Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Smar taki jak w poście wyżej. To ramię trzymające koło zamachowe jest przykręcane dwiema śrubkami. U Ciebie widzę tylko jedną. Pierwsza trzyma to ramię na miejscu a druga oprócz wcześniej wspomnianej funkcji kasuje luz wzdłużny koła zamachowego. Radzę to ustawiać podczas pracy magnetofonu w trybie odtwarzania :). Powodzenia.
Jeżeli koło zamachowe nie jest przegrzane(niebieskie zabarwienie) lub nie nosi śladów pęknięć i nie ma głębokich rys, to nie ma takiej potrzeby. Natomiast uszczelniacz wału korbowego profilaktycznie dobrze byłoby wymienić. Chyba że jest mały przebieg, ale z drugiej strony po co oszczędzać kilkanaście złotych, gdyby po wymianie sprzęgła okazało się,...
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
Też planuję taką przeróbkę, która to będzie polegała na tym, że s301d będzie wyposażony w rozrusznik. Na chwilę obecną zdobyłem koło i rozrusznik (ze złomowiska, szrotu) za przysłowiową flaszkę. https://obrazki.elektroda.pl/6679604400_... https://obrazki.elektroda.pl/3103247100_... https://obrazki.elektroda.pl/6533330600_...
Oczywiście. Koło zamachowe z silnika 2.0 jest inne niż w 2.6/3.0 (różni się elementami, z których czujnik położenia wału czyta jego położenie), masz iskrę w złym momencie. Dodano po 3 Od razu uprzedzę pytanie, sprzęgło z 2.0 nie pasuje do zamachu z 2.6. Musisz szukać kompletu.
Kolo zamachowe 60nm i 90 stopni Docisk sprzęgła albo 13 nm jak sruby 6mm albo 20nm jeżeli sruba ma 7mm średnicy
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
I dodatkowo rękawice (grube) bo przy wyciąganiu pociąć się jest bardzo łatwo. A koło zamachowe to standardowo ;) młotek i przecinak.
1.4 i 1.6 mają inne koła zamachowe
Znajomy z którym rozmawiałem twierdzi że koło zamachowe ma być zabudowane w określonej pozycji ponieważ inaczej może wystąpić nie równa praca silnika To go poproś, żeby przestał pleść bajki, kolo zamachowe jest wyważone więc pozycja nie gra roli, czujnika na nim też nie ma, przykręcaj i będzie grać.
przecież wał napędza koło zamachowe nie wiem o co kaman. Po zerwaniu paska i tak zawory dostały. Można by zmierzyć ciśnienie, ale do tego wymagane jest ustawienie rozrządu
Koła są identyczne,a jeden numer jest zamienny z drugim.
Na korpusie pompy odszukaj znak pomiędzy dwiema czwórkami ten Cię interesuje.Ząb pompy ustaw jak należy ,natomiast koło zamachowe ustaw na 1-3*przed ZZ.Trzeba by oczywiście skorygować początek wtrysku czujnikem zegarowym.Wartość w tym położeniu koła zamachowego powinna wynosić 1mm.Miłej pracy.
Z 20 lat temu naprawialem te mechanizmy i jeśli dobrze pamiętam to silnik pracuje ciągle i napędza koła zamachowe z osiami do których taśma jest dociskana za pomocą tych rolek które nie chcą tobie teraz opaść. Mniejszy pasek powinien chyba napędzać miedzy innymi koło zębate na którym są rowki. Wybór funkcji jest realizowany chyba tak: Naciskasz przycisk...
Zazwyczaj magnetofony tego typu zapewniają usunięcie zablokowanej kasety. Aby to zrobić, obróć magnetofon tyłem do siebie. Otwórz przykrywkę bateryjnego przedziału . Naprzeciwko koła zamachowego każdej deki znajduje się otwór do ręcznego przewijania . Kierunek przewijania jest wskazany strzałką. Za pomocą cienkiej różdżki przewiń koło zamachowe deki...
jak podłącze maszynę do prądu to silnik pracuje. Koło zamachowe się kręci a igła stoi w miejscu. Kręcę ręcznie kołem zamachowym i też igła stoi w miejscu. jeszcze raz odkręciłam dolną i górną pokrywę- podłączyłam do zasilania i koło zamachowe się kręci jednak te "mechanizmy" z pod górnej i dolnej pokrywy nie kręcą się. Czyli wina leży w "sprzęgle"...
