filtrze paliwa nie ma oleju. Zajrzyj do baku. uszczelniacze? U mnie było tak, pastuch palił od strzała czy zima czy lato, aż tu przyszły mrozy -10 wiadomo jak to dizel ciężej kręcił ale po odpaleniu jeździł brak podstaw do podejrzeń, -20 stopni tu już trzeba było go kręcić 10-20 sekund żeby odpalił, po odpaleniu przyjechał kilometr i zgasł, bez plaka...
zauważyłem że olej bierze wąż od turbo jest zalany olejem. Niestety wczoraj auto po przejechaniu do Niemiec zgasło i nie chce odpalić muszę kręcić około 30 sekund załapie ruszę przejadę kilometr zatrzymuje się i gaśnie i znowu nie mogę odpalić wymieniłem filtr paliwa przedmuchałem węże idące do baku i nic dalej to samo :( na kompie żadnych błędów mam...
Niestety nie byłem w stanie sprawdzić parametrów rzeczywistych. Sam nie dysponuje takim sprzętem, w najbliższej okolicy także nie mam żadnego wartego uwagi diagnosty a i z czasem nie jest najlepiej z racji opieki nad małym dzieckiem. Starałem się robić coś w kierunku szukania na własną rękę gdy miałem wolną chwilę, niestety check i wchodzenie w tryb...
Problem wygląda jak na filmikach. https://m.youtube.com/watch?v=dcUtVwc7yN... https://m.youtube.com/watch?v=u2pbmjiilR... Pacjent Ford Galaxy 1.9TDI 90km Strasznie kopci i się dusi po przejechaniu około kilometra, potem tak się krztusi że gaśnie, trzeba potem długo kręcić aby załapał i od razu gaśnie z zerowa reakcja na gaz, by zaś jechał kilometr trzeba...
Witam mam taki problem z audi a4 b6 1.9TDi 130KM 2002r - od kilku dni samochód zaczął mi słabiej zapalać tzn. zaraz po odpaleniu tak jakby się dusił się i przez 2-4 sek. chodził tak jak byłby przyduszony i nawet bo dociśnięciu pedała gazu dochodził do 2-2,5 tys obrotów. Po około 4 sek. Odpalał i już wszystko było ok. Dziś rano podczas odpalania uruchamiał...
Kolego on pali z benzyny a dokładniej, jak np dojeżdżam do sklepu i zgaszę go po jeździe na gazie to po 15 minutach chce zapalić na benzynie to muszę go kręcić ok 10s, ale jak dojeżdżając do sklepu przełączę na benzynę kilometr wcześniej i zgaszę go na benzynie to zapali bez problemu. Wygląda mi to tak jak gdyby zostawał mu gaz w cylindrach. Ale dlaczego...
Ja tam mam inny pomysł na energię. Pamiętacie stare napowietrzne linie telefoniczne? Im było zimniej tym głośniej "wyły" po nocach. Kiedy wspornik takiej linii był umocowany na budynku , po nocach ciężko było zasnąć. To "wycie jest to ton zbliżony do 400 Hz. wystarczy teraz mały falownik w celu odzyskania energii i mamy darmowy prąd. Te drgania są spowodowane...
Witam! Panowie mam wielki problem z ojca astrą 1.7 Gm X17DTL. Wczoraj z rana nią jeźdźiłem i było wsio ok ,potem zrobiłem jeszcze parę kilometrów i zapalił się żyd .Więc wjechałem do garażu wlać ropę.Kumpel mi załatwił paliwo od ojca ,oni jeżdżą na tym i jest wsio ok.Ja wlałem te 20 litrów i odpaliłem fure i pojechałem na miasto na zakupy. Po jakiś...
