Sprawdz na komputerze czy widzi transponder jak już kolega wcześniej ci napisal jest też możliwe że przy przekladaniu grota wypadl ci transponder z kluczyka 'mała pastylka .' I sprawdź czy napewno podlaczyles petle immo kostka na 2 piny .jeszcze jedno czy centralny zamek dziala z pilota?
A może kostka stacyjki ???
Ciągle ten komunikat na wyświetlaczu: "tryb oszczędzania energii". I od tego trzeba był zacząć, to jest twój problem. Zajmij się komunikacja z bsi. Na początku kostka stacyjki potem zasilanie.
No to wychodzi że kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki ok? Jak poszło zwarcie na włączonym zapłonie mogła oberwać.
Uszkodzona kostka stacyjki
Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże. Kluczyk do stacyjki jest ten sam czy naprawa polegała na włożeniu innej stacyjki? Może być też uszkodzona kostka stacyjki.
Bardzo proszę o pomoc mam Peugeota 207 2008 rok 1,4 HDI samochód jeździ całkiem dobrze tylko od czasu do czasu sam gaśnie. W czasie jazdy zapalają się kontrolki i silnik gaśnie nie ma tu znaczenia temperatura i sposób jazdy itp. Potrafi wyłączyć się sam silnik nawet po 2 km, może również jeździć 2 tygodnie i nic. Po zgaszeniu wystarczy na nowo uruchomić...
No to może już kostka stacyjki wyzionęła ducha i trzeba wymienić.
Wszystkie duże masy i plusy sprawdź, kostka stacyjki jeszcze wchodzi w grę.
Na beben stacyjki od tylu jest wsunieta kostka, zciagnij ja, wez przy pomocy kontrolki sprawdz w ktorej szczelinie kostki jest napiecie. Przy pomocy mostka sprobuj lekko dotknac po kolei do sasiednich.Gdy zapala sie kontrolki na desce zapamietaj miejsce i poszukaj szczeliny gdzie odezwie sie rozrusznik.mostkujac + z kontrolkami drugim mostkiem na krotko...
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
może jest problem z kostką stacyjki??? to typowe objawy dla niej. Czy stacyjka była nowa??? kostka to kwestia kilku złotych.
Błąd sterownika analogowego wskazuje na problemy z pętelką- zasilanie, kable, itp. Z tą kontrolką ładowania to dziwna sprawa. Kostka stacyjki oczywiscie sprawdzona.
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
Dzień Dobry, Mam problem ze swoim Peugotem 206 1.1 2001r. Nie reaguje na przekręcenie stacyjki, zapalają się wszystkie kontrolki, ale jak chcę odpalić to gaśnie zegar i słychać przekaźnik w module BSI. Jedne pin w module BSI się upalił kostka została wymieniona na nową. Samochód odpala na pych, rozrusznik kręci jak mu się poda plus, obecnie odpalam...
Z jakim sterownikiem? Bosch czy MM? A przekaźnik jest sterowany przez komputer. Czujnik temperatury sprawdzony? (profilaktycznie). Jeżeli nie zapali się na zapłonie kontrolka silnika, to nie ma możliwości odpalenia. Wtedy trzeba sprawdzać instalację. Może kostka stacyjki już przestaje łączyć?
BSI czyli ten komputer z bezpiecznikami na lewo pod kierownica tzn nad nogami kierowcy? A ma moze ktos jakis schemat wyjsc bsi lub tego obwodu. A kostka stacyjki dobrze zalacza wszystko tak mi sie wydaje swiatla zaplon itd
Czarna kostka 4-piny immo.Niebieska zawór regul. kąta wtrysku i jego słychać.Jak wstawisz zwykły zawór zamiast immo będzie chodzić.
kostka chyba będzie dobra od stacyjki skoro przekaźnik słychać
Witam. Mam problem z Peugeotem 406 2.0 diesel 2000r. Po odpaleniu samochodu nagle zgasł i już nie chce odpalić. Nie działa również nawiew w kabinie. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone, kostka stacyjki też. Komputer nie pokazał błędów.
