Kostkę stacyjki wymień.
Przymierzam się do zakupu nowego zamiennika kostki stacyjki Wymień wreszcie tą kostkę stacyjki a później dopiero eliminuj kolejne możliwe usterki.
Wymień kostkę stacyjki, droga nie jest, robota łatwa. Albo, dalej się zastanawiaj.
Witam Jak masz problem z klimą i szybami, to pewnie masz wypaloną kostkę w stacyjce-wymień ją to pomoże- 99%
Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Rozrusznik na wierzch i do roboty , w najlepszym przypadku zespól szczotek do wymiany. Dostałeś już odpowiedź więc o co Ci chodzi? Uważasz że to forum jest po to żeby się tylko pożalić? Kostkę stacyjki też wymień żeby drugi raz takiego numeru nie zrobić.
Tak, ma wielki wpływ, tak trudno odczepić kable od zamontowanej kostki, podpiąc do tej wyjętej, przekręcić i popatrzeć czy będzie tak samo, czy coś się zmieni?
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
Nic nie szukaj tylko wymień kostkę stacyjki. Typowa usterka oryginalnej kostki.
Wymień kostkę stacyjki i po problemie, kosztuje około 25zł. Jak będziesz kręcił na siłę to uwalisz kluczyk i wydasz z 10Xwięcej.
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Kostkę stacyjki wymień.
Kostkę stacyjki wymień
Kostkę stacyjki wymień lub sprawdź przewód od kostki do automatu rosrusznika.
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Sprawdź kostkę stacyjki, lub od razu wymień.
A kostkę stacyjki może wymień na początek.
Z opisu usterki wynika, iż masz problem ze stacyjką tj. zarówno z wkładką (wypada kluczyk) jak i z tzw. kostką (brak działania kontrolek i włączenia zapłonu). Elementy te są wymienne, ale jeśli masz kodowany kluczyk, to sam chyba nic nie zrobisz.
Kostka stacyjki sprawdz lub wymień
Wymień sobie kostkę stacyjki
Wymień kostkę stacyjki.
tak. wymień kostkę stacyjki bardzo często się psuje.
Kup w serwisie wkład do stacyjki/kostkę/ i wymień-będzie najtaniej.Nic tam nie naprawisz a na przyszłość z kluczykiem nie czepiać kilo złomu!!!
Wymień kostkę stacyjki i będzie po kłopocie.
Wymień samą kostkę. Nie ma potrzeby całej stacyjki.
A tak na marginesie: to na pewo jest pęknięcie, czy moze tylko skaza na odlewie? Gdzie ono dokładnie jest? czy kluczyk wchodzi i wychodzi ze stacyjki normalnie? Przekręca się bez oporów i innych problemów? blokada działa? Jak tak, to wymień tylko tę kostkę i po sprawie.
Sprawdź czy to kostka stacyjki. Później ją wymień.
Wymień , kostkę stacyjki
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Wymiana stacyjki jest bez celowa, wymień kostkę stacyjki tak jak kolega wyżej Ci doradził.
Wymień kostkę stacyjki i po kłopocie .
Wymień kostkę stacyjki, wszystko na nią wskazuje.
No więc wymień kostkę stacyjki.
Poprostu wymień kostkę stacyjki. Na 100 procent wszystko wróci do normy.
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
Nie ma przekaźnika, wymień kostkę stacyjki i będzie kręcił
Czyli wymień kostkę stacyjki
Wymień kostkę stacyjki.
Wymień kostkę stacyjki za dwadzieścia pare złoty.
wymień kostkę stacyjki
Wymień kostkę stacyjki i będzie po sprawie.
Jeśli nie chce zapalić podłącz poprostu kawałkiem kabla z plusa akumulatora do cewki zapłonowej do 15 i się dowiesz czy to kostka stacyjki czy nie jeśli zapali wymień kostke jeśli nie szukaj w instalacji układu zapłonowego
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
wymień kostkę stacyjki bo niedługo nie odpalisz
Wymień kostkę stacyjki najwyraźniej szwankuje.
Wymień kostkę stacyjki i po sprawie.Miłej zabawy.Pozdrawiam.
wolny pin pokazuje napięcie dopiero po przekręceniu w pozycje zero. Po przekęceniu kluczyka napięcie znika. Nie wiem po co takie coś jest W niemieckich samochodach można włączyć pozycyjne prawe lub lewe dźwignią kierunkowskazów gdy kluczyka nie ma w stacyjce (np zostawiając zamknięty na poboczu). Reasumując, chcesz mieć + na I pozycji stacyjki, wymień...
Najpierw wymień kostkę stacyjki - potem zajmiesz się wskaźnikami. Pozdrawiam.
Sprawdź, ewentualnie wymień kostkę stacyjki.
