Możesz się podjąć niebieskim przewodem do czerwonego po stacyjce i wtedy wzmacniacz będzie działał. Ta wtyczka z tym schematem to nie jest czasem pod radio z innego modelu niż twoja.
Nic w stacyjce popsute nie jest. Radia fabryczne uruchamiane są sygnałem z szyny CAN, dlatego w kostce radia nie ma ''plusa po stacyjce''. Można sobie pobrać taki plus z kostki stacyjki tzw. S-kont. Prawdopodobnie będzie on na niebieskim przewodzie z kostki stacyjki. Można go użyć do zasilania radia lub wysterowania przekaźnika do tego celu.
Tak z opisu mechanizm stacyjki, lub kostka stacyjki. Przy normalnej "starej" kostce stacyjki, pomagało delikatne poruszanie kluczykiem w stacyjce, i napięcie zasilania czasem wracało. Powód? Jeden niekontaktujący styk, zasilający swoim obwodem to wszystko niedziałające. Od tego włącznika bym zaczął.
Gniazdo zapalniczki tuż przy hamulcu ręcznym powodowało zwarcie i brak zasilania ze stacyjki do kostki ISO.
Kostki stacyjki, lub przekaźników. Sterownik silnika nie dostaje zasilania 15. W Golfie 6 to kostka stacyjki już chyba taka fikuśna niskoprądowa i mniej awaryjna. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Osobny przewód zasilający i dopiero na nim umieszczasz bezpiecznik o wymaganej wartości. Możesz podpiąć się do zasilania kostki stacyjki. Obwód podtrzymania pamięci zostaw na odpowiednim bezpieczniku.
Kostka stacyjki do wymiany lub przewód między kostką a stacyjką.
Sprawdzaj zasilania żarówką i podczas kręcenia rozrusznikiem. Moze kostka stacyjki rozpinać plusa jak kręcisz. ;)
Masy i zasilania spr. Kostka stacyjki.
To zobacz zasilanie z kostki stacyjki czy nie ginie. Żarówką nie miernikiem. Pewnie kierunkowskazy też giną a działają jedynie awaryjne.
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
witam, sprawdż czy w tej kostce zasilania stacyjki jest ok, jak nie ma dobrego styku to też może być problem, są tam takie bolce wciskane przez element obrotowy stacyjki i lubią :) sie one wycierać a powodują ściskanie styków w tej kostce, powodzenia
Wydasz kasę, a tu wystarczyłoby sprawdzić jak na filmiku - czy kostka działa włączana i wyłączana ręcznie śrubokrętem. Czy jest zasilanie, nawet jak wypniesz złącze z kostki stacyjki. Jest, problem leży po za "stacyjką" i wtedy można sobie dalej diagnozować.
przekaźnik obwodu zasilania odbiorników, lub kostka stacyjki posprawdzaj zasilania
Skoro przed wymianą działało to sprawdź czy na kostce masz zasilania po przekręceniu kluczyka na zapłon, ponieważ brakuje jednego obwodu.P
Pewnie uszkodzona kostka od stacyjki.
Wziąć ze skrzynki bezpieczników,zapalniczki,kostki stacyjki.
Sprawdź kostki od zasilania stacyjki a najlepiej wszystkie kostki w bagażniku bo często w kostkach śniedzieje i na dołkach jak auto podskakuje to zanika kontakt na wsówkach
Może kostka stacyjki się psuje i mimo że kluczyka nie ma to czasem zasilanie zostaję. A te cykanie to właśnie może być główne zasilanie po stacyjce.
Kostka stacyjki?
zasilanie po kluczyku z kostki stacyjki Niezupelnie. Wentylator zasilany jest z "+12V silnik pracujacy". Nie ma zasilania jesli silnik nie pracuje, a dokladniej - jesli nie ma ladowania akumulatora.
Brakuje gdzieś zasilania po zapłonie, sprawdź w momencie usterki kostkę stacyjki czy prąd przełącza, wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki silnikowe.
Na początek, sprawdzić czy do kostki radiowej dochodzą zasilania,plus masa i plus po stacyjce. Jeżeli po takim wyłączeniu trzeba wpisać kod,to plus stały,albo masa szwankuje.
Nie rozumiem po co grzebiesz tam gdzie nie trzeba, odkręcasz obudowę kierownicy i sprawdzasz zasilania wychodzące z stacyjki - wytapiają się kostki albo styki ,oczywiście brak kontaktu na włączniku podobny objaw.P
Błędy CAN i CODE mogą mieć związek z zasilaniem ECU, np. uszkodzona kostka stacyjki, zawilgocona skrzynka przekaźników.