Witam proszę o pomoc mam problem na zimnym silniku po przekręceniu stacyjki pojawia się komunikat wysoka temperatura płynu chłodniczego zatrzymaj silnik a wskaźnik pokazuje max i pali się czerwona kontrolka płynu. Próbowałem podłączyć komputer ale teraz nawet nie chce się połączyć z ECU. Jest jakiś sposób żeby odpalić samochód kostka od czujnika temperatur...
Pewnie zużyta już kostka stacyjki. Może do kluczyka stacyjki "doczepiłeś" zbyt ciężkie breloki i różne kluczyki, które pod wpływem drgań wywierają wpływ na odkształcanie (rozłączanie) się styków stacyjki.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
musi być tam plus stały!!to co znalales to jest plus po BSI ,on sie wylacza po uśpieniu BSI.Jezeli chcesz miec po zapłonie to w BSI biała kostka 12 pinowa 4 pin,tam znajduje sie plus po zapłonie.Plus stały MUSI byc przy kostce radia Po ponownym sprawdzenu miernikiem stwierdzam, że w kostce jest plus pojawiający się po przekręceniu stacyjki - czyli...
taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola po lewej czy po prawej stronie? Opisz dokładniej jak byś mógł Dodano po 5 Kręci rozrusznik czy nie? Z opisu w temacie wygląda na to że nie a w temacie jest że nie ma iskry przepraszam, ale na prawdę znam się słabo i może operuję złą pisownią. Po przekręceniu kluczyka na max-czyli według mnie, kiedy...
Faktycznie odlaczylem kable od stacyjki i zapalilem auto na krotko. Stacyjka do wymiany (albo raczej kostka stacyjki) Dzieki A pro po resetujacego sie zegara Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ... wiec nie wiem...
1 pompka działa tylko mi się zerwała linka dwa dni temu to zrobiłem mieszankę a podajnik działa i dostarcza do gaźnika w niewielkich ilościach dodatkowo olej 2swieca nowa nie zmiejszałem przerwy ani powiększyłem .Instalacja ok ale miałem też problem z iskrą okazało się że kostka od stacyjki była zawilgocona i po zmianie gaźnika że startera ciężko pali...
Witam serdecznie. Mam kłopot z peugeotem 406 z 2000 r silnik 1,8. proszę o pomoc w rozwikłaniu zagadki braku nawiewu. Czytałem wiele postów i niestety nie zadziałały moje działania w kwestii naprawy tej usterki. Auto z klimą ale regulacja manualna, panel z trzema pokrętłami środkowy to prędkość wiatraka. Bardzo proszę o wyjaśnienie przebiegu prądu w...
Jest na to jedna rada: nie kupować skuterów marki Peugeot i przyjmować ich do naprawy... Możesz stracić na nim sporo czasu i pieniędzy. Silniki Peugeota są wykonane z miękkich materiałów... Na początek trzeba określić jaki typ zapłonu był fabrycznie - AEC400, ACI100 czy zwykły. Ten pierwszy bez problemu daje się przerobić na zwykły, natomiast drugi...
Witam, podczas jazdy gasną światła, same potrafią się włączyć wycieraczki, zegary przechodzą procedurę testową (wszystko się zaświeca) i jest tak aż do zdjęcia klem i odczekania chwili. Silnik w tym czasie pracuje normalnie. Przekaźniki, połączenia, bezpieczniki (w kabinie i w komorze silnika) wizualnie (i za pomocą miernika) wyglądają na sprawne, nie...
Jeśli rozrusznik nawet nie próbuje się załączyć, akumulator sprawny, brak kontrolki ładowania to przyczyny są tylko dwie: 1. immo i tu stawiam 90% 2. Brak zasilania pomiędzy stacyjką a instalacją samochodu. (uszkodzona kostka stacyjki kolejne 9%, wypalony styk na którymś złączu do kasety bezpiecznikowej 1%) Wypnij kostkę i zobacz na krótko, nie zapomnij...
kostka stacyjki chyba niema nic do nawiewu ale sprawdze dzieki kostka od przełacznika nawiewu ta co ma 4 poziomy niema na niej ani plusa ani minusa chyba ze mój miernik szfankuje na niej jest podswietlenie pokreteł i działaja zaróweczki
Sprawdziłem żarówką nie świeciła mimo że miernikiem pokazuje 12V. Przewód zasilający moduł idzie do bezpiecznika 40A i od bezpiecznika do stacyjki najprawdopodobniej popsuła się kostka stacyjki. Podłączyłem się pod inny przewód i teraz mam zasilanie na moduł i z modułu jest zasilanie na dmuchawę ale dmuchawa nie działa ponieważ nie ma masy od modułu...
