Jest to błąd komunikacji między panelem sterującym a modułem, sprawdź połączenia, styki, ciągłość wiązki.
na poczatek czy świece są sprawne? na brazowuym masa, na tym drugim sygnał cyfrowy z sterownika, one dośc czesto siadają , nowy ok 300zł wiec jest stosunkowo tani
Z tego co widzę to jest kodowanie wtyczek - więc w czym problem?
Obejrzyj dokładnie kostki modułu elektroniki http://alejka.pl/ardo-modul-pralki-aed-s...
W tych pralkach często się zdarza że kostka na module nie łączy z modułem, trzeba w kostce podginać styki aby była pewność że łączą ze się ścieżkami na module.
Wypnij z kostki modułu przewód czarno biały. Albo odczep tak, by nie był od niczego podłączony. Bo rozumiem, że rozrusznik kręci, ale nie ma iskry, tak?
To nie jest żaden moduł tylko stacja dokująca łącząca telefon z centralką zestawu głośnomówiącego(która pewnie ukryta jest gdzieś pod deską) Ustal sobie model zestawu i wtedy szukaj informacji
Złączka z opisem , silnik podnośnika szyby kierowcy Megane II
Można wlutować przewody bezpośrednio w płytkę modułu i pominąć styki kostki.Jak już się przygrzała to długo nie pociągnie a nagłe zgaśnięcie świateł w nocy może nie być przyjemne.wystarczą dwa,tzn we. zasilania i wy. na mijania.Drogowe zwykle wytrzymują bo krótko używane .To że się wypalił bezpiecznik nie ma zwiazku z tą kostka modułu. Po prostu styki...
Musisz zobaczyć jak pętla z modułu idzie. Napotkasz kondensator od tego silnika i oprócz tej kostki która masz na foto powinna być krótka wiązka od tego wentylatora z kondensatorem zaczynająca się dwoma kablami i kostka które idą z modułu. Rozepnij podłącz kondensator i tymi dwoma przewodami z kostki od modułu podaj zasilanie.
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
Naprawdę tak ciężko poszukać w Google? https://north.pl/karta/k2029193-cewka-pf...
https://obrazki.elektroda.pl/2680645400_... Witam wszystkich. Czy orientuje się ktoś co według numeracji ze poniższego zdjęcia powinno być wpięte(lub kolory przewodów) w kostce do tego modułu zapłonowego-quad Shineray 300ST-4E. Jeśli ktoś posiada taki pojazd na chodzie to proszę o fotkę tej kostki z przewodami. Z góry dziękuję i pozdrawiam...
Moduł 512MB nie zadziała poprawnie. Bez problemu zaś uruchomisz nawet 4 moduły po 256MB - z 16 kostkami, o organizacji 16Mx8. Takie moduły opisywane są zazwyczaj jako dla BX, lub po prostu 256MB 16Mx8. Często można się natknąć na opinię, że pamięci do BX, to te dwustronne (jakoby z kostkami po obu stronach modułu) - akurat bywa to mylące, bo wszystko...
jeśli nie uporałeś się z tematem , pisz pomogę
Wypnij kostkę z modułu ECAS. W module przebity transil.
Pod deską całkiem z lewej strony, dwie duże kostki są.
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Już sobie poradziłem :D z boku jest zabezpieczenie takie fioletowe, trzeba delikatnie podważyć i pociągnąć śrubokrętem i piny ładnie wychodzą. Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Pozdrawiam wszystkich :D
Dołączam się do tematu, również poszukuje. Nie chce mi się wierzyć ze do tak starego już samochodu jaki jest ibiza FL nie było by żadnych dokumentów, schematów podłączeń itp. Oczywiście można próbować po kabelkach ale to zajmie rok. 6K0 962 258 A, C, D, E to nie moduł komfortu, tylko central zamek z lub bez alarmu. Dla mnie również podłączenie jest...
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
O ile się nie mylę to molex microfit pod tą nazwą należy szukać.
Sprawdź czy masz iskrę cały czas czy czasami zanika. Często pada ta " czarna kostka"- moduł zapłonowy.
jak też iskry brakuje to zerknij na czujnik wału,ewentualnie kostka przy module zapłonowym.
