Scania r420 2010 rok , ciśnienie powietrza w zasobniku SCR - zbyt wysokie Wyrzuca błąd 4116 aktywny , brak możliwości jego usunięcia . Dodam że wszystko wygotowane ,moduł dozujący, wtrysk końcówka w tłumiku https://obrazki.elektroda.pl/6766152600_...
Wtrysk do sprawdzenia na ciśnienie otwarcia oraz czy końcówka drożna.
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku....
Jak pisałem wcześniej w tym silniku jest odprężnik i ciężko zmierzyć kompresję. Do nowo złożonych silników poleca się się podać 1-2 cm3 oleju do dwu suwa tak by zwiększyć kompresję na nowych niedotartych elementach. 2. Luzy zaworowe wyregulowane? Lepiej dać większe bo po dotarciu i tak wypada skorygować. 3. Częstym problemem tych silników jest pompa...
Tu może być zła jakość mocznika, niedrożna końcówka wtryskiwacza,nox pokazuje nieprawidłową wartość, usterka czujnika doładowania.Może być tak ,że noxy są zamienione przed i za katalizatorem.Może też być uszkodzony sam katalizator. EMS 8319; redukcja tlenków azotu jest niedostateczna. EEC 4674; usterka elektryczna w obwodzie podgrzewacza mocznika/reduktora...
Witam. Ostatnimi czasy w moim silniku padł wtryskiwacz, a dokładniej końcówka wtrysku, i właśnie poszukuje nowego. Do Andorii s301d pasuje wtrysk od Ursusa 330 (praktycznie jest ten sam) tylko chyba ciśnienie otwarcia jest inne. Zastanawiam się czy nie założyć do niego zamiast końcówkę WZM, końcówkę BOSH 299A , ponoć w Ursusach C 330 robi bardzo dobra...
teraz to juz nie wiem przeciesz jak wtrysk za duzo cofa ropy to znaczy że jest uszkodzony zaworek a nie końcówka rozpylacza czy dobrze myśle ?? Słuchaj,jeżeli ilość paliwa w którymkolwiek wtryskiwaczu przekracza trzykrotnie najmniejszą zaobserwowaną wartość to ten wtryskiwacz wydaje się być uszkodzony.A różnica pomiaru 20-30% to norma.A jak tam parametry...
Witam To w Gliwicach na serwisie Scanii pracują Irole czy Anglicy,że nie potrafią sprawdzić ,,pompek" PDE.Wyciągasz pompkę odkręcasz dolną część tą gdzie jest końcówka wtryskiwacza,zakładasz adapter a dokładnie przykręcasz.Mocujesz to do próbnika ciśnieniowego takiego nawet jak używał wujek Franek w latach osiemdziesiątych do ustawiania wtryskiwaczy...
EMS 4116. Błąd odpowiada za zbyt wysokie ciśnienie powietrza w układzie adblue (takie info znalazłem). Ciśnienie powietrza w układzie SCR. Ciśnienie powietrza w układzie SCR jest za wysokie. Przyczyna Usterka może wynikać z jednej z następujących przyczyn: Tworzenie się kryształów w końcówce wtryskiwacza lub w przewodzie między dozownikiem reduktora...
Przy dokładniejszym badaniom okazało się że na przewodzie + (idący od akumulatora do rozrusznika ) jest jest spadek napięcia. Wymieniłem go na inny trochę może za cienki ale przy dłuższych próbach odpalenia nie grzeje się i różnica spadków napięć jest ok 0.7 V Jak znajdę odpowiedni przewód odrazy go wymienię na razie zostanie ten . Wtryski zawiozłem...
Próba przelewowa czy też dawki korekcyjne odczytywane na wolnych obrotach nie są miarodajnym testem gdy auto gubi ciśnienie przy większym obciążeniu. Niewłaściwa metoda diagnostyczna... Dodano po 4 Jeżeli próbujesz sam diagnozować auto bez korzystania z testera wtrysków to pożycz lub kup jeden sprawny wtrysk i metodą podmiany znajdziesz wtrysk, który...
