Wszystkie na dole to piny głośnikowe, Na górze widzisz 2 masy, stały plus to sprawdź który ma bezpośrednie przejście do tego dużego kondensatora. Widać bezpiecznik smd sprawdź czy sprawny, dioda sprawdź w którym kierunku przewodzi jeśli to jest wyjście to zapewne na załączanie wzmacniacza.
https://docplayer.pl/16712877-Na-podstaw... https://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,gel...
Teoretycznie komputer zgłasza usterkę prawej żarówki światła postojowego/pozycyjnego. Na zdjęciu wygląda jednak jakby świecił się lewy kierunkowskaz (ale może się mylę i to właśnie jest postojówka). Może być też problem (korozja, przegrzanie) z kostką połączeniową lampy.
Do sprawdzenia także kostki połączeniowe czasem może być taki defekt że kostka po prostu skoroduje konektory które są w kostce ulegają korozji, z wierzchu po rozpięciu niby wygląda ok ale po złączeniu nie ma przejścia miałem taki przypadek w Renault Trafic nie w lampie tylko w innym połączeniu ale się zdarzył.
Wtyczki od czego ? Wszystkie wokół silnika. ( kostki połączeniowe ). Ruszyłem masę akumulator - karoseria i bezpieczniki na akumulatorze.
Sprawdź też kostkę połączeniową silnika.
Problemem będzie kostka połączeniowa lampy, wypalony styk...
Brak masy, bądź w kostce połączeniowej lampy są przewody zamienione. Sprawdzałeś napięcia w kostce względem prawej lampy?
A gdzie znajduje się ten zasilacz PWM ? Na pierwszym foto jest przedstawione wszystko co tam znalazłem--- kostka połączeniowa z cynglem wł/wył MOSFET + mały radiator i nic więcej 👀 Właśnie w tej kostce jest cała elektronika, a potencjometr wprost połączony z cynglem.
Kostki połączeniowe kupuję w elektroniku pasują od radia samochodowego lecz nie pamiętam marki.Przekładam wypalony plastyk i pojedyncze uszkodzone piny. Przyłącze radiowe do nissana,
Na rurki założyć zaciski z kostki połączeniowej. Dokręcić śrubki i po kłopocie. Pozdrawiam.
Zalecał bym przede wszystkim sprawdzenie poprawności mocowania kostki połączeniowej panelu sterowania.. Ew. przeczyszczenie styków..
Czy halogeny są podłączone przez przekaźnik? Sprawdziłeś już ten element? Poza tym trzeba szukać po kolei: przetarte kable, skorodowane końcówki i połączenia z masą, kostki połączeniowe....
Sprawdź wiązkę przepływomierza: przejście od przepływki do ECU i czy nie ma loch (rozgiętych pinów żeńskich na pinach powodujących zły styk ) od kostki połączeniowej przepływomierza. Pozdrawiam
może być uszkodzony silnik lub złącze konektorowe silnika ma zwarcie, sprawdź to koniecznie, złącze to taka plastikowa kostka połączeniowa przy samym silniku
Bez przeróbki lampy nic nie wyjdzie. Na tych zdjęciach nie widać kostki połączeniowej. Należy pamiętać aby był przewód ochronny (żółto-zielony). Właśnie, nie tylko lampy, a całej instalacji.
należą oryginalnie do tej lampy ? Też mam wątpliwości, powinna być jakaś kostka połączeniowa w zestawie lub zaciski w zasilaczu lub sterowniku do połączenia przewodów. Jakoś trudno mi uwierzyć, żeby klient musiał dokupić kostkę lub posiadać lutownicę + termokurcze... ale zobaczymy
Silniki podłączone są równolegle do mostka, ale biegunowość na silnikach - patrz kostki połączeniowe - jest odwrotna, bo silniki są montowane w pozycji odwróconej względem siebie. Aby samochód jechał do przodu, jeden silnik kreci się w lewo, a drugi w prawo. Jeżeli samochód jedzie do ryłu, a przełącznik kierunku jazdy jest w pozycji do przodu - zamieniona...
