Witam. Kostka stacyjki .
Zamieniłem kable czerwony plus z czarnymi hamulcowymi i nic nie świeci. Chyba pomyliłem się, gdy brałem instrukcje z neta.
Przekaźnik rozrusznika bądź kostka stacyjki.
Kostka stacyjki do wymiany.
Problem był w kostce od stacyjki
Okazało się że winna była kostka stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
A ja kostkę stacyjki.
Wiem że stacyjka do wymiany. :-( Masz do wymiany kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
To przekaźnik bądź skrzynka bezpieczników do roboty. Albo kostka stacyjki.
Wymień kostkę stacyjki.
To zacznij od sprwdzenia kostki stacyjki.
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
czy ten sterownik się usypia po jakimś czasie Podepnij miernik i sprawdź po 15-20min.jaki jest pobór. Wyciąg kostkę stacyjki i zobacz czy prąd spadnie. A gdzie ta kostka jest? Zdemontuj osłonę stacyjki i przełączników i zobaczysz kostkę stacyjki.
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
Miernik w dłoń i dokonać pomiarów. Bezpiecznik, przekaźnik, kostka stacyjki.
Śrubka do wykręcenia ale jeszcze powinna być zapadka, która tylko w jednej pozycji da się wcisnąć i wtedy wysuniesz wkładkę.
Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Czy do stacyjki dochodzi stałe +12V (tzw. [30]) ? Żarówka 21W z dwoma kablami. Jeden do masy, drugi do przewodu (czarny z czerwonym paskiem) w złączu stacyjki i przekręć stacyjkę - tak aby rozrusznik pracował. Jeśli żarówka świeci - stacyjka sprawna. Gdy żarówka nie świeci - kostka stacyjki do wymiany. Wtedy testowo...
ak puszczę kluczyki to następuje "strzał" z rury wydechowej Prawdopodobnie kostka stacyjki
Nie pamiętam dokładnie jak jest w Fabii, ale może być winna kostka stacyjki. Musiałbyś sprawdzić przewód od bezpiecznika w stronę stacyjki.
Wg mnie to problem z kostką pod stacyjką
To manetkę też trzeba wymienić czy nie? mój błąd ustalmy już że będę "to" nazywał włącznikiem zespolonym ;) Jeśli chcesz to robić samemu to podeślę schematy i będziesz mógł sam przeanalizować połączenia. Zaczyna się od najprostszych elementów, na początek włącznik potem manetkę a na końcu kostkę stacyjki
Kostkę stacyjki wymieniałem.
Coś nie tak ze stacyjką, pewnie wyrobiona kostka. Na próbę, bez pośpiechu spróbuj przełączać kluczykiem na poszczególne pozycje stacyjki, obserwując kontrolki i reakcję rozrusznika. Pewnie potwierdzą się moje przypuszczenia i kostka stacyjki będzie do wymiany chyba, że uszkodzona będzie też część mechaniczna, to wówczas cała stacyjka.
Jak to 2000 rok, to kostka stacyjki do wymiany.
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Witam zacząłbym w takim wypadku od sprawdzenia kostki pod stacyjką
Witam Ostatnio wsiadam do auta i przekręcam kluczyk, a kontrolki migały i słabo świeciły. Odpaliłem auto i po 2 sek zgasło i tak 3 razy. Podłączyłem pod prostownik akumulator i podładowałem. Auto zapaliło i wszystko było dobrze. Po 2 dniach wsiadam do auta i zero reakcji na kluczyk. Nie ma zapłonu, nie odpala, nic nie działa oprócz światła wewnętrznego....
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Może po prostu kończy się rozrusznik. Zdarza się też że kostka pod stacyjką nie łączy.
Tak jak w temacie, skoda fabia 1.9tdi 2001r, brak klaksonu gdy wyjęty kluczyk. Podczas jazdy klakson jest. Bezpieczniki ok. Gdzie szukać problemu? Kostka pod stacyjką?
W tym modelu sterowanie rozrusznika bezpośrednio z kostki stacyjki. bez przekaźnika , styk 50b. ,
Myślę, że najprościej jest sprawdzić, czy dochodzi napięcie do zacisku sterującego elektrowłącznikiem rozrusznika. Jeżeli tak to szukaj przyczyny w rozruszniku, jeżeli nie to przy uszkodzeniu wałka kontaktowego stacyjki często wysiada również kostka.