Czytałem ten wątek na początku ale jak auto stoi w ogrzewanym garażu to także słabo pali, właśnie sugerując się tym wątkiem postanowiłem zmienić świece, jedna wogóle nie iskrzyła a druga aż za mocno i elektryk stwierdził że robi jakieś zwarcie więc postanowiłem wymienić, niestety, jedna się ukręciła, została zrobiona tulejka żeby nie zrzucać głowicy,...
witam! Mam taki problem z moim oplem combo 1.7 td isuzu mianowicie: Na zimnym silniku odpala idealnie, pracuje w miare równo, im bardziej ciepły to zaczynają sie problemy z pierwszym od rozrządu cylindrem. Zaczyna kopcić na niebiesko, bardzo mocno, jak luzuje rurki od wtrysków to na pierwszy nie reaguje. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, pompa...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Witam, autko z silnikiem c3j przebieg 200kkm poj. 1,4 wtrysk 1 punktowy-jazda na benzynie. Problem polega na tym, że świece oraz końcówka rury wydechowej są okopcone. Rozruch silnika przebiega bezproblemowo zimą oraz teraz i zauważylem że po nagrzaniu się silnika traci on wyraznie moc. Ciśnienie w cylindrach bylo sprawdzane i jest w normie. Spalanie...
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
134bar +-4
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
PE 183 C 300 - 310 bar A końcówka to chyba BOSCH 0 433 171 343 / Daf 1287846 ale pewny nie jestem.
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
Ad.1. Im bardziej ściśnięta sprężyna tym wyższe ciśnienie potrzebne do otwarcia wtryskiwacza. Dla pompy nie ma to żądnego znaczenia, po otwarciu wtryskiwacza ciśnienie i tak rośnie do wartości 500-~1200 bar zależnie od obrotów, dawki typu pompy itd. Ad.2. Nie, za małe ciśnienie to większe krople na początku i na końcu wtryskiwania paliwa - więcej potencjalnego...
Koledzy mam pytanie jakie powinno być ciśnienie na końcówkach wtrysków w VW
Wtryski skręcane na 60Nm zgodnie z instrukcją. Ta sama oprawa na starej końcówce trzyma ciśnienie, na nowej nie trzyma. Poskładałem trzy wtryski na starych końcówkach i kopci dalej, może trochę mniej. Do tego ma taki metaliczny dźwięk, szczególnie przy dodaniu gazu. Myślałem nad końcówkami marki Seven jest to coś warte? Nie chce wydać kolejny raz 300zł...
Cześć, Wymieniam właśnie w 3p-ku końcówki wtryskiwaczy bo miałem założone na szybko jakieś importowane i tak niemiłosiernie leją że jak odpalę ciągnik np po nocy to są kłęby niebieskiego dymu tak że świata nie widać. Jak się rozgrzeje to jest w miarę ok. Ale końcówki końcówkami natomiast chciałem zapytać doświadczonych kolegów, jakie ciśnienie ustawiacie...
Wtryski zostają te same. Różni się tylko końcówkami wężyków paliwowych niskiego ciśnienia, a sterowania EGR-em i tak nie podłączysz. W praktyce znacznie mniej problemów z Boschem.
wtryskiwacz diesla nie jest w stanie rozpylić zimnego oleju przepracowanego przeprowadziłem test użyłem pompy wtryskowej VW 1,6D i wtryskiwaczy podałem olej i przeciwnie do moich oczekiwań olej był podawany kropelkowo doszłem do wniosku że trzeba przerobić wtryski tzn.podnieść znacznie ciśnienie na końcówce wtrysku.Pompa ma maksymalną wydajność ok 600...
Sprawdzenie wtrysków to akurat stosunkowo nie duże koszty zazwyczaj około 40zł sztuka a sama napraw ciężko powiedzieć zależy co by było uszkodzone, jak mechanik stwierdził że to wina pompy to niech ją odda do sprawdzenia, wtryski też tak jak już koledzy pisali jeżeli sinik rozbiegł się z powodu oleju to mogły uszkodzić się końcówki, długotrwała praca...
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
Chyba że co? Tak sobie wtedy pomyślałem, że Megawe ma rację bo wystarczy odkręcić górę wtrysku i tam gdzie jest rurka od powrotu, jest możliwość regulacji ciśnienia otwarcia. I to w dodatku podczas pracy silnika i wtryskiwacza. Tak,że można taki wtrysk ustawić na słuch. Czyli słuchając jak pracuje silnik. Odnośnie samej wymiany końcówki wtryskiwacza...
Witam przyczyny nie odpalenia i pokazywanie białego dymu mogą byc końcówki wtryskiwacza leją złe ustawiony początek wtrysku za małe ciśnienie w cylindrach filtr powietrza zatkany złe ustawienie rozrządu a sprawdzamy luzujemy pokoleji ale pojedynczo przewody wysokiego ciśnienia kręcąc rozrusznikiem gaz na ful i słuchamy czy końcówki wtryskiwaczy skrypią...
