Miał , sprawdz czy masz wpiete kostki pod kierownicą.
zakupiłem astrę f 1.6i i chcialem zapytać czy rzeczywiście ta kostka jest od świateł ? wygląda na złącze do silnika (?)
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Nie zadziała, najprościej będzie, zakupić odpowiedni adapter. Jest jeszcze opcja z dostosowaniem l parametrów pilota w kierownicy do potrzeb radia ale to wiąże się z wymianą oporników o dpowiednich parametrach i odpowiednim połączeniu ich w kierownicy
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
Jest to rezystor (biała ceramiczna obudowa z 2 pinami) zużywający nadwyżkę prądu, którą wyprodukowała prądnica. Powinien się grzać. Ja sugerowałbym patrzeć na regulator napięcia, on pada częściej, zwłaszcza przy jeździe bez akumulatora.
jeśli nie uporałeś się z tematem , pisz pomogę
Ja bym szukał problemu w kostkach pod kierownicą, kostka w kierownicy, taśma.
Jak widzisz zakres ruchów tej kostki jest ograniczony przez długość kabla więc to napewno nie będzie " kostka od tylnej lampy", czy tak trudno rozejrzeć się i popatrzeć czy jest możliwość gdzieś jej wpięcia? Jeśli nie ma to mogła być niewykorzystana. Co do spryskiwaczy to zrób diagnostykę i w parametrach jest podgłąd działania włącznika. Pompę sprawdziłeś?
Powracam do tematu, facet podpiął lexie i stwierdził, że błąd jest poduszki kierowcy. Dziś wyjąłem poduszkę, sprawdziłem miernikiem drożność przewodów od niebieskiej kostki pod kierownicą do wtyczki, która wchodzi w poduszkę, no i są drożne, czy to poduszka może być padnięta?
Cześć, mam problem z kierownicą od mini Cooper r50 2004, a mianowicie potrzebuje schemat kostki która podpina się pod kierownicę, w sensie że jaki kabel do którego pina kostki, próbowałem różne kombinacje tych kabelków, przyciski tylko podświetlają się ale nie działają, potrzebuję schematu kabli do tej kostki i ważne żeby było 12 pinów
Tak jak napisałem powyżej , nie łączyła kostka pod kierownicą.
Na początek w Tico potrzebna jest masa . Wisi kabelek po lewej stronie wnęki na radio,dokładnie pod kierownicą. kostka czteropinowa to głośniki, jeden to para czerwona,drugi to niebieska,minusem jest przewód z paskiem. W kostce trzypinowej,jest plus stały(czerwony) plus po stacyjce i plus po wł.świateł. Który kolor co nie pamięta ale nic nie spalisz...
Jak nie masz świateł mijania to 90% że wypalony masz pin w płycie pod kierownicą kostka nad pedałem sprzęgła po lewej stronie płyty.
Podjedź do elektromechanika i tyle. Kierownicę gdzieś do czegoś podłączyłeś ale o tym nie wspominasz ani słowem, my mamy się domyślać wszystkiego itd.
sprawdź kostki pod kierownicą najprawdopodobniej nie łączą
bardzo dziękuje za odpowiedz na moje pytania ,szkoda tylko że wcześniej o tym nie wiedziałem szkoda tylko mojego czasu i pieniędzy
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
Jeśli to EDC15C3 to trzymaj, powinno pasować.
Witam Przejscia sprawdzilem z modulu Rec z kostki xr1 do lampy _( kabel zolty czarny) sprawdzilem woltomierzem na funkcji dioda - przejscie nastepnie z Rec z kostki xr5 do nastepnej kostki x1 pod kierownica przejscie jest Dodano po 3 po odlaczeniu kostki od lampy
W porządku, przerywacz to ta czarna kostka pod kierownicą czy plytka w którą tą kostkę się wpina?
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Witam. Przekładałem duuużo modeli peugeotów, kilka razy peugeota 308 i tylko kompletny "nieogar" mógł nie podołać przekładki tak prostego auta :) ad.2-nie zamienił wiązek fotelowych i dlatego prawy piszczy. Prawy fotel jest tak jakby dalej fotelem kierowcy i nie posiada on czujnika obecności tylko sygnał jest podłączony na stałe. wystarczy wyłączyć...