Podejrzewam, że przy takim wierceniu Twoja stacyjka nadaje się już tylko na złom. Kup używaną stacyjkę z kostką i wymień. Rozumiem, że nie mogłeś przekręcić kluczykiem. Szkoda, że się nie odezwałeś przed wierceniem bo podpowiedziałbym Ci jak to zrobić tak aby można było stacyjkę naprawić.
No nie, łapki opadają, napisał Ci Elektrit, wymień kostkę stacyjki, tylko kostkę. A obwód 15 to zasilanie po stacyjce. Ściągnij sobie schemat i szukaj jak chcesz, ale rozwiazanie masz podane powyżej.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Sam zdiagnozowałeś usterkę i nie wiesz co w takiej sytuacji zrobić ? Wymień kostkę stacyjki na sprawną !
Najlepiej sprawdzić na schemacie, ale ja sprawdziłbym kostkę stacyjki. Odbiorniki które wymieniłeś są rozłączane przy rozruchu. Więc może styk w kostce coś nie łączy.
wymień kostkę elektryczną stacyjki tak było i tak zostało naprawione
Poza tymi powinno być jeszcze jedno zasilanie podawane na sterownik po stacji , po jego podaniu sterownik się uruchamia i załącza przekaźnik z resztą zasilań . Sprawdź kostkę stacyjki i ewentualnie ją wymień , jeśli nie będzie efektu pozostaje wymienić sterownik ,i/lub puszkę immo zrobić synchronizację ...
Wymień kostkę przyłączeniową stacyjki, i będzie po problemie.
sprawdż najpierw napięcie ze stacyjki czy po przekręceniu kluczyka w pozycję ACC świecą się kontrolki a przy próbie rozruch gasną ? jeśli tak to wymień kostkę stacyjki
Wymień kostkę w stacyjce, koszt niewielki, na pewno nie zaszkodzi :wink:
Odepnij akumulator. Odkręć stacyjkę, wymontuj tzw. kostkę. Czasem wystarczy wymienić wspomnianą kostkę, sama stacyjka rzadziej się psuje.
Ludziki odpaliłem skodzine faktycznie okazała się kostka stacyjki wymieniłem i poszło 💪💪💪
wada vectr często zdycha kostka przy stacyjce .kosztuje grosze -wymień(przez to uciekło ci zasilanie na cewkę)
Wymień kostkę stacyjki, a jeżeli nie jesteś pewny i boisz się że niepotrzebnie wydasz pieniądze to pal ze śrubokręta.
Witam. Jeśli rozrusznik kręci normalnie, światła nie przygasają zbyt mocno, to: 1. Sprawdź/wymień kostkę stacyjki. 2. Jeśli odpali, to zmień mechaników. 3. Napisz tu, czy pomogło. Powodzenia.
Należy wymienić kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany. Sam nie wymieni bo nie ma ściągacza piasty kierownicy.
Jeśli po wyjęciu kluczyka kontroli Ci się jarzą to w tym momencie odepnij przewody od kostki stacyjki jeśli zgasną masz wypaloną kostkę stacyjki i nie rozłącza prawidłowo zasilania, kup nową wymień i powinno być ok jeśli po odłączeniu przewodów od stacyjki kontrolki nie zgasną musisz szukać zwarcia ale myślę że na 90% to stacyjka.
Witam. Wymień kostkę stacyjki.. Gdy ma nadpalone lub przegrzane styki daje małe [zbyt małe] napięcie na moduł zapłonu.innych przyczyn nie widzę.
Wymień samą kostkę a mechanikę stacyjki zostaw w spokoju, na nowych kluczach nie odpalisz auta.
po prostu wymień na kostkę stacyjki na innej firmy. raz w ciągu tygodnia wymieniłem 3 i było źle-założyłem innej firmy iból minoł.
naprawa nie jest trudna Powiedz mi, jak sobie wymieni kostkę stacyjki jak nie ma ściągacza tulei piasty koła kierownicy?
Tak jak pisali koledzy wyżej wymień kostkę stykową stacyjki(koszt ok.20 zł)i auto powinno zapalić bez problemu.
madmax9871 wymień wkład stacyjki.
Zrobione do tej pory: Wymienione świece Podmienione cewki zapłonowe Wymieniona taśma poduszki powietrznej Wymieniona kostka stacyjki Wymieniony alternator Co to miało wspólnego z "choinką" na desce rozdzielczej? Absolutnie nic.
Wymieniłem kostkę stacyjki i nadal nie odpala. Dodano po 1 Wymieniłem kostkę stacyjki i nadal nie odpala.
Wymień kostkę [tą na zdjęciu ] stacyjki i problem powinien zniknąć .
Witam.Całkowicie odłącz stacyjkę i sprawdź czy napięcie nadal się utrzymuje.Jeżeli nie to znaczy że w kostce elektrycznej stacyjki jest uszkodzenie. Wymień ją i napięcie 0,1V powinno zniknąć. Jeżeli chodzi o palenie kabli to prawdopodobnie masz walniętą lub niewłaściwą cewkę zapłonową (też chyba do wymiany).Pozdrawiam.
