Ale mącicie.Sprawa jest prosta plus po zapłonie na jednym pinie a sterowanie masą na drugim.Analogicznie każdy wtrysk. Sprawdzić żarówką od postojówek. Jak nie ogarnia to auto do mechaniora. No i tak wlasnie sprawdzałem na samym początku i kostka pierwszego wtryskiwacza na drugim pinie ma masę cały czas.. Dodano po 1 Teraz zrób test z diodą lub zamiast...
Aprilia Atlantic 500 skuter zgasl mi w czasie jazdy . Po zakreceniu rozrusznikiem na chwile odpalił ale nie chciał wejść na obroty i zgasł . Po rozkręceniu widzę iskra jest choć może słaba bo czerwona , paliwo ze wtryskiwacza tez dochodzi . Moim zdaniem trochę wolno kręci rozrusznik ale to nie ma raczej związku ze zgasnięciem podczas jazdy . Po zdjeciu...
Witam, ta kostka elektryczna z wtryskiwacza pewnie idzie do komputera. Odpowiada to za dawkowanie mieszanki paliwa? Ja mam Mercedesa 190 2.0 benzynę i w tym miejscu mam podłączony gaz i chcę wywalić gaz i jak mogę to ogarnąć? Proszę o pomoc Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/9714271400_...
Ta druga większa kostka w sterowniku odpowiada za podzespoły w środku auta, tak rozumiem. Czy mogę podłączyć aku i wtedy zobaczyć, czy problem dalej występuje? Na zdjęciach załączam schematy bezpieczników oraz układu BCM (Body Control Module). Jest tam przekaźnik typu solenoid K50A, który steruje poniekąd światłami stop. Czy może być winowajcą ze względu...
Witam, Proszę o link lub zdjęcie jak wygląda ta kostka i gdzie można ją kupić. Chodzi dokładnie o kostkę wiązki którą przyłącza się do wtryskiwacza ze zdjęcia jak poniżej. 870568
Masz błąd obwodu wtryskiwacza IV cylindra, na tym się skup w pierwszej kolejności
Witam Problem z 3 wtryskiwaczem, zamaiana wtrysków miejscami(1<>3 , 2<>3, 4<>3) nie pomaga, nie chodzi tylko na 3-cim. Sprężanie sprawdzane 3 razy, wzorowe, Zrzucona pokrywa głowicy -> dźwigienki całe, Kostka 3 wtrysku wymieniona - poprzednią zmasakrował niby-mechanik. Komputer nie rejstruje błędów, dioda miga po podłaczeniu pod...
Układ paliwowy sprawdziłem. wężyk za filtrem odkręciłem dosc mocno i leje pelnym strumieniem (pompa wlaczona na krotko w złączu diagnostycznym). Po przykręceniu węża odpowietrzyłem poprzez podlaczenie pompy na ok 10sek) Podlaczyłem miernik uniwersalny do kostki wtryskiwacza i podczas krecenia pojawia się napięcię rzędu 0,3v i skacze czyli zapewne masa...
Grzebiesz w kablach nie wiadomo po co. Wyciągnij ten wadliwy wtryskiwacz od razu i oddaj go do sprawdzenia - pewnie standardowo przebity stos. Tą diagnostykę telefonem, to też sobie możesz wiesz - nie ma możliwości podejrzenia czegokolwiek. Sam tego wtryskiwacza chyba nie wyjmę, bo nie mam odpowiedniego sprzętu , a nie chcę uszkodzić głowicy , Auto...
Z tego co napisałeś jednak zobaczyłbym czy masz emulator wtryskiwacza, przekaźnik jakiś który rozłącza wtryskiwacz przy pracy na gazie. Pomierz jeszcze przejścia przewodów . Zielonoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 87 gniazda czerwonego przekaźnika nad sterownikiem a różowoczarny od kostki wtryskiwacza do pinu 18 w złączu sterownika wtrysku. Jest...
