Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
był problem z kranikiem podciśnienie nie działało.Teraz jest wszystko ok dziękuje za odpowiedź
A trzyma Ci ten kranik w ogóle podciśnienie? I jaki to skuter? Najprościej spr podciśnienie zasysaj je i zobacz czy ci ucieka czy nie jeśli nie to masz albo wężyk albo kranik do wymiany.
Trzeci wężyk podłączony do gardzieli gaźnika otwiera go podciśnienie wytwarzane przez silnik w czasie pracy.
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Podciśnienie do kranika paliwa
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Gaźnik do regulacji. Jeden z tych krućców to podciśnienie do otwarcia kranika.
Nie jestem pewien, czy w po odkręceniu tego kranika woda powinna sama lecieć? Czy dopiero pralka może zassać wode, czy musi powstać podciśnienie do pobrania wody? Ten "kranik" ma być otwarty na czas prania, pralka pobiera wodę automatycznie ile potrzebuje, kranik zamykamy po skończeniu prania w celu zapewniena sobie i sąsiadom bezpieczeństwa związanego...
Jak w tym sprzęcie jest kranik podciśnieniowy, to on może lać paliwo przez podciśnienie.
Sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika jezeli nie to weź zdejmnij wężyk od podciśnienia jeżeli masz kranik na podciśnienie jak ściągniesz to weź pociagnij przez niego kilka razy powietrze tak aby kranik puścił paliwo i powinno pomusz a jak miał ciężko odpalić a jest to 4t to wyreguluj sobie zapłon i zawory też powinno pomusz jeżeli silnik nie jest wyjechany.
Kranik podciśnieniowy sterowany jest podciśnieniem wytwarzanym w cylindrze podczas suwu ssania. W kolanku gaźnika osadzony jest króciec z metalu (brązu), na który założonym jest wężyk, który jest podpięty do wspomnianego kranika. Podciśnienie działając na jego membranę powoduje wypływ paliwa drugim wężykiem do gaźnika. Zdarza się, że po dłuższym okresie...
iskra jest napisałem ze jest nowy regulator cewka i moduł. kompresja jest (jak napisałem wyżej sprawdzałem kranik i podciśnienie musi być). Jakie jest ciśnienie nie wiem. Ale jak ściągnąłem gaźnik i przytkam palec to jest dobre. Wlewanie paliwa nic nie daje już próbowałem. Świeca jest mokra. przytykałem już nawet gaźnik dokładnie dolot powietrza (znalazłem...
A jaki masz kranik paliwa, na podciśnienie? Jeśli tak to też warty jest sprawdzenia. Miałem kiedyś podobne efekty w moim skuterku i dopiero po wymianie na kranik mechaniczny wszystko wróciło do normy.
Wpadł mi w ręce inny gaźnik, chciałbym go sobie spróbować ale mam zagadkę: Oprócz króćca do paliwa z gaźniczka wystają jeszcze 2, jeden u dołu, z komory pływakowej - jak mniemam, służy do spuszczania nadmiaru paliwa z komory? I drugi, przekrojem trochę mniejszy u góry gaźnika - to podciśnienie do kranika jest? Mam te dwa króćce zatkać?
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Sprawdź, czy podłączyłeś do odpowiedniego króćca i czy ten króciec jest drożny. Jeśli silnik da się uruchomić, to wytwarza podciśnienie. Czy gaźnik jest mocowany bezpośrednio do karteru silnika, czy poprzez kolanko - musisz odnaleźć właściwy króciec.
Paliwo nie leci ponieważ jest zbyt małe podciśnienie, lub kranik jest uszkodzony. Sprawdź szczelność wężyka podciśnienia.
Sprawdź jeszcze wężyk podciśnienia idący od gaźnika do kranika podciśnienia. Jak jest wszystko ok. to obawiam się że więcej poprzez forum nie mogę ci pomóc.
Witam, mi to wygląda na problem z dawką paliwa. Jeśli sprzęt posiada kranik podciśnieniowy, to sprawdź, czy nie przepuszcza właśnie na podciśnienie.
