Jak będziesz oglądał "fachowców" z youtub, to spalisz dom. Moza i tak jak z końcówki filmu. Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem w #2. Schemat wejścia FAAC. https://obrazki.elektroda.pl/2817857400_...
Nie możesz się podłączyć do krańcówek napędu, gdyż one współpracują z elektroniką napędu.
Więc już wiesz że trzeba zamontować kontaktron a nie wpinać się w krańcówki i zakłócać pracę napędu.
Przyjrzyj się przekaźnikowi - czy nie ma sklejonych styków. No i lampkom krańcówek (FCA i FCC) - czy gasną po zadziałaniu odp. krańcówki.
Ma krańcówki ?
Po owych 8-10 sekundach miganie lampy i buczenie ustaje i się zapala się 02 na wyswietlaczu Bo kończy się czas maksymalny ustawiony w pozycji menu t. Czy ten "przemagnesowany" do żelastwa magnes nie jest przypadkiem za daleko od czujnika krańcówki?
Możliwe, że nie działa prawidłowo czujka magnetycznej krańcówki. Jesli napęd jest nowy - magnes krańcówki zbyt odsunięty od tylnej ścianki napędu. Jesli napęd ma swoje lata - źle działa sam czujnik (uszkodzenie można powiedzieć standardowe w tych napędach). Pomaga tylko wymiana czujki na nową.
Co to za napęd? Krańcówka się nie poluzowała albo nie przesunęła?
Ta krańcówka, to zapewne kontaktron, więc wykorzystaj kontaktron przełączający, który ma trzy wyprowadzenia (NO i NC).
https://obrazki.elektroda.pl/3519930800_... Zazwyczaj krańcówka jest na C i NC (rozwiera się przy osiągnięciu położenia końcowego). Jak podłączysz na mikroswitchu źle to najwyżej napęd tylko nie ruszy, nic więcej. Jeśli chodzi o samo wpięcie wtyczki do centrali, nie jest ona symetryczna. Niebieski ma być na pinie, na którym jest masa....
Kondensatory można dołożyć w centralce o ile siłowniki nie mają krańcówek odcinających napęd od zasilania.
Co to za centrala? Wstaw zdjęcie.
Co do statusu - czy rzeczony Grenton ma jakieś wejście do zbierania stanu bramy - najlepiej jakby przyjmował styk NO. Wtedy albo montujesz w napęd dodatkowy kontaktron (taki sam jak do zabezpieczania okien/drzwi w alarmach) który będzie zwierany którymś magnesem krańcówki lub własnym; albo montujesz między czujnikiem krańcówki napędu a centralą powtarzacz...
Trzeba było pokręcić pierścieniem do krańcówek.
Zewrzyj na krótko wszystkie krańcówki - te dwie przed silnikiem jak i wejście GND-VSEZ (i może zrób to fizycznie przewodami - może któraś krańcówka jest uszkodzona) i spróbuj dopisać krańce wyłącznie przyciskiem LERN oraz przyciskami AUF i ZU. Jeśli napęd pojedzie w dół - coś jest nie tak z podłączeniem krańcówek.
Witam. To zależy jakie masz umiejętności w tych sprawach. Najprościej to, odpinasz silnik, a po włożeniu kasety (nawet obudowa bez taśmy) krańcówka w napędzie włącza działanie. Możesz usunąć cały napęd, ale wtedy musisz krańcówkę (przełącznik) zastąpić przełącznikiem (wyprowadzonym na zewnątrz) o takim samym działaniu jak ten w napędzie. Konkretnie,...
A odepnij napęd od bramy i pojeździj na pusto - jeśli dalej będą cuda to przynajmniej wykluczysz samą bramę (może, jak napisałem wcześniej - nadłamany kabel spiralny, wariujące krańcówki itp).
Prawdopodobnie tak to jest to ale jak wejdziesz na allegro to jest tego pełno. Osobiście zacząłbym od kondensatora bo tańszy tylko że jeśli by to był kondensator to czasem brama mogła by wogle nie wystartować. Często spotyka się właśnie problemy z krańcówkami.