Przebieg naprawy: - w samochodzie wymieniono świece oraz sprawdzono z inna cewką - nie przyniosło rezultatu (cewkę oddałem, nowe świece zostały) - sprawdzono i wyczyszczono przepustnicę - brak poprawy pracy silnika, błędy wystepowały nadal - kupiłem sondę lambda (przed katalizatorem) i niestety nie pasowała kostka znalazłem jednak przecięcie cienkiego...
schematu nie mam ale moge ci powiedziec kolorystyke przewodów -szary - sygnał obrotów { impuls } -brązowy-+12v po kluczyku - żółty - sygnał sondy lambda - biało fioletowy- sygnał TPS -czarne przewody - masa -czerwone przewody - +baterii cienka kostka to wtyk zaworu gazu [zielony z czarnym paskiem i zielony żółty z niebieskim to sensor temperatury reduktora...
Generalnie nie ma możliwości aby odłączenie akumulatora powodowało problemy z komputerem gazu, a jeżeli nawet to masz instalację na gwarancji i udasz się po prostu do montera. Nikt nie może ci wmawiać, że nie możesz odłączać akumulatora bo masz instalację gazową. A zanim ponownie podłączysz akumulator sprawdź czy nie spadła jakaś kostka z wtryskiwacza...
Dostępne w serwisie w kompletach z pinami, lub cała wiązka wtryskiwaczy. Ja kupuję kostki do VW i inne od nich:xxxxxxxxxxxxxxxxx
Czym sprawdzasz będy ,bo nigdy nie widziałam takich parametrów? Sprawdź instalację , może kostka na wtrysku nie kontaktuję?
Zaworow juz nie slychac, kostka od jednego wtryskiwacza nie łączyła do konca i chodził wtryskiwacz ale nie tak jak powinien, dlatego bylo słychac strasznie zawory, bardzo kopcil na czarno. Kwestia zaworów juz wyjasniona, jeszcze został problem z dymieniem, juz nie kopci az tak bardzo ale kopci... Dodano po 1 na kompie pokazuje zawór EGR, tylko teraz...
Wypnij kostki od wtryskiwaczy to się dowiesz czy wtryskiwacze nie trzymają czy emulator nie odcina im sterowania...
rocznik 93, aparat sie obraca pasek napewno nie zerwany, kostka spradzona i dziala. dobrze podpinam te piny na 100 %. w innych autach dziala bez problemu ten sposob Dodano po 1 i kod silnika C14NZ
po pierwsze czy w polonezie jest instalacja gazowa? Jeżeli nie ma to prawdopodobnie to jest usterka wtryskiwacza druga możliwość to ktoś grzebał w skrzynce bezpieczników i spadł lub nie łączy przewód zasilania pompki (może spalony bezpiecznik :-) trzecia możliwość uszkodzona kostka łącząca pompkę z instalacją
Jakby było wiadomo na który cylinder nie pali to by było łatwiej. 206 miał taką wadę, że przez spryskiwacz szyby umieszczony w masce, dostawała się woda i zalewala kostkę wtryskiwacza. Nie pamiętam, ale chyba nr 1. Powodowało to wypadanie zapłonu i pokazywało błędy związane z wtryskami
Jak masz wtrysk mono to nastawnik jest przed korpusem wtrysku,,,taka czarna ,plastikowa obudowa a z boku kostka z czterema albo szescoma przewodami. Sprawdz tez podkładke termiczną pod korpusem wtrysku...zapal silnik,,,zostaw na wolnych obrotach ,,podejdz do silnika i sprubuj przechylic na boki korpus wtrysiwacza,,,jesli usłyszysz syk powietrza to ta...
No właśnie wczoraj tak zrobiłem, że masa probówki do jednego pinu w kostce wtryskiwacza, a plus do drugiego. Włączyłem zapłon, a lampka w probówce nie zapaliła się. Jak podłączyłem na odwrót, to to samo i tak we wszystkich czterech kostkach. Chyba że na zapłonie plus na wtryskiwacze ma mniej niż 12 volt? Na odpalonym silniku lampka w probówce szybko...
Witam odpowiedzią na mój problem jest zawór zwrotny na przewodzie przelewowym po wymianie błąd p0200 znikł i samochód zaczął normalnie działać. Zawór jest przykręcony do góry po lewej stronie. Dzięki za porady. Pozdrawiam.
Istnieje jakiś opis pinów z kostek ECU? Pomierzyłbym, czy jest przejście z kostki ECU do kostek wtryskiwaczy. Da się przelutować kalkulator z kompa Magneti do kompa Magneti? Trzeba coś programować? Mam podstawową wersję diagnostyki do osobistego użytku.