Po drugie napisana cena to sposób nieuczciwych na łapanie frajerów nagle się okazuje ze w taxi na małym papierku pisze 20 pln/km i 5 dych startowego. Poza tym cennik taksówek jest zrobiony tak ze klient płaci startowe za kilometr i za stanie w korku, i tak nie wiadomo ile się zapłaci na końcu mimo ze cennik jest przejrzysty i wywieszony. Jednak zawsze...
jeśli po zgaśnięciu silnika idzie nim kręcić ale nie odpala to szukałabym przyczyny w aparacie zapłonowym bądź cewce. Też o tym myślałem a raczej bardziej o czujniku halla tylko pytanie czy u mnie się taki znajduje, w necie niby znajduje pod mój silnik ale ma trzy nóżki a u mnie kostka w aparacie ma tylko 2 piny. To że wentylator tak długo pracuje...
Możesz wymienić tłumiki, będzie szybciej... Raczej głównie katalizator który znajduje się od razu za turbiną, jednak to koszt znowu 600zł, a w to auto włożone jest już naprawdę sporo(dodać tylko że gdy olej dostaw się do silnika i auto podnosiło obroty właściel ''dusił'' go sprzęgłem, w wyniku czego przegrzała się bierznia na tarczy dociskowej i po...
Posłuchałem się kolegi 12B i zadzwoniłem do serwisu Junkersa w Koszalinie aby fachowo przerobili mi ten piec na gaz płynny.Rozmawiał ze mną sam właściciel firmy i powiedział,żebym zadzwonił na drugi dzień to sprawdzi swoimi kanałami,czy może jeszcze zdobyć taki zestaw przezbrojeniowy do tego pieca.Następnego dnia zgodnie z umową zadzwoniłem do niego...
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
Jeszcze raz wszystkim dziekuje ,licznik podłączony,nawet kręci kilometry;-),
Nie masz kopii zapasowej co robiłeś? Kręciłeś km? Po co grzebałeś w epromie?
Brakuje czarnej prowadnicy ( 2C907270 ) do opuszczania rolek przy zamykaniu kasety oraz sprężynki. Po prawej stronie masz ślady gdzie pracowała.
Sprawa się wyjasniła OK.
Witam.Zacznij od sprawdzenia ładowania( napięcie na wyjściu z alternatora musi być podobne jak na akumulatorze). Posprawdzj wszystkie masy jakie znajdżiesz w komorze silnika podbnie plusy.Sprawdż dokładnie połączenie plusa z akumulatora z elektromagnesm rozrusznika i jeszcze kość stacyjki .Cewka zapłonowa-czy niegorąca.Powodzenia.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Koledzy miałem ten sam problem z bezpiecznikiem F11 i kontrolka silnika. Prędkości nie kręcił i km też. Trochę dziwne ale coś mnie tknelo i sprawdziłem z tyłu auta. Przewody świateł i okazało się że było zwarcie w przetartych przewodach. Zrobiłem porządna izolacje wymieniłem bezpiecznik. Ani kontrolki ani nie naliczonych km /h za mną
W napedzie tonera wygiąl sie bolec na ktorym siedzi duza zebatka. Duzo rozbierania. http://obrazki.elektroda.net/66_12590144...
olej mozna wymienic samemu tylko wlej taki sam jak był i wymień filtr:) a co do kontrolki znalazlem na necie cos takiego X = prawy przycisk na desce Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Włączyć zapłon. 3. W ciągu 5 sekund: wcisnąć i przytrzymać przycisk X aż symbol klucza zacznie migać 5. Zwolnić przycisk X 6. Poczekać aż na wyświetlaczu znów...
Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?
Jak tylko nie kręci kilometrów to są trzy możliwości, zimne luty, silniczek, albo wytarte zębatki.
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
1.9 TDI 90 KM BXE Dodano po 4 Zrób zdjęcie przodu silnika, oczywiście bez osłony górnej. https://obrazki.elektroda.pl/5309714600_...
System wydawało by się prosty, powinien działać bez problemu od czasu do czasu wtrysnąć trochę adblue. Ale jakość wykonania masakryczna, no i ceny na zestaw z kosmosu. Kupując nowe auto zaraz trzeba zadać pytanie o ceny nie których podzespołów i tym się sugerować przy zakupie. Busy które mają kręcić km tułaja się po serwsach A to egr, albo wtryski,...
