Czyszczę wyłącznik by podawał napięcie na styk 56,potem przecinam 56 i podłączę sterowanie do przekaźnika ,stałe mam na30,żółty z instalacji daję na styki przekanika i podpinam 30 z wyłącznika.Tak podpinam przekaźnik.
Może po prostu styki we włączniku uszkodzone? Odepnij kostkę od włącznika i posprawdzaj miernikiem piny.
Znalazłem coś takiego: https://obrazki.elektroda.pl/9931127900_...
po podłączeniu tych kostek włącznik nie działa a stary chodził na tych kablach No to znaczy że wyłączniki się różnią. Chyba że pomieszałeś kostki... Schemat instalacji jest w instrukcji - http://handbuch.stoewer-quad.de/Handbuch... (dość słaba kopia). Wyciąg: http://obrazki.elektroda.pl/5732161100_1...
Może z tej czarnej kostki włącznika można je wyciągnąć? Wydają się tam dość mocno siedzieć, nie wiem, czy faktycznie można je stamtąd tak po prostu wysunąc bez rozmontowywania tej kostki? Napewno można, może będzie łatwiej z tej strony. Tak jak wspominałem, może być blokada. Jeśli takowa jest, to będzie od dołu złącza (patrząc na ostatnie zdjęcie)...
Czy mogę podłączyć kostkę zamiast włącznika w celu sprawdzenia? i czy dobrze chce ją podłączyć tak jak na rysunku. Tak, możesz.
Wystarczyło przecież pociągnąć zasilanie z kostki radia... Włącznik ma rozłączać zasilanie więc : - przychodzący + zasilania do styku C - minus zasilania do - - z zacisku NO do +(podświetlenie przycisku) i zacisku + w zapalniczce
Witam. Nie wiem jak nazywa się kostka (umieszczona na zdjęciu). Nie wiem ile może kosztować i gdzie mogę ją kupić? Pomoże mi ktoś? Poniżej podaję zdjęcia kostki. http://obrazki.elektroda.pl/2157288600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4371097900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2381715800_1...
Tak. Zasilanie świateł w środku jest właśnie sterowane ze świateł pozycyjnych. W oryginale kabel z wyłącznikiem wychodzi z kostki wchodzącej do lampy (żółta). Starsze SKO24 miały pod przednim "parapetem" schowaną skrzynkę rozdzielającą i w niej był przekaźnik sterujący oświetleniem wewnątrz. Podeślij mi VIN to może dokopie się do schematów.
Bezpiecznik nr 7, 10A, kolor czarno-niebieski (+12V po przekręceniu kluczyka), idzie na: -sterownik ABS (w tym roczniku pin 23 na kostce ABS) -włącznik stop przy pedale hamulca, -przycisk do wyłączania ESP, -czujnik kąta skrętu G85 pod kierownicą.
Wywalaj deskę całą chłopie. Wszystko ślicznie co plastikowe lub gumowe w wannie umyć, potem wszystkie kostki, włączniki i inne pierdoły oczyścić (styki), po sprawdzać kable i montować czystość składając na nowych częściach (włączniki, żarówki, linki i wsio inne). Po zabiegu wszystko potem odwdzięczy się bezawaryjnością.
Tak ten biały przewód łączy obie oprawki ze sobą wiec zrobię tak jak mi proponujesz i na pewno będzie w porządku. Dzięki jesteś wielki, pozdrawiam
No więc tak. A,D,G razem połączyć kostką WAGO B,E,H analogicznie kostka WAGO Na włączniku 5 i 6 połączyć razem i do przewodu "I" Przewód C i F do styku 3 i 4 (obojętnie który gdzie)
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
czyli potrzebuje zwykłej kostki i włącznika gwiazda trójkąt? Nie , ponieważ nie masz wyprowadzeń do takowego przełącznika.
Rozwiązanie jest. Wszystkie przewody są we włączniku świateł. Oprócz plusa, którego wpiąłem w listwę plusową pod kolumną kierownicy. Plus po kluczu przewód czarno-żółty (kostka włącznika) masa z obudowy samochodu, sygnał otwarcia, zamknięcia słupek lewy przewód czerwono-żółty, postojowe przewód szary (kostka włącznika), halogeny przewody 2x biało niebieskie...
Dokładnie zajżyj pod kierownicę, powinna tam być kostka włącznika. Wcześniej był stop a teraz nie ma?