Mostek FCA i FCC do COMF - to nie fotki tylko krańcówki - poza napędem na stole (albo do prób) zmostkować coby silnik kręcił. Na bramie podpiąć do krańcówek bo rozwalisz słupki albo ogranicznik otwrcia. Mostek FSW do (-) - zgłuszenie fotki. Po tych mostkach na stole albo na bramie z mostkami na STOP, podłączoną krańcówką i motkiem na FSW wszystkie LEDy...
Witam. Bardzo możliwe że styczniki / przekaźniki przełączające obroty mają wysłużone styki i nie zdążą wyłączyć sterowania do dołu i równocześnie tyrystory dostają sterowanie do góry, a to są już inne fazy. Druga możliwość źle lub niedokładnie ustawione krańcówki. Krańcówka wyłączająca napęd jest zbyt blisko krańcówki suwu do góry. Trzecia możliwość...
Pomarzyć.13 lat i gwarancja... Wyjąć trzeba napęd i zajrzeć do krańcówek.
Dlaczego akurat wersja BFT z magnetycznymi krańcówkami?
Dla jasności - nie podłączaj do krańcówek napędu - mają być osobne kontaktrony. Podepnij je jak na dolnym rysunku.
I tak trzeba zrobić porządne mocowanie pod czujnik, czy krańcowki mechaniczne. Można taż zastosować solidne kontaktrony np B3 satela i podpiąć pod styki każdego napędu z klasycznymi krańcówkami. Moim zdaniem.sensowniejsze byłoby chyba zamontowanie.napedu na.zewnątrz normalnie i zabezpieczenie go przed kradzieżą. Przedłużanie i mocowanie wałka z drugiej...
Napęd ma krańcówki ?
Nie w tą stronę pewnie kręcisz.
Witam. Zworka między 1-5 bardzo dobrze, dla zasady daj zworkę między 3-4 (wejście stop) i to tyle. aha ... ustaw bramę w pozycji środkowej i zablokuj napęd. Następnie postępuj wg. instrukcji (pkt. 4.3 Przyswojenie długości skrzydła). Miganie diod L2 i L3 sygnalizuje brak przeprowadzenia tej czynności. W przypadku braku lampy, podłaczenie pod zaciski...
No to dodać kolejne elementy np w postaci przekaźnika czasowego. Po najechaniu na krańcówkę napęd traci zasilanie i zatrzymuje się, a nawrót następuje np po 1s.
W obudowie nie ma krańcówek?
Może. W 99 procentach napędów krańcówki są NC więc rozwarta oznacza pozycję krańcową - a ich brak - 2 pozycje krańcowe na raz, czyli napęd stoi. Zewrzyj środek z którąś skrajną szpilką - napęd powinien ruszyć w jedną stronę.
1. d1 - kierunek bramy łatwo sprawdzić - po odłączeniu zasilania i ponownym podłączeniu prądu brama na pierwszy rozkaz z pilota ma się OTWIERAĆ - (jak jest inaczej - zmień parametr, tylko nie kombinuj z przełączaniem kabli silnikowych) 2. Przy gniazdku radyjka są pionowo 2 diody - FCA (krańcówka otwarcia) i FCC (krańcówka zamknięta) - przy bramie na...
Był całkiem niedawno już temat na forum gdzie autor podłączył się właśnie pod krańcówki i zakłócało to pracę napędu. Rozwiązaniem było montaż kontaktronu na bramie.
Standardowo w tych napędach jest spowolnienie "po krańcówkach" czyli jeśli napęd zarejestruje zadziałanie krańcówki to nie staje w miejscu tylko jedzie jeszcze kilka cm wolniej (czas spowolnienia regulowany - parametr rA) co wystarcza w likwidacji uderzenia. W niektórych egzemplarzach można spotkać klasyczne długie zwolnienie przed krańcówkami (parametr...
Co rozumiesz pod pojęciem "krańcówka"?? Chodzi Ci o łącznik z napędem mechanicznym, czy o czujnik zbliżeniowy indukcyjny lub pojemnościowy.... ? pozdrawiam
Krańcówki jeśli mają tylko kontaktrony, to jest jakieś nie dopracowanie bo po zaniku napięcia działają jak by od początku, ty potrzebujesz tu krańcówek z pamięcią, posiadają w sobie dodatkowy magnes i po przejechaniu zapamiętują pozycję.
