Jak nie ma potrzeby ruszania łożyska albo przegubu zewnętrznego to nie wiem po co chcesz wyjmować całą półoś. Spokojnie powinieneś rozpiąć przegub odkręcając tylko sworzeń wahacza i końcówkę drążka kierowniczego. Ewentualnie jeszcze łącznik stabilizatora.
Witam, jakiś czas temu wymieniłem drążki kierownicze i końcówki drążków kierowniczych w Corsie C. Liczyłem obroty oraz mierzyłem długość drążka z końcówką. Po wymianie jeździło się nawet ok ale chcąc ustawić zbieżność pojechałem do stacji kontroli pojazdow w celu ustawienia zbieznosci. Panowie założyli jakieś urządzenia na oba przednie koła(kiedyś jak...
Wydaje mi się, że jakaś tuleja lub sworzeń.Wjedż na kanał, ktoś niech Ci buja autkiem, a Ty przyłóż kawałek gumowego wężyka z jednej strony do ucha , a z drugiej po kolei do każdej tulejki, sworznia i końcówki drążka kierowniczego i na pewno to zlokalizujesz.
Kierownica nie zmieniła położenia-wydaje się być w takim samym położeniu jak wcześniej.Pojadę do mechanika(może innego) żeby spróbował dokręcić te końcówki drążków.
A poda mi ktoś jeszcze moment dokręcenia śrubki odpowiedzialnej za montaż końcówki drążki kierowniczej do zwrotnicy? Również w Corsie B i C.
Wymieniłem lewą końcówkę drążka kierowniczego i po problemie, nie ma żadnych drgań i stuków..
tarcze+klocki,półosie,opony,felgi,amorty... Do listy dopisz: - zawieszenie - łożyska, sworznie, tuleje, końcówki drążków kierowniczych, kontrola kolumny kierowniczej "maglownicy".
DRĄŻKI dokręcasz mocno a KOŃCÓWKĘ DRĄŻKA jak demontowałeś powinieneś policzyć obroty jak odkręcałeś i tak samo wkręcić
A że zapytam, długo jeździsz tym autem, czy się z jakiegoś innego przesiadłeś? czy stukanie powodowane jest luzem między listwą a ślimakiem w maglownicy czy może stuka gdzieś na krzyżakach w kolumnie kierownicy. Jak w cytacie do sprawdzenia, plus drążki kierownicze i końcówki tychże drążków. Dopiero później zadawaj pytania, typu: gdzie ewentualnie skasować...
stuki ustały, cała wina leżała po stronie końcówek drążków, po wymianie wszystko jest ok. Co do maglownicy to może jest na niej drobny luz na ślimaku ale już nie ma takiego stukania.
Witam odkopuję temat. Wymieniłem drążki kierownicze oraz końcówki drążków. Co ciekawe żeby wymienić lewy drążek kierowniczy trzeba mieć specjalny klucz do drążków. Okazało się że na przegubach drązków był luz i stąd te stuki. Po tej wymianie i zbieżności mogłem szarpać kołami jak chcę i nie było wyczuwalnych żadnych luzów. Przejeździłem rok czyli jakies...
Witam. Jakiś czas temu kupiłem opel corsa B, po zakupie były troszkę luzy w układzie kierowniczym i po dokładniejszym sprawdzeniu okazało się że lewa końcówka drążka kierowniczego ma spore luzy, kupiłem więc dwie niemieckie z zamiarem wymiany (miałem po prostu śrubę kontrującą nie ruszać a odkręcić samą końcówkę) no ale po odkręceniu okazało się że...
Witam. Jak w temacie, dodając gazu auto ściąga w prawo a puszczając gaz auto ściąga w lewo. Im większa prędkość tym bardziej zjawisko to zauważalne. Przy hamowaniu auto jedzie prosto, jeśli się rozpędzę i wrzucę luz auto także jedzie prosto. Dodawaniu i odejmowaniu gazu towarzyszy stuknięcie chyba w przegubach. 500 km temu wymieniłem tuleje wahacza...
Po kapitalnym remoncie auta (remont silnika, wymiana osprzętu i elementów amortyzacji, w tym również końcówek drążków kierowniczych) pojechałem na ustawienie zbieżności. Mechanik stwierdził, że wymiany wymaga maglownica. W czasie jazdy rzeczywiście zauważalne były stuki przy przejazdach np. przez tory kolejowe/tramwajowe i przy prędkości ok. 90 km/h...