Ale w tym przypadku regulacja chyba jest na masie. Więc jakiego napięcia się spodziewacie? Trzeba będzie szukać przyczyny braku +12 V na silniku. A przy samochodach starszych kostki połączeniowe mogą odmawiać posłuszeństwa. A w tym przypadku trochę natężenia bywa.
Na początek sprawdziłbym kostki połączeniowe w puszce plastikowej, w której siedzi sterownik z lewej strony na podszybiu, czy tam coś nie pogniło, wszystko wskazuje na brak ciągłości obwodu.
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
Posiadam silnik niewielkiej mocy prawdopodobnie jest on wyciągnięty ze starej pralki "frania" Silniki do polskich pralek ( PS663,LUNA,GRACJA, DALIA ,DIANA) miały dane znamionowe wytłoczone na tarczach łożyskowych. Próbowałem podłączenia przez kondensator rozruchowy 400 V 10 µF oraz 20 µF. W pralkach przeważnie stosowane były kondensatory 16 µF. Wskazane...
Tak jak kolega powiedział sprawdź połączenie kostek pod fotelami, a także połaczenie po prawej stronie od skrzynki bezpiecznikowej. ( odkręć osłonę i na wewnętrznej stronie są kostki połączeniowe od poduszki) Pomocne jest WD 40.
musisz znaleźć tylko trzy pary końców uzwojeń. Możesz wykorzystać stary falownik jako skrzynkę i kostkę połączeniową do silnika. Nie mogę znaleźć nigdzie tabeli rezystancji uzwojeń do tej pompy. Trzeba miernikiem szukać początek i koniec uzwojenia.
Alternator w Fordzie sterowany jest z BSI sygnałem PWM zależnym od obciążenia instalacji. Czasami jak założy się po taniości regulator to długo czasami nie pochodzi. Ale trzeba przeglądnąć całego altka jak jest już na stole. I lubią też ugnić przewody przy kostce połączeniowej i nie będzie ładowania.
Coś namieszałeś z tym schematem ;) W poniedziałek poszukam takiego silnika u siebie i jak znajdę to Ci odpowiem, tylko nie wiem czy będę miał jeszcze net ;) PS. narysuj może kostkę połączeniową silnika od strony złącza, będzie łatwiej po tym dojść
Pod konsolą spróbuj wypatrzeć czy jest dostęp do takich mechanizmów jak na zdjęciu. Jeżeli tego nie widać to by znaczyło że trzeba demontować poszycie kokpitu żeby dojść do tych serwomechanizmów. Będzie ciasno jak diabli ! Posprawdzaj jeszcze bezpieczniki i kostki połączeniowe od konsoli sterowania nawiewem i ogrzewaniem i co tam jeszcze jest. Oj chyba...
Witam Najpierw sprawdź działanie rozrusznika-podaj plus na cienki kabelek przy rozruszniku. jeżeli zakręci (pamiętaj, żeby skrzynia była na "luzie"!) to na 90% winna jest kostka połączeniowa przy stacyjce. Pod kolumną kierownicy powinno być połączenie konektorowe kostki stacyjki, można tam na próbę zwierać "na krótko" dla potwierdzenia diagnozy. Pzdr.
NAPEWNO MAM STEROWANIE MASĄ? Nie mam zamiaru się powtarzać tym bardziej, że temat na forum wałkowany jest już od wielu lat-do znudzenia. Kostki połączeniowe za plastikiem przykrywającym łączenie słupka A z progiem(tam, gdzie dźwignia otwierania maski).
Ogólnie ujmując to masz poluzowane lub niepewne połączenia. A gdzie to już należy znaleźć. A więc kostki połączeniowe, bezpieczniki oraz masy. Jesli te skoki są wywoąłnew przez alternator to też w wyniku marnych połączeń. Jest jeszcze mozliwość, że kończą się szczotki, ale jeśli temu szybko nie zaradzisz to regulator napewno do wymiany.
Zrób zdjęcie kostki i wejścia, najlepiej jakbyś jeszcze rozebrał radio tam widać ścieżki które lecą do końcówki mocy i po tym można zobaczyć które to piny.
