Cześć Jak na oko to Atmega jest tu na płytce zbyt szeroko, ona ma taką szerokość jak 14 nóżkowe DIL. Piotr
Ta kostka to zapewne regulator obrotów na tyrystorze. Pomiń go i sprawdz czy startuje. Zrób sobie zdjęcie przed odpięciem przewodów i połącz na krótko jak się da to z włącznikiem.
Spróbuj podłączyć 1 do kostki, drugi przewód z kostki podłącz do przełącznika obrotów. W przełączniku podłącz 3 pozostałe przewody i powinno działać. Ewentualnie zamienisz miejscami ze sobą przewody z Twoim oznaczeniem 2, 3, 4, by uzyskać stopniowe zwiększanie obrotów.
Programator do rozebrania i wyczyszczenia styków trochę upierdliwa ale do zrobienia ;) A do obrotów tacho i kostki sprawdź.
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Niedawno kolego przerabiałem ten temat w Peugocie 307,najprawdopodobniej przegrzane są końcówki przewodów w kostce podłączonej do opornika regulacji obrotów silnika nawiewu,najprędzej dostać się do tego opornika to wymontuj schowek od strony pasażera,a następnie plastikową rurę którą wentylator ssie powietrze do kabiny, musisz przez kanał ssący włożyć...
Panowie dziwna sprawa zauważyłem teraz że jak wypnę kostkę (3pin) z silnika obracam bęben jednym paluszkiem. Jeśli kostka jest wpięta obroty bębna musze robić ręką, Wszystko to dzieje się przy wyjętej wtyczce z prądu.
Do czego i jak będą złapane górne kostki siłowników obrotu wieży?
Witam serdecznie! Mam takie pytanie odnośnie kostkarki do lodu w lodówce Bosch? Od jakiegoś czasu zaczęła z lodówki wylewać się woda, a kostkarka nie robi kostek. Zauważyłem, że w pojemniku na kostki znajduje się tafla zamrożonego lodu. Podczas obrotu tacki kostki nie wypadają po czym znów następny cykl, dolewa się woda, która zamiast do pojemnika gdzie...
Na początek do sprawdzenia szczotki silnika i kostka.
Witam. 1. Kondensator 2. Pasek klinowy 3. Uzwojenie silnika 4. Kostka silnika 5. Programator
Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
Założyłem już kilka przekaźników do tych pomp i działają bez żadnego problemu (cewka niebieski-masa, styki czerwone kable, brązowe spinasz ze sobą). Kostka 3 pinowa, to czujnik obrotów pompy, pozostawiasz nie podłączone
Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho
Dzisiaj jade na podłączenie kompa ale chyba to będzie przepływka bo po odłączeniu kostki obroty są bez zmian a jak się nim przejechałem to bez przepływki odrzył. Teraz pytanie jaką przepływke kupić
No nareszcie jakaś odpowiedź (prosta) która mnie satysfakcjonuje. Kostka obrotów dmuchawy, to chodzi o tą kostkę co stanowi jednocześnie przełącznik dmuchawy, czy to w co wchodzi ? Która część w tym pliku: www.sezar.niebuszewo.pl/corsa/wymiana_ko...
Tak na przyszłość powinno się najpierw ściągnąć minus- co do krokowca czy dobry model- ja tego nie wiem- może ktoś inny- ale reset ecu to trzeba na kilkanaście minut minimum odłączyć, te 10 sekund nic nie zrobiły. Odłącz na dłużej. Jak nie będzie poprawy po np 30 minutach, na zapalonym silniku odłącz kostkę od krokowca- powinny znacznie wskoczyć obroty-...
Zdejmij kostkę z silnika wycieraczek - weź żarówkę 55W z przedniego reflektora i dodaj do niej przewody (taki próbnik). włącz CB i wycieraczki i zamiast silnika daj żarówkę. żarówkę jednym końcem do masy pojazdu a drugim do kostki: ŻółTY(53) -szybkie obroty, a potem do BIAłY (53a) - wolniejsze obroty. Jeśli zakłócenia ustały przy świecącej żarówce to...
