Witam ! Trafiła do mnie fabryczna nawigacja z Fiata Stilo, taka z dużym ekranem, no nieistotne. Pierwotnie objawem miał być brak podświetlania ekranu, jednakże po podłączeniu do kostek okazało się że urządzenie w ogóle nie żyje. Po rozmowie z właścicielem okazało się, że ktoś to już próbował naprawić, bezskutecznie, a nawet stan pacjenta się pogorszył...
Ja używam AFFA2 8200290542 --C, czarna kostka 24 pin.
_Witam_ Podłączenie uniwersalnej kostki do radia Peiying PY 8118 U Uniwersalna kostka posiada zasilanie w środkowych stykach a radio po bokach. wygląd i numeracja wejścia z radia: http://obrazki.elektroda.net/49_12404003... a więc po kolei: 1 - pusty (nie podłączony) 2 - "+" 12V z akumulatora 3 - "+" głośnik (przód lewy) 4 - "+" głośnik (tył lewy)...
Jak masz czym - zmierz napięcie 5-20- jeśli jest 24 (albo więcej) stałego to ok, wtedy zewrzyj na moment kabelkiem 20 z 21. Jeśli brama ruszy - podpinaj wszystko jak w opisie j/w. Tak dla pewności (bo możesz patrzeć od drugiej strony) przy siwej kostce jest zacisk 20. Reszta jak opisałem.
Witam, kupiłem antenę elektryczną wychodzą z niej 3 przewody masa i dwa plusy jeden stały drugi sterowalny, z tyłu w moim samochodzie jest kostka od starej elektrycznej anteny która chyba nie chodziła wcale, więc tak antena chodzi podłączam z tyłu pod kostkę 2 plusy razem z anteny i czarny na mase antena wychodzi jak odłączam ten 2 plus sterowalny zielony...
Bez miernika uniwersalnego się nie obejdzie.Pomóc może też zwykła bateria w celu znalezienia głośników.Oraz istotna sprawa to montowany typ radia.
Te kostki dostała pewnie luzem do radia, jako uniwersalną instalację. Gniazdo ISO jest w samym radiu. W Fabii w czarnej kostce trzeba jeszcze pewnie zamienić ze sobą kable 7 z 4, bo VW mają odwrotnie zasilanie stałe/kluczykowe
Ale co ma do tego wyjście sterujące z radia? Ciebie interesować powinny TYLKO dwa przewody - zasilanie stałe, czyli podtrzymanie pamięci i zasilanie po stacyjce. Czyli przewody żółty i czerwony według standardowej kolorystyki UNIWERSALNEJ kostki ISO. W instalacji auta te kolory mogą być inne. Wystarczy zajrzeć w opis kostki ISO, który jest ogólnie dostępny....
Montaż radia w norauto kiedyś kosztował duże pieniądze więc nie ma sensu. Nic skomplikowanego jeżeli o montaż chodzi. W peugeocie masz kostkę uniwersalną.
A załóżmy że instalacja się nada to co dalej jak to podłączyć bo nie wiem czy zamawiać z kostka iso czy uniwersalna.
smilo też na ten napęd nie mogę zaprogramować. Nie możesz bo odbiornik w Came to pomarańczowa kostka (pewnie Proxima), i to nią manewrując wg jej instrukcji (a nie przyciskiem ENC/RADIO centrali) dopisujesz piloty Smilo. I co to za uniwersalny pilot ? Po co chcesz go użyc skoro możesz używasz pilotów Smilo? Do samej centrali Came nie dopiszesz w ogóle...
Przez standardowe ISO radio (BLOW 9810) działa w innych autach bez zarzutu , a gdy jest podłączone w moim aucie (Ford Fusion 2009) radio jest całkowicie martwe . Proszę o poradę . Dołączam fotkę kostek , na pierwszym planie przejściówka która nie chce działać Prawdopodobnie przejściówka nie dedykowana do Forda, tylko uniwersalna. We wtyku mini (fakra)...
Osobiście wolałbym umieścić małe głośniczki, ale jako wskaźnik można się posłużyć diodami led. Przy podkręceniu radia do maksimum lub połowy mocy powinny zacząć mrugać w rytm muzyki. Dałbym również złącze pod kostkę uniwersalną do radia w walizce i ewentualnie nosić ze sobą wszystkie kostki, którymi podpina się radio, ale jest to trochę kosztowne. Decyzja...
