Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
A może kostka stacyjki ???
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Poruszaj kluczykiem w stacyjce. Częsta usterka, to właśnie kostka stacyjki.
Uszkodzona okazała się kostka stacyjki.
Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
Rozrusznik. Kostka stacyjki.
A może kostka stacyjka...
Uszkodzona kostka stacyjki
Sprawdź kostkę stacyjki
No to wychodzi że kostka stacyjki do wymiany.
zbieg okoliczności, przyczyna była kostka stacyjki.
Zgodnie z pytaniem : jak wiesz jak to ciężko,jak nie wiesz to bardzo cieżko.
Może przypalona kostka stacyjki.
Kostka stacyjki.
Sprawdzilem napięcie ponownie na zasilaniu sterownika wynosi 0,5v,wiec cos gdzies nie styka.Gdzie znajduje sie przekaźnik od dmuchawy ? Bsi d9 tam jest Problem rozwiązany,okazała się winna kostka stacyjki.
Na początek do sprawdzenia kostka stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki .
Spręzyna powrotna jest kostce, tej z przewodami.
Napisz skąd jesteś, może ktoś Ci pomoże. Kluczyk do stacyjki jest ten sam czy naprawa polegała na włożeniu innej stacyjki? Może być też uszkodzona kostka stacyjki.
A może by tak sprawdzić kostkę stacyjki??
...nie mógł zgasić?? Może by tak zacząć od kostki stacyjki.
Poprzednie próby odpalania, na uszkodzonym rozruszniku i poleciały styki w kostce stacyjki.
Ciągle ten komunikat na wyświetlaczu: "tryb oszczędzania energii". I od tego trzeba był zacząć, to jest twój problem. Zajmij się komunikacja z bsi. Na początku kostka stacyjki potem zasilanie.
Może to być kostka, choć warto też się przyjrzeć rozrusznikowi. Sprawdź czy na bendix dochodzi napięcie kiedy przekręcisz stacyjkę, a on nie zapala. Musisz wiedzieć na ile przewodów masz kostkę. Bo kostki były 2 wtyczkowe (4 przewody) i 3 wtyczkowe (6 przewodów). Żeby wymienić kostkę trzeba zdemontować całą stacyjkę, wyciągając ja z kolumny. Wychodzi...
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
A przy wymianie BSI były kodowane kluczyki?
Zazwyczaj kostka pod stacyjką.
sorki zlie przeczytałem,myślę że to kostka pod stacyjką.
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Tak możesz ją przełożyć ze starej stacyjki plastikowy 'walek'koloru czarnego wokoło bembenka stacyjki z kostką na dwa piny koloru brazowego wchodzacom w moduł na kolumnie pod manetke od radia.
Na beben stacyjki od tylu jest wsunieta kostka, zciagnij ja, wez przy pomocy kontrolki sprawdz w ktorej szczelinie kostki jest napiecie. Przy pomocy mostka sprobuj lekko dotknac po kolei do sasiednich.Gdy zapala sie kontrolki na desce zapamietaj miejsce i poszukaj szczeliny gdzie odezwie sie rozrusznik.mostkujac + z kontrolkami drugim mostkiem na krotko...
(zepsuta kostka stacyjki) Tu będzie problem.
sprawdź czy idzie plus z kostki stacyjki na rozrusznik
Tak to może być ten zawór. Wtym momencie jak nie będzie chciał zapalić zmierz napięcie na nim powinno byc takie jak na akumulatorze. Kluczyk ma być w pozycji zapłon. Może też nie łączyć kostka w stacyjce.
Wszystkie duże masy i plusy sprawdź, kostka stacyjki jeszcze wchodzi w grę.
może jest problem z kostką stacyjki??? to typowe objawy dla niej. Czy stacyjka była nowa??? kostka to kwestia kilku złotych.
Sprawdź czy podaje prąd na rozrusznik jak przekrecasz kluczyk. To ten cienki przewód podłączony do automatu rozrusznika. Zwykła kontrolka na 12 V ( żarówka). Jak się zaświeci to rozrusznik do wyjecia. Jak nie zaświeci to szukaj przekaźnik, kostka stacyjki, połączenia przewodów
No to może już kostka stacyjki wyzionęła ducha i trzeba wymienić.