Co do koła zamachowego to jestem zdania, że po dorobieniu odpowiedniej kryzy pasować ci będzie koło zamachowe od jakiegoś mniejszego samochodu osobowego typu maluch bądź ewentualnie za koło zamachowe może ci robić kawałek okrągłego idealnie równego i wyważonego krążka.
Osobiście proponuję sprawdzenie mechaniki ręcznie, jak coś zablokuje koło zamachowe to nic nie uszkodzisz a zauważysz gdzie jest problem. Ja kiedy pierwszy raz złożyłem mechanikę K520 w całość po wymianie zespołu kół przewijania, sprawdziłem działanie ręcznie i od razu wychwyciłem źle zamontowaną listwę od załączania funkcji. Jeden ze zbieraków wysunął...
Oczywiście rezystancję sprawdziłeś przed demontażem? Gniazdo tego czujnika jest wymienne: http://img401.imageshack.us/img401/4586/... Tak było właśnie we wcześniejszych rocznikach, później z tego rozwiązania zrezygnowano i otwór na czujnik jest wiercony bezpośrednio w obudowie koła zamachowego. Oj trzeba się czasami nakląć przy demontażu. Czasami...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Zdjęcia mechanizmu będą pomocne. To jest mechanizm auto-reverse dlatego pasek napędzający koła zamachowe musi być założony tak, aby po uruchomieniu silnika, prawe koło kręciło się w lewo, a lewe w prawo. GM
W silniku MAN LE220B (D0836LFL02) Ustawiasz koło zamachowe na znak GMP cylindra nr 1, tak aby otwór kontrolny w kole zamachowym pokrywał się ze wskaźnikiem na obudowie. Czyli... Ustawiasz GMP na 1 garze obracając wałem korbowym zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Obserwujesz okienko kontrolne w obudowie sprzęgła - znak OT lub GMP na kole zamachowym....
Wygladaa na spowolniony mechanizm napędzania kasety. Proponuje naoliciwc wszystkie zebatki i Koła zamachowe synchronizacji- Powinny byc takie 2 duze badz jedno.
Mam jeszcze pytanie odnośnie naciągu koła zamachowego. Koło zamachowe nie ma żadnego naciągu! Jeśli pasek się ślizga to należy go wymienić i tyle. Przesterowanie może wynikać ze złego stanu lamp i / lub filtracji napięcia anodowego (duży kondensator elektrolityczny dokręcony (chyba! Ostatecznie ostatni raz zaglądałem do lampowego ZK prawie pół wieku...
... W gruncie rzeczy chodzi jedynie o przechowanie energii przez kilka godzin. obejrzyj projekty ups wykorzystujące zamianę energię z eletrycznej na obracającą się masę czyli koła zamachowe Obejrzyj też http://virtech.pl/magazyny-energii/134-m...
magnetofon zaczął odtwarzać płyty To bardzo dziwne, od kiedy magnetofon odtwarza płyty? Koło zębate napędzające wałek przesuwający taśmę Które to koło?O ile wiem wałek napędzający taśmę w każdym mechaniźmie jest sprzęgnięty z kołem zamachowym, a z kolei to koło zamachowe napędzane jest z silnika za pomocą paska. Jaki to jest mechanizm?Czy dowijanie...
Jak Dioda rzecze: koła zamachowe kręcą się w przeciwną stronę! W czasie pracy kasety TYLKO JEDNO Z NICH jest dociskane poprzez gumową rolkę do taśmy, a drugie pracuje swobodnie i nie dotyka taśmy wcale. Osobiście spotkałem sie tylko raz z mechanizmem, który naciągał taśmę za głowicą i przed głowicą. Był to jakiś bardzo wysoki model magnetofonu stacjonarnego....
