Jak tylko to ucierpiało - to tak.
miałem takiego merca i problem był w kostkach na skrzyni biegów.
Tak P1702 oznacza włączenie kontrolki usterki skrzyni automatycznej, ale dalej mamy: usterka obwodu TRS (Transmission range sensor) to znaczy że jest problem z przełącznikiem wielofunkcyjnym (selekcjonerem). Przyczyn należy szukać w połączeniach elektrycznych skrzyni biegów (kostki, wtyczki pomiędzy skrzynią a komputerem).
Jeżeli ucieka powietrze z portu wydechu (grzybek) w zaworze od połówek po wrzuceniu połówki to jest duże prawdopodobieństwo, że tłok wewnątrz skrzyni biegów (ten uruchamiający wodzik od przekładni zębatej połówek ) przepuszcza i dlatego masz wyciek. Połówki są tylko i wyłącznie uruchamiane prze wciśniętym sprzęgle (zaworek przy pedale sprzęgła obok...
To wina regulatora, dosyć częsty przypadek. Zobacz stan kostek (przód silnika, obok skrzyni biegów), lubi tam gnić połączenie przewodu od wzbudzenia. Czy kontrolka akumulatora świeci po zapłonie ? Jeżeli świeci to połączenie dobre i zostaje tylko regulator.
Oj Mistrzu, chyba nie zrobisz. Sterownik masz po prawej stronie w kabinie z przodu, po prawej stronie, słupek pasażera. Zacznij jak kolega radzi, może unikniesz demontażu plastików. Kostka nad skrzynia biegów, z dwoma kablami, czeronyym i czarnym. Tam bym zaczął. Dodano po 1 Bezpieczniki wszystkie sprawdzilem i sa ok chyba ze mam wyciagnac cala rozdzielke...
Pobory prądu zostaw w spokoju są prawidłowe . Tak jak kolega strumien swiadomosci napisał problem może leżeć w spróchniałej wiązce na lewej podłużnicy lub w przewodzie wzbudzenia alternatora -uszkadza sie najcześciej w kostce na skrzyni biegów. Z tym poborem prądu w fabii tak jest, 40 min to pierwszy próg usypiania elektroniki. Można ten czas przestawic...
Możliwe że kostka przy nastawniku (czujniku nastawnika skrzyni biegów) niełączy dobrze, raz łączy raz nie. Ewentualnie zrób kalibrację skrzyni. Jak nie przechodzi kalibracja odnajdziesz przy tym dane co może być uszkodzone. Podczas kalibracji patrz na nastawnik czy wykonuje jakiś ruch. Do sprawdzenia kable , wtyki... itp.
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
jeśli czasami działa zliczanie to sprawdź jeszcze kostkę przy skrzyni biegów żeby pozbyc sie zimnych lutów musisz wszystkie styki przelutowac (chodzi o płytke przy liczniku)
Udało mi się za piwko kupić schematy od gościa. Mam teraz wszystkie schematy do Bosch 5.3, które były w B5. Wynika z tego, że piny, które szukam, to 31 i 71, według multimetru są one wyprowadzone w prawym słupku, pod nogami pasażera. Przewód w moim przypadku to biało-zielony i biało-fioletowy. Szara kostka. W wolnej chwili podłączę któryś z przewodów...
Potrzebuję dwóch kostek z kablami do dwóch urządzeń do blokady. Tzn obecnie jest podpięte stare które chcę wypiąć i podłączyć kostkę z przewodami do których podłączę przewody z kostką do nowego urządzenia. Czyli taka przejściówka. Kostka z przewodami tak jak na zdjęciu stary.jpg oraz wtyczka z przewodami do włożenia do urządzenia nowe. NIe wiem czy...
Kostka na skrzyni biegów czysta , kostka na wiązce również. Wychodzi na to, że sam przełącznik w skrzyni nadaje się do wymiany ponieważ raz jest sygnał a raz go nie ma.
