Sprawdź bezpiecznik rozrusznika. Powinien być na klenie + akumulatora
http://www.skoda.yoyo.pl/porady/stacyjka... Na pewno to wiesz a jak się wie to proste.P
w każdym VW.
Więc tak winy będzie sterownik który dostał trochę wody czy raczej kostka stacyjki? Tak że już stacyjkę też możesz wykluczyć. Sprawdź wszystkie styki przy rozruszniku, w szczególności te plusowe, dobrze je przeczyść.
Bywają: http://sklep.salko.pl/produkt,71715,666,... http://egaraz.com/offer,list1,8430,17750...
Zewrzyj pierwszy lewy dolny i drogi gorny zobacz czy zapala sie kontrolki tylko wez auto na luz w razie czego
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
http://www.warsawtrabigarage.cba.pl/inde... 30-stałe 15-po zapłonie 50-rozrusznik
Kostkę, czy wkładkę? Kostka, to bardzo prosta sprawa, wystarczy zdemontować plastik od dołu i wszystko zobaczysz. Naturalnie trzeba też wypiąć wtyczkę- jest nieco głębiej pod kokpitem. Co do wymiany wkładki, to szukaj filmu na Google, ja miałem zablokowaną w e 36 i mimo naoglądania się filmów, narobienia przyrządzików i tak wylądowałem w firmie kluczyk,...
Przekręć kluczyk, zapadka się schowa i stacyjka jest twoja:)
trzeba wyjac licznik ,srobki sa od gory
Brązowa pewnie jest to wkładka stacyjki która powinna być zamontowana do stacyjki. (jest tylko kostka bez kabli?), Druga biała zapewne z kablami powinna być zamontowana do brązowej. Jak coś to daj foto.
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Masz rację kolego po włoczeniu stacyjki muszą ci sie pokazać prądy nie ma innej opcji.Mozesz sprubować na krótko połączyć w kostce.Miłej zabawy
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Na siłę nie da rady, bo wepchnie cały drążek. Nałóż redukcję przytrzymując przy pedałach kolumnę- drążek i dokręć ją nakrętką, aż złapie stożek. Potem odkręć nakrętkę, załóż kierownicę i dokręć nakrętkę. Wtedy gwintu Ci starczy.
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Albo z używki albo z ori volvo.
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_... https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_...
Jak spojrzysz do tego złącza to masz tam cyferki. Jeśli nie to od strony anteny górny rząd 1-wolne 2-kontrolka code we wskaźnikach (białożółty) 3-zasilanie stałe +12V (30)(czerwonoszary) od strony anteny dolny rząd 4-masa diagnostyczna na pin 16 sterownika wtrysku (czarny) 5-(nie wiem ale jest kolor zielony) - przy opisie nie ma połączenia 6-linia code...
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
Witam Musiałbyś dokładniej określić model, silnik 2500 był nie tylko w jednym Mercedesie w tym czasie, a "T" wcale u Mercedesa nie oznacza turbo, stąd wynikają różnice kolorów kabli na schematach. Podaję dla W 124: 30> czerwony 30>czerwony (drugi raz) 51>fioletowy P>zielono-biały 15R>różowo-żółty 15>różowo-czerwony 15X>różowo-zielony
Ktoś coś grzebał przed Tobą, bo nigdzie tam nie ma takich wtyczek. Mogło być coś dokładane, alarmy, instalacja LPG itp. Wszystko działa czy jest z czymś problem?
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Problem z zasilaniem lub masą.Posprawdzac podstawowe polaczenia i wykluczyc usterke akumulatora,to ze on jest NOWY i ma ROK to wcale niejest on nowy i niemozna byc pewny ze jest dobry bo sprawa z akumulatorami jest dzis powszechnie znana z awaryjnosci. Najszybciej bedzie jak podjedziesz drugim autem i zapniesz konkretne szelki,wtedy wykluczysz usterke...
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Z opisu usterki wynika, iż masz problem ze stacyjką tj. zarówno z wkładką (wypada kluczyk) jak i z tzw. kostką (brak działania kontrolek i włączenia zapłonu). Elementy te są wymienne, ale jeśli masz kodowany kluczyk, to sam chyba nic nie zrobisz.
Złamany metalowy łącznik kostki stacyjki.
wiesz, obawiam się,że nie pomogę, poszły wskazówki, masz powielone nawet posty, możliwe,że to alarm, radzę jednak zaprosić fachowca, poradzi sobie w 5 minut.
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Luty w liczniku lub kostka stacyjki
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Kostka stacyjki do wymiany.
Wymień kostkę stacyjki, droga nie jest, robota łatwa. Albo, dalej się zastanawiaj.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Kostki sprawdzone ale stacyjka może być zła albo przekaźniki Kostka stacyjki ma w tej cytrynie tyle do gadania co nic. Rozrusznikiem steruje bsm, prawdopodobnie utopiony
Coś jeszcze nie działa? Kostka stacyjki.
Przymierzam się do zakupu nowego zamiennika kostki stacyjki Wymień wreszcie tą kostkę stacyjki a później dopiero eliminuj kolejne możliwe usterki.
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
Kostka stacyjki, standart w tycg wozach.
