Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Wpisz na allegro uszczelka kranika junak m10. Z tego co pamietam za PRL-u wszystkie kraniki wewnatrz mialy to samo.Potrzebujesz uszczelke/plytke z trzema otworami,bo to tam jest najczesciej przeciek.Korkowa lub gumowa. http://allegro.pl/junak-m10-m07-shl-m11-...
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Kranik do góry - rezerwa. Kranik w bok - zamknięty. Kranik w dół - otwarty.
Witaj, Ustawienie kranika masz standardowe,dłuższy element kranika do góry rezerwa,w bok lewy zamknięty,na dół otwarty, Jeżeli w każdej pozycji jest otwarty wskazuje na uszkodzony ,ale myślę żebyś sprawdził dokładniej działanie. Pozdro
Jest to kranik paliwa podciśnieniowy.
Nie wiem jak w tym konkretnym modelu, ale w większości (a przynajmniej ja nie spotkałem dotąd innego), kiedy kranik jest poziomo (tj pokrętło) to masz zawór zamknięty. Jak jest pionowo - otwarty. Tylko często jest jeszcze rezerwa. I jak jest otwarty pionowo w dół, to jest otwarty "normalnie" i kiedy motor zacznie się krztusić, to wtedy obracasz zawór...
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
Widzisz, serwisowy ekspert od zaworów i pierścieni bajki opowiadał, bo chciał Ci sprzedać nową kosiarkę. Zamykaj kranik paliwa po skończeniu koszenia. :D
Odkręć pokrywkę gaźnika, bez ściągania wężyka paliwa. Otwórz kranik - paliwo powinno lecieć ciurkiem. Tak sprawdzisz drożność króćca paliwa. Jeśli leci, a nie kapie, to znaczy że problem jest głębiej w gaźniku. Może pływak z iglicą inny, może dalej w dyszach i kanałach.
a czy ktoś może wytłumaczyć jak wyregulować gaźnik jikov 30poh? albo czy da się zniwelować drobny luz na przepustnicy? - widzę że tam zbierają się krople i mały luz jest - tak myślę :?
https://obrazki.elektroda.pl/2914720300_... Witam jak mam być prawidłowo kranik paliwa w router ws50? Proszę o szybką odpowiedź 🙂
Witam Wszystkich forumowiczów. Ponieważ stałem się ostatnio nowym użytkownikiem MF 70, mam pytanie. Czy ma ktoś do sprzedania przyczepkę do tego wehikułu, oraz gdzie można nabyć uszczelkę do kranika paliwa?. Czy może ktoś już zmagał się z kranikiem paliwa i wymieniał uszczelkę lub cały kranik , prosiłbym o info. Pozdrawiam
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
Gdzie ten schemat? Czy mamy szukać po linkach? Zrób tak jak inni - zamieść schemat w poście. Będzie prościej dla ciebie i innych. Po odłączeniu białego kable z modułu odcinasz cały obwód gaszenia czyli zwierania do masy, więc położenie stacyjki przestaje być istotne. Piszesz: "iskra jest". To bardzo enigmatyczna informacja! Jaka iskra (długość szczeliny...
Czy jest tam kranik paliwa i czy jest sprawny?
Wystarczy poluzowac korek na zbiorniku i wtedy sprobowac - czy dalej 'muli / buczy' na wyzszych obrotach ? Jezeli praca silnika sie poprawi / bedzie sie wkrecal na maksymalne obroty - to bedzie znaczylo, ze korek nie ma odpowietrzenia / jest zbyt szczelny albo ma zatkany brudem / kurzem 'kanalik - otworek powietrzny / odpowietrzajacy' i trzeba go wyczyscic...
Podciśnienie do kranika paliwa
Witam! Mam pytanie odnośnie układu paliwowego,a dokładniej kranika do silnika Andoria 301d, a mianowicie gdzie mógłbym zakupić kranik do niego, lub od jakiej maszyny mógłbym podmienić ( i jaka jest średnica śruby mocującej kranik) ?
Zapchany kranik, filtr paliwa (jeśli występuje)? Zdejmij wężyk z gaźnika i przetestuj do jakiegoś np. słoika.
Kranik paliwa KP-12? Mam taki w Iżu 😉 Bardzo ładna ta Riga. Zazdraszczam...