Na 98% uszkodzony programator. Musisz zakupić nowy typ P-124, jeżli to program, to ma wypalone styki,naprawa raczej nie możliwa, a jak będziesz montował nowy sprawdź dokładnie kostkę połączeniową wiązki z programatorem czy też się nie wypaliła. pozdr.
Co do kondensatora - 5 uF / 400 V , przed zakupem warto jednak rozkręcić obudowę ( imbus "5") i zmierzyć rozmiarowo - nie każdy , a w zasadzie tylko oryginał mieści się w miejscu , gdzie jest przewidziany w obudowie , dlatego taka cena. Można go jednak zainstalować w centrali , zamiast w siłowniku , tylko trzeba bez rozbierania odłączyć z kostki połączeniowej...
Sprawdź kostki połączeniowe pod maską w okolicach nadkola kierowcy przód, pod listwą przekaźników. Możesz to łatwo sprawdzić w sposób taki, że najczęściej przy Twojej awarii nie da się połączyć z komputerem silnika. Takie jaja są na porządku dziennym w tych autach. Większość Ci tutaj podpowiada na podstawie wyczytanych rzeczy z neta, ja te auta naprawiam...
Możesz podpiąć jako głośniki tylne. Plusem takiego połączenia jest to że faderem będziesz regulować głośność tw względem woofera. Ale możesz również podpiąć po prostu do przedniego woofera i też będzie działać. Ale nie będziesz mógł regulować głośności między wooferem i tweeterem. Wpinasz się po prostu gdzieś w kabel między radiem a wooferem. Obojętnie...
Jak zabezpieczenie, przewody są podłączone tylko z jednej strony. Bardziej jak kostka połączeniowa.
Jeśli chcesz to zrobić sam to masz dwa wyjścia. Pierwsze to osobne uzwojenia połączone szeregowo, a drugie to zrobienie odczepów w jednym uzwojeniu. Odczep zrobisz w następujący sposób: nawijasz odpowiedną liczbę zwojów, nie przerywając drutu wyprowadzasz go do kostki połączeniowej i wracasz tą samą drogą i nawijasz dalszą część uzwojenia.
To był początek problemów, w końcu wyszło na to że, padła płyta główna.
Pokaż dokładnie jakie kabelki wychodzą z sufitu. Pokaż dokładnie kostkę połączeniową lampy. Z twoich zdjęć teraz mało co widać. Lampa z dwoma żarówkami. (foto w załączniku) a później zapaleniem wszystkich 3 żarówek. to ile w końcu jest żarówek?
Gerri Koledze pewnie długie nie działają, jak na nie przełączy to tylko postojowe świecą. Pytanie czy działają w funkcji mignięcia czyli jak przyciąga manetkę do siebie. Bo jeśli tak to przełącznik pod kierownicą do wymiany. Jeśli nie, to trzeba szukać usterki od gniazda przełącznika przez bezpieczniki i kostki reflektorów a na żarówkach kończąc. Tanie...
Witam, Zachowanie wskazuje na to, że może Pan mieć do czynienia z napędem Lineamatic w wersji H, pozbawionej zintegrowanego modułu radiowego. Czy do kostki połączeniowej oznaczonej jako "ext. Funk" lub złącza BUS jest podłączone dodatkowe urządzenie (odbiornik radiowy)? Choć prawdę mówiąc nie widzę powodu dlaczego miałyby się wykasować piloty z zewnętrznego...
Całkiem możliwe że podczas podnoszenia auta bądź manewrowania skrzynią biegów, podczas tej operacji został zagnieciony przewód doprowadzający gaz ze zbiornika pod maskę. Jeśli masz dostęp do podnośnika to warto "rzucić okiem". Oczywiście warto posprawdzać wszelkie kostki połączeniowe od instalacji gazowej, mogły być wypinane i są nie do końca zapięte.
Ten czujnik temperatury powinien być wkręcony w kolektor dolotowy, tam gdzieś między wężami od obiegu wody, z lewej strony (patrząc od przodu samochodu. Wystarczy przeczyścić kostkę połączeniową czujnika. Przynajmniej tak jest w silniku C12NZ, w innych powinno być podobnie.