A pompa benzyny pracuje, iskra jest, świece nie zalane? Może tez być problem z immobiliserem, (EWS) i wystarczy resynchronizacja. To częsta przypadłość w Mini R50 i R51
pojechałem na diagnozę do warsztatu i niby zdiagnozowano że wtryski są uszkodzone więc zostały zregenerowane również został wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego i dalej to samo I kto teraz odda za to piniądze? Czy szef zapłaci za głupotę pracowników? Podstawa to ciśnienie na szynie a nie jakieś durne odpowiedzi typu ciśnienie ok. Sory ale...
Masz kolego uklad wtryskowy delphi ktory jest bardzo slaby, i napewno ktorys wtrysk masz uwalony, najpierw zobacz czy w filtrze nie masz opilkow metalu, a potem zrob probe przelewowa i zobaczysz Ile wtryskow jest trafionych
Żadna frajda kręcić kilometry, ale to szarpanie występuje również podczas jazdy gdy puszczę gaz, z tego powodu już dwa razy rozwaliło mi łożysko igiełkowe w skrzyni biegów
Główny przewód prądowy pod kabiną.
Moim zdaniem przy wielokrotnej nieudanej próbie odpalenia powinny być błędy W BSi i sterowniku. Jeżeli jest ciśnienie paliwa to następne co można zrobić to sprawdzić napięcie na wtryskach czy sterownik je otwiera.
Nic nie rozumiem. Gdy nie chce zapalić, podczas kręcenia rozrusznikiem jakie masz ciśnienie paliwa?
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
Oznacza , że Wszyscy będziemy się kręcić na małym promieniu w koło jednego punktu ładowania Nie mała bateria dla każdego a dopasowana do potrzeb użytkownika. :) Ktoś to przejeżdża nie więcej niż 50 km/dobę będzie się kręcił w kole o maksymalnym promieniu 25 km, inny w dużo większym. Punkty ładowania w mieście powinny być oddalone nie więcej niż 10...
A może masz opony w mniejszym rozmiarze --- kręcisz kilometry na niby i autko wychodzi super economy???
Jakaś nędza a nie LTE.Antena musi być na zewnątrz i ustawiona na konkretny BTS. Jak nie wiesz gdzie jest pozostaje kręcić antena. Przy 1 km od BTS-a LTE800 nie miałbyś , żadnych problemów z sygnałem LTE800 nawet w domu bez anteny. Podejrzewam, ze ten BTS jest znacznie dalej a ten pobliski działa tylko na 3G.( sygnał na nim jest dużo mocniejszy).
Żeby odpalił wystarczy na kółek ustawić.
Jeśli nie można kręcić walem korbowym w żadną stronę to raczej nowy silnik.
Nowe ducato mają podobnie na postoju kręcisz palcem a jak jedziesz szybciej to sztywnieje chyba tak powyżej 40-50 km
Licznik widzi 255 km/h czyli nie dostaje sygnału z czujnika. 1. Kręcenie czujnikiem czy symulowanie koła fonicznego daje odczyt prędkości. Bo to albo czujnik. Albo problem z napędem czujnika/kołem fonicznym (za duża odległość, opiłki). Albo kabelki/wtyczki uszkodzone.
85 i 86 to zasilanie cewki przekaźnika, na 87 i 30 ma być plus w momencie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną w lewym progu, lubią tam gnić kable
Na biegu odpala
No i zerknij podczas kręcenia w gardziel, czy szprycka daje paliwo.
Witam Załączam schemat nabijacza, które czasem robie. Prędkość jaką będzie wskazywał zależy od tego jaki jest impulsator i ile daje impulsów, ale zwykle daje on ponad 100km/h. Ławto zwiększyć prędkość zmniejszając rezystancje np. zamiast 2,5 kohm 2,2kohm i zamiast 60kohm dać 50kohm. Najlepiej stopniowo zmniejszać i obserwować jak się zachowuje licznik....