Witam. Peugeot 208 1.4 HDi. Samochód trafił do mnie ze ślizgającym sprzęgłem. Od wymiany zestawu Valeo podobno przejechał może 1000km. Po demontażu okazało się, że kolo zamachowe (jednomasowe) jest bardzo zużyte. Założono używane koło+nowy zestaw Sachs. Po 200 km dalej to samo.
>piotrpawlak5 Jeżeli dobrze popatrzyłem to nie masz kompletu części, brakuje tych najczęściej felernych czyli kół zębatych: na koło zamachowe pośredniego koła dowijania, nie widzę też paska. Ogólnie "dla sportu" warto się zabawić w odbudowę jeżeli tylko stan zewnętrzny jest dobry. Tym bardziej, że to wersja z głośnikiem eliptycznym, moim zdaniem...
Powinna mieć, Dama Pik miała a to ten sam mechanizm.
Ten magnetofon ma dwa silniki ! Jeden prowadzi taśmę poprzez rolkę i wałek koła zamachowego, drugi zaś napędza zespół sprzęgła oraz dowijanie taśmy,przewijanie,auto stop. nie ma siły przewijać (nic nie daje regulacja sprzęgła) jak wymienisz paski i będzie tak samo to silnik który napędza zespół sprzęgła można podkręcić potencjometrem regulacyjnym który...
Ten talerz, razem z osią, jest założony na stożkową końcówkę wału korbowego i dokręcany tą długą śrubą. Wykręcić śrubę, popukać, postukać i powinien zejść. Ewentualnie dorobić przyrząd, taki o jakim pisałeś w swoim poście. Tulejka z dwoma gwintami, jeden na oś wariatora, drugi dla długiej śruby. Nakręcisz tulejkę na oś a potem wkręcasz długą śrubę tak...
ten 2 pasek nie ma wpływu na obroty przyczyną może być zużyta rolka dociskowa uszkodzone koło zamachowe w ten sposób ze oś koła nie trzyma się samego koła i (trzeba ją zaklepać) jeszcze jedno sama oś koła zamachowego może byc wypolerowana i taśma będzi się slizgać ,co wtedy robię, wyjmuję koło z osią i oś koła tam gdzie dolega taśma podgrzewam nad gazem...
trzeba jeszcze (oprócz obrotów) znać średnicę koła zębatego które ją napędza. Liczbę zębów zębnika i moduł - dla jednoznacznych obliczeń. Najlepiej zastosować dwa przełożenia i koła zamachowe wrzucić na wał pośredni, wał pośredni napędzać przekładnią pasową od silnika, zębnik z wału pośredniego za pomocą przekładni łańcuchowej. Wtedy koła będą miały...
Jeżeli uruchomiłeś bez noża, to jest uszkodzony klin. Ten silnik ma lekkie (aluminiowe) kolo zamachowe i nie może pracować bez noża, który spełnia rolę dodatkowego zamachu. Klin uszkadza się przy zapalaniu lub gaszeniu silnika. Musisz zdjąć kolo zamachowe i klin wymienić, koszt około 10 złotych. Jak to zrobić, było już wielokrotnie na forum opisywane....
qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqq
Nic skomplikowanego tu nie ma. Na zdjęciach nie widać wszystkiego, co bym chciał, musiałbyś pokazać same koła zamachowe bez płytki z elektroniką. Generalnie w 90% przypadków paski w takich mechanizmach zakłada się tak: http://obrazki.elektroda.net/64_12480867...
Rozbierz mechanikę, tzn. wyjmij ją z magnetofonu (trzeba odkręcić front) i wykręć ją. Następnie odkręć osłonkę koła zamachowego, wyjmij je, odkręć silniki, zdejmij malutką zawleczkę (jest przeźroczysta) z ośki tego dużego trybika który bez względu na prace dotyka sprzęgła, wyjmij ten trybik, następnie zdejmij pasek i zdejmij zawleczkę ze sprzęgła i...