Po ruszeniu zabezpieczenia od wstecznego da się włączyć biegi? W 2 astrach f miałem pęknięta zawleczkę od wybieraka w kostce przy samej skrzyni. Wymiana 2 minuty.
Dokładnie sprawdź Kostki w skrzyni biegów szczególnie tą która wchodzi jako przelotka do płyty główne skrzyni
U mnie w Xantii przyczyną były zaśniedziałe styki w kostce przy skrzyni biegów. Po wyczyszczeniu jest ok.
Witam. Samochód jak w opisie. Mój problem polega na tym, że nie zrobiłem sobie zdjęć jak były powpinane kostki w okolicy skrzyni biegów przed jej demontażem. Po poskładaniu wszystkiego mam problem z ładowaniem, mianowicie; podłączyłem kostki kolorami i pali mi się kontrolka ładowania. Po wypięciu niebieskich kostek kontrolka znika, alternator ładuje...
Zrobiło się tak nagle. Problem namierzony- uszkodzona kostka przewodu skrzyni biegów w okolicy prawego słupka. Woda dostawała się do kostki i przegniła. Dzieki
aluminiowy czujnik z plastikową (czarną lub białą) kostka na 3 piny na klucz 21 wkręcony na wysokości wlewu oleju do skrzyni biegów.
Nie to nie o tą kostkę chodzi!!!! Dodam jeszcze że auto ma manualną skrzynię biegów
powodem kodowania kluczywków był odpiety na ok 24h akumulator. wersja 1.2 ma wszystko na BOSHu... tak bezpieczniki kostki, włącznik uderzeniowy sprawdzone.. ZNALAZŁEM PRZYCZYNĘ.. w wiążce kabli z kostką przy skrzyni biegów ukryszył się 1 z przewodów.. ale co śmieszne izolacja była cała, pękł w środku
Masz ręczna skrzynie biegów regenerowana czy używana? W takiej skrzyni problem z biegami albo mechanicznie w środku któryś synchronizator ewe coś z linka biegów ale wątpię. Czujnika oprócz wstecznego to chyba położenia biegu nie ma. Przecierała się tam wiazki w tym miejscu co może powodować błąd walka. Możesz sprawdzić czy na kostce jest masa i zasilanie
A na luzie też świeci, czy tylko jak mieszasz biegami?
Sprawdź wszystkie kostki na sterowniku skrzyni biegów. Znajduję się on z prawej strony pod kabiną. Z tego co mi się kojarzy bezpieczniki od sterownika powinien mieć przy akumulatorze. Sprawdzałeś je?
Mam problem z prędkoścomierzem w golfie III TDI, raz działa raz nie. Jak jest zimny to działa a jak się już rozgrzeje to przestaje pokazywać. Kostka przy skrzyni biegów była sprawdzana i wydaje mi się że jest ok. Proszę o radę co mogę zrobić?
Na pewno czujnik prędkości na kole zamachowym jest potrzebny? Bo się tak zastanawiałem czy czasem on nie powinien być podłączony bezpośrednio do sterownika skrzyni biegów, a ta nieznana kostka podłączona do instalacji w miejscu tego czujnika. Patrząc na katalogi części, tam jest jeden rysunek z ACET, gdzie czujnik od przekładni na dole jest podłączony...
Witam. Świecą cały czas światła stopu. Znalazłem przekaźniki te przy skrzynce z bezpiecznikami, wyjmowałem wszystkie a światła świecą, wypiąłem wszystkie kostki z komputera pokl. i dalej nic, wypięta kostka ze skrzyni biegów, czujnika przy pedale, instalacja od tyłu do przodu w porządku. Ma ktoś jakiś pomysł? Siedzę przy tym trzeci dzień.
Niestety, problem nadal nie jest rozwiązany w moim Audi. Na bezpieczniku mam +12 V, w kostce (czujnik przy skrzyni biegów) też jest +12 V. Nie wiem, gdzie dalej sprawdzać. Wyciągnąłem akumulator i jego podstawę, przewody nie są przetarte. Czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej Audi A3 8P i mógłby go udostępnić? Ewentualnie samej instalacji...
