Ja mam takie coś, nie wiem skąd, ale mam. https://obrazki.elektroda.pl/4424292300_...
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Nic strasznego nie powinno się stać.Co do kostki to powinna mieć zatrzaski,chyba że ułamali, żeby ją włożyć inaczej niż być powinna to naprawdę trzeba się namęczyć, więc nie pozostaje nic jak życzyć miłej pracy
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
Tak, wystarczy odpiąć pięciostykową kostkę (1,2,3,5,6). Stacyjkę kup nową.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
W złączu radia nie ma zasilania po kluczyku, żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Witam. Doszedłem do ładu. Znalazłem starą kostkę stacyjki, podłączyłem, i działa. Jutro kupie nową kostkę i po sprawie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Problem rozwiązany. Chciałem sprawdzić żarówką kostkę stacyjki po podłączeniu zarowki pod jeden z przewodów nagle deska się zapalila i samochod można odpalić. Tak naprawdę nie wiem co było przyczyną stawian na zblokowany immobilizer.
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Zdarzyło mi się nie raz spawać z podłączonym aku i nic nie zjarałem. Trzeba być wybitnie uzdolnionym, by coś upalić. Więc zacząłbym bez paniki, może od tego, czy jest iskra i czy wtryski otwierają, i pompa pracuje. Wszystko to można sprawdzić probówką 12 V bez kompa. Bo może tylko bezpiecznik albo kostka stacyjki albo nie podłączyłeś jakiegoś kabla.
Zamień żółty z czerwonym w kostce ISSO , bo teraz masz właśnie pamięc poprzez stacyjkę podłączoną zamiast pod "stały plus" .
Ja nie mam typowej stacyjki z kostką, jest to stacyjka bezpośrednio podłączona bez kostki to klasyk '79, ale spróbuję wymienić całą stacyjkę.
Problem opisany trochę mało szczegółowo. Rozumiem że jak nie ma iskry to silnik kręci bo jakoś stwierdzić to musiałeś. Proponuję podłączyć amperomierz i sprawdzić pobieranie pradu przez rozrusznik. Miałem taki przypadek ze rozrusznik miał zjechane szczotki a właściwie to ich nie miał i pobierał tak duży prąd ze żadne inne słabsze urządzenie nie miało...
Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
z tego co się orientuję tam są przewody od samej stacyjki i kończą się kostką :)
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Wypnij wiązkę z kostki stacyjki i podłącz akumulator jeżeli nic nie zaświeci to napraw stacyjkę.
zobacz czy na kablu sterującym rozrusznikiem czy przy probie zapalania pojawia się 12V, jak nie to kostka stacyjki.
Panie administratorze niech pan nie krzyczy, że nie wnoszę nic do tematu, ale myślę że każda podpowiedz naprowadzi kolegę na rozwiązanie. Kiedyś tato miał radio z takim filtrem pamiętam że dwa kable były + a jeden - dalej szło to do kostki w radiu i dopiero z tej kostki do stacyjki.
Musisz podłączyć pod kostkę 26pin - KL.15 - 12V po stacyjce i DFA_L - gala do tego podłącz pod pin RFLS - 12V po wrzuceniu biegu wstecznego. DFA_L i DFA_R są to sygnały czujników ABS z koła prawego i lewego tak powinno być ale można podłączyć pod lewy sygnał prędkości pojazdu gala i odpowiednio ustawić w radiu.
Skoro dłubane przy stacyjce to może źle spięte przewody albo jakaś kostka rozpięta
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Dokładnie czasami pada tzw płetwa w stacyjce i objaw jest taki sam jak uszkodzona kostka.
Dzięki
Na początek sprawdź czy jest podpięty prawidłowo , tzn. stały plus , plus po stacyjce i masa są prawidłowo podłączone w kostce . Podpinałeś to radio w innym aucie lub inne radio w Twoim aucie?
