Sprawdź jeszcze wężyk podciśnienia idący od gaźnika do kranika podciśnienia. Jak jest wszystko ok. to obawiam się że więcej poprzez forum nie mogę ci pomóc.
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Wymiana kranika podciśnienia
Witam mam problem z odpaleniem chińskiego 4t. Dokonałem już kilku rzeczy: - wymieniłem regulator napięcia - nowy moduł - nowa cewka - regulacja zaworów - zmieniony czujnik położenia wału - wyczyszczony gaźnik - sprawdzony filtr paliwa - przeczyszczone masy na ramie i silniku - sprawdzenie kranika podciśnienia. i teraz problem skuter mino tych drobnych...
Ok. Sprawdzę. A jest taka opcja ze wina by mogła być kranika podciśnienia albo króćca sącęgo ?
W moim GS450, przyczyną okazała się uszkodzona membrana w kraniku podciśnieniowym. Króciec podciśnienia który uruchamia kranik jest na prawym gaźniku i tam właśnie dostawała się dodatkowa dawka paliwa zalewając świece.
Sprawdź, czy podłączyłeś do odpowiedniego króćca i czy ten króciec jest drożny. Jeśli silnik da się uruchomić, to wytwarza podciśnienie. Czy gaźnik jest mocowany bezpośrednio do karteru silnika, czy poprzez kolanko - musisz odnaleźć właściwy króciec.
Kolego jeśli masz w skuterze kranik podciśnieniowy, to wężyk podciśnienia łączący kranik z króćcem gaźnika musi szczelnie zaciśnięty w miejscu podłączenia. Wydajność wspomnianego kranika zależy od podciśnienia wytwarzanego przez silnik chyba, że masz kranik tradycyjny. Sprawdź drożność obu dysz w gaźniku, ale rzetelnie, bo od tego zależy poprawna praca...
Jeśli był otwierany kranik to otwórz go drugi raz i sprawdź stan membrany i złożenie. Bez podciśnienia membrana powinna być w poziomie a iglica blokować paliwo. Sprawdź tez stan uszczelki na membranie, na tej metalowej części.
Diesel z Mercedesa W124 2 litry, 2,5, ewentualnie 3 litry. Tylko z roczników do 93, praktycznie zero elektroniki, tani i niezawodny. Jako start, stop, dźwigienka mechaniczna, ewentualnie kranik i kawałek instalacji podciśnienia. Jeśli już ma być 1,9 VW to AFN, jak ktoś wcześniej napisał.
Skuter chodzil normalnie, nagle zaczął sie dlawic i szarpać, na 1/3 manetce nie dlawi sie tak ponad 10km /h Po gwaltowym przekreczeniu manetki zaczyna parskac i szarpie mocno. Ogolnie to nie ma mocy. Gaźnik czyszczony, nowy kranik podciśnienia, moduł zmieniany, cewka i swieca tez, po zakryciu dop. powietrza gasnie, czyli lewego nie lapie. Wie ktos co...
Witam moze ktos pomoze mam skuter sym 50 2t 2004 r skuter odpala ale po podpieciu wezyka podcisnienia od kranika akuter gaśnie zaworek jest nowy sprawny juz nie mam pomyslu co zrobic moze ktos podpowie pozdrawiam
A możliwe, że pasek napędowy bo ma 4 ząbki takie poszarpane albo Kranik podciśnienia lub wariator? Dodano po 50 Wyślę zdjęcie tych ząbków https://obrazki.elektroda.pl/2388769900_... https://obrazki.elektroda.pl/5583597500_... https://obrazki.elektroda.pl/5599534000_...
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Tą do gaźnika płynie paliwo a tą do króćca jest pobierane podciśnienie które powoduje otwarcie kranika. Odłącz podciśnienie i spróbuj pociągnąć powietrze do siebie, sprawdzisz wtedy jak zachowuje się kranik.