Stary kaszel przed liftem, czyli sprzed 1986 roku, wiązka przednia. Widzisz przecież puszkę osłaniającą przełączniki w desce rozdzielczej i dwie wtyczki do licznika, po lifcie miał trzy. Włączniki to światła, szyba grzana (białe kostki), awaryjne ( w czerwoną kostkę)
Awaria usunięta, przyczyną był uszkodzony przewód pomiędzy kością X1, a kostką włącznika świateł. Naprawa kawałka przewodu, polutowanie i odpowiednie zaizolowanie skutkowało cudem! Do pomocy przydatne były schematy z TIS. Pozdrawiam :-)
Gaziarz pewnie podebrał kabelek z kostki włącznika tempomatu (panelik z włącznikami po lewej stronie deski) ale okazało się ,że dał ciała i niechcący aktywoał ogranicznik podając masę przez panel sterujący gazem
Witam. w bezpieczniku który według schematu odpowiada za tę szybę też nie ma prądu - mówi się, że nie ma napięcia (prąd to płynie). Przecież to podstawa, więc nad tym trzeba popracować. Na początek sprawdź bezpieczniki (rys. poniżej) 1, 3, 17, 23, 38) - wszystkie odpowiadają za szyby. Z bezpiecznika napięcie podawane jest bezpośrednio na przełączniki....
Na pewno GND i któryś z dwóch - PE bądź PB - na próbę możesz na krótko zewrzeć kawałkiem przewodu i zobaczyć.
Przydał by się jeszcze opis kostki włącznika świateł.
Kiedyś w Golfie4, montowałem automatyczny włącznik, fabrycznie też nie był wyposażony w to, pamietam ze wpinałem się w kable zaraz za kostką od włącznika, i to działało. A tu zonk.
Jaki jest powód albo cel tej przeróbki? zasilanie przekaźnika bierzesz z włącznika pralki. Z kostki, do której jest podłączony kabel zasilający, a nie z włącznika.
Witam, Z tego co widzę, to masz tam zamontowane ogrzewanie postojowe Eberspachera. Po kostce ogrzewania widać, że to Airtronic. Jeśli masz wyprowadzone kostki na włącznik, to potrzebujesz tylko włącznika i wszystko będzie hulać jak należy, oczywiście po warunkiem sprawności agregatu. Będzie Ci potrzebny taki oto włącznik http://obrazki.elektroda.pl/5521895100_1...
Miałeś racje. Przewód od kostki włącznika do kostki kierunku ma przerwę gdzieś na długości. Aby to zlokalizować trzeba by cała wiązkę rozkleić i wszystko rozwijać a jest tam mnóstwo przewodów. Dałem dodatkowy przewód do wiązki na tretytki i po kłopocie.
A czy włączenie dwóch klawiszy nie spowoduje problemu? Nie nie spowoduje żadnego problemu, jeśli Ci przeszkadza ten nieczynny klawisz w przełączniku możesz też wymienić na zwykły wyłącznik.
przyczyną była zepsuta kostka stacyjki
W moim przypadku problemem była kostka stacyjki, włącznik który jest pod bębenkiem. Widocznie, nie włączała prądu na linię X. Po wymianie kostki na inną wszystko się znalazło. Trochę rozbierania z tym jest, ale warto spróbować. Pozdrawiam.
Softstart musi być wpięty za wyłącznikiem, inaczej ogranicza prąd w chwili włożenia wtyczki do gniazdka a nie gdy Ty naciskasz włącznik. Są rożne schematy w zależności od aukcji na którą patrzę, dlatego nie podam Ci gotowego schematu. Mogę podpowiedzieć że musisz rozpiąć połączenie z prawej kostki, gdzie napięcie zza włącznika idzie na silnik i do tych...
Odkręć kostkę od starego żylandora, włącz włącznikiem światło i sprawdź próbówką na których z tych trzech kabli które są obecnie w kostce jest napięcie- To będą L i L1. Ten na którym nie ma to będzie N Wydaje mi się, że u Ciebie kolor biały to N
Sprawdz kostkę od włącznika od świateł.Kiedyś kopałem w Baleno i tam był problem.