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
dzieje się tak, jakby popma dawała za małe ciśnienie i ją dusiło, albo wtryski są za bardzo skręcone i za dużego ciśnienia wymagają. miałem tak w ciągniku jak końcówka się jedna zapiekła całkiem to nie chciał zapalić nawet i pompa siadała, a jak właśnie wykręciłem przewód zasilający było lepiej. okazało się że końcówka jest zapieczona.
Wpierw sprawdzić ciśnienie paliwa - bez tego ani rusz, potem ustawienie rozrządu. Cudów nie ma, musi zapalić jeśli wtryskiwacze są prawidłowo kluczowane..
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Bimladentoja zgadzam się z właściwym kątem zapłonu ,ale ogólnie rzecz biorąc układ wtryskowy lucas jest raczej bele jaki i bardzo dużo zależy od wtryskiwaczy to już sprawdziłem nawet równomiernośc dawkowania paliwa na poszczególne cylindry zależy od stanu końcówek wtrysku, ciśnienia wtrysku i aby silnik dobrze pracował i zapalał wszystkie 4 wtryski...
a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach, przy nie równym ciśnieniu też korekty są duże, może końcówki wtrysku, a co się dzieje w samochodzie
witam, mam kombajn class mercator z silnikiem perkinsa 6cylindrowy 6.354 i potrzebuje instrukcji obslugi silnika m.in ciśnienie na pompie oleju, ciśnienie na końcówkach wtrysków (czy wtryski lukasa można zamienić innymi jeżeli tak to jakimi) jakim olejem zalac silnik który jest po kapitalnym remoncie. pytam bo mam problem zimny ciężko zapala i szarpie...
Z tego co obiło mi się o uszy to wiem że różnią się końcówkami wtrysków i jest inne Ciśnienie wtrysku paliwa. Różnica oczywiście w mocy. Najlepiej poszukaj instrukcji obsługi tych silników i bądzie wiadome co i jak.
2.8 d wtryski są dobre to pewnie pompa wysokiego ciśnienia
Miałem podobny problem i pomogła tylko wymiana kompletu sterownik silnika, immo i klucz autko kilka razy było w serwisie z uwagi na trudności w zapalaniu i małą moc. Potem padło całkiem a teraz śmiga jak nowe. Miałem info z serwisu że były kłopoty z końcówkami mocy w tych sterownikach.
Z tym rozmiarem gwintu na wtrysku to jest bardzo drobny a końcówki do badania ciśnienia i ściągacza do wymontowania wtrysku dawałem do zrobienia cały wtrysk.
073AL mają inną (bardziej wydajną) końcówkę. Przy przerabianiu wtrysków na firady stosuje się wtryski bez kanału restrykcyjnego dla większego ciśnienia wewnątrz wtrysku.
Założone złe końcówki lub źle ustawione ciśnienia na wtryskach.
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
Nie jestem jakimś super znawcą , ale wydaje mi się że rozpylacze 4-otworkowe. Cisnienie 16,8+0,8 MPa . Końcówki do turba mają inne oznaczenia niż te wolnossące . Do U-1614 końcówka wtrysku to DOP 150s 535-4366.
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Dawka paliwa jest wyliczona przez projektanta silnika ,aby miał on wyliczoną moc i moment obrotowy oraz nie przekraczał norm zadymienia. Proponuję ;zmierzyć ciśnienie sprężania na tłokach, ciśnienie i typ końcówek wtrysku(mogą być inne niewłaściwe) oraz kąt wtrysku.
Autor pytał się, czy trzeba specjalnych narzędzi do wymiany końcówki. Ustawienie ciśnienia otwarcia to inna sprawa.
Czy końcówki wtrysku są wielootworowe? Jakie jest ciśnienie otwarcia? Czy mierzyłeś stopień sprężania poszczególnych cylindrów?
końcówka wtrysk ciśnienie renault końcówka wtrysk zamiennik końcówka wtrysk
wymiana grzałki ekran nawigacja garmin iphone gubić zasięg
Varstroj S-MIG 210 – schemat elektryczny, zamienniki, dostępność dokumentacji Jungheinrich TFG 435s – kody błędów E0809.3, E0805.11: znaczenie i kasowanie