Przekaźnik zmierzchu daje napięcie na cewkę przekaźnika który może trzymać cały dzień krańcówka wyłączy silnik. https://obrazki.elektroda.pl/6377162900_... okblowanie przekaźnika tylko dodaj krańcówki i diody z poprzedniego rys. przed silnik.
Można użyć krańcówki, ale w połączeniu z modułem przekaźnikowym Proxima AKZ. Ale prościej (a na pewno taniej) zrobić jak radzi przedmówca, a coby jeszcze bardzie uprościć temat - tak zamontować kontaktron aby zwierał go oryginalny magnes krańcówki.
Gdzie ja te krańcówki mam wpiąć, do wejść cyfrowych Na pewno do wejść od 14-23, a tak na poważnie to potrzeba DTR z tego falownika .
Nie możesz się podłączyć do krańcówek napędu, gdyż one współpracują z elektroniką napędu.
Wygląda na prawidłowe połączenie krańcówki.
https://obrazki.elektroda.pl/3519930800_... Zazwyczaj krańcówka jest na C i NC (rozwiera się przy osiągnięciu położenia końcowego). Jak podłączysz na mikroswitchu źle to najwyżej napęd tylko nie ruszy, nic więcej. Jeśli chodzi o samo wpięcie wtyczki do centrali, nie jest ona symetryczna. Niebieski ma być na pinie, na którym jest masa....
Jest produkowany gotowy uklad dopasowujący - Proxima AKZ, do wpięcia w przewód między właściwą krańcówkę a gniazdo krańcówek centrali, przeznaczony do central majacych COM na masie, czyli tak jak u Faaca. Powtarza dla centrali sygnał z oryginalnej krańcówki a dodatkowo ma wyjście styków bezpotencjałowych powtarzające zachowanie krańcówki na zamknięciu...
Wszystkie informacje o 15:10 wysłałem na PW, więc po co to pytanie?
A nie lepiej połączyć krańcówki w matrycę 3x6 ? Używając 3 wyjść i 6 wejść mamy 18 krańcówek odczytywanych sekwencyjnie bez dodatkowych kombinacji. Choć najwygodniej było by dołożyć moduł wejść cyfrowych. A może można zredukować ilość krańcówek ?
Zewrzyj na krótko wszystkie krańcówki - te dwie przed silnikiem jak i wejście GND-VSEZ (i może zrób to fizycznie przewodami - może któraś krańcówka jest uszkodzona) i spróbuj dopisać krańce wyłącznie przyciskiem LERN oraz przyciskami AUF i ZU. Jeśli napęd pojedzie w dół - coś jest nie tak z podłączeniem krańcówek.
Rozumiem, że VDD to zasilanie układu? Takie jest oznaczenie napięcia +5V na schemacie układu w pierwszym wpisie.
Tak
Co z krańcówkami piszesz że nie podłączone. Centrala musi widzieć pozycję bramy przez krańcówki.
... nigdzie nie umie znaleźć minusa,... znajdziesz tylko sterowanie [+]. Konieczny będzie inwerter +/- lub zwykły przekaźnik. Czerwono/niebieski w54 polowym czarnym złączu za schowkiem, po stronie pasażera.
Biały to NC na styku nr. 2, czarny to NO na styku nr. 4.
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
... Ale przynajmniej ma support potrafiący doradzić co się spartoliło :) Owszem , support na elektrodzie ;) Taka jest niestety jakość chińskich alarmów. Twój schemat jest OK, Krańcówki podłączasz, seperując diodami w niebieskim 17-pinowym złączu w skrzynce bezpiecznikowej. Pin3-szary, pin6-szary, pin11-brązowy.
Są dwie krańcówki i dwie diody, krańcówka odcina kierunek który doszedł do końca, obroty w drugą stronę możliwe są dzięki diodzie bocznikującej daną krańcówkę dla kierunku przeciwnego. Krańcówki muszą być NC. http://obrazki.elektroda.net/21_12633280...
