od czujnika spalania stukowego Dokładnie.
Faktycznie wtyczka podobna jak w przepływce tylko ,że tu jest niebieska. Obok sterownika świec żarowych powinna być przykręcona dodatkowa czarna puszka z doprowadzonym grubym plusem , osłaniająca wew. co najmniej dwa przekaźniki i chyba dwa bezpieczniki Maxifuse. Pozdrawiam ,Tomek.
Przód powinieneś złapać na na kostkach pod maską, przy module BSM. Dokładnej pinologii nie znam, musisz szukać. Faktycznie masz rację, przy BSI jest tylko tył.
Żółta kostka pod maską, pod komputerem tam jest sygnał spalania I czujnik temperatury oleju. Duży poradnik masz na A4 klub.
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
Ciut podpowiem. Nie łączy w pewnej kostce pod maską.
Miernik w dłoń i na przód . Kolego Szanowny podłączenie świateł dziennych nie jest wielką filozofią .
Witam, podpowiecie która to kostka pod maską do kabli 3406 i 3407. Z góry Dziękuję
Popsikałem każdą widoczną kostkę pod maską, jednak kontrolka się nie zaświeciła. Być może nie tyle co wilgotność co niska temperatura ma na to wpływ.
Pytam bo od czasu do czasu pokazuje sie kontrolka "check" przy zegarach, za jakiś czas gaśnie. Jak sie pokaże to silnik przestaje dobrze ciągnąć, zaczyna głośniej i metalicznie pracować. Potem po ponownym odpaleniu jakoś zaczyna ciągnąć ale check się nadal świeci. Jak szukalem pod maską to zauważyłem, że ta kostka jest nieco słabo włożona i jest zamoczona....
A proponuje sprawdzić czy gdzieś nie zalało może instalacji pod maską tam są kostki rozpinające na silniku nie zaoksydowało coś tam na przekaźnikach?
Sprawdź kostki połączeniowe pod maską w okolicach nadkola kierowcy przód, pod listwą przekaźników. Możesz to łatwo sprawdzić w sposób taki, że najczęściej przy Twojej awarii nie da się połączyć z komputerem silnika. Takie jaja są na porządku dziennym w tych autach. Większość Ci tutaj podpowiada na podstawie wyczytanych rzeczy z neta, ja te auta naprawiam...
sprawdz pod maską gdzie są kostki kabinowe- często woda w kostkach stoi.Jak nie to, to kostka przy ECU, sprawdz piny, zanieczyszczenia słoną wodą itp.Wiązki pruj w ostateczności Wowczas szukaj przebicia między przewodami 1177 a 4001
Dokładnie, niech naprawią kabelki, Ty za to dopłać. Gwarancja ma być. Dogrzewanie też bym odłączył. Poza tym powinni zobaczyć przekaźnik w słupku, uwielbia się wypalać po uszkodzeniu alternatora.
Sprawdz bezpiecznik 10A chyba w skrzynce pod maską , sprawdz kostki pod maską po stronie kierowcy na nadkolu, są chyba 3 sztuki. Wyjmij czytnik kart i sprawdz czy nie ma na nim śladów korozji. Często też w Renówkach lubią ugnić kable w dziwnych miejscach. To by było na tyle. Powodzenia
ECU hehhh dobre - mistrz :) Pin 2 włącznika masa kolor brązowy Pin 1 włącznika BCM wtyk 32b czarny pozycja 3 przewód koloru zielono/żółty Po drodze jest jeszcze kostka 2 stykowa na pasie przednim
A ta kostka pod maską co jest zaznaczona na zielono to od czego jest, bo bezpiecznik w niej się spalił
Jakas kostka pod maską, nie miala masy.... To byl problem
W skrzynce bezpieczników pod maską (bm 34) w kostce zielonej szesnasto stykowej styk 8 i 16 to zasilanie (grube czerwone przewody)wentylatora wewnętrznego pojawia się po uruchomieniu auta ,bezpiecznik 16 .Pozdrawiam
No i właśnie te kostki to utrapienie elektryka i nie tylko. W wilgotne dni te kostki parują pod maską i powodują korozję. Pochlapane wodą (a wcześniej czy później każdą się zachlapie) czynią prawdziwe spustoszenie . Tego nie widać tak od razu,ale miałem doskonałe porównanie flotoweych samochodów po kilku latach wieszania kostek. Wszystkie używane tak...