Ja normalnie wiercę młot wiertarką, bo czego się bać najwyżej się wymieni kostkę zaczynam mniejszymi obrotami a potem ognia. Oczywiście jak dziura poniżej 2cm od brzegu to nie ma sensu wiercić bo nawet kołek rozsadzi.
Najprościej cęgowym amperomierzem na wejściu w okolicy filtra, tylko bez grzania ;) Albo najprościej zmierzyć prąd na którejś ze szczotek (jeżeli oczywiście to silnik szeregowy), nie trzeba kombinować przy kostce.
Zdjęcia dopiero jutro bym zrobił. Na 1 zdjęciu lewy kabel to zasilający, prawy kabel idzie do wentylatora i wchodzi od góry (to są te kable podłączone z góry kostki)
Potrzebuje pomocy w podłączeniu silnika jednofazowego firmy geko. Schemat nie zgadza się z podłączeniem na zaciskach. Bo na kostce są nieco inne oznaczenia z silnika trójfazowego, to już taki problem? Spójrz jednak na rysunek połączeń. Co widzisz? W pierwszej pozycji połączone są zaciski Z2 i U2 oraz U1 i V1. A to pomiędzy nimi w parach to zworki....
Wstaw ten opornik z anglika i podłącz z powrotem, tylko tak aby go powietrze z dmuchawy studziło, wyprowadzenia na silnik masz...a z wersji europejskiej wyprowadź kable silnika (czerwony i niebieski na ostatnim zdjęciu i podepnij pod dwu pinową kostkę angielską:) Pamiętaj o kierunku obrotów:)
Mam tą ksiązke jest opisany silnik 16 zaworowy ale tego jest 5 stron. Jak chcesz to ci to na maila przesle tylko to musze porobic zdjecia temu ale to nie teraz. A na szybko to zacznij od sprawdzenia styków na wszystkich czujnikach -na zaworze wolnych obrotów -zobacz w okolicy filtra powietrza czy wszystkie kostki maja styki. zawór wolnych obrotów jest...
(at)asreex Po wypięciu kostki- wchodzi na obroty. Gdzie znajdę ten czujnik? Da sie wymienić sam czujnik, czy trzeba cały sterownik? https://obrazki.elektroda.pl/6459969200_...
Podest Manitou 150 AET (AET2). Słabo działa obrót wieży. Szarpie. Elektronika sprawdzona. Na rozdzielaczu przekładałem elektrozawory, zamieniałem węże i nadal szarpie przy obrocie. Może to tak kostka przy silniku obrotu, tam pewnie są zawory zwrotne. Proszę o pomoc. AI: Czy problem z szarpaniem i słabym działaniem występuje tylko przy obrocie wieży,...
No to te chyba czujniki jeśli odłączyłem kostki i obroty nie spadają niżej. Jutro je wymienie i napisze czy jest ok.
Kostki połączeniowe bo sterownik nie widzi że wentylator się kręci . Możliwe że to wentylatory z elektroniką i z płynną regulacją obrotów . Zrób test czy wentylator się załącza i czy widzi jego obroty , Albo zgniła kostka albo poległ wentylator .
Niestety przyczyn może być sporo... Borykam się z takim samym problemem od jakiegoś czasu (accord 96 r. 2.0 lpg)... Sytuacja poprawiła się zdecydowanie po: - regulacji zaworów - ustawieniu zapłonu Możesz jeszcze wyczyścić przepustnicę, to nigdy nie zaszkodzi. Pozostało jeszcze wachanie obrotów na biegu jałowym w zakresie 900-1100, ale to chyba wina...
Sprawdź dokładnie kostkę połączeniową pedału regulatora obrotów, piny mogły zaśniedzieć i stąd przyczyna, nisko przy dywaniku gromadzi się wilgoć i styki mogły zaśniedzieć i zwyczajnie nie łączą, częsta przypadłość przy wiekowych autach.