To może być wiele czynników zaczął bym od sprawdzenia rozrusznika i kabli do niego dochodzących ponieważ to najłatwiej sprawdzić, jeśli to nie to to trzeba sprawdzić stacyjke (kostka stacyjki, wkładka, podłączenia przewodów)
Witam. Multimetr do ręki i kostkę ISO sprawdzamy kostkę czarną gdzie jest +12/ masa i +12V po stacyjce. Jeśli masz antenę wysuwaną elektrycznie musisz poszukać kabelka od niej i wpiąć do kostki.
czerwono żółty 12v po stacyjce (kluczyk w stacyjce), bez miernika to nie robota sprawdzaj tu nic nie uszkodzisz
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Witam wszystkich .Mam skuter chiński 4t zumico guick Po podłączeniu kostki stacyjki nie ma iskry Po podłączeniu akumulatora nie odpala rozrusznik ma 2 kable Często gaśnie po postawieniu Po podpieciu kostki jest iskra W czym problem?
minus to obojętnie gdzie ( do pierwszej lepszej masy w aucie - może być ta od radia) a jesli chodzi o plus to musisz poszukac jakiegos plusa co dziala po wlaczeniu zaplonu - na kostce stacyjki
Zasilania w kostce sa podłączone zarowno to po stacyjce jak i stały + tyle, ze zamianilem je miejscami zeby mi sie nie wylaczalo radio po przekreceniu kluczyka. Jeżeli zamieniłeś stałe zasilanie z tym po zapłonie to nie ma co się dziwić, że nawigacja znika i gubi dane. Spróbuj podłączyć je tak jak było oryginalnie i zobacz jak się będzie wtedy zachowywać....
Podłącz tylko kostkę nie przykręcając stacyjki do kolumny i sprawdź czy przekręcisz kluczyk. Jeśli przekręcisz to problemem jest montaż.
Czerwony jest ok a teraz przekręć stacyjką i zobacz na którym jest napięcie na 1 pozycji i na rozruchu? Jeśli nie ma na żadnym tylko na czerwonym kostka stacyjki do wymiany.
Szukam schematu kabli do kostki stacyjki volvo fm7
Dzieki za pomoc! Pozdrawiam
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
A kolory przewodów nie pasują w kostce??
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Aby mieć pewność weź starą kostkę stacyjki/tą co wymieniłeś/ podłącz do instalacji i spróbuj zapalić śrubokrętem /oczywiście samochód na luzie/ będziesz miał odpowiedź.P
Sprawdziłem żarówką nie świeciła mimo że miernikiem pokazuje 12V. Przewód zasilający moduł idzie do bezpiecznika 40A i od bezpiecznika do stacyjki najprawdopodobniej popsuła się kostka stacyjki. Podłączyłem się pod inny przewód i teraz mam zasilanie na moduł i z modułu jest zasilanie na dmuchawę ale dmuchawa nie działa ponieważ nie ma masy od modułu...
Faktycznie, pomyliłem kostki i podłączyłem stacyjkę do kabli od przednich lamp :) moja wina, dzięki za pomoc.
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Jak to dobrze pamiętam to chyba przewód czarny w czerwonej kostce. Zresztą najszybciej byłoby sprawdzić co zresztą i tak musisz zrobić.
Opis powyżej nie pasował. Podłączyłem do kostki ze stacyjki zasilanie i blokadę.
Potrzebujesz do tego tzw. styku S-kont. W tym roczniku w wiązce radia takiego nie ma, nawet takiego po zapłonie. Jest tylko stały plus, a załączanie sterowane jest szyną CAN. Za to we wiązce kostki stacyjki znajdzie się taki przewód, który można wykorzystać do sterowania włącz/wyłącz. Będzie on miał prawdopodobnie niebieski kolor. Tylko trzeba będzie...
Błąd w instalacji elektrycznej był spowodowany błędnym podłączeniem instalacji to kostek przy stacyjce problem został rozwiązany miernikiem uniwersalnym
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
wygląda tak jakby ktoś przerobił kostkę stacyjki, może celowo, może źle podłączył, może była wypalona i sobie poprzerabiał
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Musisz dołożyć brakujący pin w kostce (ten zaznaczony czerwonym kółkiem) i albo podpiąć go pod stały plus albo pod plus po stacyjce.
Np jak poprzestawiam suwaki od temperatury przy nawiewie to mi rozładowuje aku. A tutaj to ktoś podłączył z pominięciem kostki stacyjki, pewnie ma stałe zasilanie teraz. Popatrz także przy radiu, czy nie połączone przewody stały plus i po stacyjce.
