W czasie gdy piszesz posty 09 Cze 2016 10:02 - 09 Cze 2016 11:21 już byś miał to dawno złożone. Tak jak koledzy radzili wcześniej. Żarówka jedną stroną do masy. Zapalasz pozycyjne i szukasz napięcia Zapalasz mijania, zapalasz drogowe i kierunkowskaz Po temacie
Nie wstawiaj miniaturek bo schematy są nie wyraźne. a muszą być identyczne? nie znam się na tym kompletnie jak widać Wskazane aby były takie same.
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Zielony-mijanie Biały-drogowe Czerwony-pozycja
https://www.drive2.ru/l/6581434722046485... Dodano po 1 Podesłał mi ziomeczek z forum na FB. Zrobiłem zgodnie z instrukcją i działa. Także polecam.
To i tak nie tłumaczyłoby tego, że świecą obie na raz. Podaj zasilanie bezpośrednio na kostkę lampy. Podaj dodatkową masę bezpośrednio na kostkę lampy. I jak Manta pisze - połączenia wewnętrzne lamy do sprawdzenia.
Prawdopodobnie brak masy w kostce od lampy, różne cuda się dzieją a minusowy jako wspólny biegun w kostce lampy najbardziej się wytapia bo ma największe obciążenie jak jest kilka świateł włączone.
Brak masy, bądź w kostce połączeniowej lampy są przewody zamienione. Sprawdzałeś napięcia w kostce względem prawej lampy?
a jak wygląda takie w wersji natynkowej do montażu na podłożu drewnianym? Pokaż mi proszę Nie wiem Kolego, nigdy nie szukałem - napisałem na zasadzie: nawet gdybym zainstalował w Corsie 1,2 nitro to i tak nie pojechałbym 250km/h. Gdzieś tam widziałem niepalne puszki natynkowe, do których można zainstalować osprzęt do montażu podtynkowego. Nie wiem,...
Kostka, w starej lampie ma trzy wejścia, a ta w nowej tylko dwa. Trzeba dołożyć jedną kostkę pojedyńczą.
Czy ktoś może podpowiedzieć, który pin w kostce lampy przedniej, jest od doświetlania zakrętów? Auto Hiundai Tucson 2018 https://obrazki.elektroda.pl/9040135200_...
A gdzie w temacie, oprócz tytułu są dwa włączniki? Żółtozielony z sufitu połącz z żółtym w kostce lampy. Czarny, lub brązowy - L , a szary-z N. Zakładam, że szary to N, bo tak się przyjmuje w takiej kolorystyce żył. Żyłę, której nie podłączasz zaizoluj.
Ja bym jednak skupił się na lampie do powieszenia na haku bo tam jest jakieś oryginalne rozwiązanie połączenia kostki przyłączeniowej z hakiem, lepiej tego nie rozdzielać chyba... A i wnioskując z tej kostki - lampę musisz kupić w 2 klasie ochronności https://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_ochr... (niewymagającej podłączenie przewodu ochronnego...
Co za problem zmienić przewody we wtyczce masy tylko nie zmień
Witam mam problem z kierunkowskazami w moim fiacie stilo (wersja belgijska) polega on na tym ze jak wlacze kierunkowskaz w lewa strone to miga normalnie tylni i na blotniku a w przedniej lewej lampie niemiga(zarowka w lampie ok) niedochodzi napiecie do kostki lampy ,podobnie jest jak wlacze kierunkowskaz w prawa strone wtedy miga w przedniej prawej...
Problemem będzie kostka połączeniowa lampy, wypalony styk...
Matka boska czuwa nad tobą jak masz fazę w aucie, miernik oszukuje.. . Zapinasz jeden koniec kabla z żarówki do masy - nadwozia../ drugim końcem sprawdzasz czy jest prąd. Potem pytasz żarówkę czy świeciła.
Prawdopodobnie przewód czerwony to światło białe (dzienne), żółty to światło żółte (kierunkowskaz), Czarny to masa. W kostkach lampy należy znaleźć (za pomocą probówki 12V) multimetru lub żarówki 12V z przewodem) przewód od kierunkowskazu oraz świateł postojowych. Masę podpiąć za pomocą oczka do akumulatora lub elementu metalowego karoserii Żółty przewód...