Witam mam podobny problem, paliwo z baku nie chce lecieć do gaźnika, co z tym zrobić? Ktoś mi wytłumaczy po chłopsku ale mądrze? Żeby leciało paliwo silnik musi pracować (przynajmniej kręcić rozrusznikiem). Kranik wymaga podciśnienia żeby się otworzyć i puścić paliwo.
Kolego ważne jest ciśnienie w cylindrze i dlatego należy je sprawdzić przyrządem (sprawny silnik powinien mieć min. 7 - 10 barów) a w razie zbyt niskiego ciśnienia wykonać regulację zaworów. Gdy te czynności nie dadzą pozytywnego efektu, to trzeba będzie zmienić pierścienie, bądź cylinder i tłok z pierścieniami. Sprawdź dokładnie, czy gaźnik jest starannie...
Cześć, Przekopałem juz pół internetu i niestety nie znalazłem rozwiązania dla swojego problemu. Pół roku temu kupiłem od znajomej 2 letni skuter, który przestał działac. Ostatnio się za niego zabrałem i tak :) Okazało sie, że była dziura w tłoku a więc tak: zamówiłem cały zestaw cylinder, głowica + wymieniłem profilaktycznie gaźnik, świece, kranik podciśnienia...
Dolny wężyk kranika to podciśnienie podłączyć do gaźnika lub gumowego króćca, górny to paliwo podłączyć do wejścia paliwowego gaźnika
Witam, z kranika podciśnieniowego w skuterze po zaciągnięciu przewodu od podciśnienia powinno lecieć ciurkiem czy tylko "dawka" paliwa powinna się przedostawać?
Jeśli świece suche to zajmij się tylko układem paliwowym. Weź do kranika podłącz dwa podciśnienia razem zamiast jednego. Jeszcze jedna sprawa, czy aby cewki wtedy nie grzeją się zbytnio ?
Świeca może być zła. Podstaw drugą, jak nie da to nic, sprawdz blaszke między gaznikiem a cylindrem, w najgorszym przypadku uszczelniacze. A i kranik podciśnieniowy, może przewód podciśnienia do kranika ma dziure. Gaznik też można wyczyścić dla pewności, zawór igłowy może sie zawieszać
Wężyk podciśnienia do kranika paliwa sprawdziłem i nie ma w nim ani śladu paliwa. Tak więc zalewanie się, przez podciśnienie, można wykluczyć.
Witam. Już szukałem porad wszędzie ale opiszę i tutaj może coś doradzicie. Skuter kingway coliber fartt 50ccm 4t. Stare ustrojstwo stoi w szopie od lat , mowie odpale go chociaż sie pojeździ po okolicy bo zarejestrowany. Teraz tak : Odpali ale po pół godzinnej męczarni rozrusznikiem. Już go palę z akumulatora od diesla :P bo ten mały padł całkiem. Jak...
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Kranik z allegro jest przeznaczony do CBR600 i tym podobnych motocykli Hondy z owiewkami, potrzebowałbyś do niego plastikowe pokrętło które zazwyczaj ciężko dokupić osobno. Szukaj podobnego kranika z zaworem podciśnieniowym. Jeśli chciałbyś założyć kranik bez zaworu podciśnieniowego, czy też kranik od innego motocykla (np. Yamahy) to musiałbyś uwzględnić...
Sprawdź jeszcze przewody paliwa, podciśnienia i stan membran w kraniku.
Skuter ten po przejechaniu 10-15km gaśnie. Zauważyłem, że w tedy nie ma benzyny w filtrze paliwa. Filtr paliwa, kranik, wężyk podciśnienia był wymieniony, bak czyszczony. Powodem gaśnięcia silnika po rozgrzaniu jest na pewno brak paliwa w gaźniku. Co jest powodem tego, może ktoś już miał taki problem.
Kranik jeszcze i takie tam podciśnienia bym sprawdził.