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Z kostki stacyjki wychodzą wszystkie +12V?
szkam opisu pinów stacyjki toyota corolla e12 1.4 d4d 2006 AI: Czy możesz określić, która część lub funkcja stacyjki Cię interesuje? kostka zasilania AI: Dlaczego potrzebujesz opisu pinów stacyjki? Czy chodzi o naprawę, wymianę czy diagnozowanie problemu? chce wiedziec na którym pinie jest ACC +12 V.
No to gdzieś Ci wcieło zasilanie. Szukaj bezpiecznika uszkodzonego, przemierz kostkę stacyjki i będzie wiadomo, ja bym od tego zaczął.
A skąd ci się pompa wzięła w 1Y co? Przecież to zwykły klekot. Do sprawdzenia trzy rzeczy jak paliwo dochodzi. Zasilanie ecm,kostka stacyjki,zasilanie zaworu na pompie. Narzędzie specjalistyczne to żarówka 12V.
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Klema dodatnia, brak zasilania,Kostka stacyjki albo kaseta, co do tej pory sprawdziłeś? Jakie masz zasilania a jakich brak?
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
A co sam sprawdziłeś? Choćby masę na silniku? Zasilanie do rozrusznika dochodzi? Kostka stacyjki zasilania ma, wychodzą z niej?
Wygląda na brak zasilania ECU, możliwe że uszkodzona kostka stacyjki lub przekaźnik główny, stawiam na przekaźnik.
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Nie, pojawia się tam informacja w postaci cyfrowej o włączeniu zapłonu ( właściwie to o styku S stacyjki, bo radio pewnie wyłącza się w momencie wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki, a nie w momencie wyłączenia zapłonu ).
Trudno wyczuć, może kostka pod stacyjką, może zasilanie kabiny? Tu masz podpowiedz, sprawdz czy masz z kostki stacyjki wyjście zasilania na rozrusznik (w chwili gdy nie chce kręcić).
Do sprawdzenia kostka stacyjki i zasilania w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwrócić uwagę na stan przekaźników pod deską rozdzielczą prawa strona.
Brak zasilania-przepalony bezpiecznik,niełączy kostka w stacyjce,niełączy przewód zasilania.
A jeśli by to nie pomogło to czy może być również słaby styk w kostce stacyjki? A nie wiem, kostkę stacyjki masz tam jeszcze normalną? W innym aucie musiała być jakaś sekwencja włączania zasilań. Działało tylko ze startem od zera, wkładamy kluczyk, widzą się transponder z cewką/puszką immo, przekręcamy kluczyk na zapłon - immo odblokowane, ale podłączenie...
W pierwszej kolejności sprawdz kostkę stacyjki. Gdy kontrolki się nie zapalą weż probówkę 12v i zmierz zasilanie, na wszystkich kablach z kostki stacyjki oprócz jednego ( na którym pojawi się zasilanie tylko w momęcie rozruchu) ma być 12v. Jeżeli nie bedzię na którymś z nich zasilania kostka stacyjki do wymiany. Jeżeli będzie to do sprawdzenia przekażnik...
A nie są odwrotnie kable? Stałe 12V zamienione z zasilaniem z stacyjki i na odwrót?
Proponowałbym zmienić tytuł bo tutaj nie kręci rozrusznik. Wyglada tak jakby napięcie spadało przez co odłącza wszystko - widać to pozachowaniu licznika. Do sprawdzenia masy i przewód plusowy pomiędzy akumulatorem i rozrusznikiem. Może coś nie łączy na bezpiecznikach. Trzeba znaleźć czy zasilanie znika na rozruszniku czy znika wcześniej przez co znika...
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Podaj numery bezpieczników,na których brakuje zasilania, ale bedzię to wina kostki stacyjki (zólty, pomarańczowy po zapłonie 15), a błąd przepustnicy to drugi problem.
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
Nie ma fizycznej możliwości, by blokada kierownicy załączyła się, kiedy jest włożony i przekręcony kluczyk. Nawet jak włożysz, włączysz zapłon i wyłączysz, to do momentu wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki blokady też nie będzie. Po prostu zgasło ci auto, siadło wspomaganie i kierownica zaczęła chodzić ciężko. W pierwszej kolejności sprawdź bezpieczniki...
Z tego co pamiętam, to w lewych przednich drzwiach masz sterownik szyb master, który pobudza inne sterowniki poprzez magistralę Lin lub Can, zależy od sterownika. Do sterownika master powinno dochodzic zasilanie stałe i dodatkowo zasilanie po stacyjce, pojawienie sie którego pobudza sterownik master a ten wysyła sygnały do pozostałych drzwi. W sterowniku...