Rozgięty pin w kostce wtryskiwacza.
Od ciepła nie, w silniku jest mu też ciepło. Poza tym błąd dotyczy przerwy w obwodzie więc sprawdź kostkę, piny we wtryskiwaczu itp
Masz instalację gazową czyli pewnie masz przejściówki na kostkach wtryskiwaczy dlatego kolory kabli nie zgadzają się. Masa też nie jest wspólna tylko plus. Sprawdź co jest na oryginalnych kostkach wtryskiwaczy. Może instalacja gazowa blokuje sygnał na wtryski albo w samych kablach tych przejściówek jest problem. Zwykły miernik wystarczy i żarówka kontrolna...
Witam. A czy na gazie autko odpala bez problemu? Proponuje sprawdzić przewody (zwłaszcza przy kostkach) pomiędzy centralką gazu wtryskiwaczami oraz fabrycznymi kostkami wtryskiwaczy. Często zdarza się że pękają przewody przy kostkach emulatora wtryskiwaczy.
Posprawdzać czystość wtryskiwaczy, posprawdzać kostki wtryskiwaczy.
Witam mam taki problem w renault scenic 2 1.9 dCi że nie wiem który to jest wtrysk sterujący gdyż z kazdego wychodzi kostka
UKP może realizować niezależnie pomiar zużycia paliwa dla gazu i benzyny. W instrukcji masz wyjaśnione, że są dwie różne metody pomiaru (co kto woli). 1)na podstawie sygnału z wtryskiwacza benzynowego z odpowiednim przelicznikiem gdy auto pracuje na gazie. Sygnału nie można pobrać bezpośrednio z kostki wtryskiwacza (jest odcinany przez instalacje gazową...
Każdy wtryskiwacz ma kostkę w której są dwa przewody. Jeden przewód to + ( zasilanie które trzeba uciąć) , a drugi to - sterowanie.
no to upewnij się czy na pinach napewno jest kontakt, może poruszć kostką na jałowym, jakie tam są wtryskiwacze?
Masz na mysli odlaczanie po kolei kostek od wtryskiwaczy?
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Już to zrobiłem, wtyczka jest na kolektorze, wtryski po 1 ohm, brak zwarcia do masy. O dziwo po wypięciu czujnika ciśnienia paliwa (na listwie) auto odpaliło tak samo jak po wypięciu czujnika położenia wałka rozrządu. Po odłączeniu kostki wtryskiwaczy i podaniu Plaka przed przepływomierzem ,silnik się uruchomił ale tak falowały obroty że trudno mi powiedzieć...
Całość problemów (poszarpywanie podczas przyspieszania na rozgrzanym silniku) powodował wtrysk benzynowy. W dziwny sposób uszkodzony bo gdy silnik nie rozgrzany (pierwsze klika km) wszystko działało elegancko, po rozgrzaniu wtrysk tracił rezystancję i cewka wtrysku wykazywała obwód otwarty. To z kolei powodowało brak sterowania odpowiadającym mu wtryskiwaczem...
Wymiana przewodu przelewowego i kostki na jednym wtryskiwaczu rozwiązało problem niema już stukania pod obciążeniem
Witam, mam mercedesa w168 1.7 cdi z 2000 r. nie moge go odpalic. Wymienione wszystkie filtry, czujnik poiłożenia wału , oringi na regulatorze cisnienia paliwa, sprawdzone wszystkie wiązki od czujników silnika do kompa (każdy kabel łączy, nie przegryziony) , dobrze odpowietrzony. Zauważyłem tylko jeden problem , znika sygnał na kostkach wtryskiwaczy,...
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Dawka to jedno, a ciśnienie na railu? Kostki wtryskiwaczy sprawdzałeś?
Kostka od wtryskiwaczy jest 2 pionowa na 2 pinach jest - pod czas kręcenia probówka miga na dwuch pinach
Tam nie tylko cewki padają już pare razy wymieniałem wtryskiwacze. Jak wywala taki błąd to zwykły omomierz powinien pomóc .Zacznij od przeczyszczenia styków w kostkach wtryskiwaczy
Sprawdź kostki wtryskiwaczy i połączenia kabli od wtrysków.