(at)up, jak możesz to pokaż jak rozwiązałeś krańcówki?
Za mocno dociskasz do "ziemi". Dojedz bramą delikatnie do dolnego położenia krańcowego.
http://obrazki.elektroda.pl/5903033900_1... Praca odbywa się między krańcówkami S16 i S17; Włączamy łącznikiem PRACA; jeżeli napęd stoi na S16 to załączy się R01 i samopodtrzyma oraz załączy KM11 (silnik) napęd dojdzie do S17 - załączy R02 i samopodtrzyma, załączy KM10 (silnik) oraz rozłączy R01. Taka cykliczna praca będzie się odbywać...
Może problem tkwi w czujnikach / krańcówkach?
Kod 4311-04: Wyłącznik krańcowy wycieraczek - instalacja wycieraczek/spryskiwacza (Brak sygnału) Do sterownika ZBR nie dociera sygnał z krańcówki wycieraczek lub ten sterownik jest uszkodzony. W pierwszej kolejności do sprawdzenia jest wiązka silnika wycieraczek. Piny wtyczki silnika: 1:Masa 31000 2:Krańcówka 20501 3:Krańcówka 20000 4:Napęd silnika...
U mnie problemem była lampa sygnalizacyjna. Jest na 24v. Jak nie była podłączona napęd działał z krańcówkami magnetycznymi. Podłączyłem lampę i padła płyta. Wymieniłem na gwarancji. Drugi raz to samo tylko płyta wytrzymała. Wymieniłem krańcówki ze starego napędu i działa do dziś. Musi chyba być jakaś ledowa. Dalej nie wnikałem.
Dobrym zwyczajem jest dawanie styku NC - z chwilą urwania przewodu układ zadziała tak jakby krańcówka została osiągnięta przez napęd. Przy styku NO takiej pewności nie ma ;)
Może jakiś problem z krańcówkami?
Jeśli masz zwolnienie przed krańcówkami (na czas) to może być ich wina. Wyłącz i pozostań przy króciutkich (kilka cm) zwolnieniu po krańcówkach.
Tak, musisz od nowa ustawić magnesy - po uruchomieniu rA czujnik będzie musiał "wcześniej" reagować. Czas otwarcia i tak radziłbym ustawić. W razie awarii czujnika krańcówek (co przy krańcówkach magnetycznych u Faaca zdarza się stanowczo za często) napęd nie będzie bez potrzeby na blokadzie dusił na słupek przez kilka minut (i się grzał jak czajnik)...
Witam, sąsiad zakupił napęd do bramy NICE Filo 400 aczkolwiek ten napęd jest na 4 metry, jego brama ma około 7. I teraz tak - nie było mnie przy tym jak montował napęd, podczas kalibracji okazało się iż napęd nie zamyka bramy. I teraz tak: potrzebuję przestawić zabezpieczenia krańcowe na silniku, nie do końca wiem jak. Muszę wymontować napęd i kręcić...
Na początek krańcówki napędu do sprawdzenia.
Zapomniałem napisać o tych diodach... wg Twoich wskazówek zmierzyłem i napięcie jest na obu diodach w momencie jak krańcówka jest na środku a potem zanika na jednej i drugiej w zależności w którą stronę przekręcę krańcówkę.
Nie zamieniłeś przy podłączaniu do centrali krańcówki na otwieraniu z krańcówką na zamykaniu ?
A co się dzieje z LEDami FCA i FCC? A przyczyna - owszem, bardzo możliwe że padł magnetyczny czujnik krańcówek (rzecz jest mocno awaryjna). Dla pewności możesz zasymulować jego działanie - tzn zewrzyj wszystkie szpilki gniazda krańcówki - napęd powinien reagować na każde polecenie z pilota.
Witam, Napędy o które pytasz mają wbudowane "krańcówki", i nie wymagają dodatkowych odbojów montowanych w podłożu. pz
Napęd na krańcówkach, bez foto. Zworki na photo, alt i 24v których nie ma na foto.