Albo źle podłączone kostki albo to wina przełącznika pod kierownicą.
problem rozwiazany stacyjka byla ok problem siedzial w kostkach pod kierownica i w kostce dochodzacej do bezpiecznikow po podgieciu zlaczek zaczelo chulac.spadek napiecia nie zalanczal dmuchawy.nie wiem jak moglem to przegapic :crazyeyes: dzieki wielkie za pomoc
W linkach, które podałeś zatrzask jest z przeciwnej strony w stosunku do wtyczek Lego.
Zamek centralny jest. Nie ma pilota. W które miejsce można się wpiąć do sterowania? Jest czerwona kostka wpięta pod kierownicą. Symbol MB852268. Pewnie to centralka zamka. Czy można tam się wpiąć ze sterownika od pilota?
Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Mam pytanie, gdzie znajduje się kostka pod kierownicą tej wiązki z drzwi
WITAM!!! Posiadam BMW 320i z 92r. i mam problem z wycieraczkami, mianowicie po włączeniu zapłonu wycieraczki włanczają się same. Wyłącznik jest dobry bo gdy odłączę kostkę pod kierownicą to działają nadal. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu usterki:-(( POZDRAWIAM!!!
Dzięki za odzew, ale nie o to pytałem. Może inaczej. Przypuszczam że przewody od silnika dochodzą do kostki pod kierownicą. Interesuje mnie do których styków kostki przychodzą te przewody, żeby sprawdzić czy pojawia się na nich napięcie w momencie włączenia spryskiwacza.
po podłaczeniu do komputera do kostki pod kierownica wyswietla taki kod błedu
Witam, a ma może ktoś z was schemat tych kabli w tej stacyjce? Które spiąć żeby odpalał bez stacyjki? Mam tam pięć kabli i dwie wiązki, jedna idzie do skrzynki z bezpiecznikami a druga jest wpięta w kostkę pod kierownicę. Chce zrobić odpalanie na przełącznik dźwigniowy(który będzie załączał zapłon) i dodatkowo starter(coś jak w motocyklu). Z góry dzięki...
mikrostyk stacyjki? mostek z pinu 1 na 16 coś powoduje w obd? daje się łączyć? Jak trzeba ten mostek przeprowadzić?? Normalnie w kostce pod kierownicą, czy robiąc mostek i podpinając głowicę?? Mógłbyś mi to trochę objaśnić?? Co do mikrostyków w stacyjce to nwm, jest system keyless i nie trzeba wkładać kluczyka do stacyjki żeby odpalić. Na nagraniu...
Przy ruszaniu kierownicą ,ruszamy wiązką od stacyjki. Może coś z kostką stacyjki? Trzeba przejrzeć te wiązki stykające się z kolumną.
huczenie przy określonej 80 km/h stukanie nie ma różnicy nawet jak z garażu wyjeżdżam z betonu na kostkę stuka ;/ kierownica drży delikatnie podczas hamowania , generalnie auto prowadzi sie idealnie nic nie szarpie nie ciągnie na jedną stronę tylko sie ,,tłucze'' ;/
Okazało się że zaczęła palić się instalacja tylko nie było tego na początku widać problem zaczął się od kostki pod kierownicą dziękuję za każdą podpowiedź
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
Dopiero miałem to samo, trzeba wymienić kostkę stacyjki. Robota jest dość prosta trzeba zdjąć kierownicę. W kostce sypie się od tarcia jakiś proszek
klakson dziala kostki powpinane kierownica pasazer i siedzenia. chyba ze jeszcze jakies polaczenia kabli sa pezposrednio pod deska
grala1 Ty sam jak ta usterka. Rozbierz przełącznik i wyczyść idealnie. Potem delikatnie smarem na plastiki ruchome. Byle nie na blaszki. Nad kierownicą po lewej stronie wyczyścić styki kostki. Od wycieraczki z reszta też. Uważaj ba cienkie przewody poduszki. Wyjmiesz to bez ściągania kierownicy
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Winny może być przerywacz kierunkowskazów-awaryjnych, radio, zegar i inne urządzenia mające zasilanie ciągłe i po stacyjce. Jak to nie pomoże to rozepnij kostke wyłącznika...