To nie jest żadne ISO a kostka z auta to oryginalne złącze Hyundaia, tyle,że starego typu,dokup przejściòwkę Hyundai- ISO i masz instalację pod radio uniwersalne.
TO radio z tego co wiem to nie ma uniwersalnego ISO tylko firmowe, więc bez przejściówki nie da rady.
Poprostu odciąć wtyczkę fordowską kupić kabel iso ten uniwersalny -kostkę i podłączyć
Cóż za mikrofon chcesz izolować?Skąd go niby masz?Poczytaj co to can aby takich bzdur nie pisać.Kupiłeś radio uniwersalne więc poczytaj jego instrukcję i nie wymyślaj jakie to chcesz mieć bajery. Hej. Dzięki za odpowiedz. Chce z oryginalnej kostki odizolować oryginalny mikrofon aby dorobić końcówkę jack 2,5 i wpiąć do radia model jak w temacie Pioneer...
A nie do końca prawda bo niektóre Astry miały wzmacniacz antenowy a to już 4 przewód, zamienione zasilania a bum to raczej nie będzie ani w absie ani w poduszkach bo układ poduszek nie ma nic wspólnego z radiem a linia K była w górnej kostce radia ale nie każdego modelu. Podobnie impulsy SVC które owszem są w dolnej kostce ale uniwersalne radia nie...
na kablach od kostki pisze. czerwony z żółtym będzie trzeba zmostkować i do plusa, czarny do masy i jeśli są dwa takie same kolory to do głośników są. np. dwa zielone. to takie kolory uniwersalne
tak. W radio masz wpiętą kostkę ISO, czyli "uniwersalną". I po prostu pozbądź się tych białych kostek. I polutuj zamiast mieć skręcane. Weź koszulkę termokurczliwą i zrób to ładnie.
Doprowadź zasilania do poprawności, czyli na żółtym stałe 12V, na czerwonym +12 po stacyjce. To są kolory z uniwersalnej kostki oczywiście. Ty sobie dopasuj zgodnie z instalacją auta na podstawie opisów. Wiesz, ten niebieski przewód powinien aktywować zmianę informacji na wyświetlaczu, bo w tych oplach jak radio wyłączone, to wyświetlacz pokazywał datę,...
Mogę, ale wolałbym kostkę. Parę razy mogę demontować, ponieważ włączniki będą w konsoli środkowej obok zapalniczki i radia np. podczas wymiany radia, jak będę dokładał głośniki itp.
Mozę jakieś info o owym radioodtwarzaczu. Napisał kolega przewody od radia, ale skąd wiedzieć który do czego ? Niech poda kolega model radia i zaopatrzy się w miernik uniwersalny w celu pomiarów okablowania auta.
co to za radio niektóre sprzęty nie obsługują wyświetlaczy w autach dodatkowo nie pasują w uniwersalną kostkę...
Czyli są jakieś kostki uniwersalne? Ale jest jeszcze jedna kwestia canbus w moim przypadku ibus .Zalezy mi jeszcze na sterowaniu radiem z kierownicy.
Też tak drogą dedukcji do tego doszedłem i go wywaliłem teraz tylko kostki zmienię na takie uniwersalne iso - dziękuję za zainteresowanie tematem wszystkim.
to ja mam nnastępne pytanie co do tej kostki a mianowicie w nocie katalogowej i wogule wszędzie piszą że ta kostka ma 4x11 albo 2x22 a czemu ja mam schemat z tą kostką i mam tylko jedno wyjście?? na jeden głośnik?? powieccie czemu bo niekapuje!! Kostka swego czasu byla stosowana w radiach samochodowych ale nie znalazla szerszego zastosowania. W kostce...
Poza zamianą zasilań (plus stały z plusem po kluczyku) w zasadzie nie trzeba nic robić, no może warto odłączyć styk DWA i SVC choć większość radii uniwersalnych ich nie używa. Podświetlanie jakiegoś zebarka czy gabzerka nie ma nic do tego. Styk podświetlania w radiu to wejście a nie wyjście, wejście służące do tego by po włączeniu świateł w aucie włączyło...