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Witam Gaźnik zasilany jest z kranika podciśnieniowego. Do gaźnika dochodzą 2 przewody gumowe z kranika. Ten cieńszy to podciśnienie, gdy odłączyć go od kranika i zaciągnąć powietrze z niego to z tego grubszego powinna lecieć benzyna. Jeżeli nie leci to znaczy że uszkodzony jest kranik (bądź brudny), natomiast jeśli leci to trzeba sprawdzić dlaczego...
Od króćca ssącego jest pobierane podciśnienie do otwierania kranika podciśnieniowego, ma być podłączone do tego bocznego króćca przy kraniku, reszta chyba jasna, jest tylko wlot i wylot paliwa w kierunku gaźnika.
słabe zdjęcia ale , króciec numer 3 to przelew paliwa (bez powrotny) . króciec numer 2 to podciśnienie , może ono otwierać podciśnieniowy kranik albo przepustnice.
Mocne rozgrzanie i gwałtowne schłodzenie zbiornika powyżej poziomu lustra wody spowoduje spadek ciśnienia... tyle z fizy. To już prościej wyssać powietrze z beczki. Napełni się wodą. Następnie zamknąć połączenie ze studnią a otworzyć możliwość dopływu powietrza atmosferycznego do beczki, najlepiej u góry. Można z kranika spuszczać wodę. Aby uzupełnić...
Nie ma jest jedna cewka. Ale po co mam to zrobić? I skąd wezme drugie podciśnienie. Jeśli chodzi Ci o pobieranie paliwa to mogę otworzyć kranik na grawitacje a nie na podciśnienie. Wtedy pewność że paliwo do gaźników dochodzi.
Stare Lovato miało tylko jeden model przełącznika z czerwonym guziczkiem. On nie ma odcięcia jak silnik nie pracuje. Odcięcie jest w parowniku na podciśnienie, jak "kranik" w chińskich skuterkach.
Sprawdź wężyk podciśnienia do kranika podciśnieniowego ( aluminiowy wciśnięty w bak, 2 wężyki: spodni to podciśnienie, wyższy to wyjście paliwa)
Wymiana kranika podciśnienia
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Jest to 4T. Ja nie dmuchałem w rurkę podciśnieniową tylko w wężyk paliwowy który wchodzi do gaźnika. (Najpierw zassałem żeby do gaźnika doszło paliwo a jak już było w gaźniku to wtedy dmuchałem) Ale dzisiaj spróbuje zasysać podciśnienie. Kranik podciśnieniowy chyba działa w porządku. Jak go rozkręciłem to w jednym miejscu jak by było przetarcie ale...
sprawdz podciśnienie na gażnik i kranik wężyki lubią spadać i murszeć... rozrząd też jest ważny
Czy skuter ma kranik podciśnieniowy? Jeżeli tak, to skąd brane jest podciśnienie do jego otwarcia? Jeżeli z gaźnika, to przy uszkodzonej membranie kranika paliwo będzie się dostawało do gaźnika i go zalewało. Pasuje to sprawdzić. Może jakieś zdjęcia?
Wg. mnie to kolega usunął przewód z zaworkiem od "spustu". Gdy odpalasz skuter podciśnienie z króćca otwiera kranik podciśnieniowy. Paliwo wlewa się do gaźnika i ucieka spustem. Gdy jest zgaszony, nie ma podciśnienia, nie leje się paliwo. Na tym wyjściu powinien być przewód z zaworkiem.
Kraniki paliwa w silnikach japońskich to normalka. Możesz zamontować "kranik" podciśnieniowy np. taki jaki jest montowany w skuterach. Ostatnio miałem do czynienia w Hondą 160-tką, w której zamontowano właśnie kranik podciśnieniowy, głównie z uwagi, iż zbiornik paliwa jest niżej zamontowany niż gaźnik. Podciśnienie do sterowania tym kranikiem wychodzi...
U mnie piaggio Zip 2t rocznik 96 gaźnik dellorto phva 12, mimo że mam uszkodzone podciśnienie w kraniku i cały czas leje do tego gaźnik jest pod leciutkim kątem bo nie udało się go prosto ustawić to i tak nic nie leje i nie wycieka. Dlatego najlepiej kupić oryginał i się nie denerwować i to bym polecił zrobić tobie ;)
Witam wszystkich kupiłem junaka 901 z uszkodzonym silnikiem , nie chciałem się w to bawić i zamówiłem nowy silnik rzekomo 125 o oznaczeniu 152FMH patrzę na necie to tylko 110 pod takim kodem wyskakują , martwi mnie jedna sprawa natomiast z rozrusznika pali bardzo ładnie tylko z kopniaka jak próbuję odpalić to czasem za 4 razem czuc kompresję i odpala...