Kostka jest ok, z niej wychodzą 3 kostki, znalazłem przewód niebieski, na którym jest napięcie po przełączeniu na palenie, a rozrusznik milczy. Ten niebieski ze stacyjki zamienia się na biały i leci do przekaźnika, poczym znowu zmienia się w cieńszy i leci do automatu. Przekaźnik nie startuje. Przypominam że to automat, nie wiem czy nie ma powiązania...
Witam. Peugeot 306 z silnikiem 1,6 nie odpala na benzynie i gazie. Rozrusznik kreci. Jest iskra na wszystkich świecach. Bezpieczniki sprawdzone, zarówno te środku pod kierownicą oraz te pod maską. Kostka od stacyjki nowa, nie pomogło. Sprawdzony wyłącznik bezwładnościowy(ten czerwony), podpięta pompka paliwowa na krótko, podczas rozruchu, ale auto nie...
Witam, juz poruszalem kilka razy na forum temat mojego autal, ale tym razem naprawde nie poradze sobie bez pomocy elektrykow. Oto schemat elektryczny z mojego auta (1996r. 1.9TD, peugeot 306) "Starting and charging TD" http://twojezdjecie.pl/pliki/f2a3809e062... Na poczatku mysalem ze to stacyjka kupilem nowa podlaczylem ale dalej...
podładuj akumulator do gęstości elektrolitu 1.28 g/cm lub wypalone styki e elektromagnesie przy rozruszniku lub zaśniedziałe styki na kostkach , stacyjce
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
Rozrusznik. Kostka stacyjki.
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Sprawdź kostkę stacyjki
zbieg okoliczności, przyczyna była kostka stacyjki.
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
Kostka stacyjki.
Sprawdzilem napięcie ponownie na zasilaniu sterownika wynosi 0,5v,wiec cos gdzies nie styka.Gdzie znajduje sie przekaźnik od dmuchawy ? Bsi d9 tam jest Problem rozwiązany,okazała się winna kostka stacyjki.
Może przypalona kostka stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki .
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
A może by tak sprawdzić kostkę stacyjki??
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
...nie mógł zgasić?? Może by tak zacząć od kostki stacyjki.
Poprzednie próby odpalania, na uszkodzonym rozruszniku i poleciały styki w kostce stacyjki.
Witam mam problem z autem. Jest to peugeot 306 1.4benzyna 98r. Jak przekrece stacyjke na zaplon nic kompletnie nie reaguje. Gdy probuje go odpalic przygasa tylko ikonka aku. A zadnych dzwiekow nie wydaje. Znajomy powiedzial ze kostka stacyjki do wymiany. Zamontowalem nowa i dalej nic nie reaguje. Niewiem o co chodzi, moze Wy mi pomozecie.
Może to być kostka, choć warto też się przyjrzeć rozrusznikowi. Sprawdź czy na bendix dochodzi napięcie kiedy przekręcisz stacyjkę, a on nie zapala. Musisz wiedzieć na ile przewodów masz kostkę. Bo kostki były 2 wtyczkowe (4 przewody) i 3 wtyczkowe (6 przewodów). Żeby wymienić kostkę trzeba zdemontować całą stacyjkę, wyciągając ja z kolumny. Wychodzi...
Zazwyczaj kostka pod stacyjką.