Turbina okapu jest podpięta takim konektorem elektrycznym jak na zdjęciu o wymiarach 20 mm x 14 mm. Jest to podobne do złącz TAMIYA lub XT30 XT60, ale nie wiem co to za kostka. Potrzebuję ten konektor z bolcami (złącze męskie) - dokładnie taki jak na zdjęciu czyli na turbinie. https://obrazki.elektroda.pl/8305903200_... Gdzie taką kostkę...
Nie izolowałem złączek, poniewaź połączenia są w puszcze pod gniazdem i nie ma do nich dostępu. To nie mogłeś zastosować torów ze zwykłej kostki połączeniowej? To co zrobiłeś ma jeszcze jedną wadę. Przy montowania gniazdka może dojść do zwarcia. Nie mamy wtedy kontroli nad tym co się dzieje wewnątrz, jak układają się przewody i jeśli któryś został...
Szukaj może kostki połączeniowej, której styki lub plastik robią się przebarwione.
Kostkę kupisz albo w aso Jesteś tego w 100% pewien?? Pytam, ponieważ nie tak dawno chciałem zakupić kostkę tylnej lampy do Fiorino i niestety taka kostka jest w ASO nieosiągalna. Zaproponowano mi zakup całej wiązki od skrzynki bezpieczników (w nogach kierowcy) do tylnych lamp za jedyne ok 1700zł jak dobrze pamiętam.
Gdyby robiŁo się zwarcie w obwodzie przeŁączników to by wyskoczyŁ bezpiecznik.Tak się skŁada że przez stacyjkę pŁynie caŁy prąd kierunkowskazów a być może też świateŁ.Z masą też może być różnie ale stawiam na 90% że to wypalająca się stacyjka.Sprubuj delikatnie poruszyć kluczykiem w czasie pracy przy wŁączonych światŁach i kierunkach i sŁuchaj zakŁóceń...
O ile sie nie mylę na kostce połączeniowej do sondy masz stalowy drucik - spróbuj go wcisnąć to powinno sie dac zdjąć wtyczkę. Czy w serwisie stwierdzili tylko tą usterkę ? Osobiście sprawdziłbym jeszcze potencjometr na przepustnicy (o ile nie występuje "krańcówka"). P.S. Co do tego gazu to ...zasugerowałem się Twoim: "....na gazie jedzie poprawnie...."
Rozumiem że jak chcę mieć kilka stref i taki wzmacniacz kupię, to z kazdą strefa postęuję tak samo, tylko indywidulnie? Traktujesz każdą strefę jak jeden obwód- czyli indywidualnie (tak jak piszesz). praktykowane jest np. lutowanie kabli w puszkach gdzieś pod sufitem? Nic nie stoi na przeszkodzie, by lutować, chociaż wygodniej (zwłaszcza pod sufitem)...
Witam, Czy ktoś ma może kostkę do radia Alpine 7803 MS ? Odkupię chętnie. 3neomis3(at)gmail.com Dodam że piny w radiu są rozmieszczone równomiernie a nie jak w standardzie alpiny 1 para trochę dalej. Gdyby ktoś chciał mi pomóc mogę oczywiście przesłać zdjęcie. Michał
Patrząc na spód proponuje obejrzeć płytę w okolicy kostki połączeniowej .
Jakie kostki?? Kostki połączeniowe jak w instalacji elektrycznej, czy "kostki" z prądem czyli akumulatory/baterie akumulatorów?
Witam, mam problem. Mianowicie chodzi o to ze mam alternator od forda, jest on po wypadku w wyniku którego została zniszczona, wyrwana wtyczka z kablami. Co można zrobić żeby to naprawić? czy mogę zastosować inny regulator napięcia? i ewentualnie jak go podłączyć? niżej pokazuje na fotce, o który element mi chodzi. Z góry wielkie dzięki za wszelka pomoc....
Taki sam, a błąd E52 wiąże się z brakiem sygnału z tachoprądniczki silnika napędu bębna, a w praktyce całkowitym zanikiem jego obrotów. Sprawdź silnik pod kątem zużycia szczotek, jakości połączeń na kostce połączeniowej na silniku i upływności uzwojeń do masy. Możliwe, że jest już dużo pyłu grafitowego od szczotek na korpusie silnika. Dobrze jest jeszcze...