Witam, mam problem z kranikiem paliwa w Kawasaki EX500. Kranik nie zamyka się na "off" i cieknie paliwo. O co może chodzić? Kranik jest po regeneracji, a cieknie Kawasaki kicha z gaźników. Kranik jest z podciśnieniem, czy to może być problem?
Wygląda na to, że uszkodzona jest membrana w gaźniku podciśnieniowym - z tego wężyka nie powinna kapać benzyna. Najlepiej wymień kranik, to niewielkie pieniądze a będziesz miał spokój. Aby sprawdzić, czy membrana jest uszkodzona spróbuj wdmuchiwać powietrze w wężyk od podciśnienia. Jeśli okaże się, że można poprzez kranik wdmuchiwać powietrze do zbiornika...
Ok. Sprawdzę. A jest taka opcja ze wina by mogła być kranika podciśnienia albo króćca sącęgo ?
Jak to dwa wężyki? Zrób zdjęcia tego kranika i wężyków przy gaźniku. Normalnie Do automatycznego kranika idą dwa wężyki. Jeden prowadzi paliwo do gaźnika i ten musi zostać jeżeli jest zwykły mechaniczny kranik. Drugi podaje podciśnienie z jakiegoś miejsca na króćcu ssącym za gaźnikiem. Ten przy używaniu zwykłego kranika trzeba zaślepić aby silnik nie...
przeczysc wezyk od podcisnienia. a tak dla wiadomosci ogolnej ten kranik nazywa sie zawór membranowy. podciśnienie z gaźnika podnosi membrane i leci benzynka. wyczyść gaźnik i filtr powietrza jesli wyczyszczenie wezyka od podcisnienia nic nie da. a Zipp Vapor to 4-suw tak jak wiekszosc chinszczyzny ;p
On nie posiada pompki, zwykły kranik grawitacyjny, otwierany podciśnieniem z gażnika.
Ale w baku to jest kranik od spodu jest podciśnienie i u góry paliwo a co z robić z gaźnikiem. I teraz mam takie pytanie to większa śrubka to od powietrza a ta mniejsza od wolnych obrotów.Tą śrubkę od powietrza mam wykręconą o dwa obroty a tą od obrotów zakręconą na max i dalej nie pali tak jak by nie dostawał paliwa jakieś rady?
Sprawdź, czy pompka paliwa podaje i czy podpięty jest wężyk (ciśnienie-podciśnienie) od gaźnika do pompki. Kranika w tych skuterkach (zakładam, że to chińczyk) nie ma. Nie ma możliwości ustawienia dysz dokręca się i tyle. Czasem zalanie gaźnika paliwem i jego odpowietrzenie długo trwa i trzeba sporo cierpliwości na kopanie kopniakiem.
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
Kranik uszkodzony i do wymiany. Podczas pracy silnika ( przy sprawnym kraniku oraz poprawnie założonych wężykach ) paliwo powinno wypływać tylko z jednego wężyka. W przypadku, gdy silnik jest wyłączony paliwo nie powinno wypływać z kranika. Jak już wspomniano wyżej, kranik tego typu sterowany jest podciśnieniem z silnika (możesz sprawdzić wytwarzając...
Witam. Jakiś czas temu nabyłem skuter Peugeot zenith 96r z uszkodzonym cylindrem. Cylinder kupiony. Odpala jedynie po włączeniu ssania (chyba ssanie linka z gaźnika wychodzi od tłoczka). Czyściłem gaźnik, było pełno oleju. Gdy wyłączenie ssanie nawet po rozgrzaniu to gaśnie. Uszczelki wymienione. Z tego co widziałem to kranik jest ominiety, tzn wejście...
W moim GS450, przyczyną okazała się uszkodzona membrana w kraniku podciśnieniowym. Króciec podciśnienia który uruchamia kranik jest na prawym gaźniku i tam właśnie dostawała się dodatkowa dawka paliwa zalewając świece.