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
Dokładnie telefon mi nadpisuje słowa jak nie zwrócę uwagi to wyskakują takie domysły. Tak jak kolega piszę sprawdź stacyjke plus do stacyjki leci z tej białej 10pinowej kostki i tam wraca po załączeniu zapłonu. Mogę się mylić i leci z 10pinowej czarnej.
sprawdź czy idzie plus z kostki stacyjki na rozrusznik
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Tak to może być ten zawór. Wtym momencie jak nie będzie chciał zapalić zmierz napięcie na nim powinno byc takie jak na akumulatorze. Kluczyk ma być w pozycji zapłon. Może też nie łączyć kostka w stacyjce.
Odpiąłem kostki od stacyjki i tak się paliły kontrolki.
Witam jestem totalnie zieolny w tym temacie. Już piszę o co mi chodzi. Mam zamiar wymienić radio samochodowe w peugeot 407 z oryginalnego na od pioneera. I problem polega w tym że kabel od radia pioneer wychodzący i kostka od samochodu nie mają prawa pasować jak widać na obrazu. Pytanie brzmi następująco. Jaki adapter trzeba kupić by to podłączyć bo...
Podpinam się pod temat brak świateł z tyłu pozycyjnych na obu lampach rejestracja świeci bezpieczniki ok na kostkach brak zasilania. Gdzie szukać przyczyny na razie podpiąłem na krótko plusem po stacyjce z modułu haka do tego na haku też nie ma pozycyjnych
Myślę że kol. viper555 ma racje; sprawdż stacyjkę możliwe że nie łączy sama stacyjka lub kostki łączące.
Tak, tylko nie ma kabli i kostki
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Sprawdzić masę na silnik i na karoserię. Sprawdzić zasilanie na kostce stacyjki. Wszystko żarówką minimum H4.
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
Dziwny objaw może kostka w stacyjce lub zwarcie w instalacji
Aparat zapłonowy nie wytwarza prądu, od tego jest alternator.Sprawdzic należy dlaczego nie dochodzi napięcie.KOstka stacyjki,alarm lub immo - jeżeli jest.
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
U mnie w tej chwili jest tak: 4 pin - kabel po stacyjce, 7 pin - prąd stały. Mam oryginalną kostkę peugeota więc kolory są inne. brązowy po stacyjce a fiolet stały. Czyli teoretycznie źle bo musze włączać je z palca. Ale jak zamienię te przewody miejscami to radio traci pamięć. Ktoś ma jakiś pomysł jak to zmienić? help Panowie! Scaliłem dwa posty.
W Peugeotach było dodatkowe zabezpieczenie w stacyjce. Zasilanie z cewki zasilającej CDI przechodziło przez stacyjkę, dlatego dwa przewody od gaszenia muszą być zwarte razem w pozycji ON. Nie wiem czy dalej jest to praktykowane w nowszych modelach.
Witam, Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. Sterownik Siemens. Potrzebuję, żeby ktoś mi na zdrowy rozum pokazał, na której kostce i na którym pinie w sterowniku powinna być masa, a na którym stały plus, a na którym po stacyjce.
Obecnie podłączone są 2,3,4,5,7 i 8 Brak zasilania po stacyjce na pin 6. Tak na początek/próby połącz 7 z 6.
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Kręci to kostka stacyjki, i kabelki po drodze. Nie kręci to on sam.
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Wg schematu zasilanie idzie ze stacyjki. Sprawdź kostkę stacyjki może styki nie rozłączają. Spotkałem się też z przypadkiem, że w wyniku wyrobienia klucza można było go wyjąć ze stacyjki bez całkowitego powrotu stacyjki do pozycji 0 i wówczas nie rozłącza styków w kostce. Sprawdź też przełącznik wielofunkcyjny.
W ducato po 2006r tak się dzialo jak zalało skrzynkę z bezpiecznikami pod maską a ty na początek sprawdź stacyjkę po prostu odłącz kostkę i zobaczysz efekt
Robiłem skuter dla sąsiada syna Peugeot Vivacity też nie miał iskry i uszkodzona była stacyjka. Nie wiem jak ma Vespa ale w Peugeot'ach jest tak że stacyjka masuje cewke tam gdzie powinien być impuls. Po wyciągnięciu kostki z stacyjki skuter zapala... Spróbuj odłączyć tą kostkę...