Kostka silnika przyczyną. Skutek, zepsuty moduł (obwód tacho). Po co tu więcej ględzić i się pytać? Przyczyna pośrednia - wyciek wody na kostkę silnika. Finito. Szukać wycieku, naprawić kostkę i moduł, o ile pytający potrafi, i wszystko w temacie. Maszyna prosta, jak drut. Tylko niekoniecznie dla laika, który zadaje tutaj pytanie. Nie nam to oceniać....
Zrywaj kolego izolację i zobacz te połączenia, to jednak będzie to. Miałem kilka takich przypadków, jeden raz była winna kostka w module. A wyglądało wszystko na super sprawne.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
To sprawdzone ? Mostek prostowniczy i triak silnika był sprawdzony przed podłączeniem modułu czy tylko ścieżka połączona? Przekaźnik sprawdzony ? Przejścia silnika od strony kostki przy module też ?
Niestety nie pomaga mi to ponieważ, chce rozpracować sam moduł, gdybym miał dostęp do motocykla nie było by tematu.Chyba że ktoś może poratować opisem lub zdjęciem kolejności przewodów w samej kostce modułu.
Ja już spotkałem się z BX-em, na którym pamięć dwustronna nie chodziła i pokazywał tylko połowę pojemności modułu. A tak przy okazji - nie każdy moduł pamięci SDRAM posiadający kostki z dwóchj stron jest modułem dwustronnym. I odwrotnie - moduł z kostkami po jednej stronie może być dwustronny. Może inaczej - lepiej mówić, że dany moduł obsadza dwa banki...
Kolego kostka R2 nie jest w słupku a pod siedzeniem kierowcy . Czy aby na pewno właściwą kostkę sprawdzałeś ???
Sprawdź kostkę zasilania 230V przy module. Możliwe że po wykręceniu modułu poczujesz jej zapach
Może to być sterownik moduł wentylatora jeżeli się uruchamia na zimnym silniku, który się przy nim zaraz znajduje, warto by było odpinać kostkę tego modułu od zasilania na noc lub czas dłuższego postoju auta w celu uniknięcia rozładowania akumulatora, do czasu znalezienia konkretnej przyczyny.
Ale do modułu zapłonowego wchodzi w miarę jednorodna kostka, więc po prostu wepnij moduł i część. Nie ma czego tam pomylić.
Witajcie, Jesteście moją ostatnią deską ratunku :). Potrzebuję ustalić jaki rodzaj pinów siedzi w kostce. Jest to kostka od modułu BT do samochodu Ford Mondeo. Z kostki wystają kable ale nie chcę robić druciarstwa i dolutowywać nowych kabli do tych wystających tylko chcę to zrobić tak aby miało to ręce i nogi czyli dokupić nowe piny, zacisnąć na nowej...
Chodzi o to ze ten strownik raczej calkiem padl. Otwiera sie sam, zamyka tylko dzwi kierowcy albo wszystkie inne. A poza tym jak juz zamknie to ich nie potrafi otworzyc. A wszystko to sie zaczelo od tego ze wywalil bezpiecznik od centralnego zamka. Acha i jeszcze jak go wezme do reki i energicznie poruszam to w srodku cos lata jakby kotwiczka sie zlamala...
A może pomyliłem kolejność kabelków przy kostce? Całkiem prawdopodobne Któryś? To jest ich więcej? Oczywiście, w drzwiach jest tylko panel sterowania, na dole zmywarki jest tzw moduł mocy, czyli zasadniczo potocznie zwąc, programator / sterownik całego urządzenia.
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Albo brak kontaktu w kostce silnika lub module.
Do sprawdzenia silnik (szczotki), pasek, kostka wiązki silnika, moduł
Ostatnio wymieniłem motor w mojej pralce Hotpoint. Motor jest inny, nowszy i z pralki o prędkości 1400 obrotów, podczas gdy moja ma 1200. Wszystko pasowało pięknie. Zaczepy są identyczne, mimo że silniki są inne. Nawet kostka od modułu byla identyczna i miała dodatkowy kabel do nowego silnika. Stary miał 6 kabli, a nowy 7. Wszystko działa super, więc...
czy to nam coś zmienia? Wszystko zmienia i teraz by się zgadzało z filmem Video z YouTube. Patrzysz na tył radia i liczysz piny mowa o gnieździe radia 16pin. 1- GND (minus zasilania) 2 -+12V ACC (Zasilanie po stacyjce) 4 pin -K1 11pin-k2 https://obrazki.elektroda.pl/7670495700_... https://obrazki.elektroda.pl/8265873900_...