Rozrusznik chyba jest dobry a dlaczego ?? Spróbowałem jeszcze takiej metody. odkręciłem rozrusznik od wału ale na tych samych kablach przy silniku, ale bez obciążenia wału i jest dokładnie to samo. Wysuwa elektromagnes ale nie kręci nawet bez obciążenia. Gdyby był walnięty rozrusznik to bez obciążenia powinien kręcić tak jak na krótko podłączony do...
to prawdopodobnie czujnik obrotow walu korbowego lub jego wtyczka niełączy
witam temat rozwiązany ktoś kręcił kilometry w stary sposób i za dużo namieszał ale już doszliśmy do tego i już działa elegancko pozdrawiam.
Problem rozwiązany dwie sprężyny w pompie wtryskowej które powodują ruch posuwisty sekcji były połamane. Nie wiem jakim cudem samochód tak dobrze chodził chodził.
skoro doszedł do takiego stanu to teraz musisz dać komu co przestawi na dowolną niższą wartość by liczył od nowa, ( nie był rozkręcany i OK ) ten licznik da się zrobić przez złącze diagnostyczne i będzie dalej kręcił
W tym poście z przed lat wrzuciłem coś podobnego tyle że na TIP 162 http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... układ złożyłem, ale od tego czasu nie przetestowałem, brak czasu, trzeba kręcić kilometry :)
Patrz Błażej jakie te ruskie głupie! A Kamaz, mimo, że miał alternator to miał osobną tachoprądniczkę (trójfazową!) do obrotomierza. Ale to było potrzebne do kręcenia kilometrów- nikomu to tak nie wyszło jak ruskim :D
20 km dziennie po mieście, kilka odpaleń plus muzyka ma prawo być niedoładowany.
Mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie: W moim autku siedzi moduł BSM L11-00 nr 9661087080 - nie znalazłem nigdzie takiego nowego ( mówią, ze u nas w Polsce nie ma) natomiast używanego o tych numerach w promieniu 80km ode mnie nie ma. Znalazłem jedynie moduł BSM L11-00 o nr 966170828. Według mnie wszystkie bezpieczniki i miejsca na kostki się zgadzają.....
pod cienki kabelek od rozrusznika przykręć dodatkowy kabel i dotknij do plusa akumulatora, jak zacznie kręcić no to rozrusznik dobry a problem w instalacji, jak nie kręci to rozrusznik do naprawy/wymiany, ewentualnie akumulator można podmienić jeszcze na próbę
Nie tylko w Polonezie, miałem to również w Hondzie Civic. Jeśli samochodem jeździ się głównie krótkie odcinki, rozrusznik musi wówczas często pracować. U mnie było to przy 120 tys. Km.
Prąd do rozrusznika dochodził, a rozrusznik okazał się uszkodzony, bo po uderzeniu w korpus młotkiem zaczął kręcić, więc wymieniłem go na nowy. Teraz kręci cały czas, ale nie odpala. A co ciekawe, jak się odpięło BSI, to zaczął normalnie odpalać i pracował prawidłowo, ale przestało działać wspomaganie kierownicy, ABS i prędkościomierz z kilometrami....
Miałem taki sam problem. Rano odpalał ok. Po przejechaniu 2 km. po ponownym odpaleniu długo kręcił aż w końcu zapalił. z czasem obawiałem się że w ogóle mi nie odpali. Mechanik wymienił mi bendyks za 200 zł. - problem znikł.
Jeżeli nic ci nie stuka [turbina sie rozsypała] To śmiało jedź tylko ze auto mocy nie będzie miało i nie kręć wysoko. Jeżeli pod maska sucho turbina nie leje. Jedź. Sprawdzaj olej co kilkaset kilometrów.
Bardzo dzięki za info . A swoją drogą to co w nim jeszcze wykryłeś ?
Mam problem. Posiadam Mercedesa Solinę 815 i niestety bardzo ciężko pali ale tylko przy ponownym rozruchu po przejechaniu kilku kilometrów. Zanim zapali trzeba bardzo długo kręcić ... Co może być przyczyną? Co sprawdzić?