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Samochód Skoda Roomster 1.4 benzyna 2012. Mam problem z odblokowaniem kierownicy przy przekręcaniu kluczyka w stacyjce. Muszę szarpać się z kierownicą, żeby ją odblokować. Czy to kostka stacyjki do wymiany? Czy coś innego? Proszę o rady.
Kostka stacyjki i jeżeli ma zabezpieczenie antykradzieżowe do sprawdzenia
Kontrolką i lecisz od kostki stacyjki w stronę rozrusznika.
Wypiełem kostke stacyjki i dalej nie działa. A czy po wypięciu kostki stacyjki radio sie właczy ?
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
stacyjkę wymieniłem razem z "kostką stacyjki", a rozrusznik nie kręci.
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
Witam Skoda Octavia 2 1.6 Nie odpala Nowy akumulator Nowy rozrusznik Pali na krótko po podania napięcia na automat rozrusznika Czy macie schemat bezpieczników i przekaźników pod maską i pod kierownicą. Który przekaźnik odpowiedzialny jest za podanie napięcia na rozrusznik? Gdzie dalej szukać? Chce sprawdzić wszystko po drodze zanim będę szukał problemu...
jakieś pomysły co do reszty problemów raczej kostka stacyjki uszkodzona Sprawdzisz cienki kabelek przy rozruszniku i będzie w 99,9% pewna diagnoza.
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
Kostka pod stacyjką,rozrusznik,instalacja(zasniedzi... zaciski rozrusznika) do przeglądu.
czarno-czerwony - pin 1 -> plus po stacyjce, brązowy - pin 2 -> masa, szaro-żółty - pin 3 -> zegary.
da sie ja regenerowac sa do kupienia wsady i kostka
W napięciu +12V po stacyjce. Może w kostce nie łączy.
Witam, pacjent Skoda Octavia 2fl 1.9TDI ma problem z odpalaniem w gorące dni, kontrolki się pokazują, ale rozrusznik albo wcale nie kręci, albo stuknie parę razy i cisza. Rozrusznik na krótko pali bez problemu, kostka pod stacyjką została wymieniona. Co proponujecie dalej?
Nie wymienia się w ciemno. Jak chcesz sprawdzić kostkę stacyjki to daj na rozruch i pomierz wtedy na zacisku 50 przy rozruszniku czy pojawi się napięcie względem masy, ma być 12 V.
prawdopodobnie uszkodził się geteway, jest nad nogami kierowcy. i proponuje sprawdzić jeszcze wtyczki na bortzie Dodano po 1 A kostkę w stacyjce próbowałeś wykluczyć? kolega wyraźnie napisał "Stacyjka CAN"
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
Hej mam pytanie, otóż chodzi o to że ciężko odpala moja Felicja..Po przekręceniu silnika wyskakuje czerwony wykrzyknik ale przy trzymaniu na zapłonie na II i lekkim poruszeniu kluczyka odpala..Czy to może być kostka pod stacyjką? Czy rozrusznik? Czasami słyszalne jest coś podobnego do strzelania spod maski. Proszę o pomoc.
Dobra, dzisiaj powinien mi przyjść rozrusznik. Od razu wymienię też kostkę stacyjki. Dam znać po wymianie.
Passat B5 to nie to samo co skoda citigo, ale przypadek był taki, że padła kostka stacyjki i objawy były identyczne. Wiem z autopsji.
No i sprawa rozwiązana. Wystarczył solidny reset i Fela śmiga jak nowa.
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Sprawdź na kostce od stacyjki, czy na 15-ce masz prąd. Może to stacyjka...
Odłącxz sobie wtyczkę od stacyjki to bedziesz miał 100% pewności że to kostka.
Witam serdecznie. Pacjentem jest Skoda Fabia 2 z 2009 r. 1.2 12v, a problem jest prosty, lecz dla mnie za trudny... wszystko działa do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, radio cały czas gra... światła wewnątrz nie zapalają się i nie otwiera centralnego... pierwsza myśl to kostka stacyjki, no to wymieniona na Febi i lipa. Jakieś pomysły, sugestie?...
Nie przy uruchomieniu rozrusznika, napięcie na 16 pojawia się wyłącznie jak się przekręci kluczyk na pierwszą pozycję, przynajmniej w mojej tak jest. Może po prostu kostka stacyjki nie działa tak jak powinna.
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być.
