bezpieczniki. Woda pod ciśnieniem z myjki chyba narobiła kłopotu.
2.2 diesel kostki w skrzynce bezpiecznikowej kabiny pasażerskiej
No i co z tego? Po przewodach skrobanych z izolacji nożem i braku tulejek widać, że instalację robił druciarz stąd takie efekty. Kostki łączeniowe też prawdopodobnie kupowane w markecie, więc ich materiał pewnie koło mosiądzu nawet nie leżał...
A te dwa przewody czarne w tej kostce elektrycznej, to do czego są? Najprawdopodobniej wyjście czujnika temperatury, być może termistora.
Proponuje skręcić to kostką elektryczną i zdjąć z niej izolację.
Dla lepszego styku podczas pomiaru warto zacisnąć porządnie końcówki drutu w zwykłej kostce elektrycznej – porządne dokręcenie śrubą pomaga :)
Kostka elektryczna stacyjki uszkodzona [/center]
Masz dostęp do multimetru? z pływaka w kostce elektrycznej wychodzą dwa przewody? sprawdź opór na nich w zależności od różnych położeń pływaka.. i sprawdź, czy przy zmianie pozycji pływaka opór zmienia się płynnie, czy skokowo, albo czy nie ginie w niektórych miejscach całkowicie? I jak zachowuje się wskazówka po odłączeniu kostki elektrycznej od pływaka??
Tak jak najbardziej wystarczy szybko złącze wago . Można też zastosować zwykłe kostki elektryczne. Puszki w takiej instalacji nie są potrzebne
Czy z lewej strony modułu elektronicznego masz kostkę elektryczną ze zworką? Jeżeli tak to podłącz sterownik w miejsce zworki. https://obrazki.elektroda.pl/4337618000_...
W tej formie nie ma, choćby ta antenka była idealna... Popraw to okropne połączenie w postaci kostki elektrycznej...
Obroty mogą być trochę mniejsze niż te znamionowe .Podana wielkość częstotliwości sieci zasilającej dla tego silnika to 60 Hz. Dodano po 10 Przewód ochrony dodatkowy podłącz do obudowy metalowej silnika ( może jest dedykowany zacisk -nie widzę na fotce) . Przewód ten do bolca ochronnego w gniazdku sieciowym. Następnie : 1-4 sieć -czyli L i N 230 V 50...
Mosz szcęście żeś z Bytumia. Do wymiany sama kostka elektryczna stacyjki.
Jak sprzęt jest na gwarancji , a klapka po myciu jest nadal zamknięta , to dzwoń Józefie po serwis .
http://www.vagczesci.pl/product-pol-1544...
Masz do wymiany nie stacyjkę , ale jej kostkę elektryczna , tą z tyłu , skąd wystają ucięte przewody!!!
A jak już uprzesz się na druciarstwo to ew weź środek z kostki elektrycznej przetnij na pół i skręć to ale tak musisz mieć plecionke z oczkiem
Najpierw zrób krok pierwszy. Rysuję schemat, jak narysuję to wstawię tutaj. https://obrazki.elektroda.pl/4885491500_... Na rysunku widać obecny przewód który trzeba odłączyć od prądu, rozciąć izolację wzdłuż tak aby nie uszkodzić przewodów s środku. Trzeba rozciąć przewód brązowy lub czarny. Rozcięte trzeba od izolować i przykręcić...
Witam. Mam rozwaloną kostkę od instalacji którą podłącza się do wentylatora. Kostka ma 4 piny i nie wiem, jak wpiąć? Kable różnią sią kolorami od tych co są w wentylatorze. Pomoże ktoś? jaki rocznik lub win ;to sprawdze w elsie
Kostka elektryczna z czarną pętelką na zewnątrz po lewej stronie płyty....nie trzeba odkręcić by dostawać się do płyty, zamknąć ewentualnie sprawdzić czy faza jest na L i tyle.
Witam, czy wie ktoś czy można kupić gdzieś taką kostkę? https://obrazki.elektroda.pl/9964360500_... https://obrazki.elektroda.pl/9262250500_...
I koniecznie wysyłka za pobraniem.
Ze schematu wynika ze immo jest immobox. obd leci przez immo do silnika a do zegarów bezposrednio. Sterownik EDC 15V mam na schemacie.
Skoro masz konektory izolowane to masz wszystko czego Ci do szczęścia trzeba i nie kombinuj nic więcej. Wrogiem dobrego jest lepsze.
