Uffff. Uważam, że próbujesz na siłę wyważyć otwarte drzwi. Koszt nadajnika i odbiornika, o których rozmawiamy to nieco ponad 300 zł ( mogę dać namiary) i 1-2 godziny roboty przy bramie (pewnie dał byś radę). Czy warto uskuteczniać takie przeróbki ? Ale co do Twojego postu: W Twojej bramie jest guma dostosowana do optyki. Guma do listwy pneumatycznej...
Do postu kolego powyżej - jeśli masz taki sam napęd z takimi samymi krańcówkami jak przytoczony w instrukcji montażowej - krańcówki eksploatacyjne podpinasz pod wejścia Endshalter czyli STOP ZU i STOP AUF - odpowiednio dla zamknięcia i otwarcia) i regulujesz DOKŁADNIE punkty zatrzymania. Krańcówki bezpieczeństwa spinasz szeregowo i podpinasz pod wejście...
Być może zasięg jest specjalnie "skrócony". Aktualne normy PN-En dotyczące bezpieczeństwa użytkowania bram automatycznych (dyrektywa maszynowa) nakazują, aby użytkownik mógł otwierać bramę tylko wtedy, jeśli jest ona w polu jego widzenia (pomimo zainstalowanych zabezpieczeń typu - fotobariery, listwy krawędziowe itp.) - żeby nie zrobić nikomu krzywdy....
zmostkowałem 3,4,5,6,7 i 11 w jeden obwód.... I o dziwo - działa z pilota teraz, ale nie wiem dlaczego. To popatrz w instrukcję to się dowiesz - wszystkie te wejścia bezpieczeństwa są NC i jeśli nie masz żadnych urządzeń do nich podpiętych (typu fotki, listwa krawędziowa, przycisk bezpieczeństwa STOP) to je musisz zmostkować z minusem - co właśnie...
Na pewno do centrali musi być podłączony siłownik, bardzo ważne jest też aby był podłączony sks: puszka z elektroniką podłączona do centrali przewodem spiralnym, od niej podłącza się krawędziową listwę bezpieczeństwa oraz czujniki napięcia linek, czujnik otwartej furtki. Bez tego nie ruszy.Jeśli były aktywowane fotokomórki również należy je podłączyć...
Jeśli masz od ręki to możemy się dogadać odezwij się na priva z ofertą. Myśląc o drugiej linii miałem na myśl skonfigurowanie jej tak aby uniemożliwiła przytrzaśnięcie samochodu przy otwieraniu. W typowej konfiguracji z wejściem na furtkę linia foto nie reaguje przy otwieraniu lecz przy zamykaniu, parametrem H włączamy albo druga linia foto albo furtka....
ma być nieopisany do pinu 7 i No1 do pinu 11? Tak Alt to wejście zabezpieczające (w innych napędach nazywa się STOP) - typu NC - i aby brama działała musi być zwarte - jest np. do listwy krawędziowej, grzybkowego wyłącznika bezpieczeństwa itp
Żeby zapobiec uszkodzeniu , zmiażdżeniu , w ten sposób realizowane jest bezpieczeństwo napędu - zerknij w schemat , przygotuj rezystor 8,2 kilooma , wepnij w SG i + , według ryciny 6 instrukcji , napęd powinien zamykać . Przed sprawdzeniem odepnij fotokomórki. Elementy optyczne - listwa krawędziowa sprawdź dojście zasilania do nadajnika i odbiornika...
1.Po uzyskaniu informacji od inwestora. Zależy od typu napędu. 2.Wszędzie kable doziemne żelowe , w razie łączeń - rurki termokurczliwe żelowe .Jesli chodzi o YTKSY - "cienkie żyły 0,5 " nie sądzę , by prawidłowo umocowany napęd miał drgać - nie takie są dokładne instrukcje montażu. Nie wszystkie siłowniki na 230 VAC są dostarczane bez okablowania ,...
Krótko i nie wchodząc w szczegóły (bo wszystko jest w instrukcji dobrze opisane). Jeśli brama działa - DIPy 1,2,3 zostawiasz jak są - dotyczą wejścia STOP i podpięcia do niego różnych zabezpieczeń (typu oporowa listwa krawędziowa której nie masz... , jeśli nie masz przycisku bezpieczeństwa, pozostawia się tam zworkę a DIPów nie rusza). DIP 4 - masz...
Gniazdko żółte albo niebieskie (o tym, która krańcówka jest na otwarciu a która na zamknięciu - decyduje położenie napędu względem bramy). To, co opisałeś to wejścia listew krawędziowych bezpieczeństwa (i jeśli już to 27 a nie 17)
kod E 1.2 Aktywny Stop. Masz jeszcze jakieś przyciski czy "grzybki" bezpieczeństwa do sterowania oprócz centrali ? Jakie są zabezpieczenia (fotki, listwa krawędziowa?) Może któreś z urządzeń wpiętych pod UBS (nie mylić z USB :D ) jest jednak uszkodzone...
A ma listwę krawędziową? W tych systemach awaria jakiegolkolwiek systemu bezpieczeństwa powoduje przejście na sterowanie dead men.