... Podepnij styki NC krańcówki ATO-11-2-I szeregowo... ze stykami cewki wyłącznika silnikowego, jaki proponujemy Ci zastosować jako zabezpieczenie dodatkowe przeciw kosztom ponownego zakupu silnika plus uwagi w/w i to wszystko w tym temacie. ... Wyłączniki silnikowe nie posiadają cewek, więc nie podłączysz do nich niczego. A stosujemy zabezpieczenie...
prawdopodobnie syrenka cyfrowa tylko dla alarmów dog, czarny krańcówka maski
Szukaj w dokumentacjach alarmów MAXICAR,MAGICAR, to jedna z tych chińskich wydumek
Trzeba założyć diody separujące pomiędzy istniejącym automatem światła a krańcówką (lub krańcówkami). Takie diody można wpiąć w przewód dochodzący od tego "automatu" do krańcówek, najlepiej tuż przed krańcówką. Wtedy będzie można bez problemu do krańcówek podłączyć przekażnik, a nawet bezpośrednio dodatkowe żarówki podłączone jednym końcem do +12V....
Nic sie nie pogryzie,a jak by sie paliło to gaśnica powinna być w każdym aucie to zgasisz.Pozdrowienia ;)
Problem rozwiązany - problemem było za niskie napięcie wychodzące do napędu silnika, teraz jeszcze tylko podpiąć krańcówki, podłączyć lampę i mam nadzieję że gotowe...
Witam, Cewkę przekaźnika zasilasz przez styki NC połączone szeregowo obydwu krańcówek. Koguta poprzez styk NO przekaźnika. Pozdrawiam.
dzieki dobre i to fajnie jak by jeszcze miał kolory na krańcówkach Dodano po 5 Zdobyłem schemat i instrukcje - udało się odpalić podnośnik i działa - tylko pojawił się kolejny problem - oba potencjometry krańcowe pokazują rożne wskazania i podnośnik się wyłancza . Prawdopodobnie wypracowane i są różnice wskazań. Gdzie mógł bym dostać takie nowe
Podłącz krańcówkę szeregowo z silnikiem i zasilaniem. Tak żeby rozłączała silnik po jednym obrocie. Równolegle do styków krańcówki podłącz styki przekaźnika. Do sterowania przekaźnika zastosuj prosty układ czasowy. Przykłady masz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73... Jeden układ z wykorzystaniem kostki 555 a drugi na jednym tranzystorze....
Co rozumiesz pod pojęciem "krańcówka"?? Chodzi Ci o łącznik z napędem mechanicznym, czy o czujnik zbliżeniowy indukcyjny lub pojemnościowy.... ? pozdrawiam
Ogólnie krańcówki są ok, tylko musisz je jakoś zamontować sensownie. Ale z tym sobie poradzisz. pozostaje dla mnie dylemat czy na krańcówce podłączyć w obwodzie zamkniętym (NC) czy otwartym (NO)? NO. I czy potrzebna jest konfiguracja dodatkowa w GRBL aby to wszystko zadziałało tak jak powinno ? Tak, trzeba to włączyć w GRBL. Była na to komenda, zaraz...
Owszem, można ale nie wprost. Trzeba specjalne urządzonko które wpina się między krańcówkę a centralę - i ono wystawia sygnał ze styków swojego przekaźnika - albo powtarzacz krańcówki na przekaźnikach. Ale możesz tak zamocować kontaktron, aby łapał oryginalne magnesy od krańcówek.
Witam, Mam zagwozdkę. Potrzebuję stworzyć układ sterowania stołem zasilanym z sieci trójfazowej. Zasada działania układu: Wciśnięcie i przytrzymanie jednego przycisku powoduje ruch stołu do góry. Wciśnięcie i przytrzymanie drugiego przycisku analogicznie powoduje ruch stołu w dół. Mniej więcej w połowie wysokości stołu jest zamontowana krańcówka, która...
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
Z tego co się orientuję to trafo nie powinien być cały czas pod napięciem. Porządny może być stale zasilany. Co prawda będzie to jakieś ułamki kWh kosztować. Czyli do każdej krańcówki podłączyć 230V i dopiero od każdej poprowadzić przewody do trafo? I wtedy z trafo do każdej taśmy LED? Tą metodą nie zrealizujesz zaświecania światła tylko w cześci szafy...
Ten układ z załącznika powinien być odpowiedni. Styk W2 "załącz" włączy silnik, z kolei styk W3 wyłączy silnik, do styku W3 podłącz równolegle obydwa wyłączniki krańcowe.
Pamiętaj o kondensatorze ;)
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Dość sporo danych o w/w centrali. Zacisk 4 to tylko Open, 5 - krok po kroku. Ale STOPu niet... Fotki działają tylko na zamknięcie (i są NO). Czyli pozostaje odpinanie zasilania, silnika lub inne takie sztuczki... Zobacz, co będzie jak odepniesz obie naraz krańcówki - może ( tak jak w Came BX) napęd...