Błąd sterownika analogowego wskazuje na problemy z pętelką- zasilanie, kable, itp. Z tą kontrolką ładowania to dziwna sprawa. Kostka stacyjki oczywiscie sprawdzona.
Masz kilka usterek. Zacznij od sprawdzenia kabli z kostki stacyjki do bsi.
Odpiąłem kostki od stacyjki i tak się paliły kontrolki.
Tak, tylko nie ma kabli i kostki
Myślę że kol. viper555 ma racje; sprawdż stacyjkę możliwe że nie łączy sama stacyjka lub kostki łączące.
Dokładnie telefon mi nadpisuje słowa jak nie zwrócę uwagi to wyskakują takie domysły. Tak jak kolega piszę sprawdź stacyjke plus do stacyjki leci z tej białej 10pinowej kostki i tam wraca po załączeniu zapłonu. Mogę się mylić i leci z 10pinowej czarnej.
Sprawdzić masę na silnik i na karoserię. Sprawdzić zasilanie na kostce stacyjki. Wszystko żarówką minimum H4.
Dziwny objaw może kostka w stacyjce lub zwarcie w instalacji
Z jakim sterownikiem? Bosch czy MM? A przekaźnik jest sterowany przez komputer. Czujnik temperatury sprawdzony? (profilaktycznie). Jeżeli nie zapali się na zapłonie kontrolka silnika, to nie ma możliwości odpalenia. Wtedy trzeba sprawdzać instalację. Może kostka stacyjki już przestaje łączyć?
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Podpinam się pod temat brak świateł z tyłu pozycyjnych na obu lampach rejestracja świeci bezpieczniki ok na kostkach brak zasilania. Gdzie szukać przyczyny na razie podpiąłem na krótko plusem po stacyjce z modułu haka do tego na haku też nie ma pozycyjnych
A kostkę stacyjki sprawdzałeś? Może styki są zaśniedziałe i duży opór.
Co z kostka stacyjki , może po przełączeniu na 50 rozruch/ gubi 15 /zapłon/.?
Sprawdz czy po wyłączeniu kluczyka masz napięcie na zaworze elektromagnetycznym paliwa przy pompie wtryskowej jeśli tak przyczyny szukaj w kostce stacyjki lub zwarcie instalacji zasilającej ten zawór
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Kręci to kostka stacyjki, i kabelki po drodze. Nie kręci to on sam.
W ducato po 2006r tak się dzialo jak zalało skrzynkę z bezpiecznikami pod maską a ty na początek sprawdź stacyjkę po prostu odłącz kostkę i zobaczysz efekt
Zakładam, że podłączając radio wykorzystujesz kostkę, która była z nim w komplecie. Trzeba podłączyć stały plus do żółtego przewodu kostki radia, a plus po stacyjce do przewodu czerwonego.
Nie ma się o czym rozpisywać, proste do zrobienia, wszystko jest w kostkach przy bsi, odcinasz plusa po stacyjce i po temacie.
Witam. Mam problem z Peugeotem 406 2.0 diesel 2000r. Po odpaleniu samochodu nagle zgasł i już nie chce odpalić. Nie działa również nawiew w kabinie. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone, kostka stacyjki też. Komputer nie pokazał błędów.
Witam, Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. Sterownik Siemens. Potrzebuję, żeby ktoś mi na zdrowy rozum pokazał, na której kostce i na którym pinie w sterowniku powinna być masa, a na którym stały plus, a na którym po stacyjce.
Obecnie podłączone są 2,3,4,5,7 i 8 Brak zasilania po stacyjce na pin 6. Tak na początek/próby połącz 7 z 6.
