W fabrycznej kostce Peugeota będzie zapewne tylko stały + bo radio włącza ramka wysyłana po can, ale to sobie sprawdź żarówką, w razie braku plusa komutowanego dociągnij sobie kabel z bsi
Proponuję sprawdzić stan przewodów w wiązce idącej przez przelotkę do drzwi kierowcy. Może jakiś się przetarł lub zaśniedziała kostka.
Pin 13 na 16-pinowej kostce czarnej.
Nie ma takiej różnicy. B3 lub B4. Ważne aby kostki pasowały.
42 pin ECU idzie do 1 pinu żółtej kostki licznika.
Pod maską, ale po prawej stronie samochodu (lewej jak otworzysz maskę), pod komputerem silnika. Musisz odkręcić komputer a pod nim jest przekaźnik 15-pin. (brązowa kostka).
Bsi wizualnie wygląda dobrze . Nie ma wilgoci i zaśniedziałych kostek .
Oczywiście że tak. Jest to dość powszechnie stosowana złączka w całej instalacji elektrycznej aut psa/renault od 2000roku. Łatwo znajdziesz ją nawet w pociętych kawałkach kabli
https://obrazki.elektroda.pl/4548832200_... link do zdjęcia z ta kostka
Sprawdz zasilania sterownika silnika ,jak i też kostki
Z radia z nawigacją. Ogólnie pewnie pomiędzy Peugeotem a Citroenem będą zmiany raczej kosmetyczne. W końcu to PSA. :D
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Na drugim końcu powinna być kostka ISO, bo Peugeot 307 był w taką wyposażany. Chyba, że pojawił się rzeźnik i łączył wycinając kostki. Na drugim końcu przewodu różowego nie powinno być nic podłączone i tam należy wpiąć ten przewód.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Kostka czysta ze stopu, daje mi w kość to auto, niestety elektryczne fotele nie działają i nie mam jak zobaczyć ta kostkę.
Trochę minęło , ale mam ten sam problem. Jakie " stał przy zaśniedziałych kostkach"
Jesteś w stanie wskazać gdzie szukać tych kostek ?
to prawdopodobnie kostka od dogrzewacza płynu chłodniczego, kostka bardzo podobnego a ziomek miał takie coś w 206 1.9d
A to widziałeś? [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Jasne ale kolega pewnie go nie ma;) Pomiar napięcia zasilania i masy może zrobić miernikiem, pomiar przy podpiętej kostce.
A może kostka stacyjki ???
Jak pisałem nie bardzo mogę znaleźć info o tym jak go "zdziewiczyć", podpowiesz? Jakie tam kostki siedzą, jaki programator użyć, i jaki soft wgrać do kostek?
wymien zarówke 1,2 wata po wyciagnieciu zegarów (dekielek + torx20 i dwie (jedna) kostka) manetka do wymiany
Jeśli jedna kostka i tylko trzy kable to tylko sterowanie lusterkiem bez funkcji grzania
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
A masz kostce zasilającej wyprowadzone przewody od instalacji Multiplex (styk A2 i A3)?
Opór sprawdz przy wypietych kostkach.
Peugeot 407 ma typowy problem z kierunkowskazami, jest to problem z masą w tylnych lampach, trzeba sprawdzić połączenia kostek w lampach tylnych, czasemwystarczy czyszczenie a czasem popalone kostki
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Instalacja elektryczna do przejrzenia, prawdopodobnie jest luz na kostce.
jeżeli jest instalacja fabryczna to musi być + stały. Może bezpieczniki są ok, ale po prostu ten od + stałego jest np. wyciągnięty. Może spalony jest kabel, albo nie łączy przy samej kostce radiowej. Pzdr
A wiesz skąd to napięcie się tam pojawia, masz jakieś schematy, wiedzę? nie rozumiem, napisałem że nie ma napięcia na kostce.
Zimny lut na kostce
W załączniku schemat. Poniżej opis kodów do schematu. BSI1 - BSI 0004 - licznik PSF1 - BSM 7700 - czujnik kąta skrętu BCM2 - zespół prawego przełącznika wielofunkcyjnego BCM2 BB00 - akumulator 7804 - żyroskop - czujnik przeciążeń 7800 - sterownik ABS/ESP 4410 - czujnik hamulca ręcznego C001 - gniazdo diagnostyczne 2120 - czujnik pedału hamulca 7000...
jeśli jest to gdzie się ono znajduję ?
podładuj akumulator do gęstości elektrolitu 1.28 g/cm lub wypalone styki e elektromagnesie przy rozruszniku lub zaśniedziałe styki na kostkach , stacyjce
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Nie mogę się połączyć z radiem przez komputer. Chciałem zakodować i przypisać VIN, ale wyskakuje mi brak komunikacji z CAN. Może trzeba jakieś przewody zamienić w podłączeniu do kostki ISO.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Chłopaki, przepraszam, że wcześniej się nie odezwałem, ale brakowało mi czasu, żeby popatrzeć na ten nieszczęsny wentylator. Napięcie na mierniku wynosi 13.5V na głównych kablach, a na kablach wentylatora jest słabe, około 3.9/5.5. Czyżby kable były przegrzane (kostka)?