Zapewne śrubka blokująca na kraniku była za luźna, a odpowietrzenie baku przytkane i stąd podciśnienie które go zamykało.
Skuter chodzil normalnie, nagle zaczął sie dlawic i szarpać, na 1/3 manetce nie dlawi sie tak ponad 10km /h Po gwaltowym przekreczeniu manetki zaczyna parskac i szarpie mocno. Ogolnie to nie ma mocy. Gaźnik czyszczony, nowy kranik podciśnienia, moduł zmieniany, cewka i swieca tez, po zakryciu dop. powietrza gasnie, czyli lewego nie lapie. Wie ktos co...
Wg. mnie jest gorzej niż myśli kolega jackus66! Pęknięta membrana kranika pozwala na przepływ paliwa z baku wężykiem podciśnienia do strefy, z której to podciśnienie jest brane. Powinno być brane z miejsca na odcinku gaźnik - zawór ssący. Jednak wtedy silnik dostawałby bardzo dużo paliwa i nie pracowałby poprawnie. Chyba, że kranik nie jest podciśnieniowy...
Jaki jest powód wymiany kranika na nowy? Daj zdjęcie tego "plastiku pod pływakiem" (???). Nie wiadomo o co ci chodzi? Przecież pływak jest zanurzony w paliwie??? Czyżby ciekło z komory pływakowej? Jaki masz kranik? Jeżeli jest podciśnieniowy, to skąd brane jest "podciśnienie"?
Po pierwsze to tam nie ma żadnego EGRa, więc to co zaślepiłeś z pewnością EGRem nie było. To jest zawór napowietrzania spalin (czyli całkiem "w drugą stronę" niż EGR), niezbędny do działania katalizatora. Skontroluj działanie podciśnieniowego "kranika" paliwa - zdejmij wężyk podciśnieniowy z "kranika" i paliwowy z gaźnika. W tym stanie paliwo nie powinno...
Witam, a jak się sprawy mają z podciśnieniem otwierającym kranik paliwa? Może nieszczelny przewód podciśnieniowy?
Diesel z Mercedesa W124 2 litry, 2,5, ewentualnie 3 litry. Tylko z roczników do 93, praktycznie zero elektroniki, tani i niezawodny. Jako start, stop, dźwigienka mechaniczna, ewentualnie kranik i kawałek instalacji podciśnienia. Jeśli już ma być 1,9 VW to AFN, jak ktoś wcześniej napisał.
A możliwe, że pasek napędowy bo ma 4 ząbki takie poszarpane albo Kranik podciśnienia lub wariator? Dodano po 50 Wyślę zdjęcie tych ząbków https://obrazki.elektroda.pl/2388769900_... https://obrazki.elektroda.pl/5583597500_... https://obrazki.elektroda.pl/5599534000_...
Cześć, Przekopałem juz pół internetu i niestety nie znalazłem rozwiązania dla swojego problemu. Pół roku temu kupiłem od znajomej 2 letni skuter, który przestał działac. Ostatnio się za niego zabrałem i tak :) Okazało sie, że była dziura w tłoku a więc tak: zamówiłem cały zestaw cylinder, głowica + wymieniłem profilaktycznie gaźnik, świece, kranik podciśnienia...
Gaźnik umyty dysze czyste ale pytanie bo mam wrażenie że ten zawór ze zdjęcia jest zepsuty jak go sprawdzić? Jak robię podciśnienie pulsacyjne wężykiem od kranika to paliwem sika. https://obrazki.elektroda.pl/6417414900_... Dodano po 38 Jednak sprawdzałem na sucho i z baku leci paliwo, ale z gaźnika do komory spalania chyba już nie....
Witam mam podobny problem, paliwo z baku nie chce lecieć do gaźnika, co z tym zrobić? Ktoś mi wytłumaczy po chłopsku ale mądrze? Żeby leciało paliwo silnik musi pracować (przynajmniej kręcić rozrusznikiem). Kranik wymaga podciśnienia żeby się otworzyć i puścić paliwo.
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Jedna uwaga. Nie dmuchnij tylko zassaj. Kraniki otwierają się podciśnieniem!
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę. Silnik reaguje na otwarcie/zamknięcie ssania? Jeśli nie, to sprawdzenie tłoczków i ew. regulacja cięgien i linki. Masz kranik sterowany podciśnieniem? Sprawdź czy nie jest uszkodzona membrana, przez co w wężyku podcisnieniowym jest zasysana benzyna.