OK, wiem o co chodzi, ale nie działa, coś jest z tymi kablami nie tak, dwa są niepodłączone masz schemat, albo opis jak to podłączyć, elektrozawór, kostkę, włącznik itp. Oraz w jaki sposób zdjąć kierownicę bo bez tego nie dostanę się do środka. Proszę o szybką odpowiedź. :D
Schemat włącznika: https://obrazki.elektroda.pl/7058330500_... Jest albo 0 (zwarty) albo 1(rozwarty).Włączony w układ może pokazywać coś innego ale zwarty (i sprawny) będzie pokazywal zawsze 0 om ! Grzejnik w trakcie działania (nie był długo włączony, może z dwie godziny) przestał działać. Nie wykluczam winy instalacji w mieszkaniu,...
Tak możesz tylko musisz połączyć zielony przewód w kostce do czarnego to jest włącznik a do zasilania układu dajesz żółty i czarny.
Mam problem z wiertarka Bosch csb 550re Otoz... nie chodzi, tzn nie pracuje... Uszkodzeniu ulegla kostka ktorej zdjecie przedstawiam ponizej (tak powiedzial znajomy elektronik od ktorego dostalem wiertarke) W zwiazku z tym mam pytanie: Co to jest? Za co odpowiada ten element? Dodam jeszcze ze znajduje sie obok wylacznika. Czyzby jakis regulator obrotów?...
Dostałem się do kostki włącznika centralnego zamka. Nie mogę zlokalizować miernikiem które piny odpowiadają za za aktywację centralnego zamka bo kostka jak jest podłączona to chowa się w obudowie. Jest 12 kabli w kostce(po 6 w rzędzie). Z tego z panelem włącznika łączy się tylko 8 z nich poprzez piny. Kabel czerwony to 12V ,a kabel niebieski 9V więc...
Bezpieczniki sprawdzone. Włącznik dobry. Żarówka już świeci. Nie było połączenia na stykach w kostce włącznika. Temat można zamknąć.
W puszcze do włącznika są podłączone tylko kable czarne (z fazą). Niebieskie kable są połączone ze sobą kostką, z tyłu, poza włącznikiem (nie świecą).
Zamontuj go w lampie pod sufitem. Wepnij w kostkę do L i N i tyle
Tam gdzie masz wyłącznik krzyżowy to połącz przewody przez kostkę, następnie podłącz wyłączniki schodowe a gdy wszystko już będzie działało to rozłącz kostkę i montuj wyłącznik krzyżowy i wszystko powinno działać poprawnie A od razu nie można podłączyć, poco ta zabawa z kostkami?
Prosze jeszcze o schemat wyprowadzen z kostki włącznika swiateł bym mógł sie podpiac z tym automatem.
powodem kodowania kluczywków był odpiety na ok 24h akumulator. wersja 1.2 ma wszystko na BOSHu... tak bezpieczniki kostki, włącznik uderzeniowy sprawdzone.. ZNALAZŁEM PRZYCZYNĘ.. w wiążce kabli z kostką przy skrzyni biegów ukryszył się 1 z przewodów.. ale co śmieszne izolacja była cała, pękł w środku
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Witam. Widzę że stary temat ale wiem co nie co na ten temat. U mnie dioda lekko już świeciła. Musisz wydostać z auta ten włącznik. W nim będą 2 kostki. Jeżeli już wydostaniesz ten włącznik to z tyłu tego włącznika masz taką przykrywkę a pod nią rezystorek i dioda 3mm. Jeżeli nie będzie tam napięcia to czeka cię kupno nowego włącznika lub rozebrania...
A czy miał by ktoś z was schemat kostki włącznika świateł? Ktory pin to jaki kolor przewodu?? Audi a6 c5 2002r 2.4b
1.Na tej kostce nie podłączysz go do dwóch włączników. 2.Zależy jak zamontowana jest obecna kostka. Są różne rodzaje, jedne można wymienić bez żadnego problemu, w innych nie da się bez uszkodzenia izolacji, a co za tym idzie trzeba uciąć przewód, odizolować poszczególne żyły i dopiero mocować do nowej kostki. Oczywiście jest to możliwe, ale wymaga więcej...
Przewód od zasilania -brązowy podłącz do brązowego na wyłączniku. Z wyłącznika niebieski podłącz do kostki transformatora (w jeden zacisk), a niebieski z zasilania też do kostki transformatora ( w drugi zacisk).