Ustal czy bezpiecznik przepala się nawet w przypadku jak masz odpiętą kostkę od lampy. Jeśli tak to szukaj wizualnie uszkodzeń wiązki od kostki w kierunku wiązki.Jeśli sama lampa jest źródłem zwarcia to szukaj w lampie zwarcia. Najczęściej kostka lampy ulega stopieniu lub przewody blisko tej kostki przepalają izolację i zwierają się z masą.
https://centrumaudio.pl/konektory/6730-k...
1.sprawdź czy nie zaśniedzialy kostki złączki przy magnecie, 2 zdejmij osłonę górnej czaszy, i sprawdź przy wlacznikach to samo.. 3 .zdejmij czasze dolna i sprawdź miernikiem czy jest zasilanie na kostce lamp. 4, jeden bezpiecznik masz przy akumulatorze. Jak piszesz że kierunkowskazy są,to ten jest cały. Drugi masz pod czasza z lampami,przy stacyjce....
Teoretycznie komputer zgłasza usterkę prawej żarówki światła postojowego/pozycyjnego. Na zdjęciu wygląda jednak jakby świecił się lewy kierunkowskaz (ale może się mylę i to właśnie jest postojówka). Może być też problem (korozja, przegrzanie) z kostką połączeniową lampy.
Zasilanie do światła na szybie to skąd jest wzięte ( domniemywam że to nie jest oryginalnie zamontowane światło) Wypnij kostkę od lampy i sprawdź na kostce nie na stykach od żarówki.
Pokaż zdjęcie kostki lampy. Musisz znaleźć w syficie przód N czy to szary. wczesniej była już tu jakaś lampa?
To co? Nie możesz odpiąć przewodów od żarówek i miernikiem na teście zwarcia wyłapać, który przewód - który pin?
Jeśli połączenie kostką to lampę podłączam razem z kablem w tej samej kostce? Dokładnie tak. Wszystkie niebieskie żyły ze sobą, tak samo fazowe czarne czy tam brązowe oraz ochronne ze sobą czyli zielono-żółte.
Trzeba zdjąć ,odkręcić szybę póżniej krawat między lampami i zobaczysz tył lamp kostki i pod gumami żarówki.
Autor zamiast podłączyć jak "Bóg przykazał' czyli L i N do lampy z kabla wystającego ze ściany rozcinając go i łącząc odpowiednie jego przewody wg kolorów ze sobą i do kostki lampy(prawdopodobnie brązowy i niebieski) z kostką lampy (brązowym i niebieskim) kombinuje jak "koń pod górę" aby stworzyć nieistniejący problem. Prawdopodobnie dzięki Waćpanów...
Do ponownego sprawdzenia bezpieczniki F4,F9 i F19. Następnie sprawdzić żarówką , a nie miernikiem , napięcie na kostce lewej lampy.
http://www.bmw-planet.com/diagrams/relea...
Sprawdź masę na lampie. Przypatrz się dokładnie kostce.
Omijasz go mostkujesz styk 30 i 87 oraz 30 i 86 ,co do kostek przy lampach to też zwróć na to uwagę czy nie powytapiane.
wystarczy, jeżeli podłączę fazę i zero, a drugą fazę owinę szczelnie taśmą izolacyjną Tak będzie dobrze
Bangla aż miło, ale minus taki że nie mam podłączonego przełącznika na ścianie. Ot to, "ktoś" ten wyłącznik wyłączy i głosem to będziesz mógł sobie służbę zawołać, żeby go załączyła ;-) Tak rozumiem, ale dlaczego nie mogę podlaczyc mojej kostki w żyrandolu? Mam tam wszystko co potrzebuje tzn fazę i neutralny Fazę masz... pod warunkiem, że wyłącznik...
Witam. Czy to normalne że przy wyłączony kierunkowskazach na kostce w lampie przedniej jest stale 2v?
Po odpięciu kostki tylnej, lewej lampy co się dzieje? Usterka znika?
Sprawdzałeś probówką napięcie w kostkach lamp po naciśnięciu hamulca?
Tak. Zasilanie świateł w środku jest właśnie sterowane ze świateł pozycyjnych. W oryginale kabel z wyłącznikiem wychodzi z kostki wchodzącej do lampy (żółta). Starsze SKO24 miały pod przednim "parapetem" schowaną skrzynkę rozdzielającą i w niej był przekaźnik sterujący oświetleniem wewnątrz. Podeślij mi VIN to może dokopie się do schematów.
