Nieeee. Trzeba dobrać się do przekładni. Koła zębate silnik krańcówki..
Ustawienie koła zębatego pomogło.
Rozmontuj mechanizm, ustaw prawidłowo koła zębate i zmontuj według instrukcji.
Każdy serwis będzie potrzebował numery: seryjny i kod produktu nie jestem pewien czy występowały 2 rodzaje w zależności od płyty głównej ( a te były dwie) Jeśli multizawór nie ma widocznych oznak przeciekania i nie jest obrośnięty kamieniem to czasami wystarczy wymienić dwa mikro-wyłączniki ale na orginalne. Ale wymiana tymczasowa bo jeśli koła zębate...
Witam. Troche skrajny przypadek. Pobór prądu jak najbardziej bierze udział w całym procesie. Na początek proponuję podstawić nowy silnik. Jak na moje oko trochę duży pobór prądu jak na powrót. Proszę sprawdzić dokładnie też koła zębate i cały zaparzacz.
Najprawdopodobniej są to czujniki położenia koła zębatego lub w gorszej sytuacji napęd bloku. Służę pomocą!
Serdecznie witam. W młynku Saeco zostały ścięte zęby koła zębatego napędzanego ślimakiem z silniczka. Co było przyczyna- nie wiem. Zakupiłem nowe i założyłem .Oczywiście przed założeniem sprawdziłem wszystko .Silnik pracuje ok, kółko z żębatką nic nie haczy .Po założeniu zrobiło jedna kawę i żęby ześrutowane.
Kupię multizawór z przekładnią i silniczkiem do Saeco Primea Touch. Ewentualnie górną pokrywę - mam urwany króciec nr.5, oraz silniczek z kołem zębatym od przekładni (może też być sama zębatka).
ustawiasz tak żeby mikrusy były między wypustkami na dluższym odcinku koła. składasz do kupy włączasz bez grupy i się sam ustawi. pozdro Dodano po 3 "0" kieruj do dołu.
Weź i usuń jeden magnesik w kole zębatym młynka , będziesz miał o połowę mniej impulsów i dwa razy dłuższy czas mielenia , może być za dużo zmielonej kawy i nie da rady ja sprasować .
wiesz nie mierzyłem bo nie mam czym,ale zauważyłem że po wciśnięciu przycisku parzenia kawy tak jakby się lekko cofnął blok do tyłu( dlatego może się podnosi i go wypycha) ,koło zębate wygląda dobrze,powiedz mi czy strzałki koła powinny schodzić się razem ze strzałką na obudowie czy jakoś powinno inaczej być?
Jeszcze jedno, kawa ląduje na tacce a nie w zaparzaczu. Koła zębate ustawiłem w pozycji "home" możliwe że się rozregulowały same? Czy może to mieć związek z zatkanymi rurkami?
Wymiana mikro-przełącznika przy zębatym kole silnika od zaparzacza rozwiązała problem z błędem nr. 4
Odkręciłem tą plastikową osłonę jak radziłeś i od razu okazało się, że problem jest w "ukręceniu" się wałka napędzającego zaparzacz od koła zębatego (dużego). Wizualnie wyłączniki nie są zalane. Dalej będę sprawdzał jutro, no i muszę zamówić nowe koło zębate.
Na 100% ( chociaż ryzykuję ) uszkodzone koło zębate w młynku .Koszt około 40zł .Przed zakupem sprawdź czy jest takie jak u Ciebie .Saeco zaprzestał dystrybucji kół ze starszych modeli .W takim przypadku czeka Ciebie zakup całego nowego młynka i duże prawdopodobieństwo drobnej przeróbki elektroniki. Dodano po 1 Na 100% ( chociaż ryzykuję ) uszkodzone...
Problem rozwiązałem... dowiedziałem się na angielskich stronach, że Saeco często ma błędy w układzie elektronicznym... W sytuacji gdy młynek mieli za małą ilość kawy (tu czas mielenia trwał 6 sekund) należało, usunąć jeden manges z koła zębatego w młynku. Dzięki temu czujnik halla dostaje impulsy dwa razy dluższe. Teraz czas mielenia kawy twa ponad...