Jest czujnik prędkości na skrzyni biegów, z niego sygnał "idzie" bezpośrednio do licznika (kostka niebieska pin 28, kolor przewodu brązowo/czerwony). Wydaje mi się, że w poliftowych modelach prędkość mogła być też na magistrali CAN, wysyłana z sterownika ABS/ESP.
a jeśli chodzi o sprawdzenie pod względem czujnika to musisz odpiąć kostke od czujnika na skrzyni biegów i zmostkować dwa piny które znajdują się w kostce od strony wiązki. i wtedy zobaczyć.
Ciężka sprawa, jeżeli odłączysz kostkę na skrzyni biegów to sterownik wtrysku nie będzie otrzymywał informacji o prędkości twojego auta, nie będzie działał prędkościomierz no i licznik km. Troche lipa, co nie? W peugeocie sygnał ze skrzyni biegów nie idzie bezpośrednio do prędkościomierza, idzie najpierw do wtrysku i komp. głownego zwanego BSI, więc...
często nie łączy kostka przy czujniku na skrzyni biegów lub uszkodzony czujnik
Czujnik prędkości na skrzyni biegów, kostka na nim, lub sam licznik, ew. kostka deski rozdzielczej.
Witam mam problem ze skrzynią biegów. Po wymianie sprzęgła ( odpinaniu kostek ) wyskoczył komunikat usterka skrzyni biegów, diagnoster pokazał błąd 50170, potem 50160 (C3F0) da się to usunąć Ale po wyrzuceniu D problem wraca. Podejrzany jest siłownik wysprzeglika bo w momencie wrzucenia D on wciska i od razu się cofa no i wyskakuje błąd. Jest to skrzynia...
Odgrzewam jak wyżej kolega napisał był czujnik biegu neutralnego na skrzyni i kostka nie wpięta okazało się że wcześniej robili tam sprzęgło
czujnik polozenia przepustnicy jest przy kolektorze dolotowym w miejscu łączenia sie kolektora z gumowa rurą od przepływomierza i filtra powietrza.Znajduje sie na tej samej osi co os sterowania przepustnica ale u dolu.Jezeli to jest automat to powinny byc do niego wpiete 2 kostki po 3 przewody. Jedna kostka troche krótsza od silnika ma 3 piny druga...
Czy ty nie masz tam jakiegoś haka holowniczego? Masa na stykach 5 lamp, stop na stykach 2 lamp (bezpieczniki F20 i F21 na BSI), cofanie na stykach 4 lamp (bezpiecznik F1 w skrzynce komory silnika). Sprawdź czy stycznik biegu wstecznego na skrzyni działa - wypnij kostkę, sprawdź kontrolką czy jest napięcie po zapłonie i zrób zworkę.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Otwórz maskę pod zbiorniczkiem wyrównawczym jest czarna pokrywka przykrywająca kostki -złącza sprawdz od wewnętrznej strony połączenia, kostki - złącza na skrzyni biegów, czy jakiś kabelek nie jest przetartypod zderzakiem z przodu.
Problem rozwiązany. Trzeba było zamienić kabelki na kostce
Na skrzyni są dwie kostki, jedna ma trzy kable (licznik) a druga dwa kable (czujnik wstecznego biegu) zdejmij kostkę i światła powinny zgasnąć jak nie to trzeba szukać w splocie.
Witam doszedles co z ta skrzynia jest ??? Bo mam Volvo b12 z taka skrzynia i kierowca dzwonil mi ze gina mu biegi. Ale wydajemi sie ze cos z elektryka przy skrzyni. Bedzie jakas kostka czy cos
Czujnik prędkości powinien być wpięty w skrzynie biegów (prawdopodobnie kostka 3 pin). Sprawdź czy przewód jest na swoim miejscu.