Wygląda jak błąd poduszki. Przestaw w Menu język na angielski, to będzie bardziej zrozumiale. Możliwe, że tylko niekontaktuje kostka elektryczna pod którymś przednim siedzeniem, która zasila czujnik obecności pasażera na siedzeniu. Jeździć można, tylko w razie wypadku poduszki mogą nie zadziałać.
nie jest tak zle z tym kokpitem po takiej operacji :) A najprosciej to odkręć kostkę elektryczną - dwie małe śrubki najpewniej zalane czerwonym lakiem. jak ją wyjmiesz to będziesz mógł odpalać śrubokrętem.
Trzeci obrazek, w pustym miejscu widać blokujący ząbek plastiku, o który blokuje się blaszka konektora, którą trzeba zgnieść szpilką, igłą, malutkim śrubokrętem. https://www.google.com/search?q=pin+%C5%...
Do mocowania PCB można wykorzystać mosiężną(łatwą do lutowania) część kostki elektrycznej, w całości lub przeciętą brzeszczotem na pół. https://obrazki.elektroda.pl/2687566600_...
Miałem podobny problem w V50. Zazwyczaj padają elektroniczne stacyjki, czasami blokady kierownicy. Natomiast w moim przypadku wypięła się kostka elektryczna z Cem-u Tej "skrzynki bezpieczników" nad nogami pasażera. Po Jej podpięciu wszystko ruszyło.
czerwony przewód idzie do rozrusznika (sterowanie elektromagnesu) zmierz miernikiem czy pojawia się tam napiecie wzgledem - po przekręceniu klucza w pozycje rozruchu ewentualnie podaj bezposrednio + na ten przewód przy stacyjce jak zakreci to stacyjka do wymiany (kostka elektryczna stacyjki)
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Trzec kontrołkę i szukać na tych przewodach w kostce elektrycznej napięcia. Brązowy to minus czerwonobiały powinien być plus,potrzebny jeszcze po stacyjce. Jak brak to sprawdzić bezpieczniki. P.S. oczyść przewody z auta żeby miały kolor złoty. Teraz widać że czarne i mogą nie mieć kontakv.
Chodzi oczywiście o skrzynie biegów. Otwórz maskę i spójrz z prawej strony w dół, powinna być tan kostka elektryczna (z takim drutem zabezpieczającym) naciśnij go i zdejmij kostkę. Nie wiem jak konkretnie w twoim autku, ale coś podobnego masz przy zbiorniczku płynu hamulcowego czy wtrysku.
To co rozebrales o ile dobrze widze na tych zdjeciach to kostka elektryczna stacyjki, natomiast najpewniej winna jest sama stacyjka, czysto mechaniczne uszkodzenie spowodowane wycieraniem sie klucza i zapadek. Poszukaj lepiej jakiegos warsztatu ktory sie tym zajmuje. Pozdrawiam
To jest jakiś czujnik ciśnienia oleju . Też to miałem . Robił mi to znajomy mechanik . Rozpinasz kostkę i odkręcasz go i wyjmujesz. Cieknie uszczelnienie między obudową okrągłą a obudową kostki elektrycznej ( jego czołem ) . Wiem że idealnie pasuje uszczelka spod pompowtrysku którą się wymienia wewnątrz obudowy czujnika.
Ależ masz problem... http://obrazki.elektroda.pl/9573180900_1... Da się? Są też listwy zaciskowe na szynę, tylko często są nie izolowane, więc trzeba je umieścić bezpiecznie. I chwila szukania: http://www.erico.com/public/library/Pane... Polecam google i hasła: - listwa rozgałęźna, - szyna rozgałęźna, - rozdzielacz...
Specjalnym kluczykiem to wyłączyłeś tylko syrenkę, istnieje duże prawdopodobieństwo ,że faktycznie wina leży po stronie centralki alarmu(jeżeli posiada funkcję odcięcia zapłonu). Lub uszkodzona może być kostka elektryczna stacyjki(daje podobny objaw).
Kostka za osłoną na dole koło sprzęgła
Witaj. Dwa czarne (na focie z lewej strony) pod zasilanie czyli wtyczka czy wyłącznik L i N Ten z oczkiem to stojana do metalowej obudowy. Pozdrawiam.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Trochę bardziej ci rozjaśnię to podłączenie. Niebieski kabelek i czarny kabelek dajesz na 230V (niebieski - 0, czarny - faza). Teraz odbiornik, czyli np. żarówkę podłączasz jednym końcem do niebieskiego (0) a drugim do czerwonego (faza po zadziałaniu czujki). Załóż sobie jakąś kostkę elektryczną, aby w miarę porządnie to zrobić.