Witam, skuter Peugeot Vivacity 2T 70cm³ z 2005 r., kupiłem z zatartym silnikiem (brak podciśnienia) bo zmianie na nowy zestaw nadal jest brak podciśnienia, zawór membranowy zmieniany 3x razy, kranik podciśnieniowy nowy, gaźnik nowy (poprzedni właściciel ponoć wymieniał). Co może być powodem braku podciśnienia? Już skończyły mi się pomysły.
A właśnie że będzie się lało! Jeżeli membrana kranika poruszana podciśnieniem jest dziurawa, to rurką podciśnieniową będzie się lało paliwo. To łatwo sprawdzić. Wystarczy odpiąć oba wężyki idące od kranika do gaźnika. Nie powinno się nic lać!
Sprawdź czy paliwo dochodzi do gaźnika jezeli nie to weź zdejmnij wężyk od podciśnienia jeżeli masz kranik na podciśnienie jak ściągniesz to weź pociagnij przez niego kilka razy powietrze tak aby kranik puścił paliwo i powinno pomusz a jak miał ciężko odpalić a jest to 4t to wyreguluj sobie zapłon i zawory też powinno pomusz jeżeli silnik nie jest wyjechany.
Witam, mam problem taki że nie wiem czy wężyk podciśnienia ma być podłączony tylko do kranika paliwa czy jeszcze podciśnienie jest gdzieś potrzebne? Do gaźnika czy zaworu pseudo egr? Silnik 139QMB/QMA (GY6 50)
Paliwo nie leci ponieważ jest zbyt małe podciśnienie, lub kranik jest uszkodzony. Sprawdź szczelność wężyka podciśnienia.
Regulacja jest tylko mieszanki i niskich obrotów Dodano po 16 Problem chyba znaleziony. Delikatne pęknięcie na króćcu przy dyszy podciśnienia do kranika. Jak przyloze tam palec i zatykam nim dziurkę to skuter odpala więc na 99% to by było to. Za chwilę jadę po nowy króciec i dam znać czy objawy ustąpią.
Sprawdź wężyk od podciśnienia idący do kranika podciśnieniowego przy baku paliwa, może też być nieszczelność kolanka (uszczelki) miedzy głowicą a gaźnikiem lub sam wężyk podciśnienia. Zanieczyszczenia gaźnika też mogą blokować przepływ paliwa (zapycha dyszę główną w gaźniku) podczas jazdy. Może komora pływaka nazbierała zanieczyszczeń. Zaciągając powietrze...
Witam miałem podobnie też przekopałem wszystko a winny był kranik który przepuszczał paliwo wężykiem podciśnienia
To o czym piszesz nazywa się kranikiem podciśnieniowym. Można go sprawdzić bez rozbierania zasysając wężyk idący do króćca ssącego lub karteru silnika. Po zassaniu paliwo ma płynąć. Jest to zwykły zawór sterowany podciśnieniem. Czasem pęka membrana i paliwo leje się do silnika wężykiem podciśnienia. A powodem niezapalania może być jeszcze: 1. Uszkodzone...
Niech Ci będzie. To Twój pojazd. Do sprawdzenia: 1. Dopływ paliwa do gaźnika. Kranik podciśnieniowy. Wężyk podciśnienia. 2. Sam gaźnik. Mycie, dmuchanie, stan paliwa. 3. Simmeringi na wale. 4. Tłumik. Zbyt duże opory przepływu - przytkany?
A jak zaciągniesz paliwo z wężyka od podciśnienia to leci paliwo?
Witam, najlepiej nalać trochę benzyny do cylindra i spróbować odpalić. Jeśli nie leci paliwo ja bym zastosował "sposób" jak w starych motorach, żadnego podciśnienia tylko kranik i wiesz, że paliwo leci
Witam, objawy jakby się zalewał, do sprawdzenia kranik czy nie leje przez przewód podciśnienia oraz gaźnik czy nie przelewa.