Chodzi co o regulator obrotów-kostka 4x4 cm produkcji Bosch?
najczesciej padaja złącza w kostce (lewy dolny róg chłodnicy)
Witam, W końcu udało mi się zebrać wszystko do kupy :) informacje z poprzednich postów są szczątkowe lub niejasne. Myślę, że mój opis będzie bardziej przydatny dla osób dokonujących podobnej zmiany. Sprawa wygląda następująco: - Sygnał obrotów bierzemy z kostki od TACHO pin 7 ( ta sama kostka, do której podłączony jest impulsator) - Wpinamy go do kostki...
Wpisz w wyszukiwarce "schemat pralki whirlpool",a wyświetli Ci się schemat silnika +połączenia kostki(połączenie wirówki,obroty prawe i lewe).Tylko podłączyć.
MAm pralkę Polar Gracja PDG 585. Pralka w pierze i wybiera wodę jednak w momencie wirowania stoi. Układ wodny i ciśnieniowy sprawdzony wyłacznik wirowania również, silnik podłaczony bezpośrednio działa bez zarzutu. Jednak w momencie podłączenia napięcia przy wciśnietej kostce obroty wirowania są po obróceniu ręką silnika tak jakby nie miała rozruchu...
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
to raczej napewno coś z czujnikien obrotów lub urządzeniem sterującym (komputer) albo okablowanie (połączenia, przewody, kostki)
Udało się rozwiazać problem, była nim kostka czujnika obrotów silnika, czyli czujnik położenia wału :) Styk łapie luzy i samochód szaleje :)
Rozumiem ile rozumiem ale dzięki za radę. Zmierzyłem napięcia w kostce od pedału gazu. Na dwóch pinach ok.5V na dwóch 8,5 i 9,5 V Powiem tylko tyle , że musi być jakaś " teoria prądów błądzących" Wspominałem , że po wciśnięciu hamulca obroty spadają do normalnych. Odpiąłem kostkę od czujnika hamulca. Obroty spadły do normalnych i z odpiętym czujnikiem...
połączenie zasilania z kondensatorem silnika pralki LUNA(od kostki silnika)wirowanie,obroty lewe,obroty prawe.
Poszukaj silniczek krokowy, możesz zobaczyć czy jak wypniesz kostkę to coś się zmieni i możesz jeszcze spróbować wypiąć kostkę w przepływomierzu czy będzie jakaś reakcja.
Jakie jest oznaczenie na czarnej kostce od lewej.
Urządzonko zrobione for-fun. Sprawdzenie swoich możliwości. W przyszłości na tej podstawie chciałbym zbudować interaktywny miecz. http://obrazki.elektroda.pl/8617378100_1... Estymaty ruchu płytki są przesyłane do PC i tam odtwarzane w postaci ruchu kostki na ekranie. To w skrócie. Do odtworzenia obrotu kostki na PC używam Quaternionów....
Dobra a kto mi powie co to jest Załącznik. Po kombinacji prób i błędów . Wymianie pompki paliwa ,filtra paliwa( o dziwo był jeszcze oryginalny ) objawy nie ustąpiły.Kombinowałem aż doszedłem do monowtrysku i gdy wyciągnę tą kostkę obroty na chwile spadają ale po krótkim czasie dochodzą do normy i jest ok silnik kreci do końca bez zadnego problemu.takie...
Kostkarka po zrobieniu kostek lodu powinna odwrócić obieg gazu aby ogrzać rurki na których powstały kostki, powinny się one wtedy odczepić i wypaść. Jeżeli podczas wyrzucania kostek nie odwraca obiegu gazu to najprawdopodobniej może być uszkodzony elektrozawór, zamocowany gdzieś w układzie chłodniczym. To co napisał kolega crystalx dotyczy kostkarek...