Nigdy nie dawałem kleju i nikt jeszcze skrzyni nie zgubił. Klei się raczej miejsca gdzie coś się kręci i może wystąpić moment luzujący śrubę.
Tak do końca jeszcze się nie wyjaśniło. W zeszłym tygodniu auto w poniedziałek całkiem stanęło. W sumie dopiero w piątek go wziął mechanik lawetą, bo to automat :) dziś naprawił rozrusznik - coś tam było popalone. Możliwe że od zwarcia na rozruszniku te atrakcje były. Na razie musze trochę pojeździć żeby stwierdzić czy to od tego. Póki co nic się nie...
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Ile kilometrów ma i kiedy był łańcuch na rozrządzie wymieniany ? Dodano po 3 "Rozrusznik kręci jak szalony " Co to znaczy ?
Jak kręciłeś to 0 różnicy? A ile ma kilometrów na baniaku?
Od kiedy tak sie dzieje i z jaka czestotliwoscia. Moze bendex nie lapie
Trudno wyczuć, może kostka pod stacyjką, może zasilanie kabiny? Tu masz podpowiedz, sprawdz czy masz z kostki stacyjki wyjście zasilania na rozrusznik (w chwili gdy nie chce kręcić).
A świece żarowe kolega sprawdzał czy wszystkie sprawne w 100% ,dość często okazuje się że jedna całkowicie uszkodzona a inna już słabo grzeje .radzę dobrze sprawdzić najlepiej wymontować i sprawdzić pod napięciem akumulatora około 5 sekund wystarczy na święcę w Oktavi . Dodano po 6 Dodatkowo sprawdź czy pojawia się napięcie na przewodzie świec podczas...
https://obrazki.elektroda.pl/7968799600_... Przy komputerze .
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci zanim odpali, wcześniej zdarzało się to sporadycznie, raz na jakiś czas a teraz zaczęło się nasilać, jak odpali to już wszystko ok, czasem jest tak jakby już odpalił ale rozrusznik jeszcze kręci, żadnych błędów, nikt nie ma pomyłu ma gada.
Jeździłem takim 5 lat, jedyna usterka przez ten okres to przepływomierz, poza tym miska olejowa do wymiany, ale to już z mojej winy. Polecam. Jeśli chodzi o odpalanie zimą to po prostu przy ostrych mrozach kręciłem może 3 sekundy, czyli o 2 dłużej niż w lato.
nie pamiętam chyba śruba m10 wkręcasz ją w miejsce śruby od przegubu tak głęboko aż opiera się o skrzynie i dalej kręcisz aż zacznie kielich wychodzić i tyle.
Witam, samochód Kia Ceed 2009 benzyna + LPG. Rano samocgód odpalił, po przejechaniu około 40 km zgasł. Silnik "kręci", ale nie odpala. Awaryjnie na LPG jeździ. Co to może być?
witam z reguły jeśli nie kręci się bębenek od przejechanych kilometrów to też nie maluje na tarczy sierżantów czyli tzw przejazdów 5km. Przyczyna może być różna: uszkodzony blokujący mechanizm zwrotny, sprzęgiełko lub wyskoczył ślimak napędzający inne gorsze uszkodzenie to uszkodzenie silniczka krokowego tak jak już kolega wspomniał jeśli przełączysz...
no to może np czujnik położenia wału/wałka rozrządu umiera, w oplach tak umierają czujniki położenia wału No chyba żle rozumiesz wypowiedzi. Autor napisał, Auto po przejechaniu około 3 km gaśnie na benzynie, jak przełączę na gaz to jedzie Zajmij się resetem sterownika benzyny, zrób 500 km na benzynie i sprawa się wyjasni, czy to inst. gazowa broi Dodano...
Do pomiaru prądu to cegi z zakresem 300 -400 amper na DC. Pomiar spadku napięcia na aku to zwykły miernik podpiete pod aku ktoś kręci ty patrzysz do ilu spadnie liczy wartość najniższa.