Ja mam takie moduły A czy kolega wykonał moją rade dotycząca kostki od modułu ? http://obrazki.elektroda.pl/4701061200_1... Mam tych modułów więcej i umiem ten moduł sprawdzić poza pralką na 100 procent.
sprawdzałeś czy dochodzi zasilanie do cewki i modułu.
Witam tu w pdf masz schemat oświetlenia wnętrza w seacie S31,32,41,42 to włączniki drzwiowe
mozna prosic o schemat okablowania kostki do modulu komfortu passat 1.9 TDI 110 km z gory wielkie dzieki . grzesjanik13(at)wp.pl Dodano po 1 dodam ze to 1997 r.
Sprawdz moduł komfortu , w pierwszej kolejności sprawdz kostkę czy nie zielona następnie sprawdz wstępnie moduł wizualnie czy nie ma wody , zacieków itp.
Sprawdź połączenia między silnikiem a modułem istan kostki na silniku jak OK to wymontuj moduł i sprawdź czy nie ma wypalonych połączeń- często na przekaźniku.
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
Tak moduł z jakią kolwiek kostka ac regulator tez inny będzie
Kostka w stacyjce ,moduł w aparacie zapłonowym,zdejmij kopułkę przy kręceniu rozrusznikiem palec się obraca?
Do pomiaru należałoby przede wszystkim wypiąć kostkę od modułu, bo może być przekłamanie w pomiarze... Czujnik NTC 20kΩ powinien mieć przy 25°C - 20kΩ , przy 10°C około 40kΩ. Jeśli to jest ok, to uszkodzony moduł, który też da się naprawić. Pozdrawiam :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Nie ma mozliwości aby się woda dostała , zdejmij tylnią sciankę i zobacz czy przewody od modułu WIFI kostka nie jest zawigocona i ogólnie czy nie jest wigotno. Sprawdź całe okablowanie od modułu WIFI do modułu ELP278B. Po zamontowaniu modułu elektronika powinna go wykryć.
padl mi modul komfortu i nie dziala tylko centralny zamek z pilota
Poodpinaj kostki z wszystkich modułów które nie są konieczne do jazdy i testuj. Jeśli problem ustanie to podpinaj kolejne sterowniki i w ten sposób ustal który sterownik sieje.
Zmieniłem biegunowośc na kostce modułu sterownia dmuchawy i wszystko działa jak nalezy.Temat zamykam
Różowy przewód z kostki iso jest podpisany back ale wpięty w moduł do auta hiworld czy można się w niego wlutowac? Musisz go odpiąć od kostki modułu CAN, żeby się nic w razie czego nie stało z modułem lub jeszcze z samym radiem. Niech to działa całkowicie analogowo. Odłącz lub odetnij ten różowy od modułu i podłącz do niego ten czerwony od przewodu...
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
sprawdź kostkę silnika dokładnie czy nie ma śladów zalania czy nie poluzowana jest jakaś wsuwka Czasem zdarza się że konektorki te "męskie" w kostce silnika, cofają się przy wkładaniu złącza, a najczęściej traci połączenie tacho (niskie napięcia). Trzeba sprawdzić połączenia na kostce silnkowej modułu.
Wolno mruga zielony led zegara opóźnienia i szybko czerwony led blokady drzwi. Nie reaguje na żaden przycisk. Błąd F01 - sprawdź okablowanie silnika od kostki do modułu , ewentualnie rzeczywiście wsad się posypał i pozostaje zaprogramowanie kości pamięci .
A jest jakiś przekaźnik/bezpiecznik który odpowiada za kostki w module komfortu czy coś?