najprawdopodobniej padła Ci kostka stacyjki mieści się ona na końcu stacyjki pod kierownicą możesz spróbować ją rozebrać i przeczyścić styki lub wymiana na nową nie jest zbyt droga
Samochód Skoda Roomster 1.4 benzyna 2012. Mam problem z odblokowaniem kierownicy przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce. Muszę szarpać się z kierownicą, żeby ją odblokować. Czy to kostka stacyjki do wymiany? Czy coś innego? Proszę o rady.
Aku nie bedzie miał nic związanego z poborem prądu, jedynie tylko coś z niego bedzie pobierać. Szukaj dobrze. Drzwi sprawdz jesli masz centralny zamek i el. szyby. Wypinaj kostki pod kierownica, napewno na cos trafisz co kradnie prąd.
Problem leżał w elektryce pod kierownicą. A dokładniej w kostce, która zasila przekaźniki. Pozdrawiam
Witam może na tym forum dowiem się coś o wymianie kostki stacyjki czy trzeba zdejmować kierownicę chodzi o poduszkę aby się nie zaświeciła czy trzeba wyjąć całą stacyjkę mam tą kostkę do wymiany na poniedziałek i czuję że będzie z tym trochę kłopotu może ktoś wymieniał i podzieli się swoimi uwagami pozdrawiam
czyli moge sie podłaczyc pod klakson samochodu ten co idzie do klaksonu 12 v czy jak w instrukcji alarmu pod pierwszy pin w kostce nad kierownica
Przełącznik pod kierownicą/ kostka stacyjki. Dwie sprawy do sprawdzenia.
Szukałem i nie mogę znaleźć podobnego problemu. W aucie nie działają obie szyby (są tylko dwie). Bezpieczniki są ok, i jak się chce otworzyć lub zamknąć szybę słychać jak przekaźniki działają ( kostki pod kierownicą). Z góry dziękuję za odpowiedz
Witam serdecznie. Mam problem ze wspomaganiem. Otóż kupiłem corse B 1.0 12v bez modułu(sterownika) wspomagania. Zakupiłem go na allegro i po podłączeniu kostek kierownicą szarpie z ogromną siłą raz w prawo raz w lewo. kierownicy nie da się utrzymać w rękach. próbowałem wyregulować czujnik kąta skrętu ale sie nie udało. Podjechałem do mechanika podłączył...
Dzięki za odpowiedź choć. nie ukrywam że chcałbym pójść trochę dalej i np wpiąć włącznik w kostkę pod kierownicą bo skoro jest instalacja i bezpiecznki to chyba też jest podprowadzone tylko manetka pojedyncza
Czujnik przyspieszenia bocznego bodajże. Temat stary jak golf. Znajduje sie pod kierownicą taka mała kostka.
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
Dodam że wszystkie kostki zostały sprawdzone i jest ok.. Wymień które sprawdziłeś. w słupku z lewej strony,i wszystkie bezpieczniki i kostki pod kierownicą
Przekażnik świec jest 60 Jeśli chodzi o tą czarną kostkę pod kierownicą. Silnik zimny. Matronic - dlaczego sądzisz ze pomiar wykonany do bani, możesz uzasadnić?
Piachu 1994 ta kostka co jest pod kierownicą?
Mam taki problem - w moim Santa fe przestało działać elektryczne opuszczanie szyb. Wszystkie szyby na raz. Przez pewien czas było tak, że działo się tak co pewien czas ale zawsze wracało do normy. Nigdy nie wiedziałem czy wystarczyło trzasnać drzwiami, czy wyłączyć zapłon czy poprostu poczekać - jako, że wracało do normy nie zastanawiałem sie nad tym....
a tak naprawdę,to wszystko masz po zdjęciu osłony nad nogami kierowcy w kostkach pod kierownicą,gdybyś trochę pomyślał to podałbyś rok tego civica i to ograniczyłoby zgadywanki kolegów.....