W razie awarii przepustnicy zmotoryzowanej centralka redukuje osiągi silnika, aby uniknąć jego możliwego uszkodzenia (chodzi po prostu o ochronę dpf) ponadto działa to jak klapa gaszenia w zwykłym jtd. Do sprawdzenia czy na kostce przepustnicy jest tam + i masa. I czy po przekładce pinologia się zgadza..
Witam serdecznie wszystkich i proszę o pomoc mam problem z moim sharanem 1.9 tdi 2001 rok mianowicie rano po odpaleniu przejadę około 3 kilometry po wrzuceniu na luz i hamowaniu przed światłami auto gaśnie i jest ciężko je odpalić, do tej pory wymieniłem tandem pompę sprawdziłem pompkę paliwa w zbiorniku i wymieniłem przekaźnik pompki paliwa nr 109...
Witam. Miałem podobny problem w Swojej Astrze jakiś czas temu. Co kilkaset przejechanych kilometrów występował brak możliwości uruchomienia silnika. Rozrusznik kręcił, błędów brak, pomagał tylko starter. W moim przypadku problemem okazał się czujnik położenia wału. Sprawdzić to można w prosty sposób, kiedy powtórzy się problem z rozruchem, trzeba podpiąć...
To polecam kupić tanie szukacze i sprawdzić, ja przerobiłem ten temat, i kilkukrotnie tanie szukacze zawodziły i pozostało kręcenie kilometrów jak się robi samemu. We dwóch to też inna robota. A ten przyrząd wierz mi że robi robotę. Kabel w ścianie też znajdzie jak dowcipny tynkarz go schowa pod tynkiem. I przerwę znajdzie... Niestety porządne sprzęty...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Licznik z fotki pochodzi z B4 TDI. Nie działa Ci tylko prędkościomierz, czy nie bije również kilometrów? Licznik możesz sprawdzić, podpinając pod wejście na linkę wkrętarkę lub coś, co się kręci. Tylko nie przesadzaj z obrotami i zwróć uwagę, w którą stronę się kręci. Bezpiecznik nr 14 wg opisu jest od świateł cofania. Może jest zwarcie na czujniku...
Z jakimi predkościami Wam pracuje generator ? Mi kręci 2606 km/h. Dobry to jest wynik ? Podajcie jakies wasze prędkości
Ta kosiarka, to traktorek, wskazuje na to moc silnika? Może, to nie w silniku jest problem, tylko w zwiększających się oporach przekładni lub kosiska. Chociaż mało prawdopodobne, ale trzeba wyeliminować taką możliwość. Gdy nie można jej odpalić, ściągnij pasek napędowy z kola pasowego silnika i sprawdź czy rozrusznik da radę kręcić. I sprawdź wreszcie...
podpinając się pod silnik w rowerze ten sam efekt uzyskasz? Z silnikiem był by dużo lepszy, ale nie każdy silnik się kręci, gdy kręcą się koła. Po wyprostowaniu prądu przy prędkości około 15 km/h mam 60V, oczywiście bez obciążenia. Warto by zmierzyć pod obciążeniem, sprawdzić jaka moc jest dostępna. Zrobić prądnicę która daje jakieś napięcie jest łatwiej...
Podmien cewke jak masz skad albo wykrec ta i moze zostaw na grzejniku.Podejrzewam ze przez tyle czasu jak samochod byl nieodpalany to niezla wilgoc sie tam nagromadzila i mogla pasc calkowicie.Popsikaj tez wtyczki jakims preparatem do stykow.Samochod ma jezdzic a nie stac,pdobno wlasnie wiecej problemow jest jak stoi niz bije kilometry.
zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął Stał teraz u elektryków Skoro już stał u elektryków to mogli chociaż błąd odczytać. Chyba, że nie mają uprawnień na 12V. Paliwo jest? Rozrząd dobry? Na plaka pali?