Piny kostka
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Sprawdź odcinek wiązki między skrzynią a ramą z prawej strony w miejscu gdzie wał się zaczyna. Rozetnij koszulkę zewnętrzną wiązki i poszarp za przewody.
Witam, potrzebuję schematu przewodów hamulca ręcznego Laguna 2 ph2. Konkretnie, który przewód w kostce pod siedzeniami odpowiada przewodowi w kostce do modułu hamulca ręcznego.
Kostka w module bcm byka nie dopieta
Witam.Spalił mi się moduł sterowania w drzwiach kierowcy.Wywaliło bezpiecznik w BSI od szyby lewej.Moduł wymieniony,UCH też i zaprogramowany.Szyby przód i lusterka nadal milczą.Zimnego lutu w przełączniku nie ma.Przewody w harmonijce i kostka nie są uszkodzone.Przełączniki się podświetlają.Potrzebny schemat kostki modułu drzwi kierowcy 29 pinowy (plus...
Przecież widać że to jest zwykły moduł + kostka z wyprowadzonymi przewodami zakończonymi najzwyklejszymi konektorami męskimi. Ta cena gdyby była w polskiej walucie to byłaby ok, ale za równowartość 200 zł to jest czyste ździerstwo!
Z lewej strony jak odkręcisz półkę z głośnikiem . Czarny moduł zielona kostka.
Moduł komunikuje się standardowo wolnym CANem (jednoprzewodowym) czyli w Oplu zielony (na pierwszym pinie X1) , zawsze był zielony w kostce modułu haka więc tam warto sprawdzić .. Załączam schemat jak to idzie dalej do BCMa ..
Ale że po kilku miesiącach? Poza tym hak mam rozłączony na kostce przy module haka.
Często jest tak, że zakładając gaz instalator nie odłącza pompy paliwowej i przy braku benzyny w zbiorniku pompa ulega uszkodzeniu. Żeby nie rozwodzić się polecam lekturę tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... Jeśli chodzi o bezpieczniki może coś zmienili i są gdzie indziej.
Wyjąłem spryskiwacze, doprowadziłem wodę z węża ogrodowego i są drożne, przedmuchałem kompresorem dla pewności jeszcze. Wlutowałem nowe kable między kostkami modułu a tym silniczkiem. Odpaliłem program, dalej to samo. Podejrzany jest już tylko moduł albo któryś z elementów zaworu rozdzilającego wodę. Moduł daje napięcie (230V) na zewnętrzne piny kostki,...
Sprawdzę kostkę modułu i przy samej poduszce.
Beemki z tych lat są rzeczywiście "inne" z tym sterowaniem centrala. Niedawno robiłem trójkę z 93 i pomimo, że spodziewałem się innego sterowania wyszło inne. Ci bawarczycy chyba losowali gdzie jakie dadzą :D Drzwi będą na brązowo/szaro/zółtym (przednie lewe), brązowo/niebiesko/zółtym (przednie prawe), brązowy/czarny (tylne lewe i prawe) na zielonej...
Witam, mam problem z Audi A6 C5. Brak centralnego zamka, po zalaniu modułu komfortu. Znalazłem kilka uszkodzonych kabli w wiązce, pod nogami. Proszę o schemat elektryczny, albo opis kostek w module komfortu.
Te czarne kostki jak sie domyślam po układzie lutów na drugiej stronie to przekaźniki. Możesz je sam wymienić, lub oddać do naprawy. Jeżeli to one są przyczyną uszkodzenia, naprawa będzie opłacalna. Na sam początek, sprawdź jednak czy nie przepaliła się ścieżka łącząca przekaźnik z resztą modułu. Inaczej, sprawdź czy jest "przejście" pomiędzy wskazanym...
Nie wiem, ale wydaje mi sie że tu może być co nieco czego potrzebujesz.
Odłączyłem kostkę środkowa i przestał załączać zapłon. Może macie schemat modułu komfortu co jest podpięte w kostce środkowej modułu 1C0962258n
To proszę sprawdzić czy dochodzi do kostki modułu poprzez zamek drzwiczek .