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
Nie ma się o czym rozpisywać, proste do zrobienia, wszystko jest w kostkach przy bsi, odcinasz plusa po stacyjce i po temacie.
A może zdradzisz nam jakie radio (marka, model lub zdjęcie naklejki na radiu), oraz rocznik auta, sprawia Ci takie problemy ? Jak dobrze pamiętam, to w samochodach Peugeot i Citroen, po upływie 3 minut od wyłączenia zapłonu, zanikały wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
tak potem można działać dalej samochodzik nie pokaże się z tego co pamiętam jeżeli nie będzie modułu ale...... można to sprawdzić zakodować możesz już sobie wszystko ale niektóre kodowania mogą nie przejść jak nie ma osprzętu. podesłałem ci 20pkt na elektrodzie \ok dzieki znalazlem taki modul jaki maszw swoim opisie z takimi samymi numerami rozumiem...
Witam, partner 1.6 hdi 2012r. Nie dziala dmuchawa na żadnym z biegów. Po przeszukaniu forum, zlokalizowałem zielony przekaźnik przy pedale sprzęgła. Styki nie wypalone. Zwierając styki dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co i czym steruje cewka przekaźnika( kostka stacyjki?,BSI? i czy to masa czy 12v) Pozdrawiam
Z akumulatora /30/ przez bezpiecznik -M F7, na pin pierwszy kostki , a na rozrusznik; z pinu 3 kostki stacyjki , przez skrzynkę bezp. i na automat rozrusznika. Mam schemat , na którym jest rozrysowane 5 pinów na kostce , a nie 6. Istnieje możliwość ,że to jakaś modyfikacja.
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Witam. Ten tak zwany specjalista najprawdopodobniej podłączył przwód na którym powinien znajdować się stały plus z jakimś węzłem plusa akcesoryjnego. Przewody ze stałym plusem oznaczone są na początku literą B np: B12 - stały plus po 12 bezpieczniku. Przewody po stacyjce literą A, a po zapłonie (druga pozycja w stacyjce) literą C. Najprawdopodobnie...
Witam. Mam problem z Peugeot Boxer 2004 rok. Po wyciągnięciu kluczyka, auto dalej chodzi i po dłuższej chwili samo gaśnie. Wymieniłem kompletną stacyjkę wraz z kostką i dalej jest to samo. Może być to przyczyna uszkodzonego przekaźnika, czy jakiegoś zaśniedziałego połączenia?
roziązałem problem ze stacyjka :) podlączyłem czerwony kabelek z zółtym do pradu stałego i chodzi bez stacyjki radio :) tylko glosniki do rozkminienia mi zostały :) ale to juz jutro :)
http://obrazki.elektroda.pl/4410181400_1... Zdjecia modułu przesyłam powyżej, podpiąłem akumulator ale iskry nadal brak,w ogóle brak jakiejkolwiek reakcji. przydał by się pinout tego modułu, i ewentualnie podpięcie na krótko. Dodam również ze ze stacyjki wychodzi 5przewódów, ale z kostki z którą się łączy stacyjka wychodzą tylko 2.
Jak tutaj mają iść kable? W przedstawionej kostce fakro nie ma w ogóle pinu z zasilaniem "po stacyjce", bo w samochodach z magistralą CAN zasilanie to jest podawana na sygnał z CAN. Bez CAN radio w tym przypadku nie będzie działać, bo "ni ma prundu". Należy więc podciągnąć osobny przewód "po stacyjce" (np. z zapalniczki) i umieścić go z pinem w kostce...
Tak mierzyłem na kostce bez modułu oraz na samej cewce,jutro zrobię fotkę.
Zrób zdjęcie modułu zapłonowego i wrzuć nie chodziło mi o wypięcie stacyjki tylko wypięcie 1 przewodu z kostki modułu .
peugeot kostka stacyjki kostka stacyjki focus toyota kostka stacyjki
karta gwarancyjna pralka powiesić kolumna wkładka menuet
lodówka liebherr wysyłanie plików
Schemat kostki drzwi VW Eos - szczegóły i lokalizacja Beretta Mynute Boiler Green 25 B.S.i - Wzrost ciśnienia na manometrze