Jaka jest rezystancja impulsatora i cewki zasilającej moduł zapłonowy? Edit: Dopiero doczytałem ze to jakiś składak. Jeździł ten skuter czy to od nowości nakombinowane? Dlaczego stacyjka jest na 2 kable a wiązka ma 5? Jeżeli trafiłem na dobry schemat to bez odpowiedniej stacyjki lub zrobienia zworki w kostce nie odpali.
http://obrazki.elektroda.pl/4410181400_1... Zdjecia modułu przesyłam powyżej, podpiąłem akumulator ale iskry nadal brak,w ogóle brak jakiejkolwiek reakcji. przydał by się pinout tego modułu, i ewentualnie podpięcie na krótko. Dodam również ze ze stacyjki wychodzi 5przewódów, ale z kostki z którą się łączy stacyjka wychodzą tylko 2.
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Z akumulatora /30/ przez bezpiecznik -M F7, na pin pierwszy kostki , a na rozrusznik; z pinu 3 kostki stacyjki , przez skrzynkę bezp. i na automat rozrusznika. Mam schemat , na którym jest rozrysowane 5 pinów na kostce , a nie 6. Istnieje możliwość ,że to jakaś modyfikacja.
A może zdradzisz nam jakie radio (marka, model lub zdjęcie naklejki na radiu), oraz rocznik auta, sprawia Ci takie problemy ? Jak dobrze pamiętam, to w samochodach Peugeot i Citroen, po upływie 3 minut od wyłączenia zapłonu, zanikały wszystkie napięcia w kostce zasilania radia.
W fabrycznej instalacji radiowej Peugeota ZAWSZE JEST + cały czas (pamięć). Dodatkowo jest + , który zanika po kilku min. i - w niektórych instalacjach + tylko po stacyjce.
Wg schematu zasilanie idzie ze stacyjki. Sprawdź kostkę stacyjki może styki nie rozłączają. Spotkałem się też z przypadkiem, że w wyniku wyrobienia klucza można było go wyjąć ze stacyjki bez całkowitego powrotu stacyjki do pozycji 0 i wówczas nie rozłącza styków w kostce. Sprawdź też przełącznik wielofunkcyjny.
Miałem kiedyś podobny problem z berlingiem,objawy podobne jak u ciebie. Po długich bezowocnych próbach okazało się ze jednak kostka stacyjki była winna! Poprostu czasmi rozłamczała przerywała główny kabel plusa dochodzący do kostki co powodowało rozłanczanie zapłonu lub brak prądu na rozrusznik! Może warto spróbować
Witam, partner 1.6 hdi 2012r. Nie dziala dmuchawa na żadnym z biegów. Po przeszukaniu forum, zlokalizowałem zielony przekaźnik przy pedale sprzęgła. Styki nie wypalone. Zwierając styki dmuchawa pracuje na wszystkich biegach. Proszę o pomoc i wyjaśnienie co i czym steruje cewka przekaźnika( kostka stacyjki?,BSI? i czy to masa czy 12v) Pozdrawiam
Witam. Mam problem z Peugeot Boxer 2004 rok. Po wyciągnięciu kluczyka, auto dalej chodzi i po dłuższej chwili samo gaśnie. Wymieniłem kompletną stacyjkę wraz z kostką i dalej jest to samo. Może być to przyczyna uszkodzonego przekaźnika, czy jakiegoś zaśniedziałego połączenia?
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
tak potem można działać dalej samochodzik nie pokaże się z tego co pamiętam jeżeli nie będzie modułu ale...... można to sprawdzić zakodować możesz już sobie wszystko ale niektóre kodowania mogą nie przejść jak nie ma osprzętu. podesłałem ci 20pkt na elektrodzie \ok dzieki znalazlem taki modul jaki maszw swoim opisie z takimi samymi numerami rozumiem...
Zrób zdjęcie modułu zapłonowego i wrzuć nie chodziło mi o wypięcie stacyjki tylko wypięcie 1 przewodu z kostki modułu .