Kolego, aby paliwo leciało do gaźnika, musi być szczelny wężyk podciśnieniowy pomiędzy gaźnikiem i kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź, czy masz dobrze zamocowany gaźnik do silnika i czy kolanko gumowe nie jest popękane. Sprawdź również, czy silnik ma właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze, czy w dobrym stanie są uszczelniacze wału silnika oraz czy...
Kranik paliwa? (choć nie napisałaś czy kręci) Awaryjny wyłącznik silnika w pozycji off? Niepodłączona świeca?
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
Na początek zdemontuj gaźnik, "dobierz się do jego wnętrzności", głównie do udrożnienia dysz, kanalików i usunięcia brudu z odstojnika. Sprawdź filtr paliwa, bo pewnie pojazd jest wyposażony w filtr np. na przewodzie paliwowym lub w kraniku paliwa. Zbiornika paliwa do przeglądu (usunąć rdzę i brudy).
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Witam, wyglada - ze to sam 'krociec' na komorze plywakowej, na ktory naklada sie wezyk paliwowy jest zatkany, niedrozny - trzeba zdjac wezyk z krocca, odkrecic kranik i sprawdzic - czy w ogole leci benzyna z kranika i przez wezyk paliwowy...? Odkrecic pokrywke komory plywakowej i sprawdzic - czy benzyna przeplywa wlasnie przez 'krociec' z nalozonym...
tak kolega lukaszsobek123 ma racje przeczyść kranik przy zbiorniku paliwa powinno być ok
Tak jak pisał leonov: najpierw pokręć wałem czy nie złapało pierścieni, ale jak stało w suchym pod dachem to pewnie nie, zapewne trzeba będzie rozebrać, wymyć i przedmuchać gaźnik, kranik, zbiornik paliwa, może się też okazać, że simeringi wału stwardniały i przepuszczają, wtedy ciężko będzie odpalić albo i wcale nie odpali - dobrze było by je wymienić
Procedurę regulacji gaźnika opisał tutaj (at)krzysiek7108 . Opis jest na stronie nr 8 post nr 224. Ogólnie polecam lekturę całego tematu. Opisane przez Ciebie objawy świadczą wg mnie o zbyt ubogiej mieszance i jej nierównomiernym spalaniu. Powodów może być kilka, ale w mf-ce przede wszystkim należy bardzo dokładnie wyczyścić kranik paliwa, filtr paliwa...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Witam, a jak się sprawy mają z podciśnieniem otwierającym kranik paliwa? Może nieszczelny przewód podciśnieniowy?
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
W kraniku może być problem. W pewnym kładzie całkowicie rozsypała się uszczelka kranika tyle razy czyszczony gaźnik i nadal był problem uszczelka puchła od paliwa, oczywiście był to inny kranik, przy zbiorniku. Sprawdź czy zbiornik się nie zapowietrza. zajrzyj jeszcze do odstojnika pod kranikiem
Witam, ewidentnie 'cos' jest przytkane - glownie kranik paliwa [ jesli jest w nim takowy ], za malo przepuszcza benzyny i przy wiekszym otwarciu 'gazu' - brakuje jej w gazniku, silnik gasnie i po kilku minutach mozna znowu odpalic... Czyli : moze to byc odstojnik - zanieczyszczony woda lub 'paprochami' ze zbiornika, jesli jest jakis 'filterek' w nim...
W języku polskim i nie tylko, używa się jednak znaków interpunkcyjnych. Tak ma przyszłość. Motor ma jakiej pojemności silnik, ma kranik paliwa w zbiorniku, czy zawór sterowany podciśnieniem, jak długo sprzęt stał nieużywany. No aż się zakląć chce, jak ktoś opisuje problem w ten sposób.
Kranik paliwa podciśnieniowy?
Skoro był wymieniany pływak, to może jest za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
W tym miejscu znajduje się odpowietrzenie komory pływakowej. Wyciek paliwa wskazuje na zacięcie się zaworu iglicowego. Musisz odkręcić pokrywkę komory pływakowej (śruba na dole gaźnika, ale nie ta skośna widoczna na zdjęciu) i sprawdzić, wyczyścić. Najczęściej przyczyną zacinania się zaworka jest brud w paliwie (drobiny piasku itp), musisz sprawdzić...