Trzeba wpiąć CLIPa, zresetować błąd, potem podnieść to koło do góry, pokręcić nim i zobaczyć jaki jest odczyt na CLIPie. Powinien podawać szybkość kręcenia się koła w km/h
Teraz sam kręć kilometry i nie przejmuj się, kupiłeś to już po ptokach, autko proste a ceny podzespołów w zamiennikach coraz tańsze bo coraz trudniej sprzedać do schyłkowego autka. Dla jasności: syn ma 323C z 1995 roku, przebieg autentyczny na dziś to 251 tys, trochę cieknie spod uszczelki (koszt ok. 25zł) osłony klawiatury ale niedługo do zbycia i...
Wyciągnij impulsator, zacznij nim kręcić kiedy jest wyjęty, ale podpięty do instalacji, wtedy sprawdź czy na zegarze idzie. Jeżeli tak, to uszkodzona zębatka w gnieździe na skrzyni.
Witam Czy ktoś wie jaka jest kombinacja kasowania inspekcji olejowej w QASHQAI 2010r??? Od razu powiem że sposób od pierwszych wersji Qasqaia z okrągłym wyświetlaczem nie działa. Oto on gdyby ktoś szukał: X = prawy przycisk na desce Kasowanie inspekcji odbywa się następująco: 1. Włączyć zapłon. 3. W ciągu 5 sekund: wcisnąć i przytrzymać przycisk X aż...
nowy akumulator kręci jak szalony. A po przejechaniu około 20 km. trzeba było poczekać godzinkę, żeby odpalił
Witam, Mam Vectre C CDTi 150 KM 2005 rok. Przebieg 220000 sprowadziłem ją z Niemiec serwisowana z rąk prywatnych. Problemem jest brak mocy w całym przedziale obrotów, maksymalnie kręci się do 3300 obrotów/min. zarówno przy zapalonej kontrolce serwisowej jak również gdy się nie pali. Ogólnie samochód rozpędza się w żółwim tempie tak jakby miał z 40 KM....
czyli miałem rację ?
Najprostsza metoda sprawdzenia czy problem jest mechaniczny (zapieczone tłoki lub prowadnice) czy hydrauliczny (pompa, przewody, serwo): skręcić na max, podnieść zablokowane koło i popuścić odpowietrznik, jak zacznie się kręcić, to problem po stronie hydrauliki
Witam. Posiadam cygaro z 1986 r. Autko ostatnio mnie zawiodło. Spadło w trasie z obrotów i nie chciało odpalić. Po dłuższej przerwie auto odpaliłem, przejechałem kilka km i znów ten sam problem. Teraz nie odpala wcale. Rozrusznik kręci lecz brakuje prądu. Pompka paliwa również prawdopodobnie się spaliła gdyż wcześniej ciągle chodziła a teraz nie słychać...
Witam. Jakie ciśnienie w cylindrach powinno być? Passat. 1.9tdi 130km avf. Po pomiarach wyszło wszystkie Cylindry blisko 20bar i silnik rozgrzany do 70°, pytam informacyjnie, samochód moc ma w miarę, odpala bez żadnego problemu na pół obrotu czy to-15° czy na plusie, ciągle tak samo pali. Czy rozgrzany czy zimny to nie ma problemu, i tak odpala od ponad...
Jest trochę rozkręcania, ale nie ma innego sposobu na naprawę. Usiadłem do tego dzisiaj na spokojnie i się okazało, że nie aż tak ciężko dojść do tego mechanizmu. Także mechanizm jest, sprzęgło i solenoid mam, ale jak to sprawdzić? Cewkę pewnie podłączyć pod 24V (takie napięcie jest na cewce), ale czy zadziała na mniejszym i jakie natężenie? I jak...
kilometr nabijać kilometr corsa kilometr zmiana kilometr
wymiana drążka zmiany biegów plazm samsung komputer lanos
Ford KA F37 5A – przepalający się bezpiecznik, zwarcie w obwodzie świateł STOP lub cofania Bosch WTW87490FF/02 – trzy świecące diody, brak działania, blokada odpływu kondensatu