Coś mi się wydaje że kolega ma zdolność załatwiania łożysk. Turbiny muszą być proste, bo w nieskończoność będziesz wymieniał te łożyska.
Sprawdź czy koło pasowe nie jest krzywe, no i oczywiście skontroluj stan łożysk.
Teoretycznie któraś z tych rzeczy. 1 łożyska,2 krzywa belka, 3 krzywa ośka,4 czop. Ostatnie jeśli fabryczne to raczej nie,ale zależy jaka dziura była.
Krzywy wał, uszkodzone sprzęgło,łożyska, krzywe talerze, zacinające się mechanizmy, źle złożony wariator, brak osiowości. Wymieniać można dalej. Co sprawdzałeś, jak to wygląda, podeślij jakieś zdjęcia przynajmniej.
Wydaje mi się, że najlepiej byłoby wyjąć wrzeciono, zamontować w kłach innej tokarki i pomierzyć czujnikiem bicia na powierzchniach osadzenia łożysk oraz końcówce. Może być krzywe, ale żeby się upewnić to trzeba wyjąć i pomierzyć.
Sam musisz zdiagnozować na odległość i w ciemno to można gdybać. Może być łożysko,krzywe koło pasowe itd.
Na moje krzywe oko to łożysko wałka sprzęgłowego, to z tyłu zaraz za zębatką 5 biegu, ewentualnie rozkręciła się tam nakrętka
Krzywą turbinę się nie prostuje, tylko się wymienia. Dodatkowo jak się zakłada starą turbinę (np. po wymianie wirnika, łożysk), to wszelkie zanieczyszczenia w tej turbinie trzeba pousuwać (wymyć i wyczyścić).
Zespół piorący musi tak się ruszać na sprężynach i amortyzatorach. Krzywe koło pasowe lub uszkodzone łożyska.
Krzywe ośki lub żle nasmarowane łożyska.
Za mocno napięty pasek, uszkodzone łożyska wibratora, krzywe kółka pasowe. Nowy chiński wał na aliexpress niecałe 70 USD.
Podejrzewam że ta "urban legend" o konieczności stosowania oryginalnego napinacza wzięła się po czyjejś wpadce z krzywą rolką - bo były takie przypadki. Kółko to kółko - co za różnica czy oryginał, czy dobra, trwała podróbka. Łożysko jest najważniejsze.
dzięki ociz. może to trochę mało prawdopodobne, ale skoro po raz tam któryś idą łożyska to jednak coś może być nie tak z czopami. krzywe, wcześniej obróciło na nich łożysko, nie jest w osi na całej długości. warto sprawdzić. albo coś z montażem nie tak jest- młotkowy.
Możliwe że już padły łożyska,lub koło pasowe krzywe,musisz zdjąc bok pralki i zobaczyć co sie dzieje jak zakręcisz ręką
Moim zdaniem sprzeglo zbliża się do wymiany Ale zrób zdjecie znacznika zużycia. Jedz do kogoś kto ogarnia skrzynie lub ma man catsa bo możesz mieć problem z Tym sprzeglem, luzem na widelcu, koło zamachowe krzywe przypalone, zużyte tarczki hamulca, padniete łożysko, mechatronika jest zuzyta- cylinder, synchro.
to są te dwie rolki pomiędzy którymi przechodzi kartka tuż przed bębnem. Najczęściej uszkadza się zaczep łożyska od strony frontu i rolki z jednej strony słabo się dociskają i kartka się krzywi
Witam, to koło napinacza nie powinno być przechylone. Te napinacze "lubią" się krzywić więc raczej czeka Cię jego wymiana. A świszczenie może być powodowane przez zużyte łożysko w napinaczu lub po prostu przez wentylator napędzany tym paskiem, wszystko zależy od tego jaki to rodzaj świszczenia. Jedno jest pewne, napinacz do wymiany. Pozdrawiam
Jak długa jest brama bo wygląda na 4 do 5m, napęd bramy będzie z przodu tak jak będzie się zamykać to będzie się prostować i nie będzie to miało wpływu na zamykanie i otwieranie, podtrzymanie bramy jest na łożyskach z przodu, przesuń bramę na środek i zobacz co wtedy, sprawdź poziom.