Kostka stacyjki, gubi prąd po puszczeniu rozruchu i odcina zawór na pompie, wymień kostkę, kosz niewielki, pozdrawiam
Do kostki dochodzi 12v (czerwony kabel) ,po przekręceniu kluczyka o jeden skok pojawia się napięcie 12v na przewodzie żółtym , dalsze przekręcanie kluczyka nie powoduje pojawiania się napięcia na jakimkolwiek z pozostałych przewodów. Natomiast pociągnięcie kluczyka na pozycję "rozruch" powoduje zanik napięcia na przewodzie żółtym. Wymień kostkę stacyjki,...
Wymień kostkę stacyjki i po kłopocie Dodano po 1 Miałem to samo . Pozdrawiam
Na początek wymień kostkę stacyjki, jeśli to nie pomoże, to przyjrzyj się pompie paliwa. U mnie jak pompa padła to pomimo, że pompowała paliwo, to nie dochodziło ono do gaźnika Komputer po przekręceniu stacyjki załącza pompę na ok. 2 sek. potem dopiero podczas odpalania.
On chce wymienić kostkę - a nie wkładkę. Poszukaj w moich postach - podawałem linki do polskich for Mercedesa. Znajdziesz tam wiele informacji na ten temat.
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Wedlug rozpiski tak jest, ale w praktyce nie zawsze wygląda to tak samo, u mnie grubszy czerwony idzie jako stałe, a cieńszy jako po stacyjce Opel ma odwrócone, wymień spalony bezpiecznik i po problemie, zamień żółty z czerwonym .
Sprawdź kostkę stacyjki. Albo najlepiej wymień od razu. Koszt mały(od 10zł d0 50zł) a wiele udowodni.
Witam Wymień kostkę pod stacyjką często nawala i są takie objawy jak opisujesz a błędów nie ma.Sprawdzić jej nie można zawsze niby jest dobra a tak się dzieje. Pozdrawiam
Masa na silnik sprawdzona, to nie to, kostka stacyjki wymieniona na nową-sprawdzoną-sprawną, bez zmian.
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Witam ponownie Sprawdziłem wszystkie kable i jest ok. Kolega podpowiedział mi, że może by uszkodzona kostka stacyjki, a nie sama stacyjka. Powiedział, że kostka jest odkręcana na dwie małe śrubki. Szukałem coś takiego u siebie i nie mam żadnych śrubek albo są gdzieś schowane. Czy ktoś wie jak może w takiej stacyjce wymieni tą kostkę???? pozdrawiam
W pierwszym odruchu założyłem, że to kostka stacyjki. Wymieniłem i brak efektu, za to po wyjęciu wtyczki od pompki centralnego wszystko wraca do normy. Macie może jakieś pomysły, co to może być?
kostka stacyjki wymieniona 3 tygodnie temu na nową
Witam Jeżeli już chcesz to zrobić to ze względów bezpieczeństwa zrób tak, żeby rozrusznik kręcił tylko przy włączonym zapłonie i wciśniętym sprzęgle (jak w Hunday`u lub amerykanach). Lepiej wymień stacyjkę - kostkę i wkład z kluczykiem - bo pewnie już jest wygięty zabierak Pozdrawiam
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
Witam Odkręć osłony kolumny kierowniczej i zobacz czy nie jest wytopiona kostka stacyjki. Jeśli jest wytopiona to ją wymień. Pozdrawiam
Wymień całą stacyjkę a nie tylko kostkę. Pozdrawiam
Miałem 2002 r. Kostkę stacyjki wymieniłem raz na 2 lata. Przekaźnik nie jest drogi, a masz spokój. Mi się nie chciało dokładać, aczkolwiek miałem w planach.
Masz dwie możliwości albo zdjąć koło kiierownicy jezeli są problemy z tym to można wykręcić wałek kolumny kierownicy przy łączniku przegubowym i wyciągnąć całość. Uwaga jeżeli jest poduszka to zachować standartową procedurę. Dodano po 2 zapomniałem dodać, że pozniej należy zdjąć stacyjkę i od wewnątrz jest sróbka mocująca kostkę
W stacyjce, pod spodem jest kostka z kabelkami. Ona może robić zwarcie - wymień ją.
wymieni stacyjka kostek stacyjka skoda usterka kostek stacyjka
podłączenie komputer honda accord kalkulator przerwań wariuje klawiatura
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Mercedes Vito W447 – kontrolka pedału sprzęgła, brak rozruchu, czujnik CPS, diagnostyka UPC – telewizor nie wyświetla kanałów DVB-T, brak obrazu po przestrojeniu, DVB-C/HEVC