Na początek proponuje wyczyścić gaźnik (przetkać dysze), sprawdzić drożność kranika i filtra paliwa (jeśli taki jest). Oczywiście po czyszczeniu należy skontrolować skład mieszanki i w razie potrzeby wyregulować gaźnik.
Sprawdź gaźnik, szczególnie, czy zaworek nie zacina się. Może kranik paliwa (podciśnieniowy) jest niesprawny i przepuszcza paliwo. Czy filtr powietrza jest czysty.
sprawdz dopływ paliwa - gaznik i kranik
Witam, wyglada - jakby pod dysza glowna w gazniku, w tej 'studzience - srubie', do ktorej doplywa benzyna z komory plywakowej - byla kropla wody lub 'paprochy' ze zbiornika, ktore tam sie dostaly z benzyna / przez kranik paliwa... Moga to byc nawet 'okruszki uszczelki' z kranika paliwa, takie 'wiorki gumy' z postrzepionej uszczelki lub bardzo drobne...
Dawno temu jeździłem takim wynalazkiem. Przede wszystkim sprawdź kranik paliwa, tam był filtr z odstojniczkiem, i czy wężyk jest drożny. I wyprzedzenie zapłonu bodajże 2,8mm przed GMP
Za mały przepływ paliwa, na moje oko. Tak się zachowuje np. agregat, gdy mu zakręcisz kranik paliwa i poczekasz, aż się skończy to, co jest w komorze pływakowej... dopóki nie zgaśnie :D
Hej. Miałem taki sprzęt kiedyś i coś podobnego sie działo z nim ale wina była zapchanego kranika przy zbiorniku paliwa(rdza).A jeśli chodzi o czarny kolor świecy to ustaw zapłon.
Kiedyś do zbiornika wpadło mi kawałek szmaty i efekt był podobny , raz na jakiś czas zatykała kranik paliwa . Taki bąbel nie powinien się robić , tym bardziej , że zbiornik jest wyżej od pompki . :|
To teraz pozostaje sprawdzić, czy po zakręceniu kranika paliwa i wywietrzeniu mieszanki paliwowej z cylindra uda się uruchomić silnik za pomocą samostartu/plaka podanego do dolotu powietrza.
Witam, najprawdopodobniej - zbyt malo paliwa dociera do gaznika, to moze byc zatkany/slaby przeplyw przez kranik paliwa albo - zatkany otworek odpowietrzenia w zbiorniku paliwa [ ta mala dziurka w korku od zbiornika ]... Pozdrawiam.
Weź od dowolnego Chińczyka, w każdym jednym jest to samo kranik paliwa cięgno ssania, włącznik, bezpiecznik, miarka do oleju.
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Na pierwszy rzut oka wygląda na brak paliwa. Wypala to co ma w gaźniku a później gaśnie. Być może przytkany jest filtr paliwa. Trzeba sprawdzić czy paliwo płynie swobodnie do gaźnika. Można odkręcić śrubę od spodu gaźnika (tą pod skosem) i otworzyć kranik. Paliwo powinno swobodnie płynąć.
Witam, wystarczy jednak w takim motorowerze - zatkany rdza / kurzem korek paliwa [ otworek odpowietrzenia ] lub zle przepuszcajacy benzyne kranik przy zbiorniku - i 'kicha', nie bedzie chcial jezdzic albo bedzie sie wlasnie ledwo - ledwo turlal... Wszystko musi byc dokladnie oczyszczone - zwlaszcza wlasnie korek zbiornika i kranik paliwa [ szczegolnie...
Ten drugi, to podciśnienie. Jak chodzi tłok, to wytwarza podciśnienie i otwiera paliwo. To tak w skrócie...
Sprawdzić możesz, na przykład, czy dochodzi paliwo. Sprawdź też kranik paliwa, może gaźnik wymaga czyszczenia. Domyślam się że, to silnik dwusuwowy.
Witam, z kranika podciśnieniowego w skuterze po zaciągnięciu przewodu od podciśnienia powinno lecieć ciurkiem czy tylko "dawka" paliwa powinna się przedostawać?
Filtry paliwa znajdują się albo na samym kraniku paliwa (wewnątrz baku), albo na wężyku który idzie do gaźnika.
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Sprawdź ten badziewny kranik paliwa, lubi się zatykać. Czyszczenie gaźnika.