Odświeżam temat, ponieważ problem ciągle występuje. Zmieniłem gaźnik na phbg 21 z dyszą główną 72 Założyłem nowe przewody podciśnienia i bęzyny. Kranik działa prawidłowo. Przerwa na świecy 0.70 I problem występuje dalej. Teraz zamówiłem nowy zawór membranowy rms. Bo podejrzewam że w tym tkwi problem. Ponieważ płytki odstają od korpusu zaworu. I zauważyłem...
Wymieniłem kranik pod ciśnieniowy.
Sprawdz go w temp. w której masz problemy Nawet podpiąłem dodatkowy zbiornik (przerobiona duża strzykawka specjalna na takie okazje) podciśnienie jest ok otwiera czy na zimnym czy na ciepłym szczerze to nawet kranik podciśnieniowy nie wymaga dużego podciśnienia żeby się otworzył.
Witam, Mam problem ze skuterem chińskiej produkcji Moto-Ventus Prymus II. Zakupiłem go pare dni temu ale od poczatku coś mi przestało nim chodzić. Gdy go odpalam to pochodzi chwilke (z 1 min) i po woli gaśnie. Mysalem ze to moze ten kranik podcisnieniowy nie dostarcza paliwa, wiec kupiłem nowy. Na nowym kraniku ten sam objaw. Gdy odłącze kranik podciśnieniowy...
Witam i od razu proszę o nie usuwanie przez Admina tego tematu. Posiadam Skuter był rozebrany znaczy bardziej niekompletny, mianowicie wymieniłem: -moduł -cewkę -akumulator -gaźnik -filtr paliwa oraz powietrza -kranik -przewody paliwowe -świece i nie chce odpalić kreci rozrusznikiem ale zero jakiejkolwiek reakcji wiem że iskra jest paliwo leci lecz...
był problem z kranikiem podciśnienie nie działało.Teraz jest wszystko ok dziękuje za odpowiedź
Wygląda na to, że uszkodzona jest membrana w gaźniku podciśnieniowym - z tego wężyka nie powinna kapać benzyna. Najlepiej wymień kranik, to niewielkie pieniądze a będziesz miał spokój. Aby sprawdzić, czy membrana jest uszkodzona spróbuj wdmuchiwać powietrze w wężyk od podciśnienia. Jeśli okaże się, że można poprzez kranik wdmuchiwać powietrze do zbiornika...
Witam znajomy ma skuter 2t zip i jest jeden problem pp przejechaniu kilku km i postoju około 1godziny skuter nie odpala, jak postoi odpala, albo jak się podleje paliwa pod świece lub do gaźnika, rzeczy jakie wymieniłem to kranik wszystkie przewody podciśnienia i paliwowe, świece, gaźnik, w końcu rozebralem silnik okazało się że do wymiany cylinder,...
Dzień dobry jestem tu nowy map problem z moim skuterem Romet 777 4t.Wymieniłem w nim tłok pierścienie cylinder i głowice z 50 na 80 .Pali za pierwszym rozpedza sie ale gdy jade 70kh i gwałtownie puszczę gaz i znów dodam gazu to skuter się zalewa i strzela. Wymieniłem gaznik na nowy przewody paliwa i podciśnienia kranik i wyregulowałem zawory i nic....
Przestawiałem kranik na zalewanie w trakcie "jazdy" bo myślałem że może wężyk od podciśnienia spadł ale bez efektu, każde delikatne odkręcenie manetki go dusiło. Zastanawiam się czy na króćcach od kranika nie ma jakiś filterków w zbiorniku? Sprawdzę jeszcze tak jak pisałeś czy przelewa gaźniki.