Czy to wina stacyjki? Kostki w stacyjce? Powymieniałeś dużo elementów w tym samochodzie - zainwestuj jeszcze 70zł w oryginalną kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
Sprawdź dokładnie może masz kostkę stacyjki uszkodzoną
Sama kostka, stacyjka zostaje stara ale trzeba kierownice ściągnąć by odkręcić jedną śrubkę która trzyma kostkę. Bez problemu znajdziesz w Google fotostory na temat wymiany kostki stacyjki.
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Odłącz mechanicznie kostkę od stacyjki (jedna śrubka) i sprawa sie wyjaśni. Jeżeli nic się nie poprawi to wyjmij wtyczkę z przewodami z kostki stacyjki i jak wróci do normy to wiadomo że kostka stacyjki do wymiany.
Skoro z popychu odpala, to wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki stacyjki bądź słaby akumulator, obstawiam ze kostka stacyjki do wymiany.
Tak, ma wielki wpływ, tak trudno odczepić kable od zamontowanej kostki, podpiąc do tej wyjętej, przekręcić i popatrzeć czy będzie tak samo, czy coś się zmieni?
On chce wymienić kostkę - a nie wkładkę. Poszukaj w moich postach - podawałem linki do polskich for Mercedesa. Znajdziesz tam wiele informacji na ten temat.
Może kostka stacyjki się psuje i mimo że kluczyka nie ma to czasem zasilanie zostaję. A te cykanie to właśnie może być główne zasilanie po stacyjce.
Kostka stacyjki do wymiany.
Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
Kostka stacyjki typowe uszkodzenie.
Kostka stacyjki do wymiany lub przewód między kostką a stacyjką.
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Sterowanie leci bezpośrednio z kostki stacyjki do automatu rozrusznika.
Ja bym jeszcze sprawdził przewody i kostkę stacyjki lubią pękać luty przez wyłamywanie kierownicy do przodu. Sama kostka stacyjki też może być przyczyną ale najpierw trzeba wychwycić moment i spróbować pomierzyć gdzie to napięcie faktycznie jest a gdzie go nie ma.
Kostka stacyjki.
Czujnik wału,przekaźnik silnika,kostka stacyjki. Takie podejrzenia.
Kostka stacyjki najbardziej tutaj pasuje.
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Należy wymienić kostkę stacyjki.
Witaj. Przede wszystkim podpięcie komputera to podstawa - sprawdź, czy nie ma żadnych błędów. Przyczyn może być wiele. Od zimnych lutów po słabe połączenia elektryczne czy głupią kostkę stacyjki.
Możliwe że kostka stacyjki jest już wyrobiona i wyłącza pompę.Spróbuj na krótko załączyć zapłon na kostce stacyjki i odpalić autko czy będzie działać,jeśli tak to kostka do wymiany.
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
Pewnie kostka stacyjki.
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Być może kostka stacyjki. Czasem lubi padać też moduł odpowiedzialny za usypianie systemów po wyłączeniu kluczyka. Najlepiej podpis. Komputer jeśli usterka często występuje i sprawdzić co wówczas dzieje się w samochodzie.
Uwalona na pewno kostka stacyjki
kostka stacyjki najprawdopodobniej do wymiany
Może to być problem z kostką stacyjki Nie w tym samochodzie. Sprawdź napięcie ładowania akumulatora i czy po odpaleniu można połączyć się komputerem diagnostycznym z 17 instruments
pewnie umarł rozrusznik, albo kostka stacyjki, trzeba zaciągnąć ręczny (lub podłożyć cegły pod koła jak ręczny nie trzyma) wrzucić luz w aucie, podpiąć dodatkowy kabelek do tego cienkiego kabelka w rozruszniku i drugi jego koniec przytknąć do plusa akumulatora, jeśli będzie też tylko pykać to rozrusznik do wymiany, jeśli będzie normalnie kręcić silnikiem...
Kostka stacyjki.
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Witam. Kostka stacyjki .
Pewnie winna jest kostka stacyjki
Kostka stacyjki - typowa usterka w grupie VW
Uszkodzona kostka stacyjki.
Kontrolki świecą po włączeniu zapłonu? Przygasają przy próbie rozruchu? Akumulator naładowany? Na jakiej podstawie wymieniono kostkę stacyjki? Wybacz, ale nie da się pomóc, gdy wszystko jest tajemnicą. Albo opiszesz konkretnie problem, albo nie ma to żadnego sensu.
brak swiatel, nawiewu, wycieraczek Kostka stacyjki albo uszkodzony przekaźnik linii 75x
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Kostka stacyjki do wymiany, nie trzyma w pozycji ACC.
Kostka stacyjki do sprawdzenia.
kostka stacyjki
Kostka stacyjki jest sprawna?
Żadne immo, FIAT CODE, czy inne alarmy nie powodują przysiadania napięcia w kostce stacyjki. Ewidentnie jest walnięty przewód, albo jakieś połączenie.
Wymień kostkę stacyjki masz w nim zwarcie albo uszkodzone styki...
Kostka stacyjki.
Immo nie odcina kontrolek, alarm oryginał czy dokładany ? Prędzej ostawiam uszkodzoną kostkę stacyjki.
kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai kostka stacyjki civic
pomiar iskra urządzenie wodomierz magnes podświetlenie łącznika
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Migające lampki w ekspresie KRUPS - przyczyny i rozwiązania Lokalizacja EEPROM w liczniku Volkswagen Up!