Problem musi leżeć w jednym miejscu, bo wymienione wyżej przeze mnie usterki są zawsze razem. Po podłączeniu do komputera pokazuje że nie ma połączenia w jednej z kostce pod maską. Czyściłem styki i dalej nic :/
Witam. Sprawdzic! Tylko jak? Wiem że jest kostka pod maską z prawej strony z przodu i nie wiem nic więcej:))
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
Ok, mam samochód od miesiąca i nie wiem, gdzie mam szukać. Gdzie czujnik położenia wału korbowego? Gdzie jakieś kostki? Pod maską istna plątanina, klima, gaz. Aż boję się coś tam robić.
Gdybyś przy zakładaniu tematu podał numer WDB pewnie do dzisiejszego dnia miałbyś miejsce zamontowania czujnika podane na tacy, łącznie z numerami pinów na kostkach pod maską. :) Kolega Gerri wielokrotnie zwraca na to uwagę w swoich odpowiedziach. Actros Actrosowi nierówny.
Jest sekwencja. Mechanik stwierdził że to wina kabelka który się przerwał . ( Kabelek do wtrysku od kostki , pod maską ) kabelek załączyliśmy i wszystko niby działa lecz wtrysk dziwnie dawkuje gaz . Auto odpalone nabiera temperatury do maximum. Tylko podczas jazdy się nie grzeje .
Czy na kostce pod maską silnika jest wszystko w porządku? Jak nie jesteś pewien to rozłącz reflektory i po kolei łącz poszczególne światła. Pozdrawiam
a powiedz mi jeszcze czy to jest po swapie czy orginalnie miałeś 2,0 ja gdzieś wygrzebałem ze w moim przypadku muszę odłączyć pin 7 z kostki pod maską tam gdzie instalacja kompa łączy się z kabinową i wszystko śmiga jak złoto :)
sprawdź zasilanie czyli bezpieczniki pod maską jeśli są ok. to zdejmij kostkę i zobacz czy dochodzi do niej zasilanie plusowe i masa. tylko pamiętaj, jak dobrze kojarzę to muszą być dwa kable + i dwa- jeśli dochodzi napięcie to padł sterownik na pompie ale to da się uratować też
Kostka czujnika świateł cofania. Pod maską po bezpieczniku napięcie po stacyjce.
Sprawdź przewody na kostce pod maską pod szybą po lewej stronie, pewnie zgniły czerwone przewody, zewrzyj je.
u dołu filtra szara nakrętka z niej zielony kabek 3 żyłowy zakończony 3 pinową kostką
Pod przednią maską odszukaj wiązkę stacyjki i podaj na krótko prąd na rozrusznik,często kostka stacyjki padała :)
Prąd po kluczyku najbezpieczniej z wycieraczek lub z czujnika śwateł cofania jak nie ma pod maską bezpieczników.
Na początek rozepnij wszystkie kostki pod maską i potraktuj sprężonym powietrzem, możliwe że jest w nich woda, lub co lepsza już śniedź, a w takim wypadku powietrze nie pomoże i trzeba będzie użyć kontakt spray-u i czegoś do skrobania.
Przekaźnik od zapłonu sprawdź pod maską czy się nie z kleił .
Jesteśmy już chyba całkiem blisko, chociaż (jak zrozumiałem) w tym linku chodzi o jakiś zewnętrzny wyświetlacz. Zakładam, że moje auto miało kiedyś pomiar temperatury zewnętrznej a teraz jakaś kostka pod maską oczekuje tylko na podpięcie czujnika. Pytanie: gdzie jest ta kostka z pinami do podłączenia czujnika?
wymieniłem licznik na drugi i chodził , ale dzisiaj rano padł jak tamten , ten sam scalak na płytce wywaliło HC 595 , kostki pod maską poczyszczone instalacja sprawdzona co może być powodem takiej usterki?
Sprawdź kostki pod maska i bezpieczniki ( przewody)
W kostce ,która dochodzi do wentylatora nie ma napięcia ? bezpiecznik dobry ? przekaźnik powinien być pod maską jeśli dobrze pamiętam.
Sprawdż jeszcze wiązkę ( kostki połączeniowe ) pod maską obok akumulatora . Czasem tam nie łączy i kontrolka też wtedy nie działa .
Witam mam problem z volvoFH chińczyk nieświeci światło mijania lewa strona.Okablowanie od kostki pod maską do lampy jest ok .Gdzie szukać usterki.Proszę o pomoc:D
Problem rozwiązany. Kostka łącząca ABS w skrzynce pod maską za pinami uwalone kable. Temat zamykam.