Mam dosłownie to samo co kolega Rychupeja, wpiąłem się miernikiem w kostki wtryskiwaczy i podczas kręcenia rozrusznikiem brak napięcia na wtryskach. Czyli elektrozawory się nie otwierają, będę sprawdzał immobilizer. Dodam że masy tez sprawdzałem na ECU jest
Podłącz żarówkę ok 2 do5w do do jednej kostki wtryskiwacza(trzeba wypiąć) i włącz zapłon jak zaświeci na chwilę to sterownik podejrzany, a tam padały.
Cześć , wyciągnij komputer, odkręć śrubki i odklej tylną płytę jeżeli wyleje się olej silnikowy, odtłuść środek na noc w ciepłe miejsce postaw komputer rozkręcony niech dobrze wyschnie, skręcasz do kupy, zakładasz nową wiązkę, ale z czasem i tak będzie się lał olej lub!!! specjalnym silikonem uszczelniasz powierzchnie styku kostki od wiązki wtryskiwaczy,...
Znowu zabrałem się za ten samochód i nadal brak diagnozy, otóż sterownik edc16c39 poszedł na immo off, jednakże oprócz pozbycia się kontrolki od immo nic to nie dało, nadal nie otwiera wtryskiwaczy, czujnik na listwie zamieniony, czujnik położenia wału i wałka również, zamieniona pompa wraz z wtryskami, sprawdzone obie skrzynki bezpieczników i przekaźników...
Auto odpaliło. Dla potomnych, odłączyłem kostki wtryskiwaczy, najpierw odpowietrzyłem przewód ciśnienia pompa-listwa, następnie każdy wtryskiwacz (od pierwszego od strony rozrządu czyli najdalszego na listwie). Silnik chodził na plaku podczas odpowietrzania. Może komuś się przyda.
Cześć, mam problem z kontrolką check engine w Polonezie 1.6 gli na jednopunktowym wtrysku Boscha. Problem polega na tym, że kontrolka powinna się zapalić po włączeniu zapłonu i zgasnąć dopiero po odpaleniu silnika oraz powinna zacząć się świecić gdy wtryskiwacz nie działa, czyli po zdjęciu kostki z wtryskiwacza lub czujnika przepustnicy lub rozpięciu...
Witam. Fajnie rozpracowany temat, tak trzymać, kawał dobrej roboty. Pacjent C4 b7 bluehdi 100 2015 rok. Standardowy błąd ciśnienia. Wszystkie czujniki i obwody w zbiorniku sprawne. Problem jest z rurką pomiędzy zbiornikiem a wtryskiwaczem. Przy pomiarze rezystancji przewodu mam 0 Ohm. Przewód składa się z 2 części połączonych ze sobą za silnikiem. Pierwszy...
Witam.mam problem z odpaleniem Seata Ibiza 1.2 na zimnym silniku, mianowicie auto nie odpala na zimnym silniku i czuć paliwo. Po odpięciu kostek wtryskiwaczy i ponownym ich podpięcia auto zapala bez większego problemu wymieniłem pompę paliwa.
Witaj.Warto było by przejrzeć wiązkę od wtryskiwacza do sterownika i przede wszystkim kostkę przy wtrysku.Możesz też porównać omomierzem rezystancję cewki 1 wtrysku i dowolnego innego.Jeśli nic nie znajdziesz można spróbować zamienić wtryski i zobaczyć czy błąd nadal będzie na 1 wtrysku.
Witam , Auto Mitsubishi Galant 2.0 1997 rok, benzyna , wtrysk gazu LPI Ville. Problem: Na benzynie silnik chodzi na 3 cylindrach , telepie nim niemiło Na Gazie silnik chodzi idealnie. Oporność wtryskiwaczy 17 ohm kazdy , wszystkie cykaja po przyłazeniu napiecia z prostownika . Napięcia na kostkach do wtryskiwaczy wynosi 1- 14V 2- około 5V 3- około 5V...
Sprawdzone wtryski kontrolką? Cały czas są otwarte? co dzieje się po odpięciu kostek wtryskiwaczy?