Sprawdź czujnik.Będzie wkręcony w skrzynie biegów (oczywiście manualna),kostka 2piny
Czujnik wstecznego pod autem przy skrzyni biegów powinien być. Rozłącz kostkę i będzie wiadomo.
przypuszczam ze skrzynia była naprawiana i mogły być odpinane kostki od elektrozaworów które mogą się połamać a później dzięki wibracją silnika po prostu spadły dlatego prawdopodobnie wyświetla takie błędy Dodano po 4 może również nie łączyć kostka (okrągła w skrzyni) lub przewody tej kostki mogą mieć zwarcie lub są przerwane
To czyli jak? Na sempa? Czy pochwalisz się co zrobiłeś? Nie ma czym się chwalić nawet trochę głupia sprawa,że od razu nie pomyślałem żeby przekopać wiązkę, rozkopałem trochę wiązkę idąc od złącza diagnostycznego, jest tam potem kostka (na pewno nie jest oryginalna-tak mi się wydaje bo sposób zaciskania terminali był karygodny) do której musiała podejść...
Witam. Jak się nie mylę to pewnie chodzi o impulsator (czujnik prędkości). Jest przy skrzyni biegów. Kostka 3- pinowa.
Sprawdzone. Od skrzyni biegów do kostki brązowej podajże PC Albo PT teraz nie pamiętam . Tylko ze tam nie idą wszystkie kable. w Skrzyni jest jeszcze chyba 3 wiecej kabli i nie wiem gdzie one ida. Nie miałem czasu rozebrać. A gdzie sie znajduje Transmision Control Module ?...
Nie ma. Jest impulsator przy skrzyni biegów.
Sprawdz czy nie masz czujnika wstecznego biegu w skrzyni biegów mała kostka po zwarciu jej powinny zapalić śię światła cofania.
W moim tego nigdy nie było ale widziałem na elektrodzie, że potrafi odpiąć się przewód na włączniku świateł cofania (taka kostka z tyłu skrzyni biegów, dochodzą 2 przewody) i lubi zaiskrzyć gdzieś o budę.
A z dźwignią zmiany biegów wszystko w porządku?Może zawilgotniała kostka od dźwigni
Oporność cewek elektrozaworów głównych u mnie wynosiła 1,10 Ohma. Kolega który miał wątpliwości co do właściwej oporności - Oporność właściwa, ponieważ zawory sa zasilane przebiegami zmiennymi i istotna jest impedancja cewek. O dziwo u mnie jeden jest z czerwoną kostką drugi z czarną .
Kostka stacyjki dla wersji bez automatycznej skrzyni biegów ma tylko wykorzystane piny 1,2,3,5 załączam schemat (S149 styki stacyjki dla wersji bez automatu) .. Częstym problemem są styki stacyjki(kostka) lub wyrobiony wkład stacyjki ( nie przełącza poprawnie ) ... Tak to mniej więcej wygląda u ciebie - po prostu ktoś poszedł na łatwiznę i nie wymienił...
Przy skrzyni biegów masz czujnik prędkościomierza "impulsator", poznasz go po tym, że jest to "coś" w skrzyni biegów połączone kostką. Sądzę że sam impulsator masz sprawny skoro łączy się czasami a następnie przestaje działać. Problem tkwi w tym, że naleciało Tobie wody do kostki i robi się zwarcie :) , ale i to nie rozwiąże problemu :P . Obawiam się...
Witam ten sam problem mam i jakie były przyczyny linki wymieniłem na nowe 5-6 ciężko wchodzi z oporem stało się nagle auto stało dwa dni i jak wyjechał to ciężko chodzi 5-6 sprzęgło wymienione na nowe wysprzedawszy tez od polówek kostka tez
OK, tam (do białej kostki) wepnij się z stycznikiem sprzęgła
Ta kostka jest wykorzystana w wersji z automatyczną skrzynią biegów
A co to za wiązka kabli która idzie mi pod silnik chyba do skrzyni biegów?? kostka ma 6 kabli ale moja wiązka do kostki Podłączona do licznika pokazuje luz(N) i nr biegu
Dzięki wielkie. Gdzie szukać tej kostki 223? Czy ta usterka dotyczy wybieraka skrzyni biegów? Volvo jest w automacie
Sprawdź bezpiecznik nr 5 ( czerwony) i sam impulsator w skrzyni biegów oraz kostkę od niego. Pozdrawiam.