Sprawdź płytke w okolicy listwy zaciskowej fotek na okolicznośc zabrudzenia/zamoknięcia. Zsuń także ze szpilek tej listwy zieloną oprawkę i sprawdź pod nią. Sugerowałbyn także docisnąć wszystkie mostki w tej listwie, oraz zmostkować wszystkie piny złącza krańcówek (białe, trzyszpilkowei) i wtedy zrobic test - częsta przyczyna dziwnego zachowania bramy...
Sprawdź mikrowłącznik zaparzacza. Ewentualnie krańcówki napędu zaparzacza.
Tak po prostu to nie. W obwodach oryginalnych kontaktronów idą prądy tylko w pojedynczych miliamperach i dokładanie do tych obwodów podpięcia do wejścia STOP może zakłócić działanie krańcówki (możesz spróbować STOP jednego napędu połączyć z jedną z zewnętrznych szpilek gniazdka krańcówek drugiego, no i oczywiście połączyć minusy - masy obu napędów ale...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Dość sporo danych o w/w centrali. Zacisk 4 to tylko Open, 5 - krok po kroku. Ale STOPu niet... Fotki działają tylko na zamknięcie (i są NO). Czyli pozostaje odpinanie zasilania, silnika lub inne takie sztuczki... Zobacz, co będzie jak odepniesz obie naraz krańcówki - może ( tak jak w Came BX) napęd...
Odpowiem za przedmówców: 1. Jest włączone automatyczne zamykanie - to i lampa miga też na otwarciu (bo jest odliczana pauza). 2. Nie działa krańcówka otwarcia lub po prostu brama - przez skorodowane/brudne prowadnice - nawet do niej nie dojeżdża (w 740 pośrednio pomoże dobre ustawienie czasu w parametrze "t", wtedy nawet w wypadku nie zadziałania krańcówki...
Zewrzyj 3 i 4 z 11 czyli fsw open, fsw close i tx- fsw, jeśli będzie ok to zwalone fotki ( możesz jeszcze przez aparat cyfrowy w telefonie luknąć na fotkę nadawczą - powinno być dobrze widać świecącą diodę podczerwoną na fioletowo). Ale twoja awaria bardziej wygląda mi na uszkodzenie krańcówki,. Zatrzymaj pilotem bramę w połowie i zamknij. Jeśli zamykanie...
Jakie radio? Jeśli wpinane - nie ma możliwości pomyłki, jeśli na kablach - podłaczenie styku NC zamiast NO (ma być NO czyli w spoczynku rozwarte) może skutkować wszystkimi w/w objawami.... A co do wolnego działania - czy powrót do normalności jest po jakiejś konkretnej akcji czy po dojściu bramy do skrajnego? I czy po uruchomieniu bramy po zapięciu...
No spoko tylko w jaki sposób ta funkcja wykryje całkowite zamknięcie bramy i jej sama nie otworzy bo w przeciwieństwie do siłowników 24V nie ma tam krańcówek
Wszystko się zgadza jednak myślę, że ta właściwa krańcówka jest na płytce z silnikiem napędu szuflady.
Sprawdzałeś miernikiem czy mikrowyłącznik działa? Generalnie przy wciśniętej czy odłączonej krańcówce napęd nie powinien ruszyć w kierunku zamykania. Jeżeli tak się dzieje to raczej uszkodzona jest centralka...
Witam, Przy tego typu krańcówkach często jest tak, że gdy napęd rusza z położenia krańcowego to, "ta blacha" w pewnym sensie "ciągnie" za sobą tę sprężynkę wciskającą mikro-wyłączniki, czasem wystarcza to (przy nieco zużytych mikro-wyłącznikach) aby wcisnąć mikro-wyłącznik drugiej krańcówki. Napęd wtedy zachowuje się w opisany sposób. Doraźnie pomaga...
Ja stosuje na ogół wersję na 230V Te co montuję mają wbudowanie krańcówki.