Porównaj kolory przewodów, z tym schematem. http://obrazki.elektroda.pl/1479683900_1...
Trzeba przelutować te przewody z auta na dwie kostki iso i wtedy będą uniwersalne.
Jeśli będzie podłączone jak należy (usunięte przeróbki) to będzie się można włączyć i samo po godzinie wyłączać bez kluczyka a jeśli wyłączysz kluczyk na włączonym radiu to radio się wyłączy, włączy się jeśli znów włączysz kluczyk. I nie włączy się jak wyłączony kluczyk został na wyłączonym radiu. Zwróć uwagę czy logicznie zadałeś pytanie. Oplowskie...
Do zwykłego radia kasetowego wystarczy podłączyć 5 przewodów w kostce zasilającej (GND,ACC,ANT.AUT, ILL i B.UP) które są typowo jak w każdej kostce ISO uniwersalnej i kostkę głośnikową. to naprawdę wykorzysta wszystkie dostępne funkcje uniwersalnych (nie dedykowanych do konkretnego auta) radia. A wykorzystane są wszystkie przewody ale korzysta z nich...
Aha czyli to jest taka uniwersalna wersja tej przejściówki? Bo jest ich mnóstwo A posiadam radio Kenwood KDC- W313
Kup uniwersalną czerwony plus czarny masa żółty pamięć a brązowa kostka to głośniki
Nie patrz na kolory kabli bo uniwersalne kostki nie zawsze mają tak samo jak radia, szczególnie radia VW i Opla. Na radiu jest zwykle najklejka z opisem a obawiam że że to radio ma akurat zamienione te plusy. SławeK
Podłącz pod remote stały plus z tych kabli zasilających i zobacz czy się włączy. Jak tak to masz problem z remote. Może do złego kabla w radiu podpiąłeś? W oryginalnych instalacjach kolor kabli jest często całkiem inny niż w uniwersalnej kostce.
Witam. Mam Fiata Ducato z 2011r, po zakupie wywaliłem uniwersalne radio i chcę założyć fabryczne jak na zdjęciu. Kostka od radia wygląda na oryginalną bez żadnych przeróbek. Problem jest następujący: zamontowane fabryczne radio radio uruchamia się po przekręceniu stacyjki i działa prawidłowo, natomiast nie chce się wyłączyć po przekręceniu stacyjki....
Aplikacja i zastosowanie tych uniwersalnych kostek jest trywialna , problem tylko sygnał przełączenia. SławeK
a ja mam dokladnie tez JVC i zastanawialem sie nad zaślepką fabryczna ktora po wyjeciu panela sie zaklada - a na razie jezdze bez radia - z tylu mam dweie zwykle kostki motoryzacyjne w sumie kosztowaly mnie razem z pinami 7,50
Przecież to zwykłe kostki ISO, w ręce masz zasilającą i górną 10 stykową ze sterowaniem zmieniarką, nie widzę środkowej głośnikowej. A radia uniwersalne z nietypowymi kostkami jak własne JVC sprzedawane są zwykle z przejściówką na ISO, może być potrzebna mała modyfikacja połączeń w kostce ISO bo w tym aucie jest ona nie do końca standardowo okablowana....
wszystko jest podłączone oba plusy i cała reszta. radio posiada uniwersalną kostkę taką samą jak milion innych radii, wjęc musi być wszystko ok .Ale sprawdziłem zasilanie jest podłączone dobrze. A co do kodu to nie jestem pewien poprzedni właściciel mówił ze wyciągał radio, odłączał akumulator i nigdy radio nie prosiło o kod. A pozatym jeśli by był...
Od kiedy to wtyczka ISO ma 12pinów??? Opis pochodzi z dokumentacji serwisowej modelu CR-V z rocznika 2005 i zasilanie nawigacji(moduły audio i navi są rozdzielone, mimo,że siedzą w jednej obudowie) wchodzi do kości w prawym/górnym rogu. Do kości 20pinowej wchodzi zasilanie modułu audio, podłączyć wszystkie zasilania do obu gniazd i wtedy cały system...