Witam, ponawiam pytanie do czego służy kostka przed włącznikiem webasto, może tam trzeba wpiąć przekaźnik?
a odepnij kostkę od włącznika świateł i poobserwuj
Przewody górne, w górnej puszce zaizolować i nie używać. Dolne brązowy -faza, niebieski i żółto zielony (niestety niewłaściwe)korespondencyjne. W dolnej puszcze niebieski i żółto zielony na przełącznik schodowy, a faza z przełącznika bezpośrednio do lampy na schody. N i Pe do lampy kostki z dolnej puszki.
Zrobiłem tak jak opisujecie, faktycznie światełko działa jak powinno podłączając do kostki pomijając włączniki, natomiast przy podłączeniu do włącznika dotykowego mignie światło na sek. i tak za każdym razem. Włącznik sprawdzałem zamieniając z kuchennym i działa.
Zeby coś doradzić to trzeba trochę więcej wiedzieć co to ma być . może też być kostka cd4541 monostabilnie i bistabilnie.
W aucie masz kostkę pasującą?
Szła tam taka czerwona kostka ale nie pamiętam pojemności- popatrzę.
Końcówki miernika przyłożone na oba styki włącznika i po wciśnięciu przycisku pokazuje 000 Natomiast kiedy mierzę napięcie na kostce tej białej po wyjściu z włącznika to po wciśnięciu pokazuje ~ 230 V (skrajne zaciski kostki) Kiedy puszczę przycisk powoli spada napięcie do 0 Włącznik wpięty nadal w obwód. Czy odłączyć go i zmierzyć sam włącznik?
Witam. VW Passat B5 FL 2001 rok 1.9 TDI 130 KM. Ciągle chodzi tylna wycieraczka. Mogę ją wyłączyć tylko bezpiecznikiem lub przekaźnikiem nr 370. Na kostce od silnika są 4 piny. Na jednym mam ciągle +12V a na trzech pozostałych masę, więc wycieraczka ciągle pracuje. Jak odłączę kostkę włącznika wycieraczki, też działa. Ktoś pomoże?
W kostce od włącznika wycieraczek zmostkować przewód czarny z niebieskim
Który to rok 307 bo niedawno robiłem włącznik stopu w 308 i nie było tam nic podobnego, zwykła kostka 4pinowa do włącznika
głupio się przyznać ale faktycznie to była wina bezpiecznika. Miałem to sprawdzać ale akurat nie miałem samochodu pod ręką, a wcześniej przepalił mi się kabelek przy kostce włącznika świateł i z góry założyłem że tym razem będzie podobnie..
Czerwona kostka, to włącznik główny? Czarna to przełącznik góra/dół? Przydałby się jeszcze schemat załączeń tego przełącznika góra/dół. Jeśli zwiera styki środkowe i lewe lub prawe, to raczej schemat połączenia jest błędny. I te sterowniki z pilotów musiały by być dwa, i dodatkowe przekaźniki.
Pomogło rozpięcie 9 pinowej kostki, wyjęcie bezpiecznika i rozpięcie włącznika. Webasto śmiga aż miło :)
Fragment schematu poszedł na PW. Pozdrawiam.
Oczywiście kostkę przyłączeniową trzeba wymienić na czterotorową.
sprawdź drożnosc wezyka hydrostatu następnie sprawdż sam hydrostat(powinien pyknąć 2 razy) sprawdz czy pompa wylewa do konca wode sprawdz kondensator sprawdź silnik podłączając go na krótko i zrób ogledziny kostki silnika sprawdź włącznik wirowania na maskownicy potem zabierz się za programator sprawdzając pokolei czy styki siedza na swoim miejscu i...
Dokładnie jak powyżej. Należy połączyć pin nr 7 w kostce przy włączniku świateł z zółto-zielonym przewodem świateł mijania przy manetce kierunkowskazów i wszystko śmiga.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Kostka 1 - po jednym kablu z każdej żarówki - pod przewód zerowy Kostka 2- dwa z pięciu pozostałych - pierwsza sekcja włącznika Kostka 3- trzy ostatnie - sekcja druga włącznika Kostka4- przewód ochronny zielonożółty Następna taka porada zakończy się ostrzeżeniem.
Zasilanie włącznika świateł mijania jest po przekazniku odciążającym przy rozruchu. W kostce 17 pinowej przy włączniku pin 1 przewód czarnoczerwony
Już znalazłem A1 i A2 czyli przewody niebieskie idą do przekaźnika i po nim, po zmierzeniu z kostka włącznika wiem ze grzałka jest ok 27Ω. Czyli teraz przekaźnik do sprawdzenia. No i chyba jest winowajca. Jak zawsze można na was liczyć. Z racji wieku od razu wymieniać czy poprawić zimny lut? https://obrazki.elektroda.pl/3302299800_...