Kolego jeśli nie masz paliwa w filterku, to najpierw sprawdź, czy masz paliwo w zbiorniku. Następnie sprawdź, czy jest podłączony wężyk do króćca na (czarnym) kolanku gaźnika oraz do "kranika podciśnieniowego". Jeśli masz czysty filterek i poprawnie założoną rurkę do podciśnienia i mimo tego podczas uruchamiania silnika paliwo nie pokazuje się w filterku,...
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Witam. Już szukałem porad wszędzie ale opiszę i tutaj może coś doradzicie. Skuter kingway coliber fartt 50ccm 4t. Stare ustrojstwo stoi w szopie od lat , mowie odpale go chociaż sie pojeździ po okolicy bo zarejestrowany. Teraz tak : Odpali ale po pół godzinnej męczarni rozrusznikiem. Już go palę z akumulatora od diesla :P bo ten mały padł całkiem. Jak...
Kolego, czy po wykręceniu świecy jest ona "mokra", czy "sucha". Jeśli będzie sucha, to wlej nieco benzyny do cylindra i spróbuj uruchomić silnik. Gdy silnik "zaskoczy", to będzie znaczyć, iż nie dochodzi paliwo. W sytuacji, gdy paliwo jest w zbiorniku, a filtr paliwa pusty - można zdjąć wężyk z kolanka gaźnika tj. ten sterujący kranikiem podciśnieniowym...
Kolego zmień filtr paliwa na większy. Wężyk od podciśnienia musi być ciasno nasunięty na króciec w kolanku gaźnika jak też na króciec w kraniku podciśnieniowym. Zdarza się, że "szwankuje" ten kranik, szczególnie pod długiej przerwie w użytkowaniu pojazdu i nie "puszcza" on paliwa, pomimo właściwego podciśnienia. W takim przypadku zdejmowałem wężyk z...
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Świeca może być zła. Podstaw drugą, jak nie da to nic, sprawdz blaszke między gaznikiem a cylindrem, w najgorszym przypadku uszczelniacze. A i kranik podciśnieniowy, może przewód podciśnienia do kranika ma dziure. Gaznik też można wyczyścić dla pewności, zawór igłowy może sie zawieszać
To przerób śruby na płaski śrubokręt jak są objechane. Ten kranik opiera się na membrance, nawet mocniejsze dmuchnięcie ustami może ją uszkodzić, także nawet nie myśl o czyszczeniu kompresorem ;) Zassij podciśnienie i będziesz wiedział czy przepuszcza.
Tak. To ta część. Czy ona mogła się zepsuć? Zrobiłem mały test. Wypiąłem wężyk wyjściowy a zostawiłem podciśnienie i wlot. Okazało się że po kręceniu rozrusznikiem nic nie spływa. Kręciłem 20s i spłynęły 3 krople. Czy to może być przyczyną awarii
Witam, na początku mojego postu chciałbym zaznaczyć, że jestem początkującym elektro-mechanikiem, oraz wiem że temat był na forum jednak nie był dostatecznie wytłumaczony oraz dostosowany do mojej potrzeby. Do rzeczy, chcę zbudować urządzenie które w zależności od różnych warunków zmieniało by kąt wyprzedzenia (opóźniało wyprzedzało) Urządzenie to chcę...
paliwo dostawało zę przez tą gumową dużą rurkę z gaźnika a wieć problem leży w gaźniku Ja tu widzę dwa problemy (zakłądając, że wszystkie połączenia i wężyki są szczelne).. idąc od zbiornika paliwa po kolei: 1. Powszechne tego typu skutery wyposażone są w zawór-kranik paliwa, ale nie taki zamykany i otwierany ręcznie (znany z motorowerów "dawnego"...
Witam, z kranika podciśnieniowego w skuterze po zaciągnięciu przewodu od podciśnienia powinno lecieć ciurkiem czy tylko "dawka" paliwa powinna się przedostawać?
