Jak dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie. Ja pod tym numerem katalogowym widzę element składający się z przejściówek i zwykłego 1/2 calowego zaworu do wody lub do gazu produkcji KFA. Czy takie zawory nadają się do stosowania z paliwami płynnymi? One mogą posiadać uszczelnienia typu EPDM lub NBR, przy biopaliwach należy używać FPM/FKM. Moim zdaniem...
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Wpisz na allegro uszczelka kranika junak m10. Z tego co pamietam za PRL-u wszystkie kraniki wewnatrz mialy to samo.Potrzebujesz uszczelke/plytke z trzema otworami,bo to tam jest najczesciej przeciek.Korkowa lub gumowa. http://allegro.pl/junak-m10-m07-shl-m11-...
Nie wiem jak w tym konkretnym modelu, ale w większości (a przynajmniej ja nie spotkałem dotąd innego), kiedy kranik jest poziomo (tj pokrętło) to masz zawór zamknięty. Jak jest pionowo - otwarty. Tylko często jest jeszcze rezerwa. I jak jest otwarty pionowo w dół, to jest otwarty "normalnie" i kiedy motor zacznie się krztusić, to wtedy obracasz zawór...
Witaj, Ustawienie kranika masz standardowe,dłuższy element kranika do góry rezerwa,w bok lewy zamknięty,na dół otwarty, Jeżeli w każdej pozycji jest otwarty wskazuje na uszkodzony ,ale myślę żebyś sprawdził dokładniej działanie. Pozdro
Kranik do góry - rezerwa. Kranik w bok - zamknięty. Kranik w dół - otwarty.
Ten drugi, to podciśnienie. Jak chodzi tłok, to wytwarza podciśnienie i otwiera paliwo. To tak w skrócie...
Jest to kranik paliwa podciśnieniowy.
okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie Wiesz też pomyślałem o kraniku lecz nawet o tym nie wspomniałem...
Czyli jest zatkany osadem, rdza - kanalik boczny na dnie komory plywakowej / trzeba wziac spinacz biurowy, rozprostowac tak 'nie do konca' i zagieta pod katem prostym koncowka - znalezc otworek z boku komory plywakowej / w poblizu dna, prowadzacy do 'studzienki' czyli tej - gdzie jest sruba spustowa pod dysza. I go 'przepchac' z osadow i rdzy, zeby...
Procedurę regulacji gaźnika opisał tutaj (at)krzysiek7108 . Opis jest na stronie nr 8 post nr 224. Ogólnie polecam lekturę całego tematu. Opisane przez Ciebie objawy świadczą wg mnie o zbyt ubogiej mieszance i jej nierównomiernym spalaniu. Powodów może być kilka, ale w mf-ce przede wszystkim należy bardzo dokładnie wyczyścić kranik paliwa, filtr paliwa...
Widzisz, serwisowy ekspert od zaworów i pierścieni bajki opowiadał, bo chciał Ci sprzedać nową kosiarkę. Zamykaj kranik paliwa po skończeniu koszenia. :D
Od MF to w ogóle bym odradzał bo ma mały przelot . Byle co wpadnie i już nie idzie paliwo , a jak długo stoi i coś się wytrąci z paliwa to i filterek nie pomaga i tak zapcha kranik . Najlepiej zostań przy oryginalnym i załóż mu rurkę w pionie nawet 2 cm , wtedy zbiornik stanie się odstojnikiem i nie będzie ciągnąć syfu do układu zasilania , by najmniej...
ja używam olejów Mobil od bardzo wielu lat i sobie je chwalę 10w40 będzie wystarczający, ale mówię, im lepszy tym lepiej, sportowy 10w60 będzie jeszcze lepszy pierwsza cyfra oleju to od jakich najniższych temperatur jest zdatny (im niższa tym lepiej) a druga po W to do jakich najwyższych (im wyższa tym lepiej) Kosiarką w zimie się nie kosi, więc nie...
Nie jestem pewny jak jest w tym konkretnym modelu, ale zwykle jest tak. Dźwignia poziomo - kranik zamknięty. Dźwignia pionowo "w dół" - kranik otwarty z głównego zbiornika. Dźwignia pionowo "w górę" - otwarta rezerwa. Poza tym, możesz po prostu ściągnąć wężyk z gaźnika i zobaczyć kiedy paliwo leci, a kiedy nie ;) .
tak kolega lukaszsobek123 ma racje przeczyść kranik przy zbiorniku paliwa powinno być ok
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
Wymiany całego gaźnika nie trzeba uskuteczniać. Wystarczy wymiana samego zaworka iglicowego i czyszczenie :) . Zaworek kupisz za grosze. Najpierw go wyczyść i zobacz w jakim stanie jest zaworek. Złóż i sprawdź. Jak dalej będzie się cofać paliwo, wymień zaworek. Dopiero potem się szarp na kranik i cały gaźnik.
Witam! Mam pytanie odnośnie układu paliwowego,a dokładniej kranika do silnika Andoria 301d, a mianowicie gdzie mógłbym zakupić kranik do niego, lub od jakiej maszyny mógłbym podmienić ( i jaka jest średnica śruby mocującej kranik) ?
sprawdz dopływ paliwa - gaznik i kranik
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Witam Wszystkich forumowiczów. Ponieważ stałem się ostatnio nowym użytkownikiem MF 70, mam pytanie. Czy ma ktoś do sprzedania przyczepkę do tego wehikułu, oraz gdzie można nabyć uszczelkę do kranika paliwa?. Czy może ktoś już zmagał się z kranikiem paliwa i wymieniał uszczelkę lub cały kranik , prosiłbym o info. Pozdrawiam
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Po co chcesz kupować nowy gaźnik? Tam był montowany kranik z odstojnikiem, taki jak w MZ i SR50 z tą różnicą, że ze względu na wielkość zbiornika paliwa rurka rezerwy jest bardzo krótka. Zdaje mi się że miałem kranik od Fortschritta w jednym ze Simsonów, poziom rezerwy 15 mm, chyba że ktoś rurkę uciął. Kranika pasującego 1:1 nie kupisz, ale kupisz praktycznie...