Francuzy mają często czujnik w bloku i biorą z koła zamachowego szara potrójna kostka, ale alternator to standard.P
Widziałem kostkę z czujnikiem ruchu a raczej wstrząsów z blaszka piezo. Gdy kostką się potrząsnęło to uruchamiało się losowanie. Ja w swojej, dałem efekt zwalania "obrotów" kostki. A gdy wydaje się, że sie zatrzymała, wykonuje jeszcze losową (0 do 1) liczbę "obrotów". Fajne, bo już się wydaje, że mamy upragnioną liczbę oczek, a tu bach.
Na elektrodzie wszystko wskazuje na silnik krokowy. Dodano po 1 Wyjąłeś nawet kostkę od silnika krokowego, to dobre. a co nie ma zadnej kostki??
Ale sama pompa powinna raczej kręcić nawet bez tego plastika? Są na forum filmiki które pokazują że pompa kręci się nawet na wyjęte pompie podpiętej tylko pod kostki. U mnie nawet obrotu jednego nie robi a tylko lekko milimetr drgnie. Więc tutaj raczej nie ma znaczenia czy ten plastik jest założony czy nie jeśli chodzi o samo działanie pompy?
jak dla mnie kostka stacyjki poruszczaj kluczykiem jak ci kontrolki gasna itp tak samo przy odpalaniu .
Witam tachoprądniczka jest w tylnej części silnika najlepiej wymontuj cały silnik sprawdz szczotki, kostkę silnika i tachoprądniczkę tzn zdejmij ostrożnie blaszaną osłonkę - jest na wcisk- i sprawdz czy okrągły magnesik jest na sztywno z ośką - ewentualnie jeśli masz taką możliwość podłącz silnik z zewnątrz tak żebyś mógł ustawić wolne obroty i dotrzyj...
tak jak się spodziewałem poszła ta kostka co pisałem wcześniej, prawdopodobnie jest to układ miękkiego startu, połączyłem kabelek z napięcia do cewki i ruszyła ... jak włączyłem ją to mi się z ręki wyrwała (jak sobie przypominam ona powoli zwiększała obroty, bez tej kostki odrazu wchodzi na pełne obroty), tylko gdzie ja dostane ten układ, bo bez niego...
Witam. Mam problem z licznikiem w quadzie. Przestał mi wyświetlać prędkość, przebieg i obroty. Kostki/bezpieczniki i czujnik prędkości sprawdziłem jest wszystko ok. Wie może ktoś o co z tym chodzi? Foto licznika w linku https://obrazki.elektroda.pl/2804787200_...
Z kostki silnika zielony na 10H + przepinka na 1H i żółty na 9H.Pozdrawiam.
Z tego co opisujesz to wygląda na koniec szczotek. Jeżeli masz dojście do kostki wentylatora to zamiast niego wepnij żarówkę 21W i sprawdź czy żarówka będzie reagowała na regulację obrotów.
na obrotomierzu pokazuje mu 4 tys., a gdy włączę światła, spada do sera, lecz po dodaniu gazu nie zwiększa obrotów. Mierzyłem też miernikiem napięcie na kostce od świateł i na wolnych obrotach skacze do 12V, lecz gdy dodam gazu, podnosi prawie do 24V. Coś tutaj brakuje konsekwencji. Ale skoro już tak trenujesz to upewnij się, że połączenia mas są pewne....
Mogła być wilgoć na kostce przewodów przy silniku albo na złączu płytki sterownika.
Możliwe że jakiś element w samym przełączniku ci pękł i zwiera, względnie to woda w samym przełączniku zwiera. Rozłożyć, wyczyścić, sprawdzić czy nic się nie ułamało. Możesz też po prostu odłączyć cały przełącznik zespolony. Jeśli nadal kierunkowskaz mruga, to znaczy że przełącznik byłby ok. Wtedy musiałbyś po prostu szukać po kostkach, bo któraś musiałaby...
Witam. Problem polega na tym iż kiedy mam podpiętą kostkę 2 pin do alternatora silnik nie pali. Wymieniłem już regulator napięcia bo w starym szczotki się skończyły. Kiedy kostka jest wpięta silnik pali niezbyt równo (po chwili pracy chodzi równo) i alternator wzbudza się w okolicach 2000 obr. Obr jałowe 950. Wypiąłem kostkę, po czym odpaliłem i na...