Nic sie nie udało zrobić. Ostatnio w czasie pojawienia się usterki przesmarowałem kostki pod maską i było przez jakiś czas ok.Niestety wczoraj problem wrócił mimo dobrej pogody.Jakieś sugestie? Na warsztacie komputer pokazał tylko błędy can
Szukaj w kostkach w skrzynce bezpieczniików pod maską.
Witam . Podłączyłem na krótko kable z czarnej kostki pod maską i nadal to samo strzela w tłumik całkiem mocno,a na zapych pali odrazu, może impulsator ale on chyba jak się zepsuje to na dobre.
Aha, czyli jak ja nie mam alarmu to to jest wiązka wolna... To od czego to może być, że nie mam świateł pozycyjnych?? i podświetlenia pokręteł nawiewu??, Miałem też demontowane to BSU pod maską. Jak przekręcam manetką na pozycje to zegary podświetlają się ale nic więcej. Wiem że do włączania świateł jest ta 2 kostka pod maską, tylko na których pinach...
Rozumiem ze bezpieczniki sprawdzone pod maską oraz w kabinie ? Sprawdz na poczatek skrzynkę bezpieczników pod maską od strony kierowcy , pod wzgledem zielonych kostek/styków oraz wiązkę elektryczną nad lewym nadkolem ( czy nie jest naderwana/utleniona)wiązka która wchodzi z tej skrzynki pod maską do BSI w kabinie. Pozniej pozostaloby do sprawdzenia...
Jak sprawdziłeś, że kostka stacyjki ok? Przekaźniki te pod maską też sprawdzałeś?
Jak nie możecie dojść, to może przez podobieństwo. W Ducato będzie to któraś kostka pod maską. Rozumowanie tego zgaśnięcia jest całkiem odmienne do tego co sugeruje się dwa posty wyżej braku 12V. Tzn. nie chodzi o to, że prądu nie ma na czas wystąpienia usterki, lecz o to, że ginie on tylko na chwilę, bo chodzi o coś jak żądanie zgaszenia tego silnika...
Rozwiązanie, wystarczyło wypiąć brązową kostkę w puszcze z bezpiecznikami pod maską wyczyszcić ją i piny w puszcze dodatkowo zapsikałem kontakt sprejem i wszystko działa.
Rozrusznikiem steruje BSM pod maską i tam też jest bezpiecznik od niego . Zrób zdjęcie co wymieniono.
W tym fiacie problem leżał w kostce przy skrzynce bezpieczników pod maską. Po wyczyszczeniu nalotu śniedzi problem ustał
Serwus :-) Pacjent to Nissan Primastar. Pochodne to vivaro, trafic. Problem polega na tym, że po wyciągnięciu klucza ze stacyjki auto wciąż pracuje i nie gaśnie. Trzeba zdusić go hamulcem aby zgasł. Jednak kontrolki wciąż się palą i pracuje jakaś pompka pod maską. Tym samym nie można zamknąć auta. Dopiero po odpięciu aku wszystko gaśnie. Kostka stacyjki...
Hmmm sądziłem że jest pod bezpiecznikami pod maską taka kostka A powiedz czy jest możliwość jakoś szybko podłączenia pompy na krotko żeby sprawdzić czy działa i czy to napewno wina przekaznika bo raz działa raz nie
Nad nogami kierowcy powinien wisieć przekaźnik. Często wypala się w nim styk lub sam przekaźnik klei. Dodano po 45 Jest też opcja uszkodzonego bsm pod maską. Duża kostka na dwa piny biały żółty kabel.
Zwarłeś plus główny w kostce uruchamiany po przekręceniu stacyjki. Sprawdź KONTROLKĄ czy masz w ogóle prąd na jakimkolwiek przewodzie tam gdzie grzebałeś. Jeśli tak to mogłeś upalić samą kostke , jeśli nie to strzelił bezpiecznik maxi (kostka w skrzynce pod maską). Jeśli podasz napiecie na ten czarny powinno wszystko wstać i auto odpali. https://fuseandrelay.com/kia/rio.html...
Nic nie trzeba stroić instalacja jest gotowa wpinasz kostki wkładasz duży bezpiecznik pod maską i wszystko chodzi.
U mnie okazało się, że przewód idący z bezpieczników pod maską do stacyjki przegnił. Po wymianie przewodu i kostki na oryginał problem nie występuje.