Pytanie do kolegi decybel91: gdzie dokładnie znajduje się ta skrzynka z przekaźnikiem i bezpiecznikiem od wtryskiwacza DPF? Może ktoś inny rozwiązał ten problem z błędem P15BE, check świeci po usunięciu błędu i zgaszeniu auta, błąd powraca po około 5 minutach, auto jeździ normalnie, wtryskiwacz wymieniony na nowy, napięcie na kostce jest.
Rusz pinem w sterowniku na początek a jak sztywny to rozbierz kostkę
panie na kazdym kablu masz nadrukowany numer, zapodaj chociaz po jednym z kazdej kostki
no i nikt się nie wypowie od czego ta kostka?
Podłączenie kostki radia peugeot 205 1138163
Poda maską w takiej skrzyneczce z bezpiecznikami powinny być, takie czarne kostki.
Zaopatrz się w kostkę.
Sprawdź wiązkę przepływomierza: przejście od przepływki do ECU i czy nie ma loch (rozgiętych pinów żeńskich na pinach powodujących zły styk ) od kostki połączeniowej przepływomierza. Pozdrawiam
Mam ten sam problem z wyświetlaczem, nie tylko oznaczenia są inne ale i kostka. Myślę że tak samo jak ja masz na 6 pinów więc jest już nas dwóch poszukujących takiego wyświetlacza. Te na aukcjach mają kostki na 12 pinów.
Nie tyle czujnik tylko kostkę od czujnika.
Jakiej wody? Może chłodziwa? Jeśli tak, to uzupełnij i zobacz, czy zgaśnie. Może stan jest dobry, a poległ czujnik/kostka/okablowanie.
W zał. schemat okablowania sterownika PEUGEOT 206 1.1 (TU1JP (HFX), opis po polsku.
To zadzwoń sobie do serwisu, podasz VIN i usłyszysz cenę, przygotuj sobie coś miękkiego, na co się osuniesz po tej informacji. Nie zapomnij o zapytaniu o nowe piny do kostek...
Wygląda na to że przewód sygnałowy wchodzi bezpośrednio do licznika. Jeśli dobrze rozumiem po podłączeniu na krótko sygnałowego przewodu do impulsatora i zakręceniu nim wkrętarką licznik powinien zacząć działać. Licznik ma dwie kostki biorąc to na logikę ze schematu pozycja 5,11 jest z jednej kostki 17,16,25,5 jest z drugiej kostki. Teraz przydał by...
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
Jestem za granicą., myślałem że uda się jakoś połączyć te kable bez kostki
Sprawdź czujnik pedału sprzęgła. Możesz go odpiąć i zewrzeć styki w kostce.
Można, wiązka, ekran, kostki, antena + konfig
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Niebjest na lince, rozbieralem licznik, nie mam miejsca na linke, same kostki
Witam potrzebuję pilnie schematu kostki licznika Peugeot 407, wiem gdzie jest + i - ale nie wiem pod którym pinem jest +12 sygnał zapłonu, wymieniłem tarcze na indiglo i muszę je podłączyć żeby się zaświecały po uruchomieniu zapłonu, z góry dziękuję
jeśli chodzi o wyświetlanie drzwi to ja zawsze zamieniam przewody wcześniej ale sprawdź białą kostkę wchodzącą do bsi. Mam w swoich zapiskach że pin 4 i 5 w białej kostce to przewody od drzwi
A może kostka stacyjka...
Tam jest zbiorniczek z płynem niezbędnym do działania "mokrego" filtra cząstek stałych FAP, taka odmiana DPF montowana w samochodach francuskich
jest to Partner po Faceliftingu juz? bo 2003 byla zmiana, radia sa firmowe marki clarion, taki e same radio masz w C5, Picasso i Xsara2 ( http://mitglied.lycos.de/partnerhdide/DS... ) tak wyglada np z CD, niestety wpisanie VIN jest potrzebne, koszt w zaleznosci od servisu 0-100 pln, cena radyjka na allegro / ebay ok 250-350 PLN
Wychodzi na to że byś musiał posprawdzać, oscyloskopem przebiegi napięcia na jednej i drugiej kostce, dla porównania. Ale pewnie nie posiadasz. Jeszcze do pytam, czyli jak tą drugą dobrą lampę podłączysz po ta złą kostkę to też mruga
Witam. Mam na imię Ryszard. Mam Peugeot 407, V6, 3 litry w benzynie. Kupiłem chińskie radio dedykowane do mojego. I stał się problem!!! Po włączeniu radia zaświeca się migająca na pomarańczowo dioda SOS. Gdy gaśnie na chwilę, wyłącza głos w radiu. Dzieje się to cyklicznie. Gra i przestaje, i tak w kółko. Może coś wymyślicie, co z tym zrobić. Mam 68...