Teraz raczej już wszyscy używają złączek wago. Te są w drugiej klasie. Ale jeśli chodzi o pytanie to raczej tak. Podłączenie jest poza lampa a druga klasa dotyczy lampy.
Ten kabelek ma sobie leżeć, czy go odwinąć i też do kostki ... ? W lampach, które montowałem tego akurat nie było, ale jeśli tu jest, to również należy go podłączyć do zacisku ochronnego.
Gerri Koledze pewnie długie nie działają, jak na nie przełączy to tylko postojowe świecą. Pytanie czy działają w funkcji mignięcia czyli jak przyciąga manetkę do siebie. Bo jeśli tak to przełącznik pod kierownicą do wymiany. Jeśli nie, to trzeba szukać usterki od gniazda przełącznika przez bezpieczniki i kostki reflektorów a na żarówkach kończąc. Tanie...
zanienione są przewody w kostce do ktorej podpinasz silniczki od lamp, zamien biegunowosc w kostce w jednym z silniczków Pozdrawiam.
To najpierw sprawdź probówką, na których pojawia się faza po przełączeniu przełączników. Powinna się pojawiać przy lampie faza na 2 żyłach oddzielnie, jeżeli tak będzie to ten trzeci to przewód zerowy. Następny krok to zlokalizowanie i połączenie w kostce przewodów lampy. Zwykle jest tak w lampach 3 żarówkowych, że do jednego złącza kostki są podłączone...
Właśnie sprawdziłem prąd w kostce od lampy. Do dziennego LEDa idą dwa kable. Jeden daje prąd jak są tylko włączone LEDy, a jak włączę światła mijania, to jest zamiana prądu - idzie z drugiego kabla i w lewej kostce od lampy nie ma prądu. Czyli jest gdzieś jakiś rozdzielacz? Czy to może być uszkodzony włącznik świateł?
Proponuję sprawdzić, czy faza jest na "bolcu" czy na gwincie oprawki. Ja tak miałem z żarówkami energooszczędnymi - faza była na gwincie i po wyłączeniu wyłącznikiem w ścianie żarówki w jednej z lamp delikatnie świeciły. Cała instalacja była dobra. Po zmianie fazy z zerem w kostce w lampie jest już dobrze.
Możesz nie mieć wlożonego przekażnika i bezpiecznika od obwodu halogenów. Pozdrawiam.
Potrzebuję nową kostkę (do lamp typu H7+H7) ale ciężko ją dostać, może ktoś ma pomysł gdzie mogę ją kupić. Każdy dobry sklep motoryzacyjny, cena uśredniona około 7zł, kostka razem z konektorami ;-) Przeczytaj PW
Odłącz kostkę od lampy tylnej, włącz przeciwmgielne i zobacz czy reszta prawych kierunkowskazów się świeci czy nie. Czy masz hak holowniczy? Bo możesz mieć zwarcie na gnieździe przy haku lub pomiędzy gniazdem a główną wiązką.
sprawdź kostkę pod lampa łącząca może kable zgniłe,
Poprawiono masę w kostce lampy
Potrzebuję schemat podłączenia przednich lamp przed i po lifcie. schemat kostek lamp zwykłych nie xenonowych
Na początek odepnij kostki od obu lamp i zobacz czy usterka występuje. Zapewne problem tkwi w masie prawej lampy.
Pokaż dokładnie jakie kabelki wychodzą z sufitu. Pokaż dokładnie kostkę połączeniową lampy. Z twoich zdjęć teraz mało co widać. Lampa z dwoma żarówkami. (foto w załączniku) a później zapaleniem wszystkich 3 żarówek. to ile w końcu jest żarówek?
Witam potrzebuje opis kostki instalacji lampy tylniej i migaczy do road Kinga 2002 oraz do street glaid 2015 . chciałbym zmienić oświetlenie lecz nie wiem od czego są poszczególne kable w kostkach
Witam. Potrzebuję oznaczenia kolorów kostki 5pin tylnej lampy Fiat Fiorino, QUBO. Z góry dziękuję za pomoc.
Pierwsze co zrób to powypinaj na kostkach tylne lampy żeby sprawdzić czy tam nie ma problemu. Potem sprawdzić jak jest to wiązka haka. Jakie to jest nadwozie kombi ?