Modulator jest ok bo podłożyłem go do innego tgx'a i błędów niema wszystkie parametry w normie.Ale jest jeszcze coś dziwnego w parametrach czujniki prędkości tylnych kół pokazują 461 km/h może to wina instalacji przetarte przewody albo coś w tym rodzaju nie wiem które przewody w kostkach pod maską są od modulatora żeby je sprawdzić może ktoś ma schemat...
Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem lanosa z 99` 16v . Pojawił mi się problem palił mi się bezpiecznik od komputera (sterownika) pod kierownicą. Okazało się że kostki i przewody były zanurzone w wodzie pod siedzeniem pasażera. Po zdjęciu foteli wykładziny zobaczyłem że kostki są zaśniedziałe i przewody popalone. Bezpieczniki po wymianie...
Niestety mam tylko mały tester od viaken'a. Bez możliwości obejrzenia wartości rzeczywistych w C7. Gdzie dokładnie pod maską znajdę kostki tej wiązki?
Przeczyść styki przekaźników i kostki w skrzynce pod maską koło akumulatora. Pryśnij kontaktem i kilka razy włóż .Potem powietrzem przedmuchaj.
Witam nie podałeś numeru nadwozia pojazdu to wybrałem schemat na pałę jak coś po popalisz to miej pretensje tylko do siebie :D wtyk znajduje się po stronie kierowcy pod maską jak ją otworzysz to zobaczysz podłużną kostkę znacznej wielkości z żółtą klamrą oznaczoną C1 w załączniku materiały.Nie sugeruj się że opis pinów jest do wtyki C100 wszystko to...
Póki co starczyło czasu aby sprawdzić lewą stronę (od kierowcy). We wcześnieszym poście było: "...EBS 03120 Zasilanie napięciowe czujnika zużycia hamulca (oś przednia po lewej stronie wzgl. oś przednia)..." Kabelki "przedzwonione" od złącza na siłowniku do kostki pod maską, wszystkie kable OK. W kostce nie ma żadnego napięcia. W najbliższym czasie sprawdzę...
Nie jest tak źle z tego co widzę brakuje jednego kabla od świateł pozycyjnych pod 57 pewnie jest wpięte od razy w bezpieczniki. To stara stacyjka. Tu masz schemat. http://obrazki.elektroda.pl/4465330400_1... http://obrazki.elektroda.pl/6436953200_1... Coś musi być nie tak, przeleć po kablach, sprawdz prawidłowość podłączenia...
Problem rozwiązany. Uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nr 30 pod maską.
Aha oto chodzi, zaraz podepnę clipa. Dodano po 17 Aha oto chodzi, zaraz podepnę clipa. Sprawdziłem, manetka jest oki:/, ostatnia szansa to odcinek instalacji od "grubej" kostki pod maską do UCH, wiesz może w którym gnieździe i pinie wychodzi zasilanie z UCH na pompkę?.
obstawiam skrzynkę bezpieczników pod maską (dwie kostki biała i czarna)
Podaje vin WDB9525031K786539 Tak wygląda podłączenie czujnika do instalacji w twoim aucie: https://obrazki.elektroda.pl/8147328100_... Wersja 711 obowiązuje, jak nie ma systemu serwisowego WS. Wtedy przewód sygnałowy czujnika jest podłączony bezpośrednio do licznika (P4). Jeżeli jest system WS, to wtedy przewód sygnałowy podłączony...
Gdzie znajduje się kaseta LCM i punkty PC2.Interesuje mnie też kostka ta z przodu auta pod maską z tego co z badałem to wychodzi ta górna pierwsza
Witam. Jestem nowy i proszę o pomoc. Moja Laguna podczas jazdy gaśnie i zaświeca immo. Po zatrzymaniu się trzeba wyciągnąć bezpiecznik 30A i wsadzić go z powrotem i auto odpala. Jeśli to nie pomaga to trzeba te różowe kostki pod maską (przekaźniki) wyciągnąć i wsadzić. Pomóżcie mi i podpowiedzcie mi co to może być. Nie mam już siły do niej... https://obrazki.elektroda.pl/4058543900_...
Witam! Wczoraj miałem problem z odpaleniem auta VW golf4 i odpiąłem prawie wszystkie możliwe kostki jakie są pod maską co pomogło bo auto odpaliło ale zaświeciła mi się kontrolka od ESP i po wyłączeniu zapłonu wszystko się resetuje tak jak przy zdjęciu klem z akumulatora. Wiem że źle zrobiłem bo nie odłączyłem zasilania przed odpinanie kostek. Jaka...