Philips Saeco Syntia nie działa przycisk od małej kawy. Rzadko robimy małą kawę i przycisk praktycznie używany był tylko do zatwierdzania odwapniania, ale teraz już tego zrobić nie można, bo przycisk w ogóle nie reaguje. Coś ktoś? Drugie pytanie jest o żarna w młynku. Dolne żarna całkowicie się rozsypały. Wymienia się komplet górne i dolne, czy można...
Pompka nie ma się uruchamiać bo po co? Ma zrobić ruch kołami zębatymi, żeby sprawdzić w jakim położeniu jest blok. Miałeś nie wyciągać pompkę, tylko włączyć ją podając zasilanie z zewnątrz.
Witam wszystkich. Z całym szacunkiem ale pozostawienie na pół dnia nic nie pomoże i nic samo nie przeskoczy. Ważnym elementem diagnozy jest znajomość zachowania się urządzenia. Zmysł obserwacji itd. Domyślam się, że ekspres podczas płukania nie wyrzuca bloku, ale chwilę po zmieleniu. Na otwartych drzwiach i zblokowaniu czujnika magnesem można zaobserwować...
Tak, jak silnik jest odłączony ekspres nie gaśnie, tylko czeka na pozycję startową, która nie nastąpi bo nie ma silniczka;) Koła zębate bez silniczka lekko się kręcą. W trybie serwisowym tak samo się zachowuje. Gdy chcę manualnie zakręcić mechanizmem, albo od razu gaśnie, albo przez ok. 2 sekundy zakręci i gaśnie. Tak to wygląda, gdy blok zaparzacza...
Ekspres SAECO Via Torrella 230-Gaggio M Typ SUP 018C Zatkany był bojler, po usunięciu tej usterki pojawiła się nowa, źle ustawia się zaparzacz. Po załączeniu wykonuje obrót w jedną stronę następnie w drugą i na koniec wykonuje jakby rozpędem kawałek dalej. Wymieniłem mikroswitche przy kole zębatym ale nic to nie pomogło. Wygląda to tak jakby triak odłączał...
Witam , ciekawy jestem , czy ustawiłeś koła zębate. Jeżeli tak, to proszę o podzielenie się informacją jak te koła ustawić ? Ja tylko na kole zaważyłem znak , natomiast na obudowie nie znalazłem znaku. Proszę o pomoc ekspres leży na stole w kuchni a nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Również proszę o pomoc wszystkich forumowiczów!
Miałem ten sam problem. Jego pojawienie się świadczy o jednym: coś złego dzieje się z mikro włącznikiem współpracującym z kołem bloku kawowego odpowiedzialnym za zatrzymanie we właściwym miejscu. Aby się z tym rozprawić najlepiej pozbyć się z młynka kawy, pojemnika z wodą, fusiarki i dalej rozkręcić wszystkie widoczne torx’y obudowy pod blokiem...
Dzień dobry nie musi to byc uszkodzony zawór [ten z linku jest ok] może być luz na kołach zębatych i zawór nie wraca na swoje miejsce . Można korygować ustawienie gałki i powrót na prawidłowe miejsce jakiś czas będzie działał prawidłowo ale tylko dla wtajemniczonych Życzę powodzenia .
Mikrostyk zlokalizowałem ten przy dużym kole zębatym i go wymieniłem na nowy oryginalny niestety widziałem tylko jeden, a na rysunkach technicznych były 2 mikrostyki chyba że go nie zauważyłem dziś rozkręcę jeszcze raz i będę szukał drugiego.
Miałem podobny problem, W środku jak otworzysz komorę do silnika zaparzacza masz dwa mikro-przełączniki. U góry aktywuje się przez zaparzacz a na dole gdy kręci silnik takim dużym kołem zębatym. Wymieniłem mikro-przełacznk który znajduje się przy tym kole silnika napędowego zaparzacza i problem znikł. Włożyłem tam jakiś przełącznik os siemensa czy delonghi...