Jak napisał kol. mjars. Spróbuj przeprowadzić procedurę dociskając kluczyk w głąb stacyjki. To upewni Cię, że kostka stacyjki jest uszkodzona- starty trzpień włącznika.
Można zdiagnozować VAG lub VCDS em. W kanale 09 (BSM) prawdopodobnie będzie błąd włącznika świateł. Jeśli wiązka pomiędzy włącznikiem a BSM em nie jest uszkodzona sprawdź czy w kostce włącznika na przewodzie brązowym jest masa a na czerwono żółtym prąd 12V. Jeśli tak prawdopodobnie uszkodzony włącznik świateł.
Witam. Kupiłem parę dni temu w140 1994 280. Po włączeniu zapłonu właczają się samoczynnie wycieraczki oraz prawy kierunek. Dodam że auto stało przez 3 lata. Po wypięciu z kostek włącznika kierunkowskazów i wycieraczek problem pozostaje. Od czego zacząć ?
kierunki są sterowane z ECU poprzez tranzystor FET i obawiam się wpiąć Słuszne obawy. Do takiego samochodu nie podłącza się sterowania kierunkowskazami przez bezpośrednie "prądowe" wysterowanie żarówek. Można (chociaż nie zawsze) narobić sobie problemów. Jeżeli jednak chcesz ryzykować, to bezwzględnie odseparować każdy obwód diodami. W nowoczesnych...
do łącznika wciskam od góry brązowy z prądem, od dołu brązowy idący do lampy, a pozostałe: 2x niebieski i 2x zielono-biały (hm, raczej jest tam brązowo-zielony.. ale tak narysowałem, więc pomińmy kolorystykę) skręcam razem kolorami, izoluję i chowam - czyli nie wkładam do łącznika? Dokładnie , nic więcej ! Zamiast skręcania i izolowania użyj kostek...
Czemu wymieniałeś włącznik? Zrób mostek żarówką w kostce od włącznika wstecznego.
Witam. A jednak nie była to wina przełącznika świateł. Wina leżała prawdopodobnie po stronie ostatniej wizycie u mechanika elektryka, który naprawiał mi brak grzania świec, być może poruszył mi jakąś z sówek z napięciem i nie było dopływu prądu do włącznika świateł lecz nie mając schematu tej elektryki (choć jest na elektrodzie schemat po rosyjsku ale...
Witam. Audi A4 B7 1.9 TDI. Zgasło prawe światło mijania. Żarówka OK, bezpieczniki OK. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki zapalają się światła przeciwmgłowe i tyle. Proszę o pomoc. Po odpięciu kostki od włącznika świateł dalej się pala. Dzięki. Pozdrawiam.
Tak myślałem, że ktoś coś takiego powie. Powiedz nam, jak bez podstawowych pomiarów można cokolwiek zdiagnozować? Pilarka to nie cep który składa się z trzech elementów i wszystkie na widoku. Prawidłowe działanie pilarki to: sieć zasilająca, gniazdko, wtyczka, kabel od wtyczki do kostki, kostka, włącznik, zabezpieczenia, złącze, kabel do silnika, kolejne...
Okazało się, ze instalacja elektryczna w domu nie jest najnowsza i elektryk musiał wymienić kostki we włącznikach światła bo LEDy po prostu nie były w stanie czegoś tak przetworzyć.
Ale masz problem z taka pierdołą. Zaopatrz się w probówkę, wymontuj włącznik awaryjnych i włącz awaryjne, probówką posprawdzaj wszystkie kable dochodzące do kostki włącznika, jeżeli na którymś z nich będzie się pokazywać przerywane napięcie w rytm migania awaryjnych to i włącznik powinien migać. W-g. mnie włącznik nie będzie migał bo w instrukcji pisze...
Panel nie jest podświetlany ze świateł pozycyjnych, jest podświetlany po włączeniu kluczyka w pozycję zapłon. W sumie wartało by sprawdzić, czy nie cofnęła sie kostka włącznika obrotów dmuchawy, ona zasila cały panel.
Jeżeli jest to 5-cio drzwiowa wersja, to mogą być to kostki do włączników tylnych szyb elektrycznych.