Problem rozwiązany. W moim przypadku wina leżała po stronie bezpieczników - pod maską. Wyciągnąłem kostkę, przeczyscilem, wpialem i wszystko gra. Dzięki za zainteresowanie :) EDIT: Problem powracał, w końcu zdecydowałem się odesłać licznik do serwisu i jak się okazało przyczyna usterki dosyć standardowa w focusach- zimne luty w liczniku.
Nie rozłączył Ci się jakiś czujnik? Nie robiłeś czegoś pod maską ostatnio? Sprawdź kostki czujników, do których masz dostęp.
Witam. Zacznij od tego co jest bardzo prawdopodobne - uszkodzony jeden z czujników ABS przy piastach. Prawidłowa ich rezystancja to ok. 1,5kohm, przednie mają kostki pod maską, na boku kielichów, tylne zaś niedaleko wahaczy. ABS w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon sprawdza ich rezystancje, prawidłowo kontrolka ABS gaśnie po 1 sekundzie. Tino...
Witam Mam podobny problem raz sie włącza raz nie. Teraz moje pytanie czy mógłby ktoś napisać "drogę" przewodów od impulsatora? Zauważyłem, że kable biegną do kostki pod maską nastpnie do kabiny. Przewody trafiają najpierw do komputera i później do licznika? (chciałbym sprawdzić czy kable są ok) Wspomniana wyżej kostka nie wygląda na zużytą. Próbowałem...
Nie musisz jechać do serwisu aby zdiagnozować błędy komputera. Aby to zrobić znajdujesz kostkę pod maską Vectry ( jest po stronie kierowcy prawie pod szybą w zał. zdjecie alda.jpg ): - zwierasz styki A i B - przekręcasz stacyjkę - sczytujesz błyski z kontrolki błędu silnika ( check engie ) szczegóły możesz znaleźć np. www.vectra-unlimited.eu -> Porady...
witam ponownie sprawdzałem wszystkie elektrozawory od LPG i normalnie się otwierają. przepatrzyłem wszystkie kostki pod maską i zapsikałem miałem okazje dziś zrobić ok 120km to przez pierwsze 50-60km nie tracił obr a potem po wciśnięciu sprzęgła zgasł i po odpaleniu już dojechałem do celu i nie gasł. a o co kolego chodzi z tym zasilaniem i tą wsuwką??
Wszędzie patrzył błędy czy tylko w silniku? Wszędzie patrzył. Rozmawiałem ze znajomym i miał podobną sytuację w B5 i winą była luźna kostka od komputera pod maską, po poprawieniu kabelków było dobrze. Czy jest możliwość że w B6 też tak może być?
Wszystkie przewody WN, czy WSZYSTKIE przewody pod maską, a szczególnie kostki wydmuchałeś?
Witam, mam problem z samochodem. Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce powinno być charakterystyczny dopływ paliwa, lecz tego nie ma tylko jest takie stuknięcie. Sprawdzałem i to stuknięcie dochodzi od tych różowych kostek co są pod maską. Co mam zrobić ?
Witam. Koledzy potrzebuje opis kostki systemu SCR pod maską i opis kostki wchodzącej do pompy adblue. Problem polega na tym ze pokazuje awarie zaworu dozujacego czyli wtrysku a wtrysk wymieniłem i problem pojawia się dopiero po 3/4 godz jazdy następnie chwile postoi i znów nie ma błędu ale przez 2 tyg nie pobrał nic adblue pompa chodzi i cofa po wyłączeniu...
Sprawdź po włączeniu świateł drogowych czy masz prąd na bezpieczniku f16 w skrzynce pod maską.
Spotkałem się z wieszaniem pod maską kostki toaletowej. Takiej do WC? Jaki zapach jest najskuteczniejszy? Nie zauważyłem jednak by kotom zdarzało się podrapać lakier (kot nie chodzi z wysuniętymi pazurami). W Internecie jest sporo zdjęć świadczących o czymś wręcz przeciwnym. Karoseria jest śliska, więc pazury służą do sprawniejszego poruszania się....
Pod maską, ale po prawej stronie samochodu (lewej jak otworzysz maskę), pod komputerem silnika. Musisz odkręcić komputer a pod nim jest przekaźnik 15-pin. (brązowa kostka).
Masy po sprawdzane rozrusznik regenerowany u sprawdzonego serwisanta . Czyli sprawdzić przejście z tej kostki to rozrusznika ?