Kupiłem hak do mojego Peugeota 206. Okazało się, że jest to BRINK THULE z instalacją 13-pinową. W jej skład wchodzi poza przewodami przekaźnik i sterownik. Są kostki do połączenia ze światłami, ale z instalacji wystają jeszcze trzy obcięte przewody - czerwony i czerwono-żółty wychodzą z przekaźnika oraz czerwono-czarny, który z jednej strony wchodzi...
Kostka lampy podłączona dobrze? W samej kostce pojawia się zasilanie na pinach?
Próbnikiem sprawdziłem i na obu bolcach w lampie miałem napięcie, na jednym paliło się jaśniej na drugim trochę słabiej. Zdjąłem całkiem lampę, odkręciłem kostkę i sprawdziłem napięcie na samych przewodach wychodzących z sufitu, na jednym napięcie jest na drugim nie ma (są tylko dwa, starszy typ instalacji) 1. chyba tak powinno być czy nie? Jeśli chcesz...
Brązowy wtyczki podłącz pod 230 statecznika. Czerwonym połącz wyjście statecznika(opisane jako D ZRM-a) z zciskiem D układu zapłonowego. Brązowy oprawki podłącz pod LA układu zapłonowego, a niebieski oprawki pod N razem z niebieskim wtyczki. Kondensator- jeden przewód razem z brązowym wtyczki, drugi pod N układu zapłonowego. Eskę możesz pominąć-chyba,...
Pewnie będą te same kolory -masa brązowy, mijania żółty, drogowe biały, pozycyjne szary z czarnym lub czerwonym paskiem.
Witam Przejscia sprawdzilem z modulu Rec z kostki xr1 do lampy _( kabel zolty czarny) sprawdzilem woltomierzem na funkcji dioda - przejscie nastepnie z Rec z kostki xr5 do nastepnej kostki x1 pod kierownica przejscie jest Dodano po 3 po odlaczeniu kostki od lampy
Stały numer, nie tylko w tym modelu i nie tylko w Peugeotach... Ja to naprawiam zawsze tak, że lutuję kawałek kabla do blachy masy w lampie i z drugiej strony do kabla przed kostką, próby reanimacji złącza są krótkotrwałe i z góry skazane na niepowodzenie
Na centrali również jest wejście” lamp „ jest to oryginalna centrala i lampa faac instrukcji w pudełku nie bylo… Czyli wystarczy jeden dwużyłowy kabel i z kostki lampy od lamp do centrali wejścia lamp ?
Brak świateł cofania w Peugeot 206cc, 2005, 1.6, 16v. Czujnik sprawdzony, sprawny prąd nie dochodzi do kostki z tyłu przed lampą, światło stopu działa, a kierunkowskazy działają. Gdzie szukać problemu??
miałem niedawno ten problem ...Swiatła mijania oba nie świecą ...brak napiecia na kostkach lamp ...bezpieczniki ok Zielony przekaznik za schowkiem pasazera wymieniłem ...działaja Trzeba zdemontowac schowek ...jest troche pracy Przekaznik za 10 PLN na allegro ...teraz mam zapasowy w schowku
Przecież jest jasne - tradycyjny wypust na oprawę L, N, PE. Brakuje jednej żyły na sterowanie dwuobwodowe. Na trzech żyłach może być tylko zasilanie jedno-obwodowe. Koniec, kropka. Nie do końca jasne dla osoby "zielonej". Jeśli jest tam podwójny wyłącznik to w tym wypuście prawdopodobnie niestety nie ma PE. Na pytanie autora. Aby udzielić jednoznacznej...
ten siwy to i w puszcze jest siwy zamiast niebieskiego w tym 4zylowym To teraz tak. Z puszki wychodzi kabel cztero-żyłowy w którym nie ma niebieskiego. Dochodzi do lampy przewód trzy-żyłowy plus brązowy solo. Po drodze mamy pod sufitem dodatkowa kostkę gdzie tylko wiemy że siwy z 4-żyłowego jest podłączony do brązowego solo. Musimy się dowiedzieć jak...
włącznik 2 klawiszowy, gdzie podłączony jest tylko brązowy i czarny I na nich powinno być zasilanie lampy (z sufitu brązowy i czarny) W puszce masz trzy niezależne przewody, możesz określić który idzie do lampy ? (wydaje mi się że ten z prawej strony), jeśli tak jest, to jakie są tam żyły ? Jeszcze masz tam dwie złączki WAGO do jednej dochodzą 3xPE...