Jak w temacie potrzebny schemat podpięcia do kostki zespolonego włącznika sterowania szyb od strony kierowcy,najchętniej kolory kabli.Stara kostka została uszkodzona razem z włącznikiem zostały wiszące kable .
Witam, Twój nowy żyrandol niestety może się zapalać jedynie jednym włącznikiem wszystkie lampy :( żółty kolor przewodu oznacza uziemienie, więc go raczej niema gdzie podłączyć - możesz go odpiąć. Przewody wyprowadzone z sufitu: Przewód NIEBIESKI jest przewodem "zerowym" inaczej Neutral i podłączasz go do "N" w kostce, zaś obydwa CZARNE są podłączone...
przekaźnik, bezpiecznik? Zewrzyj te kostkę od włącznika wentylatora zobacz czy zastartuje
Mało prawdopodobne aby uszkodzeniu uległy dwa przyciski jednocześnie,no ale taka możliwość jest. Więc proponuję żebyś najpierw spróbował się dostać do kostki włącznika szyby , najlepiej od strony pasażera . Sprawdź działanie mechanizmu otwierania przez z mostkowanie odpowiednich łączy jeżeli mechanizm nie zadziała to będzie świadczyło o prawdopodobnym...
Witam kolegów. Mam pytanko może trochę głupie. Kupiłem sobie automatyczny wlacznik swiatel mx-1. Tylko mam pytanko jak wy się wpinacie w przewody idace do kostki włącznika swiatel? Nacinacie je czy są jakieś bardziej profesjonalne sposoby? Auto A4 B6. Sorki jeśli głupie pytanie ale zazwyczaj robiłem mechanikę, nigdy jeszcze nie kabinowalem w ten sposób...
https://obrazki.elektroda.pl/2522599600_... Puść napięcie od razu na odpowiednie piny w kostce włącznika świateł i się przekonaj. Mała uwaga: w astrze G nie ma kontrolki włączonych świateł mijania. O świecących pozycyjnych świadczy włączenie podświetlenia zegarów, nawiewów i zakresu biegów ASB, o włączonych mijania już tylko położenie...
Witam! Po przełączeniu przełącznika świateł w położenie neutralne ( nie są włączone żadne światła ) i wyjęciu kluczyka ze stacyjki palą się światła pozycyjne. Czy to jest prawidłowe? Może ktoś dysponuje zdjęciem kostki włącznika świateł z prawidłowo podłączonym okablowaniem?
Witam Sprawa wyglada tak: Ten wolny brązowy wychodzący z tej białej kostki podłączasz do tego wolnego styku włącznika. Następnie te 2 niebieskie podłączasz do kostki wcześniej wypinając ten żółto-zielony. Przewody ze ściany czarny do brązowego w kostce a niebieskie do tych 2 niebieskich w kostce. Ten żółto-zielony pełni rolę ochronnego i powinien być...
to coś tam strasznie namieszałeś z kierunków przewody idą do kostki z kostki do włącznika kierunków a z włącznika do przerywacza czyli gdzieś na tej drodze masz błąd. Czy dzieje się tak nie zależnie od tego który kierunkowskaz chcesz włączyć?
Radziłbym jednak sprawdzić czy nie są zamienione kostki na włącznikach ewentualnie czy nie został przyciśnięty jakiś kabel przy składaniu.
Prąd nie dochodzi do kostki przy lampce, czyli włącznik nie może działać bez prądu. Włączniki przy drzwiach nie mogły popsuć się dwa na raz w tym samym czasie.
http://obrazki.elektroda.pl/8979424700_1... Może być i tak, ale lepiej zaprasować końcówki i użyć jednopotencjałowych złączek WAGO ;) L do jednej kostki, N do drugiej kostki
Sprawdż kostkę przy włączniku lubią sie wygrzać styki. Jeśli tak należało by je czymś cieńkim podgiąć. Miałem pare razy taki przypadek w Megane/Scenic.
Sprawdź zasilanie . Obejrzyj dokładnie kostki pod włącznikiem .Lubią być przegrzane.
Tak. Są niebieskie i żółto-zielone zakończone takimi plastikowymi kostkami.
kostek hyundai przepływomierz kostek kostek licznik
wyświetlać błąd zafira tranzystor a1266 katalizator toyota
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Wzmacniacz audio na lampach PCL805 i PL504: Możliwości i wyzwania Husqvarna 562XP nie odpala po problemach z prowadnicą