Kostka pod stacyjka, źle podłączone radio, zwarcie w instalacji, uszkodzony wyświetlacz. Inni dołożą więcej mozliwych przyczyn.
Sprawdź gdzie masz zasilanie, w niektórych samochodach było zamienione z ilumination. Odłącz kostkę od radia, weź żarówkę 12V, podłącz masę do budy i przeleć kostkę (A) bez zapłonu i z zapłonem, zapisz wyniki i podaj.
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Sprawdz kostkę stacyjki
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Witam mam problem otóż przyjechałem do domu wstawiłem do garażu na drugi dzień przychodzę przekręcam kluczyk nie zapalają się żadne kontrolki nawet radio się nie włącza brak prądu. Sprawdziłem kostkę od stacyjki jest niby okej podłączona jest ale nie ma prądu akumulator ma dobry prąd. Co może być winą miał ktoś podobny problem?
To nie podłączaj tego pomarańczowego z kostki ISO, dwa żółte podłącz do plusa, który jest przed włączeniem zapłonu, a czerwony do plusa po włączeniu stacyjki
Kupiłem forda fieste '94 z immobilizerem dokładanym fabrycznie (w niemczech) na pilota. Jest to immobilizer firmy bosch a na pilocie jest wytłoczony znak firmowy forda. I teraz pytanie czy mozna podłączyc do tego centralny zamek aby sterowac wszystko jednym pilotem ew czy ktoś miałby schemat podłączenia tego cuda? Z tego co zaglądałem w skrzynke bezp...
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Zamiast instalować gniazdo do zapalniczki nie lepiej użyć cos takiego? https://obrazki.elektroda.pl/8304028100_... Gniazdo zapalniczki musi być podłaczone tak, aby nic nie zaczęło się palić gdy ktoś wpadnie na pomysł pociągnięcia z niego np 180W. Ponadto gniazdo zaplniczki ma to do siebie, że czasami lubi "wypluwać" wtyczki. A to, co...
Z racji wypalonych kostek, podłączyłem przekaźnik 40A dla akcesoriów.
jest w zegarach na pewno ta.... w zegarach to po roku 2003....... jest w skrzynce bezpieczników.... do sprawdzenia krańcówka i ACC w kostce stacyjki
Ważne jest prawidłowe podłączenie stacyjki, a posiadasz stacyjkę od SR50. Czerwono biały ten co masz w stacyjce musi być podłączony do masy, a przewód biało-czarny musi być podłączony do 31c EWR. Jest to sygnał do załączenia zasilania na przednią lampę. Napisz tylko ilu masz przewodową stacyjkę, 5 czy 7 przewodów?
Witam... Przed zmiana kostki stacyjki w takim przypadku ja podłączył bym na krótko przewód z kostki stacyjki (gruby czerwony z czarnym paskiem) i zobaczył wted czy rozrusznik przestaje kręcić podczas rozruchu ... jeśli nie to kostka stacyjki powinna byc dobra na moje rozumowanie sprawy ;p
Zakładam, że podłączając radio wykorzystujesz kostkę, która była z nim w komplecie. Trzeba podłączyć stały plus do żółtego przewodu kostki radia, a plus po stacyjce do przewodu czerwonego.
Prawdopodobnie przewód czerwony to światło białe (dzienne), żółty to światło żółte (kierunkowskaz), Czarny to masa. W kostkach lampy należy znaleźć (za pomocą probówki 12V) multimetru lub żarówki 12V z przewodem) przewód od kierunkowskazu oraz świateł postojowych. Masę podpiąć za pomocą oczka do akumulatora lub elementu metalowego karoserii Żółty przewód...
Czegoś nie rozumie? Po co Ci ten kabelek w kostce iso? Tam wystarczą dwa plusy (stały i po stacyjce) , minus i dimer. Reszta jest nieważna . Odetnij ten kabelek biało niebieski od strony radia (ok. 1cm od kostki iso ) i do niego podłącz kabelek remote idący od wzmacniacza .