Witam Przesyłam najprostsze rozwiązanie Twojego problemu. NC - oznacza normalnie zwarty. Dołożyłem jedną krańcówkę dla bezpieczeństwa. Pozdrawiam
Szaro żółty na module pod schowkiem, są 2 jeden od zwalniacza klapy (-) drugi krańcówka
Jeśli czas naciśnięcia krańcówki 2 jest krótszy od zejścia z krańcówki 1, to niestety wózek się zatrzyma. Czy można wyregulować długość najazdu na krańcówkę nr. 1 ?
Pytanie tylko - jak zmodyfikować, żeby pasowało do tego co narysowałem kilka postów wyżej? Tam przekaźniki musiał byś przełaczć na przemian, ale można zamienić styki i przełaczać je jednocześnie, albo nawet użyć jednego przekaźnika z dwoma parami styków. Silnik od wycieraczek pobiera kilka A, więc diody 1N400X są za słabe, chyba że krańcówki podłączysz...
Powinny być one zamontowane tak, by osiągnięcie jednego położenia skrajnego uniemożliwiało dalszy ruch w tę stronę, ale możliwy w drugą. To najprościej osiągnąć bocznikując każda krańcówkę diodą. Do przemyslenia zostaje jeszcze jedna kwestia - w twoim układzie zawsze zasilony jest jeden z przekaźników, nie jest to problem w przypadku przekażnika otwierającego...
Otworzyłem obudowę i ku mojemu zaskoczeniu płytka wygląda inaczej niż w instrukcji: https://obrazki.elektroda.pl/3526692400_... Na obudowie (płytka znamionowa) znajduje się model: LW370, ale jak widać mają różne płytki, tu instrukcja z płytką wyglądającą jak moja: https://otobram.pl/data/links/e52826d6bb...
Zanim zaczniesz cokolwiek robić najpierw sprawdź jakie są wymogi bezpieczeństwa . Nie powielaj cudzych błędów których własne wynalazki spowodowały że brama bez żadnych zabezpieczeń pozbawiła życia dziecko . Wtedy bez prokuratora się nie obejdzie .
Najlepiej będzie jak krańcówki zwalniania będą podłączone bezpośrednio pod wejście cyfrowe falownika zmiejszające jego prędkość tzn jak najedzie na tę krańcówkę to zwalnia np z 50 na 20 Hz.
Witam, parę dni temu moja Polówka wzbogaciła się o centralny zamek i alarm. Wszystko ładnie pracuje, działa i współgra, lecz zostało mi jeszcze podłączenie się do kierunkowskazów i krańcówek drzwi. Mógłbym poprosić o jakąś wskazówkę skąd mogę wziąć sygnał z kierunkowskazów (l i p) do centralki alarmowej oraz gdzie są podłączone krańcówki drzwi? Szukałem...
Sprawdź przewody w przepuście drzwiowym kierowcy .podejrzewam że instalator alarmu z krańcówką drzwiową podłączył się pod lampkę wewnętrzna (na podsufitce ). Jeśli uzbrajasz alarm a drzwi się nie zamykają i nie ryglują lampka nie gaśnie
A sądzisz że my nie znając typu termostatu, typu pieca jak również celu podłączenia krańcówki będziemy wiedzieć co i gdzie podłączyć.
Przykleiłem kontaktrony wraz z magnesami do obudowy napędu bramy i ramy bramy https://obrazki.elektroda.pl/8210818200_...
Rozbierz wtyczkę, wyciągnij obie połówki. Na każdej z nich z boku jest numeracja.
Tylko że u mnie akurat nie ma tych wsówek gdzie idzie zasilanie . I od pozycji centralnej jest tylko jedna krańcówka
Krańcówki podłączone? Podpięte masz styki NO czy NC fotokomórki?
odłączyłem krańcówki, podłączyłem z powrotem i działa. pewnie któraś się zwiesiła dzięki za instrukcję!
A supla? Sbw-02 jeżeli się nie mylę ma możliwość podłączenia krańcówki/kontaktronu lub styk przekaznika sterowany przez złacze lampki. W ustawieniach można ustawić harmonogramy.
Łatwiej na mechanicznych, szeregowo z przełącznikiem.