Wtyczki nie kupisz. Możesz bez obcinania rozizolować kawałek przewodu i podpiąć dwu zaciskową kostkę elektryczną. W ten sposób nie zniszczysz oryginalnego gniazda a zyskasz nowe. Mowa o przewodach od małego białego gniazda. Dla wygody, obetnij zacisk- opaskę trzymającą przewody, to zyskasz więcej luzu.
VSS (vehicle speed sensor) [url=https://www.fiatforum.com/punto-ii/...
Może to nie jest zwykła stal bo takowa powinna się (po dobrym oczyszczeniu) polutować. Spróbuj połaczyć "zaciskiem" wymontowanym z małej kostki elektrycznej - taka tulejka z dwiema śrubkami do zaciskania na przewodach.Może być konieczne oszlifowanie jednej strony tak aby śrubka pewnie dociskała linkę (te wystające 3mm).
Nie ma jakiegoś ujednolicenia. Są opisane zwykle 1 i ostatni pin w rzędzie. I po tym należy dedukować jaka jest numeracja pozostałych.
Najpierw to opisz kolego porządnie co się stało, co odwaliłeś, albo co się spaliło. potem napisz dokładnie co za pojazd masz. Numer silnika niewiele komukolwiek powie. A taka ogólna rada co do iskry - zawsze warto wszystkie punkty masowe poczyścić lub ogólnie wszystkie kostki elektryczne :) . I co to znaczy "Po zgubieniu moduł zapłonowy podczas jazdy"?...
Kolego Jack, właśnie na takich tylko koloru żółtego mam właśnie skręcone i się topią, prądy nie wielkie rzędu 5-6A całość zabezpieczona bezpiecznikiem B10. Nie wiem jakie znaczenie ma kolor w przypadku tych złączek, ale pomarańczowe kostki elektryczne (marketowe) są fatalne, totalnie złe - a przecież inne kostki, najczęściej czarne, czy półprzeźroczyste,...
Jak nie będzie chciał zapalić połącz przewodem elektrozawór na pompie bezpośrednio z "+" akumulatora i zobacz czy odpali. A poza tym czujnik temperatury najprawdopodobniej do wymiany. Możesz też zobaczyć jak wygląda wewnątrz ta okrągła kostka elektryczna po lewej stronie silnika. Dodano po 2 Sprawdzałeś gniazdo n109 i bezpieczniki?
Albo kostka elektryczna i zaciskasz na wtyku zasilacza . Mniej miejsca zajmuje .
Schematu nie mam bo składałem "na żywo" :D Z elementów to: transformator toroidalny, przewód elektryczny 4mm2 na uzwojenie wtórne (powinien być drut nawojowy, ale na tym też działa), wyłącznik z podświetleniem, wyłącznik bez podświetlenia do wentylatora, 2 złącza bananowe, gniazdo na bezpiecznik rurkowy, wentylator o ile dobrze pamiętam z chłodzenia...
pewnie załatwiła by temat zwykła kostka elektryczna na śruby Bez jaj. To tak jakby chirurg strzaskane kości na blachowkręty skręcał. Zlutuj to na stałe tak jak kolega wyżej radzi i zabezpiecz koszulkami termokurczliwymi. Nowe tylko w aso, wymiana pinów to więcej roboty jak to wszystko warte. To brązowe coś to nie był olej zaciągnięty jakimś przewodem?
Włącznik kołyskowy można wyjąć bez otwierania obudowy i przewody złączyć na krótko np. kostką elektryczną i otwór zaślepić - no ale to trzeba "umić"
Pewniejsze jest lutowanie, chociaż teraz mogą być szybkozłączki. Ja sobie na tym robiłem w samochodzie https://www.google.com/search?q=kostka+e...
Zalutuj miedziane fragmenty przewodów. Mogą odpaść po kilku latach. Użyj kostki elektrycznej na cztery pary, i zrób mostki, unikaj wrzucania trzech przewodów do jednej śruby, bo to może się skończyć słabym stykiem i upaleniem ewentualnie spadkiem jakości. Lepiej to zlutować. Może to tylko głośnik, ale uczulony jestem. Lepsza złączka Wago. Przewody wiszą...
Przypuszczam że nikt się nie podzieli, bo to jest tajemna wiedza. Ale samemu możesz się wysilić i znaleźć która jest od czego, oczywiście trzeba mieć komputer żeby później pokasować błędy ;-) Tak w dawnych czasach rozpracowałem 105.
Wymiana kostki elektrycznej stacyjki rozwiązała problem. Koszt 40pln + 1h pracy.
Na zdjęciu WP_000012__2_.jpg nie widzę żeby to było srebrne (w sensie koloru). A styki jak pisałem - z różnych metali się wykonuje w zależności od zastosowania.