Witam mam problem ze skuterem zipp nie podaje paliwa myśle że niema podciśnienia wymieniłem Witam, Co znaczy że nie podaje paliwa? Tzn ze jak probujesz odpalać na "plaka" to silnik się odzywa a tak normalnie jest cisza? Sprawdz kranik podciśnieniowy, 1. Odłącz wezyk doprowadzający paliwo do gaźnika 2. Odłącz wężyk podciśnienia przy króćcu gaźnika 3....
Okazało się że pęknięta była membrana w kraniku przez którą wężykiem od podciśnienia zaciągał dodatkowe paliwo do lewego gaźnika. Teraz jest okej tylko tyle że jakoś słabo wkręca się na obroty tak do 5 tyś, i jak by na ułamek sekundy się na nich zawieszał.
Witam, jeden wężyk, ten bez filtra, to wężyk podciśnienia, który otwiera kranik a drugi to paliwowy. Jeżeli nie dochodzi paliwo to być może jest coś nie tak właśnie z wężykiem podciśnieniowym, może jest przy gaźniku gdzieś zapchany. Piszesz, że w tym drugim jest paliwo, więc będzie kranik podciśnieniowy do wymiany, membrana będzie pęknięta.
Witam Gaźnik zasilany jest z kranika podciśnieniowego. Do gaźnika dochodzą 2 przewody gumowe z kranika. Ten cieńszy to podciśnienie, gdy odłączyć go od kranika i zaciągnąć powietrze z niego to z tego grubszego powinna lecieć benzyna. Jeżeli nie leci to znaczy że uszkodzony jest kranik (bądź brudny), natomiast jeśli leci to trzeba sprawdzić dlaczego...
Jak paliwo leci od razu z króćca podciśnienia kranika, to sprawa jest oczywista. To aż dziwne że paliwo nie wylało się na ziemię. Czasami dziurka w przeponie jest na tyle mała, że nie zauważa się awarii kranika. Raz tak miałem, test poprzez zaciągnięcie powietrza ustami przeszedł pomyślnie. Dopiero bardzo mocne zaciągnięcie powietrza ustami - bym się...
Jeśli masz kranik podciśnieniowy to mogła pęknąć w nim membrana i paliwo leje się wężykiem od podciśnienia (sterującym) do dolotu...
A trzyma Ci ten kranik w ogóle podciśnienie? I jaki to skuter? Najprościej spr podciśnienie zasysaj je i zobacz czy ci ucieka czy nie jeśli nie to masz albo wężyk albo kranik do wymiany.
Dmuchałeś gaźnik a dobrze go złożyłeś? Mam na myśli zawór w komorze pływakowej, jak go źle włożyłeś, to paliwo nie poleci ze zbiornika. Rurka podciśnienia od kolektora ssącego do kranika w zbiorniku jest cała?
Na chińskiej pompce miałem coś takie że nie robiła podciśnienia i nie przebijała do baku, po wymiana zaworków pomogła. Kranik drożny, nawet trochę rozwiercony.
Napisz czy silnik jest 4T czy 2T. Takie są zasady forum. Pewnie nie czytałeś. Trudno szukać w necie informacji na ten temat a motorków są tysiące. To zniechęca do pomocy! Uszkodzona obudowa filtra nie powinna wpływać na zapalanie. Ma zapalić nawet z otwartym wlotem do gaźnika! Sprawdź działanie kranika podciśnieniowego. Rurkę podciśnienia trzeba zassać(!)...
Do gaźnika po dłuższym czasie nie użytkowania i syfie który wpadł do niego wszystko zablokował , przeczyscilem dokładnie kazda dysze , kanał i działa u mnie problemem był jeszcze popękany wężyk od podciśnienia .
Gdy zgaśnie nie możesz go odpalić? Jak wygląda świeca przy próbie odpalenia?Gdy nie możesz go uruchomić spróbuj po przez zassanie podciśnienia zapełnić komorę pływakową benzyną, jeżeli pomoże kranik do wymiany lub masz nieszczelność króciec - wężyk podciśnieniowy i przez to nie wytwarza wystarczającego podciśnienia.