Wszyscy obstawili przełącznik pod kierownicą a ja zajrzałbym do kostki stacyjki....
nie wypnij od klaksonu na dole, jeżeli będzie dochodziło napięcie - znaczy zwiera manetka musisz odpiąć pod kierownicą kostki od manetki.
hej mam mały problem z wentylatorem na chłodnicy w seicento 1.1 spi nie chodzi wcześniej mi wypiłował dziurę w chłodnicy czyli jeszcze jakiś czas temu chodził po wymianie chłodnicy (połowa maja tego roku) nie chodzi ale nie wiem od jakiego czasu wymieniłem też czujnik na chłodnicy o co chodzi z tą czerwoną kostką bo kierownicą a i czy można sprawdzić...
jak dobrze pamiętam zasilanie nawiewu,lusterek podgrzewanych oraz tylnej szyby jest zrobione tam poprzes ten sam przewód,wypala się kostka pod kierownicą,nie jestem pewny jest to gruby,czarny przewód16mm2 pozdrawiam(zielona xantia!)
Ten interfejs umożliwia sterowanie niektórych radyjek Blaupunkta joystikiem pod kierownicą , więc w Twoim przypadku jest on zbędny. Usuń go , a kostki zieloną i żółtą wepnij bezpośrednio do radia , po wprowadzeniu kodu powinno wszystko działać . Pozdrawiam.
to nie przełącznik, a mianowice kostka z bezpiecznikami pod kierownicą oraz przekażniki przy bezpiecznikach pod fotelem kierowcy.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
ściągasz maskownicę, odkręcasz poduchę, odpinasz kostkę, odkręcasz kierownicę w miejsce poduchy wstawiasz opornik i cała filozofia. Tylko zastanów się 3 razy czy warto narażać swoje życie i zdrowie usuwając tak ważny układ bezpieczeństwa dla jakiejś pseudo-sportowej kierownicy.
Wyjąłem z samochodu akumulator do naładowania i po włożeniu go z powrotem nie mogę uruchomić silnika. Alarm działa, immobiliser nie działa. Były również rozłączane kostki pod kierownicą w celu naprawy świateł. Czy jest możliwe, że po tych czynnościach mógł się rozbroić immobiliser ?
W astrze f napinacze są pirotechniczne bezwładnościowe.Centrala SRS nimi nie steruje.Dostań się do kostki pod kierownicą doprowadzającej prąd do pierścienia,rozłłącz i wsadź opór 3 om.Na próbę.Najczęściej jak leci taśma,znika też klakson.
a na co dokładnie zwrócić uwagę?
pin 2 w złączu A
Problem rozwiązany.... Nikt nie miał racji ;) nie łaczyła jedna kostka przy module komfortu pod kierownicą ;)
W moim przypadku brak świateł mijania spowodowany był uszkodzonym włącznikiem świateł. Dokładnie to problem musiał być gdzieś ze stykiem, żeby dojechać do domu musiałem jedną z kostek pod kierownicą naprężyć opaską do kierownicy, pomogło. Potem oczywiście wymiana.
A co powiesz na tą kostkę pod kierownicą, która łączy wiązkę przewodów z wyłączników pod kierownicą z resztą instalacji? raczej odpada pisałeś że wcześniej miałeś takie objawy i pomagało puknięcie w skrzynkę bezpieczników, tam należało by szukać przyczyny
Ok będę szukał. Bo na postoju na drive mi wibruje cała buda ruszę kierownica I przestaje już nie mam pojęcia od czego tak może byc
Witam Mam bardzo nietypowy problem z kierunkowskazem w Seicento 900 ( 2000 rok ) , kiedy włączam lewy kierunkowskaz zaczyna on migać równocześnie ze światłem pozycyjnym lewym , a kiedy naciskam pedał hamowania po prostu gaśnie . Taka sama sytuacja jest ze światłami awaryjnymi - prawe działa dobrze , a lewe miga równocześnie z pozycyjnym . Bezpieczniki...