Te połączenia wystarczą. Najlepiej jednak jeszcze wyprowadzić kabelek na przycisk otwierania/zamykania (między 1 i 7), który steruje bramą bezpośrednio (bez pilota). Co się zaś tyczy sterowania pilotem, to do napędu musi być włożony moduł odbiornika. Oczywiście do tego pilot(y) skojarzone z nim. Połączenie już jest na płycie głównej napędu. Poza tym...
Wspomnę jeszcze że wyciągarkę bedzą wyłączać krańcówki
Sugeruje jednak podłączyć krańcówki bo to ona powoduje problem a raczej jej brak. Poprostu czasem sterownik wariuje kiedy ani jedna krańcówka nie zamyka obwodu, chcąc to sprawdzić otwiera bramę :)
CC nie nalezy do wymyslnych aut wiec i szukania nie ma zbyt wiele - kierunki niebiesko/czarny i niebieski w złączu obok uchwytu otwierania maski + po stacyjce np pomarańczowy w stacyjce - krańcówki biało/czarny
Dzisiaj zrobiłem taki test, że odłączyłem od płyty głównej cnc wszystkie wejścia i wtedy wszystko działało poprawnie. Mogłem wypalać bez problemów. Nie wyskakiwał żaden błąd. Do tych wejść miałem podłączone: e-stop, limity i krańcówkę od osi pływającej. Jak już wszystko działało to chciałem podłączyć krańcówkę od osi pływającej. Podłączyłem tak jak...
No faktycznie, masz rację, gdzieś na szybko mi umknęło, muszę pomyśleć nad tą krańcówką albo podłączyć się pod lampę.
A tak naprawdę, to można wyłączyć opcję dozbrajania, wystarczy ze zrozumieniem przeczytać instrukcję. Tak, ale żeby to zrobić należy podłączyć krańcówki drzwi do sterownika lub przynajmniej na czas programowania podłączyć szary przewód sterownika do masy (minus instalacji samochodu).
Mostek FCA i FCC do COMF - to nie fotki tylko krańcówki - poza napędem na stole (albo do prób) zmostkować coby silnik kręcił. Na bramie podpiąć do krańcówek bo rozwalisz słupki albo ogranicznik otwrcia. Mostek FSW do (-) - zgłuszenie fotki. Po tych mostkach na stole albo na bramie z mostkami na STOP, podłączoną krańcówką i motkiem na FSW wszystkie LEDy...
Jaką krańcówkę? jaka ma być jej rola w tym układzie? Schemat przedstawia układ zasilania cewki "Q1" z samo podtrzymaniem na stykach "Q1" "13" i "14" Pozostałe styki możesz wykorzystać do zasilania jakiegokolwiek urządzenia.
Komunikat 02 oznacza zatrzymanie bramy. Jeżeli nie świeca się FCC FCA to na początek trzeba sprawdzić krańcówki podłączone pod J5
Bez przeróbek nie uda się ... SIK 25.10-30 posiada "elektroniczne" krańcówki ( enkoder + transmisja po rs485), a MS4 ma wejście na mechaniczne krańcówki sterowane mikroprzełącznikami (krzywkami).
Podłącz tylko przewód drzwi(-) do krańcówki drzwi lub do przewodu idącego do lampki oświetlenia wnętrza.
Autor tematu nic nie pisze poza tym że chce go podłączyć do "jakiegoś" układu sterującego a potrzebuje wyłączników krańcowych. Na płytce jest tylko prostownik, parę oporników (które to elementy można wyrzucić) a poza tym wygląda że można w tę płytkę wlutowywać switche w różnych pozycjach dla regulacji punktów zatrzymania (czyli ma gotowy uchwyt do krańcówek...
Biały plus po stacyjce, niebieski krańcówki w drzwich sterujące masą.
Jakim filmie ? Jeśli chcesz mieć sterowanie wychyleniem to trzeba tacce dodać krańcówki dla skrajnych wychyleń i sterowanie w zależności jakie sygnały podaje sterownik. Znalazłem instrukcję sterownika silnik podłączył bym tak: https://obrazki.elektroda.pl/2013115600_... czas ruchu musi być ustawiony jako dłuższy niż czas dojazdu do...