Witam szanowne grono , szukam od czego jest przekaźnik w Reno scenic 2 2004 nr przekaźnika 20240041 jest on w kabinie w skrzynce bezpiecznikowej(nie wiem dlaczego po włożeniu bez zapłonu odrazu się załącza i do tego się grzeją wsòwki) to raz a dwa zginęło mi wspomaganie kierownicy przeczyszcilem wszystkie styki kostek pod maską w skrzynce bezpieczników...
1.4 - Z14XEP Wiązka była oryginalna. No to powinny być dwa przewody na kostce czujnika sprzęgła, czarny: +12V po przekręceniu kluczyka, i szary: sygnał do sterownika sinika. Sprawdź próbówką czy jest 12V po przekręceniu kluczyka, jeśli nie ma to być może trzeba włożyć bezpiecznik do skrzynki pod maską (5A nr 33) Jeśli jest to sprawdzić czy sygnał dochodzi...
Witam Jakis czas temu zapalila sie kontrolka "auto z kluczem" w książce pisze ze to mogla byc woda w filtrze paliwa lub awaria układu elektronicznego Wymieniłem filtr i dalej to samo sprawdzilem przelotke wszystko ok sprawdzilem większość kostek pod maską czy gdzieś nie wdała sie wilgoć i wygląda ok nie sprawdziłem tylko tych do których był ciężki dostęp....
Mam taki problem Od jakiegoś czasu samoczynnie wyłącza się zasilanie gazu i przełącza na benzynę czasem Dzieje się to po 20 km a czasem potrafi się zdarzyć kilka razy na odcinku kilku kilometrów przeczyściłem wszystkie Styki wszystkie kostki pod maską i nic to nie dało na obecną chwilę efekt jest taki że w ogóle nie świecą się zielone kontrolki od gazu...
po wyjęciu bezpiecznika pod maską JB POWER pobór znika, a po wyjęciu kostki ze stacyjki nie ma reakcji, już kombinuje aby podmienić skrzynkę bezpieczników w środku...
Można też zewrzeć w kostce 4 pinowej pod maską I powtórzę jeszcze raz, co mają np. źle ustawione zawory do nie świecenia kontrolek? zdzicho czytanie ze zrozumieniem się kłania
Pod maską masz czarną kostkę , nie pamiętam z której strony, otwórz ją idobrze wyczyść
... kostka diagnostyczna jest pod maską w komorze silnika ale wygląda inaczej nie posiada wszystkich przewodów sa braki ( Vektra z 1990 ) inaczej jest w autach np. z 1993 tam mogłem sprawdzić błędy ABS
Muszę chyba pełne pomiary wykonać, więc przydało by się schemat i opis kostek w skrzynkach pod maską , jak również bsi w kabinie. Pomimo sprawnych przewodów do pompy pompa nie chce ruszyć i dalsza procedura sięga już głębiej z pomiarami między sterownikami i skrzynkami. Chyba że mój X431 nie ogarnia procedury wymiany / napełnienia zbiornika dodatku.
Blokada w skrzynce bezpieczników pod maską. Od spodu skrzynki biała kostka, czarny przewód - pin 5. Jest to + po stacji(15).
Witam, posiadam corse D 2012r która nagle straciło lampkę w bagażniku i w kabinie umieszczona na podsufitce. Żarówki całe tak jak i bezpieczniki. Kolega podpowiedział że może być to któraś z czarnych kostek w skrzynce bezpiecznikow pod maską. Jestem zielony w temacie i poszukuję jak najszybszej pomocy
Bezpiecznik, stacyjka. Oba łatwe do znalezienia i zdiagnozowania. Jeśli masz miernik z żarówki z kablem to sprawdzisz dokąd dochodzi napięcie. Sprawdź kostkę w okolicach chłodnicy pod maską, gdzie przewód rozgałęzia się na dwie lampy.
kolego kiedys o tym pisalem, sprawdz wiazke kabli nastepnie piny w kostce (pod maska strona pasazera)czy nie sa krzywe.napiecie na kablach, masz tylko 5 sztuk, 59000,59101,59106,59105,59021, auto pracujace 59000 28v, 59101 14v, 59106 0v, 59105 0v,59021 28v, powodzenia, trzymamy kciuki za ciebie i justyne kowalczyk
czujnik maską układ maską maską 2j74y
downloader samsung zamek elektromagnes amica śmierdzi
instrukcja obsługi akumulatora instrukcja obsługi akumulatora
Jak wyczyścić dysze w kotle Morco GB24? Nissan Qashqai J11 1.6DCI - Blokujący się przycisk na dźwigni zmiany biegów