Obawiam się że ta wkładka nie występuje oddzielnie - tylko kpl. mechanizm.
Wymiana spalonych kabli z podobnego zestawu
Generalnie musząc się z domu ruszyć to było od razu ruszyć do elektronika i tego triaka wymienić dla świętego spokoju. Resztę tematu i możliwych przyczyn w zasadzie kolega Skryn wyczerpał. Pro forma można dodać sprawdzenie kostek elektrycznych i przewodów silnik - moduł. W kwestii przerwania pracy gdy silnik się wymyka spod kontroli, to sprawa jest...
Ale chyba ja mam, tylko nie jestem pewien czy ze wzrokiem czy koncentracją i analizą tego co się zobaczyło. Tak jedziecie po instalatorze, ale są przecież i pozytywy. Założył kostki " elektryczne" i skręcił po kilka żył ze sobą. :)
okazalo się, że płyta indukcyjna będzie w innym miejscu i pytanie czy samodzielnie mogę "przesunąć" gniazdo siły stosując Kostkę elektryczną 4pin 32A/400V i jakiego rodzaju kabla szukać czy kabel 5x2.5mm będzie odpowiedni ? W zasadzie tak można, ale ponieważ do uruchomienia gwarancji na kuchenkę indukcyjną wymagane jest jej podłączenie przez uprawnionego...
Sprawdzałeś, że to to nacięcie kabla na pewno sprawia problem. Bo ze zdjęcia nie wygląda, żeby żyła kabla była przecięta albo pęknięta. Ale jeśli tak, to najlepiej byłoby zlutować. Jak nie to albo skrócić kabel i oprawić na gnieździe - chyba miałoby się szansę udać, albo wyprowadzić kabel na zewnątrz gniazda, tam założyć wtyk rJ45 i dać łącznik. Ja...
Witajcie. Postanowiłem rozkręcić tył pralki i okazało się,że dolny sterownik/moduł/skrzyneczka była niedokręcona i miała lekki luz na boki-myślę sobie,że to nie jest winne (nic bardziej mylnego),więc szukam dalej. Kolejny mankament to wąż od odpompowywania wody oraz luźne kostki elektryczne. Poprawiłem wszystko tak jak być powinno i dziś po kilku praniach...
Znajmy miał połączenie na kostce elektrycznej, dodatkowo pod panelami i jeszcze o tym zapomniał. Telefon oczywiście działał normalnie. Kilka dni męczyliśmy się z podłączeniem adsl, wogóle nie było sygnału synchronizacji. W końcu przyjechali monterzy, mierzyli, aż w końcu zaczęli analizować przebieg kabla. Zerwali panele, wyrzucili kostkę i nagle zaczęło...
kostka elektryczna stacyjki albo sama stacyjka, staly problem nie wylacza sygnalu skontakt
Chodzi o ten silnik z przekładnią i linką idącą do dźwigni przepustnicy?
Witam Mam pytanie. Czy w tych zaworach osuszacza w dafach euro 6 jest grzałka taka jak w starszych wersjach? Wizualnie nic nie widać, kostka elektryczna jest tylko przy elektronice Pozdrawiam
Rozumiem że bezpiecznik również znajduje się przy akumulatorach w tej skrzynce? dokładnie tak to powinno wyglądać bo jeśli masz główny wyłącznik prądu to po jego zadziałaniu tachograf nie może się wyłączyć więc szukaj tego przewodu w tych okolicach Zdarza się że przewody łamią się pomiędzy ramą a kabiną na to miejsce też możesz zwrócić uwagę Tachograf...
Masz miernik zobacz gdzie plus . na tym dziwnym zasilaczu nie jest oznaczony plus i minus Na obudowie zasilacza jeżeli jest przełącznik biegunowości to musi być opis
To gniazdko do włożenia wtyczki. Tyle można powiedzieć po takim zdjęciu. Może więcej gdybyś raczył opisać model sprzętu. SławeK
Kable owszem możesz skręcić, ale lepszym pewniejszym rozwiązaniem bedzie połaczenie ich na etony. Mozna to kupic w sklepach telekomunikacyjnych po jakieś 20 groszy. Użyc tego bardz łatwo a tworzy Ci dość mocne i trwałe połaczenie a w dodatku w otoczce żelowej a więc i wilgoć nie ma szans. Pozdrawiam
Masz na myśli ta niebieską kostkę? Btw. Próbowałem zdemontować kostki elektryczne, do których wchodzi dużo cienkich kabli. Nie dało rady, a nie chciałem ciągnąć na siłę. Wiesz może w jaki sposób je rozebrać? Aha, i o co chodzi z lewym słupkiem kierowcy, tam pod bezpiecznikami jest jeszcze jakiś kabel do EPS? Jc to jak on wygląda?