Po prostu miernik ci piszczy bo macasz w obwodzie bez zasilania za to z podłączoną elektroniką centralki. Daj spokój z tymi "pomiarami" bo wszystko dobrze z krańcówkami, nie ma tam się co psuć . Masę (minus) konwertera podłączyłeś oczywiście do masy centralki?
ja nie mówiłem że ma podłączyć siłownik do obciętych przewodów krańcówki one są nie podłączone a odciąć je i zaizolować musi siłownik podłączyć równolegle z siłownikiem od pasażera jestem przekonany że istniejący tam sterownik da sobie rade i nie ma sensu komplikowac sobie życia i wpiąc się przewodami od alarmu do i stniejącego sterownika to wszystko
Miałbyś jakiś wyraźniejszy opis tego schematu? i czy jestem w stanie tak to zrobić jak na schemacie z tymi materialami ? do rozdzielnicy przychodzą kable od silników 4x1.5mm i od krańcówek 6x0.75mm
Ja tylko mówię co mi przekazano, dlatego chciałbym to na sucho podłączyć symulując podłączenie silnika plus radia i dwovh krańcówek na warsztacie.
Bez jakiejkolwiek anteny będzie zasięg 3 m - normalne. Podłączenie anteny kabelka czyli "anteny wewnętrznej" - kabelek w izolacji - zasięg średni - nie powinien KOMPLETNIE wpływać na pracę centralki - czyli jeśli jest lub go nie ma - dokładnie to samo. Jeśli twierdzisz że centrala z kabelkiem jako anteną działa średnio a bez dobrze (oczywiście odbiornik...
Do podłączenia krańcówek.
schemat jasno mówi o tym iż jest możliwość sterowania oświetlenia zewnętrznego z opóźnieniem czasowym, może problem leży po stronie programowania napędu, ale skrócona instrukcja nic nie mówi więcej o oświetleniu poza wspomnianym schematem
To by najlepiej było w siłowniku te krańcówki podłączyć. Jak podłączysz tak jak narysowałeś to w ogóle nie ruszy.
no to z tego co chcesz tam zamontować wynika,że rzucasz się od razu na głęboką wodę, nie wiedząc nawet gdzie jest przewód od krańcówki...powodzenia. :spoko:
U mnie problemem była lampa sygnalizacyjna. Jest na 24v. Jak nie była podłączona napęd działał z krańcówkami magnetycznymi. Podłączyłem lampę i padła płyta. Wymieniłem na gwarancji. Drugi raz to samo tylko płyta wytrzymała. Wymieniłem krańcówki ze starego napędu i działa do dziś. Musi chyba być jakaś ledowa. Dalej nie wnikałem.
A to nie czasem wtyki od silniczków Vector Horyzont ? Te szerokie to silniczki. A te wąskie wtyki to krańcówki.
Masz rozpiski SEO Perfecta pod Viano.Tam są opisane.Jak nie masz to ci napiszę.
Problem z podłączeniem krańcówek drzwi , z alarmu wychodzą trzy kable 1.+door sw 2.-door sw 3.pin sw.neg. trigger Jak mam to podłączyć , czy tylko jeden kabel zalerzności od wyzwalania - czy + . A co zrobić z pozostałymi nie podłaczać
Dziękuję za odpowiedź. Pewnie głupie pytanie - ale skąd mam podłączyć krańcówki/kontaktron? Chodzi o dołożenie nowego kontaktronu, czy któreś z wejść bramy z powyższego rysunku (post nr 1) to ogarnie?
Faktycznie powinno działać. Może fotki się nie widzą.... Dioda na fotce RX powinna błyskać - im szybciej tym lepiej, a najlepiej jeśli świeci stałym światłem - wtedy fotki najlepiej się widzą. Zdejm też (jeśli jest) - zworkę z pinów DAS - między przyciskami a gniazdem akumulatora. Zdejm też (jeśli są) zworki na fotkach. PS - to nie krancówki tylko bariera...
Albo odizolować obudowę :D A tak wogóle to bramster podaje napięcie na start doputy dopuki nie naciśniesz odpowiedniej krańcówki podłączonej bezpośrednio do niego. Także ustaw mu czas pracy na np. 1s i wtedy sprawdź.
Na to to wygląda. Upewnij sią tylko że wszystkie warunki przy próbach by na silnik poszło napięcie czyli prawidłowo do masy zmostkowany STOP i EDGE, wejścia obu fotek zmostkowane z TX FSW, krańcówki podłączone i zwarte do masy ( czyli de facto wszystkie LEDy oprócz OPEN A i OPEN B oraz wyświetlacz powinny się lampić) są spełnione - żeby nie wyszło że...