Podciśnienie do kranika paliwa
Kolego, czy sprawdziłeś ciśnienie w cylindrze a jest to silnik 2T, więc jest istotne do uruchomienia i pracy silnika. Nie przesadzaj z dodawaniem oleju, wlewaj zalecany i we właściwej proporcji. Gaźnik sprawdzałeś, ale przedmuchanie dysz nie zawsze skutkuje, nieraz trzeba je po prostu udrożnić np. przygotowanym drucikiem o określonej średnicy uważając,...
Łukaszu kranika nie posiadasz bo pewnie jest on podciśnieniowy. Sprawdź wężyk podciśnienia. Jeśli nie wchodzi na obroty to dysza główna jest zatkana. Nie wiem jaki to gaźnik?
No to mogę ci powiedzieć że te wyjścia z wężykami to będą od podciśnienia jeden np. może być do zaworu paliwa jeżeli masz otwierany podciśnieniowo a nie zwykły kranik tak że kręcisz nim i masz zamknięte otwarte albo rezerwę jeżeli masz zwykły kranik to możesz zatkać ten wężyk albo jeżeli do niczego ci to nie potrzebne to jednym wężykiem połączyć oba...
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
On nie posiada pompki, zwykły kranik grawitacyjny, otwierany podciśnieniem z gażnika.
Motojuza co ty za herezje opowiadasz??Chyba nie miałeś do czynienia z japońskimi motocyklami.. Aropce, słuchaj: środkowy króciec zespołu gaźnikow (są tam 4 gaźniki) zaznaczony zieloną strzałką to dopływ paliwa do gaźników-tu podłącz wężyk od kranika, ten dolotowy powinien być większej srednicy. Kranik jest typu podciśnieniowego, tzn paliwo w pozycji...
Poradziłem sobie z tymi rurkami. Mam teraz problem z odpaleniem skutera. Mianowicie rozebrałem gaźnik, okazało się iż membrana gaźnika była przerwana. Membrana została wymieniona niestety o 2mm dłuższa od wcześniejszej, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Mniejsza o to, po złożeniu do kupy silnik nie odpala iskra jest, świeca sucha czyli brak paliwa...
Replex Dlaczego jest zły? Przecież do gaźnika idzie jeden przewód. Ten niebieski idzie do króćca. Faktycznie to nie jest pompka tylko kranik. Tego kranika są 2 wersje: - Wkręcany bezpośrednio do baku - Łączony przez wężyk Ja akurat narysowałem z tym drugim.
Jeśli masz kranik paliwa podciśnieniowy, to sprawdź, czy są podłączone wężyki do gaźnika. Głównie chodzi mi o ten od podciśnienia, który ma być podłączony do kranika. Np. w "chińczyku" przypadkowo przycisnąłem go kanapą ze schowkiem (przykręcanym do ramy) i miałem ten sam efekt, tj. paliwo nie dopływało do gaźnika. Jeśli paliwo dociera do gaźnika a...
Wg. mnie to kolega usunął przewód z zaworkiem od "spustu". Gdy odpalasz skuter podciśnienie z króćca otwiera kranik podciśnieniowy. Paliwo wlewa się do gaźnika i ucieka spustem. Gdy jest zgaszony, nie ma podciśnienia, nie leje się paliwo. Na tym wyjściu powinien być przewód z zaworkiem.
Wg. mnie jest gorzej niż myśli kolega jackus66! Pęknięta membrana kranika pozwala na przepływ paliwa z baku wężykiem podciśnienia do strefy, z której to podciśnienie jest brane. Powinno być brane z miejsca na odcinku gaźnik - zawór ssący. Jednak wtedy silnik dostawałby bardzo dużo paliwa i nie pracowałby poprawnie. Chyba, że kranik nie jest podciśnieniowy...