Aż szkoda odpowiadać, bo zalatuje manią wielkości, której żaden argument nie pokona . Te "leweracyjne" Foniki miałem w rekach. Dla japońskich gramofonów z lat 80. mogły robić za podstawki (krzywe i popękane talerze aluminiowe, krzywe łożyska wbijane młotkiem w plastikowe osady z wadami materiałowymi z wtrysku plus bezsensowne rozwiązania techniczne...
Mogę zrobić film z karuzeli, tam koło 1.5 setki jest. Wiadomo że piasta może być krzywa, i łożysko też luz mieć może. Dodano po 45 Ja pije do tego że nowe gówniane tarcze potrafią mieć po 20 i więcej setek.
Łożysko założone na klej dwuskladnikowy do metalu i trzyma .Ale okazało się że podkladka między kołem prasowym a łozyskiem jest krzywa i przez to koło krzywo chodzi . Można gdzieś taką dokupić czy zastosować coś innego?
Widocznie krzywe bębny.
Przytarte łożysko sprzęgła! Krzywa łapa sprzęgła itd... wypada to posprawdzać!
Można. Z czasem wymienisz łożyska, może amory. Ale nikt nie wie jak krzywa jest felga i opona. Trzeba by to mieć na maszynie i obejrzeć.
krzywa oś albo słabe uszczelnienie? Bzdura. Od początku widać, że wałek w miejscu osadzenia większego łożyska, stracił wymiar i stąd problem. Nie usunąłeś też czarnego nalotu z pierścienia. Tak czy inaczej, źle zostałeś pokierowany przez niektórych podpowiadaczy :|
możesz mieć luz miedzy czujnikiem a kołem polaryzacyjnym czy przed usterką miałeś wymieniane szczęki lub klocki i możesz mieć luz na łożyskach lub krzywe koło polaryzacyjne nie wiem jak jest to tam rozwiązane schematów poszukam ale nie jestem pewny czy znajdę na autobus ale są one podobne
Zaraz wywalę ten wątek w kosz. Jaki Twój laser? Wiesz jak się ustawia prawidłowo zbieżność i z jaką dokładnością? Łożyska ani krzywe felgi również nie są tu przyczyną. Sugeruję zastanowić się niektórym piszącym w tym wątku, zanim "nagrody" zacznę rozdawać za pisanie bzdur.
no faktycznie nowość i druga wcześniej wspomniana sprawa (auto po stłuczce) to nawet jeśli belka jest krzywa to nie zniszczy łożysk przez 500km
Przegub, albo krzywa półoś.
Najwyrazniej wiertlo bylo krzywe, nowe proste i jest ok.
Jakiś czas temu opisywałem moją walkę z silnikiem, który grzał się jak diabli, miał problemy ze startem, wolno pompował i tak dalej. Według lokalnego "przezwajacza" ma z 1,5 kW i nawet jego to dziwiło, ale już się jakoś z tym pogodziłem, gdy stwierdziłem, że rozbiorę go żeby wymienić trzeszczące łożyska :P Co się okazało? Tylne łożysko oryginalnie było...
Wymienić muszę silnik, bo on jednak był winny, cała oś jest krzywa.
Mogą być:-krzywe felgi,luzy w układzie kierowniczym.luz na łożyskach piast,albo sworzeń wahacza.....i to raczej ten sworzeń sprawdź.
Sprawdziłem zawieszenie, luzów na łącznikach i pozostałych elementach nie było. Przyjrzałem się zatem felgom i oponom. Diagnostyka na urządzeniu do wyważania wykazała wadliwie wyważone koła. Po za tym jedna z felg jest odrobinę krzywa. Generalnie po wyważeniu drżenie kierownicy ustało, nie trzęsie się już. Pierwszy dzień testów wykazał również znaczne...
Sprawdź: - czujniki EBS pod kątem rezystancji i uszkodzeń po obu stronach, prawa/lewa - przewody tych czujników pod kątem uszkodzeń przetarć, przerw - pierścienie impulsacyjne w obu piastach, czy nie są uszkodzone, krzywe, skorodowane - czy nie ma luzów na piastach, bo może łożyska się kończą i tym samym zwiększyła się przerwa między czujnikiem a kołem...