Troche małe te trafa.....Co do zamocowania końców drutu oporowego, doskonałe są starego typu ceramiczne kostki do podłączania lamp wiszacych. Z podwójnej kostki wyjmuje się jedno złącze, wykorzystując pusty otwór do zamocowania sprężyny napinającej drut oporowy, bo jak się nagrzewa, to się wydłuża. Co do transformatora, to minimum toroid 220/12VAC 100W...
Sprawdz bezpiecznik F2.On jest odpowiedzialny za swiatło mijania i drogowe prawe.Tak jak pisza koledzy,"+" na lampy podawany jest stale po przekreceniu stacyjki w polozenie 15/54,a przez sciemniacz i wlacznik swiatel przechodzi "-".Przekaznikow zadnych nie ma.Skoro piszesz,ze lewa strona ci swieci,to sprawdz kostki przy lampie prawej i lewej i przewody...
Kolego rozumiem ze ta kostka to podlaczenie lampy tylnej naczepy. Przy jednej z lamp powinien byc wlacznik do oswietlenia na pace i przypuszczam ze to jest wlasnie ten przewod (chyba ze masz nowsza naczepe to masz wlacznik z przodu pod agregatem). Tzn w oryginalnym rozwiazaniu powinno byc tak ze z zarobionej kostki lampy wychodza dwa przewody (zasilanie...
Wychodzi na to że byś musiał posprawdzać, oscyloskopem przebiegi napięcia na jednej i drugiej kostce, dla porównania. Ale pewnie nie posiadasz. Jeszcze do pytam, czyli jak tą drugą dobrą lampę podłączysz po ta złą kostkę to też mruga
A zrób zdjęcie kostki lampy i wrzuć
A w ogóle kierunkowskazy są?
Próbowałem zrobić też taki myk: wyjąłem środek z prawej lampy i podłączyłem do kostki lampy lewej i tam wszystko działa. Zmierzyłem napięcia w obu kostkach i do tej części lamy prąd nie dochodzi. Jutro sprawdzę czy obie strony nie są jakoś połączone. W ostateczności pociągnę prąd z lewej strony. Jednak wolałbym wiedzieć co się skopało... Pozdrawiam
Liczba tajemniczy amperów wynika sprawa Ohma całość podlega w tym układzie sprawa kirchhoffa. Więc sprawdź styki w kostce i lampie.
Kolega już pisał. Bez spryskiwaczy i samopo ziomowania, auto będzie źle świecić i kiedyś oślepiony kierowca wjedzie w ciebie czołowo. Tyle zyskasz. Lepiej pozostać przy oryginalnych lampach, zainwestować w dobrej marki żarówki, sprawdzić napięcie na kostkach przy lampach. Kiedy oślepisz radiowóz stracisz dowód, i jeszcze zakaz jazdy dostaniesz,a lawety...
A zaglądnij do kostki za przednią lewą lampą miedzy błotnikiem a akumulatorem czy aby zielono tam nie jest.
Witam. Szukam schematu kostki lampy zespolonej przód do Polo 2020 rok po lifcie. Chcę założyć do niego lampy od przedlifta z 2019 roku. Pozdrawiam
http://daewooforum.pl/temat83186.html Według schematu, biały z zielonym paskiem to światła mijania, biały z brązowym drogowe/długie. Styki 86 pod te przecięte przewody z instalacji samochodu. 87 pod pozostałe ucięte przewody do kostek lamp i żarówek. 85 masa. 30 plus z akumulatora - przez bezpiecznik, lub dwa bezpieczniki zza 87 na każdą żarówkę. Jeśli...
Na tą chwilę samochód odpala normalnie grzanie krótkie ,zabiegi jakie wykonałem to czyszczenie bezpieczników pod maską przelutowany start stop ale te zabiegi raczej nie pomogły ,po długim odłączeniu aku dpopiero wróciło wszystko do normy.Ponieważ uszkodzenia chodzą parami wiem to z doswiadczenia to mam jeszcze do zrobienia swiatła mijania lewe nie świeci...
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
Ja bym podłączył do przewodu "martwego" który jest zerem oraz do tego, w którym zależnie od włącznika pojawia się faza. Przewód w którym faza jest na stałe zaizolowałbym i zostawił w spokoju. Pamiętaj aby przy podłączaniu wyłączyć bezpiecznik od oświetlenia.