Jedynie co jest w drzwiach to sam silniczek z poucinanymi kablami. Brakuje natomiast takiej czerwono - czarnej kostki :-(
Kolego nie sprawdzaj napięcia na blaszkach tylko na odpowiednich pinach w kostce.
Cześć wszystkim. Szukam schematu lub fotki jak powinny być połączone przewody rezystora dmuchawy(jeża) w Peugeot 206cc. Kostka 5pin i 2 pin. Dzięki. Pozdrawiam 😁
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
Jest 12v na dwudniowej kostce w Bsi?. Sprawdź i daj znać
Sprawdziłeś chociaż czy pojawia się napięcie na grubym kablu na 6 pinowej kostce??
Gdzie - w kostce czy w oprawce?
Rozrusznik. Kostka stacyjki.
A odlaczales akumulator jak sprawdzales ? Dobrze podlaczyles kostki ?
Witam serdecznie poszukuje osoby ktora wykonya mi przewody z mikrowlacznikami do skladania dachu w aucie Peugeot 206CC takie jak na zdjeciu . & przewodow pasujacych kolorami 3 mikrowlaczniki oraz 1 kostka.
Sprawdź kostkę stacyjki
W klimatroniku może nie masz rezystorów, pewnie jakiś układ regulujący płynnie moc silnika. Problem może być w okablowaniu-jakiś słaby styk, lub wypalona kostka.
Przy przekręceniu na zapłon podaje 12v i od razu znika. Przy kręceniu rozrusznikiem zero napięcia na kostce do cewki(sprawdzone przy podłączonej kostce).
Do sprawdzenia albo wymiana kostka przeplywomierza można kupić na allegro za ok 60zl. Jakieś piny nie łączą bo pewnie są porozginane od użytkowania albo słaby materiał na konektorach. Możesz spróbować piny w przepływce delikatnie poskręcać aby ciaśniej wchodziły do kostki
Pin 5, kostki ISO.
Dzięki za zainteresowanie ale do tych materiałów już dotarłem. Niestety w żaden sposób nie potrafię zastosować tych wskazówek w rzeczywistości. Po prostu brak modułu jak i ewentualnie wolnej pasującej kostki...
No to wychodzi że kostka stacyjki do wymiany.
http://obrazki.elektroda.net/68_12778421... Tak wygląda ta wtyczka, jest ona skurzona a z drugiej strony czysta tak jak by była zamknięta, a teraz jest otwarta na zdjęciu i taka ją znalazłem. Jak by ta wtyczka była wolna to z czego to może być??
Wypalona kostka przekaźnika.
Uszkodzona kostka stacyjki
Przy naciśnięciu hamulca zapalają się kierunkowskazy,a przy wrzuceniu kierunku zapala się jedno ze świateł stopu. Czy można jakoś samemu to naprawić,bo słyszałem,że wystarczy wyczyścić kostki?
Zobacz napiecia na kostce alternatora jakie masz.
skoro przy kostkach zrobiłem obejście Obejście robisz na płytke lampy przy żarówce :)
Uszkodzone kostki głośników przednich.
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze?
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
Jeden przewód to plus po kluczyku a drugi..... tu musisz podać jaki masz komputer bo są trzy rodzaje. Najlepiej wklej zdjęcie z nalepką i drugie od strony kostek.
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
A co ty chcesz z tym zrobić? Na forum Peugeot Klub Polska napisz post ,tam są magicy co mają schematy, ja szukałem 3 miesiące w Google a tam w 1 dzień mi wysłali
Jeżeli chodzi ci o zasilanie grzałek obydwu sond to 3 pin w czarnej 28-pinowej kostce a pompa pow.wtórnego 1 pin w 28-pinowej szarej kostce.
Koledzy mozecie podpowiedziec mi od czego jest dwuponowa kostka zaznaczona na obrazku w skrzynce z bezpiecznikami pod maska? Ktos ingerowal w inastalacje podlaczony jest przekaznik masa zasilanie i jeden z kabelkow od kostki
Proponuje zapytać tu: http://www.wrozby.fora.pl/ są naprawdę niesamowici! Mi pomogli jak nie wiedziałem kiedy i którą noge skręcę w kostce.
peugeot kostek kostek schemat peugeot kostek siedzenie peugeot
regulator prądu falownika rezystancja pętli serwisówka pioneer
głowica ustawianie fendt schemat
Przenoszenie Thunderbirda na nowy komputer: krok po kroku Symetryzator RCA/XLR: Pasywny czy Aktywny?