Witam szukam schemat radia a dokladnie kostki polaczeniowej z radia Cabasse Tronic 6 CD, albo wyswietlacz z laguny z niebieskim podswietlenie od 2002 roku pozdrawiam i dzieki sorki ze w tym dziale ale tam nikt nie dal znaku zycia. Moj e-mail : Rogas(at)tlen.pl Temat przesunięto.
Z ostatniego zdania wywnioskować można, że podłaczono na zmywarkę napięcie międzyfazowe. Jeśli to wina wspomnianego "elektryka", to gratuluję wiedzy, a jeśli pod wspomnianą kostkę ktoś inny podpinał przewody od zmywarki i nie sprawdził co tam na zaciskach kostki połączeniowej jest - też pogratulować "wiedzy" i "odwagi". Trochę kiepskie te zdjęcia -...
Audio wychodzi z BM54 który jest pod kołem zapasowym - pewnie będzie zalany - standard w E53. Dodano po 40 Z przodu jest tylko monitor.
Konkretnie do tego modelu ale i do innych także:D.
Temat pewnie już nie zbyt aktualny , ale te głośniki mają tak samo kondensator, tylko w innym miejscu bliżej kostki połączeniowej , pod osłoną która jest na przewodzie .
Witam mam w posiadaniu wzmacniacz samochodowy taki jak w opisie i nie mam do niego kostki połączeniowej wiec nie mogę go uruchomić, wiec może ktoś posiada schemat całego tego wzmacniacza lub schemat samej tej kostki, abym mógł go podłączyć.
Witam. Potrzebna mi kostka połączeniowa do takiego radyjka Sony MEX-5DI. W North powiedzieli, że mają oryginał za 245zł. W/g mnie to trochę za wiele., a wyglądem przypomina kostkę od kenwooda. Może ktoś wie od czego przypasować tu kostkę i gdzie ją nabyć za jakieś normalne pieniądze?
Witam. Wszystko masz rozrysowane na schemacie w instrukcji. Od wtyczki L do strzałki skierowanej w górę (przyjmując że kostka połączeniowa jest na dole), N do zacisku N. Natomiast silnik - N do 2 zacisku N natomiast L do zacisku najbardziej po prawej stronie, oznaczonego symbolem sinusoidy ze strzałką. Przewod ochronny z silnika łączysz bezpośrednio...
Jeszcze jedna koncepcja. Na odcinku drutu o którym pisałem o dł np 100mm zakładasz dwa zaciski z kostki połączeniowej i wstępnie ustawiasz je w odległości 52 mm. Z nich wyprowadzasz przewody na wejścia komparatora Gdy już masz układ elektroniczny porównujesz ze wskazaniami watomierza i korygujesz rozstaw lub lekko spiłowujesz średnicę(zwiększasz opór...
Powinieneś mieć wyprowadzone 6 zacisków na kostce połączeniowej. Jeżeli tak jest to można go podłączyć w gwiazdę lub trójkąt i będzie pracował poprawnie. Przełącznik służy tylko do zmniejszania prądu pobieranego podczas rozruchu i jest stosowany do silników o dużej mocy lub mających ciężkie warunki rozruchu. No nie do konca sie z Toba zgodze: Po 1...
Sprawdź dokładnie kostkę połączeniową pedału regulatora obrotów, piny mogły zaśniedzieć i stąd przyczyna, nisko przy dywaniku gromadzi się wilgoć i styki mogły zaśniedzieć i zwyczajnie nie łączą, częsta przypadłość przy wiekowych autach.
Będziesz potrzebował: 6 włączników lub 3 podwójne lub dowolna konfiguracja byle było 6 klawiszy, 4 panele z zasilaczami, sterownikami RGB i pilotami, zasilacz, oprawę i żarówkę LED na półki, zasilacz, i taśmę LED do podświetlenia mebli, dużo przewodu 3x1.5 mm, puszki i kostki połączeniowe, dobrego elektryka. Gdybyś chciał sterować całym sufitem z 1...
No a co to za radio? Gdzie znajdę masę od radia w tym samochodzie? Zapewne w kostce połączeniowej ale zadając takie pytania pokazujesz że chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.