Witam serdecznie. W moim ekspresie jest usterka, a mianowicie cieknie woda podczas parzenia kawy. Gdy nalewam gorącą wodę wszystko jest ok.Problem jest tylko przy kawie. Woda jest ciepłą i czysta. Wymieniłem popularną uszczelkę na zaparzaczu (ta duża) i te wszystkie na tym brązowym palcu (4 sztuki). Po wymianie nadal się lało. Rozebrałem ekspres jeszcze...
Dzień dobry, Mam problem z ekspresem do kawy Saeco Royal Professional. Po zaparzeniu kawy, tylko podczas wyrzucania fusów do pojemnika - na tackę odciekową wylewa się woda przez otwór po prawej stronie. Trwa to tyle ile ruch wyrzucania kostki. Nie jest jej dużo, ale chyba tak być nie powinno. Woda jest ciepła i czysta (bez fusów). Wymiana uszczelek...
Witam Podobnie jak kolega poprzednik, zaczęło się od tego, że zabrakło prądu i ekspres w trakcie parzenia kawy się zablokował. Po włączeniu prądu nie chciał wrócić do swojej pozycji. Blok zdemontowałem ręcznie, ustawiłem do właściwej pozycji. Dobrałem się do napędu, rozebrałem napęd, ustawiłem duże koło zębate na znak (ten na godzinie piątej), założyłem...
Witam, Po włączeniu ekspres się uruchamia i uruchamia blok zaparzający i po chwili wyświetla różne komunikaty. A to włącz ponownie, a to nie działa (03), albo nie działa (04). Zrobiłem: 1. wymyłem i przesmarowałem cały blok zaparzacza, bo dość ciężko chodził. 2. Sprawdziłem koła zębate od napędu bloku zaparzacza, wszystko OK. 3. Ustawiłem położenie...
Witam, mam duży problem z blokiem zaparzającym, robiłem czyszczenie i po złożeniu, (dodam, że koła zębate zostały ustawione według strzałek naprowadzających) i po załączeniu blok robi ruch i nie powraca do punktu rozruchu, chodzi o to, że zostaje w punkcie otwarcia bloku, co np. nie pozwala otworzyć zbiornika z fusami po kawie. Po ponownym ustawieniu...
Mój problem w zasadzie jest identyczny jak opisany w temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... Tyle, że rozwiązanie tam opisane nie pomaga. Zaparzyłem już 60 kaw i nic. Mielenie trwa 5 sekund i do pojemnika z fusami wpada mokra breja zamiast sprasowanej kawy. Jak doszło do takiego stanu........zaczęło się od tego, że ekspres zgłaszał...
Znalazłem coś takiego ( http://ucoffee-machines.com/wp-content/u... varga janos " strony 152,186-187,216-219
Prawdopodobnie styczniki napędu. są tam dwa, może jeden z nich nie działa właściwie, czasem też może to być spowodowane uszkodzeniem plastikowych kół zębatych napędu. Napęd trzeba wyjąć rozkręcić o popatrzeć, potestować lub od razu wymienić styczniki. Dodano po 1 A w najgorszym wypadku, winny jest tranzystorek TIP33C na płycie głównej na radiatorze....
Ekspres nadal nie działa tak jak należy. Wymieniłem mikro wyłączniki, ustawiłem tak jak sugerował kolega (strzałką na ośkę małego koła) poskładałem , załączyłem ekspres i następnie po ustawieniu się samoczynnie kół zębatych założyłem blok zaparzający. Efekt jest taki ze nic się nie zmieniło, blok nadal nie jest ustawiony tak jak należy i po wsypaniu...
Witam.Szukam silniczka lub samego koła zębatego albo całego napędu do ekspresu Saeco Gaggio Montano-Bologn .Czy ktoś zna miejsce gdzie można nabyc takie części?
