(...) 441000_1708300199.jpg https://obrazki.elektroda.pl/5146590900_... https://obrazki.elektroda.pl/6548223400_... https://obrazki.elektroda.pl/1096357700_... https://obrazki.elektroda.pl/8562002000_... https://obrazki.elektroda.pl/4236035300_... Witaj, Na podstawie dostarczonych informacji i...
Ja stawialbym na slaba mase. Ostatnio walczylem z chinczykiem - co chwile psul sie cos innego: raz nie bylo swiatel raz kierunkowskazow, raz przy duszeniu stopu zaswiecalo sie wszystko. Okazalo sie, ze chinskie kostki sa watpliwej jakosci i nie wysztsko stykalo jak trzeba. Wszyskie problemy wyeliminowalem przez uciecie wszystkich kostek pod kierownica...
Jeśli to EDC15C3 to trzymaj, powinno pasować.
kurcze wolalbym jednak zostawic ten 1z a nie wystarczy jakos przerobic kostek ktore ida do szyny przekaznikow pod kierownica ? i nie bedzie dzialac ?
Witam wszystkich po raz pierwszy. mam problem z x-type 2007r 3.0, po raz drugi wyskoczyły mi błędy p1637, p1643 , p1000. Jeżeli chodzi o p1000 to występuje on we wszystkich innych x-typach które podłączałem ( 3 sztuki) - niedokończenie scanowania. Broblemem są dwa pozostałe błędy ponieważ uniemożliwiaja uruchomienie pojazdu. Wiem co znaczą oczywiście...
Miał , sprawdz czy masz wpiete kostki pod kierownicą.
Witam, chciałbym odswierzc temat W moim Audi A4 B6 2002r. dotychczas podpiete mialem radio Blaupunkt, ktore dzialo bez zarzutu na wszystkie glosniki w drzwiach z przodu i z tylu. Niestety ukradziono mi radio i postanowilem zakupic oryginalne radyjko Chorus II, ktore jak sie okazalo ma wyjscie jedynia na 2 przednie glosniki. Wiem ze aby uruchmic tylne...
Witam. Dokupilem sterownik centralnego Mikro-ster. Ma dwa wyjscia do centralnego (zamykanie/otwieranie) oraz kanal podajacy mase na 1 sek. Chcialbym go podlaczyc do sterowania centralnym, a kanal do sterowania centralnym klapy tylniej. Czyli z glownego cent klapa tylnia nie bedzie sterowana, tylko z kanalu. Gdize sie wpiac z kablami? Moze ktos ma schematy...
Witam. W golferku 3 nie ma żadnej wielkiej logiki. 1.9tdi 110 od 90 różnią sie pompą softem turbem i umiejscowieniem egr. Masz tak pompe vacum z bloku potem magistrala do serwa . Potem masz różne odejscia, na egr, na gruszke od turba, popatrz tez jest jeszcze jeden wężyk w lewe nadkole tam jest akumulator podcisnienia (zbiorniczek),na badziewia do srodka...
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Witam,mam problem z prędkościomierzem co jakiś czas przestaje działać ostatnio jak przejechałem po nierównościach to zaskoczył , kostka przy skrzyni dobrze spięta ,myślę jeszcze o tych pod kierownica ale nie za bardzo wiem które mogą odpowiadać za licznik bo jest parę kolorów kostek czy możne ktoś miał podobny problem?
Nie zadziała, najprościej będzie, zakupić odpowiedni adapter. Jest jeszcze opcja z dostosowaniem l parametrów pilota w kierownicy do potrzeb radia ale to wiąże się z wymianą oporników o dpowiednich parametrach i odpowiednim połączeniu ich w kierownicy
Zółta kostka jest od sterownia z kierownicy lub wyjście na zewnętrzny wyświetlacz . Jakie radio tam podłaczasz ?
Mi to wygląda na złącze modułu sterującego automatycznym załączaniem świateł mijania oraz pozycyjnych po kilku sekundach od uruchomienia silnika, bodajże tzw. system skandynawski. Kiedyś przerabiałem to ze znajomym. Wydaje mi się, że to jest to.
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
jeśli nie uporałeś się z tematem , pisz pomogę
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
Przy lewej nodze kierowcy są 2 ogromne kostki.
Witam, http://connector.pinoutguide.com/40__16_... http://obrazki.elektroda.pl/9391330400_1...
Ja bym szukał problemu w kostkach pod kierownicą, kostka w kierownicy, taśma.
Jest to rezystor (biała ceramiczna obudowa z 2 pinami) zużywający nadwyżkę prądu, którą wyprodukowała prądnica. Powinien się grzać. Ja sugerowałbym patrzeć na regulator napięcia, on pada częściej, zwłaszcza przy jeździe bez akumulatora.
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Bardzo prosto sprawdzić podpowiedź Metronica i Pawła podając masę na pin nr.6 kostki A przełącznika zespolonego na kierownicy - po podaniu wycieraczka winna zaparkować!
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
Na początek w Tico potrzebna jest masa . Wisi kabelek po lewej stronie wnęki na radio,dokładnie pod kierownicą. kostka czteropinowa to głośniki, jeden to para czerwona,drugi to niebieska,minusem jest przewód z paskiem. W kostce trzypinowej,jest plus stały(czerwony) plus po stacyjce i plus po wł.świateł. Który kolor co nie pamięta ale nic nie spalisz...
To jest właśnie od sterowania z kierownicy. Podłącz go do key 1 i 2. Polaryzację dobierz empirycznie.