Tak jak napisał jurand87sca - sprawdzić\wymienić bezpiecznik. Proszę zamieścić zdjęcie tego połączenia, bo wygląda na to, że przewody żółty i czerwony od strony radia ma Pan wpięte do przewodu żółtego od strony kostki samochodu, który podłączony jest do słaboprądowego obwodu stacyjki. Tak nie wolno. Pomijając gubienie pamięci, można uszkodzić kostkę...
nie ma komunikatu niema błędów po star diag. przewody przecięte w liczniku czerwony w stacyjce biały w kostce kwadratowej małej 4 piny
Generalnie zasilanie na ryglu jest gdy kluczyk jest w pozycji zero nie wciągnięty. Gdy na stole zrobili kluczyk w pozycję jeden po wpięciu. Wszystkiego do auta plus z rygla zniknął i w skrzynce bezpieczników też więc podałem z zewnątrz bez reakcji. Podpowiedzcie coś więcej w tej materii technicznie i czemu stacyjka nie wciąga kluczyka ? Plus masa na...
Witam posiadam Skodę Octavię 2 z silnikiem 2.0 tdi kod BKD 2005r. Auto po dłuższym postoju nie odpala za pierwszym razem tylko za drugim i to na strzała. Niezależnie od tego czy kręcę go sekundę czy 10 sekund to za pierwszym razem nie zapali nawet się nie odezwie a za drugim pali na dotyk. Problem występuje sporadycznie. Co myślicie ? Kostka stacyjki?...
Pod wykładziną bagażnika jest gruby czerwony przewód rozłącz go jeżeli kontrolki swiecą dalej to problem leży w tej przeróbce i kłopot jest przy rozruszniku nejprawdopodobniej źle połączone przewody. Zlikwiduj tą przeróbkę a rozrusznikiem zakręcisz zwierając w czarnej kostce stacyjki przewód brązowy lub czarny z czerwonym. Oczywiście sprawdź podłączenie...
to może kostka stacyjki się skończyła podłącz żaróweczkę jako kontrolkę do zasilania cewki zapłonowej i sprawdź czy prąd nie zanika silnik na gaźniku czy na wtrysku?
Poprawne podłączenie zasilania radia Audi Gamma CC - kostka A / pin: 3 i 7 = +12V stale 4 = +12V ze stacyjki 8 = masa http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... W magnetofonie sprawdzaj (mierz) poczynając od głowicy.
Kolego to zasilanie lepiej zrób przez przekaźnik bo ci w tym podłączeniu kostka stacyjki długo nie wytrzyma!
Jak masz klimatronik, to na jego kostce kabelek czarno-fioletowy ma +12V po przekręceniu stacyjki (gdy świeci licznik). Tak ma większość VW, innego napiecia po stacyjce nie znajdziesz;).
Fabrycznie w kostce opla jest plus stały,potrzebny jest tylko po stacyjce.
Wolty ;) Czarny to masa. Jeden czerwony to stały plus. W radiu pewnie PERM+ albo MEMORY Drugi czerwony to plus po stacyjce. IGNITION Bynajmniej tak to powinno wyglądać.
W kostce po lewej stronie masz podłączyć plus "Ub" tak jak jest napisane. Plus bezpośrednio z akumulatora. Drugi plus podłanczasz po stacyjce do pina opisanego jako "S.kontr". Minus podłanczasz tak jak masz oznaczone w rogu "-" Do srodkowej kostki podłanczasz głośniki.
A ja myślę że to przewód od pętli immo i dla tego nie odpala i masz kontrolkę CODE. Miejsce do podłączenia powinno być przy pierścieniu przy stacyjce.
A nie są odwrotnie kable? Stałe 12V zamienione z zasilaniem z stacyjki i na odwrót?
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
Do kontroli: - połączenia masowe w pojeździe, - podłączenie akumulatora - klem, stan przewodów, - napięcie ładowania, - stan alternatora i jego podłączenie, - kostka stacyjki.
kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai kostka stacyjki civic
winbond 25x40 obrót tokarek skaner mustek bearpaw
zdalny licznik tauron napięcie zdalny licznik tauron napięcie
Jak zmienić język na polski w pralce Ariston RDPD 107617 J? BMW E46 - Zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia przy włączonym ogrzewaniu