Fiat Ducato 2.8jtd 2005r po wymianie sprzęgła pracuje na wolnych obrotach czasami 1 minutę, czasami 5 minut. Już nie wiem, co to może być. A przy montażu skrzyni biegów rozłączyłem przypadkiem kostkę od pompki paliwa w baku, nie wiedząc o tym. Próbowałem odpalić i czy to może trzeba układ odpowietrzyć. Ma ktoś pomysły, co to może być?
Poszukaj na skrzyni biegów. Dawno robiłem podobne auto ale chyba dostęp do niego był po zdjęciu koła od strony kierowcy. Ma 2 piny. Włącz zapłon i zewrzyj piny w kostce. Jeśli światła zaświeca, czujnik do wymiany
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Jak nie ma ABS, to szukaj na skrzyni biegów, poruszaj kostką. Jak jest ABS, to może być wykorzystany czujnik przy kole. Dodano po 59 Edit: Michu10 mnie ubiegł.
Jestem już po wymianie elektrozaworów (2-ch tych głównych), wymieniłem przy okazji olej statycznie, ponieważ dynamicznie to chyba ściema, bo nie można się dostać do chłodnicy oleju, która znajduje się z tyłu skrzyni. Miałem jeszcze zapędy przeczyścić płytę sterowniczą, ale nie poradziłem sobie z wypięciem tej okrągłej kostki z przewodami. Teraz skrzynia...
Wielkie dzięki non e vero italiano,to był jeden z tych bezpieczników. Już wszystko działa,oprócz świateł wstecznego. Po zmostkowaniu kostki od czujnika w skrzyni biegów wszystko jasne,walnięty czujnik.Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Jeden przewodzi od kostek tu pod atrapą do skrzyni biegów nie miał przejścia. Narazie zrobiony bypasik auto zjechało nad ranem, teraz bedziemy grzebać całą wiązkę.
Czujnik prędkosci jest w skrzyni biegów od ogry, sprawdź tam kostkę, lubi być mokra,zgniłe piny. Z licznikiem to rożnie, sporadycznie zdarza sie ze trzeba poprawic luty. Bez problemu do zrobienia. Sprawdz tez masę na silniku , lubi płatać figle.
Odczyt bledow i sprawdzenie czy nie ma w kostce oleju. To tak na poczatek.
proponuję na początek odnaleźć czujnik prędkości na skrzyni biegów. taki wysoki z kostką na 3 kabelki :) Pozdro
- mechanik podłączył laptop i powiedział że nie może skasować jednego błędu przełącznika biegów - To masz usterkę, wymień przełącznik zmiany biegów. Znajduje się w tylnej części skrzyni biegów po prawej stronie, prostokątna kostka.
................ rozpinam kostkę i dopiero mogę wyjąć kluczyk. Którą kostkę? Przy manetce zmiany biegów, od selekcjonera (przełącznika wielofunkcyjnego), czy od elektrozaworów? To po pierwsze. To że po uruchomieniu silnika nie "spada" w skrzyni stan oleju może świadczyć o uszkodzonej pompie oleju (zły montaż skrzyni biegów, sprzęgło w trakcie montażu...
Dziś wykasowałem błędy większość poszła od razu został jeden od tiptronic pod dźwignia zmiany biegów są dwie kostki z pinami zamieniłem je miejscami i skasowałem błąd tiptronic. po przejechaniu dynamiczna jazda po mieście 10km błędy nie wróciły. Co prawda świeci się literka D cały czas obojętnie w jakiej pozycji jest dźwignia ale myślę ze przyczyna...