Tak , ale w kluczyku gdzieś musi by kostka immo, bo na stacyjce jest pętla. Tak mi się przynajmniej wydaje Lewandi
Witam. Ten tak zwany specjalista najprawdopodobniej podłączył przwód na którym powinien znajdować się stały plus z jakimś węzłem plusa akcesoryjnego. Przewody ze stałym plusem oznaczone są na początku literą B np: B12 - stały plus po 12 bezpieczniku. Przewody po stacyjce literą A, a po zapłonie (druga pozycja w stacyjce) literą C. Najprawdopodobnie...
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Tak mierzyłem na kostce bez modułu oraz na samej cewce,jutro zrobię fotkę.
Witam, zamierzam podłączyć moduł do świateł jazdy dziennej, potrzebuję schemat kostki świateł: http://obrazki.elektroda.pl/7839364600_1... umieszczonej pod maską obok akumulatora, lub jeśli ma ktoś na ten temat wiedzę to pod który przewód podłączyć +12v po przekręceniu stacyjki. Z modułu zamierzam wykorzystać tylko: - 2 przewody do świateł...
Faktycznie odlaczylem kable od stacyjki i zapalilem auto na krotko. Stacyjka do wymiany (albo raczej kostka stacyjki) Dzieki A pro po resetujacego sie zegara Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ... wiec nie wiem...
Czarna kostka 4-piny immo.Niebieska zawór regul. kąta wtrysku i jego słychać.Jak wstawisz zwykły zawór zamiast immo będzie chodzić.
Witam serdecznie. Zacznij od bezpieczników( tych pod maska również) i kostki stacyjki. Musisz po włączonym zapłonie mieć napięcie na wszystkich przewodach oprócz rzrusznika. Pozdrawiam.
A już myślałem że tylko ta kostka :) Teraz to się szykuje rozbieranie kierownicy bo tam jak widzałem jest chyba zakuta ta stacyjka niema śrub aby rozebrac ?
wiem, ze ten problem rozwiązują elektronicy samochodowi ingerując w komputer. We Wrocławiu taki zabieg kosztuje100-150 zł. Ja doraźnie aby otwierać bagażnik rozłączyłem kostkę tylnej klapy i podałem na kostkę 12 V z tylnej zapalniczki. Ponieważ na zapalniczce plus jest tylko przy przekręconym kluczyku stacyjki otwieram zerem tylko wtedy. Ale jak będę...
Przy wymianie stacyjki zwróciłeś uwagę na kostkę? Może kable są nadpalone albo zaśniedziałe i nie zawsze daje prąd na moduł
Robiłem skuter dla sąsiada syna Peugeot Vivacity też nie miał iskry i uszkodzona była stacyjka. Nie wiem jak ma Vespa ale w Peugeot'ach jest tak że stacyjka masuje cewke tam gdzie powinien być impuls. Po wyciągnięciu kostki z stacyjki skuter zapala... Spróbuj odłączyć tą kostkę...
dziekuje wszystkim znalazłem pomaranczowy wychosdzi ze stacyiki ,nie wiem jak go wczoraj nie zobaczyłem ale miezyłem go kilka razy ,ale widocznie było jusz zbyt puznio w niebieskiej kostce troszke małao pradu gdzies ze 6v nie wiem nawet co to jest
Peugeot 207 1,6hdi rok 2006 nie chce zapalić. Rozrusznik nie kręci podczas przekręcenia kluczyka na starter, natomiast kręci rozrusznik na krótko przez złączenie kabelkiem,jednak auto nie odpala. Nie mogę zczytać błędów z silnika ponieważ interfejs się nie łączy, próbowałem Mega macs oraz chiński Delphi. Natomiast łączy się z innymi podzespołami np...
1. cewka to 1135 na dole 2. bh12 to bezpieczniki 3. napisałem przez co idzie zasilanie do cewki, wysil się trochę i obejrzyj schemat. 4. możesz zastąpić cewkę żarówką. jeden przewód żarówki dać na + aku drugi w miejsce jednego z 2 sygnałów cewki, zakręcić rozrusznikiem i zobaczyć czy mruga. 5. tak stacyjkę można sprawdzić CA00 na schemacie. Dobierasz...