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Auto ma problem z zasilaniem, zobacz kostkę stacyjki.
Zacznij od kostki stacyjki i zasilania do niej. Jak to we Fiacie. A potem wstawiaj zdjecia.
Ginie zasilanie cewki, kostka stacyjki. Podaj zasilanie na 15 stacyjki z akumulatora.
Do zasilania radia jest potrzebne dwa zasilania jedno stałe a drugie po stacyjce. Stałe służy głównie do podtrzymania pamieci a to po stacyjce do uruchomienia radia. Maoże troszkę nie fachowo okresliłem ale tak to mniej wiecej działa. Jeśli chcesz aby cały czas radio mogło chodzic to znajdź przewód do radia z stałym plusem i podłącz obydwa przewody...
Kostka stacyjki do wymiany, lub do sprawdzenia masa i zasilanie z akumulatora.
Radio mam dopiero po przekręceniu zapłonu Radio ma dwa zasilania, bezpośrednio z aku i po stacyjce. Pewne sprawdzenie, to odłączenie kostki od radia.
Sprawdź jakość zasilania kostki stacyjki. Prawdopodobnie spadek napięcia występuje na kablu zasilającym kostkę stacyjki stad takie problemy. Pozdrawiam
No to znaczy że sterownik jest odcinany na krótko od zasilania. Kostka stacyjki albo przekaźnik. Raczej to drugie.
Zasilania w kostce sa podłączone zarowno to po stacyjce jak i stały + tyle, ze zamianilem je miejscami zeby mi sie nie wylaczalo radio po przekreceniu kluczyka. Jeżeli zamieniłeś stałe zasilanie z tym po zapłonie to nie ma co się dziwić, że nawigacja znika i gubi dane. Spróbuj podłączyć je tak jak było oryginalnie i zobacz jak się będzie wtedy zachowywać....
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Linia X? Przekaźnik albo kostka stacyjki?
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem Na tych schematach jest wszystko co potrzeba. We wszystkich starszych samochodach takie obwody jak zasilanie cewki zapłonowej nie były niczym zabezpieczone. Jak nie kostka stacyjki to jakieś dokładane odcięcie.
A bezpiecznik F32 kto sprawdzi? I po drugie to sprawdzaj zasilanie probówką, a nie napięcia miernikiem. W sumie to kostka stacyjki,bezpiecznik,zgnity kabel albo ten pseudo alarm.
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Witam, temat niby banalny a tu jednak moco mnie zaskoczył. Auto Octavia 3 2018 rok, chciałem podłączyć kamerkę drogową do nagrywania. Tylko problem jest taki że jest tam stałe zasilanie +12 na gniazdo zapalniczki, mało tego cała centralka bezpieczników po lewej stronie ma stały " +". Problem jest oczywiście taki że kamerka i jej zasilacz się nie wyłącza....
wyczyściłem starą kostkę od stacyjki , styki w niej , auto działa prawidłowo profilaktycznie zamontowałem nowa kostkę do stacyjki
Jeśli po wyjęciu kluczyka kontroli Ci się jarzą to w tym momencie odepnij przewody od kostki stacyjki jeśli zgasną masz wypaloną kostkę stacyjki i nie rozłącza prawidłowo zasilania, kup nową wymień i powinno być ok jeśli po odłączeniu przewodów od stacyjki kontrolki nie zgasną musisz szukać zwarcia ale myślę że na 90% to stacyjka.
Nagłe gasniecia bez szarpania itp. Jeśli tak to problem w czujniku halla lub w wtrysku lub ich zasilań. Kostka stacyjki?
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Poza tymi powinno być jeszcze jedno zasilanie podawane na sterownik po stacji , po jego podaniu sterownik się uruchamia i załącza przekaźnik z resztą zasilań . Sprawdź kostkę stacyjki i ewentualnie ją wymień , jeśli nie będzie efektu pozostaje wymienić sterownik ,i/lub puszkę immo zrobić synchronizację ...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
Brak głównego zasilania na ECU... kostka stacyjki, główny przekaźnik, masy...
Witaj, Kostka ISO to 4 pin bezpośrednio do +. 7 zasilanie po stacyjce 8 masa
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Kostka stacyjki może nawala .
Kostkę stacyjki sprawdziłeś? Przepraszam nie doczytałem że jest przy stacyjce Czyli trzeba sprawdzać od stacyjki dalej. Wygląda na brak jednego zasilania
Jest mały problem. Kostka zasilająca u mnie nie ma kabla z zasilaniem po stacyjce, sprawdziłem multimetrem inne przewody w kostkach i też one nie odpowiadają za to. Gdzie mogę znaleźć ten przewód, szukam po innych kostkach do fabrycznego radia i ciągle nic.