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
podcisnienie od kranika paliwa sprzwdz bo jest to jeden z powodów zasysania lewego powietrza
Filtr paliwa drożny? Kranik odkręcony ( czasami zdarza się że odkręca się go na OFF a czasami jest prawidłowo na ON, taka pomyłka ) więc spróbuj w obu pozycjach.
Uszkodzony podciśnieniowy kranik paliwa lub zabrudzony gaźnik ,ale stawiam na to pierwsze.
To nie jest „kranik” do paliwa. To jest elektrozawór powietrza do gaźnika EURO 4 służący do regulacji składu mieszanki. Jak masz nieoryginalny gaźnik to ten bajer nie będzie działał, nawet nie będzie gdzie go podłączyć.
Witam, skoro gasnie po ok. '5 sekundach' pracy - to by znaczylo, ze 'konczy sie benzyna' i silnik gasnie, bo to tak jakby benzyna zbyt wolno przeplywala przez kranik paliwa lub filtr i silnik nie ma juz czego spalac po 5 sekundach - dlatego przerywa prace... Jak motorek postoi chwile, to znowu benzyna sie przesaczy i znow moze pracowac '5 sekund', trzeba...
Możesz założyć jakiś zwykły kranik paliwa.
Witam radze wyregulować zawory luzem 0,05 mm i sprawdzić wężyk podciśnieniowy przy kraniku paliwa u mnie pomogły zawory.
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Wymień kranik podciśnieniowy.
Witam. Bardzo dziękuję za przydatne linki. Mam Saluta ze zwykłym przerywaczem i nie łamaną kolumną. Niestety, nie ma tam informacji na temat poziomu paliwa w gaźniku. Pytam z tego względu, bo jak odkręciłem kranik paliwa to po chwili paliwo zaczęło się przelewać i ostro kapać z gaźnika dlatego podejrzewam zbyt wysoki jego poziom w komorze. Pozdrawiam.
Sprawdź, ten badziewny, kranik paliwa i wyczyść gaźnik.
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Może trzeba zatankować :D a tak serio to zobacz kranik paliwa
Jeżeli silnik zapalił, po wstrzyknięciu paliwa, to problem jest w gaźniku lub kraniku paliwa.
Przewód podciśnieniowy raczej jest potrzebny do sterowania automatycznego kranika paliwa
Na wężu zasilającym gaźnik zamontuj zamykany kran paliwa - jeżeli jeszcze go nie masz [url=https://ogrodexmilicz.pl/983-thickb... i pewnie zawory do regulacji.
Trzeba wyczyścić gaźnik i fitr powietrza. Gaznik trzeba wyregulowac. Swieca do wymiany. Sprawdz kranik paliwa i przewody. Niedawno miałam taki problem. Powodzenia
Cześć, bassa 4t 50 paiła mi coraz więcej aż do 4,5 l na 100 km aż w końcu podczas jazdy zgasła, nie mogę jej odpalić, po dokładnych oględzinach w domu zważyłem że z koło filtra powietrza cały czas leci benzyna i to bardzo. Co mam zrobić, wymienić kranik paliwa podciśnieniowy?
A jaki masz kranik paliwa, na podciśnienie? Jeśli tak to też warty jest sprawdzenia. Miałem kiedyś podobne efekty w moim skuterku i dopiero po wymianie na kranik mechaniczny wszystko wróciło do normy.
Z tej aukcji dokładnie tak wygląda jak zamontowany u Ciebie, czy to jakiś zamiennik. Myślałem, że masz taki: http://allegro.pl/kranik-paliwa-barton-s...
Paliwo nie powinno się lać na zgaszonym silniku, masz uszkodzony kranik paliwa.
Wygląda mi na to, że może być nieszczelna pompka zasilająca paliwa i dalej paliwo dostaje się do wtryskowej i przez nieszczelny wałek główny pompy dostaje się do silnika. Wtryski rzekomo sprawne. Jak maszyna stoi, to możesz zamknąć kranik paliwa na baku (albo zacisnąć wąż)? Jedną rzecz wyeliminujesz. Paliwo tak samo się nie skrapla i nie ścieka sobie,...