Ten najszerszy wtyk pozostaw wolny ,jest on do zmieniarki.Pozostałe pasują do radia .Aby się nie pomylić to każdy wtyk ma z boku wystający trzpień i tak podłącz do radia.Zasilanie jest w trzech punktach.1.plus, 2.masa .3.plus do podtrzymania pamięci.Wtyk okrągły to antena.Kup przedłużkę do anteny,bo gniazdo antenowe jest wpuszczane .W sprzedaży jest...
Już różne kostki widziałem w autach. I to oryginalne, nie przerabiane niby ISO, a trzeba było dawać pełne ISO, by radio zaczęło poprawnie działać. Ten czarny zasilający wtyk z pierwszego zdjęcia jest tak uniwersalny, że nie ma prawa nie działać :-) Cena to około 5zł, w zależności od sklepu.
Witam Kolega wyciągnął radio jak auto sprzedawał ale id.... zapomniał o kostce. A mam mu to teraz podłączyć. Na radiu nigdzie nie mam żadnej nazwy ani numeru. Pomoże mi ktoś? Może to jakaś uniwersalna kostka. Z góry dzięki i pozdrawiam http://madmans1.wrzuta.pl/obraz/2npUdhsh... http://madmans1.wrzuta.pl/obraz/6BOmB87S...
Niewiele to mówi, rocznik auta i opis kostek... Najlepiej oczywiście fabryczne bo wtedy będzie działać sterowanie w kierownicy jeśli taki posiadasz. Uniwersalne radia też powinny pasować, czasem trzeba użyć przejściówki lub nieco przerobić instalację. SławeK
niebieski lub różowy przewód przy radiu (kostce).. Niestety jak nie masz seryjnej kostki i przejsciowki na ISO (uniwersalna kostka) to musisz wziasc miernik w ręke i sprawdzić na którym kablu płynie 12V po przekręceniu stacyjki
W Oplach kostka iso ma nieco inaczej piny zasilania niż uniwersalne radio z ISO, a dokładnie to plus po kluczyku zamieniony z plusem podtrzymania pamięci. Najlepiej to wyprostować przejściem ISO-ISO, gniazdo-wtyk i w nim zamienić te plusy choć nie sądzę by to było przyczyną takiego poboru. Widać fabryczne radio było ok.... SławeK
Witam, chciałbym zamontować szyby elektryczne do Seicento 2002 r. Instalacji elektrycznej pod to nie mam w swoim samochodzie i potrzebowałbym pomocy co do montażu. Wiem, że w zestaw do podłączenia tego musi wchodzić: - podnośniki z wtyczkami na 2 przewody (to już mam) - kostki 6-pin do guzików przy radiu x2 - przełącznik taki sam jak do grzania tylnej...
Witam, mam Jettę IV 01rok (audio jeszcze bez can-bus, zwykłe iso) z fabrycznym aktywnym nagłośnieniem- wzmacniacz pod tylną półką. Mam problem z wyłączeniem wzmacniacza, mianowicie na oryginalnym radiu VW gamma 5 wszystko jest jak należy (wzmacniacz się wyłącza), a po włożeniu radia uniwersalnego wzmacniacz nie wyłącza się po wyłączeniu radia (słychać...
A ja proponuję koledze chwilę zastanowienia się nim coś napisze i zapyta. Kolega radzi dobrze, Opel ma nieco inaczej wykorzystane piny w tych kostkach i jeśli się chce zamontować radio uniwersalne a nie dedykowane do Opla to należy zamienić ze sobą plus zasilające, stały z tym który się pojawia po przekręceniu kluczyka i wszystko będzie dobrze. Pamiętajcie,...
Moje pytanie - co mogło pójść nie tak, gdzie mogłem popełnić błąd i jak to naprawić? To trudno na odległość powiedzieć. O ile kostka ISO w swoim głównym kształcie jest znormalizowana, to w dodatkach i rozszerzeniach pojawia sie tam np ściemnianie To jest rzadkie w radiach uniwersalnych "z rynku", to w zamówionych u producenta elektroniki przez producenta...
uniwersalny radio radio uniwersalny kostek radio toyota
kontrast jasność stabilizatory napiecia oznaczenie regulator ciśnienia renault
electrolux mruga start problemy diagbox
Kompatybilność piły spalinowej Oleo-Mac 937 z innymi modelami Czy można zamienić rezystor 820Ω 1W na 2W?