Witam Miałem kiedyś podobny przypadek w V8. Uszkodziło się łożysko na kole pośrednim rozrządu, pracowało pod kątem co doprowadziło do uszkodzenia kół zębatych. Przestawił się rozrząd i dalej wiadomo. Ja na próbę po remoncie prostowałem laski na kowadle ( nie są twarde ) I tobie proponowałbym zrobić tak samo. Złożyć i spróbować ustawić zawory i kręcić...
Sądziłem, że te technologie Samsung Digital Inverter / LG - Direct Drive są kurde odporniejsze na takie "krzywe" akcje z wirowaniem bębna Napęd DD to kwestia technologii silnika, a nie nazwijmy to układu łożyskowania, jedno z drugim nie ma nic wspólnego.
Ja nie pytałem czy krzyżaki nie mają luzu tylko czy się nie przycinają. Co do tłumika to spróbuj przełożyć i zobaczysz u mnie go w ogóle nie ma i tragedii też nie ma, ale na moje oko powinien być przed łącznikiem elastycznym. Nie napisałeś jak łożysko prowadzące wałka sprzęgłowego. Co do krzywej tarczy to czułbyś to pod pedałem.Tam masz dwumas?
Jeszcze wieczorem to rozebrałem i szpilkę dałem do wkrętarki. Szpilka jest krzywa, dość czuć bicie na wkrętarkę 😅, więc chyba zakupie nowe i wtedy zacznę to ustawiać.
Witam. Marka pralki jak w temacie. Opis problemu: spada pasek klinowy-koło pasowe jest krzywe,idąc dalej,sprawdziłem łożysko Ok, co zaniepokoiło mnie,prawdopodobnie krzywy wałek-cała obudowa łożyska pracuje wraz z korpusem. Pytanie: czy jet to możliwe by wykrzywił się wałek napędzający bęben wsadowy, co spowodowało w efekcie zwichrowanie koła pasowego?...
Przepływki niby orginały ale nie do końca, wiekszość alternatorów regenerowanych sprzedawanych jako nowe- często zdarzają się krzywe osie na pierscieniach zwłaszcza fiat, łożyska seri 6xxx -dziadostwo na potęge, części karoseri przewymiarowane o kilka cm. , Reflektory matujące się po 3 miesiącach. Że o paskach nie wspomne.
Jeżeli błędy pojawiają się po włączeniu zapłonu to obstawiam na brak ciągłości instalacji od modulatora EBS do sensorów. Jeżeli błędy pojawiają się dopiero podczas jazdy to raczej będzie uszkodzenie mechaniczne(za duża szczelina,luz na łożyskach,krzywa (uszkodzona) tarcza impulsowa.
Błąd dotyczy koronki ABS na kole prawym przednim. Może być skorodowana, krzywa lub masz luz na łożysku. Koronka jest razem z łożyskiem. Jak będziesz wymieniał sam to możesz mieć duży problem ze zdjęciem starego łożyska, potrzebny ściągacz. Przy okazji wymień czujnik prędkości.
Zdejmij talerz, włącz gramofon i sprawdź czy kręcący się podtalerzyk nie ma odchyłek. Odchyłki podtalerzyka są ledwie widoczne ale przenoszone na większą średnicę talerza zwiększają odchylenia. Krzywe podtalerzyki to norma w tych gramofonach. To taki urok polskiego socjalistycznego producenta(litościwie pominę nazwę). Wystarczy udać się do tokarza i...
Nowe piasty przychodzą kompletne z lozyskami i uszczelniaczami , na początku też myślałem że łożyska może luz czy coś. Poszedłem do sklepu kupiłem komplet na dwie piasty czyli 4 łożyska i 4 uszczelniacze i niestety nic się nie zmieniło. Niemożliwe żeby 4 łożyska (nie najtańsze) były nie osiowe :)
Nie pamiętam dokładnie jek jest w epsonie bo dawno nie robiłem w oki to łożysko w karetce do wymiany ale w epsonie chyba jest enkoder pod karetką trzeba wyczyścić.