Ale wymieniłeś stacyjkę, czyli bębenek z kluczem, czy kostkę stacyjki? Jeśli kostkę, to zdemontują tą, rozbierz ją, sprawdź jak wygląda styk rozrusznika. Jak jest upalony delikatnie, to wyczyść, jak mocno, to kostka do wymiany i dołóż przekaźnik do rozrusznika.
Miałem na myśli tą kostkę/wsówkę wpinaną do rozrusznika, tam po przekręceniu stacyjki nie ma napięcia.
Jakie bledy? moze byc 109, moze byc kostka pod stacyjka, moze byc czujnik walu. Diagnostyka to podstawa.
Witam wszystkich Posiadam Skodę Oktavie II ,1.9 TDI, 110km , 1Z5 2005 rok autko na medal a tu bam wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk a tu żadna kontrolka się nie zapaliła oraz brak 4 sygnałów dźwiękowych auto odpala ale po chwili gaśnie pompe paliwa słychać działa ,światła , wentylacja, radio też wcześniej nie było żadnych problemów cała przygoda...
Fabrycznie tam po drodze kostka stacyjki - rozrusznik nic nie ma . Chyba że rozrusznik odcina dokładany alarm . Poradę w takim przypadku miałeś wyżej Auto ma też zamontowany auto-alarm Co do tej pory odcinał alarm ? Znajdź centralkę i przywróć rozcięte obwody "odcięcia" do stanu fabrycznego.
Zasilanie to te przewody czarne z niebieskim paskiem. Jak mowilem musisz ustalić dlaczego nie ma na jednym z nich napięcia po stacyjce. Niebieska kostka to zmieniarka lub jej emulator.
no to tak, moje pojecie jest marne. przed pyknięciem nie wyje, jedyny dźwięk to jest to pykniecie. ogólnie "niby" ładowałem akumulator, ale amperomierz na prostowniku nic nie pokazywał. Jak podłączyłem miernik do akumulatora to pokazał 12.12 V. Z tego co wiem nie ma immobilizera. Jak zadzwoniłem do sklepu zapytać się o ceny rozrusznika to zasugerowano...
Właśnie ,jak obroty widzi błędów brak to co? Kostka stacyjki może? Albo wiązka zgniła, brak gdzieś połączenia .Ale zanim wymienisz pół auta trzeba zrobić odpowiednie pomiary.
W tym modelu skody warto sprawdzić kostkę stacyjki i brązow przewód masowy łączący sterownik z masą, czy po ściągnięci z rozdzielacza kabla od cewki jest iskra ?.
Podczas sprawdzania nie włożyłeś jakiegoś przekaźnika w pole obok ? Bo jeśli było dobrze , to tylko taka podmianka może to powodować , zwarcia są raczej do masy , chyba że masz pecha i przetarła się wiązka i do masy zetknął przewód sterujący cewką przekaźnika . Pół roku temu z takimi objawami wymieniłem tylko kostkę elektryczną stacyjki , gościu nie...
Kostka stacyjki. Czy coś jeszcze nie działa? Szyby dmuchawa?
Kontrolka wspomagania mogła też zaświecić się z braku ładowania. Zacznij od stacyjki. Jak rozbierzesz kostkę to będzie wszystko widać gołym okiem.
Szkoda, że w kostce nie ma wyprowadzenia "Terminal 15" czyli +12 po zapłonie W fabrycznej instalacji odcinanie zasilania po stacyjce nie jest potrzebne, ponieważ takie wyłączanie/usypianie radia idzie przez CAN. W chińczykach dostosowanych do konkretnego modelu auta taż jest tak to robione.
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Jutro sprawdzę stacyjkę odpinając kostkę, natomiast bardzo mnie zastanawia to zachowanie przy wrzuceniu wstecznego...
Kostka stacyjki? Skoro zapłon się włącza i rozrusznik kręci to napewno nie kostka. Trzeba szukać czego brakuje, ale jak mówisz że to sporadycznie to będzie ciężko.
Kostka stacyjki, bezpieczniki na akumulatorze - to dwie mozliwe opcje Trzecia to dolozony alarm albo inny system zabezpieczenia samochodu przed kradzieza, i on tez moze byc problemem.
A co zrobiłeś sam? Maskę otworzyłeś? Zmierzyłeś napięcie, sprawdziłeś ładowanie? Stan klem, cokołów, przewodów? Kostkę stacyjki? Czy tylko napisałeś temat i liczysz na cud?