Wprawdz połączenie kostki czujnika położenia walu- umieszczony w skrzyni biegów z przodu przy chłodnicy. Objaw kręcenia kilka sekund i pojawienia się kontrolki stop na czerwono może być tego przyczyną.
Albo odpieła się kostka od siłownika, albo zawór boczny na skrzyni biegów padł. Oczywiście przy założeniu że wysprzęgnik jest sprawny. Ten błąd mówi o elektrycznym uszkodzeniu czujnika położenia sprzęgła.
Takie pytanko, ten błąd był w skrzyni, czy w joystiku. Jak w skrzyni to na 100% ta "kostka".
Masz uszkodzony napęd licznika przy skrzyni biegów lub odłączyła się kostka od napędu.
Są sprawdź samo sterowanie skrzynią nie samą skrzynię. Może zrobiłeś gdzieś zwarcie lub padła kostka, zwykle usterka jest drobna. Inną sprawą co cię naszło na automat?, wcina to więcej paliwa chyba że jeździsz na miejscu a nie w trasy.
Zasilanie kamery można pobrać z lampy cofoania. Sygnał video z kamerki leci po cinch do wejścia CCD_VIN (pin 15 w białej kostce). W momencie wbicia biegu wstecznego na wejście Back (pin 9 w czarnej kostce) należy podać sygnał dodatni z przełącznika skrzyni biegów. Ja podałem +12V z lampy cofania po kablu (mało estetyczne ale działa).
Jak wygląda ta kostka i czy można jeździć bez niej?
Sprawa tak wyglada : 300m motor 3,5l 2002r. Po rozgrzaniu sie komory silnika a raczej oleju w skrzyni bo w zimie to praktycznie sie nie dzieje komputer skrzynia przechodzi w tryb serwisowy i blokada na 2 biegu. Po wylaczeniu zaplonu i zapaleniu silnika wszystko jest okej lecz po przejechaniu 500m do paru kilometrów to samo. Był podpinany pod komputer...
Jak mam przeprowadzić diagnostyke? Problem rozwiązany przyczyną szarpnięcia i stuku przy wrzucaniu R lub D była zasłabo wciśnięta kostka przy przepustnicy.
Dziękuję za zainteresowanie, co do skrzyni biegów chyba znalazłem problem (jeszcze tego nie naprawiłem) w kostkach elektrycznych znajduje się olej-w sterowniku zapewne również Wada fabryczna tych skrzyń) jak naprawię to opiszę problem Silnik nie traci mocy, acz olej w sterowniku skrzyni biegów może generować serię błędów..
Aż wstyd się przyznać ale po wymianie sprzęgła mój mechanik pomylił kostki od czujnika podłączył je na logikę przewód krótki z żółtą kostką idealnie pasuje do czujnika wału a czarna kostka długi przewód idzie do tyłu do czujnika wstecznego. Błędne logiczne myślenie krótki przewód z żółtą (beżową) kostką trzeba naciągnąć na max i wpiąć do czujnika wstecznego,...
Czyli jak dobrze zrozumiałem w złączu przy ecu, które jest 121 pinowe mam podłączyć sygnał do pinu nr 66? Dziękuję kolego za numery, czujnik mam, pozostaje kostka. Co do zegarów - jeżeli nie będzie możliwości przekodowania to nie będę sobie zawracał głowy wymianą zegarów, ale jeśli możesz to sprawdź proszę czy da się to przekodować. PS. Dzisiaj utwierdziłem...
Lewa strona skrzyni pod cięgnem zmiany biegów . http://obrazki.elektroda.net/52_12856015... Na ścianie grodziowej powinna chyba być kostka / przewody fioletowy i fioletowo biały / po zmostkowaniu można wykluczyć uszkodzenie włącznika przy skrzyni lub potwierdzić diagnozę .
może to tylko czujnik cofania. jest on zamontowany w skrzyni biegów prosta sprawa wypnij kostkę są tam dwa kable zewrzyj je ze sobą powinny się światła zapalić
Kostka elektryczna i moduł zalany.