Sprawdź brązową kostkę w kombajnie pod kierownicą musi dobrze kontaktowac.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Podpinasz pin SWC (pin2 kostki zasilającej) pod KEY1 albo KEY2 (nie powinno być różnicy.
nie ma siły i słychać syczenie jak z zaworu przelewowego. kręcisz kierownicą i nie skręca, czy nie możesz przekręcić kołem kierownicy.
Ten nie jest najwyraźniej aż tak stary bo posiada. Generalnie problem rozwiązany mianowicie oprócz zasilania, żeby radio działało musi być tez to podtrzymanie w którym u mnie nie ma zasilania przez zepsutą kostkę pod kierownicą. Puki co połączyłem ta kable (czerwony i żółty) i wszystko działa. Dzięki za dobra chęci:)
Po prostu jak odkręciłem kierownicę, ten obrotowy element CIM, do którego wpina się kostki od multifunkcji i poduszki powietrznej, przekręciłem względem tego, co było oryginalnie, jeden pełny obrót, czyli jeśli jest kierownica na wprost, to CIM jest tak ustawiony, jakby kierownica była skręcona o pełny obrót.
OK, dzięki. Przekonam sie w przyszłym tygodniu. Ten golf 95 do którego chce wgrac ten soft z mojego ma immo w postaci kostki pod kierownicą i z tego co gdzieś wyczytałem to nawet gdy wymienie wsady w epromach powinno auto palić bo nie ma kodu w pamięciach tylko w tej kostce. Jak sie myle to prosze poprawcie mnie. Pozdrawiam
Za zestaw wskaźników odpowiada bezpiecznik nr6 ,wartość 5 Amper,pod kierownicą. Trzeba sprawdzić czy jest na nim napięcie.
Ja stawialbym na slaba mase. Ostatnio walczylem z chinczykiem - co chwile psul sie cos innego: raz nie bylo swiatel raz kierunkowskazow, raz przy duszeniu stopu zaswiecalo sie wszystko. Okazalo sie, ze chinskie kostki sa watpliwej jakosci i nie wysztsko stykalo jak trzeba. Wszyskie problemy wyeliminowalem przez uciecie wszystkich kostek pod kierownica...
Niestety, zmiana silniczka pompki na nowy nic nie dała. Proszę napisz coś więcej o zamontowaniu dodatkowego opornika. Przez kilka godzin szukałem w kostce nad kierownicą - nie znalazłem przewodu łączącego z masą w momencie włączenia spryskiwacza. Może nie ta kostka?. Jak ją odłączyłem wycieraczki przednie zaczęły pracować, ale bez pompki spryskiwacza....
wg moich pomiarów i ze schematu wynika chyba, że sterowanie odbywa się przy pomocy "+" zarówno Hi jak i Low (krótkie/długie), masa jest na stałe podłączona do dwuwłóknowej żarówki H4. Tak to rozumiem. Napisz prosze czy masz wiedze w jaki sposób połaczone są przewody w tej białej kostce pod kierownicą, nad pedałem hamulca.
Jakie kolory przewodów wychodzą na czasówkę z przełącznika pod kierownicą ,jak wygląda kostka pod czasówkę.
Witam, U mnie wystarczyło kupić kilka styków do kostki pod kierownicą + styk do wtyczki w komputerze. Wiązkę spreparowałem sam. Kilka kabelków podłącza się do wiązki wychodzącej z modułu świateł - LCM jeden kabelek idzie do komputera - ECU. Nic nie trzeba kodować, wszystko działa od razu.
A oprócz pompy sprawdź jeszcze czy po przekręceniu kluczyka gaśnie dioda od immobilizera. Jak nie gaśnie za każdym razem przeczyścić połączenie z czarną kostką pod kierownicą. To częsta przypadłość w lanosach. Oczywiście pompę też trzeba sprawdzić na krótko jak jej nie słychać. Proponuję od razu podnieś tylną kanapę i podać napięcie. Będziesz od razu...