Mam takie pytanie czy kranik paliwa od c330/c360 będzie pasował do spustu baku w t-25 bez żadnych przeróbek? Zamierzam zrobic dolne zasilanie
Witam, mam pewien problem z moim skuterem. Gdy rozpędzam się mniej więcej do 60/70 km/h to skuter zaczyna gasnąć, a gdy nie ubiorę gazu to gaśnie całkowicie. Wymieniłem moduł zapłonowy, przeczyściłem gaźnik, kupiłem nowy kranik paliwa i dalej nic. Dodam że posiadam stożkowy filtr powietrza i sportowy wydech.
Witam Posiadam chiński skuter Retro 4t. Podczas jazdy zaczął przerywać i gasnąć. Wymieniłem gaźnik, świece i kranik paliwa, teraz w ogóle nie leci paliwo do gaźnika. Dodam, że z samego kranika leci paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem dosyć żwawo, a jak tylko podłączę przewód paliwa to echo nic nie leci, jakby był zatkany (oczywiście nie jest). Kranik...
A czy to zdalne sterowanie z allegro otworzy kranik paliwa i wyciągnie ssanie? Czy panowie zdają sobie z tego sprawę?
Witam, zdarza sie jeszcze tak w 2-suwach, ze po dluzszym postoju / 2 tygodnie - miesiac, itp. bez odpalania - paliwo odparowuje z gaznika, a zostaje na dnie tylko warstewka oleju / pod dysza glowna, na dnie komory paliwowej, itp. Pozniej, jak ktos odkreci kranik paliwa, to 'nowa' benzyna bardzo zle miesza sie z tym olejem - a bardziej ten stary olej...
Prawdopodobnie będziesz miał przytkany podciśnieniowy kranik paliwa. W 100% nie ma to związku z mieszanką.
Może masz zabity kranik/filtr paliwa i słabo leci po dłuższym postoju, a jak się "rozrusza" to już potem jakoś idzie? Spuchnięta uszczelka w kraniku? W jaki sposób go odpalasz jak postoi dłużej i nie chce zagadać? Czy wstrzyknięcie mu odrobiny paliwa pod filtr powietrza albo świecę pomaga? Czy masz przezroczysty przewód paliwowy i widać czy coś cieknie...
Spróbuj zmniejszyć dawkę paliwa i 2sek przed zgaszeniem wyłącz kranik.
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
Rożnie to bywa, w różnych gaźnikach. Nie pamiętam czy w tym konkretnym, jest jakiś oring, jeżeli już to tylko od góry. Bardzo niewyraźne zdjęcie, ale jeżeli są połączenia stożkowe, to niema oringów. W każdym razie, jeszcze raz wyczyść gaźnik, najlepiej specjalnym płynem, przeznaczonym do ich czyszczenia. Sprawdź uszczelkę na połączeniu go z cylindrem....
Jeżeli kranik paliwa jest oryginalny od MZ, to zobacz jak mocno z niego ( po zdjęciu wężyka z króćca przy gażniku) leci paliwo . W tym kraniku jest filtr paliwa , bywało że on się totalnie zapychał. Co mi jeszcze przyszło na myśl , to też tak bywało że po rozgrzaniu tracił swoje właściwości kondensator , ten co jest na płytce przerywacza zapłonu.
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Zamowilam kranik paliwa jeszcze, wymienie go i zobacze. Skuter odpala za pierwszym razem po wymianie kostki. Filtra paliwa nie posiada. Nie wiem czy mam odkrecac cylinder i silnik ?! Ponad rok czasu jezdzilam bez problemow nim. Obecnie ponad 9 000km ma przejechane. Podolewalam do paliwa roznych plynow czyszczacych niby motor, uszczelki, przewody, niestety...
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Usterka będzie raczej z winy braku paliwa. To, że "przeglądałeś" gaźnik nie świadczy, że dobrze wykonałeś czynność. Aby to podejrzenie potwierdzić lub wykluczyć należało po zatrzymaniu się silnika sprawdzić, czy świece są suche, czy też mokre (suche - brak paliwa, mokre - brak iskry). Proponuję dokładnie sprawdzić gaźnik (udrożnić dysze i kanaliki)...
kranik paliwa skuter nieszczelny kranik paliwa kranik paliwa honda
piosenka radia wzrost ciśnienie instalacja linux puppy
apple watch wyłączniki dotykowe
Jak ustawić prąd spoczynkowy w Samson dB500a? Cobra GT900 Pro Rally nie działa w Forza Horizon 5