Gdzie kupujesz do tego groty? Bardzo sobie ją chwaliłem ale musiałem odłożyć do szuflady z powodu braku grotów. Ja 'grot' do swojej dorobiłem z drutu miedzianego 10mm2 zakończonego konektorami z popularnych kostek elektrycznych na śrubki i do tego wkręcam groty z drutu 1,5mm2. Działa już dobre kilkanaście lat.
To była aluzja do kolegi OPservator :D Kostka elektryczna!
Olej zostaw w spokoju. Usterkę elektroniczną chcesz leczyć poprzez wymianę oleju ?? Musisz wejść pod autko i zobaczyć jaki typ selekcjonera masz, różnią się kostką elektryczną. Nowy na portalu aukcyjnym kosztuje 400 zł. https://obrazki.elektroda.pl/7626624800_... https://obrazki.elektroda.pl/8925116500_...
dziękuję za wyczerpującą odpowiedź ale skoro mam już wymienić całość to owszem wymienię - tylko że jest może byłaby możliwość zregenerowania styków w starej uszkodzonej kostce - ktoś kiedyś przecież musiał te detale montować skorą są one na zaczepach
Ja w Lublinie w na Milłej widziałem ale nie tulejki ale cały uchwyt . Tu jest ich adres http://www.led.com.pl/elektronika/index.... Tyle że to diablo drogie jest. Może lepiej mini wiertarke kupić nową też tam mają. Ja raz widziałem taki patent żeby użyć wnętrza(tej metalowej tlejki z dwoma śróbkami) z kostki elektrycznej do podłączania...
Faktycznie kabel biały jest źle połączony. Pary powinny być następujące : biały pomarańczowy i biały niebieski. Zrób tak: w mieszkaniu odłącz biały przewód idący z piwnicy od gniazdka, zdejmij delikatnie izolacje i zobacz jak skręcają się pary ( przewód biały z którym kolorem jest skręcony ). Jak będziesz to wiedział to połącz sobie na przykład biały...
Tak, kupiłem czujnik, wkręciłem i podłączyłem do kostki elektrycznej, która była pusta w pobliżu, skręcona taśmą z innymi kablami. Wtyczka pasowała, więc zaryzykowałem i działa. Co się jednak namęczyłem by tam ręce włożyć to moje. Życzę powodzenia.
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być.
Centymetr powiadasz ? Nie wiem czy wkładka, jej bolec, nie wchodzi czasem bezpośrednio w kostkę elektryczną stacyjki, czy w obudowie jest odpowiednie przedłużenie bolca ruszającego kostką. Przypasuj na długość wkładkę do obudowy i przyrównaj. Jeśli tak, odkręć czarną kostkę z drugiej strony, i tak odkręć, może ruszając wystającym bolcem wepchniesz wkładkę...
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Koledzy, koleżanki, ku potomności podaję schemat gniazda od strony modułu z przyciskami: https://obrazki.elektroda.pl/6614776800_... Informuję również, iż problem z niedziałającym sterowaniem lusterkami został rozwiązany... Przyczyna: nie kontaktujący przełącznik PRAWE - LEWE, przez który przechodzą wszystkie sygnały sterujące lusterkami....
Istotnej informacji nie podałeś a jest ona na tej aukcji: Fabrycznie oprawa jest przystosowana do współpracy z podwójnym włącznikiem. Jeśli chcemy, aby wszystkie żarówki były włączane jednym włącznikiem należy połączyć odpowiednio ze sobą obydwie kostki elektryczne. Proste podłączenie jak żyrandola czyli dwa obwody włączane niezależnie od siebie podwójnym...
Problem rozwiązany kolejny serwis i okazalo się że uszkodzony jest czujnik ciśnienia paliwa przeciekało powoli paliwo przez niego do kostki elektrycznej
Kojarzę jeszcze temat, że połączenia w kostce elektrycznej do zaworu często nie łączą i najpewniejszym rozwiązaniem była wymiana kostki z konektorami do zaworu. Może spróbuj oczyścić, "dogiąć" piny w kostce tak aby poprawić połączenie z pinami w kostce zaworu. A z ciekawości sprawdzałeś, czy zawór ma jakąś rezystancję na pinach?
zmywarka kostek elektryczny kostek elektryczny peugeot oznaczenie kostek elektryczny
rozruch transformatora miracast philips zaprogramować licznik
sieci internet bosch tcc78k751
Kalibracja ekranu dotykowego - punkty poza ekranem Dlaczego drut robi się czerwony, a nie topi?