OK. Dziei wszystkim za rady, ale to nei to sie okazalo :) Po nieudanych probach wlasnych, podjechalem do znajomego do warsztatu i okazlo sie ze byl nadpalony kabel w kostce pod kierownica (ta ktora podlacza kable z dzwigni pry kierownicy, co sie wlacza i wylacza dlugie). Cala reszta oczywiscie wszystko inne jest OK :) Pozdrawiam wszystkich :)
mam strasznie mało czasu i udało mi się jedynie powyciągać kostki pod kierownicą i wkładać z powrotem. Po tym zabiegu w momencie przekręcenia kluczyka i próbie odpalenia mam na wszystkich bezpiecznikach prąd i dalej nie kręci. Próbowałem też z prostownikiem i na kable od innego auta i nic. Chyba mechanik będzie potrzebny jednak
Niesamowite! Dokładnie to samo robiłem w mojej Vectrze 1.6 16V '95 i mam teraz ten sam problem. Jest tylko mała różnica: po pierwsze nie jestem do końca pewien czy była przedtem włożona żarówka w kontrolce (kupiłem auto nie dawno), po drugie - owa kostka była już rozłączona gdy zdjąłem obudowe z kierownicy. U mnie jest ta kostka pod kierownicą. Wychodzą...
Witam, Mi również nie działa centralny zamek w yaris 2003, czy ktoś jest w stanie podać mi dokładnie jaki bezpiecznik mam sprawdzić? czy to jest jakaś duża kostką która jest w bezpiecznikach pod kierownicą czy w komorze silnika? Centralny zwykły na kluczyk, w ogóle nie reaguje na kluczyk zarówno od strony kierowcy jak i pasażera.
No to trzeba wymienić kostkę stacyjki. Brat miał to samo i to o czym piszę pomogło. Robota prosta, ale trzeba ściągnąć kierownicę, wyciągnąć zestaw wskaźników.
Nie stet to nie bezpieczniki ani kostki bo wlazłem pod kierownicę i sprawdziłem. Znajomy mechanik stwierdził na pierwszy żyt oka ze to przełącznik.
Tylko nie mówcie że trzeba zdjąć kierownicę by kostkę wydobyć.😒 Niestety Musisz zdemontować stacyjkę inaczej nie dojdziesz do śrubki która trzyma kostkę. Miłej pracy życzę :)
Może się komuś to przyda, gdyż znalazłem przyczynę usterki. Odpowiedzialny za nią był przewód pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika.Masował z obudową karoserii auta i to prowadziło do przepalania bezpiecznika. Usterkę usunąłem i jest ok. A to że przy próbie zapłonu słychać było cykanie jakiegoś przekaźnika w samej pompie paliwa i nic poza tym...
To lepiej szukaj dojścia i spróbuj na krótko, albo chociaż czy dochodzi prąd do rozrusznika. Sprawdź akumulator, bo jak testowałeś po naprawie to może się rozładował, urządzenia nie pobierające dużo prądu działają a rozrusznik już nie chce... Może się zaciął elektromagnes? Spróbuj jakoś klepnąć rozrusznik. Przygasają kontrolki przy próbie kręcenia?...
Kostkę znajdę również pod kierownicą (bo nie kojarzę tam tak dużej ale mogę się mylić bo nie szukałem jej). I ustawić sterownik na + czy - :) To już ostatnie pytania (mam nadzieję) :) Centralny już działa, kostka w której jest otwieranie bagażnika przypuszczam że jest na "końcu" BSI, ale póki co nie bawiłem się. Za chwilę postaram się jakiegoś zgrabnego...
Dokładnie zajżyj pod kierownicę, powinna tam być kostka włącznika. Wcześniej był stop a teraz nie ma?
kostek kierownica passat kostek hyundai przepływomierz kostek
hasło biosie laptop toshiba zwrotnica antenowy schemat żelazko pokrętło
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Silnik Hyundai Kia G4HG 1.1 MPI SOHC – kolizyjność, rozrząd, awarie Schemat elektryczny programatora USB-UART CH340G/CH340C/CH340N – opis i wyprowadzenia