Kolego a blokujesz jakoś bok napędu ( czy zespół krańcówek kręci się razem z rurą ?) Całość powinna być zamocowana w kasecie, silnik powinien się obracać a element z krańcówkami stać i wtedy uruchamiają się ślimaki w krańcówkach. Co do grzania tak te silniki grzeją się mocno i to jest normalne. POzdr.J.
Witam Jutro sprawdze elektronikę. Proszę jeszcze o odpowiedź dotyczącą krańcówek. Napęd bloku zaparzającego rozbierałem i być może pomyliłem krańcówki. Nie potrafię teraz wyciągnąć bloku zablokował się, napęd nie chce go przekręcić na właściwą pozycję.
Witam , naprawiam Nivone nicr573. błąd nr 8 czyli napęd , wymieniłem krańcówki napędu mimo ze pod miernikiem były dobre . ekspres zachowuje sie jakby ich nie widział . koło krańcówek przechodzi przez nie - sygnał jest na złączu na płytce a napęd mimo to chce iść dalej . czasem zadziała - widzi sygnał i jest ok ale pozycja zaparzacza jest nieprawidłowa...
Tanie nie jest (son off 5x tańszy ale chiński... - chociaż jest wersja pod SUPLĘ) ale ma wejścia kontrolne. To i Zamel taniej już ma swoje sterowniki pod Suplę. Co do sygnalizacji stanu - wg instrukcji wejścia "wykrywają przepływ prądu" (cokolwiek miałoby to znaczyć) - można spróbować je podpiąć równolegle do krańcówek napędu. Jeśli nic nie wykryją...
Daj może fotkę którejś krańcówki (chyba że to element o wyglądzie plastikowego patyczka z dwoma kablami reagujący na magnes wózka) Po sylwku postaram się rozkminić tą płytkę a ty sprecyzuj, czy te krańcówki są magnetyczne czy mechaniczne.
No to raczej powinno być ok. Chyba że powodem uszkodzenia był uszkodzony silnik, albo silnik został uszkodzony z powodu uszkodzenia PCB. (Dlatego pisałem o pomiarach silnika). Być może o czymś zapomniałeś (coś zamieniłeś ) podczas przepinania okablowania silnika/kondensatora, krańcówek...
Witam, Miałem ten sam problem, 4-letni automat nagle przestał działać. Rano otworzyłem bramę, automatycznie się zamknęła, a po powrocie z pracy zero reakcji na pilota. Próbowałem przez aplikację i innym pilotem, ale brama stała bez reakcji. Sprawdziłem zasilanie i bezpieczniki, wszystko działa. Czujki też są podłączone, a krańcówki napędu odłączone,...
Właśnie ten siłownik (czyli Power Jack) z racji powolności, awaryjności oraz niedostosowania do pracy w bramie odradzałbym. A akurat w tym siłowniku są dwie osobne krańcówki dla dwóch kierunków ale działające w oryginale nieco druciarsko - odpinające po prostu zasilanie siłownika po dojechaniu do położenia krańcowego. Ogólnie ( i tak się robi w nielicznych...
Podaj proszę więcej szczegółów - w jaki sposób ustawiłeś Dip Switch od 3 do 5 oraz czy siła przesuwu bramy jest na maksimum. Czasami pomaga kupienie zwykłego gumowego odbojnika mocowanego na wkręt lub śrubę na słupku dojazdowym bramy i przesunięcie krańcówki w stronę napędu - silnik będzie zatrzymywał bramę odrobinę wcześniej i nie doprowadzi do zniszczenia...
Krańcówka jest w napędzie i trzeba sprawdzić jej działanie, tzn. czy odbija pewnie i za każdym razem oraz czy styki dobrze łączą. Natomiast na końcach bramy są zderzaki, które załączają krańcówkę. Trzeba sprawdzić, czy nie są obluzowane i czy dobrze trafiają w dzyndzel krańcówki.
Na początek proszę sprawdzić krańcówkę(ki) napędu. Czasami zbiera się wilgoć w okolicy napędu i potrafi namieszać w systemie😉. Mikrowłączniki krańcowe odpowiadają za podanie sygnału do sterownika kiedy ma zatrzymać się silnik przekładni.