Ale dawałeś bezposredbio zasilanie na kostki modułu tak jak ja pisałem czy próbowałeś funkcji bezpieczeństwa tak jak pisał kolega (at)poriot ? Może po prostu tak jak wspominałem masz uszkodzone przewody w przelotkach tak jak wspominałem. To naprawdę nie było by nic nadzwyczajnego.
Problem rozwiązany. Wadą okazał się moduł komfortu, "zgniły" dwa piny wychodzące z modułu do kostek z uwagi na panującą wilgoć w miejscu gdzie go zamontowano.
Sprawdź wszystkie kostki z kablami na module UPC obok akumulatora, 90% problemów z elektryką w tych modelach to zielono na połączeniach wiązek z tym modułem.
Proszę bardzo:
Witajcie. Posiadam Junaka 901 z 2019r. Posiadam go od nowości. Ma on silnik 139fmb ale niestety padł. Stąd pomyślałem że kupię cały silnik z osprzętem ale 110cc. Zakupiłem więc Moretti 110cc 139fmb. Niestety napotkałem duży problem. Stary silnik chodził na module 4+2, a nowo zakupiony silnik ma moduł na jedną kostkę 5cio pinową. A co najlepsze w tym...
Masz problem z komunikacją CAN. Sterowniki się nie widzą i przez to mogą być problemy. Dorzucam rozpiskę kostek, modułów.
Witam mam taki sam problem w BLADE 525 czy znalazłeś przyczynę ?? wiesz czy można po dwie mniejsze kostki wpiąć moduł z chińskiego skutera do sprawdzenia ??
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Przód powinieneś złapać na na kostkach pod maską, przy module BSM. Dokładnej pinologii nie znam, musisz szukać. Faktycznie masz rację, przy BSI jest tylko tył.
Wpiąłem kostkę modułu w odpowiednie miejsce, następnie przeszukiwałem menu i opcje w radiu, odłączyłem moduł i nie ma dźwięku. Jest możliwe żeby kombinacja dwóch przycisków to spowodowała? Radio przez chwilę leżało/ stało na przednim panelu.
Kostka ma być wpięta w moduł pod cewką. Na wypiętej masz co widziałeś na diodzie.
Witam! Poszukuję schematu kostek modułu parktronica do Audi A4 B7 ponieważ odłączyłem oryginalny hak z modułem i nie działa mi parktronic. Można to jakoś obejść?? Co podłączyć do modułu żeby zaczęło działać?? Z góry bardzo dziękuję.
W takim wypadku pozostaje tylko uszkodzenie modułu. Może być jeszcze słaby styk na kostce modułu sterującego (wspominałeś że był wymieniany).
Problem rozwiazany.. Po przekrzywieniu kostki na module wszystko dziala
Dołączam się do tematu czy udało Ci się podłączyć ten moduł ??? Posiadam kostki do modułu i radia , zostały połączone ze sobą , w efekcie radio nadal nie widzi USB, kostka od modułu kupiona z uciętymi kablami być może są źle podpięte piny z kostką od radia.
Na kostkach modułu masz wszystkie sygnały potrzebne do alarmu-kontrolka w dłoń i namierzaj
To nie przy module tylko przy programatorze : Od strony pokrętła ; biała - czarna - czerwona.
A w tym przypadku jest o dziwo sucho a po wyjęciu kostek z modułu pobór prądu nie spada. Więc czemu czepiasz się sprawnego urządzenia? Będzie mu przykro a Tobie wstyd. Test który wykonujesz, ma tę wadę, że po wpięciu przelotki masz nieuśpione auto. I nie zaśnie, póki nie otworzysz i zamkniesz drzwi. Jedyna metoda, to taka zabawa ze zdjętą klemą i odczekaniem...
Zacznij od sprawdzenia silnika, szczotki, kostka przyłączeniowa, okablowanie i następnie moduł.
kostka modułu skuter spalenie modułu zaprogramowanie modułu
pilot zmiennym kodem coding ibiza bezpiecznik termiczny schemat
samozamykacz furtka sztuka elektroniki
Candy pralka – czerwony symbol odważnika na wyświetlaczu: przyczyny, modele, diagnostyka Kenwood KRC-434 – instrukcja serwisowa, schemat, gdzie pobrać PDF, eServiceInfo, AnalogAlley