Wystarczy, że buzzer-a podłączysz pod kostkę zaciskową od lampy (zaciski FLASH). Tam jest podawane napięcie impulsowe, a co z tym idzie buzzer nie będzie sygnalizował ciągłym sygnałem, tylko będzie odwzorowaniem do sygnalizacji świetlnej.
Po co ci schemat? Bierzesz probówkę, włączasz światła drogowe i sprawdzasz zasilanie na kostce lampy, to zasilanie które ginie po przełączeniu na mijania to zasilanie świateł drogowych
Pewnie brak masy lampy, musisz wyczyścić kostkę lampy i sprawdzić masę do karoserii.
Wypinasz kostki z lamp i wpinasz w moduł. Analogicznie z modułu pod lampy. Dodano po 4 Dodarkowo ten z oczkiem do masy pojazdu. A ten czerwony z wsuwką pod +15 przez bezpiecznik (no chyba że w wiązce już jest).
Tak, usterka jest w obrębie kostki przy lampie. Przydałby się schemat. Masz próbnik napięcia, taki zwykły, z żarówką 12V? Żółto-szary to plus idący z modułu GEM (z przodu samochodu) tylko do 3-ciego światła stop. Czarno-biały to masa (wspólna dla lamp i 3-ciego stopu). Plus dla głównego stopu to fioletowo-brązowy. Podłącz próbnik z żarówką między żółto-szary...
A jakie podejrzenie? Na kostkach lampy nie ma żadnych zaczernień czy zwęgleń. Jeżeli była by lampa uszkodzona, to bez żarówki też powinno wyzwolić, a nic się nie dzieje. Pomiary nie były robione, jak to w typowym polskim domu.
Więc dokładam dodatkowy od kostki w nowej lampie do kostki z trzema starymi przewodami i podpinam cienki niebieski, oraz brązowy do kostki w nowej lampie wyciągając je z białego kabla . Dzięki jeszcze raz.
Kostka lampy.
Miałem tak kiedyś w C5, naprawiona kostka lampy, wiązka aż do BSI sprawdzona, a i tak nie puszczał prądu. Błędu nie dało się skasować, poczekałem aż uśpi się BSI, odpiąłem aku, podpiąłem i po takiej zabawie już była możliwość skasowania i po wszystkim zadziałało. Nie mówię, że tu jest to samo (różne wersje, różni producenci samego BSI, różne softy),...
Brak masy na tylnej lewej lampie . Sprawdz połączenie kostka/lampa
Tylko to w dalszym ciągu nie tłumaczy tak niskiego napięcia. Bo po wyjęciu żarówki napięcie to oscyluje między 6 a 6.5V. Na pozostałych żarówkach jest 12V. Pomiaru napięcia dokonuję na kostce lampy z tym że lampa jest podłączona.
By usunąć ten defekt, nie potrzeba schematu. Miałem ten sam problem. Przyczyna to słabe połączenie do masy styków w kostce w tylniej lampie. 1. Wyczyściłem styki drobnym papierem ściernym. 2. Bardzo cieniutkim śrubokręcikiem przygiąłem styki w kostce tak by lepiej przylegały to końcówek w lampie. 3. przesmarowałem smarem przewodzącym i wszystko jest...
Witam. Bardzo dziękuję, na dodatek sprawdzę napięcie podczas sygnału i wciśniętego stopu. Czyli demontaż płyty jest zbyteczny, bo wszystko jest. Może to być wina któregoś przekaźnika, ale zamieniałem je i cały czas to samo, po podłączeniu probówki do kostki lampy minus gruby brązowy palą się tylko dwa piny skrajne. A na posesji grasowała kuna, może...
Ależ tam, na 100% tam ale albo w samej lampie albo na kostce lampy lub przyłączu masowym wiązki lampy.
Dzięki. Czyli w wtyczce plus będzie WH1 czyli biały?
Sprawdziłeś chociaż żarówki i podłączenie lamp? Lakierował lewą stronę auta? Może zamalował styki w kostkach lamp?
kostka lampy skoda kostka przedniej lampy lampy przednie kostka
bosch sterownik silnika obliczyć wartość rezystor otwieranie centralnego zamka awaryjne
blaupunkt vwz1z7 blaupunkt vwz1z7
Antena drutowa do radia lampowego: kształt i połączenia Instrukcja obsługi pralki Zerowatt Tropic 842