Witajcie!! amortyzatory wymieniłem na taki sam typ niestety, nie były z serwisu - oryginalne się zacinały stąd pomysł wymiany... spróbuję z tą kalafonią jeżeli to pomoże to jestem w domu... Łożyska sprawdzałem dość dokładnie zobaczymy co będzie jak zdejmę pasek i koło pasowe może ono jest krzywe... Dzięki za odpowiedzi... Jak sprawdzę to napisze co...
ABS jak wyżej napisał kolega. Jak rozsypane luźne łożysko to i tarczka się uszkodziła. Co do niestabilnego tyłu pewnie krzywe wahacze (stawiam na ten najdłuższy) i do zrobienia geometria.
No to pewnie "ten typ tak ma". Drgania kierownicy - niewywazona masa, drgania (bicie) pedału hamulca - krzywe tarcze. Ale jak wszystko jest ok, to super. To że wymieniłeś łożyska tym bardziej wskazuje że tam jest problem, a wymiana opon mówi - pewnie ciężarek odpadł. Pozdrawiam
Tylko informacyjnie - miałem Passatem spotkanie z wysokim krawężnikiem i mechanicy podmienili wahacz na nowy. Jeździłem po tym fakcie około 6 miesięcy tj. aż do zmiany kół na zimówki i wówczas fachman stwierdził, iż mam duży luz w ułożyskowaniu prawego koła, wynikający z niedokręcenia nakrętki osi. Dokręcił nakrętkę "pneumatem" i przez tydzień miałem...
Stawiał bym na to ,że opony hałasują.Wibracje mogą być spowodowane złym wyważeniem kół, natomiast wibracje pedału hamulca przy hamowaniu mogą być spowodowane krzywą tarczą hamulcową.
A felga dobrze siedzi na piaście? Wyprostować jej nie dasz rady. Zgiąć ją też ciężko wierz mi. Proponowałbym autorowi sprawdzić stan łożysk oraz elementów ruchomych w zwrotnicy koła gdyż prawdopodobnie któraś z ruchomych części mogła ulec uszkodzeniu(np łożysko, półoś).
czy krzywe felgi stalowe mogą spowodować wykrzywienie nowych tarcz hamulcowych Raczej nie (...) do głównych powodów powstawania bicia tarcz można zaliczyć zbyt duży luz na łożysku, niewyważenie koła Ciekawe jak wyważysz krzywe felgi... problem pojawia się głownie przy hamowaniu z małej prędkości do zera. Na zimnych tarczach problemu nie ma, ale zaraz...
witam we wnętrzu auta słychać miarowe buczenie, huczenie. nie wiem, jak to inaczej określić. myślałem, że to łożysko na którymś kole. ale po podniesieniu auta okazało się, że wszystkie łożyska są ciche. auto posiada ABS i w czasie hamowania czuć "w pedale hamulca" równomierne drgania. moja diagnoza - zwichrowane/krzywe tarcze hamulcowe. pytanie jest...
oczywiście 99% przypadków spowodowane jest krzywymi kołami lub brak zbierzności!!!! pozdro rox.........
Wszelkie promieniowe nierównomierności pracy silnika i całego zespołu napędowego nie sa w stanie wywołać wibracji pedału... Dopiero osiowe drgania mogą się poprzez hydraulikę przenieść na Twoja stope. a osiowe drgana mówią jednak o krzywym elemencie, uszkodzonym łożysku dwumasy itp.
Witam ponownie. Mam nowe bębny łożyska i szczęki. I efekt jest taki że jak wciskam hamulec to mam jakby minimalne wibracje - małe ale czuć. Najbardziej to czuć na pedale hamulca niż na karoserii. Jak hamuje samym ręcznym to czuć już duzo mocniej. Czy jest szansa że efekt ten zniknie? Czy to krzywe bębny? Zrobiłem dopiero z 15 km.
Łożysko które wymieniłem wcześniej tak się rozsypało że kuleczki wyleciały zupełnie pod pralkę. Dlatego pytam czy osie mogły się skrzywić bo pralka działała praktycznie na jednym łożysku.. Ale dzięki za odpowiedź spróbuje wymienić teraz cały komplet łożysk z uszczelniaczami i zobaczymy jak długo pochodzi :) Pozdrawiam.