Czy to możlewe że któryś z wtryskiwaczy pada? Bo zachowuje się identycznie kiedy w czasie pracy rozepnie mu się kostkę od jednego z wtryskiwaczy.. wtedy też gaśnie silnik. "Mechanik samochodowy" takie cuda wypisuje? :D
Wielopunkt,kostki wtryskiwaczy sprawdzone,spróbuje zamienić kostki kolejnościami i sprawdze.Mechanik coś mówił że może lewe powietrze łapie... Accord 2.0 2000rok vtec
sciagnij kostki wtryskiwaczy i uzyj dlugiej nasadki z przegubem i przedluzka dalej juz pojdzie robilem tak kilkakrotnie jestem pracownnikiem bosch serwisu pozdrawiam
Ciśnienie na 4 cylindrze 30 bar, rezystancja wtryskiwaczy ok 4 Ohm, brak kodów błędów nawet po odpięciu kostek wtryskiwaczy, impuls na wtryskiwacz obecny. Po odpaleniu na zimnym zagadał na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu znowu chodzi na 3.
Po mojemu dzieje sie tak: odłączysz wtryskiwacz - uruchamiasz - silnik przepala nadmiar paliwa z cylindrow i kolektora po czym gasnie - podłączasz wtryskiwacz i silnik odpala normalnie. Czy przed tym zabiegiem z odłączeniem wtryskiwacza są swiece mokre? Tak jakby go zalewlo paliwem. Sprawdz czy wtryskiwacz nie puszcza paliwa.
Wbrew pozorom może i przy wtryskiwaczach. W tych silnikach jak i w poprzednich lejący wtryskiwacz zmywał film olejowy z cylindra co powodowało przycieranie się tłoków. Najwięcej tego na którego się lało paliwo a i pozostałe obrywały bo się olej rozrzedza. Ale o wszystkim trzeba mieć wiedzę jakieś pojęcia i trzeba przyjąć jakąś ścieżkę diagnostyczną...
No i tak jak pisałem winowajca migajacej kontrolki to kostka na wtryskiwaczu pokleiłem polutowałem i gada jak złoto.
A dobrze masz kostki od wtryskiwaczy,pozakładane?
Widzę Kolego że próbujesz udowodnić że jesteś najlepszy. Tylko że każesz mierzyć ciśnienie gdzie autor napisał że wymienił już pompę i przekaźnik pompy więc, to ma już za sobą skoro sprawdził nawet wydatek pompy. Natomiast nie napisałeś nawet ile ono powinno wynieść (1 bar), nie napisałeś co sprawdzić dalej jeśli się ciśnienie zgadza. A powinien sprawdzić...
Z Twojego poziomu /12/ i ilości postów wnoszę ,że dobrze sprawdzasz zasilanie +12V. Przeleć jeszcze raz od kostki wtryskiwacza do zmostkowania zasilania na wszystkie wtryski. Nie wierzę , ze inny ECU też jest uwalony. p.s. zobacz pocztę.
Co do błędu P0200 posprawdzaj a najlepiej odepnij i przyjrzyj się kostkom wtryskiwaczy czy nie ma gdzieś przebicia lub wilgoci, przejrzyj też wiązkę dochodzącą do listwy wtryskowej. A co do P0300 to czy wymieniałeś czujnik położenia wałka rozrządu?
podejrzewam ze reduktor złom juz a filterki szukaj po przewodach miedzianych musza wchodzic to filterka raczej masz tylko jeden filterek wolne obroty regulujesz śruba przy parowniku jak masz mechaniczny wtrysk to bedziesz miał charakterystytczna gume i taki rozdzielacz i nie ma kostek na wtryskiwaczach a jak elektroniczna to bedziesz miał kostki na...
nie nic nie było robione raz próbowałem tylko wypiąc kostke od temperatury wody tą kwadratową na dwa piny ale bez rezultatu, wypinałem tez kostkę wtryskiwacza wolnych obrotów(czy jakoś tak) wtedy nie odpaliła
Zapomniałem zupełnie o założonym tu temacie, po wymianie czujnika położenia wału korbowego ( celem dostania się do niego trzeba wyjąć rozrusznik ) oraz pospinaniu wszystkich kostek od wtryskiwaczy na ścisło na opaski plastikowe tzw. irackie kajdanki problemy zniknęły. Jeden wtrysk wariował szczególnie gdyż w jego kostce był wyłamany zatrzask i kostka...
No wiem stad, ze woltomierz podłączony bezpośrednio do kostki wtryskiwacza pokazuje caly czas zero . Może być za wolny ten miernik. A ja jak mi się nie chce podłączać oscyloskopu podłączam głośnik. Zwykły głośnik, taki z kolumny...Wiesz po co?