Miałem raz coś podobnego po umyciu silnika w kostce czujnika obrotów wału była woda,ale w tym wypadku nie będzie to przyczyną skoro stało się podczas jazdy i ta zamaskowana kontrolka,ale w razie czego mogę pomóc sprawnym sterownikiem.
Jak miało Ci się udać skoro podłączasz do kondensatora zielonożółty ,który jest masą silnika ? Podłącz tak : - biały - zero napięcia sieci - kondensator pomiędzy czarnym i żółtym - faza napięcia sieci do żółtego lub do czarnego w zależności od potrzebnych kierunków obrotów . ps: ten opis dotyczy tej kostki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Linia W w alternatorze doprowadzić do licznika - zobaczyć w schemacie do którego pinu w liczniku. Z tego co się orientuje PIN NR 5 w kostce do diagnostyki to obroty silnika,ale nie dam sobie za to ręki uciąć. Pozdrawiam.
gaz prins nie przełacza na lpg dioda świeci na mocny pomarańcz po ponownym naciśnięciu pomarańczowa dioda przygasa. Jak dioda pomarańczowa słabej świeci, to znaczy, że silnik ma pracować tylko na benzynie. Gdy świeci jasno to znaczy, że silnik pracuje na benzynie i oczekuje na spełnienie warunków do przełączenia na gaz, jak te zostaną spełnione, to...
Poza tym zrób jedną procedurę , mianowicie na ściągniętym pasku i obrotach maksymalnie najwyższych na jakie pozwoli Ci ta pralka przeczyść dociętym w długą kostkę pumeksem naturalnym komutator silnika.Nie powiem Ci dlaczego , ale jako odpowiedź przeczytaj dwa ostatnie zdania z mojego postu z 4 lutego.
On ma pompę paliwa w zbiorniku ? Sprawdz kostki na sterowniku i jakie widzi obroty silnika podczas krecenia ?
z tyłu silnika ,przy ścianie grodziowej,czteropinowa kostka.
Chłodziarko-zamrażarka Concept LA-7691BC - problem z kostkarką. Kostkarka przestała robić lód. Zauważyłem pęknięcie na mechanizmie, który obraca tacką z kostkami lodu. Po rozkręceniu go okazało się, że jest pęknięty element, który odpowiada za wciśnięcie microswitcha w momencie przepełnienia pojemnika na lód. Skleiłem to, złożyłem, ale mechanizm nie...
witam! sprawdź najpierw okablowanie razem z kostką. U mnie konektor we wtyczce się rozpadł i raz odpalał a raz nie , aż w końcu wogóle napięcia nie było. Więc wziąłem miernik i mierzyłem kabelek po kabelku aż doszedłem gdzie jest usterka. Sprawdź silniczek krokowy czy wogóle działa. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytanie to pisz śmiało. pozdrawiam i mam...
w takim modelu jest ze 150 różnych kostek. Szukać wody w BSI jak i BSM
nozki w sterowniku uszkodzone niedawno cwiczyla mnie astra i po zalutowaniu na nowo chodzi jak zegarek sterownik delphi na silniku dwie kostki po 36 pin
Posiadam silnik komutatorowy o oznaczeniach: Emerson UM (chińskie znaczki) MCC 52/64 - 148/LG2 12000 rpm - 1,5 A - 340 W 220Vdc - cl F/F Thermally protected (chińskie znaczki) LG P/N 4681EN1010D C.E.SET (chińskie znaczki) EMERSON(CHINA)MOTOR CO., LTD Chciałbym znaleźć w kostce wolne obroty, i nie za bardzo mi to idzie...
Kostka ma być wpięta w moduł pod cewką. Na wypiętej masz co widziałeś na diodzie.
jeśli chcesz sprawdzić pomijając elektronike to podłacz go bezpośrednio pod 230v~ ja do tego uzywam jeszcze autotransformatora z płynną regulacją napiecia w celu zmniejszenia obrotów wiec : na kostce jest 6 przewodów zatem pomijasz zupełnie 2 idące do cewki tacho robisz mostek na 1 przewodzie na stojan i 1 na szczotke a 2 pozostałe czyli 2 szczotka...