łożysko założyłem nowe SKF C3. Zastanawiam się czy czasem nowa tarcza nie jest krzywa.
Skoro fachowcy badali to ciężko podpowiadać. Ale na pierwszy rzut uszkodzenie opony, na drugi krzywa tarcza hamulcowa, na trzeci uszkodzone łożysko, na czwarty niewłaściwa geometria zawieszenia.
Od niedawna mam podobny problem z moim odtwarzaczem CD, który od połowy płyty tj. średnio tak po 40 minucie zaczyna przeskakiwać a raczej gubić kilkusekundowe fragmenty muzyki. Albo scentrowany talerzyk na płytę CD, albo ośka silnika spindle krzywa, albo wyrobione górne łożysko silnika spindle (to silnik obracający płytą). Silnik do wymiany.
Nie smarowana tuleja do łożyska wyciskowego, nie smarowana lub krzywa oś wałka sprzęgła. https://allegro.pl/oferta/walek-sprzegla...
Witam, po rozpołowieniu ciągnika okazało się, że tarcza I-stopnia była krzywa. Nie mam pojęcia czy już taką kupiłem czy skrzywiłem ją przy składaniu ciągnika. Po wymianie tarczy z firmy Chełmno ciągnik działa prawidłowo. A co pisków to przesmarowałem łożysko oporowe i działa wszystko ok. Dzięki wszystkim za pomoc.
Falowanie dźwięku -= duża nierównomierność przesuwu taśmy. Możliwe przyczyny - brudna rolka dociskowa (gumowa), brudna oś kola zamochowego. Brudna rolka dociskowa. Zużyte łożysko koła zamachowego. Krzywa oś koła zamachowego (np. po upadku magnetofonu). Zużyty silnik, uszkodzony regulator obrotów silnika. Pasek napędzający koło zamachowe może być przyczyną,...
Niektórzy są oszczędni. Jak masz krzywe piasty a mało kasy to lepiej przetoczyć tarcze na samchodzie niż płacić za nowe piasty, łożyska i robotę ponad tysiąc złotych. Sam przetaczałem na samochodzie i prawdę mówiąc z bardzo dobrym rezultatem. kupic nowe tarcze i problem znika Jak masz krzywe piasty to możesz sobie zmienić 100 kompletów tarcz a i tak...
Kupiłem ten zestaw za 120 zł, jakiś komplet od chińczyków, jakość wykonania bez szału (jedno żeberko krzywe, ale to na zewnątrz...), ale na 2 pierścieniach jak dobrze pamiętam... + łożyska, uszczelniacze... Jak na razie chodzi bardzo dobrze, chociaż nie robiłem nią jeszcze jakiejś większej roboty, kompresja jest bardzo dobra, aż ciężko szarpnąć, myślę...
Teraz to już tylko gruntownna konserwacja z usunięciem smaru/tego pręta ani listwy sie nie smaruje, karetka ma teflonowe łożyska/ i wszystko to co kolega powyżej napisał trzeba sprawdzić.
23:29:27 #23 CDR -1039 File Writer.cpp, Line 311 Focus or tracking error D: HL-DT-ST DVDRAM GSA-H10N To może wskazywać że dysk wpada w wibracje - krzywa oś silnika, wyrobione łożyska (tulejki), uszkodzony chwytak magnetyczny itd.
Witam. Masz uszkodzone łożyska i prawdopodobnie bęben. Łożyska należy wymienić jak słychać że (szumią) a nie czekać aż zacznie spadać pasek. A jeżeli chodzi o krzywe koło pasowe to chyba widać czy jest krzywe czy nie.
Witam. Może trochę późno się odzywam, ale dopiero dołączyłem. W moim 3008 2.0 HDI 2014r to samo. Podczas przyspieszania pojawia się dziwny niejednostajny szum. Wymieniłem podporę, tarcze i łożyska w kołach, bez rezultatów. Skoro wymiana skrzyni u Ciebie nic nie dała, to też chyba nie ten trop. Zostają jedynie krzywa półoś lub piasta. Co o tym sądzicie?