Cześć, mam problem z kierownicą od mini Cooper r50 2004, a mianowicie potrzebuje schemat kostki która podpina się pod kierownicę, w sensie że jaki kabel do którego pina kostki, próbowałem różne kombinacje tych kabelków, przyciski tylko podświetlają się ale nie działają, potrzebuję schematu kabli do tej kostki i ważne żeby było 12 pinów
Jak widzisz zakres ruchów tej kostki jest ograniczony przez długość kabla więc to napewno nie będzie " kostka od tylnej lampy", czy tak trudno rozejrzeć się i popatrzeć czy jest możliwość gdzieś jej wpięcia? Jeśli nie ma to mogła być niewykorzystana. Co do spryskiwaczy to zrób diagnostykę i w parametrach jest podgłąd działania włącznika. Pompę sprawdziłeś?
Odczekany czas dla uśpienia CIM'a?
Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
Ok będę szukał. Bo na postoju na drive mi wibruje cała buda ruszę kierownica I przestaje już nie mam pojęcia od czego tak może byc
grala1 Ty sam jak ta usterka. Rozbierz przełącznik i wyczyść idealnie. Potem delikatnie smarem na plastiki ruchome. Byle nie na blaszki. Nad kierownicą po lewej stronie wyczyścić styki kostki. Od wycieraczki z reszta też. Uważaj ba cienkie przewody poduszki. Wyjmiesz to bez ściągania kierownicy
trzeba zdjąć zaślepkę nad osłoną kierownicy na dwa zatrzaski i wykręcić dwie śrubki mocujące zegary opuścic kolumnę kierownicy i wyciągnąć zegary z tyłu są dwie kostki które musisz odpiąć
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Tak jak napisałem powyżej , nie łączyła kostka pod kierownicą.
po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Sprawdź czy "sprzęgiełko" w stacyjce - przy przekręcaniu klucza - potrafi za każdym razem mechanicznie "przekręcić" kostkę stacyjki ? Rozbierz obudowy kolumny kierownicy i sprawdź czy...
Witam. Przekładałem duuużo modeli peugeotów, kilka razy peugeota 308 i tylko kompletny "nieogar" mógł nie podołać przekładki tak prostego auta :) ad.2-nie zamienił wiązek fotelowych i dlatego prawy piszczy. Prawy fotel jest tak jakby dalej fotelem kierowcy i nie posiada on czujnika obecności tylko sygnał jest podłączony na stałe. wystarczy wyłączyć...
Powracam do tematu, facet podpiął lexie i stwierdził, że błąd jest poduszki kierowcy. Dziś wyjąłem poduszkę, sprawdziłem miernikiem drożność przewodów od niebieskiej kostki pod kierownicą do wtyczki, która wchodzi w poduszkę, no i są drożne, czy to poduszka może być padnięta?
Wystarczy że zdejmie airbang, kierownicy nie trzeba, kostki są za nim. Równie dobrze można podpiąć komputer i zobaczyć czy widzi te przyciski fizycznie.
Fabryczne immo po 15 sek już nie zagsi silnika. Możesz zrobić próbę. Otworzyć kluczyk wyjąc transponder. Spróbować odpalić bez, jak się zachowa. A potem, przyłożyć sam transponder do stacyjki odpalić, i po 5 sek odłożyć transponder. Problemy ze stacyjką już mogą unieruchomić samochód. Odblokowanie kierownicy to jest kwestia wkładki, a kostka to styki...
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
Jeśli w komplecie masz adapter 16-pin - kostki ISO, to żadnej kostki już nie potrzebujesz - podpinasz do tego adaptera samochodowe kostki zasilania i głośnikową. Żółtą kostkę olewasz, gdyż to radio nie ma wyjścia na sterowanie z kierownicy. Na Alledrogo można kupić wzmacniacz-separator antenowy do Opla, niebieski kabelek w nim podłączasz do niebieskiego...
Niestety, Panie Piotrze, to jest jak walka z wiatrakami. Ja dziś rozebrałem całą kierownicę oraz po odłączeniu wszystkich kostek spod kierownicy — pobór jak był taki, tak i jest, a nawet większy. Na mój gust trzeba szukać w przekaźnikach pod maską. Ja już na dziś skończyłem. Złapię się za to za dnia, jak będę miał więcej głowy do tego. Miałem takie...
Jak nie masz świateł mijania to 90% że wypalony masz pin w płycie pod kierownicą kostka nad pedałem sprzęgła po lewej stronie płyty.
Masz tam zasilania, sygnały głośnikowe, sterowanie z kierownicy.
Witam, Nie tnij oryginalnych kostek (czarna - zasilanie, biała- głośniki). Lepiej kup gniazdo ISO http://obrazki.elektroda.pl/4951025100_1... I do tej kostki dolutuj przewody które masz z nowym radiem. Oczywiście wg. schematu który zapewne masz z radiem w zestawie. Ta biała małą kostka to chyba sterowanie z kierownicy lub wyjście na...
Albo zobacz na http://www.piloty.pl/UNI20.html gdzie jest wersja dla Blaupunkta, bez łatania drutami kierownicy. Pozdr. N
Zaznaczona kostka to złącze zmieniarki CD i wyjścia liniowe, sterowanie z kierownicy powinno być w kości zasilającej na pinie 2 względem masy
kostek kierownica passat kostek hyundai przepływomierz kostek
excel formularz wyboru licznik transferu zaczep drzwi
nissan radio secure zalane gniazdo
Instrukcja obsługi frezarki do drewna Prexer 390 Rozrusznik Golf 4 a zwarcie instalacji świateł