Skuter ten po przejechaniu 10-15km gaśnie. Zauważyłem, że w tedy nie ma benzyny w filtrze paliwa. Filtr paliwa, kranik, wężyk podciśnienia był wymieniony, bak czyszczony. Powodem gaśnięcia silnika po rozgrzaniu jest na pewno brak paliwa w gaźniku. Co jest powodem tego, może ktoś już miał taki problem.
Temat zamykam, bo okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie przeprowadzana bo nie było bąbelków powietrza...
Kranik z allegro jest przeznaczony do CBR600 i tym podobnych motocykli Hondy z owiewkami, potrzebowałbyś do niego plastikowe pokrętło które zazwyczaj ciężko dokupić osobno. Szukaj podobnego kranika z zaworem podciśnieniowym. Jeśli chciałbyś założyć kranik bez zaworu podciśnieniowego, czy też kranik od innego motocykla (np. Yamahy) to musiałbyś uwzględnić...
Prawdopodobnie coś z pompą paliwa. Znajdź pompę w swoim skuterze, wykręć ją i przeczyść. Możliwe że są zapchane wężyki czy coś. Nie ma żadnej pompy paliwowej. Na chwilę obecną to nawet nie wiadomo co to za skuter, oprócz tego, że to dwusuw. Marka, model? Podciśnieniowa pompa paliwowa jest? Jak zrobisz podciśnienie puszcza paliwo? Gaźnik sprawny, czysty,...
Kranik podciśnieniowy może być uszkodzony, albo niewłaściwie podłączyłeś wężyk z podciśnieniem. Połączenie to musi być szczelne, czyli wężyk musi być ciasno nasunięty na króciec. W przypadku, gdy dawno skuter nie był uruchamiany, to na pewno paliwo "znikło" z gaźnika i trzeba będzie dłużej uruchamiać silnik aż napełni się gaźnik. Sprawdź, czy masz odpowiednią...
Sprawdź jeszcze przewody paliwa, podciśnienia i stan membran w kraniku.
Kranik jeszcze i takie tam podciśnienia bym sprawdził.
podcisnienie od kranika paliwa sprzwdz bo jest to jeden z powodów zasysania lewego powietrza
bbmotor, nie mam ADHD, jedynie dysfunkcję pamięci krótkotrwałej - czasami zapomnę o czym piszę. Sądząc po godzinie, śpieszyłem się już do pracy. Pompka podciśnieniowa występuje w skuterach ze zbiornikami położonymi poniżej gaźnika (np. w podłodze). Podciśnienie jest pobierane z komory korbowej silnika. W skuterach ze zbiornikami powyżej gaźnika stosuje...
śrubka przepustnicy jest wkręcona na tyle że silnik nie ma wybiegu czyli szybko wkręca się na wysokie obroty i po puszczeniu manetki natychmiast spada z nich w dół do tego samego poziomu z którego startował. Jak podkręcę obroty na śrubce przepustnicy wówczas silnik ma duży wybieg, bardzo wolno spada na obroty jałowe ale wtedy jakoś obroty jałowe jeszcze...
Jeśli chodzi o ssanie to iglica czujnika przy zimnym silniku jest schowana. Jak motorek pochodzi (po wykręceniu czujnika) jest wysunięta z tego wnioskuję ze jest ok tym bardziej że jest nowa. Jeśli chodzi o podciśnienie, to chodziło mi o kranik i dopływ paliwa do gaźnika, działa poprawnie. Motorek jest praktycznie nowy, 1200km przebiegu. Jeżeli się...
Niech Ci będzie. To Twój pojazd. Do sprawdzenia: 1. Dopływ paliwa do gaźnika. Kranik podciśnieniowy. Wężyk podciśnienia. 2. Sam gaźnik. Mycie, dmuchanie, stan paliwa. 3. Simmeringi na wale. 4. Tłumik. Zbyt duże opory przepływu - przytkany?
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Witam miałem podobnie też przekopałem wszystko a winny był kranik który przepuszczał paliwo wężykiem podciśnienia
kranik skuter cieknący kranik siemens kranik
nadajniki tmobile pobieranie zablokowane sharp migające podświetlenie
przerywacz kierunkowskazów schemat mikrokomputer cobra1
TCL 50P615 TV Backlight On, No Picture – T-CON, VCOM Short, Panel Fault Diagnosis Kuchnia Mastercook KE 2354 B DYN - piekarnik grzeje na pełnej mocy