Jeżeli przekrzywia kartkę z obu podajników to przyczyną jest docisk wałka registracji, sprawdż sprężyny dociskające, łożyska wałka registracyjnego i dociskowego dokładnie oba umyj, powinno pomóc. Pozdrawiam
Większy koszt, ale i maszyna porządna. Tylko koszt naprawy nieopłacalny. Cylinder, tłok pierścień, 2 x łożyska, łącznik gumowy, rurka impulsowa, filtry, zestaw membran, być może przewód paliwa, i jakieś niespodzianki typu krzywa rura, przekładnia kątowa głowicy na wykończeniu (łożyska i wałki) amortyzatory. Chyba lepiej dołożyć 300zł i kupić nową kose....
Możesz jeszcze regulować położeniem skanera tzn,po odkręceniu przedniej czarnej obudowy masz dostęp do rolki z łożyskiem na skanerze,Regulując góra dół możesz zniwelować różnice . Pozdrawiam
blockmen30 taki napinacz łatwo jest zrobić samemu. Dużo za niego zapłaciłeś? Kolejne moje boje z jackschaftem. Oś suportu nadaje się do wymiany. Jest po prostu krzywa. Oryginalna ma 136mm. Ja kupię łożyskowaną na 133mm. Te 3mm nie zrobią różnicy. Problemem tego jackschafta jest to że silnik trzyma się na dwóch śrubkach z fabrycznego mocowania. To ze...
A czy do wymiany łożysk używałeś ściągacza i praski. Bo jeśli imadło i młotek to często przy takiej metodzie dochodzi do przesunięcia pakietu uzwojeń wirnika i komutatora i w efekcie wirnik ulega uszkodzeniu. Efekt tego jest widoczny w postaci ziejącego ognia pod szczotkami. Jest jeszcze jedna możliwość krzywe ustawienie szczotek lub ich słabe przyleganie...
Zbieżność na belce sztywnej bedziecie ustawiać? I tak trzeba założyć przyrząd by sprawdzić czy belka nie jest krzywa. Nie wiem jak musiała by być rozjechana zbieżnośc lub kąt by "dudniało" tylko z prawej strony. Opony nie ,amora nie chce sprawdzać, łożysko nie , to co? Nie wiem co można wymyślić jeszcze ? Felga ,pierścień centrujący ? A może szybę prawą...
Jak bicie jest tylko przy hamowaniu to żadne czujniki, żadne obroty tarczy, tylko krzywa tarcza. Kiedy się rozgrzewa zaczyna się krzywić. Możliwe że nic nie wyjdzie przy pomiarze czujnikiem, bo problem jest tylko przy rozgrzanej tarczy. Raczej nie uszkodziła się przez łożysko, tylko już wcześniej była uszkodzona, tylko może przez luz na łożysku nie...
Dzień dobry Posiadany przeze mnie odkurzacz ( Zelmer Meteor 1057.5E 1400W , nie mylić z nowszym Meteor 2) zaczął ostatnio bardzo głośno pracować. Nie ma się co dziwić, gdyż ma już 15 lat, lecz w związku z tym, iż cały czas ma dobry ciąg (lepszy niż nowe odkurzacze) chciałbym go jeszcze dalej eksploatować. Zamierzam w nim wymienić łożyska, gdyż chyba...
Wzgledem czego ten wirnik nalezy ustawić? Z tego co wiem to nalezy zwrócić uwage na połozenie kół zebatych wzgledem siebie. Jesli jest duzy luz na slimacznicach to do wymiany ramka silnika i wkładki ślizgowe, a nie tylko koła zębate Poza tym nalezy sie przyjżeć samym trzepakom czy nie obijaja o siebie oraz czy nie są krzywe. W tym modelu nie ma jednej...
No nieźle, ale moc silnika do pralki powalająca nie jest. Czasem da się używaną szlifierkę kupić w rozsądnej cenie (raczej bardziej warte zakupu niż nowy chińczyk, jeśli oś nie jest krzywa i silnik jest sprawny, to jedyną ewentualnością może być wymiana łożysk).
Jak możesz to podaj trochę więcej szczegółów, co dokładnie wymieniłeś, kiedy nastąpiła awaria przed czy po naprawie. To może być jakaś drobna usterka np; nie wyważone dobrze koło, źle założona opona, duża różnica głębokości bieżnika, mało ciśnienia, krzywa felga, wybity amortyzator, przytarte łożysko na przegubie itp: Jak i poważna i kosztowna czyli...