Mogła się rozlecieć kostka stacyjki lub brak głównego zasilania z akumulatora.
Wszystkie odbiorniki o których wspomniałeś zasilane są z pozycji ACC (pierwsza pozycja kluczyka), sprawdź zasilanie na żółtych kablach wychodzących z kostki stacyjki i skrzynki bezpieczników pod kierownicą.
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
Wtyczka pod kierownicą obok wtryczki kostki stacyjki.
1E to to samo co 1B , tam ma być napięcie zawsze - bez zapłonu , na 32A i 32C , ale tylko po kluczyku /włączonym zapłonie/. Jeżeli w czasie kręcenia rozrusznikiem , brak napięcia na 32A i 32C , to wina kostki stacyjki! Z resztą sobie poradzisz!
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Przejrzyj kostkę stacyjki, trzeba szukać braku zasilania na kablach +12V Acc.
No i wszystko jasne. Do zasilania tego oryginalnego radia doprowadzony jest tylko 1 (pin 7) +12V. Radio daje się uruchomić przyciskiem, bez włączania kluczyka, ale gra ono w trybie tzw. komfortu (np. podczas prac przy samochodzie lub w garażu) i po godzinie pracy samo się wyłączy. Włączenie stacyjki (zapłonu) uruchamia magistralę CAN, a poprzez nią...
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
C4, podobnie jak wszystkie późniejsze pojazdy PSA o tzw. "architeklturze full CAN" nie ma klasycznej kostki stacyjki. Jest tam zwykły niskoprądowy, trójpozycyjny przełącznik dający sygnał do BSI, które z kolei uruchamia poszczególne przekaźniki zasilań i rozrusznika. Przekaźnik zasilania wentylatora dmuchawy zlokalizowany jest w PSF (inaczej zwanym...
A ja jestem przekonany że brak jest zasilania w całej gałęzi(przyczyn może być wiele, od stacyjki po wilgoć w kostkach), spróbowałbym podać plusa z zewnętrznego źródła na ten zawór i wtedy sprawdzić, zapewne kontrolka normalnie zapali się i zgaśnie... Miejmy nadzieje że autor nas poinformuje.
Próbówka,nie miernik, w dłoń i począwszy od kostki stacyjki badanie zasilań.
Ja próbowałem podłączyć zasilanie emulatora po stacyjce w kostce mini_iso, niestety wydajność prądowa <= 150mA. We niedzielę spróbuję sprawdzić na "po stacyjce" ale w kostce ISO(tej od zasilania radia). To rozwiązałoby problem całkowicie. Dziękuję kolego za wszelkie informacje. Na koniec wrzucę jeszcze zdjęcie swojej, gotowej już płytki. https://obrazki.elektroda.pl/5053113900_...
Poprawne podłączenie zasilania radia Audi Gamma CC - kostka A / pin: 3 i 7 = +12V stale 4 = +12V ze stacyjki 8 = masa http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-c... W magnetofonie sprawdzaj (mierz) poczynając od głowicy.
Sprawdzał kolega napięcia na kostce stacyjki? Jeżeli w pozycji 1 brak napięcia 12V, to do wymiany wkładka stacyjki.
Uszkodzenie kostki stacyjki, proszę przy próbie uruchomienia poruszać kluczykiem dociskając go do stacyjki i lekko na boki, jeśli odpali to mamy 100% usterkę.Jednak pewna diagnoza to sprawdzenie zasilania na złączu kostki stacyjki.
To sprawdź czy z kostki stacyjki wychodzi zasilanie na grubym żółtym po kluczyku
Powiedz kolego bezpieczniki sprawdziłeś itd tak piszesz . A jak przekręcasz kluczyk wszystkie kontrolki co powinny się zapalają? Jak masz kluczyk na ostatniej pozycji (rozrusznik) to na sam rozrusznik dochodzi zasilanie? kostkę od stacyjki sprawdziłeś? zasilania ze skrzynki bezpiecznikowej też? Tak jak kolega ci wyżej napisał jak rozrusznik nie chodzi...
kostka zasilania stacyjki astra kostka stacyjki citroen kostka stacyjki hyundai
zgrzyt biegu zasilanie delphi dostawca internet wrocław
samsung fq159 samsung qe50q67aa
Hyundai Tucson 2015 1.7 Diesel - Spadek Temperatury Silnika na Biegu Jałowym Błąd E32 w płycie indukcyjnej Bosch - co oznacza?