Jest przykręcona na śrubę zrywalną do kolumny tuż za kostką. Do jej wykręcenia trzeba użyć punktaka i młotka, lub szlifierką naciąć ją wzdłuż by dało się odkręcić śrubokrętem płaskim.
Immo jest na pewno. Jest inny silnik- przekładka. Instalacja została stara. Czy zmienić kostkę immo przy stacyjce? Po sprawdzeniu okazało się, że prawdopodobnie uszkodzony jest elektrozawór odcinający paliwo w pompie paliwowej.
Witam, podczas jazdy gasną światła, same potrafią się włączyć wycieraczki, zegary przechodzą procedurę testową (wszystko się zaświeca) i jest tak aż do zdjęcia klem i odczekania chwili. Silnik w tym czasie pracuje normalnie. Przekaźniki, połączenia, bezpieczniki (w kabinie i w komorze silnika) wizualnie (i za pomocą miernika) wyglądają na sprawne, nie...
Sprawdzić to możesz szybciutko, lecz troszeczkę wiedzy na temat choć by kolorów kabli, schemacik instalacji z internetu i choć by miernik elektryczny za 10zł by się przydały... Jak nie ma iskry, to cewka nie ma zasilania. Jeśli nie ma zasilania, to albo nie dostaje prądu albo nie ma masy... Trzeba po prostu szperać i szukać. Zamieść dokładne fotki tego...
nie mam dostępu do kabelka który zrobiłby peugota, posiadam oscyloskop, mierniki itd. - jak będzie to immo to leżę bo auto stoi na wsi i mam kilkadziesiąt km aby ktoś mądry do niego zajrzał - dlatego staram się coś zaradzić. Poskładam wszystko do kupy - sprawdzę czy podczas kręcenia chodzi pompka paliwa i czy idzie coś na modół cewek, czujnik indukcyjny...
Peugeot ma instalację podobną jak Fiat -radio działa bez kluczyka. W Peugeocie po podłączeniu radia (przez kostkę) i kiedy kluczyk NIE jest w stacyjce (mam go w kieszeni) radio gra jak ta lala -wszystko działa poprawnie. :( nie mam pomysłu co jest nie tak. :(
Będzie się świecić wszystko tzn. powinna błysnąć kontrolka oleju, kontrolka immo, powinny działać kierunkowskazy i inne. Sprawdz czy za stacyjką jest prąd a dalej szukaj poluzowanych kostek, sprawdź przewód masowy od aku do ramy i do silnika
Sprawdzić akumulator, może ładowanie padło i rozładował się akumulator. Popatrzeć u siebie jak tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... na trzecim obrazku, taka zgnilizna nie gwarantuje dobrego przewodzenia prądu... Rocznik macie podobny, może stan połączeń też ? Pewnie problem tkwi w połączeniach różnych kabli, kostek, ale gdzie...
Dzięki bardzo Georgesgr - jesteś The Best . za poświęcony czas i pomoc. Chciałem wymieniać czujnik ciśnienia klimatyzacji[b]. Znajomy mechanik sugerował udać się do serwisu klimatyzacji aby wymienić owy czujnik aby nie rozszczelnić klimy wymieniając czujnik samemu. Dzięki Twoim sugestiom i zdrowemu rozsądkowi zacznę od tego co musi zostać wymienione...
jeżeli ci to pomoże,to wszystko masz we wtyczkach wchodzących do bsi,kierunki to beż lub zielony i biały nr.pinów 13 i 14[kolorami się nie sugeruj tylko licz piny] w czarnym złączu wchodzącym do bsi,lampka to w złączu białym[też przy bsi]pin nr.16-sterowanie plusem,musisz użyć inwertera zmieniającego plus na masę bo przekaznik będzie bzyczał przy dogaszaniu...
peugeot kostka stacyjki kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai
elektryczna tylna klapa parametr maszynowy ładowanie zafira
brother zacięcie papieru obudowa transformatora
Schemat instalacji fotowoltaicznej w formacie DWG Sterowanie ramieniem dysku HDD (VCM) za pomocą Arduino