Może kranik podciśnieniowy nie przepuszcza paliwa do gaźnika, albo nie ma dojścia podciśnienia do niego.
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Zapomniałem napisać że jest jeszcze 19mm i on bedzie najlepszy. Ale zauważ że pokazałeś gaźniki PHBG oraz PHVA i nie mam 100% pewności który masz mieć ale obstawiam PHVA bo PHBG chyba nie ma podciśnienia i nie podłączyłbyś kranika. Masz silnik Minarelli więc patrz z której strony masz śruby regulacji gaźnika. Dellorto to najlepszy wybór tylko nie kup...
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
Sprawdź, czy paliwo zasila gaźnik przy otwartym zbiorniku paliwa, jeśli będzie ok., to szukaj rurki odpowietrzającej i sprawdź ją. Przypuszczam, że w tym pojeździe masz kranik podciśnieniowy sterowany podciśnieniem (wężyk gumowy) z króćca gaźnika i jeśli odłączył się od króćca, to kranik nie poda paliwa (drugim wężykiem) do gaźnika. Zdarza się, że taki...
A wężyk od zbiornika idzie bezpośrednio do gaźnika czy po drodze jest jeszcze coś? Wężyk z paliwem idzie przez filtr paliwa do gaźnika. Dodano po 6 Generalnie zamowilem kranik podciśnieniowy od yamahy tylko jak go podłączyć skoro króciec podciśnienia silnika jest zajęty przez waż od gaźnika to co ja mam trójnik wstawić ? Czy odłączyć ten waż od gaźnika...
Jak wyciągnę przewód podciśnienia i wciągnę trochę powietrza to z kranika leci paliwo do gaźnika i w tedy skuter pracuje ale tylko właśnie jak podepne odmę pod gaźnik czy to normalne? Dlaczego gdy odepnę ten wężyk skuter w ogóle nie odpala? A jeśli go odpalę i odepnę wężyk od razu gaśnie przecież to w ogóle nie powinno mieć nic wspólnego z odpalaniem
Czy problem podciśnienia może wynikać z uszkodzenia silnika? Zawory, wyeksploatowany silnik, uszczelka pod głowicą? Czy raczej będzie to nieszczelność typowo głowica=gaźnik? Np króciec ? Jeśli to lub to to jak zdiagnozować gdzie dokładnie leży problem. I czy gdy faktycznie problem byłby po stronie podciśnienia to czemu jest ono w stanie otworzyć kranik...
Kranik podciśnieniowy jest ok, wężyk podciśnienia suchy. Na odłączonych przewodach z paliwa i podciśnienia przy pełnym odstojniku jest identyczna sytuacja. Olej w silniku... i tutaj rodzi się pytanie... Gdzie do cholery jest wlew? Przepraszam że zadaje tak retoryczne pytanie, ale oglądałem silnik z wszystkich stron i nie umiem go zlokalizować. Iglica...
I co poradziłeś sobie? Do tego typu motocykli dobrze jest miec serwisówkę. Jeżeli nie masz to: 1) sprawdź napięcie jakim jest zasilane ssanie 2) wykręc ssanie i podłącz podobne napięcie 3) sprawdź czy wysuwa lub chowa się iglica. Dodano po 4 Jak sugeruje goldwinger sprawdź kranik: 1) odłącz przewód podciśnienia od kolektora ssącego (przeważnie) lub...
Kranik ok bo nawet przy najmniejszym podciśnieniu otwiera paaliwo i leci ladnie. Wężyki od paliwa i podciśnienia nowe. Skuter nie reaguje na przestawienia iglicy. Cały czas objawy takie jakby miał za dużo powietrza w mieszance a śrubka od regulacji mieszanki wkręcona do końca.