Witam. Nie wiadomo czy warta skórka wyprawki. Trzeba by zastanowić się co było przyczyną takiego zniszczenia. Według mnie nastąpiło pęknięcie krzyżaka zewnętrznego (być może na skutek złego odlewu, zła struktura żeliwa), następnie drgania i luz krzyżaka spowodował przekrzywienie się bębna, który ocierał o zbiornik i nastąpiło jego przetarcie. Na skutek...
Ściąg tarcze i sprawdź piastę,i luz na łożysku,może popuścił się przegub. To by łożysko w kole zaraz wyć zaczęło. Jak bije przy hamowaniu to krzywa tarcza.
Witam, mam problem a dokładniej moja narzeczona. Ma golfa 4 1.4/16v z 98r. Podczas jazdy coś tłucze/stuka/puka przy przednim zawieszeniu (chyba zawieszeniu) Jest to rytmiczne pukanie wzrastające z wzrostem prędkości i na na odwrót. Postawiłem samochód na klocki pod zawieszeniem tak aby koła były w górze i symulowałem jazdę w aucie nic nie było słychać...
Przejżyj tarcze hamulcowe, mogą być krzywe już ale wtedy by tłukło kierownicą. Kiedy jedziesz to nic nie buczy, jeśli wchodzisz ostrzej w zakręt?? Wydaje mi się że łożyska piast przednich do wymiany, ewentualnie tył też. łożyska kół ewidentnie słychać i nie można ich pomylić z czymś innym.
Pytanie czy ten zestaw naprawczy może być? Chińska bezwartościowa podróbka, kupiłem 10 takich zestawów i z każdym był jakiś problem, wypadające uszczelniacze, krzywe turbiny, masakra jakościowa. Przy tej jakości winno to kosztować max 20zł. Ale rób jak chcesz. A co do łożyska gdzie je kupię W każdym sklepie z łożyskami lub internecie. czy na 100% jest...
Te koła zawsze są delikatnie krzywe, daj sobie spokój z prostowaniem. Sprawdź czy są dobre łożyska tj. otwórz bęben złap i zobacz czy nie ma luzów poprzecznych. Czy koło pasowe nie ma lózów poprzecznych. Czy nie chałasowała wcześniej na wirowaniu. Pasek przeważnie spada za koło i zawsze pomaga regulacja silnika, który obijając się o boczną blach się...
Nie ma krzywej osi, bo ciężko jest wygiąc oś o średnicy 17mm, ma zwichrowane koło pasowe lub prędzej nierówną powierzchnię przylegania do łożyska. Da się to zniwelować. Układ jest prosty-żarówka "wisi" na plusie zasilania za stacyjką, drugi jej koniec idzie na alternator.
Twoim problemem nie jest krzywa oś lecz woda która poprzez uszczelniacz dostaje się do łożysk. Masz wyrobione ( wyżłobione ) na osi bębna to miejsce gdzie pracuje uszczelniacz. Silnik natomiast jest gorący bo pewnie bęben się ciężko obraca. Kolor uzwojenia faktycznie może pokazać czy silnik nie przegrzał się .
Pio art , czyli jedyny powód tarcia i bicia to coś krzywego?chłopie dowiedziałeś sie od kumpla ? A jeżeli jest huczenie i bicie idące od łożysk lub tulejek wachacza to też są krzywe ? Prosze Cie , nie słuchaj rad kolegów , uwierz mi że pomimo tego że dopiero sie ucze mam w tym doświadczenie i znam sie na tym zaufaj mi. Po za tym to nie jest temat na...
Siema, piszę już z lekką desperacją bo nie wiem co robić, kupiłem niecały rok temu beemkę E39 touring z 3 litrowym dieslem, 2001 r, sprzęgniętym z manualną skrzynią, zawias z tyłu na sprężynach. Problem polega na drżeniu całego nadwozia, drżeniu kierownicy jak przy niewyważonych kołach oraz słyszalnym głuchym dudnieniu wewnątrz auta. Głuche dudnienie...