Połączenie krańcówek nie zmieniane. Zgodnie z dokumentacją podłączone na "NC" w zależności od tego która jest rozwarta ( czyli najechana krańcówka) załącza napęd w odpowiednią stronę ale każda zmiana stanu na którejś krańcówce zatrzymuje silnik. Więc jednocześnie za symulowanie najechania na drugą krańcówkę wyłącza zasilanie jak i za symulowanie zjechania...
Możesz wejścia Zamela IN1 i IN2 (czyli wejścia kontroli stanu bramy) próbować podpiąć do wejść krańcówki napędu czyli pinów FCA i FCC złącza szpilkowego. Zamel ma być zasilany wg polaryzacji opisanej na obudowie napięciem DC z centrali napędu. Ale to nie musi zadziałać. Co prawda na wejściach IN Zamel wykrywa sygnał zarówno plusowy jak i masowy, ale...
Na oko to problem z krańcówką napędu zaparzacza, ewentualnie zbyt dużym luzem na wałku/przekładni. Wałek napędu (jak to nazywasz "zębatka"), przy ruchu wstecz (w prawo) przekręca sie za bardzo i pociąga za zaparzacz, a to powoduje wypięcie blokady (jak podczas naciskania na dźwigienkę PUSH).
Czy jeśli wywalę te elementy i wyprowadzę z silnika tylko dwa przewody +/- tam gdzie strzałki, zamiast czterech jak jest w tej chwili, to mogę temu silnikowi w jakiś sposób zaszkodzić? Możesz wywalić, bo to zazwyczaj są krańcówki.
Nigdy nie trafiłem na taką przypadłość. Chwalę sobie te napędy. Jeżdżę regularnie na przeglądy serwisowe i nie spotkałem się z uszkodzeniem centrali, o którym piszesz. Zdarza się natomiast, że po odłączeniu zasilania i po ponownym jego powrocie pierwszy ruch jest właśnie spowolniony, ale po osiągnięciu krańcówki napęd działa poprawnie.
gold v2 brama przesuwna
ogólnie przyjętą zasadą w sterowaniu jest praca ręczna i automatyczna , układ wykonawczy jest tak zrealizowany że umożliwia sterowanie , kontrolę , wizualizację z obu sterowań prosty przykład sterownia zasuwą styczniki do zmiany kierunku przekaźniki do sterownia stycznikami oraz sygnalizacji pracy, stanu napędu chodzi o dopasowanie poziomów napięć sterujących...
Zamontuj Touska, nie potrzebuje krańcówek.
Nie bardzo. Krańcówkę odłączasz od napędu (lub płytki w samym siłowniku, jeśli jest) i wpinasz pod COM i ZAM (czerwone napisy), do napędu wpinasz zamiast krańcówki przewody zielony i biały, zasilanie wiadomo, dodatkowy sygnał o stanie krańcówki bierzesz z wyjść NO i COM (lub - w razie potrzeby NC i COM) - czarne napisy. Złącz "dębowych" to ja tam nie...
Witam. Czy ma ktoś filmik z montażu napędu bramowego BFT Phobos BT B40? Chodzi mi głównie o regulację krańcówek od góry i autoset.
Na razie brama działa OK zdjąłem zworę z 11 i 12 - po podłączeniu kabelków na 11 (SWO) oraz 12 (SWC) brama nie reaguje na pilota Oprócz kabli z krańcówek do 11 i 12 jeszcze do 7 musisz podpiąć trzeci kabelek z krańcówek (wspólny) - pewnie gdzieś tam jest - w sumie od krańcówki powinny być 3 - odpowiednio NC (czyli wolny to zwarty) otwarcia, wspólny,...
Jeśli ten przełącznik jest bistabilny tzn nie odbija - to problem może leżeć we wbudowanej w napęd krańcówce (ogólnie to nie włącznik odcina zasilanie na końcu ruchu tylko robią to wbudowane w napęd krańcówki).