Witam. Po włączeniu ekspresu Saeco Talea Giro miga dioda temperatury (tak jakby ekspres się nagrzewał), po czym zaczynają migać diody fusów i odwapnienia na przemian. Przeszedłem więc w tryb testowy (zgodnie z https://www.youtube.com/watch?v=ftOWLMhm... żeby cokolwiek sprawdzić. Spośród 6 rzeczy, które można tam przetestować: * nie działa grzanie...
Witam i w swej desperacji proszę o pomoc forumowiczów. Mam Saeco Intuitę i cykl mielenia kawy trwa jedynie 5 sakund. To co wypada z zaparzacza do pojemnika stanowi ślad właściwego krążka, do widoku którego przyzwyczaiłem się przez 5 lat jego używania. Może jednak zacznę od początku. Jednego dnia woda z wylewki leciała w bardzo małych ilościach i bardzo...
Witam. Temat dawno nie poruszany ale nie chcąc zakładać nowego tematu postanowiłem napisać tutaj. Mam ekspres jak w temacie w którym również nastąpiła usterka zaworu wielodrożnego. Usterkę usunąłem - okazało się że w napędzie zaworu odczepiło się koło zębate na silniku. Po wyczyszczeniu napędu i zamocowaniu na nowo na kleju koła, zawór ożył i działa...
Witam, temat był wielokrotnie wałkowany ale każdy przypadek jest inny. Mam stary tzw. działkowy ekspres. Miga wykrzyknik po naprawie i lutowaniu czujnika temperatury na przewodach termobloku. Wcześniej migała grzałka i fusy. Po zlutowaniu w/w przewodu miga wykrzyknik. Wszystko sprawdziłem. Wszystkie czujniki poblokowałem małymi magnesami. Czujniki raczej...
Witam, Ponad miesiąc od zakończenia gwarancji przestał prawidłowo działać ekspres do kawy, model jak w temacie. Sprawdziłem czy nie wpadło przypadkiem do młynka coś co mogło go uszkodzić. Okazało się, że wszystko jest "ok" - sama kawa. Wyciągałem więc cały ten element: https://obrazki.elektroda.pl/3465158200_... Przedłużyłem kabelki...
Witam, Demontowałem zespół multizaworu aby wymienić koło zębate silnika napędu. Przy okazji zdemontowałem multizawór i nie potrafię go poprawnie złożyć. W kole zębatym multizaworu są dwie płytki ceramiczne z kanałami. Jedna z nich obraca się w kole, druga jest nieruchoma. Przy montażu jak na zdjęciu 1 koło obraca się w korpusie, krańcówki pracują. Po...
Proszę o pomoc. Wykopałem z piwnicy stary ekspres Saeco Odea Go. Chcę go zreanimować. Większość oringów jest wymieniona. Cały wyczyszczony łącznie z zaparzaczem i jego nasmarowaniem prowadnic itd., zaworkiem i sitkiem. Pompa nowa na testy ale tez nie daje rady. Nie robi kawy. Wszystkie układy są drożne. Włączam, mieli, pompa się załącza i za jakiś czas...
Kupiłem używany ekspres do kawy. Niestety nie chce się włączyć. Brak jakichkolwiek znaków życia. Kabel zasilający jest sprawny. W instrukcji jest napisane że ekspres się nie włączy, jeżeli drzwiczki serwisowe są otwarte. Znalazłem 2 czujniki, są raczej sprawne. Nie mam zielonego pojęcia w czym może tkwić problem. Proszę o pomoc. (at)edit znalazłem jeden...
koła zębate plastikowe koła zębate master wymienić koła zębate
cyfrowy polsat niemczech ekspres krups ea9000 telefon alcatel instrukcja
krups zawór dwubarowy stk463 podróbki
Jak rozkodować radio VW Alpha - instrukcje i porady Jak zmienić temperaturę zamarzania w Buderus RC35?