Kolego zmień filtr paliwa na większy. Wężyk od podciśnienia musi być ciasno nasunięty na króciec w kolanku gaźnika jak też na króciec w kraniku podciśnieniowym. Zdarza się, że "szwankuje" ten kranik, szczególnie pod długiej przerwie w użytkowaniu pojazdu i nie "puszcza" on paliwa, pomimo właściwego podciśnienia. W takim przypadku zdejmowałem wężyk z...
Kolego jeśli nie masz paliwa w filterku, to najpierw sprawdź, czy masz paliwo w zbiorniku. Następnie sprawdź, czy jest podłączony wężyk do króćca na (czarnym) kolanku gaźnika oraz do "kranika podciśnieniowego". Jeśli masz czysty filterek i poprawnie założoną rurkę do podciśnienia i mimo tego podczas uruchamiania silnika paliwo nie pokazuje się w filterku,...
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Kranik podciśnieniowy sterowany jest podciśnieniem wytwarzanym w cylindrze podczas suwu ssania. W kolanku gaźnika osadzony jest króciec z metalu (brązu), na który założonym jest wężyk, który jest podpięty do wspomnianego kranika. Podciśnienie działając na jego membranę powoduje wypływ paliwa drugim wężykiem do gaźnika. Zdarza się, że po dłuższym okresie...
Miałem na myśli króciec od podciśnienia dla kranika podciśnieniowego, bo tak zrozumiałem twja informację z pierwszego postu. Teraz piszesz że kranik jest manualny, więc co to za zawór podciśnieniowy? Wytłumacz to proszę. Czy chodzi ci o typowy zawór membranowy między gaźnikiem a skrzynia korbową? Jeżeli tak, to jak on mógł "przelewać" ??? Dziwne. Przyczyny...
Zassij ustami przez wężyk od podciśnienia. Poleci ok- nie poleci to odłącz przewód prowadzący od baku do kranu i zobacz czy leci. Jak tak to wymień kranik.
Odlaczylem przewód paliwa i kręcąc rozrusznikiem paliwo nie leci gdy zassalem powietrze ustami zaczęło lecieć zassałeś powietrze z którego przewodu?? Kranik do paliwa działa na podciśnienie. Dlatego do kranika oprócz rurki krótym spływa paliwo do gaźnika, idzie jeszcze rurka podciśnieniowa z króćca od gaźnika. W momencie kręcenia silnikiem robi się...
Gaźnik do regulacji. Jeden z tych krućców to podciśnienie do otwarcia kranika.
jest to gaźnik " vicma " kupiony w sklepie inter Motors ma on przepływ 19 mm dałem za niego ok.300 zł Za połowę tej ceny kupiłbyś identyczny gaźnik TeiKei od Longjii. Już lepiej było w tej cenie kupić oryginał Dellorto 19 mm. Nic dziwnego że łapie lewe powietrze. Zostawiłeś króciec podciśnienia niepodłączony. Jaki Ty masz kranik?
Jak zgaśnie wykręć świecę. Obejrzyj ją czy jest sucha czy mokra? Jeśli to możliwe zdejm fajkę i sprawdź iskrę na samym kablu przy odstępie ok 8 mm. Zobacz czy z otworu świecy nie wydobywają się jakieś dymy: spaliny lub opary niespalonego paliwa. Sprawdź działanie podciśnieniowego kranika paliwa. Czy paliwo dobrze płynie po zassaniu rurki podciśnienia....
Jaki jest tam kranik? Jak ma odstojnik, to mógł się tam zebrać syf. Jeśli podciśnieniowy to sprawdź czy masz podłączony przewód podciśnienia i czy nie jest dziurawy.
Jedna uwaga. Nie dmuchnij tylko zassaj. Kraniki otwierają się podciśnieniem!
wymiana kranika uszczelka kranika symbol kranika
podłączyć telewizor philips router zasilacz separator napiąć czujnik filtr hydraulik
stable diffusion nissan quasquai
Schemat podgrzewania foteli Fiat Stilo Hatchback Jak naładować akumulator 9V: NiMH, NiCd, Li-ion