Jak najprościej wykonać takie sterowanie, aby brama zamykała się do pewnego momentu i otwierała też do pewnego momentu? Należy użyć krańcówki
Rozwiązałem Gotowy moduł z 4 złote https://obrazki.elektroda.pl/4801672800_... do sonoff sv wgrana supla przerobiona przez SLAVEK z forum supli. wejście Na IO 4 - w krańcówkę napędu FAAC 740 podpięta przez PC817. (jak dojedzie do krańcówki wystawia brama zasilania w przeciwnym zwiera do masy, itp) Na IO 5 - w krańcówkę napędu FAAC 740...
Mylisz sie. Nie można. Napędy bram przesuwnych (w odróżnieniu od napędów bram rozwiernych) zawsze mają jakiś rodzaj krańcówek a pozycje krańcowe są ustalane wyłacznie wg nich. Zwłaszcza tanie napędy z silnikami 230V, które są przeważnie pozbawione jakiegokolwiek monitorowania obciążenia bramy. Twój napęd bez krańcówek nie ma nawet możliwości wykrycia...
Najmniej co potrzebujesz, to 4 przewody - N, góra, dół, PE. 5-przewodowe napędy to duża rzadkość. W przypadku napędów sterowanych radiowo z możliwością sterowania przez wyłącznik masz N, L, góra, dół, PE. Więc 5 przewodów jest idealnym i uniwersalnym rozwiązaniem. Krańcówki są w napędach.
Witam wszystkich. Widzę, że kręcicie się wokół tematu i kilku kolegów jest nawet blisko (napęd zaparzacza). Jeśli błąd 8 występuje tylko przy parzeniu mocnej lub grubo zmielonej kawy a drobno mielona i mało intensywna parzy się normalnie to problem jest w górnej krańcówce tłoka zaparzacza w napędzie. Zwyczajnie ten dzyndzel jest delikatnie podtarty...
Stan krańcówek sprawdzony?
Witam, z opisu zaworu wynika, że krańcówki wyłączają napęd (link do opisu: http://cosmogate.pl/product_info.php/pro... a czujnik zalania, to FD1 od Satela (https://www.satel.pl/pl/product/241/FD-... Pozdrawiam
PS. sprawdź w instrukcji czy krańcówki są NC czy NO - w oryginalnym FAACu są NC (m.in. dla możliwości wykrywania który magnes podjeżdża - otwarcia czy zamknięcia) i trzeba dla działania bramy wszystko zewrzeć. Może twój napęd ma krańcówki NO czyli napęd jedzie przy rozwartych krańcówkach a zwarcie odpowiedniej go zatrzymuje.
Came Kr 3 plus z krańcówkami
Dostaniesz taką krańcówkę bez problemu - te z trzema wyprowadzeniami mają styki NO/NC.
czy po prostu działa na zasadzie zwarcia styku 3 i 4 Dokładnie tak Macie pomysł jak podłączyć się do sterownika bramy, czy trzeba jakąś krańcówkę montować oddzielnie Napęd nie ma żadnego wyjścia sygnalizującego otwarcie - użyj osobnej krańcówki, coby uniknąć mechaniki - możesz użyć jakiegoś zestawu kontaktron-magnesik od alarmu domowego (takiego do...
W napędzie jest czujnik,krańcówka początku i końca tacki.Jeszcze raz rozbierz ,sprawdź tą płytkę którą zdejmowałeś czy siedzi dobrze na swoim miejscu.Sprawa jest banalna i na pewno ci się uda.Możesz to robić poza komputerem korzystając tylko z zasilacza,jak masz jakiś rezerwowy czy archiwalny.
z kostką problemu nie będzie tylko sporo pracy żeby kabel położyć. Co do bramy to trochę słaba konstrukcja, może z biegiem czasu opadać pod ciężarem( drewno będzie namakać i zwiększać ciężar). Napęd musi posiadać mechaniczne krańcówki
uszkodzona krańcówka krańcówka magnetyczna krańcówka bramy
pojemność skrzynia głośnik myphone oprogramowanie prądnica wysokoobrotowy
mikrokomputer cobra1 napęd bramy przesuwnej
Zamrażarka Bosch Siemens alarm, gorąca górna część – przyczyny i działania Plazma Panasonic, LG, Pioneer – jest dźwięk, brak obrazu – typowe usterki i koszt naprawy