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
A co sie dzieje po zdjęciu kostki z drugiego wtryskiwacza??
Pytanie do kolegi decybel91: gdzie dokładnie znajduje się ta skrzynka z przekaźnikiem i bezpiecznikiem od wtryskiwacza DPF? Może ktoś inny rozwiązał ten problem z błędem P15BE, check świeci po usunięciu błędu i zgaszeniu auta, błąd powraca po około 5 minutach, auto jeździ normalnie, wtryskiwacz wymieniony na nowy, napięcie na kostce jest.
Pewnie masz pomieszane kostki wtryskiwaczy gazowych w odniesieniu do wtryskiwaczy benzynowych. Gazownicy czasem podłączają wtryski benzynowe do komputera lpg jak popadnie, ale wtedy też odpowiednio podłączają wtryskiwacze lpg. Np. przy Twoim podłączeniu wtyki do wtryskiwaczy LPG powinny być podłączone w kolejności licząc od ROZRZĄDU: cylinder1 - wtyk...
Mierzy na odpiętej kostce?
Witam. Mam problem z BMW e36 320i mianowicie ostatnio szarpał przebierał a teraz już nie pali wogóle, iskra jest,pompa paliwa chodzi natomiast nie otwiera wtryskiwaczy. Napięcie przy rozruchu na kostce wtryskiwaczy wynosi tylko ok 3V,plus 12V dochodzi, lecz niema sterowania masy na wtryski.Brak błędów na sterowniku silnika.Samochód posiada sekwencyjną...
posprawdzaj wtryskiwacze (kostki),regulator na listwie wtryskowej, wężyki podciśnień,przepływomierz
Pytanie co jest problemem. Czy odcięcie wtryskiwaczy czy Uszkodzenie samego wtryskiwacza. Temat jest głębszy bo tam jest jeszcze wtryskiwacz rozrychowy. Trzeba sprawdzić w momencie mulenia poprzez odcięcie kostki do wtryskiwaczy benzynowych i Będzie sprawa jasna.
+12V sprawdzam samym miernikiem styk na złączu wtrysku względem masy silnika (białe gruge kable przy kostkach wtryskiwaczy względem masy). Instalację lpg wyłączyłem - odpiąłem od kompa całkowicie złącze i zrobiłem żywe połączenie kablowe na rozpięciu przewodów sterujących wtryskiwaczy.Rozprułem wiązkę i połączyłem te które uważałem że były rozcięte....
A ten czujnik na górze dwupinowy masz na pewno dobry? Sprawdzałeś wartość ? A o co chodzi że ciężko pali? Wrażenie tak jak by był zalewany? Może za długo wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo. Spróbuj odłączyć kostkę wtryskiwacza rozruchowego jak znów ci się nagrzeje. Weź też poszukaj na forum audi 80 tam jest wiele takich tematów to może ktoś pomoże.
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Paliwo idzie przelewem. Sprawdziłem wszystko. Ten minus na emulacji mnie zastanawia. Możliwe, że ciśnienie na listwie jest za małe. Albo za małe jest zejście sygnału do masy. Czy możliwe jest, że wtryskiwacz cyka, ale nie otwiera się całkiem? Minus podany ręcznie na kostce wtryskiwacza powoduje, że silnik zaczyna pracę. Jeśli więc jest brak dostatecznej...
Sprawdzić kostkę na wtryskiwaczu miejsce lutowania instalacji gazowej na tym wtryskiwaczu. Jeżeli wszystko ok to zlutowac przewody tak jak fabryka i sprawdzić czy błąd nadal będzie występował na samej benzynie.
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Wlej trochę oleju w cylindry. Odepnij kostki zasilające od cewek i kręć śmiało. Chociaż ja na początek obróciłbym silnik ręcznie za śrubę po środku koła pasowego wału.
To spróbuj tak. Odepnij wszystkie kostki od wtryskiwaczy i druga osoba niech psika plakiem d rure dolotowa powietrza i zobaczysz jak chodzi wtedy sprawdzony sposób na diesla i benzyne.
Odłącz 4 kostki od wtryskiwaczy paliwa i wtedy odpal na gazie. Jeżeli auto będzie działało poprawnie to uwalony masz emulator lub zle zrobione rozłączenie wtryskiwaczy, miałem takie przypadki.