Jaka tam jest mechanika? Koło zamachowe wklejone na oś napędu taśmy - czasem klej puszczał i być może temu należałoby się przyjrzeć? Tam jest klasyka gatunku tak jak mówisz. Koło zamachowe klejone do osi. Ja bardziej się obawiam tego, że sama oś jest krzywa i ma bicie wzdłużne. Wystarczy różnica 1 mm lub nawet mniej i już mamy kłopot. Problem przerabiany...
Nie chodzi o rolkę dociskową, tylko plastikową podkładkę, która powinna znajdować się na wałku przesuwu. Jeśli zaczyna piszczeć po pewnym czasie, to należy zdemontować koło zamachowe, wymontować, jeśli będzie to możliwe w prosty sposób, łożysko koła zamachowego i dokonać dokładnego czyszczenia wałka przesuwu na całej jego długości oraz wnętrza łożyska...
W zasadzie trzy rzeczy do sprawdzenia - pasek napędowy (napędza koła zamachowe od rolek decydujących o szybkości przesuwu taśmy podczas odtwarzania), rolki dociskowe (czy nie są zdeformowane ani tak twarde jak kamień ze starości - profilaktycznie także do wymycia) oraz silnik (rzadko te się uszkadzały ale może czas zrobił swoje). Pasek należy sprawdzić...
Koło zamachowe to Ty masz dokręcone? Bylo coś grzebane ze skrzynią? Dodano po 2 A czujnik obrotów wału w tym samochodzie jest z tego co się orientuje po przeciwnej stronie łożyska dociskowego wiec mogło by być tak jak mówię. Czujnik jest na skrzyni, zęby na wieńcu mają 2cm, więc jakby był aż tyle przesunięty, to wybiło by dziurę w bloku a i tak by łapał...
To może być spowodowane różnymi przyczynami.Silnik napędu jest zwykłym silnikiem prądu stałego.Koło zamachowe jest lekkiej konstrukcji i nie zapewnia stabilności obrotów.Zacząłbym od paska napędowego,wyczyszczenia baryłki na silniku (kropla oleju na oś silnika),oczyszczenia i przesmarowania koła zamachowego.Jeśli jest wyślizgane i taśma nie przylega...
Nic w tym opracowaniu nie ma o panewkach i kole zamachowym. witam jak sciagnoles to koło?
Dokręcasz siłą 27Nm.
Witam. Miałem kiedyś takie radio. Mechanika z reguły w nich głośno pracowała, zwłaszcza na przewijaniu. Były tam 2 koła zamachowe z metalowymi zębami, które napędzały przewijanie, i to głośno wyło. Ponadto często te koła ocierały o blaszkę przytrzymującą je. Trzeba otworzyć radio i obejrzeć. Co do przestrojenia, to nie jest proste. W tym radio strojenie...
No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba go demontować. Ten pierwszy rysunek załączony przez...
No i minęło pięć miesięcy i wieniec padł. Zauważyłem że zęby bendixa były dziwnie przytarte z jednej strony. Tym razem kupiłem wieniec i bendix w serwisie vw. Jest duża różnica w grubości zębów między drogim zamiennikiem a oryginałem vw. Na zdjęciu dolny wieniec to zamiennik. W ogóle na oko widać już zupełnie inną jakość wykonania, dodatkowo sprawdziłem...
Sprawdź rozrząd i czujnik położenia wału. Potem sprawdź czy na plaku np chodzi.
łożysko zamachowe koło zamachowe astra zamachowe
czujnik ciśnienia cyfrowy pilot chassis daewoo menedżer rozruch
electrolux mruga start hilti udaru
Jak wyłączyć błąd F0E8 w płycie indukcyjnej Whirlpool? Błąd E12 w pralce Gorenje MAWS72 - przyczyny i rozwiązania