Co sądzicie o modelach pralek AEG: Lavamat 48540, i Lavamat 47330? I mam jeszcze pytanie do użytkowników tych pralek... Czy posiadają one dwie czy cztery regulowane nóżki? Mam podłogę tak krzywą, że dwie regulowane nóżki nie wystarczą. Czy wogóle są jakieś pralki ładowane od góry z czterema regulowanymi nóżkami?
A ja się ponaprawiałem tego badziewia ... za dużo :) O ile buda jest twarda chociaż lubi przyrdzewieć o tyle silniki i skrzynie nie dawały rady, most po 100 tyś wył jak by ktoś garść nakrętek wrzucił (skrzynia to samo). Łożyska w kołach padały dosyć często, hamulce jak nie zapieczone to tarcze krzywe, i tak w koło :) Jeszcze z silnikiem 1.9d i 1.4 rovera...
Witam, mam problem z w.w pralką. Pasek był niedawno zmieniany, ale spadł i urwał się jeden z tych klinów na pasku. Kupiłem nowy założyłem i o dziwo ciągle spada, między koło a bęben. Próbowałem wyregulować silnik, ale widzę tylko jedną śrubę od naciągu ale nic nie daje. Sprawdziłem koło, jest tylko delikatnie krzywe ale chyba to nie odgrywa roli. Żadnych...
Podnosiłem dzis samochod. Nie ma luzow, koło chodzi czysto i nie ma szumów. W trasie jest stopniowe buczenie nie jednym ciągiem. A może to tarcza hamulcowa jest krzywa? Bo kolo szybko sie zatrzymuje jak je w ruch wprawie. jakby to było łożysko to by buczalo lub szumialo cały czas jednym ciągiem tak mi się wydaje
Koledzy wiem już skąd się biorą te stuki. Mianowicie jak jest zamontowany amortyzator wraz ze sprężyną i łożyskiem to po zamontowaniu całego amortyzatora patrząc od strony koła to z lewej strony jest 2cm luzu w tym całym gnieździe a z prawej strony jest 0,5cm luzu. I teraz za każdym razem jak ruszam czy mocniej hamuję to sprężyna obciera o karoserię...
W pierwszej kolejności proponuje sprawdzenie łożysk, w takim polaczeniu powinny to być łożyska izolowane. A tego typu przezwojeniach to właśnie łożyska są głównym problemem. Jeśli to nie pomoże to można próbować ze zmniejszeniem pradu samego poprzez zastosowanie klatek synchronicznych, ewentualnie może zastosowanie falownika albo chociaż podlaczenie...
Płyn do naczyń, ciepła woda i dobrze wypłukać. Praktykowałem jest ok. Natomiast inne środki ... - mówiąc krótko na kilku się zawiodłem i wałki zaczęły się kleić. Dobrze jest sprawdzić wszystkie łożyska ślizgowe itp. Może któreś ma luzy bo się przytarło. I któryś wałek lekko ściąga kartkę w bok. Wystarczy drobiazg i kartka skręca.
Było już na forum shorstki Temat postu: Re: ( Kia Rio ) Kia Rio I pierścień dystansowy łożyska przedniego koła Łożysko w każdej piaście jest dwuczęściowe, stożkowe. Między nimi powinien znajdować się pierścień dystansowy (tuleja dystansowa), odpowiedzialna za regulację luzu. Ogólnie bardzo ciężko go dobrać i mało który warsztat jest w stanie to zrobić...
Wiem za za takie pieniadze nie dostane zadnej markowej szlifierki. Chodzi mi o jakas lepszą z tych chiński do uzytku domowego. Nke bedzie ona jakos mocno eksploatowana. Nie ma "lepszych" bo te szlifierki są klepane w jeden fabryce. W każdej z tych szlifierek na start masz do wymiany talerzyki. Oryginalnie są wykonane z tłoczonej blachy które się aż...
krzywe koło krzywe kondensatory krzywe linie
zespół parzenia regulator solara licznik zwojów nawijarki
elnix gwarancja elnix gwarancja
Migająca czerwona dioda w Vaillant atmoMAG - przyczyny Adaptacja alternatora zwrotnego w Peugeot 508 RXH Hybrid4