Witam. Corsa D, 1.3 CDTI, błąd obwodu 1 i 4 wtryskiwacza. Sprawdzone przejście między wtyczkami a kostką ECU - jest. Napięcie 12V na kostkach wtrysków również jest. Ktoś podpowie jak ustalić przyczynę usterki ? Jeśli to ma znaczenie- wymieniałem sterownik, ponieważ z poprzednim nie było w ogóle komunikacji (55198930). Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2143709400_...
(at)ElektrodaBot Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2.
Dokładnie, a jak chodzi i odepnę kostkę od wtryskiwacza któregoś to mało mi palców nie połamie tak silnik kuleje.
Na teraz nie. Generalnie przy wypiętej kostce numeruje wtryskiwacze, tutaj raczej A i B oznacza grupy/banki. Napięcia i masy na sterze sprawdzone. CDIF definiuje te błędy jako zwarcie do masy.
Ta luźna kostka to może być złącze diagnostyczne. Po przełączeniu na LPG powinien być odcięty wtryskiwacz PB. Załatwia to centralka, jeśli sygnalizuje pracę na LPG to może tylko przekaźnik w centralne nie rozwiera styków. To moje zdanie, poczekaj niech inni też się wypowiedzą.
Najłatwiej to dobrać się do kostki od wtryskiwacza i połączyć jak było w oryginale i sprawdzić jak pracuje na benzynie. Sprawdź czy przy wymianie świec nie uszkodziłeś instalacji przy wtryskiwaczach.
Instalacje od wtryskiwaczy do kostki na pokrywie silnika czy od kostki na silniku pokrywy silnika do sterownika silnika czy i jedna i druga?
Tak, może to być to być ten czujnik, lub też 2 inne usterki, 1. Sprawdź wszystkie kostki na wtryskiwaczach, może coś nie kontaktować, 2. Może być uszkodzony czujnik hala (położenia wału) Samochód dostaje wtedy różną dawkę paliwa i wariuje, gdy czujnik całkiem rąbnie to autko nie pojedzie:(
Witam mam ostatnio problem z odpalaniem mojego audi 2.3 5 cylindrów z wtryskiem ke-jetronic. Doszedłem do wniosku że na wtrysku rozruchowym nie ma napięcia, do kostki wtryskiwacza dochodzi masa więc pod drugi pin wpiołem kabel i podczas kręcenia rozrusznikiem dotknąłem go do plusa no i silnik natychmiast zapalił. Podobno wtryskiwaczem steruje wyłącznik...
Kupuje się emulator 4kanałowy,4 parę kostek emulatora zostawiasz niepodłączoną.TPS środkowy przewód niebiesko biały we wtyczce.Mini automatycznie czyta sygnały.www.lecholpg.pl oprogramowanie oraz instrukcja.
nie mam oscyloskopu. juz wiem co to na zdjeciu jest , to sterownik a ja sie oszukalem go pod siedzeniem i na prawym slupku a tu sie okazuje ze silniki 1.4 mialy sterownik na scianie grodziowej. jutro sprawdze mase na sterowniku . cisnienie paliwa jest na listwie bo palec ledwo utrzymuje jak przytrzymam. z tego co wiem to napiecie na kostce wtryskiwacza...
Sprawdź rezystancję na kostce, cewce, też napięcie przed odpaleniem i po odpaleniu.
ZACZNIJ OD POPRAWY POŁĄCZEŃ NA KOSTKACH ELEKTRYCZNYCH WTRYSKIWACZY, PROFILAKTYCZNIE MOŻESZ ZASTOSOWAĆ JAKIŚ ŚRODEK USUWAJĄCY WILGOĆ TYPU KONTAKT SPRAY. W WIEKSZOŚCI PRZYPADKOW ZABIEGI TE POMAGAJĄ.
obwód wtryskiwacza podkładka wtryskiwacza gniazdo wtryskiwacza
ekspres bosch wyczyść zaparzacz dioda zasilacza mruga cykanie stepstick a4988
sterownik smart sterownik smart
Reset pralki Indesit 2014 – procedura kasowania błędów, sekwencje przycisków, modele IWSC IWME Peugeot - komunikat "wyrównaj poziom oleju" - przyczyny i rozwiązania