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Filtr paliwa drożny? Kranik odkręcony ( czasami zdarza się że odkręca się go na OFF a czasami jest prawidłowo na ON, taka pomyłka ) więc spróbuj w obu pozycjach.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Nie wiem może jeszcze coś z mieszanką czyli powietrza za mało lub za dużo,spróbuj go przekopać aby pozbyć się paliwa z cylindra,zakręć kranik i próbuj odpalać,może ma nadmiar.
W skrzyni korbowej powinien być kranik do przewietrzania zalanego silnika. Jak silnik wejdzie na obroty otwórz go i zobacz ile paliwa wylatuje z niego. Prawdopodobnie zalewa skrzynię korbową ciekła frakcja paliwa.
Kolego, czy masz w skuterze przezroczysty filtr paliwa, bo jeśli tak, to przed uruchomieniem sprawdź, czy jest w nim paliwo. Opisane przez Ciebie objawy usterki wskazują (przed uruchomieniem silnika) na brak paliwa w gaźniku. Nie podajesz, czy podczas nieudanego uruchamiania świeca jest mokra, czy sucha, więc trudno jest zdiagnozować usterkę. Silniki...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Czy jest tam kranik paliwa i czy jest sprawny?
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Witam, ewidentnie 'cos' jest przytkane - glownie kranik paliwa [ jesli jest w nim takowy ], za malo przepuszcza benzyny i przy wiekszym otwarciu 'gazu' - brakuje jej w gazniku, silnik gasnie i po kilku minutach mozna znowu odpalic... Czyli : moze to byc odstojnik - zanieczyszczony woda lub 'paprochami' ze zbiornika, jesli jest jakis 'filterek' w nim...
Pływak nie zamyka paliwa podegnij blaszkę w gaźniku zobacz czy pływak szczelny. Spróbuj tak: odkręć kranik paliwa na chwile tak aby paliwo spłynęło do gaźnika zakręć kranik i spróbuj na zakręconym dopływie paliwa odpalić silnik jeśli odpali to dozuj paliwo odkręcając i zakręcając kranik ja tak jeździłem dwa dni do roboty aż w końcu wyregulowałem tą...
Witam, wyglada - ze to sam 'krociec' na komorze plywakowej, na ktory naklada sie wezyk paliwowy jest zatkany, niedrozny - trzeba zdjac wezyk z krocca, odkrecic kranik i sprawdzic - czy w ogole leci benzyna z kranika i przez wezyk paliwowy...? Odkrecic pokrywke komory plywakowej i sprawdzic - czy benzyna przeplywa wlasnie przez 'krociec' z nalozonym...
No to mogę ci powiedzieć że te wyjścia z wężykami to będą od podciśnienia jeden np. może być do zaworu paliwa jeżeli masz otwierany podciśnieniowo a nie zwykły kranik tak że kręcisz nim i masz zamknięte otwarte albo rezerwę jeżeli masz zwykły kranik to możesz zatkać ten wężyk albo jeżeli do niczego ci to nie potrzebne to jednym wężykiem połączyć oba...
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
ja na początek sprawdził bym skład mieszanki paliwowo-powietrznej,moim zdanie mieszanka jest zbyt bogata w powietrze i trzeba wyregulować gażnik.
Witam. Posiadam skuter SOLANA. Gdy chcę dodać gazu do oporu, to skuter gaśnie. Jednak gdy podtrzymuję go na obrotach, to nie gaśnie. Silnik 2T. Czynności wykonane: Wymieniony kranik paliwa podciśnieniowy Gaźnik wyczyszczony Bak wyczyszczony Filtr powietrza sprawdzony (czysty) Nowy olej wlany Nowy akumulator swieca daje dobrą iskrę Skuter jest nowy,...
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
a weź spróbuj go uruchomić bez korka na wlewie paliwa. Filtr paliwa czysty? Jakiś kranik po drodze jest? Kranik drożny? Komora pływakowa zalana?
W języku polskim i nie tylko, używa się jednak znaków interpunkcyjnych. Tak ma przyszłość. Motor ma jakiej pojemności silnik, ma kranik paliwa w zbiorniku, czy zawór sterowany podciśnieniem, jak długo sprzęt stał nieużywany. No aż się zakląć chce, jak ktoś opisuje problem w ten sposób.
Siemanko dostałem Romera ogara 205 od babci który stał w garażu ponad 3 lata nie odpalany i po tym czasie wymieniłem mu kranik na nowy bo stary nie przepuszczał paliwa założyłem mu filterek paliwa i wymieniłem pływak gaźnika bo stary był dziurawy przypomnę że 4 lata temu miał generalny remont i wtedy palił od kopa a dziś ani słowa, iskra jest koloru...
kranik paliwa skuter kranik paliwa honda agregat kranik paliwa
działa obrotomierz mazda identyfikator komputera vestel 17ips72
płyta indukcyjna elektrolux płyta indukcyjna elektrolux
Przycisk z kluczykiem w Smart Fortwo - funkcje i zastosowanie Schemat połączenia wiązki drzwi Nissan Patrol GU4