Skoda Octavia 2FL 2012 r., nie działa zamykanie auta z pilotów. Z kluczyka zamyka się normalnie i otwiera, wymieniłem już kostkę pod stacyjką, problem dalej jest, VCDS nie pokazuje błędów. AI: Czy sprawdzałeś stan baterii w pilocie? Może być konieczna jej wymiana. Nowe baterie AI: Czy pilot był ponownie programowany lub sprawdzany pod kątem transmisji...
Sprawdź bezpieczniki i zasilania na kostce . Stałe +12V i po stacyjce +12V Ma być zgodne z rospiską do radia .
Możliwe że masz uszkodzony styk w kostce stacyjki który podaje zasilanie na elektromagnes rozrusznika bądź uszkodzony elektromagnes rozrusznika - jeżeli rozrusznik nie wyrzuca i nie kręci. Podaj plusa na cienki przewód przy rozruszniku a wtedy wyrzucie elektromagnes i zacznie kręcić rozrusznik - uwaga żebyś sam się nie przejechał. Jeżeli stacyjka nie...
a sprawa okazała się banalna - kostka w stacyjce - koszt niewiele ponad 30zł. może w przyszłości komuś ta informacja pomoże . pozdrawiam pomocnych i dzięki ;)
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Tak jak w golfie 3 kostka stacyjki najczęściej, a wymienia się ją tak że starą wyrywasz śrubokrętem na siłe lusterkiem patrzysz czy wydłubało się wszystko, z nowej kostki urywasz takie plastikowe oczko na śrubkę i wsadzasz nową kostkę, i po problemie, w innym razie jak chcesz zrobić to fachowo to kolumna do wyjęcia.
Skoro na benzynie jest tak samo to na chwile obecną nie masz czego szukać w instalacji lpg. Co do stacyjki to może kostka lub główny przekaźnik jest kilka opcji. Przepustnica też może być winna co do obrotów.
nie jestem mechanikiem więc sprawdziłem ,że w szarej kostce pin A8 ma cały czas zasilanie , przy włączonej stacyjce jak i przy wyjętym kluczyku 12V
A wiadomo na którym pinie sprawdzać? Czy jeśli byłaby uszkodzona kostka stacyjki objawy byłyby podobne? Chciałbym dodać że podświetlenie wyłącznika i licznika działa na włączenie świateł. Kontrolki na desce również świeca się prawidłowo
Miałem podobny problem - świeciła się słabo któraś z kontrolek po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Niedługo potem spaliła się stacyjka tak, że spaliła rozrusznik. Kluczyk został uwięziony w tej stacyjce. Przełożyłem przewody do drugiej "kostki elektrycznej" i odpalam tą drugą. Pierwsza odblokowuje immobilizer (kluczyk na stałe:) Skoda Felicia 1.3...
To na pewno musi być wina kabli, ponieważ w samochodach VW jest zamieniony w kostce ISO plus po stacyjce (+ACC) ze stałym plusem (MEMORY +12V) . Przy kostce w radiu wystarczy zamienić ze sobą te dwa kable i powinno być ok!
Właśnie o to chodzi ze nic oprócz tej kostki. Silnik wyjołem bez odłączania instalacji, licznik oraz stacyjkę wymieniłem, robiłem wcześniej taką przekładkę tylko wczesniej to był przedlift,
Moze byc kostka stacyjki , moze byc elektromagnes przy rozruszniku i moze byc cos z zoltym kabelkiem do tegoz eletkromagnesu lub konektorem wystajacym z niego.
Chodzi o to ze ja w starym kluczyku zgubilem ta cegielke od imo dodam ze jak kupilem kluczyk to dostalem jeszcze sterownik i te 2 kostki jeszcze czy z tym auto nie powinno odpalic?
Przecież na 1-ym zdjęciu w #7 nie ma nic więcej tylko ta dioda o symbolu "ED/18". Przede wszystkim opisuj piny zgodnie ze standardem ISO, a nie według własnego uważania bo trudno odgadnąć co i jak Ty odczytujesz. Na zdjęciach 1 i 2 w #1 wyraźnie widać, że w (czarnej) kostce zasilania obsadzone są (czarno-niebieskimi przewodami) piny 5 i 7. Na obu tych...
skoda kostka stacyjki skoda felicja kostka stacyjki skoda fabia kostka stacyjki
głośnik bluetooth trzeszczy uszkodzona skrzynka elektryczna pług odśnieżanie
Termostat Honeywell T40 - przyczyny awarii Impedancja wieży stereo DENON UDRA-F07 i UCD-F07