Działa, dzięki kolego, a da się podłączyć krańcówki żeby pokazywało w tym ustrojstwie czy brama jest w samym momencie otwarta bądź zamknięta?
Dwa przekaźniki sterowane przez moduł wifi i krańcówki a dokładniej mostek H na przekaźnikach.
Ja bym nie mieszał podłączenia krańcówek do centralki i do czegoś innego. Zauważ, że krańcówki w "czystej" formie - czyli po sztuce na otwarcie i na zamknięcie czyli w każdym siłowniku po dwie są tylko w napędach podziemnych ELI - a ty jakie masz? (nawet jeśli takie to krańcówki w tych napędach są NC a ty do Sonoffa potrzebujesz NO). Jeśli masz najpopularniejsze...
Dzwonek podłączony do krańcówki w drzwiach. Zasilanie 12V=
Dzięki kotbury, sporo firm rozprowadza te sterowniki, ale napiszę tutaj, aby inni użytkownicy też widzieli. To nie kwestia zasięgu, a braku informacji, że brama jest już zamknięta (albo otwarta). Czyli brak sprzężenia zwrotnego dla centrali HB5 zazwyczaj z siłowników, gdy mają one wbudowane styki krańcowe wewnątrz - bez wyprowadzenia sygnału na zewnątrz...
Moim zdaniem sterownik nie bedzie działał prawidłowo bez podłaczonych krańcówek - nawet jesli siłownik się zatrzyma (zadziała wew krańcówka) to sterownik nadal bedzie w stanie zamykania/otwierania - jedno z rozwiązań to zaprogramowanie czasu otwierania/zamykania w sterowniku (bramster posiada taką funkcję - przynajmniej mój ). 2 - "Wyciągnąć sygnał"...
mam pytanie co to jest ta krańcówka???
witam jak w temacie, nie mam schamatu instalacji do tego autka, prosze o pomoc przy podłączeniu krańcówek ( mas do alarmu ) drzwi i tylnej klapy ( kombi ) wiem, że jest jakiś przewód w okolicach kolumny kierownicy, ale nie moge go zlokalizować czy jest możliwość inna niż szukanie przewodu od lambek ? krańcówki sterowane plusem :( z góry dziękuje za...
Szukaj schematów do rolet lub schematów do sterowania mieszaczem w inst. CO - znajdziesz w tym inspirację i natchnienie. Do zrobienia na przekaźnikach, uC lub PLC.
Witam . Nie jestem elektronikiem ,ale udało mi się podłączyć dwie krańcówki pod siłownik. Wszystko działa i myślę , że drugi siłownik podłączę analogicznie. Kotbury czy mógłbyś dodać opinię odnośnie tego podłączenia? Pozdrawiam
Coś nie mówisz prawdy.Obecnie foto działa odwrotnie.Zamień spowrotem przewody na silniku i krańcówkach.
Nie bardzo już wiem oco ci chodzi oto ze nie chce ci się podłączyć przewodu do krancówki ?przecież masz schemat,a sprawa jest prosta albo podłącz przewód ze sterownika pod krancówke drzwi,lub lampkę oświetlenia wewnętrznego(oczywiście masa) ewentualnie jak będziesz chciał sobie robotę skrócić i nie zależy ci na funkcji uzbrajania podłącz go pod impuls...
Krańcówka drzwi kierowcy posiada 2 kabelki reszta po 1 ten dodatkowy jest do piszczyka swiatel jutro opisze ci kolory
Krańcówki - potoczna nazwa włączników krańcowych. W tym przypadku chodzi o włączniki drzwiowe, które załączają oświetlenie sufitowe kabiny po otwarciu drzwi. Podłączenie alarmu do linii krańcówek zapobiega ponownemu, samoczynnemu uzbrajaniu alarmu.
podłączenie krańcówki krańcówki podłączenie brama podłączenie krańcówki stycznika
klapka megane sterownik odszraniania wewnętrzny telefon
czujnik położenia przepustnicy czujnik położenia przepustnicy
Rozdrabniacz WC włącza się co drugi raz - przyczyny i rozwiązania Najlepsza kuchenka gazowo-elektryczna: Bosch, Electrolux, Gorenje, Amica