Na pewno masz skasowane wszystkie luzy w układzie dźwigni zmiany biegów? Jeśli kula ma luz w osi góra–dół to odbija się na luzie prawo–lewo. Z lewej strony jest dźwignia która przekłada ruch prawo–lewo na cięgło Bowdena, tam jest plastikowy sworzeń na którym pojawiają się luzy. Na skrzyni jest plastikowa kostka która też się zużywa, ale nie pamiętam...
Sterownik do naprawy/wymiany. Zacząłem od zdjęcia kostki od pierwszego cylindra od skrzyni biegów brak reakcji na każdym pozostałym wtrysku po zdjęciu kostki gasł silnik. Zapoznaj się z obostrzeniami w postępowaniu z układem CR, zanim zniszczysz sterownik. Ten na zdjęciu ewidentnie zalany -był wcześniej otwierany i nieuszczelniony?Nie widzę nic więcej...
1. Ustawianie rozrządu. 2. Zasilanie w kostce czujnika 3. Odległość od koła fonicznego i jego stan (czy nie brakuje wypustek). 4. Pomiar ciągłości przewodu sygnałowego Czujnik -ECU 5. Weryfikacja ustawienia czujnika na wale (jest uszczelniaczu od strony skrzyni biegów). PS Nowe zamienniki zdarzają się wadliwe.
Czy kolega spr. czujnik GMP. znajduje się na połączeniu skrzyni biegów i silnika.Bardzo częsta przyczyna, najlepiej polutować kostkę i zalać klejem. p........!
Witam Szanownych forumowiczów. Proszę o pomoc w sprawie wymiany silnika 2.4 benz 200 hp na 2.5 benz 2100hp w Volvo xc70 II gen. Mianowicie: Wymieniłem cały silnik ze skrzynią biegów i kompletnym okablowaniem, które rozpiąłem główną kostką w podszybiu, Zamontowałem silnik 2.5 wraz ze skrzynią i kompletną wiązką i połączyłem z gniazdem w podszybiu. Deska...
Witam, Trochę odkopię i podepnę się pod temat. Mam nadzieje, że prawidłowo. Posiadam C3 Pluriel Sensodrive 1.6i z problemem skrzyni biegów. Auto kupiłem z problemem skrzyni biegów. Na początku skrzynia nie reagowała na ruchy gałką. Biegi wchodziły tylko kiedy się auto pchnęło odrobinkę do przodu. Potem po każdym zatrzymaniu się trzeba było znowu pchnąć...
Samochód był odłączony od baterii ponad dwa dni , nie pomogły ustawienia fabryczne sterowania skrzynią . Skrzynia zachowuje sie normalnie do momentu przerzucenia z dwójki na trójkę , silnik wchodzi na obroty i żadnej reakcji , potem po zwolnieniu znów załacza się drugi bieg i po wciśnięciu gazu dość mocno , jedzie juz na dwójce nawet do 110 km/5400...
Potrzebuje opis kostki i schemat instalacji (gdzie biegnie, od kostki licznika do...). Dokładniej szukam pinu (pinów) odpowiedzialnego za wyświetlanie informacji o "statusie automatycznej skrzyni" (aktualny bieg, błąd skrzyni). UCH czy sterownik skrzyni czy EDC-->(raczej nie) wysyła te informacje?
Rzeczywiscie, styki nie stykały w kostce która łączy się z czujnikiem prędkościomierza w skrzyni biegów. Dzięki za pomoc.
Dzięki Szaman108. Popatrzę sobie z tym schematem, tylko czy ten "twój" moduł nie ma trzech kostek? Bo w "moim" są dwie.
biegów skrzyni biegów mercedes kostka skrzyni biegow kontrolka skrzyni biegów
zasilacz przegrzanie testy akumulatorów gazowy kominek
Odblokowanie programatora Theben bez PIN Sterowniki do Olivetti d-copia 3503MF: Instalacja i Aktualizacje