Przelewowy za orbitrolem, i nie do powrotu jak wszystkie przelewowe, tylko do drugiej linii. Podkręcaj, na początek jeden obrót, i zobacz co się dzieje.
No spoko tak zrobimy.Najlepsze jest to ze ostatnio wyciąglem egr byl lekko zabrudzony ,wypiolem wszytkie wężyki od niego ,plus kostka i odziwo obroty sie zmienily na lepsze 'okolo 9200 silnik lepiej pracuje na biegu jalowym'ciekawe co:-)Ale odpalanie na zimnym ponizej 900 pozniej super
Nie było dobrego styku w kostce na pinach czujnika obrotów wałka rozrządu. Ot cały problem :)
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Witaj, masz dwa wentylatory one chyba są zależne od siebie, czy ten drugi działa? obraca się ?pada czasem sterowanie jest taka kostka , (radiator reguluje obroty) jeszcze czujnik temperatury robi figle.
Uszkodzony tranzystor regulatora obrotów wiatraka. Umieszczony pod schowkiem obok dmuchawy mocowany na dwa wkręty (kostka biała). Cena nowego modułu to około 130 PLN w serwisie chyba ze zmienisz sam tranzystor.
co ciekawe,po odłączeniu kostki od czujnika temperatury,wentylator samoczynnie się włącza na najwyższe obroty...tak mi się wydaje,kiedy go podłączam do czujnika tem. przestaje działać. Prawidłowe zachowanie, ECU silnika "nie wie" jaka jest temp. silnika dlatego w celu zabezpieczenia przed przegrzaniem włącza wentylator.
Witam Sl 500 pali się ASR i czasami razem z ABS ,jak się nagrzeje gaśnie i ma jakiś inny pedał gazu wtedy ,trzeba go trzymać na obrazach bo nie trzyma wolnych obrotów, kostka diagnostyczna na piny ,czym najlepiej diagnozować to ustrojstwo ? Pozdrawiam Dodano po 14 Tu mam fotkę kostki diagnostycznej
Witam... Mam problem z ogrzewaniem.. Climatronic mój uległ stopieniu. Stopiła się kostka czerwona.. Teraz nie działa w ogóle. Zanim zabrałem się za to działało ale tylko na wysokich obrotach, temperatura też była na max gorąca... Złożyłem kostkę podobnie jak tamta stara.. Założyłem od Sharana climatronic i ten się świeci normalnie.. Lecz nie steruję...
Witam. Problem z ciągnikiem C-385 i pługiem obrotowym. Ciśnienie na wyjściu wynosi 150 ( na wolnych obrotach ), a obrót jest powoli. Żeby obrócić na drugą stronę, to trzeba czekać gdzieś około 40 sekund. Siłownik na 2 węże z kostką. Co może być przyczyną wolnego obrotu ?
sorki że tak wypytuję ale chciał bym mieć jakiś obraz od czego się czepić. Jak wspomniałem kupiłem przepływkę co prawda używaną i postanowiłem ją odłączyć od kostki zasilającej, obroty wróciły do normy a co do mocy nie widzę zmian. A może to przepływka jest do tyłka. Można sposobem domowym sprawdzić przepływkę? A może trzeba coś w kompie wyregulować....
Gaśnięcie samochodu powodowała uszkodzona kostka stacyjki. A falujące obroty jeszcze nie zdiagnozowane z powodu braku czasu.
Moje dane wg. TD. K-22 przekaźnik systemowy. Kostka B, pin nr. 13 złącz sterownika, 15, czyli plus po zapłonie.
Na mojej płycie jest u góry 3,3kΩ , na dole 100Ω Sprawdź kostkę silnika na zalanie i prądniczkę tachometryczną czy generuje napięcie sprzężenia zwrotnego. Wspomniany triak steruje obrotami silnika głównego pralki.