Witam wszystkich! Mam Corsę C po spotkaniu z barierką. Oprócz uszkodzeń blacharskich ( tj maska lewy błotnik zderzak lampa okular i część fartucha) uszkodzeniu uległa półoś (wyrwało ją z przegubu zewnętrznego ) oraz pękł drążek kierowniczy zaraz za końcówka w efekcie czego koło żyło własnym życiem. Po dokładnych oględzinach zauważyłem że lewe koło jest...
Witam ponownie. Od mojego ostatniego postu minęło trochę czasu ... Dalej jestem posiadaczem tej samej Corsy :-). Chciałem opowiedzieć co nieco o dalszych moich perypetiach z rozrządem tym modelu. Tak jak pisałem wcześniej, pierwsza wymiana rozrządu nie dała rezultatu i ponownie oddałem auto do salonu ASO tym razem na kompletną wymianę rozrządu razem...
Dobra, zacznę od początku. Samochód Corsa B 1997 rok, typ silnika x12sz, rotor (trzy cylindry), pojemność 980 ccm benzyna. Samochód posiada immobilajzer. Niestety nie posiada obrotomierza. Pełny opis usterki - silnik nie chce się uruchomić. Objaw - rozrusznik kreci, ale silnik nie chce się uruchomić. Wykonane czynności diagnostyczne: 1.próba odpalenia...
Hej, na wstępie chciałem wszystkich przywitać i liczę, że uda Wam się mi pomóc, bo już tracę nadzieję :/ A więc od początku... Mieszkam w Danii i rok temu kupiłem Corsę 1.6 OPC w pakiecie Super Sport (w Polsce chyba nazywał się Performance) z przebiegiem 58k km. Autko było serwisowane w Oplu do samego końca, zresztą kupiłem je z salonu wraz z 2-letnią...
Witam. Chciałbym przedstawić swój problem z hamulcami, ponieważ nie potrafię zlokalizować usterki. A problem jest według mnie bardziej skomplikowany. Mam słabe hamulce w aucie. Były one odpowietrzane i hamują, lecz nie tak ostro jak kiedyś. Nie rzuca do przodu, gdy depnę lekko w pedał hamulca. Płyn ma dopiero niecały rok. Podejrzewam serwo. Sprawdziłem...
Witam. Myślę że może komuś się przydać ta wiedza, bo sam szukałem czegoś na ten temat ale nie znalazłem niczego sensownego. Moja Corsa B jest z 1995r, silnik 1.2 8v. Zdecydowałem się założyć do niej wspomaganie bo jest w bardzo dobrym stanie a moja żona, która nią jeździ ciągle narzekała na trudności z parkowaniem. Z rzeczy które należy zgromadzić to:...
Dodaję ten opis, gdyż pewnie wielu chętnym którzy mają corsę z czasem twierdzą że bez wspomagania ciężko i chcą je założyć Jest już jeden taki post na forum, jednak nie jest on zbyt precyzyjnie napisany. Jeśli wkradły się jakieś chochliki i nieścisłości dajcie znać, poprawie, dopisze. Skompletowałem części i zabrałem się do zakładania. Corsa 1.2 8V...
Witam... Mam problem z Corsą C z 2004 roku. Przebieg na liczniku 185 tysięcy, myślę że realnie ponad 200 tysięcy. Podczas wolnej jazdy po nierównościach słychać stuki, jest to prawdopodobnie maglownica. (Końcówki drążków miały luz, wymieniłem stuki nie ustąpiły) reszta zawieszenia wydaje się być sprawna. Samochód badania na stacji kontroli pojazdów...
końcówki drążków kierowniczych drążków kierowniczych klucz drążków kierowniczych
nissan primera rozrusznik instrukcja obsługi halogen kosztorysy elektryczne
lodówka samsung czujnik temperaqtury pompa vacum renault
Audi 80 B4 2.0 ABT – obecność obrotomierza, wersje liczników, retrofit, sygnał TD Audi 80 B4 ABT 90KM – zamiana licznika z zegarem na licznik z obrotomierzem, VDO/UN4, montaż, piny