Masz Visu, są tam też opisane i rozrysowane kostki połączeniowe to w czym problem?
Zacznij sprawdzanie od bezpieczników, jak to nie pomoże sprawdź kostki połączeniowe, mogą być zaśnieżone. Rozłączyć oczyścić i złączyć. Sprawdź czy niema przetartego przewodu. Pozdrawiam Miro.Nasz Jak napisałem sprawdzić bezpieczniki, które znajdują się pod maska i nad nogami w kabinie. Kostki w układzie abs, zasilania oraz czujniki. ABS oblicza na...
Moze, jesli podasz mi typ auta 4 znaki po VF1 w VINie.
Kostki połączeniowe bo sterownik nie widzi że wentylator się kręci . Możliwe że to wentylatory z elektroniką i z płynną regulacją obrotów . Zrób test czy wentylator się załącza i czy widzi jego obroty , Albo zgniła kostka albo poległ wentylator .
A więc juz tłumacze.. Ów biały grzybek to bezpiecznik termiczny.. Gdy jet wszystko okey grzybek dociska obydwie blaszki i obwód jest wówczas zamkniety.. Natomiast po przegrzaniu roztapia się taka jakby cyna pod grzybkiem, ten opada i rozłącza blaszki powodując przerwe w obwodzie.. Raczej nie do naprawienia, niestety Tefal wymyslił taką konstrukcję by...
Ze zdjęcia wynika, że fotokomórki mają tylko zasilanie, ale nie mają podłączonego obwodu od wykrywania przeszkód - potrzebne są jeszcze dodatkowe dwie żyły do jednej fotokomórki(ta która ma 5 wejść na kostce połączeniowej). Wstaw zdjęcie ze środka lampy jak ją podłączyłeś.
Od lat stosuje głównie wago, czasami "kostka połączeniowa". Kilka miesięcy wstecz przeprowadzałem testy różnych połączeń pod obciążeniem ( 20, 30 40 - do 70 A ). Połączenie skręcane jako pierwsze "puściło" - objawem była zwiększona temperatura takiego połączenia. Bez znaczenia była długość takiego połączenia, dopiero pobielenie cyną takiego połączenia...
Niestety wyłącznik pojedynczy, bo masz tylko 3 wyprowadzenia. Kostka połączeniowa może być, ale nie zwykła na przewody wsuwane i dokręcane śrubką, tylko silnikowa, bo te zwykłe mogą się odkręcać w trakcie pracy- drgania silnika. Można też polutować przewody i wejść bezpośrednio do wyłącznika.
Dzień dobry! Nie gniewajcie się że odświeżam temat ale mam taki właśnie problem w moim w210 2.0 kompressor z 1999 roku. Ale po kolei. Auto ma kluczyk "rybka" z 3 przyciskami-piszę bo to istotne. Po podłączeniu aku wszystko jest ok przez 4-5 dni max. Po tym czasie przestają działać przednie szyby (sterowanie) i sterowanie lusterkami (składanie lusterek...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Jeżeli za bezpiecznik jesteś pewny to sprawdż kostkę połączeniową tylnej wiązki z przednią koło lewego przedniego słupka-lubi śniedzieć-i czy tam masz zasilanie. Pozdr.
Ja bym sprawdzi całą instalacje do body komputera, a zacznij od zdemontowania plastiku na schodku pasażera tam jest kostka połączeniowa, tylnej wiązki.
Proponuję sprawdzić kostki połączeniowe od deski rozdzielczej.
Brak masy w lampie, sprawdź złącze lampy i kostkę połączeniową, podoginaj piny w kości, psiknij kontaktem
W okolicach akumulatora jest kostka połączeniowa od wspomagania w której idzie can i zasilanie po kluczyku. Może być tam zielono.
Pokaż kostkę połączeniową żyrandola - ale będzie tam zapewne niebieski i dwa brązowe.