Strona pasażera za schowkiem w kanale powietrza,jak zdemontujesz schowek będzie widział kostkę od opornicy.
W wyniku zalania kostki silnika wypaliło część elektroniki w programatorze.Taką usterkę daje się naprawić.
Wysokie napięcie poszło po przewodach od tachogeneratora. Bo zasilanie silnika i sygnał z tacho idzie jedną kostką. Tachogenerator to taka mała ceweczka na silniku która generuje sygnał o obrotach wirnika. Zobacz jak podawane jest to napięcie do procesora. Pomierz elementy na płytce. Jeżeli procesor nie uległ uszkodzeniu to sterownik da się uratować....
Bywały kostki króre choć nowe to w stacyjce brakowało im trochę obrotu, więc po rozebraniu sprubuj przekręcić kostkę wkrętakiem. Powodzenia.
Jest to regulator obrotów silnika z łagodnym rozruchem i stabilizatorem obrotów bazujący na układzie U2008B. W tej malutkiej kostce znajduje się także stabilizator napięcia zasilającego, precyzyjny komparator oraz źródło napięcia odniesienia.
Na tunelu dolotowym powietrza od wentylatora jest wkręcona biało szara kostka 4 lub 5 przewodów w środku 3 sprężyny z drutu oporowego do regulacji obrotów plus bezpiecznik termiczny. Sprawdź ten bezpiecznik
U mnie to raczej kolego nie może być żadna nakrętka , bo to stukanie jest tylko na małych obrotach i znika jak się odepnie kostkę na czwartym wtrysku.
Witam. Mam mały problem. Może jakiś użytkownik audi A3 miał taki sam. Mianowicie wymieniałem czujnik wspomagania bo ciekło z niego olejem. Po wymianie mechanik przeczyścił kostkę i okolice silnika z oleju. Gdy zacząłem jechać było ok. Gdy się zatrzymywałem na biegu jałowym obroty latały od 1500-2000 obr/min. Na następny dzień już objawy były tylko przy...
Hej, zarówno VCDS, jak i Delphi nie pokazuje żadnych błędów. Zrobiłem test licznika i wszystkie wskaźniki, kontrolki działają prawidłowo. Poprawka, po odłączeniu kostki z alternatora obroty się nie pokazują. Alternator był na sprawdzeniu, sprawny. Ktoś wie skąd ten samochód bierze sygnał obrotów silnika?
Sygnał obrotów od ECU (biały przewód) musi być gdzieś zwarty z szarym przewodem sygnału z czujnika prędkości. Może też być zalana kostka.
czyt ten magnes będzie odpowiedni Link ? Będzie odpowiedni. Właśnie takie namagnesowanie jak potrzeba. Jednak zwróć uwagę na wymóg współosiowości środka układu scalonego z osią (granicą biegunów) magnesu w dokumentacji, dopuszczający uchyb max 0,3mm. Niestety nie spotkałem w danych sklepów ani producentów by podawali dla takich pospolitych, tanich...
Odłącz kostkę od zaworu EGR i zobacz, czy obroty się ustabilizują. Jeżeli tak, to masz winowajcę.
:arrow: dazy2 mówiłem że nie ma pompy pobierającej, jeżeli buczy rytmicznie falującym dźwiękiem ( kurka jak to opisać :|) to na 100% pompa wylewająca, :arrow: BleBle przecież zawsze na początku chodzi pompa :| a co jak skasujemy trzymając "start", czy jest woda w komorze ???? z rysunku: 4300 - pompa wylewająca 5712 - czujnik obrotów śmigła a na nim...
obrotu kierownicy przetwornik obrotu ćwierć obrotu
honda civic sterownik schemat otwarcie drzwi uzbraja volvo płyta
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Lokalizacja uszkodzeń przełącznika świateł za pomocą przewodu Ferroli Divacondens - Kod błędu A15 - Przyczyny i rozwiązania