Zapewne dzieje się to samo co w octavii I, pękają luty koło stabilizatora napięcia, warto też polutować kostki połączeniowe zastawu wskaźników
Witam ponownie ! Problem rozwiązany, jadąc po instalacji dotarłem do kostki połączeniowej gdzie wszystko jest ok lecz zmieniają się kolory kabli idące dalej to już jest biały zaslilanie i żółto-zielony do masy, po dalszym poszukiwaniu znalazłem kostkę z gniazdem i przekaźnikiem i tam był cały problem, przekaźnik i gniazdo było wypalone dostęp do niego...
Wobec tego ten wyłącznik pełni rolę kostki połączeniowej, a nie wyłącznika światła.
Przeczyściłem kostki połączeniowe pod bezpiecznikami, przejrzałem ścieżki na płytce z elektroniką ale nic nie pomogło.
Pokaż tą kostkę połączeniową, jakiś fragment schematu dotyczący jej podłączenia - chociaż z drugiej strony jak zadajesz takie pytania Twoja wiedza z zakresu elektryki jest zerowa więc daj to do podłączenia komuś kto będzie wiedział co robi.
Jakie to radia ? Jakie mają kostki połączeniowe ? Jaką kostkę masz w aucie, oryginał czy "rzeźba" ?
Witam Urządzonko otrzymałem od znajomego z wymienioną już grzałką. Kable od grzałki zakończone są (w tym przypadku) kostką połączeniową będącą w rączce (2 czarne kable) Kable od od czujnika temp. czerwony i czarny, masa na metalową osłonę grzałki szary. Idąc dalej do wnętrza urządzenia docieramy do płyty elektroniki. Tam kable od grzałki i czujnika...
wyjmij i rozbierz licznik. Wyjmij z niego wskaźnik poziomu paliwa/temperatury, popraw zimne luty kostki połączeniowej licznika, dojście będzie właśnie po wyjęciu w/w wskaźnika.
Powinna być kostka połączeniowa. Dwie fazy idą do płyty, trzecia do piekarnika.
(at)lukiiiii Jak widać nawet producent nie zadbał o jakiekolwiek oznaczenie więc czego oczekujesz od użytkownika końcowego? Niżej wskazalem zacisk na zielono-żółty. No to w takim razie w jakim celu odpowiedni zacisk znajduje się obok kostki połączeniowej?
Np to dorzucę coś o Renaul Espace 3 1. Świece w podszybiu ( specjalny klucz przegubowy/łamany) 2. Filtry kabinowe w zamkniętych zaślepkami wnekach łożysk telekopów 3.Żarówki w lewej lampie ( przeszkadza komputer i akumulator) 4.Skrzynka przekażników i bezpieczników w kabinie silnika obok akumulatora 5.Żarówki podświetlenia wskażników - demontaż: głośników,...
Pytanie jeszcze - co to jest za element (prostopadłościan) przy transformatorze (przy uzwojeniu pierwotnym? Wygląda to na zwykłą kostkę połączeniową, ten transformator nie ma nawet bezpiecznika termicznego na pierwotnym.. ;/ Bezpieczeństwo?
Schemat ,sprawdż bezpieczniki, przekazniki i kostki połączeniowe. https://obrazki.elektroda.pl/6056660000_... pzdr........
Może na jakiejś kostce połączeniowej wadliwy styk ? Zacząłbym od sprawdzania tych połączeń .
Ja mam błędy e31 E30 sterowanie przepustnica nie działa . Sprawdźilem połączenia jedynie koło przekaźniki ta biała kostki połączeniowa raz łączy raz nie .kable od przepustnicy sprawdziłem chyba ECU nie wysterowiuje silniczka od przepustnicy gdzie znaleźć pin out
Jaką kostkę połączeniową zastosować? Skoro płyta jest dwufazowa, to czemu jest opcja z podłączeniem 3 faz (schemat pierwszy na rysunkach).
płyty połączeniowe taśmy połączeniowe przewody połączeniowe
zrobić słuchawka bezprzewodowy miracast philips czujnik biegu wstecznego
jacuzzi bestway rezystancja wirnika agregatu
Siemens zmywarka – demontaż grzybka (pływak, ramię spryskujące), jak rozebrać bez uszkodzeń Obliczanie prędkości wysuwu tłoczyska siłownika hydraulicznego – wzory, normy ISO, praktyczne przykłady